-
Μιλάς για τα Bilstein τα κίτρινα ( sport )?
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
Πήγα σήμερα για αλλαγή ελαστικών και με την ευκαιρία έκανα μια αμορτισερομέτρηση. Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής, εμπρός αριστερά->79%, εμπρός δεξιά->75%, πίσω αριστερά->78%, πίσω δεξιά->74%. Μαμίσια αμορτισέρ 100.000χλμ κι όμως τέτοια νούμερα! Πράγμα που με έκανε να κρατήσω για λίγο ακόμα τα καλά μου euro. Ο μάστορας υποστήριζε ότι τα αμορτισέρ δεν έχουν πάνω από 30.000χλμ και πίστευε ότι τον κορόιδευα.
Δεν είναι πολύ καλά νούμερα για 100.000χλμ;Για 100Κ χιλιόμετρα δεν ξέρω, γενικώς όμως οι τιμές είναι ψιλοχάλια. Οι τιμές αυτές δείχνουν για πόσο τοις εκατό του χρόνου διατηρεί επαφή με το οδόστρωμα το λάστιχο. Δηλαδή, με τις τιμές που λές, στο 1/4 του χρόνου, ο τροχός είναι στον αέρα!
Δεν ξέρω τι λέει ο 'μάστορας' μπορεί να έχει συνηθίσει από ταξί και λοιπά 'επαγγελματικά'.
Άλλαξε αμορτισέρ αδελφέ, θα είναι σαν να άλλαξες αυτοκίνητο!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Πήγα σήμερα για αλλαγή ελαστικών και με την ευκαιρία έκανα μια αμορτισερομέτρηση. Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής, εμπρός αριστερά->79%, εμπρός δεξιά->75%, πίσω αριστερά->78%, πίσω δεξιά->74%. Μαμίσια αμορτισέρ 100.000χλμ κι όμως τέτοια νούμερα! Πράγμα που με έκανε να κρατήσω για λίγο ακόμα τα καλά μου euro. Ο μάστορας υποστήριζε ότι τα αμορτισέρ δεν έχουν πάνω από 30.000χλμ και πίστευε ότι τον κορόιδευα.
Δεν είναι πολύ καλά νούμερα για 100.000χλμ;Για 100Κ χιλιόμετρα δεν ξέρω, γενικώς όμως οι τιμές είναι ψιλοχάλια. Οι τιμές αυτές δείχνουν για πόσο τοις εκατό του χρόνου διατηρεί επαφή με το οδόστρωμα το λάστιχο. Δηλαδή, με τις τιμές που λές, στο 1/4 του χρόνου, ο τροχός είναι στον αέρα!
Δεν ξέρω τι λέει ο 'μάστορας' μπορεί να έχει συνηθίσει από ταξί και λοιπά 'επαγγελματικά'.
Άλλαξε αμορτισέρ αδελφέ, θα είναι σαν να άλλαξες αυτοκίνητο!
Να συμπληρώσω ότι συνηθισμένες τιμές (ακόμα και για μαμά -καινούργια βέβαια- αμορτισέρ) είναι της τάξεως του 95-98% ενώ υπάρχουν και αμορτισέρ που πετυχαίνουν και 100%, δηλαδή το ελαστικό δεν χάνει ποτέ την επαφή του με το δρόμο.
-
Χαλλό,
Πολύ χρησιμα τα post σας παιδιά, τελικα ομως... κιθαρίστας? ή Drummer?... Koni ή Bilstein... ηθελα να πω.
Ως τωρα, εχω βρεί αρκετές πληροφορείες για τα Koni, και μαλιστα εχω ακουσει ΠΟΛΥ καλα λογια για τα κιτρινα (Sport) που διαθέτουν ρυθμιση σκληρότητας.
Για τα Bilstein, ναι μεν εχω ακουσει καλα λογια, αλλα δεν εχω βρει περισσοτερες πληροφοριες για εφαρμογη σε ευρωπαϊκα αυτοκινητα (ειναι στα γερμανικα, γλωσσα που δεν γνωρίζω).Μήπως θα μπορούσε να βοηθησει κανένας δινοντας καποια ενδικτικη τιμη (χωρίς περαστικά) για τα δυο σετ, παντα σε Opel Astra 1.6 16v κατασκευης 1999;
Ευχαριστώ,
Kakourdos -
Έχω βάλει σε astra g την σπορ ανάρτηση της irsmcher (αμορτισέρ/ελατήρια 3ποντα) εδώ και ενάμιση χρόνο και έχω κάνει σε αυτό το διάστημα 50.000 χλμ. Στα πρώτα 30000 η απόδοσή τους ήταν πολύ καλή, όχι πολύ σκληρά αλλά με πολύ καλό κράτημα και αίσθηση...απο εκεί και μετά άρχισε σταδιακή πτώση με αποτέλεσμα τώρα να είναι επιεικώς για πέταμα. Σημειωτέον ότι προσέχω αρκετά στις λακκούβες.
Για το θέμα μας τώρα...προτείνω bilstein για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και αυτά θα βάλω και στο δικό μου σε λίγο καιρό καθώς μόνο καλά λόγια έχω ακούσει ακόμα και από άτομα που δουλέυουν στις αντιπροσωπείες της όπελ...
-
na pros8esw kai egw poli kala logia gia ta kitrina bilstein (sport). Ta exw topo8etisei se astra-g 1.4. Den ta exw poli kairo alla den metaniwsa oute lepto gia tin sigkekrimeni epilogi.
Den ta 8ewrw ka8olou sklira (kati pou to fovomouna) kai i simperifora tous einai opws akrivws tin i8ela.
Timi agoras mazi me topo8etisi 500e prin 5-6 mines.
-
Hallo,
Thanno, Θα μπορούσες να μου πεις και το model-number? Επίσης, τι ελατήρια εβαλες?
Τσιριο,
Kakourdos -
ta bilstein mpikan se astra-g 1.4 mod 1999. Den allaksa elatiria. Exei akoma ta dika tou..
-
meng απίστευτα μου φαίνονται τα νούμερα για 100.000 χλμ. Τα συγχαρητήριά μου.
Για την ιστορία να αναφέρω ότι έχω την 318ci (μοντέλο 2000) και όταν στα 55.000 χλμ. έκανα μέτρηση των αμορτισέρ, τα μπροστινά(νομίζω) έβγαλαν γύρω στο 55% ενώ τα πίσω γύρω στο 75%.
Βέβαια οδηγούσα αρκετά νευρικά (τακάκια άλλαξα στα 19.000 χλμ. ).
Άλλαξα αμορτισερ και επειδή μου τα πέρασαν στην εγγύηση έβαλα τα μαμίσια πάλι.
Δεν το συζητώ ότι με την αλλαγή οδηγούσα 'άλλο' αμάξι!Έχω 84.000 τώρα και σκέφτομαι κάποια στιγμή να βάλω και εγώ κάποια καλά, οπότε ό,τι έχετε να προτείνετε με ενδιαφέρει...
Λευτέρης
-
Για δειτε λιγο και τα SPAX. (ειδικα οι φιλοι μας στην Αγγλια)...
Παντως εγω στο Focus μου εχω τα Bilstein Sport με τα μαμα ελατηρια και ειμαι γενικα ευχαριστημενος, ουτε κουτσουρο, ουτε μαλακο και σε σχεση με τα μανισια αμορτισερ: η μερα με τη νυχτα...αλλα μου τη δινει το γεγονος οτι τη μια μερα ειναι τελεια και την αλλη θαρρεις οτι κατι εχει γινει και εχουν μαλακωσει...βεβαια αυτο το εχω παρατηρησει και σε αλλες aftermarket αναρτησεις (ΚΟΝΙ, ΚΥΒ )... -
Εχω ενα 206xs και του ειχα βάλει bilstein 'ανάποδα'.
Πολύ καλή ανάρτηση,αγωνιστική.
Ομως εδω και λίγες μέρες εβαλα της μάνας του αφου πρώτα τα ανοιξα και τους αλλαξα βαλβίδες κλπ
Αποτέλεσμα πολύ καλό.Καλύτερο απο το προηγούμενο.
Κόστος μολις 400 ευρώ για τα 4.
Δοκιμάστε το και θα μείνετε αφωνοι.
Πολύ καλύτερα απο Κόνι η bilstein εμπορίου.... -
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
Εχω ενα 206xs και του ειχα βάλει bilstein 'ανάποδα'.
Πολύ καλή ανάρτηση,αγωνιστική.
Ομως εδω και λίγες μέρες εβαλα της μάνας του αφου πρώτα τα ανοιξα και τους αλλαξα βαλβίδες κλπ
Αποτέλεσμα πολύ καλό.Καλύτερο απο το προηγούμενο.
Κόστος μολις 400 ευρώ για τα 4.
Δοκιμάστε το και θα μείνετε αφωνοι.
Πολύ καλύτερα απο Κόνι η bilstein εμπορίου....Μηπως μπορεις να μας πεις που το έκανες αυτό;
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Εχω ενα 206xs και του ειχα βάλει bilstein 'ανάποδα'.
Πολύ καλή ανάρτηση,αγωνιστική.
Ομως εδω και λίγες μέρες εβαλα της μάνας του αφου πρώτα τα ανοιξα και τους αλλαξα βαλβίδες κλπ
Αποτέλεσμα πολύ καλό.Καλύτερο απο το προηγούμενο.
Κόστος μολις 400 ευρώ για τα 4.
Δοκιμάστε το και θα μείνετε αφωνοι.
Πολύ καλύτερα απο Κόνι η bilstein εμπορίου....Μηπως μπορεις να μας πεις που το έκανες αυτό;
Στην Πάτρα.Στον Λαζανά.Αν θές στειλε ΡΜ να σου γράψω τηλ.
-
Υπάρχει και στην Αθήνα, Ραφαέλλο Αμέντολα στο Μενίδι. Μανούλα στις αναρτήσεις, με όλα τα απαραίτητα μηχανήματα μέτρησης και ανακατασκευής αμορτισέρ. Εκεί πρόσφατα 'βελτίωσα' τα κόνι μου ...
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Υπάρχει και στην Αθήνα, Ραφαέλλο Αμέντολα στο Μενίδι. Μανούλα στις αναρτήσεις, με όλα τα απαραίτητα μηχανήματα μέτρησης και ανακατασκευής αμορτισέρ. Εκεί πρόσφατα 'βελτίωσα' τα κόνι μου ...Για στείλε με pm διευθυνση και τηλέφωνο.
Bilstein h Koni?