-
Σωστά βλακεία μου που ξέχασα να πω πως είναι έκδοση emotion άρα το έχει στάνταρ το cruise (παρότι δεν έχω ξαναοδηγήσει με τέτοιο μαραφέτι και για αρχή δεν το καλοβλέπω)
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
- Το Golf είναι καλύτερο από το Bravo. Η αλήθεια να λέγεται...
- Το Golf είναι ακριβότερο από το Bravo για τα ίδια πράγματα (για αντίστοιχο εξοπλισμό και κινητήρα).
- Το Golf είναι ασχημότερο από το Bravo.
Διαλέγετε και παίρνετε!
Το 3 & 4, εφ'οσον ισχυουν, δεν καταργουν το 2 ?
Οχι. Ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο κινητηρας, εξοπλισμός και εμφάνιση. Είναι και στήσιμο, αίσθηση τιμονιου, κιβώτιο ταχυτήτων, κατανάλωση, αποτελεσματικότητα ανάρτησης, ποιοτητα σαλονιού, εργονομια. Σε σχεδόν όλα αυτά είναι καλύτερο το golf. Και ειναι αρκετά μεγάλη η λίστα για να μπορούμε να αρνηθούμε την ανωτερότητα του σε σχέση με το bravo.
Αν συνυπολογίσουμε πάντως και την τιμή τους, ο λόγος απόδοση/τιμή είναι πολύ καλύτερος για το bravo. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη μεγάλη μάζα των μικρό-μεσαίο μεσαίων, οι οποίοι τα μαζεύουν με κόπο και ο,τι δώσουν για αμάξι θα το στερηθούν από κάπου αλλού.Και είναι και κουκλι το ατιμο-8 μήνες τώρα δεν έχω βαρεθεί να το χαζευω!
-
Ο χρήστης tjetopoulos έγραψε:
Λογικη απαντηση.Και παλι ομως στον πινακα με τις επιδοσεις εχει δωσει τα εξης αποτελεσματα:
ρεπριζ με 4η:
φιατ 50-80 6.1 80-110 7.4 110-140 8.1
γκολφω 7.7,8.5,10.3
σημειωστε οτι στις ρεπριζ και τα δυο μενουν πισω απο τις κοντες σχεσεις του κιβωτιου του megane tce πραγμα που και παλι ομως πιστευω οτι φανερωνει οτι ο t jet δεν ειναι ο 'μεγαλος'.
Επισης οι επιδοσεις απο σταση αποτελουν ενα σημαντικο δεγμα για το ποιον κινητηρα της φιατ αφορουν,εκτος και αν το 150αρι το μετρουν αφου πρωτα επιβιβαστουν στο αυτοκινητο ολοι οι εργαζομενοι του περιοδικου.31.5 περιπου για τα 1000μ ειχε η 147 που ειχα στην κατοχη μου πριν καποιο διαστημα και αποκλειω να ερχεται κοντα στο φιατ που εχω τωρα (120).Ποσο περισσοτερο στο 150!!παραθέτω τις μετρήσεις του ίδιου του Drive του bravo 150hp απο παλιότερο τεστ ..
80-110 με 4η
bravo 5.8110-140 με 4η
bravo 6.8το bravo έχασε 2 δευτερόλεπτα σχεδόν στα 80-110 και 110-140...
ίσως το είχαν μετρήσει τότε με το σπορ πρόγραμμα και τώρα όχι..
πάντως αυτό που έχω διαβάσει είναι οτι επειδή οι 2 εκδόσεις του bravo(120 και 150 άλογα) εχουν την ίδια ροπη οι ρεπριζ χαμηλα είναι παρόμοιες.. μέχρι να βάλεις το σπορ πρόγραμμμα! (αν το'χεις)
πχ εδω λέει κάτι τετοιο..
Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.4 στην έκδοση των 120 ίππων εξακολουθεί να είναι πολύ καλός και χαρίζει ευχάριστη αίσθηση στην οδήγηση και πολύ καλές επιδόσεις. Η κατανάλωση κινείται στο μέσο όρο της κατηγορίας και είναι χαμηλότερη απ' αυτή της έκδοσης των 150 ίππων, η οποία -αναπόφευκτα- σε προκαλεί για διαφορετικό στιλ οδήγησης. Ροπή υπάρχει άφθονη από πολύ χαμηλά και η απόδοση της δύναμης έρχεται γραμμικά. Το Bravo κινείται σε υψηλούς ρυθμούς στους ελληνικούς δρόμους και προσπερνάει γρήγορα και με μεγάλη ασφάλεια. Οι επιδόσεις του -τουλάχιστον οι επιδόσεις εν κινήσει στην καθημερινή οδήγηση- δεν διαφέρουν ουσιαστικά σε αίσθηση από τις αντίστοιχες του μοντέλου των 150 ίππων, εκτός αν έχετε αγοράσει την έκδοση Sport του τελευταίου, με το μπουτόν Sport, μια έκδοση όμως που κοστίζει 19.550 ευρώ.
-
Ο χρήστης nevrodion έγραψε:
Μιας και μπήκε το νερό στο αυλάκι (ο γκοντζίλας παραδόθηκε στην εταιρία πρέσσας) και άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την παραλαβή του μπράβο, θα ήθελα εδώ να ρωτήσω κατόχους αν έχουν βάλει κανα αξεσουάρ και να μην το μετάνιωσαν. Συγκεκριμένα από τη σειρά lineaccessori της fiat έχουμε σταμπάρει τα προστατευτικά μπροστινού προφυλακτήρα (όχι δικιά μου επιλογή), τα προστατευτικά για τις πόρτες (επίσης όχι δικιά μου επιλογή), την πεταλιέρα (δικιά μου επιλογή αλλά ακριβή και μάλλον aftermarket είναι αρκετά φτηνότερη), τα δίχτυα για το πορτμπαγκάζ (δικιά μου επιλογή αλλά παράλογα ακριβό) και το bluetooth με την οθονίτσα (κοινή επιλογή αλλά μάλλον βγαίνει off γιατί παραξανοιχτήκαμε).
Θα ήθελα μαρσπιέδες και αεροτομή που είναι διαφορετική από την εργοστασιακή (συγκεκριμένα οι μαρσπιέδες δεν κάνουν την κοιλιά που κάνουν οι εργοστασιακοί στη μέση) και την ποδιά προφυλακτήρα (το αγριεύει λιγουλάκι) αλλά το κογκρέσσο δεν θέλει ούτε να ακούσει για αγριάδες ('δε φτάνει που πήρες τα 120 άλογα θες να πουλάς και μούρη αχρείε, νομίζεις πως είσαι 18 χρονών γερομπαμπαλή, άσε τα χαζά πήρες turbo για να μην το παίρνω εγώ κλπ.)
Εν κατακλείδι αξίζει κανα αξεσουάρ τον παρά; Υπάρχουν τίποτα after λύσεις για τα ίδια συμπράγκαλα; καμιά άλλη ιδέα;δε θα'παιρνα την emotion..
θα παιρνα την πιο χαμηλή και θα έβαζα το σπορ πακέτο+xenon.. τπτ άλλο
'άλλο' αμάξι εμφανισιακα! -
Εχω οδηγησει το καινουριο Golf (122HP) πολλές φορές (το έχει ο αδερφός) και δεν υπάρχει καμια σχέση στις επιδόσεις (καλά για ρεπριζ δεν το συζητώ) σε σχέση με το 150αρι. Το 150αρι θα το χαρακτηριζα και 'επικίνδυνο'. Τώρα όσον αφορά αυτά που ανέφερε ο φίλος cosygatos, ας τα πάρουμε ένα-ένα:
- Στήσιμο
Δε βρίσκω κάποιο πλεονέκτημα σε οποιοδήποτε εκ των Golf και Bravo. Θεωρώ το Focus καλύτερο ΚΑΙ των δύο. - Αίσθηση τιμονιού
Βαρέθηκα να το ακούω και να το διαβάζω, OK είναι μαλακό, αλλά δεν είναι και μάπα όπως το έχετε βγάλει ορισμένοι, κάποιους τους βολεύει, άλλους όχι. Αλλά δεν είναι αυτός λόγος υπεροχής του ενός ή του άλλου μοντέλου. - Κατανάλωση
Την ίδια κατανάλωση έχω με αυτή του Golf του Brother. Μπορεί στην εθνικη το Golf να έχει 140/3000rpm, αλλά δεν είναι όλοι στην εθνική. Γι αυτούς που είναι, ΝΑΙ το Golf έχει μικρότερη κατανάλωση. Χτυπάει όμως τις 10αρες του χαλαρά, αν το πατήσεις λίγο. - αποτελεσματικότητα ανάρτησης
θεωρώ κορυφαίο στη κατηγορια το Focus. Τώρα, ΑΝ εννοείς την άνεση, ΝΑΙ το Golf είναι πιο άνετο, ειδικά για τους πίσω, αλλωστε έχει πολλαπλών συνδέσμων πίσω. - ποιοτητα σαλονιού
Τρίζουν και τα 2. Ποιοτικότατα. - εργονομια
Δηλαδή; Εργονομία ως προς τι;
Δεν έβαλες επίσης τα service. Πόσα χρειάζονται για να αλλάξεις λάδια+φιλτρο στο Golf? Anyway, μπορεί το Golf γενικά (εγώ άλλωστε έχω δει ΕΝΑ bravo και ΕΝΑ golf, δεν τα εχω δει ολα) να ειναι καλύτερο αυτοκίνητο, δεν ειμαστε κομπλεξικοι, αλλωστε δεν παιρνουμε λεφτά ουτε απο τη Φιατ ουτε απο την VW. Αλλά κάποια πράγματα που πιπιλάνε τα περιοδικά, μάλλον δεν ισχύουν στο 100%, και αυτό το ξέρουν όλοι.
Φιλικά πάντα
- Στήσιμο
-
Το Golf δεν έχει όμως χαρακτήρα... Ένα άψυχο, άχρωμο, συνηθισμένο αυτοκίνητο που μετά από 10 χρόνια θα τους λες για το Golf VI και θα σε ρωτάνε πως ήταν αυτό (αυτό που έμοιαζε με το V και το VII ). Εδώ που τα λέμε (δεν ξέρω για το VI) αλλά το Golf V σιγά το φινίρισμα που είχε μέσα.... Μπαίνω συνέχεια σε ένος φίλου μου και με έχει απογοητεύσει.. Θεωρώ ότι το 147 που είχα είχε καλύτερα υλικά στο σαλόνι αλλά ενα κλικ χειρότερη συναρμολόγηση. Η διαφορά στη συναρμολόγηση είναι και όχι στα υλικά.
-
Σχετικά με την ποιότητα συναρμολόγησης, στο ΔΙΚΟ μου bravo τη θεωρώ κάτω του μετρίου. Οδηγησα το bravo για test-drive της αντιπροσωπίας με 28,000km και το οποίο χαλαρά θα ήταν και ξεκωλιασμένο και δεν έκανε τον παραμικρό ήχο/θόρυβο/συντονισμό. To δικό μου με ελάχιστα χιλιομετρα και συντονίζει, και τρίζει. Και δεν το ξεκωλιάζω.
-
Ο χρήστης rayback έγραψε:
Σχετικά με την ποιότητα συναρμολόγησης, στο ΔΙΚΟ μου bravo τη θεωρώ κάτω του μετρίου. Οδηγησα το bravo για test-drive της αντιπροσωπίας με 28,000km και το οποίο χαλαρά θα ήταν και ξεκωλιασμένο και δεν έκανε τον παραμικρό ήχο/θόρυβο/συντονισμό. To δικό μου με ελάχιστα χιλιομετρα και συντονίζει, και τρίζει. Και δεν το ξεκωλιάζω.πρέπει να είσαι άτυχος φίλε.. εγω εχω 17.000 χλμ, το πάω κάθε καθημερινή σε κωλόδρομους στον ασπρόπυργο γεμάτους λακούβες + χωματόδρομο.. και πάλι δε κάνει κιχ.. βέβαια κακα τα ψέματα με τις 17αρες θα αρχίσει κάποια στιγμη..
δε ξέρω τι μπορείς να κάνεις, ίσως θα έπρεπε να το πας σε επίσημο συνεργείο να στο 'σφίξουν'.. ή ακόμα καλύτερα σε ενα καλό φαναρτζη που να εμπιστευεσαι.. το είχαμε κάνει αυτό μια φορα σε μια lancia και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακα.
@cosygatos
καλά ρε γουστάρεις το golf? το μακραν πιο άχρωμο,αγευστο αμάξι της κατηγορίας?
και να είναι καλύτερο who gives a f@ck???
μήπως μεγάλωσες πριν την ώρα σου?? να μου λέγες κανα leon cupra να γουστάρουμε γκάζια να έλεγα μαζί σου!χεχε, σε πειράζω έτσι.. ελπίζω να μη μου παρεξηγηθείς!
-
Εν τελει ακομα και αυτοκινητα της ιδιας εταιριας (ιδια μοντελα ακριβως) εχουν διαφορες.Σε εμενα δεν ειναι τοσο ενοχλητικο ο οποιοσδηποτε θορυβος και τουλαχιστον εσυ rayback ειδες τι τριχας ειμαι με το αυτοκινητο .Απλα το οτι μπορει να τριζει εχει επιπτωσεις στη λειτουργια του;;;;;;Δεν νομιζω.Απλα το πληρωνουμε και θελουμε να ειναι το καλυτερο.Κατανοητο ,αλλα τιποτα δεν ειναι τοσο φοβερο εννοω οτι δεν τριζει λες και θα διαλυθει.
-
Ο χρήστης tjetopoulos έγραψε:
Πρώτα από όλα ηρέμησε... το άγχος σκοτώνει. Δεύτερον, ίσως θα ήταν καλύτερο να απευθύνεις την ερώτηση στο φόρουμ του Drive. Χωρίς να ξέρω σίγουρα για το συγκεκριμένο θέμα σου απαντώ ότι πολλές φορές τα περιοδικά χρησιμοποιούν άλλα αυτοκίνητα για τις φωτογραφήσεις και άλλα για τις δοκιμές γιατί οι προθεσμίες του ατελίε είναι άλλες από αυτές των αρθογράφων. Στο συγκεκριμένο Drive πχ το Fiesta της φωτογράφησς είναι άλλο από αυτό της δοκιμής και το λένε. Θα έπρεπε να το αναφέρουν και για το Bravo αλλά κατά 99% δεν υπάρχει δόλος. Απλά οι φωτό είναι από το 120άρι.
Λογικη απαντηση.Και παλι ομως στον πινακα με τις επιδοσεις εχει δωσει τα εξης αποτελεσματα:
απο σταση:
φιατ 0-100 9.6 0-1000μ 30,9
γκολφω 0-100 9.6 0-1000μ 30,8
ρεπριζ με 4η:
φιατ 50-80 6.1 80-110 7.4 110-140 8.1
γκολφω 7.7,8.5,10.3
σημειωστε οτι στις ρεπριζ και τα δυο μενουν πισω απο τις κοντες σχεσεις του κιβωτιου του megane tce πραγμα που και παλι ομως πιστευω οτι φανερωνει οτι ο t jet δεν ειναι ο 'μεγαλος'.
Επισης οι επιδοσεις απο σταση αποτελουν ενα σημαντικο δεγμα για το ποιον κινητηρα της φιατ αφορουν,εκτος και αν το 150αρι το μετρουν αφου πρωτα επιβιβαστουν στο αυτοκινητο ολοι οι εργαζομενοι του περιοδικου.31.5 περιπου για τα 1000μ ειχε η 147 που ειχα στην κατοχη μου πριν καποιο διαστημα και αποκλειω να ερχεται κοντα στο φιατ που εχω τωρα (120).Ποσο περισσοτερο στο 150!!Αν παρατηρήσεις και οι 4Τ το 150άρι στα 9 το μέτρησαν για τα 100. Οπότε το Drive ή πέτυχε πιο σφιχτό μοτέρ ή πιο ζεστή μέρα (ως γνωστό η ζέστη ψοφάει τα τούρμπατα) αλλά πάλι μιλάμε για το 150άρι. Να ήταν το 120άρι δεν πάιζει καθώς όλες οι μετρήσεις που έχω δει για αυτό το βγάζουν στα 10,5 περίπου.
-
όταν αποφάσισα να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο
πρώτα από όλα κόιταξα, πόσα λεφτά μπορούσα να διαθέσω.τότε λοιπόν, χωρίς να έχω παρωπίδες (για κατασκευαστές), και με σαφή προσανατολισμό σε τουρμπάτο μοτέρ, έψαξα και κατέληξα στα εξής τρία
vw golf tsi 122ps, seat leon 1.8 160ps , fiat bravo 150 ps sport έκδοση.
όλα τα παραπάνω έπαιζαν στα ίδια λεφτά πάνω κάτω, πριν έξι μήνες περίπου.η επιλογή μου έγινε συνειδητά, με το καθένα να έχει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του. το leon απορρίφθηκε λόγω κυβισμού και φορολογίας.
ήμουν να πάρω το golf αλλά σε σχέση με το bravo και ιδιαίτερα στην έκδοση sport, έδινε πολύ λιγότερα.
στα λεφτά που διέθετα το πιο ολοκληρωμένο πακέτο ήταν αυτο απο την fiat.
όσο για την ποιότητα κατασκευής, δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα, το δικό μου bravo sport 150 ps, δεν τρίζει, ή καλύτερα συντονίζει όποτε θυμάται, πράγμα που έχει να μου συμβεί πολύ καιρό. με το golf δεν έχει τεράστιες διαφορές στην ποιότητα κατασκευής, μην μεγαλοποιούμε τα πράγματα. για μένα είναι σχεδόν ισάξια με το golf ένα κλικ καλύτερο.όσο για το μοτέρ, 'σκυλίαζει', όταν το πιέσεις και σπινιάρει στα ανοίγματα και με την δευτέρα σε κακής ποιότητας άσφαλτο, με την πρώτη μπορείς άνετα να αφήσεις το λάστιχο με τα λινά!
αλλά η φιλοσοφία του αυτοκινήτου είναι άλλη, να ταξιδευεις άνετα και με ασφάλεια, να κάνεις αστραπιαία προσπεράσματα, και οι ρεπρίζ του είναι όνειρο, μιας και με όποια σχέση και να έχεις στο κιβώτιο ανοίγει άνετα, ξεκούραστα. καλό το golf σ' αυτό τον τομέα αλλά πιο αργό (122ps).
όσο για το πάτημα και την άνεση που προσφέρει το αυτοκίνητο, έχω να πω ότι στην αρχή ήμουν προκατελειμένος με την 17' ζάντα και τον πίσω ημιάκαπτο, ναι το golf είναι καλύτερο όταν περνάει τα, σαμαρακια παράδειγμα, αλλά όχι όπως περιγραφότανε η κατάσταση.
αντίθετα το bravo, μπορεί και να το έχω συνηθίσει, αλλά δεν μου φαίνεται 'σφιχτό', αντίθετα για τους κωλόδρομους που έχουμε συμπεριφέρεται πολύ καλά η ανααρτησή του και καθόλου ξερά, με τα δικά μου μέτρα και σταθμά.
η οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλή και στρίβει πάρα πολύ καλά.
απο το τιμόνι του είμαι πολύ ευχαριστημένος, και ιδιαίτερα όταν πατάς το κουμπάκι sport, με το οποίο και η ροπή αυξάνεται, και το τιμόνι γίνεται πιο βαρύ.τώρα τι λέει το κάθε περιοδικό, καλή και σεβαστή η άποψη του, αλλά πιστέυω ότι η επιλογή έγινε βάση λογικής με το συναίσθημα να έχει τον πρωτο λόγο!!
δεν μ' αρέσει να παίζω μόνο με τα δευτερόλεπτα στους χρόνους των ρεπρίζ και 0-100.
αλλά η συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου
μετα απο 6 μήνες και 13.000χλμ , πάλι την ίδια επιλογή θα έκανα, στην ίδια έκδοση και στο χρώμα του red maranello με ωραίο εσωτερικό του sport πακέτου, ώστε το αυτοκίνητο να με 'φτιαχνει' ακόμα και όταν είναι σταματημένο!!
η ζάντα είναι όλα τα λεφτά! ενω το golf είναι ένα διαχρονικό αμάξωμα, αλλά 'στεγνό'!!ΥΓ συγνωμη για το 'σεντόνι'
-
- στήσιμο: νομίζω είναι λίγο καλύτερο το golf. Βασιλιάς όντως το focus. Παρά πολύ ωραία αίσθηση του αμαξωματος.
- Τιμονι: θα συμφωνήσω μαζί σου. Μια χαρά είναι του bravo. Μάλλον στο μέσο όρο της κατηγορίας. Θα ήθελα να ήταν λίγο πιο πληροφοριακό,αλλα οκ.
- κατανάλωση: δε μπορεί να μην καίει παραπάνω το bravo. Έχει: κοντυτερο σασμαν από το golf με πιο στενό εύρος καλής ροπης=>πολλές αλλαγές ταχύτητας. Δεν έχει άμεσο ψεκασμο. Είναι πιο βαρύ. Έχει πιο φαρδια λαστοιχα. Ε, τι άλλο χρειάζεται πια;
- σωστά, για την άνεση της ανάρτησης μιλαγα. Εξαιρετική. Μου θυμησε ταριφικη μερτσεντα!
- Στο golf δεν φαίνονταν κάτι φτηνά πλαστικά, όπως αυτό στο κάτω μέρος του ταμπλό του bravo. Επίσης, μου φάνηκαν πιο καλά συναρμολογημενα. Τώρα, αν τρίζει και το golf τι να πω. Πάντως, εδώ κερδίζει το bravo λόγω γαματου σχεδιασμού (έκδοση sport). Οι ξενετωτοι οι Γερμανοί ούτε στο τσιροτο ούτε καν σε κανά s Audi δε μπορούν να φτιάξουν δυναμικό σχεδιασμό στο σαλόνι. Τι'ν τουτοι ρε σεις!
- εργονομια: έχουμε και λέμε: περιφερειακή ορατότητα, ποτηροθηκες, ντουλαπακι συνοδηγου, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο καντραν, όλα πολύ καλύτερα στο golf. Ειδικά οι ποτηροθηκες του bravo είναι τραγικές...
Εννοείται πως συμφωνώ οτι το golf είναι υπερτιμημενο αμάξι στην Ελλάδα. Γι'αυτο και είναι πολύ πιο ακριβό από αμάξια λίγο χειρότερα, όπως το bravo. Και έχει και ένα σχέδιο «διαχρονικης μετριότητας», οποίος το αγοράζει δε γυρίζει να το κοιτάξει μέσα σε ένα μήνα αφότου το αγόρασε. Ενώ εγώ 9 μήνες μετά ακόμα είμαι
-
@stred: σιγά μη μου αρέσει η γκολφω! να πέσει κεραυνός και να μου κάψει την κούκλα μου! Τώρα, για ένα cupra θα την απατουσα, δε λέω. Βγαίνει και έκδοση R, θα μας τη λένε στεγνά οι λεοντες.
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
@rayback:- στήσιμο: νομίζω είναι λίγο καλύτερο το golf. Βασιλιάς όντως το focus. Παρά πολύ ωραία αίσθηση του αμαξωματος.
- Τιμονι: θα συμφωνήσω μαζί σου. Μια χαρά είναι του bravo. Μάλλον στο μέσο όρο της κατηγορίας. Θα ήθελα να ήταν λίγο πιο πληροφοριακό,αλλα οκ.
- κατανάλωση: δε μπορεί να μην καίει παραπάνω το bravo. Έχει: κοντυτερο σασμαν από το golf με πιο στενό εύρος καλής ροπης=>πολλές αλλαγές ταχύτητας. Δεν έχει άμεσο ψεκασμο. Είναι πιο βαρύ. Έχει πιο φαρδια λαστοιχα. Ε, τι άλλο χρειάζεται πια;
- σωστά, για την άνεση της ανάρτησης μιλαγα. Εξαιρετική. Μου θυμησε ταριφικη μερτσεντα!
- Στο golf δεν φαίνονταν κάτι φτηνά πλαστικά, όπως αυτό στο κάτω μέρος του ταμπλό του bravo. Επίσης, μου φάνηκαν πιο καλά συναρμολογημενα. Τώρα, αν τρίζει και το golf τι να πω. Πάντως, εδώ κερδίζει το bravo λόγω γαματου σχεδιασμού (έκδοση sport). Οι ξενετωτοι οι Γερμανοί ούτε στο τσιροτο ούτε καν σε κανά s Audi δε μπορούν να φτιάξουν δυναμικό σχεδιασμό στο σαλόνι. Τι'ν τουτοι ρε σεις!
- εργονομια: έχουμε και λέμε: περιφερειακή ορατότητα, ποτηροθηκες, ντουλαπακι συνοδηγου, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο καντραν, όλα πολύ καλύτερα στο golf. Ειδικά οι ποτηροθηκες του bravo είναι τραγικές...
Εννοείται πως συμφωνώ οτι το golf είναι υπερτιμημενο αμάξι στην Ελλάδα. Γι'αυτο και είναι πολύ πιο ακριβό από αμάξια λίγο χειρότερα, όπως το bravo. Και έχει και ένα σχέδιο «διαχρονικης μετριότητας», οποίος το αγοράζει δε γυρίζει να το κοιτάξει μέσα σε ένα μήνα αφότου το αγόρασε. Ενώ εγώ 9 μήνες μετά ακόμα είμαι
Εξαρτάται πάντα από το ποιές εκδόσεις συγκρίνεις. Πάντως σαν κάτοχος Focus σου λέω ότι το Leon Sport είναι ανώτερο οδηγικά.
-
Ετοιμαζομαι για αλλαγή λαδιών στα 5000km + πεντάλ συμπλέκτη (μάλλον), κανένα σοβαρό συνεργείο Fiat στη θεσσαλονίκη που θα κοιτάξει το αυτοκίνητο και δε θα τα ξύνει υπάρχει;
-
Μακριά από τον Εσκιάδη. Στον Σφακιανάκη πήγαινα παλιά (όταν λεγόταν ΕΜΙΚΟ) το Alfa και είναι πιο ΟΚ. Εγώ πιθανόν να το πάω στον Ράνιο που από φέτος πήρε και Fiat Lancia.
-
Για τον Ρανιο εχω ακουσει και απο αλλου ,νομιζω οτι εσυ μου ειχες πει για αυτον Rayback.Ειναι καλος ομως, ειναι καλη η δουλεια του, με λιγα λογια ειναι καλυτερα απο την αντιπροσωπια η' θα ειναι μια απο τα ιδια;Ενας ακομα που θελει να βγαλει λεφτα απο καποιον που θελει να προσεξει το αυτοκινητο του και αποφευγει την αντιπροσωπια η' καποιος που ειναι γνωστης;;;
-
Είναι επαγγελματίες, έμπειροι και έχουν ένα πολύ καλό όνομα στην αγορά που δεν αφήνουν να το χαλάσουν έτσι εύκολα. Για αυτούς και ο παραμικρός πελάτης μετράει όχι όπως στις αντιπροσωπείες που και να τους φύγεις δεν τους νοιαζει γιατί θα έρθει άλλο κορόιδο. Εγώ που είμαι περίεργος με τα συνεργεία ότι παράπονο είχα το αντιμετωπίζαμε εκείνη τη στιγμή. Αυτό μετράει για μένα..
-
Ρε παιδια 5000χλμ για αλλαγη λαδιων σαν νωρις δεν ειναι;Στην αντιπροσωπια μου ειπαν 15000χλμ προαιρετικα επειδη ειναι η πρωτη αλλαγη αλλιως μια και καλη στα 30000χλμ οπως λεει ο κατασκευαστης.Λετε να κανει λαθος ο κατασκευαστης στο manual στο πινακακι με τη περιοδικη συντηρηση;;;;; .Να πω βεβαια οτι οι περιοδικοι ελεγχοι απο εμενα γινονται οπως συνισταται και απο τον κατασκευαστη καθως οπως αναφερει ''δεν καλυπτονται ολα απο την περιοδικη συντηρηση''.Χωρις να θελω να υπονοησω κατι για τη προθεση σου Rayback.
-
Τσεκαρα τα λαδια προχτες και δεν εχει χασει ουτε σταγονα, η αλλαγη ειναι προαιρετική και το κοστος γυρω στα 70 euro. Οντως, οι αλλαγες γινονται καθε 30,000km, ή στο χρονο (οπως λενε οι ...αντιπροσωποι), αλλά καλύτερα πιστευω να γινει μια αλλαγή στα 5-6,000 km μιας και συμφωνα με το manual η κατανάλωση λαδιου σταθεροποιείται. Εννοειται πως δεν θα αλλάζουμε λαδια καθε 5000km.
Fiat Bravο 2007