-
Αγαπητοι συναδελφοι γεια σας!!
Η συζυγος μου ειναι κατοχος ενος Fiat Bravo Tjet 150 το οποιο καποια στιγμη αγοραστηκε και με την συγκαταθεση μου μιας και παρακολουθοντας εδω την ενοτητα, δεν παρατηρησα και το αποθαρρυντικο...
Ομως για καποιο λογο, το χρειαστηκα να διανυσω μια αποσταση 480km με ταχυτητα 160-180-200 και κατα την επιστροφη ψιλομαζεμενος, και η καταναλωση καυσιμου σε € ηταν ..................................
Το αυτοκινητο μεχρι στιγμης εχει 2,500km...
Θα πρεπει να περιμενω κατι καλυτερο στην καταναλωση, ή μηπως να αρχισω να σκεφτομαι τα μετρα τις αποσυρσης???
Σας ευχαριστω -
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Αγαπητοι συναδελφοι γεια σας!!
Η συζυγος μου ειναι κατοχος ενος Fiat Bravo Tjet 150 το οποιο καποια στιγμη αγοραστηκε και με την συγκαταθεση μου μιας και παρακολουθοντας εδω την ενοτητα, δεν παρατηρησα και το αποθαρρυντικο...
Ομως για καποιο λογο, το χρειαστηκα να διανυσω μια αποσταση 480km με ταχυτητα **160-180-200 **και κατα την επιστροφη ψιλομαζεμενος, και η καταναλωση καυσιμου σε € ηταν ..................................
Το αυτοκινητο μεχρι στιγμης εχει 2,500km...
Θα πρεπει να περιμενω κατι καλυτερο στην καταναλωση, ή μηπως να αρχισω να σκεφτομαι τα μετρα τις αποσυρσης???
Σας ευχαριστωΔηλαδη ποσο ηθελες να καψει με το γκαζι στο πατωμα?
-
E 150 αλογα θελουν πολυ σανο...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Δηλαδη ποσο ηθελες να καψει με το γκαζι στο πατωμα?Ενα VW Golf 1,4 Tsi, με το γκαζι τερμα τι καταναλωση θα ειχε??
Εαν χρησιμοποιουσα και AC και στην επιστροφη το παταγα, και ειχα και 4 ατομα μεσα, ποσα θα εκαιγε???
-
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Δηλαδη ποσο ηθελες να καψει με το γκαζι στο πατωμα?
Ενα VW Golf 1,4 Tsi, με το γκαζι τερμα τι καταναλωση θα ειχε??
Εαν χρησιμοποιουσα και AC και στην επιστροφη το παταγα, και ειχα και 4 ατομα μεσα, ποσα θα εκαιγε???
Καταρχην πες μας ποσο εκαψες...
-
Υπολογιζω πως εκαψα γυρω στα 80€ και εκανα 480 χιλιομετρα
Πραγμα που σημαινει οτι εκαιγε 16,6€/100km
Και αν υπολογιστει οτι εβαλα βενζινη με 1,098€/lt τοτε εκαψε περιπου 15,11lt/100km... -
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Ομως για καποιο λογο, το χρειαστηκα να διανυσω μια αποσταση 480km με ταχυτητα 160-180-200 και κατα την επιστροφη ψιλομαζεμενος, και η καταναλωση καυσιμου σε € ηταν ..................................Φίλε μη μου λες τέτοια και μολις παρηγγειλα ένα 150 sport ... Πάντως με οποιοδήποτε αμάξι αν πηγαίνεις πάνω από 130-140 αρχίζει νομίζω να ρουφάει (και ιδίως turbo), θέλει και λίγο κράτει! Σε πολύ υψηλές ταχύτητες αυξάνει κατακόρυφα η δύναμη της αντίστασης του αέρα που πρέπει να υπερνικήσει ο κινητήρας και τότε γμτα... Νομίζω πάντως ότι με λογικές ταχύτητες όλα τα αμάξια της κατηγορίας στην εθνική πρέπει να καίνε περίπου τα ίδια.
