-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
η mito QV θα έχει καλύτερες επιδόσεις σε συγκριση με το ibiza cupra και το cooper s....?
Δεν είναι τόσο τα απόλυτα νούμερα, όπως αυτό της ιπποδύναμης ή του 0-100 αλλά
στις χαμηλές στροφές η mito 170 MA έχει 30% καλύτερη απόδοση στις ρεπρίζ από την ήδη πολύ καλή Mito 155....
θα δεις σύντομα σε τεστΕλπίζω να γίνει ένα καλό συγκριτικό με τους κύριους ανταγωνιστές στην κατηγορία της όπως corsa OPC, mini cooper S, ibiza cupra και το νέο polo...γιατί όλα καλά στη θεωρία αλλά πρέπει να δούμε τι γινετε και στην πράξη..
Οι βασικοί ανταγωνιστές της QV δεν είναι το Cupra, OPC....Των FR και GSI ναι....το Cooper S είναι ειδική περίπτωση γιατί ναι μεν έχουν παρόμοια ιπποδύναμη αλλά το S είναι η κορυφαία έκδοση που έχει αλλαγμένους προφυλακτήρες και συνολική εξωτερική εμφάνιση σε σχέση με το βασικό Cooper κάτι που όμως δεν είναι η QV καθότι παραμένει με την ίδια εξωτερική εμφάνιση όπως των βασικών εκδόσεων....
Το ότι βέβαια θα γίνουν συγκριτικά της QV με το Cooper S από τον ειδικό Τύπο το θεωρώ δεδομένο, χωρίς ωστόσο να εξηγούν τι έκδοση ακριβώς αντιπροσωπεύει η μια και η άλλη....και ο νοών νοείτω....Καλά την GTA επειδή έχει πολύ κιλά/ίππο θα την συγκρίνουν με την BMW M3 έλεος...Σ'έχασα...δε πρέπει δηλαδή να συγκρίνουν το S με τη Μίτο επειδή το πρώτο έχει άλλους προφυλακτήρες? ...αυτό εννοείς ή δε διάβασα κάτι καλά?
-
Κοιτα που θα συμφωνησω με τον 120i!! (νικο φυσικα πλακα κανω...)
Εννοειται πως θα συγκριθει με το Cooper S...εννοειται πως θα συγκριθει και με το Cupra...ενταξει,το opc ειναι λιγο πανω σε ιπποδυναμη αλλα και με αυτο να το συγκρινουν,θα φανουν και ποσο μεγαλες ειναι τελικα οι διαφορες.
τι θα πει κορυφαια εκδοση κτλ κτλ?ειναι αμεσος ανταγωνιστης το ΜCS?ειναι...
τωρα για την εγκυροτητα του συγκριτικου,κρατω απο τωρα τις επιφυλαξεις μου... -
Ο χρήστης Giwrgos_AlfaGT έγραψε:
Κοιτα που θα συμφωνησω με τον 120i!! (νικο φυσικα πλακα κανω...)Ε, εντάξει...όλοι μας δικαιούμαστε και ένα λάθος νομίζω ε?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ξεχασα να δοκιμασω και μια καλη εκκινηση, για να εβλεπα πως παρεμβαινει το ASR
Παντως στις ανοιχτες στροφες που ειχε, εστριβε με μεγαλη ακριβεια, εχοντας υψηλα περιθωρια και δινοντας αυτοπεποιθηση για γρηγορα και ασφαλη περασματα...Άντε και περίμενα να σε διαβάσω
Για να μην κανεις αλλα σχολια, συμφωνεις δηλαδη με τα υπολοιπα που εγραψα για την mito 155...
-
Ο χρήστης Giwrgos_AlfaGT έγραψε:
Κοιτα που θα συμφωνησω με τον 120i!! (νικο φυσικα πλακα κανω...)Εννοειται πως θα συγκριθει με το Cooper S...εννοειται πως θα συγκριθει και με το Cupra...ενταξει,το opc ειναι λιγο πανω σε ιπποδυναμη αλλα και με αυτο να το συγκρινουν,θα φανουν και ποσο μεγαλες ειναι τελικα οι διαφορες.
τι θα πει κορυφαια εκδοση κτλ κτλ?ειναι αμεσος ανταγωνιστης το ΜCS?ειναι...
τωρα για την εγκυροτητα του συγκριτικου,κρατω απο τωρα τις επιφυλαξεις μου...Φίλε Γιώργο καταρχήν καλημέρα.
Συγκρίσεις θα γίνουν όπως και εγώ είπα. Όμως για να γίνεται αυτό σωστά πρέπει να υπάρχουν κατηγοριοποιήσεις....Η κακομοίρα η Mito απουσία κορυφαίας έκδοσης συγκρίνεται με τα πάντα....Δεν φταίω ούτε εγώ ούτε η Alfa Romeo για το ότι η μεσαία έκδοση της Mito είναι 155/170 ίππων....
Δεν έχει να κάνει με το τι συμφωνείς ή με ποιόν συμφωνείς. Έχει να κάνει με το ότι η κορυφαία έκδοση πρέπει να συγκριθεί με την κορυφαία κάποιας άλλης, η μεσαία με την αντίστοιχη και η βασική με την βασική.
Η Mito είναι πολύ πιθανό να έχει ένα σκαλοπάτι κάτω από την GTA 240hp και αυτή δεν θα είναι η QV 170 αλλά μια έκδοση με τον 1750TBi με 200 ίππους....Τότε όπως είπα η GTA θα συγκριθεί με Μ3 -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ξεχασα να δοκιμασω και μια καλη εκκινηση, για να εβλεπα πως παρεμβαινει το ASR
Παντως στις ανοιχτες στροφες που ειχε, εστριβε με μεγαλη ακριβεια, εχοντας υψηλα περιθωρια και δινοντας αυτοπεποιθηση για γρηγορα και ασφαλη περασματα...Άντε και περίμενα να σε διαβάσω
Για να μην κανεις αλλα σχολια, συμφωνεις δηλαδη με τα υπολοιπα που εγραψα για την mito 155...
Βασικά ξέρεις τι μου αρέσει σε εσένα Gregory? Το ότι είσαι πολύ αυστηρός κριτής με τις AR, και καλά κάνεις, εξάλλου και εγώ είμαι κάθετος σε κάποια πράγματα, αλλά κυρίως βασίζεσαι σε άποψη άλλων κυρίως ανθρώπων που είναι μεν του ειδικού τύπου και αρθρογραφούν πολλά χρόνια, δε όμως αποτελεί δική τους άποψη και μόνο....και έπειτα τυγχάνει να βρεθείς να πραγματοποιείς ένα test drive και να υποστηρίζεις αυτά που εγώ έχω γράψει εδώ μέσα αλλά στην αρχή σε ξένισαν και σου φάνηκαν υπερβολικά....
Έστω εκ των υστέρων χαίρομαι όμως την παραδοχή....Διαφωνώ ως προς το κιβώτιο της Mito το οποίο το βρίσκω πολύ καλό, αλλά ότι και να λέμε τώρα μικρή σημασία έχει αφού το C635 είναι στην παραγωγή...
-
gta με 240 αλογα δε θα βγει... και εδω που τα λεμε ειναι αμφιβολο αν θα υπαρξει gta...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
η mito QV θα έχει καλύτερες επιδόσεις σε συγκριση με το ibiza cupra και το cooper s....?
Δεν είναι τόσο τα απόλυτα νούμερα, όπως αυτό της ιπποδύναμης ή του 0-100 αλλά
στις χαμηλές στροφές η mito 170 MA έχει 30% καλύτερη απόδοση στις ρεπρίζ από την ήδη πολύ καλή Mito 155....
θα δεις σύντομα σε τεστΕλπίζω να γίνει ένα καλό συγκριτικό με τους κύριους ανταγωνιστές στην κατηγορία της όπως corsa OPC, mini cooper S, ibiza cupra και το νέο polo...γιατί όλα καλά στη θεωρία αλλά πρέπει να δούμε τι γινετε και στην πράξη..
**Οι βασικοί ανταγωνιστές της QV δεν είναι το Cupra, OPC....Των FR και GSI ναι....το Cooper S **είναι ειδική περίπτωση γιατί ναι μεν έχουν παρόμοια ιπποδύναμη αλλά το S είναι η κορυφαία έκδοση που έχει αλλαγμένους προφυλακτήρες και συνολική εξωτερική εμφάνιση σε σχέση με το βασικό Cooper κάτι που όμως δεν είναι η QV καθότι παραμένει με την ίδια εξωτερική εμφάνιση όπως των βασικών εκδόσεων....
