-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για το Opc ημουν στο παρα τριχα πριν 2 χρονια, αλλα μετα απο αρκετο ψαξιμο, και
εντυπωσεις απο καποιους κατοχους, μαλλον ευτυχως που δεν το προτιμησα...
Δυσκολα ρυθμισιμο γκαζι, μετρια αισθηση τιμονιου, και γενικοτερα μια αισθηση
'body-builder' τουρμπατου περασμενης δεκαετιας. Καλο για αδρεναλινη, αλλα θελει σωστο στησιμο και ψαξιμο για να παρεχει και την επιθυμητη αισθηση.Δεν έχει τόσο κακό στήσιμο το opc ...
Απλός έχει ένα μοτέρ που υπερισχύει όλων και καλύπτει τα πάντα...
Με 170hp και καλύτερο τιμόνι θα ήταν πολύ καλή επιλογή... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...Αυτά τα 2.000cc όμως του Ελλινικού τρόπου φορολόγησης ΕΔΩ μου κάθονται .....
Εννοείς τα 1928 μάλλον...!! Μακάρι να ήταν ακριβώς 2000...
προσωπικά την αγορά του 306Race την ματαίωσα (και να το χαρίζει ο πωλητής δεν βλέπω να το παίρνει κανένας, οπότε για ±1000€ θα καταλήξει στην πρέσσα , μετά τις αλλαγές στα ΤΚ.) Και να ρωτήσω, τώρα που δεν θα αγοράσω το super πολυτελές αμάξι των αμάξι 2.000cc και αρχικού κόστους 5000€ το κράτος περισσότερα δεν θα χάσει , από το ότι να τα είχε αφήσει τουλάχιστον, εκεί που ήταν κοντά στα 400€. Αφού θέλει να μου πάρει 750€, ας πάρει τα ......3 μου . Φανταστείτε πόσο απαξιώθηκαν αμάξια 2.000cc δεκαετίας, που κάποιοι τα συντηρούν με μεράκι, σε μια νύκτα..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Για το Opc ημουν στο παρα τριχα πριν 2 χρονια, αλλα μετα απο αρκετο ψαξιμο, και
εντυπωσεις απο καποιους κατοχους, μαλλον ευτυχως που δεν το προτιμησα...
Δυσκολα ρυθμισιμο γκαζι, μετρια αισθηση τιμονιου, και γενικοτερα μια αισθηση
'body-builder' τουρμπατου περασμενης δεκαετιας. Καλο για αδρεναλινη, αλλα θελει σωστο στησιμο και ψαξιμο για να παρεχει και την επιθυμητη αισθηση.Δεν έχει τόσο κακό στήσιμο το opc ...
Απλός έχει ένα μοτέρ που υπερισχύει όλων και καλύπτει τα πάντα...
Με 170hp και καλύτερο τιμόνι θα ήταν πολύ καλή επιλογή...Hδη το GSI με τα 150 θεωρειται πολυ πιο εκμεταλλευσιμο στο δρομο και ισορροπημενο.
Δεν εχει ομως την πικαντικη (εως καγκουρικη για μερικους, σιγουρα ομως λιγοτερο διαχρονικη τελικα) εμφανιση και εξοπλισμο του OPC.
Επισης δεν θεωρω κακο το στησιμο του opc, απλα αρκετα ευαισθητο το πακετο κινητηρα-μεταδοσης για τους κ@λοδρομους μας. Μετρια σχετικα θεωρω την αισθηση των χειριστηριων και αυτο το εχουν πει αρκετοι δοκιμαστες, αλλα και ως κατοχος Οpel το βρισκω λιγο-πολυ, αναμενομενο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για το Opc ημουν στο παρα τριχα πριν 2 χρονια, αλλα μετα απο αρκετο ψαξιμο, και
εντυπωσεις απο καποιους κατοχους, μαλλον ευτυχως που δεν το προτιμησα...
