Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 640
    • 641
    • 153 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    118956
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stavroslik last edited by

      Αγαπητοι συναδελφοι γεια σας!!
      Η συζυγος μου ειναι κατοχος ενος Fiat Bravo Tjet 150 το οποιο καποια στιγμη αγοραστηκε και με την συγκαταθεση μου μιας και παρακολουθοντας εδω την ενοτητα, δεν παρατηρησα και το αποθαρρυντικο...
      Ομως για καποιο λογο, το χρειαστηκα να διανυσω μια αποσταση 480km με ταχυτητα 160-180-200 και κατα την επιστροφη ψιλομαζεμενος, και η καταναλωση καυσιμου σε € ηταν ..................................
      Το αυτοκινητο μεχρι στιγμης εχει 2,500km...
      Θα πρεπει να περιμενω κατι καλυτερο στην καταναλωση, ή μηπως να αρχισω να σκεφτομαι τα μετρα τις αποσυρσης???
      Σας ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        volvozeus last edited by

        Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
        Αγαπητοι συναδελφοι γεια σας!!
        Η συζυγος μου ειναι κατοχος ενος Fiat Bravo Tjet 150 το οποιο καποια στιγμη αγοραστηκε και με την συγκαταθεση μου μιας και παρακολουθοντας εδω την ενοτητα, δεν παρατηρησα και το αποθαρρυντικο...
        Ομως για καποιο λογο, το χρειαστηκα να διανυσω μια αποσταση 480km με ταχυτητα **160-180-200 **και κατα την επιστροφη ψιλομαζεμενος, και η καταναλωση καυσιμου σε € ηταν ..................................
        Το αυτοκινητο μεχρι στιγμης εχει 2,500km...
        Θα πρεπει να περιμενω κατι καλυτερο στην καταναλωση, ή μηπως να αρχισω να σκεφτομαι τα μετρα τις αποσυρσης???
        Σας ευχαριστω

        Δηλαδη ποσο ηθελες να καψει με το γκαζι στο πατωμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bibendum last edited by

          E 150 αλογα θελουν πολυ σανο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stavroslik last edited by

            Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
            Δηλαδη ποσο ηθελες να καψει με το γκαζι στο πατωμα?

            Ενα VW Golf 1,4 Tsi, με το γκαζι τερμα τι καταναλωση θα ειχε??

            Εαν χρησιμοποιουσα και AC και στην επιστροφη το παταγα, και ειχα και 4 ατομα μεσα, ποσα θα εκαιγε???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              volvozeus last edited by

              Ο χρήστης stavroslik έγραψε:

              Δηλαδη ποσο ηθελες να καψει με το γκαζι στο πατωμα?

              Ενα VW Golf 1,4 Tsi, με το γκαζι τερμα τι καταναλωση θα ειχε??

              Εαν χρησιμοποιουσα και AC και στην επιστροφη το παταγα, και ειχα και 4 ατομα μεσα, ποσα θα εκαιγε???

              Καταρχην πες μας ποσο εκαψες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stavroslik last edited by

                Υπολογιζω πως εκαψα γυρω στα 80€ και εκανα 480 χιλιομετρα
                Πραγμα που σημαινει οτι εκαιγε 16,6€/100km
                Και αν υπολογιστει οτι εβαλα βενζινη με 1,098€/lt τοτε εκαψε περιπου 15,11lt/100km...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  ektoras last edited by

                  Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
                  Ομως για καποιο λογο, το χρειαστηκα να διανυσω μια αποσταση 480km με ταχυτητα 160-180-200 και κατα την επιστροφη ψιλομαζεμενος, και η καταναλωση καυσιμου σε € ηταν ..................................

                  Φίλε μη μου λες τέτοια και μολις παρηγγειλα ένα 150 sport ... Πάντως με οποιοδήποτε αμάξι αν πηγαίνεις πάνω από 130-140 αρχίζει νομίζω να ρουφάει (και ιδίως turbo), θέλει και λίγο κράτει! Σε πολύ υψηλές ταχύτητες αυξάνει κατακόρυφα η δύναμη της αντίστασης του αέρα που πρέπει να υπερνικήσει ο κινητήρας και τότε γμτα... Νομίζω πάντως ότι με λογικές ταχύτητες όλα τα αμάξια της κατηγορίας στην εθνική πρέπει να καίνε περίπου τα ίδια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stavroslik last edited by

                    Φιλε μου καλοριζικο το αυτοκινητο που θα παρεις, αλλα στην προκειμενη περιπτωση, αν ειναι οτι οντως καιει ετσι το αυτοκινητο, οπως το περιγραφω, και το αντιμετωπιζουν κι αλλοι φιλοι μας εδω με το συγκεκριμενο θεωρειται φυσικο να εχει αυτη την καταναλωση...
                    Αλλα αν δεν κανω λαθος δεν υπαρχει ποστ καποιου αλλου εδω που να εχει προβλημα με την καταναλωση...
                    Οποτε αναρωτιεμαι αν εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο, η αν ειναι ετσι η πραγματικοτητα...

                    Θα ξανακανω αυτη τη διαδρομη το Σαββατο, κι αν δεν φαω κανενα μπριζωμα θα το δουλεψω στα 140-160km, θα δω ποια ειναι η καταναλωση και θα επανελθω...

                    Αν γνωριζει καποιος, και μπορει να με βοηθησει λεγοντας μου την αποψη του πανω στο συγκεκριμενο θεμα, θα παρακαλουσα να το συζητησουμε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      volvozeus last edited by

                      Σιγουρα η καταναλωση ειναι αρκετα μεγαλη...ομως παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο. Αν πχ ειχες συνεχης αυξομειωσεις στην ταχυτητα λογω κινησης ή πηγαινες με 200 σε πολλα ανηφορικα κοματια, αν ειχε δυνατο ανεμο...παντως δεν νομιζω οτι ειναι εξωφρενικη για αυτες τις ταχυτητες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosygatos last edited by

                        160-200;! Το πηγαινες μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα του. Το πόδι στο πάτωμα ρε συ! Με τέτοιες συνθήκες όλα τα αυτοκίνητα θα κάψουν τα κέρατα τους, πόσο μάλλον ένα τουρμπατο. Δοκίμασε να πας χαλαρά με 110-130 και δεν θα το πιστεύεις πόσο λιγότερο θα κάψει. Χοντρικα να περιμένεις κανά 8αρι/100χλμ. Κοιτά και την πίεση στα λαστοιχα. Είναι απίστευτο πόσο αυξάνεται η κατανάλωση, ακόμα και για πολύ λίγο κάτω από το ελάχιστο συνιστωμενο όριο, πχ -0,2 bar.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stavroslik last edited by

                          Φιλοι μου σας ευχαριστω που ασχοληθηκατε με το προβλημα μου!!
                          Να σας ενημερωσω οτι ειμαι σχετικος με το αυτοκινητο, μιας και ειχα τουρμπατο και στο παρελθον και συνεπως γνωριζω τα υπερ και τα κατα!!
                          Αλλα στη δεδομενη περιπτωση αγοραστηκε αυτο το αυτοκινητο, που το χρεωνω στη συζυγο, αλλα για τον χ, ψ λογο δεν εχω το δικαιωμα να διανυσω μια αποσταση 200km χωρισ ανηφορες κατηφορε(flat δρομος) και να μπορω να εχω μια ταχυτητα 140-160 η και 180 αν χρειαστει???
                          Εαν ηταν να πηγαινω με 110 και 120, τοτε για ποιο λογο να αγορασω τουρμπατο????

                          Ομως δε μου απαντατε... και στο αντιστοιχο αυτοκινητο της VW στα1,4 ποια ειναι η καταναλωση...
                          Ειναι αντιστοιχο με το Fiat η καιει πολυ λιγοτερο?????
                          Ενα τελευταιο παραδειγμα επειδη αρχιζω και το ψαχνω το θεμα
                          Audi Α4 5ετιας, 1,8 quattro διενυσε την ιδια διαδρομη με μενα και ξοδευει 9,3lt/100km με ις ιδιες συνθηκες και ξοδευει 45€ περιπου...
                          Και μου το λεει και τρελαινομαι!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikolas87 last edited by

                            Καλά δεν είμαστε σοβαροί... Καθόμαστε και συζητάμε το ότι φαίνεται πολλά τα 15λτ/100χλμ όταν το οδηγάς με 180 και με 200... Ποιο αμάξι δεν καίει σε αυτες τις ταχύτητες??? Όταν θα οδηγήσεις άλλο αμάξι που στον ίδιο δρόμο στις ίδιες συνθήκες σου κάψει σημαντικά λιγότερο τότε έλα πες μας . (Και εγώ σου λέω ότι την ίδια διαδρομή μπορώ με το 150αρι μου να την κάνω με 7,5λτ/100χλμ...)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jntaras last edited by