Το ότι βέβαια θα γίνουν συγκριτικά της QV με το Cooper S από τον ειδικό Τύπο το θεωρώ δεδομένο, χωρίς ωστόσο να εξηγούν τι έκδοση ακριβώς αντιπροσωπεύει η μια και η άλλη....και ο νοών νοείτω....Καλά την GTA επειδή έχει πολύ κιλά/ίππο θα την συγκρίνουν με την BMW M3 έλεος...Καλα δεν παιζεσαι...
Η Mito QV εχει πιο σπορ γκρι titanium δαχτυλιδια στους προβολεις μπρος-πισω
και βαμμενες ανθρακι τις 17αρες ζαντες που φοραει ως εξτρα και η 155αρα,
ισοφαριζοντας ετσι τους διαφορετικους προφυλακτηρες του MCS...
Σαφως και ειναι αμεσος ανταγωνιστης με τα παραπανω. Θα κανει και τα ιδια λεφτα(?) περιπου, ειναι και πολυ κοντα στην ιπποδυναμη.
Εσυ ειδικα, δεν θα επρεπε να φοβασαι την συγκριση, αφου γνωριζεις πολυ καλα
τις προδιαγραφες της, και το μεγαλυτερο θεμα -κατα την γμωμη μου τουλαχιστον-
που ειχε πριν, το μετριοτατο κιβωτιο, εχει αλλαχτει, και υπαρχει και η επιπλεον
διαφοροποιηση-βελτιωση στο θεμα της ενεργητικης αναρτησης, που θα βελτιωνει την ακριβεια χειρισμων και γενικοτερα της οδικης συμπεριφορας... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
gta με 240 αλογα δε θα βγει... και εδω που τα λεμε ειναι αμφιβολο αν θα υπαρξει gta...Αυτό το λες εσύ?
Το Q3/Q4 του 2010 είναι προγραμματισμένη η MitoGTA....τίποτα δεν έχει αλλάξει από το αρχικό χρονοδιάγραμμα, ούτε έχει ακυρωθεί....αυτά τα λένε κάποιοι edit [mοd] -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ξεχασα να δοκιμασω και μια καλη εκκινηση, για να εβλεπα πως παρεμβαινει το ASR
Παντως στις ανοιχτες στροφες που ειχε, εστριβε με μεγαλη ακριβεια, εχοντας υψηλα περιθωρια και δινοντας αυτοπεποιθηση για γρηγορα και ασφαλη περασματα...Άντε και περίμενα να σε διαβάσω
Για να μην κανεις αλλα σχολια, συμφωνεις δηλαδη με τα υπολοιπα που εγραψα για την mito 155...
Βασικά ξέρεις τι μου αρέσει σε εσένα Gregory? Το ότι είσαι πολύ αυστηρός κριτής με τις AR, και καλά κάνεις, εξάλλου και εγώ είμαι κάθετος σε κάποια πράγματα, αλλά κυρίως βασίζεσαι σε άποψη άλλων κυρίως ανθρώπων που είναι μεν του ειδικού τύπου και αρθρογραφούν πολλά χρόνια, δε όμως αποτελεί δική τους άποψη και μόνο....και έπειτα τυγχάνει να βρεθείς να πραγματοποιείς ένα test drive και να υποστηρίζεις αυτά που εγώ έχω γράψει εδώ μέσα αλλά στην αρχή σε ξένισαν και σου φάνηκαν υπερβολικά....
Έστω εκ των υστέρων χαίρομαι όμως την παραδοχή....Διαφωνώ ως προς το κιβώτιο της Mito το οποίο το βρίσκω πολύ καλό, αλλά ότι και να λέμε τώρα μικρή σημασία έχει αφού το C635 είναι στην παραγωγή...
Κανε μια δοκιμη με το μικρο ξαδελφακι, το 500Abarth και θα με θυμηθεις στο θεμα της αισθησης του κιβωτιου...Οσο για την παραδοχη μου που λες, περα απο την πολυ καλη κατευθυντικοτητα και αισθηση ασφαλειας σε ανοιχτες καμπες, δεν βρισκω κατι αλλο, που να εχω εντελως διαφορετικη αποψη με πριν...
Εμενα παντως, το γεγονος οτι σε γενικες γραμμες κατοχος Mito συμφωνει με τα λεγομενα μου, με καθυσυχαζει καπως και με ικανοποιει τουλαχιστον ως προς τις συντομες εντυπωσεις
που ειχα με την Mito155. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
gta με 240 αλογα δε θα βγει... και εδω που τα λεμε ειναι αμφιβολο αν θα υπαρξει gta...
Αυτό το λες εσύ?
Το Q3/Q4 του 2010 είναι προγραμματισμένη η MitoGTA....τίποτα δεν έχει αλλάξει από το αρχικό χρονοδιάγραμμα, ούτε έχει ακυρωθεί....αυτά τα λένε κάποιοι edit [mod]quote + prnt scr
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Κανε μια δοκιμη με το μικρο ξαδελφακι, το 500Abarth και θα με θυμηθεις στο θεμα της αισθησης του κιβωτιου....
Το κιβώτιο του 500Abarth με κωδική ονομασία C510 δεν μου αρέσει καθόλου, είναι παρωχημένο και ξεπερασμένο τεχνολογικά....πολύ καλύτερο το Μ20 της Mito/GPA...
Και να είσαι σίγουρος ότι και το 500A αυτό θα φόραγε, αν χώραγε -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
gta με 240 αλογα δε θα βγει... και εδω που τα λεμε ειναι αμφιβολο αν θα υπαρξει gta...
Αυτό το λες εσύ?
Το Q3/Q4 του 2010 είναι προγραμματισμένη η MitoGTA....τίποτα δεν έχει αλλάξει από το αρχικό χρονοδιάγραμμα, ούτε έχει ακυρωθεί....αυτά τα λένε κάποιοι edit modκαλα δε το λεω μονο εγω , το λενε και πιο εγκυροι χρηστες απο μενα..
αυτο το μοντελο ειναι ο απολυτος κανιβαλισμος πολλων μοντελων της αλφα.
εγω πιστευω οτι αν βγει θα παιξει στα 200 αλογα ή αν τελικα βγει στα 240 θα ειναι πιο σπανιο και απο focus rs λογω περιορισμενης παραγωγηςσκεψου να εχει ο αλλος την gt 3.2 (την οποια εχει χρυσοπληρωσει) και να τον περναει αεροπορια μια Mito..
καταλαβαινεις τι εννοωθα βγαλουν τη milano και πανω σε αυτη μπορουν να κανουν παπαδες, μου φαινεται παραλογο να επενδυσουν τοσα πολλα σε μια mito..
οχι οτι δε μπορουν , απλα δε στεκει..και το πρωτοτυπο δε μου λεει και πολλα απο τη στιγμη που ολοι θυμομαστε το προτοτυπο της brera...Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
gta με 240 αλογα δε θα βγει... και εδω που τα λεμε ειναι αμφιβολο αν θα υπαρξει gta...
Αυτό το λες εσύ?
Το Q3/Q4 του 2010 είναι προγραμματισμένη η MitoGTA....τίποτα δεν έχει αλλάξει από το αρχικό χρονοδιάγραμμα, ούτε έχει ακυρωθεί....αυτά τα λένε κάποιοι edit modquote + prnt scr
βρε καλως το παιδι
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο το μοντελο ειναι ο απολυτος κανιβαλισμος πολλων μοντελων της αλφα.
εγω πιστευω οτι αν βγει θα παιξει στα 200 αλογα ή αν τελικα βγει στα 240 θα ειναι πιο σπανιο και απο focus rs λογω περιορισμενης παραγωγηςσκεψου να εχει ο αλλος την gt 3.2 (την οποια εχει χρυσοπληρωσει) και να τον περναει αεροπορια μια Mito..
καταλαβαινεις τι εννοωκαλα αυτο δεν ειναι και απολυτο κριτηριο.Αμα δεις τι μοντελα προσπερναει η 155αρα(ουτε καν η QV) απο το μαγαζι της Alfa...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Κανε μια δοκιμη με το μικρο ξαδελφακι, το 500Abarth και θα με θυμηθεις στο θεμα της αισθησης του κιβωτιου....
Το κιβώτιο του 500Abarth με κωδική ονομασία C510 δεν μου αρέσει καθόλου, είναι παρωχημένο και ξεπερασμένο τεχνολογικά....πολύ καλύτερο το Μ20 της Mito/GPA...
Και να είσαι σίγουρος ότι και το 500A αυτό θα φόραγε, αν χώραγεΜην κολλας με τις προδιαγραφες...Λες για εμενα με το 'ευαγγελιο'
και τωρα γινεσαι χειροτερος.
Αυτο που ξερω ειναι οτι δεν εχανες γρηγορη αλλαγη με ΤΙΠΟΤΑ, και παραλληλα
ηξερες ΑΚΡΙΒΩΣ απο πριν την θυρα της καθε σχεσης.
Στην Mito 155 ανακατευες την σουπα στην κυριολεξια.
Καθε φορα που αλλαζα, ελεγα 'θα κουμπωσει σωστα τωρα η ταχυτητα, ή οχι?'
Απορια: H 159tbi προς το παρον φοραει το ιδιο κιβωτιο με την Mito155? -
θα διαφωνήσω....το κιβωτιο της mito ηταν πολυ καλο....παρα πολυ καλο μαλιστα .....
δεν με προδωσε σε καμια γρηγορη αλλαγη.....αυτο το θα μπει ή δεν θα μπει το ενιωθα και εγω λιγο στην αρχη, αλλα ηταν καθαρα θεμα εξοικείωσης. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μην κολλας με τις προδιαγραφες...Λες για εμενα με το 'ευαγγελιο'
και τωρα γινεσαι χειροτερος.
Αυτο που ξερω ειναι οτι δεν εχανες γρηγορη αλλαγη με ΤΙΠΟΤΑ, και παραλληλα
ηξερες ΑΚΡΙΒΩΣ απο πριν την θυρα της καθε σχεσης.
Στην Mito 155 ανακατευες την σουπα στην κυριολεξια.
Καθε φορα που αλλαζα, ελεγα 'θα κουμπωσει σωστα τωρα η ταχυτητα, ή οχι?'
Απορια: H 159tbi προς το παρον φοραει το ιδιο κιβωτιο με την Mito155?Γρηγόρη το κιβώτιο της Mito είναι καλύτερο από το 5άρι του 500Abarth....δεν είναι δυνατόν να σου αρέσει αυτό το πράμα...Το 5άρι του Abarth μου θυμίζει σε αίσθηση 5άρι από 156/147 και αυτά είναι σούπα....
Η mito φοράει το Μ20 και η 159 ΤΒΙ το Μ32 είναι ίδια αλλά διαφέρουν στην αντοχή της ροπής.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
η mito QV θα έχει καλύτερες επιδόσεις σε συγκριση με το ibiza cupra και το cooper s....?
Δεν είναι τόσο τα απόλυτα νούμερα, όπως αυτό της ιπποδύναμης ή του 0-100 αλλά
στις χαμηλές στροφές η mito 170 MA έχει 30% καλύτερη απόδοση στις ρεπρίζ από την ήδη πολύ καλή Mito 155....
θα δεις σύντομα σε τεστΕλπίζω να γίνει ένα καλό συγκριτικό με τους κύριους ανταγωνιστές στην κατηγορία της όπως corsa OPC, mini cooper S, ibiza cupra και το νέο polo...γιατί όλα καλά στη θεωρία αλλά πρέπει να δούμε τι γινετε και στην πράξη..
**Οι βασικοί ανταγωνιστές της QV δεν είναι το Cupra, OPC....Των FR και GSI ναι....το Cooper S **είναι ειδική περίπτωση γιατί ναι μεν έχουν παρόμοια ιπποδύναμη αλλά το S είναι η κορυφαία έκδοση που έχει αλλαγμένους προφυλακτήρες και συνολική εξωτερική εμφάνιση σε σχέση με το βασικό Cooper κάτι που όμως δεν είναι η QV καθότι παραμένει με την ίδια εξωτερική εμφάνιση όπως των βασικών εκδόσεων....
Το ότι βέβαια θα γίνουν συγκριτικά της QV με το Cooper S από τον ειδικό Τύπο το θεωρώ δεδομένο, χωρίς ωστόσο να εξηγούν τι έκδοση ακριβώς αντιπροσωπεύει η μια και η άλλη....και ο νοών νοείτω....Καλά την GTA επειδή έχει πολύ κιλά/ίππο θα την συγκρίνουν με την BMW M3 έλεος...Καλα δεν παιζεσαι...
Η Mito QV εχει πιο σπορ γκρι titanium δαχτυλιδια στους προβολεις μπρος-πισω
και βαμμενες ανθρακι τις 17αρες ζαντες που φοραει ως εξτρα και η 155αρα,
ισοφαριζοντας ετσι τους διαφορετικους προφυλακτηρες του MCS...
Σαφως και ειναι αμεσος ανταγωνιστης με τα παραπανω. Θα κανει και τα ιδια λεφτα(?) περιπου, ειναι και πολυ κοντα στην ιπποδυναμη.