Δυσκολα ρυθμισιμο γκαζι, μετρια αισθηση τιμονιου, και γενικοτερα μια αισθηση
'body-builder' τουρμπατου περασμενης δεκαετιας. Καλο για αδρεναλινη, αλλα θελει σωστο στησιμο και ψαξιμο για να παρεχει και την επιθυμητη αισθηση.Δεν έχει τόσο κακό στήσιμο το opc ...
Απλός έχει ένα μοτέρ που υπερισχύει όλων και καλύπτει τα πάντα...
Με 170hp και καλύτερο τιμόνι θα ήταν πολύ καλή επιλογή...Hδη το GSI με τα 150 θεωρειται πολυ πιο εκμεταλλευσιμο στο δρομο και ισορροπημενο.
Δεν εχει ομως την πικαντικη (εως καγκουρικη για μερικους, σιγουρα ομως λιγοτερο διαχρονικη τελικα) εμφανιση και εξοπλισμο του OPC.
Επισης δεν θεωρω κακο το στησιμο του opc, απλα αρκετα ευαισθητο το πακετο κινητηρα-μεταδοσης για τους κ@λοδρομους μας. Μετρια σχετικα θεωρω την αισθηση των χειριστηριων και αυτο το εχουν πει αρκετοι δοκιμαστες, αλλα και ως κατοχος Οpel το βρισκω λιγο-πολυ, αναμενομενο...το gsi δεν έχει το ίδιο στήσιμό με το opc ....
απίστευτα υποστροφικό... -
Το εχεις τσεκαρει? Εσυ, φιλος?
Δεν επιμενω γιατι δεν το εχω δει στην πραξη,αλλα σε οτι review εχω διαβασει λενε για πιο ισορροπημενο χαρακτηρα, συν οτι ειναι πιο εκμεταλλευσιμη η δυναμη του.
Στησιμο σιγουρα θα εχει διαφορετικο, αλλα πιο υποστροφικο? -
Ακόμα πιο υποστροφικό?
Αυτό σηκώνει μήνυση!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
:hmmm:
Το εχεις τσεκαρει? Εσυ, φιλος?
Δεν επιμενω γιατι δεν το εχω δει στην πραξη,αλλα σε οτι review εχω διαβασει λενε για πιο ισορροπημενο χαρακτηρα, συν οτι ειναι πιο εκμεταλλευσιμη η δυναμη του.
Στησιμο σιγουρα θα εχει διαφορετικο, αλλα πιο υποστροφικο?γιατι σου φαινεται τοσο παραξενο??
-
ουτε εμένα μου φαίνεται παράξενο , αν ειναι πιο μαλακό , με στενότερα λάστιχα , ψηλότερο προφίλ , διαφορετικές αντιστρεπτικές κτλ γιατί να μην είναι περισσότερο υποστροφικό το 150άρι από αυτό με τα 192.
Τέλος πάντων βγαίνουμε εκτός θέματος δε συγκρίνουμε τα 2 corsa. Αλλωστε δε με απασχολεί το 150άρι.Φαντάζομαι φαίνεται ότι θέλω κάτι πιο σκληροπυρηνικό , ώστε να μη το βαρεθώ σύντομα...
Τα όρια του μινι και του ταπερ σαφώς ειναι μεγαλύτερα από του 150αριου gsi.
-
To Corsa GSI δεν πηγαίνει ΚΑΘΟΛΟΥ καλά στον δρόμο. Καμία σχέση με το OPC.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
:hmmm:
Το εχεις τσεκαρει? Εσυ, φιλος?
Δεν επιμενω γιατι δεν το εχω δει στην πραξη,αλλα σε οτι review εχω διαβασει λενε για πιο ισορροπημενο χαρακτηρα, συν οτι ειναι πιο εκμεταλλευσιμη η δυναμη του.
Στησιμο σιγουρα θα εχει διαφορετικο, αλλα πιο υποστροφικο?Το έχω οδηγήσει αλλά για μικρή σχετικά διαδρομή... έτσι και αλλιως δεν ήθελα άλλο...
μοιάζει σαν να πήραν αυτούσιο το 1.4 , να του βάλαν το μοτέρ του 1.6turbo και να το βγάλαν στην παραγωγή... -
Μα αυτό έκαναν, έβαλαν λίγο πιο σκληρή ανάρτηση και 150 άλογα στο απλό Corsa.
Υποστρέφει πολύ εύκολα. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά... κάπου κάπως κάποτε στα λιμανάκια ήμουν μόνιμα κολλημένος στον προφυλακτήρα ενός το οποίο πάσχιζε να κρατήσει τα μούτρα του στη στροφή ενώ το μπρίκι μου είχε μπόλικα περιθώρια πρόσφυσης ακόμα -
Κ αν ο οδηγος του ηταν ''γαμπρος''...κ δεν το χε γενικως ...? Ουτε γω το χω οδηγησει αλλα εχω ακουσει καλα λογια κ για το opc κ για το gsi απο κατοχους παντα ...
-
είχα δει τις προάλλες ενα μινι ες στα 15Κ , μοντέλο 2006 με 65Κ χλμ .'Εφυγε' σήμερα , ο τύπος ήθελε τα λεφτά για να ξεχρεώσει χρέος και το έδωσε μέσα σε 5 μέρες από την ημέρα που έβαλε την αγγελία !
-
ψηφιζω λογω των λεγομενων σου στην πρωτη σελιδα το 207 το RC γιατι
1τον δεν αρεσει στο εταιρο ημισυ το ταπερ και
2ον επειδη ειναι απολυτα εκμεταλλευσιμη η δυναμη του, το στησιμο του ειναι αρκετα καλυτερο απο των 207 rallye-GT, απενεργοποιειται και το esp,εχει καλους χωρους και μπορεις με ενα κουλερ απο ibiza cupra και ενα προγραμματακι να φτασεις τα 200+ ισως και πιο αξιοπιστα απο μαμα(τα μαμα δουλευουν απελπιστικα φτωχο μιγμα) το μονο κακο που εχει το αμαξι ειναι το γ!@#$κιβωτιο του το οποιο γλυκαινει με καλες βαλβολινες αλλα ειναι συνολικα και συγκριτικα μετριο.
το καλο ειναι οτι μπορεις να βρεις μτχ που ειναι ακομα στην εγγυηση οποτε βλεπεις τι θελει και το κανεις.το mini cooper ειναι μια χαρα καρτακι αλλα την σταθεροτητα στα πολλα του rc δεν την εχει με καμια παναγια και δεν νομιζω να βρεις καλομτχ σαυτη την τιμη και τα αναλωσιμα κ ανταλλακτικα ειναι επιπεδου τιμης bmw...
για το opc οι υποκειμενικες αποψεις μου ειναι τοσο ισχυρα αντιθετες στην αγορα του, που δεν εχει νοημα να παλαιψω με τον εαυτο μου για να ακουστει μια αποψη.
-
καλα εσυ που απέκτησες πεζόραλο πριν λίγο καιρό , είσαι σαν τους νεόνυμφους που είναι μέσα στα μέλια... Δε μετράει η γνώμη σου
το clio rs δεν ανέφερε κανείς και με προβληματίζει , γιατί όχι.
Λένε ότι πίνει πολύ βενζίνη λόγω κοντού κιβωτίου. Σε σχέση με το type R Καμιά άποψη;
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
καλα εσυ που απέκτησες πεζόραλο πριν λίγο καιρό , είσαι σαν τους νεόνυμφους που είναι μέσα στα μέλια... Δε μετράει η γνώμη σουτο clio rs δεν ανέφερε κανείς και με προβληματίζει , γιατί όχι.
Λένε ότι πίνει πολύ βενζίνη λόγω κοντού κιβωτίου. Σε σχέση με το type R Καμιά άποψη;
το Type R έχει και τα καλά του με την μαμούθ εγγύηση... λέω εγώ τώρα. Μιλάμε για το πρώτο ε? Πολύ καλό πάντως!
το CLio RS δεν μου λέει κι ούτε πίστεψα τον ενθουσιασμό των περιοδικών... σαφώς υποδιέστερο κατ'εμέ από τα Pag 206/207RC!'
το OPC δεν πατάει κάτω όπως τα άλλα
το Mini Cooper S είναι λίγο φλωροάμαξο κι γυναικείο και κακό στην ποιότητα συναρμογής και μικρό εσωτερικά και ακριβό να το αγοράσεις/συντηρείς και και και και και...
αλλά στρίβει, φρενάρει, φτιάχνεται πολύ και έχει ιδιαίτερο σχήμα, πολύ γουστόζικο if thats your thing anyway...
my choice: RC! στρίβουν πολύ ωραία τα πζουδάκια!
-
Για μένα, τα καθαρόαιμα της όλης παρέας είναι δύο (τα έχω οδηγήσει και τα δύο) :
clio rs
type r (ep3)Μεταξύ τους έχουν ουσιαστικές διαφορές. Το honda έχει καλύτερο μοτέρ & κιβώτιο, το renault έχει καλύτερα φρένα και πιο ρυθμίσιμη (παιχνιδιάρα) συμπεριφορά σε αντίθεση με το honda που αρέσκεται σε οδήγηση με γραμμές.
Επιπλέον συν για το honda είναι η καλύτερη αξιοπιστία (θεωρητικά γιατί ποτέ δεν ξέρεις). Επιπλέον συν για τo renault, το γεγονός ότι κυκλοφορεί ακόμη στην αγορά, η καλύτερη παθητική ασφάλεια και το καταπληκτικό esp (ιδιαίτερα διακριτικό- σε αφήνει να παίξεις σε δρόμους που δεν ξέρεις, βρεγμένα, γλιστερά, γαρμπίλι κλπ), που σου δίνει ένα παραπάνω βαθμό σιγουριάς.
Όλα τα αλλα κάρα είναι συμβιβαστικές λύσεις. Κάνουν καλύτερο ταξίδι, έχουν ίσως καλύτερα υλικά στην καμπίνα κλπ. Την ανόθευτη όμως αίσθηση των δύο παραπάνω δεν την έχει κανένα (με εξαίρεση ίσως το mini)
-
Μπορώ να εκφέρω γνώμη μόνο για το Cooper S (R56, το τελευταίο δλδ.), μια και το είχα για 2 χρόνια. Για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δεν γνωρίζω κάτι πέρα από αυτά που διαβάζω ή μαθαίνω από φίλους που τα έχουν. Οπότε ας πώ για το Μίνι (επαναλαμβάνω για το R56, για R53 μπορεί να μην ισχύουν κάποια από αυτά αφού δεν το γνωρίζω από 1ο χέρι).
ΥΠΕΡ:
- Εμφάνιση εξωτερική-εσωτερική (υποκειμενικό φυσικά)
- Επιδόσεις
- Κράτημα και συμπεριφορά εν γένει και σε στροφές και στο ταξίδι με πολλά χιλιόμετρα
- Μικρό μέγεθος και ευελιξία στην πόλη
- Λογική κατανάλωση
- Φτηνή συντήρηση (αφού θέλει service κάθε 2 χρόνια με κόστος περίπου €350 - 400)
- Καλά φρένα
- Καλοφτιαγμένο
- Τωρινό μοντέλο, άρα σε πιθανή μεταπώληση σε 5 χρόνια θα είναι ένα μοντέλο πίσω
- Καλή μεταπωλητική αξία.
ΚΑΤΑ:
- Περιορισμένοι χώροι, ειδικά για τους πίσω.
- Προβληματα νεότητας εάν πάρεις μοντέλο πρίν από 3/2007
- Ακριβό σαν αγορά (value for money είναι χάλια!)
- Αρκετά σκληρό, ειδικά με την Sport ανάρτηση, τις 17'' ζάντες και τα RFT. Χωρίς τα RFT στρώνει αρκετά.
Μεταχειρισμένο R56 μπορείς να βρείς με €17-20Κ, εάν δεν έχει πολλά έξτρα. Το δικό μου το έδωσα €22Κ, μοντέλο 7/2007 με αρκετά έξτρα (γύρω στις €7Κ κόστος έξτρα). Με πιο βασικό εξοπλισμό (δλδ. ότι έχει στάντας+πακέτο Chilli) πέφτει 2-3Κ η τιμή άνετα.
-
Όταν παρομοιάζανε το Mini cooper S με καρτάκι , τα περιοδικά εννοείται πως εννοούσαν για την οδική του συμπεριφορά , δυστυχώς από αυτά που διαβάζω στα μινιφόρουμ , μάλλον εννοούσαν και ότι στη συντήρηση είναι σαν καρτάκι....
Επειδή έχω αγωνιστικό καρτ και όσοι έχουν με καταλαβαίνουν.... Ελπίζω να μην έχουν δίκιο.Αν και μάλλον έχουν....
Προβλήματα νεότητας δυστυχώς έχει ακόμα ένα αμάξι , το οποίο κυκλοφορεί 7 χρόνια στην αγορά , άσχετα αν κάποια στιγμή άλλαξε μοτέρ... και δυστυχώς αυτά δε τα λένε προβλήματα νεότητας... αλλά ανικανότηταςΠάντως για όλα τα υπέρ του μίνι που ανέφερες και επειδή καλώς ή κακώς στη γυναίκα μου αρέσει μόνο αυτό , από όλα τα μεσαία ή μίνι gt(i) που κοιτάζω , εξακολουθεί να είναι πρώτο στη λίστα , με 2ο το τάπερ και τρίτο το clio rs που δεν ανέφερα εκ παραδρομής στο τίτλο. Το opc μαλλον περισσότερο επειδή είναι 16αρι τουρμπάτο και γερμανικό το βλέπω ( ε καλά και για το όλο look , το οποιο όσο ναναι δεν περνά απαρατήρητο) . Παρ όλα αυτά επειδή η συμπεριφορά στο δρόμο για εμένα είναι το Α και το Ω και όχι οι τελικές , οι ρεπρίζ και οι ευθείες... με βλέπω να το αποκλείω νωρίς νωρίς.... Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω διαβάσει σχεδόν τίποτα για αυτό.
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
Όταν παρομοιάζανε το Mini cooper S με καρτάκι , τα περιοδικά εννοείται πως εννοούσαν για την οδική του συμπεριφορά , δυστυχώς από αυτά που διαβάζω στα μινιφόρουμ , μάλλον εννοούσαν και ότι στη συντήρηση είναι σαν καρτάκι....
Επειδή έχω αγωνιστικό καρτ και όσοι έχουν με καταλαβαίνουν.... Ελπίζω να μην έχουν δίκιο.Αν και μάλλον έχουν....
Προβλήματα νεότητας δυστυχώς έχει ακόμα ένα αμάξι , το οποίο κυκλοφορεί 7 χρόνια στην αγορά , άσχετα αν κάποια στιγμή άλλαξε μοτέρ... και δυστυχώς αυτά δε τα λένε προβλήματα νεότητας... αλλά ανικανότηταςΠάνω σε αυτό που λες, παραδόξως το μόνο αμάξι του φιλικού κύκλου μου που αγοράστηκε πρόσφατα και βγήκε μέχρι τώρα 'αναξιόπιστο΄ είναι ένα ατμοσφαιρικό 1.6 Mini. Μέσα σε 3 χρόνια έχει χρειαστεί 2 φορές επαναπρογραμματισμό στον εγκέφαλο (κόλλαγε και δεν ανέβαζε στροφές ενώ χαμηλά έκανε σκορτσαρίσματα), αλλαγή ψυγείου, 2 καμένες λάμπες, γρασάρισμα στην ανάρτηση που έτριζε, ενώ έχει αρχίζει και τρίζει έντονα και εκνευριστικά στο ταμπλώ πίσω από το ταχύμετρο και του είπαν πως θέλει λύσιμο η κονσόλα και σφίξιμο σε κάποιες βάσεις (μεγάλο κόστος σε εργατικά και ρίσκο νέων τριγμών, θα μείνει έτσι).
Δεν ξέρω αν είναι εξαίρεση ή αν συστηματικά τα Mini βγαίνουν βλαμμένα.
Mini Cooper S vs TypeR (EP3) vs Opel Corsa OPC vs ? με 17Κ