-
Φιλε μου καλοριζικο το αυτοκινητο που θα παρεις, αλλα στην προκειμενη περιπτωση, αν ειναι οτι οντως καιει ετσι το αυτοκινητο, οπως το περιγραφω, και το αντιμετωπιζουν κι αλλοι φιλοι μας εδω με το συγκεκριμενο θεωρειται φυσικο να εχει αυτη την καταναλωση...
Αλλα αν δεν κανω λαθος δεν υπαρχει ποστ καποιου αλλου εδω που να εχει προβλημα με την καταναλωση...
Οποτε αναρωτιεμαι αν εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο, η αν ειναι ετσι η πραγματικοτητα...Θα ξανακανω αυτη τη διαδρομη το Σαββατο, κι αν δεν φαω κανενα μπριζωμα θα το δουλεψω στα 140-160km, θα δω ποια ειναι η καταναλωση και θα επανελθω...
Αν γνωριζει καποιος, και μπορει να με βοηθησει λεγοντας μου την αποψη του πανω στο συγκεκριμενο θεμα, θα παρακαλουσα να το συζητησουμε!
-
Σιγουρα η καταναλωση ειναι αρκετα μεγαλη...ομως παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο. Αν πχ ειχες συνεχης αυξομειωσεις στην ταχυτητα λογω κινησης ή πηγαινες με 200 σε πολλα ανηφορικα κοματια, αν ειχε δυνατο ανεμο...παντως δεν νομιζω οτι ειναι εξωφρενικη για αυτες τις ταχυτητες.
-
160-200;! Το πηγαινες μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα του. Το πόδι στο πάτωμα ρε συ! Με τέτοιες συνθήκες όλα τα αυτοκίνητα θα κάψουν τα κέρατα τους, πόσο μάλλον ένα τουρμπατο. Δοκίμασε να πας χαλαρά με 110-130 και δεν θα το πιστεύεις πόσο λιγότερο θα κάψει. Χοντρικα να περιμένεις κανά 8αρι/100χλμ. Κοιτά και την πίεση στα λαστοιχα. Είναι απίστευτο πόσο αυξάνεται η κατανάλωση, ακόμα και για πολύ λίγο κάτω από το ελάχιστο συνιστωμενο όριο, πχ -0,2 bar.
-
Φιλοι μου σας ευχαριστω που ασχοληθηκατε με το προβλημα μου!!
Να σας ενημερωσω οτι ειμαι σχετικος με το αυτοκινητο, μιας και ειχα τουρμπατο και στο παρελθον και συνεπως γνωριζω τα υπερ και τα κατα!!
Αλλα στη δεδομενη περιπτωση αγοραστηκε αυτο το αυτοκινητο, που το χρεωνω στη συζυγο, αλλα για τον χ, ψ λογο δεν εχω το δικαιωμα να διανυσω μια αποσταση 200km χωρισ ανηφορες κατηφορε(flat δρομος) και να μπορω να εχω μια ταχυτητα 140-160 η και 180 αν χρειαστει???
Εαν ηταν να πηγαινω με 110 και 120, τοτε για ποιο λογο να αγορασω τουρμπατο????Ομως δε μου απαντατε... και στο αντιστοιχο αυτοκινητο της VW στα1,4 ποια ειναι η καταναλωση...
Ειναι αντιστοιχο με το Fiat η καιει πολυ λιγοτερο?????
Ενα τελευταιο παραδειγμα επειδη αρχιζω και το ψαχνω το θεμα
Audi Α4 5ετιας, 1,8 quattro διενυσε την ιδια διαδρομη με μενα και ξοδευει 9,3lt/100km με ις ιδιες συνθηκες και ξοδευει 45€ περιπου...
Και μου το λεει και τρελαινομαι!!! -
Καλά δεν είμαστε σοβαροί... Καθόμαστε και συζητάμε το ότι φαίνεται πολλά τα 15λτ/100χλμ όταν το οδηγάς με 180 και με 200... Ποιο αμάξι δεν καίει σε αυτες τις ταχύτητες??? Όταν θα οδηγήσεις άλλο αμάξι που στον ίδιο δρόμο στις ίδιες συνθήκες σου κάψει σημαντικά λιγότερο τότε έλα πες μας . (Και εγώ σου λέω ότι την ίδια διαδρομή μπορώ με το 150αρι μου να την κάνω με 7,5λτ/100χλμ...)