                              Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
                              Φιλοι μου σας ευχαριστω που ασχοληθηκατε με το προβλημα μου!!
                              Να σας ενημερωσω οτι ειμαι σχετικος με το αυτοκινητο, μιας και ειχα τουρμπατο και στο παρελθον και συνεπως γνωριζω τα υπερ και τα κατα!!
                              Αλλα στη δεδομενη περιπτωση αγοραστηκε αυτο το αυτοκινητο, που το χρεωνω στη συζυγο, αλλα για τον χ, ψ λογο δεν εχω το δικαιωμα να διανυσω μια αποσταση 200km χωρισ ανηφορες κατηφορε(flat δρομος) και να μπορω να εχω μια ταχυτητα 140-160 η και 180 αν χρειαστει???
                              Εαν ηταν να πηγαινω με 110 και 120, τοτε για ποιο λογο να αγορασω τουρμπατο????

                              Ομως δε μου απαντατε... και στο αντιστοιχο αυτοκινητο της VW στα1,4 ποια ειναι η καταναλωση...
                              Ειναι αντιστοιχο με το Fiat η καιει πολυ λιγοτερο?????
                              Ενα τελευταιο παραδειγμα επειδη αρχιζω και το ψαχνω το θεμα
                              Audi Α4 5ετιας, 1,8 quattro διενυσε την ιδια διαδρομη με μενα και ξοδευει 9,3lt/100km με ις ιδιες συνθηκες και ξοδευει 45€ περιπου...
                              Και μου το λεει και τρελαινομαι!!!

                              Εγω στο σιροκκο με τετοιες ταχυτητες μεχρι τη Χαλκιδα πχ,που το κανω συχνα(90 km) δεν καιω πανω απο 10.5,ποτε,με τον ρυθμο που λες.Νομιζω πως φταιει ο αμεσος ψεκασμος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                italakias last edited by

                                Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
                                160-200;! Το πηγαινες μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα του. Το πόδι στο πάτωμα ρε συ! Με τέτοιες συνθήκες όλα τα αυτοκίνητα θα κάψουν τα κέρατα τους, πόσο μάλλον ένα τουρμπατο. Δοκίμασε να πας χαλαρά με 110-130 και δεν θα το πιστεύεις πόσο λιγότερο θα κάψει. Χοντρικα να περιμένεις κανά 8αρι/100χλμ. Κοιτά και την πίεση στα λαστοιχα. Είναι απίστευτο πόσο αυξάνεται η κατανάλωση, ακόμα και για πολύ λίγο κάτω από το ελάχιστο συνιστωμενο όριο, πχ -0,2 bar.

                                επειδη διαβαζω διαφορα για τις χαμηλες ταχα μου καταναλωσεις των καινουριων αυτοκινητων θα γραψω τα δικα μου δλδ αυτα που βλεπω εγω στο δικο μου αμαξι και οχι τις αρχιδιες που λενε στα περιοδικα.

                                εχουμε και λεμε
                                lancia delta HF turbo 1.6 μοντελο 92.

                                διαδρομη για τις εκλογες αθηνα -καρδιτσα.
                                ενδιαμεσα για οσους εχουν περασει ειναι και οι στροφες του δομοκου που αυξανουν την καταναλωση.
                                δυο ατομα,ταχυτητα 120 -140 σταθερη και μερικες φορες τσιτα τα γκαζια μεχρι 180χλμ.
                                τις στροφες στον δομοκο τις ανεβηκα και τις κατεβηκα με τριτη και λιγο τεταρτη.
                                συνολο χιλιομετρα 700.
                                εκαψα ενα ρεζερβουαρ γυρω στα 55 λιτρα παιρνει και 10 λιτρα που εβαλα καβατζα για καθε ενδεχομενο συνολο 65 λιτρα δλδ μιλαμε για κατω απο 9 λιτρα ανα 100χλμ.
                                οταν εφτασα δεν ειχε αναψει κιτρινο λαμπακι.