Εσυ ειδικα, δεν θα επρεπε να φοβασαι την συγκριση, αφου γνωριζεις πολυ καλα
τις προδιαγραφες της, και το μεγαλυτερο θεμα -κατα την γμωμη μου τουλαχιστον-
που ειχε πριν, το μετριοτατο κιβωτιο, εχει αλλαχτει, και υπαρχει και η επιπλεον
διαφοροποιηση-βελτιωση στο θεμα της ενεργητικης αναρτησης, που θα βελτιωνει την ακριβεια χειρισμων και γενικοτερα της οδικης συμπεριφορας...Φυσικά και δεν κάνουν τα ίδια λεφτά... η QV κυμαίνεται γύρω στα 21.000
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
Φυσικά και δεν κάνουν τα ίδια λεφτά... η QV κυμαίνεται γύρω στα 21.000Αααα μην το χαλάς τώρα
αφού είναι ίδια κατηγορία το είπανε -
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
η mito QV θα έχει καλύτερες επιδόσεις σε συγκριση με το ibiza cupra και το cooper s....?
Δεν είναι τόσο τα απόλυτα νούμερα, όπως αυτό της ιπποδύναμης ή του 0-100 αλλά
στις χαμηλές στροφές η mito 170 MA έχει 30% καλύτερη απόδοση στις ρεπρίζ από την ήδη πολύ καλή Mito 155....
θα δεις σύντομα σε τεστΕλπίζω να γίνει ένα καλό συγκριτικό με τους κύριους ανταγωνιστές στην κατηγορία της όπως corsa OPC, mini cooper S, ibiza cupra και το νέο polo...γιατί όλα καλά στη θεωρία αλλά πρέπει να δούμε τι γινετε και στην πράξη..
**Οι βασικοί ανταγωνιστές της QV δεν είναι το Cupra, OPC....Των FR και GSI ναι....το Cooper S **είναι ειδική περίπτωση γιατί ναι μεν έχουν παρόμοια ιπποδύναμη αλλά το S είναι η κορυφαία έκδοση που έχει αλλαγμένους προφυλακτήρες και συνολική εξωτερική εμφάνιση σε σχέση με το βασικό Cooper κάτι που όμως δεν είναι η QV καθότι παραμένει με την ίδια εξωτερική εμφάνιση όπως των βασικών εκδόσεων....
Το ότι βέβαια θα γίνουν συγκριτικά της QV με το Cooper S από τον ειδικό Τύπο το θεωρώ δεδομένο, χωρίς ωστόσο να εξηγούν τι έκδοση ακριβώς αντιπροσωπεύει η μια και η άλλη....και ο νοών νοείτω....Καλά την GTA επειδή έχει πολύ κιλά/ίππο θα την συγκρίνουν με την BMW M3 έλεος...Καλα δεν παιζεσαι...
Η Mito QV εχει πιο σπορ γκρι titanium δαχτυλιδια στους προβολεις μπρος-πισω
και βαμμενες ανθρακι τις 17αρες ζαντες που φοραει ως εξτρα και η 155αρα,
ισοφαριζοντας ετσι τους διαφορετικους προφυλακτηρες του MCS...
Σαφως και ειναι αμεσος ανταγωνιστης με τα παραπανω. Θα κανει και τα ιδια λεφτα(?) περιπου, ειναι και πολυ κοντα στην ιπποδυναμη.
Εσυ ειδικα, δεν θα επρεπε να φοβασαι την συγκριση, αφου γνωριζεις πολυ καλα
τις προδιαγραφες της, και το μεγαλυτερο θεμα -κατα την γμωμη μου τουλαχιστον-
που ειχε πριν, το μετριοτατο κιβωτιο, εχει αλλαχτει, και υπαρχει και η επιπλεον
διαφοροποιηση-βελτιωση στο θεμα της ενεργητικης αναρτησης, που θα βελτιωνει την ακριβεια χειρισμων και γενικοτερα της οδικης συμπεριφορας...Φυσικά και δεν κάνουν τα ίδια λεφτά... η QV κυμαίνεται γύρω στα 21.000
ανταγωνισμος καθαρα με το 207rc και αν και πεζακιας...αν δεν αλλαξουν κιβωτιο βλεπω την mito καλυτερη....
οταν ερθει το κιβωτιο θα ειναι μια πολυ ενδιαφερουσα μαχη μεταξυ των δυο σπορ μικρων
με δυσκολο νικητή
VS
Alfa Romeo Mi.Τo 2008