-
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Φιλοι μου σας ευχαριστω που ασχοληθηκατε με το προβλημα μου!!
Να σας ενημερωσω οτι ειμαι σχετικος με το αυτοκινητο, μιας και ειχα τουρμπατο και στο παρελθον και συνεπως γνωριζω τα υπερ και τα κατα!!
Αλλα στη δεδομενη περιπτωση αγοραστηκε αυτο το αυτοκινητο, που το χρεωνω στη συζυγο, αλλα για τον χ, ψ λογο δεν εχω το δικαιωμα να διανυσω μια αποσταση 200km χωρισ ανηφορες κατηφορε(flat δρομος) και να μπορω να εχω μια ταχυτητα 140-160 η και 180 αν χρειαστει???
Εαν ηταν να πηγαινω με 110 και 120, τοτε για ποιο λογο να αγορασω τουρμπατο????Ομως δε μου απαντατε... και στο αντιστοιχο αυτοκινητο της VW στα1,4 ποια ειναι η καταναλωση...
Ειναι αντιστοιχο με το Fiat η καιει πολυ λιγοτερο?????
Ενα τελευταιο παραδειγμα επειδη αρχιζω και το ψαχνω το θεμα
Audi Α4 5ετιας, 1,8 quattro διενυσε την ιδια διαδρομη με μενα και ξοδευει 9,3lt/100km με ις ιδιες συνθηκες και ξοδευει 45€ περιπου...
Και μου το λεει και τρελαινομαι!!!Εγω στο σιροκκο με τετοιες ταχυτητες μεχρι τη Χαλκιδα πχ,που το κανω συχνα(90 km) δεν καιω πανω απο 10.5,ποτε,με τον ρυθμο που λες.Νομιζω πως φταιει ο αμεσος ψεκασμος.
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
160-200;! Το πηγαινες μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα του. Το πόδι στο πάτωμα ρε συ! Με τέτοιες συνθήκες όλα τα αυτοκίνητα θα κάψουν τα κέρατα τους, πόσο μάλλον ένα τουρμπατο. Δοκίμασε να πας χαλαρά με 110-130 και δεν θα το πιστεύεις πόσο λιγότερο θα κάψει. Χοντρικα να περιμένεις κανά 8αρι/100χλμ. Κοιτά και την πίεση στα λαστοιχα. Είναι απίστευτο πόσο αυξάνεται η κατανάλωση, ακόμα και για πολύ λίγο κάτω από το ελάχιστο συνιστωμενο όριο, πχ -0,2 bar.επειδη διαβαζω διαφορα για τις χαμηλες ταχα μου καταναλωσεις των καινουριων αυτοκινητων θα γραψω τα δικα μου δλδ αυτα που βλεπω εγω στο δικο μου αμαξι και οχι τις αρχιδιες που λενε στα περιοδικα.
εχουμε και λεμε
lancia delta HF turbo 1.6 μοντελο 92.διαδρομη για τις εκλογες αθηνα -καρδιτσα.
ενδιαμεσα για οσους εχουν περασει ειναι και οι στροφες του δομοκου που αυξανουν την καταναλωση.
δυο ατομα,ταχυτητα 120 -140 σταθερη και μερικες φορες τσιτα τα γκαζια μεχρι 180χλμ.
τις στροφες στον δομοκο τις ανεβηκα και τις κατεβηκα με τριτη και λιγο τεταρτη.
συνολο χιλιομετρα 700.
εκαψα ενα ρεζερβουαρ γυρω στα 55 λιτρα παιρνει και 10 λιτρα που εβαλα καβατζα για καθε ενδεχομενο συνολο 65 λιτρα δλδ μιλαμε για κατω απο 9 λιτρα ανα 100χλμ.
οταν εφτασα δεν ειχε αναψει κιτρινο λαμπακι.συμπερασμα .
η εγω κοροιδευω εσας η οι εταιριες τον κοσμο ολο. -
Οντως 15λιτ/100 ειναι υπερβολικη καταναλωση και ας μιλαμε για 160-200
-
Δεν ηρθα εδω να σας κανω τον πονηρο ουτε να τσακωθω μαζι σας!!
Απλα βλεπω οτι η καταναλωση ειναι μεγαλη!
Δεν ειμαι διατεθιμενος οπου πηγαινω, να πηγαινω ντε και καλα με υψηλες ταχυτητες, αλλα ουτε θα με ευχαριστουσε να οδηγω ενα τουρμπατο αυτοκινητο, ανεξαρτητου κυβικων και ιπποδυναμης, με 100-110 km/h μονο και μονο για να κατεβασω την καταναλωση στα 8lt/100km
Ενα παραδειγμα του φιλου italakias, εστω με το ρυθμο που οδηγουσε το αυτοκινητο του ειναι πολυ λογικη η καταναλωση!!!Να μην το κουραζουμε ομως αλλο το θεμα!!!
Αν προκυψει κατι,εδω θα ειμαστε να το συζητησουμε!!! -
Για να μην το πεδευουμε, έχω μια ευθεία άδεια αρκετών χλμ κοντά στο σπίτι μου. Θα κάνω ένα τρεξιματακι και θα σας πω τι θα δω. Έχω την περιέργεια, αφού τρέχω αρκετά πιο αργά (100-140 σε Εθνικό δίκτυο τύπου Ηλειας, τιγκα στις ισοπεδες διασταυρώσεις δλδ )
-
Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
Εαν ηταν να πηγαινω με 110 και 120, τοτε για ποιο λογο να αγορασω τουρμπατο????Σορυ, αλλά είσαι πέρα για πέρα λάθος
Μου θυμίζεις ένα γνωστό μου που ταξιδεύει πάντα με τελικές και λέει:
'Αν είναι να πηγαίνω με 120, τότε γιατί βγάζουν αυτοκίνητα που έχουν
τελική 200?'
Αν δεν μπορείς να βρεις άλλο λόγο για να αγοράσεις τουρμπάτο εκτός απ'το
να ταξιδύεις με 180, τότε μάλλον δε βρέθηκες ποτέ με γεμάτο πορτ-μπαγκάζ και
3 επιβάτες σε ανηφόρα με ανοιχτό το κλιματιστικό και να χρειαστεί να προσπεράσεις...
Προσωπικά το έζησα και ήταν...
Εγώ το αμάξι μου το οδηγώ σαν το παλιό μου απλό 1400άρι με νορμάλ ταχύτητες.
Όταν όμως κάποιος μου κλείσει το δρόμο
Στα 7000+ χλμ. έχω 8,3 lt/100χλμ.Υ.Γ. : Η αλήθεια είναι ότι το μπράβο μετά τα 140 καίει. Καίει πολύ...
Προσωπικά όμως δε με απασχολεί καθόλου γιατί δε με νοιάζουν οι
τελικές, αλλά οι επιταχύνσεις του που σε κολλάνε στο κάθισμα.
Αν στις προτεραιότητές σου όμως είναι το οικονομικό ταξιδι με 180
(άραγε υπάρχει τέτοιο πράγμα? ), μάλλον πρέπει να αρχίσεις να
ψάχνεις για απόσυρση -
Η προτεραιοτητα μου δεν ειναι να ταξιδευω με 180 και να ειναι οικονομικο!!!
Αλλα να ειναι μεσα στα πλαισια της λογικης!!
Και αν παιζω στο κατι παραπανω, να μην ειναι υπερβολικο!! -
Σίγουρα καίει κάτι παραπάνω από τον ανταγωνισμό, έχω την εντύπωση όμως ότι
δε μιλάμε για φοβερές διαφορές.
Βέβαια είπαμε δεν είμαι ο αρμόδιος να σου απαντήσω για κατανάλωση σε
αυτές τις ταχύτητες αφού ταξιδύω με 120-130
Fiat Bravο 2007