Με δεδομένο ότι οι δυνατές ομαδές στην f1 αυξήθηκαν φέτος κατά δύο (bar και renault) υπάρχει θέση για τον Μίκα στην ομάδα της bar και θα είναι καλοδεχόμενη η επιστροφή του. Το θέμα είναι σε τη κατάσταση θα είναι αγωνιστικά μετά από τόσο μεγάλη απουσία και αν η bar θα συνεχίσει και του χρόνου να είναι τόσο ανταγωνιστική όσο φέτος. Πάντως η μεταγραφή coulthard στην bar, η οποία ακούγεται έντονα, είναι λύση ανάγκης είναι γιατί ο Βρετανός τα τελευταία χρόνια μάλλον πάει από το κακό στο χειρότερο.
Latest posts made by panlaw
-
RE: Formula 1 - Διάφορα νέα
-
RE: European GP 2004
Ο χρήστης greo έγραψε:
Τελικα ρε παιδια τι οδηγους θελουμε να βλεπουμε; Και τι ειδους αγωνες θελουμε να βλεπουμε;Δε φτανει που το νεο βαθμολογικο συστημα εχει εκτοξευσει τη βαθμοθηρια στα υψη, κραζουμε και οσους οδηγους μας κανουν να ευχαριστιομαστε.
Ο Ρουμπενς ειπε παπαρια και το ξερει. Αν περιμενε κινηση απο το Σατο θα τον εκλεινε η θα του εκοβε τη φορα στην προηγουμενη στροφη. Ο Σατο ηξερε οτι μοναδικη περιπτωση να περασει ηταν να αιφνιδιασει. Και αυτο πηγε να κανει.
Και φυσικα αν ελεγα εγω τον εξεταστη μου οτι δεν εβλεπα τους καθρεφτες μου δεν θα μου εδινε ουτε Β ερασιτεχνικο. Οχι super licence για F1! Αστεια δικαιολογια. Ο Σουμι πως απεφυγε τον Πανις δηλαδη;Το προβλημα δυστυχως ξεκιναει απο το οτι οι δημοσιογραφοι προτιμανε την ευκολη λυση, που ειναι να κραζουν οποιον βρουν. Και φυσικα ο ευκολος στοχος ειναι οσοι κανουν ενεργειες και οχι οσοι περιμενουν στην ουρα να εγκαταλλειψει ολος ο κοσμος να νικησουν. Στο τελος-τελος που ξερετε οτι ο Σατο δεν ειχε σκοπο να κυνηγησει τον ΜΣ; 13' σε 15 γυρους ειχε.
Φυσικά και όλοι μας είμαστε με τους πιλότους που τολμάνε και δημιουργούν θέαμα. Το θέμα στην συγκεκριμένη περίπτωση του Σάτο είναι ότι δεν πήγε να προσφέρει θέαμα αλλά να αυτοκτονήσει κι αυτός και η ομάδα του.
Στο συγκεκριμένο σημείο που έγινε το συμβάν δεν θυμάμαι να έχει προσπεράσει κανείς εκτός αν μιλάμε για ντουμπλάρισμα. Ή λοιπόν αυτό που έκανε ήταν ανωριμότητα ή ο Σάτο θέλησε να γίνει ήρωας.
Όσον αφορά το αν θα απειλούσε τον πρώτο αν πέρναγε νομίζω ότι έπρεπε να καλύπτει 1΄΄ στο γύρο, όταν ο Σουμάερ γυρνούσε τουλάχιστον 0,8'' έως 1,2΄΄ πιο γρήγορα όταν ήθελε να ανοίξει τη διαφορά. Απλά θα τον έλεγχε διακριτικά και τελικά στην καλύτερη περίπτωση θα τερμάτιζε 5-6΄΄ πίσω του, αν βέβαια αντέχε ο κινητήρας του στην πίεση και μάλιστα όταν ήταν ήδη καταπονημένος έχοντας κάνει 50 από τους 60 γύρους. Άρα μια τρύπα στο νερό. -
RE: European GP 2004
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Για το περιστατικό φταίει μάλλον ο εκνευρισμός του Sato. Πριν μπει στα pits είχε αυξήσει τη διαφορά του και με ένα γρήγορο pit stop θα βρισκόταν μπροστά από τον Μπάρι. Αν όμως προσέξει κανείς το βίντεο στο pit stop κολάει ο εμπρός αριστερός τροχός και δεν βγαίνει η ζάντα με αποτέλεσμα να χάσει εκεί τουλάχιστον 1,5΄΄ και να βγεί ακριβώς πίσω από τον Μπαρικέλο. Λόγω του εκνευρισμού έκανε αυτή την επίθεση αυτοκτονίας, λόγω του εκνευρισμού παραβίασε το όριο ταχύτητας στα pits όταν μπήκε να αλλάξει ρύγχος, λόγω του εκνευρισμού θα κοπανούσε και στον Αλόνσο βγαίνοντας από τα pits και για τον ιδιο λογο και πάλι μάλλον πίεσε τον κινητήρα τόσο που έσπασε.
Για το περιστατικό με τον τροχό, τουλάχιστον, δεν υπήρχε κάποιος λόγος να εκνευριστεί. Χωρίς να το έχω μπροστά μου το βίντεο, θυμάμαι ότι ακόμα και όταν είχαν πλέον αντικαταστήσει τον τροχό, η μάνικα του καυσίμου
ήταν ακόμα βιδωμένη. Στην πραγματικότητα δηλαδή δεν καθυστέρησε στο πιτ στοπ.Ακόμη κι έτσι να είναι πρώτον γενικώς το πιτ στοπ ήταν σχετικώς αργό και του στέρησε το προσπέρασμα μέσα στα πίτ και δεύτερον η συμπεριφορά του στοίχησε ακριβα στη BAR
-
RE: European GP 2004
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Ναι την ξαναείδα τώρα τη φάση, έχεις δίκιο dienekes ο Barichellο δε μπορεί να κάνει και πολλά, γυρνάει και το τιμόνι από την άλλη όταν καταλαβαίνει τι γίνεται. Όπως επίσης και ο staavros έχει δίκιο, έτσι όπως έρχεται ο Sato μάλλον ευθεία θα συνέχιζε. Κρίμα, θα ήθελα πολύ να τον δω στο βάθρο!Πολλές οι μάχες πάντως στις θέσεις 3 έως... αν καταφέρουν και οι McLaren να μένουν στον αγώνα, σίγουρα έχουμε να δούμε ενδιαφέροντα πράγματα στα επόμενα GP!
Για το περιστατικό φταίει μάλλον ο εκνευρισμός του Sato. Πριν μπει στα pits είχε αυξήσει τη διαφορά του και με ένα γρήγορο pit stop θα βρισκόταν μπροστά από τον Μπάρι. Αν όμως προσέξει κανείς το βίντεο στο pit stop κολάει ο εμπρός αριστερός τροχός και δεν βγαίνει η ζάντα με αποτέλεσμα να χάσει εκεί τουλάχιστον 1,5΄΄ και να βγεί ακριβώς πίσω από τον Μπαρικέλο. Λόγω του εκνευρισμού έκανε αυτή την επίθεση αυτοκτονίας, λόγω του εκνευρισμού παραβίασε το όριο ταχύτητας στα pits όταν μπήκε να αλλάξει ρύγχος, λόγω του εκνευρισμού θα κοπανούσε και στον Αλόνσο βγαίνοντας από τα pits και για τον ιδιο λογο και πάλι μάλλον πίεσε τον κινητήρα τόσο που έσπασε.
