Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΜΙΚΡΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ:YARIS 1,3 ή HYUNDAI i20 1,4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΜΙΚΡΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ:YARIS 1,3 ή HYUNDAI i20 1,4
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    84
    191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      protagoras last edited by

      ΛΟΓΩ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΜΙΚΡΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ.ΗΔΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΝΑ GOLF 1,6 FSI ΚΑΙ ΕΝΑ HYUNDAI ACCENT.ΠΑΡΑΚΑΛΩ,ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ,ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΙΚΡΑ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • P
        protagoras last edited by

        ΛΟΓΩ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΜΙΚΡΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ.ΗΔΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΝΑ GOLF 1,6 FSI ΚΑΙ ΕΝΑ HYUNDAI ACCENT.ΠΑΡΑΚΑΛΩ,ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ,ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΙΚΡΑ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          protagoras last edited by

          ΛΟΓΩ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΜΙΚΡΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ.ΗΔΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΝΑ GOLF 1,6 FSI ΚΑΙ ΕΝΑ HYUNDAI ACCENT.ΠΑΡΑΚΑΛΩ,ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ,ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΙΚΡΑ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • A
            audipassion last edited by

            toyota από μένα λόγο ονόματος αξιοπιστίας κλπ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mad_max_geo last edited by

              Yaris και απο μενα.Κανα peugeot ford δεν σας ενδιαφερει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • I
                italakias last edited by

                γιωργακη πηγαινε να διαβασεις και μετα πεσε για υπνο γιατι εχει σχολειο το πρωι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  saxon_747 last edited by

                  Το Yaris εχει λιγοτερα τελη λογω κυβικων?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mivec_power last edited by

                    αδιάφορα και τα δύο... κάνε την υπέρβαση και κοίτα προς fiesta 1.6 μεριά αφού προσανατολίζεται και για εκτός πόλης...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      drb last edited by

                      για το hyundai δεν εχω γνωμη. θα μιλησω για το yaris 1.3 που το εχω.
                      καταρχην ειναι οντως αξιοπιστο απο την αποψη των μηχανικων μερων. ο κινητηρας δουλευει αψογα, δεν καιει λαδι κτλ. (αν και τωρα τελευταια εχει αυξηθει καπως ο θορυβος του και θελω να το ψαξω).
                      εχει απλα καλη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο. τριγμοι δεν ακουγονται συνηθως παραμονο αν σου τυχει το αμαξι. αλλα δεν ειναι και τιποτα το φοβερο. για μικρο αμαξι παντως καλο ειναι.
                      περναω τωρα στα μειονεκτηματα τα οποια ειναι και λιγο υποκειμενικα (μπορει δλδ εσενα να μην σε ενδιαφερουν).
                      χαρακτηριζεται απο αρκετες κατασκευαστικες αστοχιες θα ελεγα τις οποιες η toyota δεν κανει προσπαθειες να τις διορθωσει (δεν φταινε δλδ οι αντιπροσωπειες αλλα η ιδια η toyota). πχ το mp3player δεν παιζει τα καινουρια τραγουδια που θα προσθεσεις σε ενα CDRW. πρεπει να γραψεις απο την αρχη ενα καινουριο. and there is no remedy for that, according to toyota.
                      αλλαξα το καθισμα του οδηγου γιατι ετριζε οταν καθομουν (δεν ειμαι σουμο, 70 κιλα ειμαι). το καινουριο ξανατριζει.
                      ετριζε ο συμπλεκτης στο πατημα και μου αλλαξαν την αντλια του συμπλεκτη. μετα απο μερικα χλμ ξαναετριζε και μου λαδωσαν το πενταλ του συμπλεκτη. ειλικρινα αναμενω οτι καποια στιγμη θα ξανατριξει.
                      ετριζε το τιμονι οταν το εστριβα εν στασει και χρειαστηκε να μου το λαδωσουν. παλι ενα κιχ το βγαζει ομως.
                      το κομματι του πλαστικου που βρισκεται κατω απο τη ζωνη του οδηγου, συνεχεια πεταγεται προς τα εξω. δεν διορθωνεται ομως γιατι το κλιψακι που το συγκρατει στη θεση του ειναι πιο κατω απο κει που θα επρεπε να ειναι. δλδ ακομα και καινουριο κομματι πλαστικου να βαλω παλι θα πεταχτει.
                      βλεπεις? εχει ορισμενα ενοχλητικα μικροπροβληματα που εμενα τουλ με εκνευριζουν και που ομως δεν διορθωνονται. σπασιμο.
                      κατα τ αλλα εχει αυξημενο θορυβο στο ταξιδι αλλα φανταζομαι ολα τα μικρα δεν ειναι και πολυ καλυτερα σ αυτο το θεμα.

                      και φτανουμε στο πιο ενοχλητικο για εμενα θεμα. ειναι αθεραπευτα βαρετο. μιζερη οδικη συμπεριφορα. καμια οδηγικη ευχαριστηση. τραγικη επιλογη ειδικα για ανθρωπους σαν εμενα που εκτιμουν τα στριφτερα αμαξια. και μαλιστα αν συνδυασεις αυτο το θεμα με την αξιοπιστια του καταληγεις σε endless boring miles, που ελεγε κι ο κλαρκσον (για το avensis το ελεγε εκεινος)...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        drb last edited by

                        αν θελεις τη συμβουλη μου, πουλα το accent (βεβαια δεν ξερω και τις οικογενειακες σου αναγκες, αν δλδ χρειαζεσαι 3 αμαξια και οχι 2) και με τα επιπλεον λεφτα ανεβα κατηγορια στα μικρομεσαια.
                        τα μικρα δεν αξιζουν τα λεφτα τους. αρπαχτες για τις εταιρειες ειναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • I
                          italakias last edited by

                          γιατι τα μεγαλα τι ειναι;
                          εκει κιαν κοροιδευουν κοσμο ειδικα αυτους που εχουν λεφτα για πεταμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mark last edited by

                            Από μένα Hyundai. Καλό και χρυσό το γιάρις, αλλά βγαίνει 2000 παραπάνω, ενώ το i20 είναι και πιο φρέσκο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              συμφωνω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mark last edited by

                                Επίσης σε 1 έκθεση που είδαμε το γιάρις, μας είπε ο πωλητής ότι παράδοση έχει το γενάρη, και αν θυμάμαι καλά το ίδιο είχανε πει τηλεφωνικά και στον πατέρα μου πριν από 1-2 βδομάδες από άλλον έμπορο. Το hyundai έχει ετοιμοπαράδοτα κομμάτια αγορασμένα με το μειωμένο τέλος και έρχεται 12.350 το 1.4 και 100 ευρώ κάτω το 1.2 (από ότι είπε μεγαλύτερη έκπτωση κάνουν στο 1.4)

                                edit : Η τιμή αυτή είναι κομπλέ με πινακίδες, χρώμα και λοιπά έξοδα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kalmik last edited by

                                  Ποιός θα φανταζόταν ότι θα συνηγορούσα ποτέ για Hyundai... Κι όμως το i20 έχει μιά χαρά χώρους και μοιάζει αρκετά ζωντανό ακόμη και σαν 1.2  (έκανα ένα μικρό test drive). Χώροι πολύ καλοί-δυσεύρετοι σε αυτή την κλάση, ποιότητα ικανοποιητική αν και κάτω από το i30, πολύ καλά φρένα, λάστιχα για τα μπάζα, σαφώς φθηνότερο και το μόνον που ενοχλεί είναι τα ....ινδικά υφάσματα (σαν υφή και χρωματικός συνδυασμός) στις ταπετσαρίες. Με βάση πορίσματα ερευνών αξιοπιστίας πιστεύω ότι θα είναι πιο σίγουρο στοίχημα από το YARIS (δεν ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ...)

                                  ΥΓ Πρακτικά με τα ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ παίρνεις i30 και Ceed οπότε το δίλημμα γίνεται τρίλημμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgosk last edited by

                                    Η εμπειρία μου από test drive με Yaris με κάνει να συμφωνήσω με τον DrB σχετικά με τα υψηλά επίπεδα θορύβου και τα πολλά τριξίματα. Στο τεστ μέχρι και από τον πίσω προφυλακτήρα ακουγόταν τρίξιμο . Επίσης ποιοτικά άλλά και οδηγικά πιστεύω ότι με τα ίδια χρήματα υπάρχουν και καλύτερες προτάσεις.
                                    Σίγουρα στην κατηγορία δεν περιμένεις θαύματα αλλά τουλάχιστον να αξίζει τα λεφτά του και το i20 νομίζω ότι τουλάχιστον είναι πιο σωστά τιμολογημένο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dimkal last edited by

                                      Γιατί δεν κοιτάς και απο clio μεριά?
                                      το θεωρώ την πιο τίμια πρόταση στην κατηγορία του.
                                      το yaris το έχει η γυναίκα μου και μας εχει βγάλει άπειρα προβλήματα.
                                      περιμένω την πρώτη ευκαιρία να το σκοτώσω.
                                      μάλλον σε clio θα πάμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        montecarlo last edited by

                                        Πάρε ένα 'Punto EVO' με το MultiAir 135HP

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos_ last edited by

                                          ρε παιδιά τι γίνεται? νόμιζα ότι τα Toyota είναι τέρατα αξιοπιστίας με προβληματίζεται

                                          προσωπικά δεν μου αρέσει κανένα από τα δυο , υπάρχουν πολύ καλύτερες προτάσεις σε αυτή την κατηγορια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Eξαρτάται τι θέλεις από το αυτοκίνητο, και αν δεν κάνω λάθος ο ερωτών είπε για 'μικρομετακινήσεις' μέσα στην πόλη. Του αρκούν τότε και 1.000 κυβικά, τα 135 αλόγατα, απ' όπου κι' αν προέρχονται, είναι υπερβολή για αστικές μικρομετακινήσεις (λάντζα και ταξιτζηλίκια ως επί το πλείστον δηλαδή).
                                            Άλλωστε για επιδόσεις και εθνική έχει άλλα αυτοκίνητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr