-
Συμφωνώ με τον Βασίλη σε πολλά σημεία, όχι σε όλα όμως …
Πιστεύω ότι η επιτομή των “προσιτών” (κόστος 90.000ευρώ) αφού εκεί νομίζω ότι όλοι - θεωρητικά - συμφωνούμε στο προφίλ ενός καθαρόαιμου sports car (Ferrari Challenge Stradale, Porsche 911 GTχ, Honda NSX-R κτλ).
Σε ότι αφορά τώρα τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ένα sports car, αυτά νομίζω ότι είναι: Ευελιξία, Αμεσότητα Πληροφόρησης, Επιδόσεις, Ομορφιά, Προβλέψιμη οδική συμπεριφορά και τέλος το να δημιουργεί συνεχώς στον οδηγό του την αίσθηση ότι έχει πολλά ακόμα να ανακαλύψει για τον τρόπο που αυτό “συμπεριφέρεται”.
Από εκεί και πέρα, κρίνοντας από όσα έχω διαβάσει και μόνον, το να εντάσσονται στην κατηγορία των sports cars “αποστειρωμένα” αυτοκίνητα όπως τα Audi S3, S6 και RS4 ή το Volvo S60R είναι νομίζω άτοπο. Το ίδιο υπερβολικό θεωρώ επίσης το να εμφανίζονται από τον ειδικό τύπο περίπου ως αυτοκίνητα πρότυπα οι όποιες καρακίτς φτερούγες (WRX) ή τα χαμηλωμένα πολυμορφικά ενός όγκου (CTR).
Και τέλος μια προσωπική εξομολόγηση
Παρόλο που λόγω οικονομικών περιορισμών και πρακτικότητας σκέφτομαι σοβαρά την αγορά του CTR, αν τελικά το πάρω ομολογώ ότι θα ντρέπομαι πολύ για την απαράδεκτη για σπορ αυτοκίνητο εμφάνιση του. Πάντως ακόμα και τότε πιστεύω ότι θα θεωρώ το κατά πολύ βραδύτερο Τoytota MR-2 σαφώς πλησιέστερο προς το αρχέτυπο ενός sports car από το CTR
Μήπως τελικά θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσω πρόγραμμα σκληρής λιτότητας, αποταμιεύοντας και την πιο ασήμαντη δεκαρούλα, μπας και καταφέρω σε καμιά 10-15αριά χρόνια να αγοράσω μια Εlise?
Ευτύχης
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Παρόλο που λόγω οικονομικών περιορισμών και πρακτικότητας σκέφτομαι σοβαρά την αγορά του CTR, αν τελικά το πάρω ομολογώ ότι θα ντρέπομαι πολύ για την απαράδεκτη για σπορ αυτοκίνητο εμφάνιση του. Πάντως ακόμα και τότε πιστεύω ότι θα θεωρώ το κατά πολύ βραδύτερο Τoytota MR-2 σαφώς πλησιέστερο προς το αρχέτυπο ενός sports car από το CTR
Ευτύχης
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Από εκεί και πέρα, κρίνοντας από όσα έχω διαβάσει και μόνον, το να εντάσσονται στην κατηγορία των sports cars “αποστειρωμένα” αυτοκίνητα όπως τα Audi S3, S6 και RS4 ή το Volvo S60R είναι νομίζω άτοπο.
Eγώ θα έλεγα Ασφάλεια uber alles
Το ίδιο υπερβολικό θεωρώ επίσης το να εμφανίζονται από τον ειδικό τύπο περίπου ως αυτοκίνητα πρότυπα οι όποιες καρακίτς φτερούγες (WRX)
Aεροτομές α λα Impreza ;
Mπάααα.... -
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
ΑΝ η E46 M3 και η νέα SLK είναι sports cars τότε οι Lotus Elise (ανεξαρτήτως έκδοσης) τι είναι?Track-day special.
-
Για μένα σπορ είναι οτιδήποτε δεν είναι κυριλάτο αλλά απλό!!Ενα παράδειγμα?106 rally.....Α ξέχασα!και το link στην υπογραφή μου
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Το ίδιο υπερβολικό θεωρώ επίσης το να εμφανίζονται από τον ειδικό τύπο περίπου ως αυτοκίνητα πρότυπα οι όποιες καρακίτς φτερούγες (WRX) ή τα χαμηλωμένα πολυμορφικά ενός όγκου (CTR).Κρίνουν εκ του αποτελέσματος.
Σε βίντεο Best Motoring στην Tsukuba, Ferrari 360 δεν μπορεί να ακολουθήσει την καρακίτς φτερούγα ενός Evo VIII.
Και κάτι άλλο: οι Ευρωπαίοι έχουν χρησιμοποιήσει τρίς χειρότερες φτερούγες στο παρελθόν. Δύο παραδείγματα μου έρχονται στο μυαλό: Mercedes 190 E και Ford Escort. Δες τη φτερούγα του Mercedes και αυτή του Subaru θα σου φανεί διακριτικότατη μπροστά της
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
[ ...
Σε βίντεο Best Motoring στην Tsukuba, Ferrari 360 δεν μπορεί να ακολουθήσει την καρακίτς φτερούγα ενός Evo VIII.
...Ποίο από τα δύο αυτοκίνητα θεωρείς ότι ανταποκρίνεται πληρέστερα στο χαρακτηρισμό sports car? Αν η καλή σου νεράιδα μπορούσε να σου χαρίσει ένα από τα δύο, ποιο θα διάλεγες?
Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι η έλλειψη καλαισθησίας και οι κιτς σχεδιαστικές προσεγγίσεις δεν έχουν πατρίδα ... απλά η πλειοψηφία των σημερινών ευρωπαϊκών sports cars είναι κατά την γνώμη μου πολύ επαρκέστερα αισθητικά συγκριτικά με τα γιαπωνέζικα αντίστοιχα τους.
Και μιά ακόμα προσωπική (off topic) εμπειρία ... Πήγα σήμερα το πρωί στον Σαρακκάκη για να δώ από κοντά το CTR 2004. Υπήρχε μόνο ένα ασημί διαθέσιμο (υπό παράδοση) στο παρκινγκ πίσω από το κτίριο και ο πραγματικά ευγενέστατος πωλητής προθυμοποιήθηκε να μου το δείξει.
Παιδιά χωρίς πλάκα: Το αμάξι δεν βλέπεται εξωτερικά, χάλι μαύρο, νομίζω ότι είναι πολύ χειρότερο από το προ facelift model (παρόλο που στις φωτογραφίες φαίνεται καλύτερο). Όσο για το εσωτερικό του: Ελάχιστα καλύτερο από το παλιό, έρημος ..., φτωχό, χωρίς καμία πρωτοτυπία ή έμπνευση και με μια διάχυτη αίσθηση φτήνιας στα πλαστικά του, και όλ' αυτά παρά την διχρωμία των καθισμάτων και τις μικρές προσθήκες αλουμινίου σε πόρτες και ταμπλό. Κρίμα ρε γαμώτο, γιατί από κινητήρα και σαζμάν είναι 500 χρόνια μπροστά ...
Επίσης μου δήλωσαν, σε απάντηση ερώτησης μου, ότι είναι πολιτική της εταιρίας να μην διατεθεί για test drive το CTR (λόγω προηγούμενης άσχημης εμπειρίας τους) και ότι αποκλειστική χρησιμότητα των test drives είναι η δημιουργία θεμάτων για καφετεριακές συζητήσεις Τα συμπεράσματα δικά σας ...
