-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Είπαμε θες να ξεκαρφωθείς ότι δεν υποστηρίζεις τα γερμανικά αλλά όχι κι έτσι.
οχι αληθεια μου αρεσει το 500 σε αυτη τη κατηγορια δε μπορω να σκεφτω κατι καλυτερο...
βεβαια στα 15Κ με στοχο μονο την αποτελεσματικη οδηγηση συνεχιζω να προτιμω το citroen μου -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
έρχεταιιιιιιιιιι... και λέγεται punto evopunto evo...?
-
το 207 ειναι πολυ ομορφο και μαλιστα τοσα χρονια ακομα κραταει !!!
το mito
και NAI το POLO ....μ αρεσει!!!! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οχι αληθεια μου αρεσει το 500 σε αυτη τη κατηγορια δε μπορω να σκεφτω κατι καλυτερο...
βεβαια στα 15Κ με στοχο μονο την αποτελεσματικη οδηγηση συνεχιζω να προτιμω το citroen μουΕ αφού σου αρέσει το 500, θα σ'αρέσει και το νέο grande punto...
είναι σαν punto αλλά με μούρη 500 και λέγεται punto evo... το f/l θα λέγεται Punto EVO II? -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Ε αφού σου αρέσει το 500, θα σ'αρέσει και το νέο grande punto...
είναι σαν punto αλλά με μούρη 500 και λέγεται punto evo... το f/l θα λέγεται Punto EVO II?το 500 μου αρεσει ως ποιοτητα υλικων μεσα απ'εξω δεν βλεπεται
θα λεγεται punto evo sti dolce vita...
-
VW Polo Variant
-
Μούρλια είναι!
Γνωρίζουμε αν είναι στο πλάνο να παραχθεί ή γίνονται απλά υποθέσεις;
Edit: να και άλλη μία φωτο:
και μία από το Polo Classic:
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Μούρλια είναι!
Γνωρίζουμε αν είναι στο πλάνο να παραχθεί ή γίνονται απλά υποθέσεις;Σε παλιότερο Autobild (ελληνικό και γερμανικό) έλεγαν ότι 4θυρο και SW θα βγουν, αποκλείοντας (σ' αυτή την έκδοση) προσφορες cabrio και MPV(Plus).
Για το ΠΟΥ θα κυκλοφορήσουν όμως ίσως να υπάρχει θέμα αφού αυτές οι εκδόσεις στα supermini είναι αγαπημένες εκδόσεις της Λατινικής Αμερικής, Ασίας κλπ και όχι ιδιαίτερα στην Ευρώπη!ΥΓ. Πάντως στην έκδοση SW, ελαφρώς υπερυψωμένη με οff road εμφάνιση, με τετρακίνηση Haldex, στα 1,4 Tsi (122ΗΡ) (... σαν μικρότερο Octavia Scout) και τιμή (έστω και λίγο) κάτω απο τα 20.000€ θα την ήθελα πάρα πολύ!
-
Όσον αφορά το 4πορτο, πιστεύω ότι σίγουρα δεν ενδιαφέρει την ευρωπαϊκή αγορά αλλά το sw καλά θα κάνει να έρθει! Στην Ιταλία είχε πήξει ο κόσμος από 206sw και μετέπειτα 207sw άρα δε θεωρώ απίθανη την πώλησή του και στην Ευρώπη, όπου οι αγοραστές θα προτιμούσαν ένα τέτοιο όχημα αλλά με περιορισμένες διαστάσεις και συγκρατημένη τιμή ώστε να μην πάνε στην επόμενη κατηγορία. Τον 1.4TSI νομίζω ότι πρέπει να τον ξεχάσουμε στο Polo διότι θεωρώ πως θα κάνει εσωτερικό ανταγωνισμό με το Golf, εκτός αν έχει ανακοινωθεί η διάθεσή του μελλοντικά και δεν το γνωρίζω.
-
Σήμερα ξανείδα ένα άσπρο, μάλλον σε κάποια ακριβή έκδοση με ζάντες κλπ.
Αποδεκτό, χωρίς καμία ιδιαιτερότητα ή σχεδιαστικό ενδιαφέρον. Πολύ πιο πετυχημένο από το Γκόλφ, αλλά είναι πολύ πολύ συντηρητικό. -
Παρα πολυ ομορφο και ποιοτικα καλο αυτοκινητο, εμενα μαρεσει παρα πολυ πιστευω το πιο ωραιο polo μετα απο πολλα χρονια......
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Μούρλια είναι!και μία από το Polo Classic:
Polo classic? Μα καλα που ειχε ξεχαστει το classic,το τελευταιο classic που θυμαμαι ηταν πριν καμια 10ρια χρονια... Κλασσικο,οπως λεει και το ονομα του ,just classic nothing more.