                                συμπερασμα .
                                η εγω κοροιδευω εσας η οι εταιριες τον κοσμο ολο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nrg_polini last edited by

                                  Οντως 15λιτ/100 ειναι υπερβολικη καταναλωση και ας μιλαμε για 160-200

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stavroslik last edited by

                                    Δεν ηρθα εδω να σας κανω τον πονηρο ουτε να τσακωθω μαζι σας!!
                                    Απλα βλεπω οτι η καταναλωση ειναι μεγαλη!
                                    Δεν ειμαι διατεθιμενος οπου πηγαινω, να πηγαινω ντε και καλα με υψηλες ταχυτητες, αλλα ουτε θα με ευχαριστουσε να οδηγω ενα τουρμπατο αυτοκινητο, ανεξαρτητου κυβικων και ιπποδυναμης, με 100-110 km/h μονο και μονο για να κατεβασω την καταναλωση στα 8lt/100km
                                    Ενα παραδειγμα του φιλου italakias, εστω με το ρυθμο που οδηγουσε το αυτοκινητο του ειναι πολυ λογικη η καταναλωση!!!

                                    Να μην το κουραζουμε ομως αλλο το θεμα!!!
                                    Αν προκυψει κατι,εδω θα ειμαστε να το συζητησουμε!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosygatos last edited by

                                      Για να μην το πεδευουμε, έχω μια ευθεία άδεια αρκετών χλμ κοντά στο σπίτι μου. Θα κάνω ένα τρεξιματακι και θα σας πω τι θα δω. Έχω την περιέργεια, αφού τρέχω αρκετά πιο αργά (100-140 σε Εθνικό δίκτυο τύπου Ηλειας, τιγκα στις ισοπεδες διασταυρώσεις δλδ )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimidekas last edited by

                                        Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
                                        Εαν ηταν να πηγαινω με 110 και 120, τοτε για ποιο λογο να αγορασω τουρμπατο????

                                        Σορυ, αλλά είσαι πέρα για πέρα λάθος
                                        Μου θυμίζεις ένα γνωστό μου που ταξιδεύει πάντα με τελικές και λέει:
                                        'Αν είναι να πηγαίνω με 120, τότε γιατί βγάζουν αυτοκίνητα που έχουν
                                        τελική 200?'
                                        Αν δεν μπορείς να βρεις άλλο λόγο για να αγοράσεις τουρμπάτο εκτός απ'το
                                        να ταξιδύεις με 180, τότε μάλλον δε βρέθηκες ποτέ με γεμάτο πορτ-μπαγκάζ και
                                        3 επιβάτες σε ανηφόρα με ανοιχτό το κλιματιστικό και να χρειαστεί να προσπεράσεις...
                                        Προσωπικά το έζησα και ήταν...
                                        Εγώ το αμάξι μου το οδηγώ σαν το παλιό μου απλό 1400άρι με νορμάλ ταχύτητες.
                                        Όταν όμως κάποιος μου κλείσει το δρόμο
                                        Στα 7000+ χλμ. έχω 8,3 lt/100χλμ.

                                        Υ.Γ. : Η αλήθεια είναι ότι το μπράβο μετά τα 140 καίει. Καίει πολύ...
                                        Προσωπικά όμως δε με απασχολεί καθόλου γιατί δε με νοιάζουν οι
                                        τελικές, αλλά οι επιταχύνσεις του που σε κολλάνε στο κάθισμα.
                                        Αν στις προτεραιότητές σου όμως είναι το οικονομικό ταξιδι με 180
                                        (άραγε υπάρχει τέτοιο πράγμα? ), μάλλον πρέπει να αρχίσεις να
                                        ψάχνεις για απόσυρση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stavroslik last edited by

                                          Η προτεραιοτητα μου δεν ειναι να ταξιδευω με 180 και να ειναι οικονομικο!!!
                                          Αλλα να ειναι μεσα στα πλαισια της λογικης!!
                                          Και αν παιζω στο κατι παραπανω, να μην ειναι υπερβολικο!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimidekas last edited by

                                            Σίγουρα καίει κάτι παραπάνω από τον ανταγωνισμό, έχω την εντύπωση όμως ότι
                                            δε μιλάμε για φοβερές διαφορές.
                                            Βέβαια είπαμε δεν είμαι ο αρμόδιος να σου απαντήσω για κατανάλωση σε
                                            αυτές τις ταχύτητες αφού ταξιδύω με 120-130

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 153 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr