-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Γιατι Ζηνον?Το αεριο που εχουν μεσα δεν ειναι το Ξενο(χenon)?
στα αγγλικά έτσι διαβάζεται.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Γιατι Ζηνον?Το αεριο που εχουν μεσα δεν ειναι το Ξενο(χenon)?
στα αγγλικά έτσι διαβάζεται.
Μαλιστα,σαν τη Xena που εβλεπα μικρος και απορουσα
-
δε φτάνει που έκλεψαν τη λέξη (ξένον), την παραφράζουν κιόλας
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
δε φτάνει που έκλεψαν τη λέξη (ξένον), την παραφράζουν κιόλαςτο ιδιο κανουν και με τη ξενοφοβια (ζινοφομπια )
τα suv παντως τυφλωνουν σε σχεση με τα αλλα γιατι ειναι πολυ ψηλα και υποχρεωτικα τα φαναρια ερχονται ψηλα..εμενα δε με ενοχλει τοσο αυτο με τα suv , οσο το οτι δε μπορω να δω τι γινεται μπροστα οταν καθομαι πισω τους
με τα xenon (εργοστασιακα παντα) για να μη στραβωνουμε πρεπει να προσεχουμε να εχουμε καθαρο φαναρι γιατι διαφορετικα ενοχλουμε..επισης ισχυει και το θεμα με τις λακουβες που προαναφερθηκε..
παντως και αλλα φωτα στραβωνουν, πχ τα led στα πισω φαναρια των φρενων των bmw (οσο ειναι καινουριες, γιατι οταν παλιωνουν πρεπει να πεφτει η ενταση τους )
εκει που την εχω παθει εγω με τα δικα μου xenon ηταν μια φορα που σταματησα πισω απο παλιο τσεροκι (νομιζω ) που ειχε χρωμιωμενο προφυλακτηρα..
πραγματικα στραβωθηκα πολυ ασχημα, σε σημειο που τα εσβησαγια τον οδηγο ομως ειναι φανταστικα , ειδικα σε γρηγορη οδηγηση σε σκοτεινους δρομους
πιστευω οτι θα πρεπε να μπαινουν στανταρ στα περισσοτερα αυτοκινητα
-
Δεν φταινε τα xenon, εστω και after market, αλλα οι ηλιθιοι που δεν ξερουν οτι χρειαζονται ρυθμισμα
Για το σηματακι στο πισω τζαμι, μια ματια στο www.ouaou.gr -
Παιδια και εμενα μερικες φορες (λιγες)με ενοχλουν τα μαμα xenon,ειδικα οταν υπαρχει υψομετρικη διαφορα.Λογικο ειναι αν σκεφτουμε την ενταση τους.Μια φορα ας πουμε κατεβαιναμε την Κηφισιας μαζι με ενα φιλο που εχει Cayman και καποιες στιγμες νομιζα οτι ειχε τη μεγαλη σκαλα...Αφου τον πηρα και τηλεφωνο να του πω οτι ξεχασε ανοιχτη τη μεγαλη σκαλα.
-
Και εγώ έχω εργοστασιακά Xenon στο αυτοκίνητο (AFL+) και κανείς μέχρι τώρα δεν μου έχει κάνει κάποιο νόημα ότι ενοχλούν... Τα φώτα στα SUV ενοχλούν ούτως ή άλλως γιατί βρίσκονται ψηλά, αν έρθει και ο άλλος από πίσω σου, σε φωτίζει λες και είσαι η Ακρόπολη! Ευτυχώς έχω ηλεκτροχρωματικούς καθρέπτες και δεν έχω πρόβλημα ούτε με αυτό! Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι με τους οσηγούς που έχουν βάλει Aftermarket Xenon (ξεχωρίζουν από μακρυά!) και βρίσκονται σε αντίθετη κατεύθυνση από εμένα! Εκεί...όχι γυαλιά ηλίου... προστατευτικό για ηλεκτροκόλληση χρειάζεται!
-
Μ αρεσουν τα αφοριστικα θεματα στο forum ...... βαλτε κοφτες στα 140(αντε 145 γιατι ειμαστε large) .....Καταργειστε τα xenon.... ευνουχηστε οσους κανουν σεξ πανς απο 5 φορες τη βδομαδα ..... καλα παμε ... Καρατζαφερη ετοιμασου για το Μαξιμου!!!!!
Eχω Χ5 με ξενον και στο μονο αυτοκινητο που οταν ειμαι κοντα φωτιζω την καμπινα του ειναι το smart το χαμηλο( δε θυμαμαι πως λεγεται) .... και οταν ακομα ειναι το αυτοκινητο πολυ φορτωμενο πισω και ψιλοσουζαρει προσαρμοζονται τα φωτα μονα τους (κατεβαινουν)... για after market δεν εχω ιδεα τι κανουν και ειναι αισθητικα απαραδεκτα και φανταζομαι δεν εχουν και αυτοματη ρυθμιση.
-
Καλα τα aftermarket ειναι τραγικα ...οχι μονο στα αυτοκινητα αλλα και στις μηχανες.Πρεπει να απαγορευθούν!
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Eιμαι 100% σιγουρος οτι ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες λαδωνουν για να θεωρουνται νομιμα τα χenon φωτα.Πριν λιγο bmw x5 με xenon φωτα ηταν απο πισω μου και μπορω να σας διαβεβαιωσω οτι τα συγκεκριμενα φωτα με τυφλωνουν 10 φορες περισσοτερο απο οτι οι προβολεις που εχουμε στα αυτοκινητα μας. Τα ιδια και με τις merc και με οσα αλλα αυτοκινητα χρησιμοποιουν xenon. Το παραμυθακι οτι τα xenon φωτα δεν τυφλωνουν καθολου ειναι για αυτους που δεν ξερουν τι τους γινεται.
Εγω παντως επειδη εχω αηδιασει οποτε ειναι καποιος πισω μου με xenon φωτα, τον αφηνω να με περασει και παω κολλητα πισω του και αναβω προβολεις
+1
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Γιαυτο παρτε αμαξακι με κλασσικη λαμπουλα αλλα θα εχετε μειωνεκτιμα στον ανοιχτο δρομο.Αν και δεν εισαι και τυφλος.
Εγώ θα παραφράσω αυτό που έγραψες και θα πω:
όταν τα xenon προσθέτουν +30m επιπλέον οπτικό πεδίο μπροστά σου, μόνο αν είσαι τυφλός δεν καταλαβαίνεις την διαφορά. ** ΠΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟ???? **Πέραν του όποιου χαβαλέ, πιστεύω ότι το πρόβλημα υπάρχει:
1)στα suv που εξαρχής έχουν τα φωτιστικά σώματα ψηλά, οπότε με το που σε πλησιάζουν (παραπάνω από όσο πρέπει => στους 5 πόντους ) προφανώς και τα φώτα του (πλέον) φωτίζουν μέσα στο προπορευόμενο αμάξι.
