Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 30
    • Best 0
    • Groups 0

    ermis3

    @ermis3

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    30
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ermis3 Unfollow Follow

    Latest posts made by ermis3

    • RE: ΑΚΡΙΒΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

      Ο χρήστης maxmara έγραψε:
      ...
      Όλοι παρκάρουν όπουν γουστάρουν!
      ...

      ... έτσι είναι!
      Γιατί;! ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙ!
      Ξεκινάει ο πρώτος, ο 'έξυπνος', και οι περισσότεροι σκέφτονται: 'αυτός είναι έξυπνος ή εγώ μαλάκας;'. Όπως όλα τα πράγματα στην Ελλάδα (βλέπε αυθαίρετα κ.α. πολλά), γιατί αυτό να αποτελεί εξαίρεση;
      Στις πολιτισμένες χώρες η έλλειψη σεβασμού αντισταθμίζεται από την τιμωρία.
      Κάποτε θα γίνουμε και εμείς τέτοια...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      ermis3
    • RE: Όταν η ηθική είναι ανέκδοτο..

      Ο χρήστης gmak έγραψε:
      είχα φάει τα παιδικά μου χρόνια, από το 1995 έως το 2001, να παίζω ότι παιχνίδι κυκλοφορούσε. Είχα ιδιαίτερη προτίμηση σε παιχνίδια 'περιπέτειας' με βαμπίρ, μυθικά τέρατα, νεκραναστημένους κι ότι βάλει ο νους σου. Και carmageddon και duke nukem έπαιξα και ως κρητικός είχα και έχω πρόσβαση σε όπλα. Δεν θυμάμαι ποτέ να βγήκα -ο 16χρονος τότε εαυτός μου- να καθαρίσω όποιον βρώ μπροστά μου! Ούτε στα 19 μου με το δίπλωμα στο χέρι να βαρέσω τον δίπλα μου επιδή μου τη βίδωσε και να τον βγάλω απ' το δρόμο κι ας έπαιζα το πρώτο Grand Theft Auto [εκείνο που δεν έμαθε ποτέ κανείς επειδή δεν άρεσαν τα γραφικά...] εκείνο το καλοκαίρι ξανά [ήταν κυκλοφορία του 2000]!

      Η εποχή που φταίγαν τα βιντεοπαιχνίδια για όλα έχει παρέλθει. Ας σοβαρευτούμε επιτέλους. Η παιδεία του καθενός ευθύνεται για τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τα ερεθίσματα γύρω του και τίποτε άλλο. Εάν εσένα φίλε μου δεν σου έδειξε ποτέ κανείς τη διαφορά του παιχνιδιού από την πραγματικότητα, τότε λυπάμαι, αλλά δεν φταίμε εμείς

      LOL gmak! Χαλάρωσε λίγο...
      Δεν περίμενα ότι θα κάποιος θα φανταζόταν ότι έπαιρνα τα uzi και γύριζα στους δρόμους!
      Είναι προφανές ότι θέλεις να ειρωνευτείς χρησιμοποιώντας ένα ακραίο και ηλίθιο παράδειγμα.
      Επομένως δεν μπαίνω στον κόπο να σου εξηγήσω τί εννοώ, γιατί είτε το έχεις ήδη καταλάβει, είτε δεν σε ενδιαφέρει...

      Ίσως η ένταση και αντικοινωνικότητα που απέκτησες από τα παιχνίδια που έπαιζες, εμφανίζεται σιγά σιγά...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      ermis3
    • RE: Όταν η ηθική είναι ανέκδοτο..

      Ας λέτε εσείς...
      Όταν μικρός έπαιζα κανα arcade στην Αθήνα και έμπαινα μετά στο αμάξι, νόμιζα ότι το παιχνίδι συνεχίζεται...
      Μόλις συνειδητοποιούσα ότι το συνεργείο (το λιγότερο) θα κόστιζε παραπάνω από ένα νόμισμα, συνερχόμουν βέβαια...

      ΟΛΑ τα 'παιχνίδια' μας επηρεάζουν!
      Άλλα λίγο, άλλα πολύ.
      Άλλες φορές το καταλαβαίνουμε σύντομα, άλλες όταν μεγαλώσουμε (και αν).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      ermis3
    • RE: Διαπερατότητα μεμβρανών

      Απαγορεύεται απ' όσο γνωρίζω.
      Μου είχαν πει σε κάποιο μαγαζί ότι για να μου βάλουν μπροστά μεμβράνη, πρέπει να τους υπογράψω δήλωση ότι το ζήτησα εγώ και δεν φέρει ευθύνη ο μαγαζάτορας.
      Όπως και να έχει, σου μειώνει την ορατότητα και δεν στο προτείνω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      ermis3
    • RE: Μercedes CLS....στους δρόμους

      ok, δεν θα σε θεωρήσει κανείς φτωχό με αυτό το αμάξι, αλλά ρε παιδιά το εσωτερικό κακόγουστο μου φαίνεται, άσε που είναι τόσο μικρά τα παράθυρα λόγω της καμπύλης γραμμής, που μοιάζει σα να μένεις στο ημι-υπόγειο...
      Ήθελε μάλλον λίγο σκέψη ακόμη ο σχεδιασμός του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      ermis3
    • RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

      tm για να είμαι ειλικρινής δεν γνωρίζω τις συνθήκες οδήγησης για τις οποίες είναι φτιαγμένα τα ελαστικά που έχω, αλλά να είσαι σίγουρος ότι τα 'ζεσταίνω' αρκετά...
      Αν έχεις κάποιο σχετικό άρθρο ή άλλα στοιχεία, με ενδιαφέρουν.

      droemmen μπορεί να έχεις δίκιο για τη διάσταση των ελαστικών, δεν έχω σχετική εμπειρία...
      Απλά είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την συμπεριφορά τους...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      ermis3
    • RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

      Χωρίς να γνωρίζω πολλά από ελαστικά, νομίζω ότι τα Pilot είναι πιο μαλακά και συνεπώς δεν είναι ότι καλύτερο για την Ελλάδα όπου η άσφαλτος καίει.

      droemmen γιατί λες ότι 'συμβιβάστηκες' με τα Potenza S03;
      Θεωρείς ότι μειονεκτούν σε σχέση με άλλα;
      Εγώ έχω τα S03 225/50 ZR16 σε μία 318ci (2000) και δεν θα έλεγα ότι σέρνεται.
      Βέβαια δεν ξέρω πως θα πήγαινε με 205, αλλά τα κρατήματα που έχει είναι απίστευτα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      ermis3
    • RE: Σχετική ταχύτητα - ΚΙΤ !!!

      Ο χρήστης sirgus έγραψε:
      Αλήθεια αυτό το άλμα με το turbo boost πως το έκανε??
      Α!Και αυτό που ο ΚΙΤΤ πήγαινε μόνος του?..Μοντάζ λέτε?

      LOL!
      Εμένα με απασχολούσε περισσότερο το ΠΩΣ προσγειωνόταν!
      Το αμάξι θα πρέπει να κοβόταν στα δύο σε κάθε προσγείωση...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      ermis3
    • RE: Σχετική ταχύτητα - ΚΙΤ !!!

      sirgus o kacey καλά στα λέει...
      Η ταχύτητα των 160 χαω είναι σε σχέση με το δρόμο.
      Αν το φορτηγό κινείται με 140 χαω, η σχετική ταχύτητα του αυτοκινήτου ως προς το φορτηγό είναι 20 χαω.

      Ας υποθέσουμε ότι το αυτοκίνητο είναι πισωκίνητο.
      Μόλις οι μπροστινοί τροχοί ανέβουν στη ράμπα, θα επιβραδύνουν από τα 160χαω στα 20χαω.
      Τη στιγμή που οι πίσω τροχοί θα ανεβαίνουν και αυτοί στη ράμπα, ο οδηγός θα πατάει το γκάζι έτσι ώστε οι τροχοί να έχουν αρκετή ροπή για να κινείται το αμάξι με 160χαω.
      Αν συνεχίσει να πατάει το γκάζι, το αμάξι θα σπινάρει γιατί ξαφνικά θα κινείται με 20χαω σε σχέση με το δάπεδο (ράμπα).
      Επομένως αν εκείνη τη στιγμή ο οδηγός αφήσει το πολύ γκάζι ώστε να κινηθεί το αμάξι με λίγα χαω, τόσα ώστε να ανέβει αργά τη ράμπα, δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

      Όλο το 'κόλπο' βασίζεται στην αδράνεια του αμαξιού. Τη στιγμή που οι κινητήριοι τροχοί ανεβαίνουν τη ράμπα, ο οδηγός αντιλαμβάνεται ότι το αμάξι 'εκτοξεύεται' μπροστά σπινάροντας και αφήνει (όχι εντελώς) το γκάζι.
      Ασφαλώς δεν είναι δυνατόν από την ταχύτητα των 160 χαω, να επιταχύνει στα 160-20+160=300 χαω ακαριαία, έτσι απλά επειδή οι τροχοί ακούμπησαν τη ράμπα.
      Φαντάσου το sirgus σαν μια γρήγορη εκκίνηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      ermis3
    • RE: Διαπερατότητα μεμβρανών

      Έβαλα τελικά τις titanium (37% διαπερατότητα)!
      Είναι καταπληκτικές οι μεμβράνες και είμαι πολύ ικανοποιημένος!
      Κόβουν την ακτινοβολία σε απίστευτο βαθμό... και το αμάξι μου απέκτησε μία πιο 'όμορφη' όψη.
      Τις προτείνω ανεπιφύλακτα.
      Θα βγάλω φωτογραφίες σύντομα να σας δείξω.

      Το μόνο μειονέκτημα που εντόπισα είναι ότι το βράδυ, όταν κοιτάζω το πίσω τζάμι (από τον καθρέφτη) εκεί που είναι οι ηλεκτρικές αντιστάσεις, δημιουργούνται μικρές γραμμούλες (σε κάθε ηλεκτρική αντίσταση) στον κατακόρυφο άξονα των φώτων των άλλων οχημάτων. Προφανώς λόγω της καμπυλότητας που δημιουργήθηκε στη μεμβράνη από τις αντιστάσεις.
      Όταν το συνηθίσω θα σας πω αν με ενοχλεί. Προς το παρόν, απλά μου τραβάει την προσοχή...

      Ευχαριστώ και πάλι όλους για τα σχόλιά σας.
      Φιλικά,
      Λευτέρης

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      ermis3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr