-
Εγώ πάλι το βρίσκω πολύ θετικό και σίγουρο στο κούμπωμα, ήρεμο και μαλακό στις αλλαγές, με μόνο ένα δύσκολο σημείο: Την 5->6. Μια φορά έβαλα 4η κατά λάθος χτές (και τινάχτηκε η βελόνα στις 5000 γμτ) και μάλλον η 5->6 δείχνει να είναι η πιο χρονοβόρα και 'μπερδεμένη' για μένα (5η->νεκρό->τέρμα δεξιά->κάτω εκεί όπου με το ατζίλα ήταν η όπισθεν και με το πούντο που είχα για μια βδομάδα πάλι η όπισθεν με δαχτυλίδι)
-
Πηγα σημερα και μου το ειδαν.Το πηρε βολτα ο τεχνιτης μαζι και εγω βεβαια και δεν ακουγοταν τιποτα.Καποια στιγμη μονο ακουστηκε αλλα μου ειπε οτι ετσι ειναι το κιβωτιο.Τελικα φαινεται οτι ακουω το θορυβο απο το κουμπωμα των σχεσεων και ανησυχω .Παντως και εγω συνηθισμενος απο το προηγουμενο το punto 1.2 που ειχα που σε εκεινο το χαιδευα και εμπαιναν οι ταχυτητες μου κακοφανηκε λιγο το bravo.Αλλα οπως ειπες και εσυ Πανο αλλης φιλοσοφιας αυτοκινητο το Bravo.Να σημειωσω τελος οτι μου ειπε ο ανθροπως απο την αντιπροσωπια να το προσεχω και αν το ξανακανει και μου φανει ''κακος θορυβος'' να τους το πω οταν παω στα 15000 χλμ για την πρωτη προαιρετικη αλλαγη λαδιων.
Στην αντιπροσωπια συναντησα και εναν αλλο ιδιοκτητη και τον ρωτησα αν του καει λαδια απο περιεργεια γιατι το δικο μου τσιμπαει λιγο μου απαντησε πως δεν του καιει και οταν τον ρωτησα τι λαδια βαζει μου εδειξε κατι μαυρα selenia racing.Εχετε αποψη για αυτα τα λαδια.Εγω του συμπληρωνω με τα ΚΡ Ε που προτεινει και ο κατασκευαστης.Για να προλαβω καποιους καιω 100-110ml στα 5000 χλμ
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Εχετε αποψη για αυτα τα λαδια.Εγω του συμπληρωνω με τα ΚΡ Ε που προτεινει και ο κατασκευαστης.Για να προλαβω καποιους καιω 100-110ml στα 5000 χλμΑυτο δεν ειναι καταναλωση.
-
Αυτά μπορούμε να τα βρούμε στις αντιπροσωπείες; Έχει πάρει κανείς τίποτα από αυτά;
-
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Αυτά μπορούμε να τα βρούμε στις αντιπροσωπείες; Έχει πάρει κανείς τίποτα από αυτά;Το είχα ψάξει και γω λιγάκι το θέμα. Είναι νομίζω τα ίδια με αυτά http://www.fiat.gr/boutique/boutique.aspx
Μαζί με τα χαρτιά στον μπλε αηδία πλαστικό φάκελο με δώσανε και μια σαν αφίσα με διάφορα αξεσουάρ.
Όταν το είχα παραγγείλει επειδή ήταν από τα ήδη εκτελωνισμένα, ζήτησα και πήρα τιμές από τα προστατευτικά για τις πόρτες και τον μπροστά προφυλακτήρα (μεγάλη αηδία αλλά το κογκρέσο τα ήθελε, φυσικά και δεν τα πήρα ), την πεταλιέρα με το φούτρεστ, το πλαστικό κάλυμα για το πορτμπαγκάζ, το σετ διχτάκια και τα δύο bluetooth της Parrot. Απ' ότι θυμάμαι ήταν σχετικά ακριβά έως πανάκριβα. Π.χ. η πεταλιέρα με το φούτρεστ ήταν στα 185 με 200, τη στιγμή που μπορείς να πάρεις π.χ. momo με 40 και 60 ευρά.