Τα φώτα του κάθε suv και ως τα 2m αν ήταν ρυθμισμένα να φωτίζουν, πάλι θα ενοχλούσαν.Δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει επ'αυτού.προφανώς και η αφοριστική άποψη 'καταργείστε τα από τα suv' με βρίσκει αντίθετο.2)στα aftermarket xenon που καλώς ή κακώς δεν χρησιμοποιούν φανάρια που είναι σχεδιασμένα για να διαχειριστούν τόσο μεγάλες ποσότητες φωτιστικής ικανότητας (δηλαδή βάζουν λάμπες που φωτίζουν πολύ περισσότερο από το αναμμενόμενο σε ποσοστα ως και πάνω από 100% )...οπότε και πάλι λογικό είναι να ενοχλούν τα φώτα ώς και να τυφλώνουν (βλέπε προσωπικό παράδειγμα 'aftermarket xenon σε εργοστασιακό φανάρι Golf I ' ). **Ο λογος που στραβωνουν δεν ειναι οι μεγαλες ποσοτητες φωτιστικης ικανοτητας (ξανασκεψου αυτο που εγραψες) αλλα ο τροπος με τον οποιο γινεται η διαθλαση του φως... **
Τώρα σε περιπτώσεις 'έπεσε σε λακούβα και στιγμιαία με τύφλωσε' σ'αυτό μπορεί να οφείλεται σε 2 (πάλι) πράγματα:
- μεγάλη λακούβα όπου εκεί...συγνώμη αλλά σε καμία περίπτωση δε φταίει ούτε ο χρήστης του εξαρτηματος ούτε ο κατασκευαστής/σχεδιαστής αυτού
2)ο χρήστης έχει ρυθμίσει την στάθμη '0' (δηλαδή το ύψος που ρυθμίζεται από τις βίδες μπροστά στα φανάρια) αρκετά ψηλά και ίσως οριακά ώστε σε ίσιο δρόμο να μην ενοχλεί ή φωτίζει στα μούτρα του απέναντι, οπότε λογικό είναι ακόμα και τσίχλα να πατήσει, να ενοχλεί τους απέναντι/μπροστά του.
Οπότε σε όλες τις περιπτώσεις (προσωπική άποψη) φταίει είτε ο δημόσιος μηχανισμός (= κράτος ) είτε ο χρήστης του.
Επίσης προσωπικά εργοστασιακά xenon ελάχιστες φορές με έχουν ενοχλήσει και όλες εκείνες τις φορές είναι από suv αυτοκίνητα που μου κόλλησαν από πίσω (και με πάνε καρότσα) λες και οι 2 πόντοι που κέρδισαν έχουν νόημα. - μεγάλη λακούβα όπου εκεί...συγνώμη αλλά σε καμία περίπτωση δε φταίει ούτε ο χρήστης του εξαρτηματος ούτε ο κατασκευαστής/σχεδιαστής αυτού
-
Eγώ πάντως αντιμετωπίζω πρόβλημα με τα SUV, τα Smart και τα aftermarket Xenon.
Οπότε πιστεύω ότι στα δύο πρώτα φταίει το ύψος των φώτων τους (και φυσικά ότι το δικό μου είναι ένα με το έδαφος από το εργοστάσιο... ). -
Εγώ δεν τα βγάζω κωλοτούμπες να κάνετε!
Μου έχει τύχει και μένα με ένα tuareg πίσω μου σε φανάρι, όπου νόμιζα ότι με κηνυγάει το fbi, η cia και η nsa ταυτόχρονα! Μετά από 1' τα έσβησε όμως ο άνθρωπος και τον παραδέχτηκα. -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Εγω παντως επειδη εχω αηδιασει οποτε ειναι καποιος πισω μου με xenon φωτα, τον αφηνω να με περασει και παω κολλητα πισω του και αναβω προβολεις
+1
Οι οδηγοί αυτοκινήτων τα οποία πωλούνται μόνο με xenon (πχ. BMW coupe) τι σας φταίνε; Εκτός και αν αναφέρεστε σε aftermarket... 'λύσεις' όπου έχετε δίκιο να θυμώνετε.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εκει που την εχω παθει εγω με τα δικα μου xenon ηταν μια φορα που σταματησα πισω απο παλιο τσεροκι (νομιζω ) που ειχε χρωμιωμενο προφυλακτηρα..
πραγματικα στραβωθηκα πολυ ασχημα, σε σημειο που τα εσβησαSolution found.
Που μπορώ να χρωμιώσω (υπάρχει τέτοια λέξη; ) τους προφυλακτήρες του ίμπιζα; -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
εκει που την εχω παθει εγω με τα δικα μου xenon ηταν μια φορα που σταματησα πισω απο παλιο τσεροκι (νομιζω ) που ειχε χρωμιωμενο προφυλακτηρα..
πραγματικα στραβωθηκα πολυ ασχημα, σε σημειο που τα εσβησαSolution found.
Που μπορώ να χρωμιώσω (υπάρχει τέτοια λέξη; ) τους προφυλακτήρες του ίμπιζα;Βάψε το έτσι:

-
ο προβολέας ξένου είναι εντελώς διαφορετικός από τον προβολέα αλογόνου. Δν αλλάζει μόνο η λάμπα.
Ο προβολέας αλογόνου, στηρίζεται στην ανάκλαση του φωτός από το κάτοπτρο που υπάρχει πίσω και γύρω από τη λάμπα. Η λάμπα κάθεται στο κέντρο της έλλειψης που σχηματίζει το κάτοπτρο. Αν τώρα αλλάξει η λάμπα και μπει λάμπα ξένου τότε η λάμπα δεν είναι στο κέντρο, με αποτέλεσμα η ανάκλαση του φωτός από το κάτοπτρο να μην είναι πλέον κατευθυνόμενη αλλά τυχαία και να τυφλώνει τους άλλους.
Τα εργοτασιακά φώτα ξένου έχουν φακό (οχι κάτοπτρο) και αυτόματο σύστημα πλύσης και ρύθμισης δέσμης. Αν δεν δουλεύει κάτι από τα 2 συστήματα, πάλι τυφλώνουν. Σιγά όμως μην κάθονται οι νεόπλουτοι κάγκουρες να ασχολούνται με τα 2 αυτά συστήματα. Αυτοί βλέπουν στο δρόμο, οι άλλοι οδηγοί ας εξαφανιστούν. -
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
εκει που την εχω παθει εγω με τα δικα μου xenon ηταν μια φορα που σταματησα πισω απο παλιο τσεροκι (νομιζω ) που ειχε χρωμιωμενο προφυλακτηρα..
πραγματικα στραβωθηκα πολυ ασχημα, σε σημειο που τα εσβησαSolution found.
Που μπορώ να χρωμιώσω (υπάρχει τέτοια λέξη; ) τους προφυλακτήρες του ίμπιζα;Βάψε το έτσι:

πραγματικα με κατι τετοιο τον καταστρεφεις τον αλλον
-
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
ο προβολέας ξένου είναι εντελώς διαφορετικός από τον προβολέα αλογόνου. Δν αλλάζει μόνο η λάμπα.
Ο προβολέας αλογόνου, στηρίζεται στην ανάκλαση του φωτός από το κάτοπτρο που υπάρχει πίσω και γύρω από τη λάμπα. Η λάμπα κάθεται στο κέντρο της έλλειψης που σχηματίζει το κάτοπτρο. Αν τώρα αλλάξει η λάμπα και μπει λάμπα ξένου τότε η λάμπα δεν είναι στο κέντρο, με αποτέλεσμα η ανάκλαση του φωτός από το κάτοπτρο να μην είναι πλέον κατευθυνόμενη αλλά τυχαία και να τυφλώνει τους άλλους.
Τα εργοτασιακά φώτα ξένου έχουν φακό (οχι κάτοπτρο) και αυτόματο σύστημα πλύσης και ρύθμισης δέσμης. Αν δεν δουλεύει κάτι από τα 2 συστήματα, πάλι τυφλώνουν. Σιγά όμως μην κάθονται οι νεόπλουτοι κάγκουρες να ασχολούνται με τα 2 αυτά συστήματα. Αυτοί βλέπουν στο δρόμο, οι άλλοι οδηγοί ας εξαφανιστούν.Σωστος σε ολα
-
Απο οτι εχω δει παντως, υπαρχει και ολοκληρωμενα συστηματα xenon με ''φακο'' που μπαινει μεσα στο εργοστασιακο φαναρι, και μαλιστα το εχω δει σε μοτοσυκλετα
Καταργειστε τα xenon