sirgus o kacey καλά στα λέει...
Η ταχύτητα των 160 χαω είναι σε σχέση με το δρόμο.
Αν το φορτηγό κινείται με 140 χαω, η σχετική ταχύτητα του αυτοκινήτου ως προς το φορτηγό είναι 20 χαω.
Ας υποθέσουμε ότι το αυτοκίνητο είναι πισωκίνητο.
Μόλις οι μπροστινοί τροχοί ανέβουν στη ράμπα, θα επιβραδύνουν από τα 160χαω στα 20χαω.
Τη στιγμή που οι πίσω τροχοί θα ανεβαίνουν και αυτοί στη ράμπα, ο οδηγός θα πατάει το γκάζι έτσι ώστε οι τροχοί να έχουν αρκετή ροπή για να κινείται το αμάξι με 160χαω.
Αν συνεχίσει να πατάει το γκάζι, το αμάξι θα σπινάρει γιατί ξαφνικά θα κινείται με 20χαω σε σχέση με το δάπεδο (ράμπα).
Επομένως αν εκείνη τη στιγμή ο οδηγός αφήσει το πολύ γκάζι ώστε να κινηθεί το αμάξι με λίγα χαω, τόσα ώστε να ανέβει αργά τη ράμπα, δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Όλο το 'κόλπο' βασίζεται στην αδράνεια του αμαξιού. Τη στιγμή που οι κινητήριοι τροχοί ανεβαίνουν τη ράμπα, ο οδηγός αντιλαμβάνεται ότι το αμάξι 'εκτοξεύεται' μπροστά σπινάροντας και αφήνει (όχι εντελώς) το γκάζι.
Ασφαλώς δεν είναι δυνατόν από την ταχύτητα των 160 χαω, να επιταχύνει στα 160-20+160=300 χαω ακαριαία, έτσι απλά επειδή οι τροχοί ακούμπησαν τη ράμπα.
Φαντάσου το sirgus σαν μια γρήγορη εκκίνηση.