Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread - Spanish GP 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread - Spanish GP 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Formula 1
    21
    55
    375
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hellenic-tifosi last edited by

      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
      Υγειινός περίπατος για τον Μιχαλάκη. Τώρα αν κερδίσει στο Μονακό
      γίνεται ο πρώτος οδηγός με 6/6 στους αγώνες.

      Πάντως η νικηφόρα στρατηγική για σήμερα ήταν τα 2 πιτ-στοπ
      με τα σκληρά της Bridge και όποιοι τα είχαν κέρδισαν...

      Απ' όσο είπε ο Μπαριτσέλο η επιλογή των 2 στοπ ήταν αργότερη στη θεωρία αλλά έχοντας 'μπουχτίσει' από το ότι έμπλεξε στην Ίμολα επέλεξε να γλυτώσει από την κίνηση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fanis-f1 last edited by

        Η μονη καλη στιγμη του αγωνα ηταν η εκκινηση του Trulli,οπου απο την 4η θεση καταφερε να βερθει 1ος,πραγματικα ειχα πολυ καιρο να δω μια τοση καλη εκκινηση.Ε,απο'κει και περα τα γνωστα με τον Schumi να κανει αλλον ενα περιπατο πετυχαινοντας για αλλον εναν αγωνα pole position-νικη,αλλα και fastest lap.Ενθαρρυντικο ειναι το οτι και οι δυο McLaren καταφεραν να δουν καρο σημαια για δευτερο συνεχομενο αγωνα,τωρα στο τη θεση κατεταγησαν αυτο ειναι αλλη υποθεση ,να δουμε τι μονοθεσιο θα κατεβασουν απο το Hockenheim.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          raikkonen last edited by

          AISXOS!!!

          Den me enoxlei toso polu o ugeihnos peripatos tou Schumacher, h h kakh apodosh ths omadas mou kai genika oi anakata3eis dunamewn (me e3eraish th prwth uesh bebaiws bebaiws... ) allwste autes oi anakata3eis einai 8emites. Auto pou me enoxlhse einai oti gia allo ena agwna auto pou eblepa den htan Formula1 agwnas alla enas 'real-time rally' agwnas opou ola to mono8esia trexane sthn eidikh diadromh Mondmelo...

          Sygnwmh gia ta greeklish alla texnikoi logoi...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panlaw last edited by

            Η μοναδικη λύση τελικά για να σπάει η μονοτονία είναι να θεσπισθεί κανονισμός η πρώταθλήτρια ομάδα κάθε χρονιάς και ο πρωταθλητής οδήγός να αποκλείονται από το επόμενο πρωτάθλημα χα, χα, χα:D . Τουλάχιστον έτσι του χρονου θα έχουμε μια μικρη ελπίδα να δούμε κάτι διαφορετικό

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitrisds last edited by

              Πάντως εγώ είχα μεγάλη αγωνία για την έκβαση του αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος.
              Μάλλον επειδή δε τον είδα.

              Το ξέρατε ότι ο Μιχαλάκης κινδυνεύει περισσότερο από κάθε άλλο πιλότο να πάθει ατύχημα; Φανταστείτε να τον πάρει ο ύπνος!

              Σοβαρά τώρα : Ευρωπαίοι αναισθησιολόγοι πειραματίζονται στο να ναρκώνουν ασθενείς δείχνοντάς τους αγώνες formula 1. Μάλλον όμως θα αποτύχουν γιατί 83% των ασθενών προτιμούν να χειρουργούνται ξύπνιοι, ενώ οι υπόλοιποι έπεσαν σε κώμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jarnot last edited by

                Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                Ti θα γινει με αυτες τις renault.
                As Michael said during the press conference - Renault launch at the start was very suspicious...
                It was impossible for any car without a launch control to do a start like Renaults did today.
                Impossible...
                I believe they are cheating
                Trulli and Alonso have a some kind of disguised launch control at their disposal.

                Όσα δεν φτάνει η αλεπού Μιχαλάκη...
                Δεν θα ξαφνιαστώ αν μετά την κρυολουσία που έφαγαν από τον Ιταλό, βγει κανα φιρμάνι από FIA που θα αρχίζει τις απαγορεύσεις. Γιατί ως γνωστόν ό,τι δεν διαθέτει η Ferrari απαγορεύεται να υπάρχει σε άλλη ομάδα. Λες και τώρα είδε ο MS τις εκκινήσεις της Renault. Προφανώς δεν είδε που πάλι ο Trulli πέρασε 4-5 στην εκκίνηση στο Bahrain.
                Anyway, κάποιοι αποκαλούσαν τον JPM 'κλαψιάρη' μετά την Ίμολα. Απ' ότι φαίνεται απέκτησε και παρτενέρ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  go_for_pole last edited by

                  Σωστος Jarno!

                  Αψογος ο Ιταλος χθες, εκανε οτι μπορουσε. Το οποιο ειναι να κερδισει τη κλαση για τα αυτοκινητα που δεν φερουν το διασημο αλογακι. Και μαλιστα εντος εδρας του κυριου Alonso. Αντε να δουμε τι δικαιολογια θα βρουν τα hype machines...

                  Κατα τα αλλα η Ferrari ηταν αλλου, γεγονος αναμενομενο σε αυτη τη πιστα που μετραει πολυ η αεροδυναμικη αρτιοτητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kleisj last edited by

                    Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                    Ti θα γινει με αυτες τις renault.
                    As Michael said during the press conference - Renault launch at the start was very suspicious...
                    It was impossible for any car without a launch control to do a start like Renaults did today.
                    Impossible...
                    I believe they are cheating
                    Trulli and Alonso have a some kind of disguised launch control at their disposal.

                    Όσα δεν φτάνει η αλεπού Μιχαλάκη...
                    Δεν θα ξαφνιαστώ αν μετά την κρυολουσία που έφαγαν από τον Ιταλό, βγει κανα φιρμάνι από FIA που θα αρχίζει τις απαγορεύσεις. Γιατί ως γνωστόν ό,τι δεν διαθέτει η Ferrari απαγορεύεται να υπάρχει σε άλλη ομάδα. Λες και τώρα είδε ο MS τις εκκινήσεις της Renault. Προφανώς δεν είδε που πάλι ο Trulli πέρασε 4-5 στην εκκίνηση στο Bahrain.
                    Anyway, κάποιοι αποκαλούσαν τον JPM 'κλαψιάρη' μετά την Ίμολα. Απ' ότι φαίνεται απέκτησε και παρτενέρ.

                    Σου φανηκε η εκκινηση νορμαλ; Εμενα μου φανηκε σαν ειχαν launch control κ οι αλλοι οχι! Αν ο Trulli κανει ΤΟΣΟ καλυτερες εκκινησεις απο τους υπολοιπους τι να πω μπραβο του!
                    Παντως η γενικοτερη του επιδοση ηταν παρα πολυ καλη!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lybe last edited by

                      Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                      Anyway, κάποιοι αποκαλούσαν τον JPM 'κλαψιάρη' μετά την Ίμολα. Απ' ότι φαίνεται απέκτησε και παρτενέρ.

                      Καταρχάς το περιστατικό του Montoya με το χθεσινό δεν συγκρίνονται έτσι? Η FIA μάλιστα μετά το τέλος του αγώνα δήλωσε πως δεν υπήρχε καν θέμα για εξέταση μετά το τέλος του Grand Prix της Imola. Τώρα όταν εσύ δεις την συνέντευξη τύπου και δεις και το ύφος του Michael όταν τα έλεγε αυτά τότε το ξανασυζητάμε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Mε δυό καφέδες και πάλι στο 'τσάκ' ήμουν να με πάρει ο ύπνος κατά τη διάρκεια του αγώνα....

                        Αυτή η Scuderia θα μας τρελάνει...!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          http://www.fia.com/mediacentre/Press_In ... conf4.html

                          Και πήγαινε φυλαγμένα o Σούμι, για να μην παραδώσουν το πνεύμα οι προβληματικές εξατμίσεις του!!!