Ευτύχης
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Παιδιά χωρίς πλάκα: Το αμάξι δεν βλέπεται εξωτερικά, χάλι μαύρο, νομίζω ότι είναι πολύ χειρότερο από το προ facelift model (παρόλο που στις φωτογραφίες φαίνεται καλύτερο). Όσο για το εσωτερικό του: Ελάχιστα καλύτερο από το παλιό, έρημος ..., φτωχό, χωρίς καμία πρωτοτυπία ή έμπνευση και με μια διάχυτη αίσθηση φτήνιας στα πλαστικά του, και όλ' αυτά παρά την διχρωμία των καθισμάτων και τις μικρές προσθήκες αλουμινίου σε πόρτες και ταμπλό. Κρίμα ρε γαμώτο, γιατί από κινητήρα και σαζμάν είναι 500 χρόνια μπροστά ...
ΕυτύχηςΓια το εσωτερικό δεν θα συμφωνήσω, νομίζω ότι το έκαναν επίτηδες να φαντάζει 'σπαρτιάτικο' αλλά λειτουργικό. Γιαπωνέζικη νοοτροπία ίσως, αλλά περί ορέξεως...
Αν σε χαλάει πάντως τόσο το CTR, μήπως θα έπρεπε να εξετάσεις το ενδεχόμενο του Clio 182 εναλλακτικά;
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
...
Για το εσωτερικό δεν θα συμφωνήσω, νομίζω ότι το έκαναν επίτηδες να φαντάζει 'σπαρτιάτικο' αλλά λειτουργικό. Γιαπωνέζικη νοοτροπία ίσως, αλλά περί ορέξεως...Αν σε χαλάει πάντως τόσο το CTR, μήπως θα έπρεπε να εξετάσεις το ενδεχόμενο του Clio 182 εναλλακτικά;
Χμμ! Εδώ μάλλον θα διαφωνήσω ... Βεβαίως και η έννοια 'καθαρόαιμο sports car' εξ' ορισμού προυποθέτει λιτότητα εσωτερικού διακόσμου και καθαρές σχεδιαστικές γραμμές. Όμως στην περίπτωση του CTR 04 μιλάμε απλά για αδικαιολόγητη, για αυτοκίνητο αυτής της κατηγροίας τιμής, απόπειρα συμπίεσης του κόστους παραγωγής με χρήση κακά φινιρισμένων & άθλιων πλαστικών και μηδενική σχεδιαστική πρωτοτυπία. Χαρακτηριστικό μάλιστα είναι ότι η Honda δεν επανασχεδίασε κάν τον πίνακα οργάνων του CTR ώστε το στροφόμετρο να βρίσκεται σε κυρίαρχη θέση σε σχέση με το ταχύμετρο αλλά χρησιμοποίησε αυτούσιο αυτόν των απλών Civic.
Σπαρτιάτικο και λειτουργικό είναι το εσωτερικό του MX-5, του MR-2, της Elise ... Το εσωτερικό του CTR 04 είναι απλά φτηνιάρικο και αδιάφορο παρόλο που είναι όντως πολύ λειτουργικό (χιλιάδες θήκες και ντουλαπάκια όπως σε όλα τα Civic). Για να μην μιλήσω για το εξωτερικό του που μοιάζει με τροχοφόρο πριτσινωμένο γαζοντενεκέ ενός όγκου. Και αυτά τα λέω ώς απογοητευμένος υποψήφιος αγοραστής του CTR 04 αφού πιστεύω ότι στην κατηγορία των 30000 προσφέρει κατά τα άλλα των βέλτιστο συνδυασμό επιδόσεων-τιμής-πρακτικότητας. Κρίμα που δεν μου πάει να δώσω 30000 ευρώ για ένα κακάσχημο και φτηνιάρικης αίσθησης αμάξι ...
Τώρα, για το Clio 182 έχεις δίκιο, όμως δεδομένου ότι η κατηγορία του και η τιμή του είναι αντίστοιχες του 'Cooper S' μεταξύ των δύο μάλλον θα προτιμούσα το Cooper (για λόγους αισθητικής, ποιότητας κατασκευής και μεγάλων δυνατοτήτων βελτίωσης/μετατροπών).
Ευτύχης
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Όμως στην περίπτωση του CTR 04 μιλάμε απλά για αδικαιολόγητη, για αυτοκίνητο αυτής της κατηγροίας τιμής, απόπειρα συμπίεσης του κόστους παραγωγής με χρήση κακά φινιρισμένων & άθλιων πλαστικών και μηδενική σχεδιαστική πρωτοτυπία.Σπαρτιάτικο και λειτουργικό είναι το εσωτερικό του MX-5, του MR-2, της Elise ... Το εσωτερικό του CTR 04 είναι απλά φτηνιάρικο και αδιάφορο παρόλο που είναι όντως πολύ λειτουργικό (χιλιάδες θήκες και ντουλαπάκια όπως σε όλα τα Civic). Για να μην μιλήσω για το εξωτερικό του που μοιάζει με τροχοφόρο πριτσινωμένο γαζοντενεκέ ενός όγκου.
Το έχω δεί και εγώ μια φορά και αυτή την εντύπωση μου άφησε κι εμένα.
Είναι κρίμα αυτοκίνητα με κινητήρες και στήσιμο εξαίσια να δείχνουν τόσο φτηνά στην όψη.
Από την άλλη, αν ήταν ποιοτικό, εργονομικό, προσεγμένο, με σωστή συναμογή θα ήταν και πολύ πιο ακριβό.
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Πιστεύω ότι η επιτομή των “προσιτών” (κόστος Το ίδιο υπερβολικό θεωρώ επίσης το να εμφανίζονται από τον ειδικό τύπο περίπου ως αυτοκίνητα πρότυπα οι όποιες καρακίτς φτερούγες (WRX) ή τα χαμηλωμένα πολυμορφικά ενός όγκου (CTR).Ξεκινώ λέγοντας πως όλα όσα αναφέρεις τα θεωρώ σπορ αυτοκίνητα. Και ερωτώ: γιατί είναι σπορ αυτοκίνητο η 147 GTA και δεν είναι το CTR ? Είναι άραγε η εμφάνιση η ειδοποιός διαφορά ? Διότι δε νομίζω να αμφιβάλλει κανείς πως για τις υπόλοιπες αρετές ενός σπορ αυτοκινήτου που αναφέρεις το CTR είναι εξίσου καλό αν όχι καλύτερο από την 147 GTA. Δηλαδή δεν είναι σπορ επειδή δεν είναι τόσο ωραίο (ή για να ακριβολογούμε, μια και 'περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα', επειδή δεν το θεωρείς τόσο ωραίο) ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
...
Ξεκινώ λέγοντας πως όλα όσα αναφέρεις τα θεωρώ σπορ αυτοκίνητα. Και ερωτώ: γιατί είναι σπορ αυτοκίνητο η 147 GTA και δεν είναι το CTR ? Είναι άραγε η εμφάνιση η ειδοποιός διαφορά ? Διότι δε νομίζω να αμφιβάλλει κανείς πως για τις υπόλοιπες αρετές ενός σπορ αυτοκινήτου που αναφέρεις το CTR είναι εξίσου καλό αν όχι καλύτερο από την 147 GTA. Δηλαδή δεν είναι σπορ επειδή δεν είναι τόσο ωραίο (ή για να ακριβολογούμε, μια και 'περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα', επειδή δεν το θεωρείς τόσο ωραίο) ?Κατ αρχήν μια μικρή διευκρίνιση: Μιλώντας για sports cars δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στα απολύτως καθαρόαιμα ημι-αγωνιστικά και πανάκριβα αυτοκίνητα (πχ Lotus Elise 111R, Ferrari Challenge Stradale, Caterham σειρά R ) αλλά συμπεριλαμβάνω και άλλες χαμηλότερου κόστους “ημίαιμες” εκδοχές (πχ ΜR2, MX5 Sporty, Mini Cooper S ).
Στο θέμα μας τώρα … Παρόλο που για πολλούς αυτό αγγίζει τα όρια της ιεροσυλίας, για μένα το CTR είναι performance car και όχι sports car. Η λόγοι είναι δύο:
-
Ένα sports car είναι εξ ορισμού αδύνατο να έχει το ΑΘΛΙΟ τιμόνι που είχε το προ Facelift CTR. Συγκεκριμένα η κρεμαγίερα του ήταν αργή, είχε τζόγους στην ευθεία, δεν είχε γραμμικότητα, και δημιουργούσε μια αίσθηση απόλυτης απομόνωσης από το τι συμβαίνει στο δρόμο. Ας ελπίσουμε ότι το πρόβλημα έχει περιοριστεί αισθητά στο CTR 04.
-
Η εμφάνιση ενός sports car οφείλει να ΕΜΠΝΕΕΙ τον οδηγό του, να είναι εκλεπτυσμένα επιθετική και τουλάχιστον αποδεκτή αισθητικά τόσο σε ότι αφορά το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό του. Βεβαίως στις όποιες αισθητικές κρίσεις υπεισέρχεται ένα έντονα υποκειμενικό στοιχείο, όμως κρίνοντας από τα όσα βλέπω, διαβάζω και ακούω, είναι κοινός τόπος ότι το CTR είναι ίσως το ασχημότερο “γρήγορο” αυτοκίνητο σε παραγωγή.
Αντίθετα η Alfa 147 GTA (κρίνοντας μόνον από όσα έχω διαβάσει και όσα έχω δει αφού δεν την έχω οδηγήσει) αν και βαρύ αυτοκίνητο κατηγορίας GT, στα δικά μου μάτια τουλάχιστον προσεγγίζει πλησιέστερα από το CTR -ουσία και όχι τύποις- το αρχέτυπο του sports car.
Και μερικές (ολίγον άδικες λόγω διαφοράς τιμής) ερωτήσεις: Mε ποιό από τα δύο αυτοκίνητα (147GTA ή CTR) πιστεύεις ότι η ζωή σου πίσω από το τιμόνι θα ήταν περισσότερο απολαυστική? Πόση σημασία έχει άν το CTR είναι X δευτερόλεπτα ποιό γρήγορα από την 147 στα Μέγαρα ή τις Σέρρες? Ποιό πιστεύεις ότι θα ήταν ποιο γρήγορo και κυρίως απολαυστικό σε μια μικτή διαδρομή στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ οδικό δίκτυο?
Ευτύχης
-
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Αντίθετα η Alfa 147 GTA (κρίνοντας μόνον από όσα έχω διαβάσει και όσα έχω δει αφού δεν την έχω οδηγήσει) αν και βαρύ αυτοκίνητο κατηγορίας GT, στα δικά μου μάτια τουλάχιστον προσεγγίζει πλησιέστερα από το CTR -ουσία και όχι τύποις- το αρχέτυπο του sports car.Λες πως το CTR δεν έχει αρκετά καλό τιμόνι για να είναι sports car. Συμφωνώ. Ομως και στην 147 GTA δεν απενεργοποιείται το VDC, και κατά συνέπεια χάνει την αμεσότητα της επαφής του οδηγού με την οδήγηση, που θα έπρεπε να χαρακτηρίζει ένα σπορ αυτοκίνητο.
Εν ολίγοις θέλω να πω πως, πέρα από τα προφανή (Ferrari, Porsche κτλ.), για όλα τα υπόλοιπα 'παίζεται' αν είναι ή δεν είναι 'σπορ αυτοκίνητα', ανάλογα με τα υποκειμενικά κριτήριά μας (εσένα δεν σ΄ αρέσει το τιμόνι του CTR, εμένα δεν μ΄ αρέσει το VDC της 147 GTA κοκ.), κυρίαρχο ρόλο στα οποία παίζει βέβαια και η εμφάνιση (κάργα υποκειμενική).