Επίσης εντύπωση με έκανε το πόσο κοστίζει η αεροτομή και τα μαρσπιέ που το γίδι εγώ δεν τα πρόλαβα για ώρες (είχε μείνει ένα τελευταίο στο τελωνείο στο χρώμα και τον εξοπλισμό που ήθελα αλλά όσο να ξυπνήσω το χάσαμε το κορμί πατριώτ'). Στο fiat-accessories.com το σετάκι βγαίνει κάπου στις 363 λίρες άβαφο και χωρίς περαστικά, ο πωλητής εδώ με είπε (χωρίς να είναι βέβαιος) γύρω στο 500 με 600ρι σύνολο, ενώ αν το βάλεις στην παραγγελία βγαίνει 270 ευρά γμτ. -
Διαδρομή Θεσ/νίκη - Καρδίτσα - Θεσ/νίκη:
Total Km : 505 (Με αρκετή ώρα οδήγηση μέσα στην πόλη)
Κατανάλωση (Μέση): 8.1 lt/100km (*)
Μέση Ταχύτητα οδήγησης στην Εθνική: 140 km/h
Βενζίνη : 44 Euro ~ 8.7 lt/100km (από το ίδιο βενζινάδικο με όποια διακύμανση υπήρξε από Σάββατο σε Δευτέρα)*. Απενεργοποιημένο το Sport Mode, και ενεργοποίηση αυτού μόνο όταν εμφανιζόντουσαν τα γνωστά random encounters με τις bmw 316/320.
-
Ο χρήστης rayback έγραψε:
Διαδρομή Θεσ/νίκη - Καρδίτσα - Θεσ/νίκη:Total Km : 505 (Με αρκετή ώρα οδήγηση μέσα στην πόλη)
Κατανάλωση (Μέση): 8.1 lt/100km (*)
Μέση Ταχύτητα οδήγησης στην Εθνική: 140 km/h
Βενζίνη : 44 Euro ~ 8.7 lt/100km (από το ίδιο βενζινάδικο με όποια διακύμανση υπήρξε από Σάββατο σε Δευτέρα)Δεν μπορεί....κάποιο λάθος κάνεις! Τα περιοδικά άλλα λένε.
-
Ο χρήστης rayback έγραψε:
Διαδρομή Θεσ/νίκη - Καρδίτσα - Θεσ/νίκη:Total Km : 505 (Με αρκετή ώρα οδήγηση μέσα στην πόλη)
Κατανάλωση (Μέση): 8.1 lt/100km (*)
Μέση Ταχύτητα οδήγησης στην Εθνική: 140 km/h
Βενζίνη : 44 Euro ~ 8.7 lt/100km (από το ίδιο βενζινάδικο με όποια διακύμανση υπήρξε από Σάββατο σε Δευτέρα)*. Απενεργοποιημένο το Sport Mode, και ενεργοποίηση αυτού μόνο όταν εμφανιζόντουσαν τα γνωστά random encounters με τις bmw 316/320.
δεν το γράφεις στην 'Έρευνα Κατανάλωσης' στα 'Περί Αυτοκίνησης'.... γιατί κάτι Vagαοί μας έχουν πρήξει το συκώτι με τον TSi.
-
Ο χρήστης rayback έγραψε:
Διαδρομή Θεσ/νίκη - Καρδίτσα - Θεσ/νίκη:Total Km : 505 (Με αρκετή ώρα οδήγηση μέσα στην πόλη)
Κατανάλωση (Μέση): 8.1 lt/100km (*)
Μέση Ταχύτητα οδήγησης στην Εθνική: 140 km/h
Βενζίνη : 44 Euro ~ 8.7 lt/100km (από το ίδιο βενζινάδικο με όποια διακύμανση υπήρξε από Σάββατο σε Δευτέρα)*. Απενεργοποιημένο το Sport Mode, και ενεργοποίηση αυτού μόνο όταν εμφανιζόντουσαν τα γνωστά random encounters με τις bmw 316/320.
Πολύ λίγα μου φαίνονται τα 8.1 .... αυτό είναι μέτρηση από το trip computer ή η δική αίσθηση για το πόσο πήγαινες ;
Με το Punto 80 στα 140 μέση έχω γύρω στο 7.. 7,5 ... ενώ στα 80-90 έχω 5 με 5,3
Δεδομένοι οτι το Bravo ειναι 2 κλάσεις πάνω σε μέγεθος/γκάζι ειναι πολύ καλό νούμερο -
Ο χρήστης rayback έγραψε:
*. Απενεργοποιημένο το Sport Mode, και ενεργοποίηση αυτού μόνο όταν εμφανιζόντουσαν τα γνωστά random encounters με τις bmw 316/320.
αυτές τις 316 γιατί τις έχουν πάρει όλοι στο κυνήγι??