Η ουσία είναι ότι η απερισκεψία αυτή στοίχισε στην BAR πολύτιμους βαθμούς στο κυνήγι της δεύτερης θέσης, χάρισε πολύτιμους βαθμούς στη renault που είναι η κύρια ανταγωνίστρια γι' αυτή και χάρισε και ένα βαθμό στη williams που επίσης θεωρητικά παλεύει για τη δεύτερη θέση.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ κ. ΣΑΤΟ. -
RE: Επίσημο thread - Spanish GP 2004
Η μοναδικη λύση τελικά για να σπάει η μονοτονία είναι να θεσπισθεί κανονισμός η πρώταθλήτρια ομάδα κάθε χρονιάς και ο πρωταθλητής οδήγός να αποκλείονται από το επόμενο πρωτάθλημα χα, χα, χα:D . Τουλάχιστον έτσι του χρονου θα έχουμε μια μικρη ελπίδα να δούμε κάτι διαφορετικό
-
RE: 2 μπουζι σε καθε κυλινδρο
Οι πιο πρόσφαρτοι στην παραγωγή κινητήρες με δύο μπουζί στον κύλινδρο ήταν μόνο δύο. ο twin spark της alfa και ο iDSI της honda στο jazz. o κάθε κατασκευαστής έχει διαφορετικό στόχο. η alfa την αύξηση της ισχύς και η honda τη μείωση της κατανάλωσης. ειδικότερα:
ο twin spark με τα δύο μπουζί έχει επιτύχει την καλύτερη καύση του μείγματος γιατί οι δύο σπινθήρες απλοικά αναφλέγονται από δύο κατευθύνσεις. η αυξηση της ιπποδύναμης δεν είναι τρομακτική αλλά ικανοποιητική (ο 1600 έβγαζε 120 άλογα όταν οι περισσότεροι 1600ρηδες σήμερα είναι στα 100 έως το πολύ 110 άλογα, εκτός από αυτόν της renault και τους fsi της vw που είναι στα 115).
ο iDSI της HONDA έχει άλλο τρόπο λειτουργίας. iDSI σημαίνει intelligent dual and secuential ignition ήτοι έξυπνη διπλή και σειριακή ανάφλεξη. με λίγα λόγια τα μπουζί αναφλέγονται με διαφορά φάσης μεταξύ τους ανάλογα με το φορτίο του κινητήρα. αυτό σημαίνει ότι σε φυσιολογικές συνθήκες αναφλέγεται το ένα μπουζί για λόγους οικονομίας καυσίμου ενώ σε συνθήκες πλήρους επιτάχυνσης αναφλέγονται και τα δύο σειριακά με σκοπό την καλύτερη δυνατή καύση και την μεγαλύτερη απόδοση στην επιτάχυνση. έτσι το jazz με μόλις 83 άλογα από 1340 κυβικά πετυχαίνει καλές τιμές επιτάχυνσης από στάση και εν κινήσει ενώ με λογική χρήση πετυχαίνει εκπληκτκά χαμηλές τιμές κατανάλωσης (με 5η και 100 χλμ. 5.8 λ/100 χλμ., προσωπική μέτρηση).
φιλικά
jazz owner -
RE: Το τιμόνι του Honda Civic 1.6 3d (στην αρχή!!)
Ο χρήστης philosopher έγραψε:
Geia xara se olous.
I know oti to 8ema civic exei anafer8ei se pampola topics, alla exw na kanw mia erwthsh.
Lew na paraggelw to civic 1.6 3d. Oi logoi pou epele3a civic einai polloi, kai de xreiazetai na anafer8oun twra.
Exw diabasei omws poly teleutaia gia to timoni tou civic.
Den to odhghsa to ama3i (dystyxws. A re sarakakh). Oloi lene loipon, oti exei metrio timoni.
Legontas metrio timoni ti ennooun? Oti antapokrinetai metria h oti afhnei metria ais8hsh? Giati allo h antapokrish tou timoniou ki allo h odhghkh apolaush. Mporw na symbibastw me ligoterh apolaysh, oxi omws me timoni me kakh antapokrish.
Exei kanenas kamia idea? Se sxesh me to 6Generation civic ti leei to timoni? Einai sta idia epipeda? An nai, tote eimai happy enough na to parw.
Einai o monadikos logos pou to skeftomai. Diaforetika den pistevw oti yparxei antagwnisths sthn agora.Το thread έχει ξεφύγει αλλά παραμένω στην ουσία. όλα τα ηλεκτρικά τιμόνια δεν έχουν - πλην ελαχίστων εξαιρέσεων - την τέλεια αίσθηση. Αν το έχεις αποφασίσει να πάρεις το αυτοκίνητο, πάρτο. Όσον αφορά το αφτερ σειλς της χόντα στην ελλάδα να παρακαλάς να μη σου συμβεί κάτι.