Και μερικές (ολίγον άδικες λόγω διαφοράς τιμής) ερωτήσεις: Mε ποιό από τα δύο αυτοκίνητα (147GTA ή CTR) πιστεύεις ότι η ζωή σου πίσω από το τιμόνι θα ήταν περισσότερο απολαυστική? Πόση σημασία έχει άν το CTR είναι X δευτερόλεπτα ποιό γρήγορα από την 147 στα Μέγαρα ή τις Σέρρες? Ποιό πιστεύεις ότι θα ήταν ποιο γρήγορo και κυρίως απολαυστικό σε μια μικτή διαδρομή στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ οδικό δίκτυο?
Για την πρώτη ερώτηση η απάντηση είναι: δεν ξέρω, δεν έχω οδηγήσει την 147. Αλλά υπάρχουν πολλοί που δεν λένε καλά λόγια για την οδική της συμπεριφορά. Για τη δεύτερη, συμφωνώ πως δεν έχει σημασία. Για την τρίτη, εξαρτάται.
Ξεχνάς όμως πως με τα λεφτά της 147 αγοράζεις S2000 (νομίζω όλοι συμφωνούμε πως είναι πολυ πιο σπορ και από CTR και από GTA), WRX STi (και αν ακόμα δεν είναι σπορ, απαντά με τον καλύτερο τρόπο στις παραπάνω ερωτήσεις σου) κοκ. Ενώ αντιθέτως για τα λεφτά του το CTR είναι ένα εξαιρετικά τίμιο αυτοκίνητο. Αλλά συμφωνώ πως η συζήτηση θα έπρεπε να γίνεται ανεξαρτήτως τιμής.
-
Δεν μπορώ να παραβλέψω ότι το CivicR έχει μια άλφα εξαιρετική συμπεριφορά και καλές επιδόσεις. Κι όμως θα συμφωνήσω στο ότι δύσκολα το λέω σπόρ αυτοκίνητο και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο σχήμα και την προέλευσή του από απλό οικογενειακό μοντέλο παρά τις ουκ ολίγες διαφορές και τον σαφή προσανατολισμό του. Θεωρώ πιο σωστό να το πω αυτοκίνητο με σπορ συμπεριφορά.... Και το GTA θα το έλεγα GT αλλά όχι σπόρ αυτοκίνητο. Το σπόρ απαιτεί κάποιες επιλογές που δείχνουν τις αυξημένες αθλητικές ικανότητες σε βάρος συνήθως άλλων τομέων (πχ άνεσης, πολυτέλειας) που να το κάνουν να ξεχωρίζει στις καλές ειδικές συνθήκες αλλά ταυτόχρονα να εμπνέει και σχεδιαστικά (καλαίσθητο, αρμονικό, χαμηλό) και κατασκευαστικά (κατανομή βάρους, τοποθέτηση κινητήρα κλπ). Με βάση το παραπάνω εννοείται ότι ελάχιστα προσθιοκίνητα μπορούν να περιληφθούν..... και αν και δε μου έρχεται ούτε ένα στο μυαλό ξεκαθαρίζω ότι τα διάφορα σαξόραλλα δεν είναι μέσα! Α μου ήρθε ένα, Lotus Elan!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το έχω δεί και εγώ μια φορά και αυτή την εντύπωση μου άφησε κι εμένα.
Είναι κρίμα αυτοκίνητα με κινητήρες και στήσιμο εξαίσια να δείχνουν τόσο φτηνά στην όψη.
Από την άλλη, αν ήταν ποιοτικό, εργονομικό, προσεγμένο, με σωστή συναμογή θα ήταν και πολύ πιο ακριβό.