-
Και ελάχιστα να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους
-
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Και ελάχιστα να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμουςΥπήρξε θύμα του αδερφού του ... του πιο φτηνού Cordoba που ήταν ιδανικό για rentcar, leasing και φτηνό οικογενειακό!
Αντίθετα πουλούσε πολύ στη ... Βραζιλία και στη Κίνα!
Εδώ η προηγούμενη έκδοση Polo Sedan http://www.volkswagen.com/br/pt/modelos/polo_sedan.html -
Το Polo Classic - τόσο στην ευρωπαϊκή έκδοση όσο και σε εκδοχές άλλων ηπείρων - δεν ήταν ακριβώς το 4θυρο Polo,
ήταν κάπως διαφορετικό.
Στην πραγματικότητα ήταν ακριβές αντίγραφο του Cordoba που το τελευταίο ήταν ένα 4θυρο Ibiza.
Και το Polo Classic και το Cordoba φτιάχνονταν μάλιστα μαζί, από το εργοστάσιο της SEAT στην Ισπανία,
ακόμα και αρκετά από τα αυτοκίνητα που προορίζονταν πχ για Λατινική Αμερική και τα οποία είχαν ακόμα και τη μάσκα του Ibiza/Cordoba προ και μετά f/l με γρίλλια και σήμα VW...http://www.volkswagen.com.ar/_modelos_g ... loNAV=polo
Το Polo Classic ή Polo Sedan ή όπως αλλιώς ονομαζόταν, ευδοκίμησε όντως σε άλλες αγορές ακόμα και στην τελευταία γενιά, κυρίως γιατί οι θυγατρικές SEAT και Skoda δεν έχουν παρουσία στις εκεί αγορές.
Αντίθετα στην Ευρώπη υπήρχαν τα 4θυρα Cordoba και Fabia, οπότε δεν είχε νόημα η παρουσία και του ακριβότερου εκ των πραγμάτων 4θυρου Polo Classic.(Μια μικρή εξαίρεση έχει να κάνει με την καλή απήχηση του ίδιου του Cordoba νεότερης γενιάς τελευταία σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, τώρα που όμως παύει η παραγωγή του για να αντικατασταθεί από το Ibiza ST, το VAG δε θα αντιπροσωπεύεται στη μικρή κατηγορία από άλλο σεντάν αμάξωμα πλην του Polo, οπότε τώρα όσο ποτέ άλλοτε αποκτά νόημα η επαναφορά και η παρουσία του σεντάν Polo ξανά σε ευρωπαϊκό έδαφος.)
Το hatchback παρακάτω θυμίζει καθόλου το ευρωπαϊκό Polo;...
-
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Και ελάχιστα να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμουςΜην το λες,εχω δει αρκετα classic 97-99 να κυκλοφορουν,κυριως σε πρασινο και μπλε χρωμα και γενικως σε πωλησεις ειχε παει καλα θυμαμαι,δλδ κυκλοφορουσαν αρκετα classic.
Παντως αν υποθεσουμε οτι το νεο jetta θα εχει τη μασκα του polo αντε ελαφρως τροποποιημενη,και το classic εχει την μασκα του πολο αυτουσια,ξερω γω σαν πολυ ομοια δεν θα ειναι?
-
Γνωρίζει κανείς αν διαθέτει ηλιοροφή το νέο polo thank's
-
Eiδα ενα στο δρομο και ειχε φωτα ημερας στα φωτα ομιχλης(με δυο λαμπες)...Ειναι βασικος εξοπλισμος?
-
Μία ρύθμιση στον εγκέφαλο είναι, ακόμα κι αν δεν είναι 'βασικός εξοπλισμός'...
Η διαφορά είναι στο αν τα φώτα ημέρας είναι led ή απλές λάμπες πυρακτώσεως,
και οι led μάλλον δεν είναι βασικός εξοπλισμός.(Μετά από μια ημερομηνία όλα τα καινούρια υποχρεωτικά θα έρχονται υποχρεωτικά με ενεργοποιημένα τα φώτα θέσης σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομολογία.
Απλά οι κατασκευαστές φροντίζουν να προσαρμοστούν σταδιακά,
γι' αυτό άλλωστε τους δίνεται και το χρονικό περιθώριο.) -
Μα για να εχει φωτα ημερας πρεπει να εχει δυο λαμπες σε καθε φως ομιχλης...Μια για το φως ομιχλης και μια για τα φωτα ημερας.
Πως ρυθμιζεται αυτο απο τον εγκεφαλο?Ή τα εχει ή οχι.
VW Polo 2009