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Διαδρομή Θεσ/νίκη - Καρδίτσα - Θεσ/νίκη:
Total Km : 505 (Με αρκετή ώρα οδήγηση μέσα στην πόλη)
Κατανάλωση (Μέση): 8.1 lt/100km (*)
Μέση Ταχύτητα οδήγησης στην Εθνική: 140 km/h
Βενζίνη : 44 Euro ~ 8.7 lt/100km (από το ίδιο βενζινάδικο με όποια διακύμανση υπήρξε από Σάββατο σε Δευτέρα)*. Απενεργοποιημένο το Sport Mode, και ενεργοποίηση αυτού μόνο όταν εμφανιζόντουσαν τα γνωστά random encounters με τις bmw 316/320.
Πολύ λίγα μου φαίνονται τα 8.1 .... αυτό είναι μέτρηση από το trip computer ή η δική αίσθηση για το πόσο πήγαινες ;
Με το Punto 80 στα 140 μέση έχω γύρω στο 7.. 7,5 ... ενώ στα 80-90 έχω 5 με 5,3
Δεδομένοι οτι το Bravo ειναι 2 κλάσεις πάνω σε μέγεθος/γκάζι ειναι πολύ καλό νούμεροΣυμφωνα με τα λεφτα που εδωσα για να φουλάρω ξανα (44euro) η κατανάλωση ήταν 8.7 και όχι 8.1 που έλεγε το trip computer. Βέβαια, όπως ίσως άφησα να εννοηθεί, δεν πήγαινα και οικονομικά. Αν πχ είχα cruise control και ταχύτητα 120km/h τότε θα είχα 7-7.5lt/100km.
*. Απενεργοποιημένο το Sport Mode, και ενεργοποίηση αυτού μόνο όταν εμφανιζόντουσαν τα γνωστά random encounters με τις bmw 316/320.
αυτές τις 316 γιατί τις έχουν πάρει όλοι στο κυνήγι??
Δεν κυνηγάμε εμείς τις 316, αυτές νομίζουν πως για κάποιο περίεργο λόγο πρέπει να έχουν δική τους λωρίδα στο δρόμο...
Επίσης στη διαδρομή Λάρισα-Καρδίτσα σε ένα σημείο (οι της περιοχής θα γνωρίζουν καλύτερα) έχει διαδοχικες στροφές κατηφορικές (αριστερή-δεξιά-αριστερή και τέλος πάλι δεξιά αν θυμάμαι καλά). Χωρίς να είμαι και σίγουρος, δεν υπήρχε κάποια σήμανση για την επικινδυνότητα του συγκεκριμένου σημείου, ούτε ο συνοδηγός είδε κάτι. Αποτέλεσμα, να μπούμε με 5η στα στροφιλίκια... Το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε άψογα και δεν αγχωθήκαμε καθόλου.
-
Rayback sorry ρε φιλε αλλα λογω των ημερων ξεχαστηκα Μου ειπαν οτι δεν ξερουν τι ειναι και οτι θα πρεπει να ΞΗΛΩΣΟΥΝ ταμπλω.Τους απαντησα αν ειμαι ο πρωτος που του κανει τετοιο θορυβο και μου ειπαν πως ναι και οταν τους απαντησα πως ξερω αλλον ενα κατοχο που του κανει το θορυβο μου ειπαν πως θα ειναι τυχαιο.Τα συμπερασματα δικα σου.
-
Ο χρήστης nevrodion έγραψε:
Το είχα ψάξει και γω λιγάκι το θέμα.
Σε ευχαριστώ φίλε μου. Είναι πράγματι λίγο ακριβά... Έπρεπε να τα βάλω και εγώ τότε, αλλά...
Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία για τεχνικό έλεγχο στα 5000 χλμ.
Όλα καλά στο αυτοκίνητο, συμπλήρωσε και λαδάκι που έλειπε, περίπου 100 ml και μου είπε ότι κατά 99,99% έτσι ήρθε από το εργοστάσιο. Έβαλε selenia acea c3 5w-40 κόκκινη συσκευασία.
Επίσης μου είπε να μην έχω το city συνεχώς ενεργοποιημένο γιατί μπορεί να βγάλει πρόβλημα με την κολόνα του τιμονιού.
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
3)Επισης οταν παταω το source στο ραδιο καποια στιγμη μου εμφανιζει την επιλογη AUX χωρις να εχω blue&me τι ειναι αυτο γιατι το manual δεν λεει κατι.Μπορω να βαλω το mp3 καπου σε καποια θυρα usb που δεν ξερω;
Θα απαντήσω μόνο για το 3ο.
Το ΑUX είναι μία τρίτη είσοδος που έχει το ηχοσύστημα. Αλλά δυστυχώς οι τζαμπατζήδες της ΦΙΑΤ δεν φτιάξανε και κάπου μια εύκολη και προσβάσιμη θύρα.
Εάν θες πας σε κάποιον 'car audio' ή έστω και στην αντιπροσωπεία και εύκολα σου φτιάχνει μία είσοδο με διπλό RCA ή με κάποιο θηλυκό μικρό στερεοφωνικό καρφί κάπου μέσα στο αυτοκίνητο. Έτσι μπορείς να συνδέσεις όποια συσκευή αναπαραγωγής ήχου, μόνο που θα αλλάζεις τραγούδια και γενικά ρυθμίσεις ΜΟΝΟ από την συσκευή αυτή....Παιδια, το εχει κανει κανεις αυτο; Με ρωταει ενας φιλος, που το περιμενει.
-
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Επίσης μου είπε να μην έχω το city συνεχώς ενεργοποιημένο γιατί μπορεί να βγάλει πρόβλημα με την κολόνα του τιμονιού.
Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Το manual λέει κάτι σχετικό;
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
3)Επισης οταν παταω το source στο ραδιο καποια στιγμη μου εμφανιζει την επιλογη AUX χωρις να εχω blue&me τι ειναι αυτο γιατι το manual δεν λεει κατι.Μπορω να βαλω το mp3 καπου σε καποια θυρα usb που δεν ξερω;
Θα απαντήσω μόνο για το 3ο.
Το ΑUX είναι μία τρίτη είσοδος που έχει το ηχοσύστημα. Αλλά δυστυχώς οι τζαμπατζήδες της ΦΙΑΤ δεν φτιάξανε και κάπου μια εύκολη και προσβάσιμη θύρα.
Εάν θες πας σε κάποιον 'car audio' ή έστω και στην αντιπροσωπεία και εύκολα σου φτιάχνει μία είσοδο με διπλό RCA ή με κάποιο θηλυκό μικρό στερεοφωνικό καρφί κάπου μέσα στο αυτοκίνητο. Έτσι μπορείς να συνδέσεις όποια συσκευή αναπαραγωγής ήχου, μόνο που θα αλλάζεις τραγούδια και γενικά ρυθμίσεις ΜΟΝΟ από την συσκευή αυτή....Παιδια, το εχει κανει κανεις αυτο; Με ρωταει ενας φιλος, που το περιμενει.
Άρτι επιστρέψας από σύντομο ξε-κουραστικό διήμερο, λέω να πω και γω το παράπονό μου για το ηχοσύστημα. 1. Το παραπάνω quote. Και να βλέπεις το aux στο καντράν και να μην το βλέπεις πουθενά. Και να λες 'να έβαζα εδώ ένα στικάκι, ένα ipod τέλος πάντων...'. Γιατί να το βάλω; Μα για το παράπονο νο2. Γιατί με cd μέσα, σβήσιμο άναμα και δεν ξέρω τι άλλο και να βλέπει το cd, να το διαβάζει, να διαβάζει τραγούδι KAI NA ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ. Ο χρόνος κοκκαλωμένος. Αλλαγή σε ραδιόφωνο, κανονικά. Ξανά cd πάπαλα. Ήθελε επανεκκίνηση το αμάξι. Οπότε λέω τώρα και το καλό: 'Καλά που δεν έβαλα και blue&me. (Micro$oft γαρ).'
Όσο για τις καταναλώσεις που διάβαζα παραπάνω, τελικά δεν είναι και τόσο παράλογες. Είμαι ακόμα στο στρώσιμο που σημαίνει με την παραμικρή ευκαιρία πάτα-άσε. Και πιστέψτε με ακόμα και Εγνατία έτσι πήγαινα. Εκνευριστικό μεν αλλά γίνεται. Μιλάμε λοιπόν για 700 περίπου χιλιόμετρα μοιρασμένα τα 100 στην πόλη, τα 350 σε Εγνατία (5η και 6η πάτα άσε) και τα 250 σε επαρχιακή οδό (3η 4η 5η πάτα άσε) με ταχύτητες u -
Ο χρήστης nevrodion έγραψε:
3)Επισης οταν παταω το source στο ραδιο καποια στιγμη μου εμφανιζει την επιλογη AUX χωρις να εχω blue&me τι ειναι αυτο γιατι το manual δεν λεει κατι.Μπορω να βαλω το mp3 καπου σε καποια θυρα usb που δεν ξερω;
Θα απαντήσω μόνο για το 3ο.
Το ΑUX είναι μία τρίτη είσοδος που έχει το ηχοσύστημα. Αλλά δυστυχώς οι τζαμπατζήδες της ΦΙΑΤ δεν φτιάξανε και κάπου μια εύκολη και προσβάσιμη θύρα.
Εάν θες πας σε κάποιον 'car audio' ή έστω και στην αντιπροσωπεία και εύκολα σου φτιάχνει μία είσοδο με διπλό RCA ή με κάποιο θηλυκό μικρό στερεοφωνικό καρφί κάπου μέσα στο αυτοκίνητο. Έτσι μπορείς να συνδέσεις όποια συσκευή αναπαραγωγής ήχου, μόνο που θα αλλάζεις τραγούδια και γενικά ρυθμίσεις ΜΟΝΟ από την συσκευή αυτή....Παιδια, το εχει κανει κανεις αυτο; Με ρωταει ενας φιλος, που το περιμενει.
Οπότε λέω τώρα και το καλό: 'Καλά που δεν έβαλα και blue&me. (Micro$oft γαρ).'
+1000!!
Και μόνο στη σκέψη ότι το ταμπλό μου θα είχε πάνω το λογότυπο της microsoft
με έλουζε κρύος ιδρώτας
Και όχι τπτ άλλο, το ηχοσύστημα δεν παίρνει και format -
Ο φίλος dickdick ρωτάει (μέσω εμού λόγω τεχνικού προβλήματος) αν έχετε παρατηρήσει η εξατμιση να στάζει από διάφορα σημεία και όχι μόνο από την απόληξή της. Ο ίδιος έχει παρατηρήσει τέτοιο πρόβλημα.
-
Ο χρήστης rayback έγραψε:
Ο φίλος dickdick ρωτάει (μέσω εμού λόγω τεχνικού προβλήματος) αν έχετε παρατηρήσει η εξατμιση να στάζει από διάφορα σημεία και όχι μόνο από την απόληξή της. Ο ίδιος έχει παρατηρήσει τέτοιο πρόβλημα.Χμ, όχι δεν έχω δει κάτι τέτοιο... Κατάλαβα όμως (επιτέλους) το προηγούμενο 'πρόβλημα' που περιέγραψε σχετικά με την αλλαγή από 1η σε 2α και όχι δεν μου φάνηκε σαν πρόβλημα.
Ερώτηση άσχετη τώρα: Πως καταλαβαίνουμε πως ενεργοποιήθηκε το abs χωρίς να έχουμε δει το καντράν; Ρωτάω γιατί σε έξοδο κατηφόρας σήμερα, που συνήθως πάταγα τέρμα συμπλέκτη-φρένο για να δω την άνοδο του δρόμου που ακολουθεί, άκουσα ένα κρακκρακκρακ σαν να βρήκε κάτω το αμάξι και αφόδευσα πάνω μου. Δεν μπορούσα να σταματήσω τότε, αλλά στο τέλος της διαδρομής είδα από κάτω μπροστά. Δεν είδα τίποτα αλλά όσο νά 'ναι τα χρειάστηκα. Μη γελάσετε αλλά ΔΕΝ έχω ξαναοδηγήσει αμάξι με abs.
Ερώτηση 2η άσχετη: Τα 225/45/17 λένε κοπανάνε περισσότερο από τα 16άρια. Τί ακριβώς εννοούμε 'κοπάνημα'; Προσωπικά πέρα από ένα μικρό θόρυβο - τρίξιμο που νομίζω πως προέρχεται από τα τζάμια, σε ανωμαλίες του δρόμου και πλακόστρωτα (και που για να λέω την αλήθεια τον προσέχω με μουσική κλειστή, παράθυρα κλειστά και απόλυτη ησυχία), δεν έχω παρατηρήσει κάτι που να μπορώ να το αναφέρω ως 'κοπάνημα' έστω και με τα συγκεκριμένης διάστασης λάστιχα και να το αποδώσω και σε 'έλλειψη καλής συναρμογής υλικών'¨στην καμπίνα. Καμιά άλλη ιδέα - εμπειρία - παρατήρηση σχετικά με ήχους - τριγμούς κλπ; -
Στο ABS δεν αναβει λαμπακι παρα μονο αν εχει χαλασει,θα το αντιληφθεις οτι ενεργει στο πενταλ του φρενου που θα το νιωθεις να παλλεται,σημαντικο να μην παρεις το ποδι σου γιατι δεν θα σταματησεις.Πηγαινε σε ενα χωρο που δεν θα εχει κινηση και δοκιμασε να τσαρουχωσεις το φρενο για να εξοικιωθεις.
Fiat Bravο 2007