Και δεν είναι κρίμα ακριβά, εμφανίσιμα και ποιοτικά αυτοκίνητα να μην λένε ΤΙΠΟΤΑ στην οδήγηση;
-
αυτό είναι σπορ;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το έχω δεί και εγώ μια φορά και αυτή την εντύπωση μου άφησε κι εμένα.
Είναι κρίμα αυτοκίνητα με κινητήρες και στήσιμο εξαίσια να δείχνουν τόσο φτηνά στην όψη.
Από την άλλη, αν ήταν ποιοτικό, εργονομικό, προσεγμένο, με σωστή συναμογή θα ήταν και πολύ πιο ακριβό.
Και δεν είναι κρίμα ακριβά, εμφανίσιμα και ποιοτικά αυτοκίνητα να μην λένε ΤΙΠΟΤΑ στην οδήγηση;
Όλα είναι θέμα επιλογής. Συνειδητά επιλέγεις το γρήγορο και καλό στο δρόμο και στήσιμο CTR, γνωρίζοντας ότι από υλικά είναι φτηνό, συνειδητή επιλογή είναι και στην περίπτωση μιας γρήγορης και ιδιαίτερα ποιοτικής Mercedes (αυτό φαντάζομαι εννοούσες κι εσύ), η οποία σε απόλαυση υστερεί.
Διαλέγεις και παίρνεις. Μπορείς να πάρεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο που η ποιότητα κατασκευής το προδίδει, μπορείς να πάρεις κι ένα πολύ ποιοτικό με εξαιρετικές επιδόσεις χωρίς το τέλειο στήσιμο.
Η πρώτη περίπτωση θα με ενοχλούσε προσωπικά πολύ περισσότερο από τη δεύτερη.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
αυτό είναι σπορ;Όχι , αλλά θα μπορούσε να αποδειχτεί αρκετά χρήσιμο στα ΕΛΤΑ και σε εταιρίες courier...
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Όχι , αλλά θα μπορούσε να αποδειχτεί αρκετά χρήσιμο στα ΕΛΤΑ και σε εταιρίες courier......και ακόμα περισσότερο στην αστυνομία. Έχει χώρο για μόνιμη εγκατάσταση του ραντάρ χωρίς βάλε βγάλε και μόλις σε καταγράψουν σε κυνηγάνε και σου δίνουν και την κλήση.....γλυτώνουν και τα ταχυδρομικά!
-
Από αυτά που παρέθεσε ο Ευτύχης, θα πρέπει να συμπεράνουμε ότι για τους συντάκτες των άρθρων αυτών ΚΑΜΙΑ Aston Martin δεν είναι σπορ. Ομοίως, οι 8λιτρες Bentley δεν ήταν σπορ και γενικώς, ό,τι είχε βάρος πάνω από... 1200 κιλά.
Από τέτοιες δογματικές απόψεις, να φαν κι οι κότες. Κι αν έχω καταλάβει καλά, ορισμένοι άνθρωποι πιστεύουν ότι σπορ αυτοκίνητο είναι αυτό που:
- Ζυγίζει πολύ λίγο
- Χαλάει πολύ εύκολα
- Σου καταστρέφει τα σφραγίσματα με τη σκληρότητα των αναρτήσεών του
- Έχει φτωχό εσωτερικό
- Για να στρίψει πρέπει να σε λένε Nuvolari
- Για να το οδηγήσεις, πρέπει να'σαι ΠΟΛΥ γενναίος
- Δεν μπορεί με τίποτα να οδηγηθεί σε αστικές συνθήκες
Για μένα πάντως, σπορ αυτοκίνητο είναι το αυτοκίνητο εκείνο που είναι σβέλτο (τουλάχιστον) και, με το στήσιμό του, με βοηθά να κινηθώ γρήγορα κάτω από ευρύ φάσμα συνθηκών, επιτρέποντάς μου να 'παίξω' μαζί του και να αντλήσω οδηγική ευχαρίστηση.
Ο ορισμός του σπορ αυτοκινήτου, Kαι άλλες απορίες