είμαι κάτοχος ενός jazz 9/02 και τον Ιανουάριο είχα την ατυχία να με χτυπήσει κάποιος που βγήκε από στοπ. αποτέλεσμα φτερό - καπό - προφυλακτήρας με βάση, ένα ράγισμα στη μάσκα, ένα ραγισμα στο φανάρι και βάση φαναριού. Τα ανταλλακτικά ήρθαν μετά από 2 μήνες σχεδόν, η επισκευή κράτησε μόλις τρεις μέρες και η εισέπραξα αποζημίωση σε 12 ημέρες (χρόνο ρεκορ). Τα ανταλλακτικά ήρθαν σε δυο μήνες γιατί στην ελλάδα δεν υπήρχε βάση φαναριού και μάσκα!!!!. Επειδή έπερπε να περιμένω άγνωστο πόσο, επέλεξα να ισιάξει ο λαμαρινάς τη βάση και να κολήσω τη μάσκα αν και τα κάλυπτε η ασφάλεια. επίσης προφυλακτήρας υπήρχε μόνο γαλάζιος αν και το 60% τον αυτοκινήτων που πουλήθηκαν ήταν ασημί (όπως το δικό μου) και μάλιστα δεν υπήρχε δεύτερος σε όλη την ελλάδα. και μια μικρή λαμαρίνα πίσω από τον προφυλακτήρα που δεν ίσιαζε ήμουν τυχερός γιατί βρέθηκε σε όλη την ελλάδα μια στη Θεσ/νικη αλλιώς θα έπερνα το αυτοκίνητο μετά από 4 μήνες για ένα μικροτρακάρισμα πόλης!!!!. Αν το τρακάρισμα ήταν μεγαλύτερο πόσο θα έμενα χωρίς χόντα;
τα είχα πάρει τόσο που δεν θα έπαιρνα ξανά χόντα ποτέ ξανά, αν και είμαι 1000% ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο. άλλαξα γνώμη γιατί για καλή μου τύχη ένας φίλος μου δάνεισε για όλο το διάστημα της επισκευής ένα οπέλ κόρσα 1.2. με 20.000 χλμ όλα έτριζαν. το τιμόνι χάλια. το σασμάν πρωτόγονο. ο κινητήρας τραχής και δεν ανέβαζε με τίποτα (το μόνο δικαιολογημένο γιατί είναι τρικύλινδρος). η γενική εικόνα ποιότητας μετριότατη. με δυο λόγια χάλια. τι κι αν είναι 2 χιλ ευρώ φθηνότερο.
τελειώνοντας έχω να πω το εξής: το jazz είναι το 4ο μου αυτοκίνητο (αλλάζω περίπου κάθε 3 χρόνια) και δεν είχα πάντα γιαπωνέζικο. το πρωτο που εκτίμησα περισσότερο ήταν ένα μεταχειρισμένο civic του 1982 που το πήρα με 200.000 χλμ. έκανα άλλα 120.000 και το μόνο που άλλαξα ήταν ένα ντιστριμπιτέρ στα 280.000 χλμ και μια αντλία νερού προληπτικά πριν το πουλήσω στα 315.000 χλμ. δεν είχε επισκευασθεί ποτέ το μοτέρ και δεν έκαιγε σταγόνα λάδι αν και κυριολεκτικά του είχα βγάλει το λάδι στα γεράματα του. και απ' ότι έμαθα πρόσφατα κυκλοφορεί ακόμη χωρίς σοβαρά προβλήματα. πόσο πουλήθηκε; 650.000 δρχ. σε μια εποχή που τα ντίστοιχης ηλικίας μοντέλα άλλων κατασκευαστών πήγαιναν για παλιοσίδερα.
φιλικά Νίκος -
RE: Ποιο είναι το καλυτερο μονοθέσιο φέτος;
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Μήπως τα αποτελέσματα της ferrari οφείλονται στον Σουμάχερ
Ελεος!!!!Τι αλλο θα ακουσουμε.Σε λιγο θα μας πεισουν οτι ο Schumi θα το παρει φετος μονο με το ταλεντο του .Δηλαδη αν στη θεση του Σουμαχερ ηταν ο Κιμι πιστευεις δε θα επερνε το τιτλο??????
Με τον Σουμάχερ στο τιμόνι μιας renault σίγουρα όχι!!
Καλα ναι οτι πεις.Τι αλλο θα ακουσουμε επιτελους????????????????
Ας έχουμε λίγη ψυχραιμία. Ο Κίμι και ο Αλονσο είναι οι καλύτεροι νέοι πιλότι σήμερα στο σπορ. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι ο Κίμι την πρώτη του νίκη την πήρε πέρισσυ με το Νο 2,5 μονοθέσιο (μετά τη ferrari που ήταν πρώτη και δύο βαθμούς πίσω από την Mc Laren) ενώ ο Σουμάχερ την πρώτη του νίκη την είχε πάρει με ένα μάλλον μέτριο μονοθέσιο εκείνη το χρονιά (1992 Spa) τερματίζοντας μάλιστα το πρωτάθλημα τρίτος, τρεις βαθμούς μπροστά από τον μεγάλο Σένα.
Ο Κιμι είναι πραγματικά πολύ καλός πιλότος βοηθήθηκε όμως και επικοινωνιακά όταν όλοι έψαχναν να βρουν κάτι για να αποσπάσουν την προσοχή από τον περίπατο της Ferrari. Tο ίδιο είχε επιχειρηθεί να γίνει και με τον HPM αλλά και πάλι δεν τους έκατσε.
Σε τελική ανάλυση τα είδωλα γίνονται από μόνα τους και δεν δημιουργούνται και είναι πολύ νωρίς ακόμα να χαρακτηρισθεί ο Κίμι ΄΄μεγάλος΄΄.
Όσον αφορά το ποιο θα είναι τελικά φέτος το καλύτερο μονοθέσιο αντιγράφω τίτλο άρθρου από το επίσημο site της f1:
Qualifying in San Marino clearly demonstrated that the BAR threat is growing.
Μακάρι!!!!!! -
RE: Ποιο είναι το καλυτερο μονοθέσιο φέτος;
Ο χρήστης k έγραψε:
Μήπως τα αποτελέσματα της ferrari οφείλονται στον Σουμάχερ
Ελεος!!!!Τι αλλο θα ακουσουμε.Σε λιγο θα μας πεισουν οτι ο Schumi θα το παρει φετος μονο με το ταλεντο του .Δηλαδη αν στη θεση του Σουμαχερ ηταν ο Κιμι πιστευεις δε θα επερνε το τιτλο??????
Με τον Σουμάχερ στο τιμόνι μιας renault σίγουρα όχι!!
Άλλωστε ο Σουμάχερ τα πρώτα πρωταθλήματα τα πήρε με beneton - ford απέναντι στις αχτύπητες υποτίθεται williams - renault
Ναι,όταν σκοτώθηκε ο Senna που οδηγούσε Benetton
Αν δεν κάνω λάθος ο Σένα δεν οδήγησε ποτέ Benetton (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος). Από την ιστορική Mc Laren - Honda έτρεξε μια χρονιά (1993) με Mc Laren - Ford και το μοιραίο 1994 πήρε μεταγραφή για τη Williams.
Πάντως η ιστορία δείχνει ότι ο Σούμι ήταν ανταγωνιστικός και διεκδικούσε νίκες και πρωταθλήματα και με υποδεέστερα μονοθέσια. Το δεύτερο πρωτάθλημα ήρθε με Benetton Renault όταν αντίπαλος ήταν η Williams Renault για την οποία είχε βγει το ανεκδοτο ότι και κουτσος να την οδηγούσε θα έπερνε πρωτάθλημα. Δεν είναι τυχαίο ότι ο απαράδεκτος Damon Hill πήρε πρωτάθλημα με αυτό το μονοθέσιο.
Για να επανέλθω στο θέμα πιστεύω ότι η Ferrari είναι και φέτος το καλύτερο μονοθέσιο αλλά η διαφορά με BAR και RENAULT είναι πλέον πολύ μικρή. Υπεύθυνος για τη μονοτονια που επικρατεί και φέτος είναι ο συνδυασμός Σουμαχερ Ferrari και όχι από μόνη της η Ferrari. O μονος τρόπος να αλλάξει αυτή η κατάσταση δεν είναι η αλλαγή των κανονισμών (που αν ισχύσει θα ισχύσει από το 2008) αλλά να πάψει να τρέχει ο Σούμι με Ferrari. Είμαι σίγουρος ότι αν γινόταν αυτό (και δεν μπορεί δυστυχώς να το επιβάλλει κανένας) και ο Σούμι έτρεχε με BAR - RENAULT - WILLIAMS ή έστω με μια αξιόπιστη MC LAREN η κατάσταση θα ήταν εντελώς διαφορετική.