                          Δηλαδή αν ΔΕΝ είχε πρόβλημα και πήγαινε flat-out, τι θα γινόταν; Μου φαίνεται τελικά πως η Ferrari είναι πια από εντελώς άλλο πλανήτη...

                          Καλά, είναι κακός άνθρωπος ο Σούμι! Δεν αφήνει κανέναν άλλο να κερδίσει! Έτσι βρε παιδί μου, να τους κάνει τη χάρη μια φορά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanosm last edited by

                            Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                            Ti θα γινει με αυτες τις renault.
                            As Michael said during the press conference - Renault launch at the start was very suspicious...
                            It was impossible for any car without a launch control to do a start like Renaults did today.
                            Impossible...
                            I believe they are cheating
                            Trulli and Alonso have a some kind of disguised launch control at their disposal.

                            Όσα δεν φτάνει η αλεπού Μιχαλάκη...
                            Δεν θα ξαφνιαστώ αν μετά την κρυολουσία που έφαγαν από τον Ιταλό, βγει κανα φιρμάνι από FIA που θα αρχίζει τις απαγορεύσεις. Γιατί ως γνωστόν ό,τι δεν διαθέτει η Ferrari απαγορεύεται να υπάρχει σε άλλη ομάδα. Λες και τώρα είδε ο MS τις εκκινήσεις της Renault. Προφανώς δεν είδε που πάλι ο Trulli πέρασε 4-5 στην εκκίνηση στο Bahrain.
                            Anyway, κάποιοι αποκαλούσαν τον JPM 'κλαψιάρη' μετά την Ίμολα. Απ' ότι φαίνεται απέκτησε και παρτενέρ.

                            Σου φανηκε η εκκινηση νορμαλ; Εμενα μου φανηκε σαν ειχαν launch control κ οι αλλοι οχι! Αν ο Trulli κανει ΤΟΣΟ καλυτερες εκκινησεις απο τους υπολοιπους τι να πω μπραβο του!
                            Παντως η γενικοτερη του επιδοση ηταν παρα πολυ καλη!

                            Να δώσω μία εκδοχή που ίσως είναι το κλειδί της επιτυχίας?
                            Ο κινητήρας της Ρενω όπως εχουμε δει όλοι δουλευει σε πολύ χαμηλότερες στροφές από αυτούς των Φεραρι/Χοντα/bmw.Αρα η ροπή του εμφανίζεται σε πολύ χαμηλότερες στροφές από ότι στα άλλα μονοθέσια.
                            Ετσι μεχρι τα άλλα μονοθέσια να φτάσουν τις κατάλληλες στροφές για να εκτοξευτούν μπροστά η ρενο έχει ανοίξει.
                            Στο προηγούμενο αγώνα και τα δύο ρενό χάσανε σε εκκίνηση.Αν παρατηρήσατε οι στροφές ήταν πολύ υψηλότερες λόγω πίστας αρα και η ροπή έβγαινε υψηλότερα.
                            ισως και να κάνω μεγάλο λάθος αλλά το φτωχό μου μυαλό ετσι σκεφτηκε.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gatony last edited by

                              Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                              Σου φανηκε η εκκινηση νορμαλ; Εμενα μου φανηκε σαν ειχαν launch control κ οι αλλοι οχι! Αν ο Trulli κανει ΤΟΣΟ καλυτερες εκκινησεις απο τους υπολοιπους τι να πω μπραβο του!
                              Παντως η γενικοτερη του επιδοση ηταν παρα πολυ καλη!

                              Προσέξτε τι γράφει ο takisp απ'το rally.gr :

                              φέτος απαγορεύεται λόγω κανονισμών η χρήση του αυτόματου συστήματος εκκίνησης ουσιαστικά όμως το μόνο που αλλάζει είναι ότι δεν υπάρχει αισθητήρας που μετρά την περιστροφή των πίσω τροχών. Υπάρχει όμως, ένα ειδικό ηλεκτρονικό πρόγραμμα στο οποίο εμπεριέχονται όλες οι παράμετροι λειτουργίας και οι πιθανές τιμές περιστροφής των τροχών - εδώ υπερέχουν οι Renault έχουν μικρότερο εύρος τιμών-. Έτσι η ECU των Renault με βάση αυτό το πρόγραμμα κάνει πιο αποτελεσματική διαχείριση της ισχύος του κινητήρα στα πρώτα κρίσιμα μέτρα.

                              Πάντως χθες είδα μισο gp και χάρηκα που δεν είχα κάνει το ίδιο και τα προηγούμενα 4. Υπάρχουν πολύ πιο όμαρφα πράγματα να κάνεις Κυριακή μεσημέρι.

                              άσχετο: Αλήθεια έχετε δει αγώνα motogp να δείτε τι θα πει ανταγωνισμός σώμα με σώμα (κυριολεκτικά) απ'τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Καταλαβαινω μεν τι εννοεις αλλα μεχρι περυσι αν αλλαζες το ονομα Rossi με το Schumacher τα ιδια χαλια δεν ειχες;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gatony last edited by

                                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                  Καταλαβαινω μεν τι εννοεις αλλα μεχρι περυσι αν αλλαζες το ονομα Rossi με το Schumacher τα ιδια χαλια δεν ειχες;

                                  Μπορεί να ήταν μοναχικός καβαλάρης αφού είναι ο ΧΕΡΑΣ και είχε ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ(honda γαρ!) αλλά για τις επόμενες θέσεις γινόταν πραγματική σφαγή(λίγες φορές κατέφερα να καθίσω στην πολύθρόνα να το δω,τις περισσότερες ήμουν όρθιος).

                                  Φέτος λοιπόν που ο Θεός (VALENTINO ROSSI) έχει υποδεέστερη μηχανή(yamaha~2 κλάσεις κάτω) μάχεται όχι για να κρατηθεί στις θέσεις που του αναλογούνε αλλά για τη ΝΙΚΗ(και τα καταφέρνει) αυτή είναι η σημαντικότερη διαφορά με τα μοσχαναθρεμένα παιδάκια στην f1.

                                  Oι αναβάτες είναι Παλικάρια που δεν συμβιβάζονται με άλλες θέσεις πέρα απ'αυτή που πιστεύουν πως τους αξίζει και που είναι σίγουρα πολύ πιο υψηλή απ'των χειριστών της f1

                                  συγνώμη για την λοξοδρόμηση του topic

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    go_for_pole last edited by

                                    Οπως χερας και με καλυτερη μηχανη ειναι ο MS φετος δηλαδη. Ολη η διαφορα ειναι οτι ο Γερμανος δε θα αλλαξει ποτε την Scuderia για καποια μεγαλυτερη προκληση. Γιατι παραπισω και στην F1 γινονται μαχες, η δε σεζον περυσι ηταν μια χαρουλα.

                                    Αυτο που ηθελα να δειξω δεν ειναι οτι τα MotoGP δεν αξιζουν, καθε αλλο γιατι και εμενα μου αρεσουν. Απλα σε καθε ειδος αθλητισμου (που εξελισσεται χωρις προσθετικα που δημιουργουν σοου) ειναι μοιραιο αλλες φορες να υπαρχει ενδιαφερον και αλλες οχι.

                                    Και δε φταινε οι χειριστες και τα παλικαρια για αυτο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gatony last edited by

                                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                      Οπως χερας και με καλυτερη μηχανη ειναι ο MS φετος δηλαδη. Ολη η διαφορα ειναι οτι ο Γερμανος δε θα αλλαξει ποτε την Scuderia για καποια μεγαλυτερη προκληση. Γιατι παραπισω και στην F1 γινονται μαχες, η δε σεζον περυσι ηταν μια χαρουλα.

                                      Aυτό είναι το θέμα πως οι ινδιάνοι στα motogp ρισκάρουν με τις επιλογές τους μέσα αλλά και έξω απ'την πίστα,γι'αυτό και υπάρχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον.
                                      Τι να κάνω εγώ την περσινή σεζόν στην f1 αν κάνω 2 και 3 gp για να δω προσπέρασμα και ανταγωνισμό μέσα στον αγώνα όταν στα moto μέσα σε ένα(1) γύρο έχει αλλάξει 3-4 φορές η 1η θέση

                                      Μάχες γίνονται παραπίσω???

                                      Μου φαίνεται πως οι μάχες δίνονται στα pits και οχι στον αγώνα(εντάξει τρέξτε να μου πείτε πως και τα pits μέρος του αγώνα είναι-δεν πείθομαι).
                                      Μάλλον θα έπρεπω να μην γίνονταν pit-stops κι ας διαρκούσε στο μισό ο αγώνας,ίσως ήταν καλύτερο για το θέαμα,το κόστος(που θέλουν να το μειώσουν)....για όλους

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Χμμμ Αντωνη μη το γενικευεις. Αν εννοεις για επιλογες ομαδων, τοτε θα θυμησουν τον μεγιστο Ντουχαν που εμεινε αποκλειστικα στην Honda, οπως δηλαδη κανει τωρα ο MS. Ειναι προσωπικο το ζητημα, ο Valerossi εχει αλλη τρελα. Αυτον ειδικα μπορω να τον φανταστω να βαριεται να κερδιζει χωρις κοντρα.

                                        Τωρα στο αγωνιστικο κομματι ειναι σαφες οτι οι προσπερασεις ειναι πιο ευκολες στα διτροχα για χιλιους λογους. Ομως υπαρχουν κατηγοριες μονοθεσιων με αναλογη ποσοτητα προσπερασματων με τα MotoGP και αναφερομαι φυσικα στο IRL, στο ETCC και αλλου. Με την λογικη που εκφραζεις αυτοι που τρεχουν πχ στα οβαλ ειναι πιο ινδιανοι/ματσο/γενναιοι/ικανοι οπως θες πεστο. Ε, δε το δεχομαι.

                                        Να πεις οτι χρειαζεται αλλαγη στους κανονισμους για να προκυπτει παντα κοντρα; Μαλλον
                                        Να πεις οτι χρειαζεται αλλαγη στις μικρες φορμουλες που δε μαθαινουν στους πιτσιδες την τεχνη του προσπερασματος; Σιγουρα

                                        Αλλα οχι οτι οι πιλοτοι της F1 ειναι κατωτεροι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          georgetabs last edited by

                                          Το κακό με τις μοτοσυκλέτες είναι πως είναι σχετικά δύσκολο να καταλάβεις ποιος είναι ποιος...

                                          Πολύ μικροί, με ΟΛΑ τα χρώματα της παλέττας όλοι, και άντε να καταλάβεις ποιος πέρασε ποιον...

                                          Για όποιον ενδιαφέρεται και έχει δορυφορική, το RTL από φέτος άρχισε να τα δείχνει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Συγνώμη παιδιά που θα επεμβώ αλλά ο Rossi μέχρι σήμερα στη
                                            Honda ήταν. Φέτος για 20 εκατ $ πήγε στην Yamaha. Είναι η πρώτη
                                            φορά που το κάνει αυτό.

                                            Ο MS το 1995 δεν πήγε στην Williams ή δεν έμεινε στην Bennetton
                                            αλλά πήγε στην Ferrari. Περίμενε 4 χρόνια και τώρα δρέπει τους
                                            καρπούς. Γιατί στα 35 του να πάει και πάλι σε μία ομάδα και ούτω
                                            καθ' εξής. Θα χρειαστεί 2 χρόνια για να φέρει ένα μονοθέσιο
                                            σε ανταγωνιστικό επίπεδο για να πάρει πόσους τίτλους....

                                            Αφήστε τους νέους και ολίγον λίγοτερο νέους και φέρελπεις
                                            νεαρούς να ιδρώσουν ακόμα. Αν τα πράγματα φέτος φτάσουν
                                            σε επίπεδο ο MS να πάρει καμμιά 15αρια νίκες τότε του χρόνου
                                            το #1 δεν θα είναι στο grid.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr