-
Σκοπεύω στο προσεχές διάστημα να αλλάξω τα πατούμενα στο κάρο μου(bmw 318i) και είμαι ανάμεσα σε Michelen Pilot Sport kai Goodyear f1.
Η διάσταση που ταιριάζει έτσι ώστε να μην αλάξει το βήμα με βάση τις 17' ζάντες μου είναι 205/50/17 ή 225/45/17.
Ακούω γνώμες. -
Σκοπεύω στο προσεχές διάστημα να αλλάξω τα πατούμενα στο κάρο μου(bmw 318i) και είμαι ανάμεσα σε Michelen Pilot Sport kai Goodyear f1.
Η διάσταση που ταιριάζει έτσι ώστε να μην αλάξει το βήμα με βάση τις 17' ζάντες μου είναι 205/50/17 ή 225/45/17.
Ακούω γνώμες. -
Σκοπεύω στο προσεχές διάστημα να αλλάξω τα πατούμενα στο κάρο μου(bmw 318i) και είμαι ανάμεσα σε Michelen Pilot Sport kai Goodyear f1.
Η διάσταση που ταιριάζει έτσι ώστε να μην αλάξει το βήμα με βάση τις 17' ζάντες μου είναι 205/50/17 ή 225/45/17.
Ακούω γνώμες. -
Ο χρήστης badclio έγραψε:
Σκοπεύω στο προσεχές διάστημα να αλλάξω τα πατούμενα στο κάρο μου(bmw 318i) και είμαι ανάμεσα σε Michelen Pilot Sport kai Goodyear f1.
Η διάσταση που ταιριάζει έτσι ώστε να μην αλάξει το βήμα με βάση τις 17' ζάντες μου είναι 205/50/17 ή 225/45/17.
Ακούω γνώμες.225 στο 318;;; Καλα, εσυ ξερεις καλυτερα... Προσωπικα προτιμω τα Michelin (δες κ το νεο exalto) αλλα σε αυτη τη διασταση εχω ακουσει οτι κ τα continental ειναι καλα...
-
Τα Pilot sport είναι η κορυφή για σπορ οδήγηση, αλλά νομίζω και τα πιο ακριβά. Εγώ συμβιβάστικα και με τα Bridgestone potenza S03 τα οποία είναι επίσης πολύ καλά.
Υγ Όποια και να διαλέξεις, καλύτερα να προτιμήσεις 205 διάμετρο, φαρδύτερο θα ψιλοσέρνεται.
-
Χωρίς να γνωρίζω πολλά από ελαστικά, νομίζω ότι τα Pilot είναι πιο μαλακά και συνεπώς δεν είναι ότι καλύτερο για την Ελλάδα όπου η άσφαλτος καίει.
droemmen γιατί λες ότι 'συμβιβάστηκες' με τα Potenza S03;
Θεωρείς ότι μειονεκτούν σε σχέση με άλλα;
Εγώ έχω τα S03 225/50 ZR16 σε μία 318ci (2000) και δεν θα έλεγα ότι σέρνεται.
Βέβαια δεν ξέρω πως θα πήγαινε με 205, αλλά τα κρατήματα που έχει είναι απίστευτα! -
Ο χρήστης ermis3 έγραψε:
droemmen γιατί λες ότι 'συμβιβάστηκες' με τα Potenza S03;
Θεωρείς ότι μειονεκτούν σε σχέση με άλλα;'Συμβιβάστηκα' σε σχέση με τα pilot που τα θεωρώ ένα κλικ παραπάνω από τα S03. Τα οποία με τη σειρά τους θεωρώ αμέσως καλύτερα από οποιοδήποτε ανταγωνιστή...
Νομίζω πως είναι υπερβολή το 225 λάστιχο σε αυτοκίνητο με ιπποδύναμη κάτω από 200 άλογα... Απλά -για μένα πάντα- δεν είναι η 'χρυσή' τομή... -
... δηλαδη τα zr ζεσταινονται ωστε να λειτουργησουν στη 318 ?!??!?
πληροφοριες, τα θελουν να ζεσταινονται με ... καμινετο!!! -
tm για να είμαι ειλικρινής δεν γνωρίζω τις συνθήκες οδήγησης για τις οποίες είναι φτιαγμένα τα ελαστικά που έχω, αλλά να είσαι σίγουρος ότι τα 'ζεσταίνω' αρκετά...
Αν έχεις κάποιο σχετικό άρθρο ή άλλα στοιχεία, με ενδιαφέρουν.droemmen μπορεί να έχεις δίκιο για τη διάσταση των ελαστικών, δεν έχω σχετική εμπειρία...
Απλά είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την συμπεριφορά τους... -
Ο χρήστης badclio έγραψε:
Σκοπεύω στο προσεχές διάστημα να αλλάξω τα πατούμενα στο κάρο μου(bmw 318i) και είμαι ανάμεσα σε Michelen Pilot Sport kai Goodyear f1.
Η διάσταση που ταιριάζει έτσι ώστε να μην αλάξει το βήμα με βάση τις 17' ζάντες μου είναι 205/50/17 ή 225/45/17.
Ακούω γνώμες.δες και τα p zero rosso σε 17'
εγω εχω 16ρια nero και ειμαι ικανοποιημενος (οταν ζεσταθουν...) -
Στο ευρετήριο τεχνικών θεμάτων έχει αρκετές πληροφορίες και για τα ελαστικά.
-
Ο χρήστης ermis3 έγραψε:
tm για να είμαι ειλικρινής δεν γνωρίζω τις συνθήκες οδήγησης για τις οποίες είναι φτιαγμένα τα ελαστικά που έχω, αλλά να είσαι σίγουρος ότι τα 'ζεσταίνω' αρκετά...
Αν έχεις κάποιο σχετικό άρθρο ή άλλα στοιχεία, με ενδιαφέρουν.Δεν εχω καποια τεχνικα στοιχεια να παραθεσω.. ο δεικτης Z ειναι για μεγιστη ταχυτητα η οποια ξεπερνα τα 240 km/h.
Ημουν ενα πρωινο στον λαστιχα μου και καποιος αγορασε αυτα τα λαστιχα (με συγκεκριμενο δεικτη), τα οποια τα περασαν σε ζαντες και τον περιμεναν... Οταν ρωτησα τον λαστιχα αν θα ζεσταθει ποτε αυτο το ελαστικο για να δουλεψει μου ειπε 'Αν παει μεχρι θεσσαλονικη κουβαρια, κατι μπορει να ακουσει, εκτος και αν τα ζεστανει πριν με καμινετο...', εξ΄ου και η απορια ...
Τωρα αν καταφερνεις και τα ζεσταινεις, τοτε ευγε!
-
Και μια που λύθυκαν οι απορίες μου για το μέγεθος των ελαστικών, έχει κανένας δοκιμάσει τα FALKEN AZENIS; Άπλά ή Σπορ;
Ξέρει κανένας γιαπωνέζικα;
http://www.falken.co.jp -
ΠΡΟΤΕΙΝΩ PILOT SPORT KAI ΔΙΑΣΤΑΣΗ 205\50\17
-
Τελικά έβαλα τα Pilot Sport σε διάσταση 205/50/17 και είμαι πολύ ευχαριστημένος το αμα΄ξι δεν έκοψε καθόλου και έδειξε παρα πολύ.
-
Εγώ πιστεύω πως τα 205 είναι μικρά. Ας μην ξεχνάμε ότι είναι πισωκίνητο και επίσης οτι δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη κριτήριο για την επιλογή διάστασης του ελαστικού αλλά και το βάρος του αυτοκινήτου.
-
Φιλε θα ευχαριστηθεις οδηγηση και σε στεγνο αλλα και βρεγμενο,τα εχω και γω που κανω ταξιδια με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο με την μονη διαφορα 205\50\16 τα δικα μου.
-
Ήδη έχω κάνει καμιά 700αριά χιλιόμετρα και το αμάξι είναι σκάλες ανώτερο από πρώτα στα κρατήματα και από επιτάχυνση μπάμ το μόνο κακό είναι ότι στις εγκάρσιες ανωμαλίες καμιά φορά κοπανάει λιγάκι.
Κρίμα γιατί έλεγα να έκανα και κανα 3ποντο χαμήλωμα. -
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Εγώ πιστεύω πως τα 205 είναι μικρά. Ας μην ξεχνάμε ότι είναι πισωκίνητο και επίσης οτι δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη κριτήριο για την επιλογή διάστασης του ελαστικού αλλά και το βάρος του αυτοκινήτου.Πλάτος 205 είναι μια χαρά για τόσα άλογα για τέτοιο αυτοκίνητο για γενική χρήση σε δρόμο. Το θέμα του βάρους καλύπτεται από τους σχετικούς δείκτες αντοχής κλπ και βέβαια το έχει μελετήσει και ο κατασκευαστής....
Δεν βλέπω γιατί θα έπρεπε να αποτελεί λόγος υποστήριξης του φαρδύτερου ελαστικού το γεγονός ότι είναι πισωκίνητο..... Δηλαδή τα προσθιοκίνητα μπορούν να μεταφέρουν περισσότερα άλογα από τις μπροστινές τους ρόδες? Από ότι φαίνεται από τις επιλογές των αυτοκινητοβιομηχανιών ΟΧΙ. Μάλλον κατάλοιπο φοβισμένων χρηστών παλιών κακών πισωκίνητων πρέπει να σου έχει εμφυτευτεί που δεν έχει πια λόγο ύπαρξης και μάλιστα για σύγχρονο, με κακή αναλογία κιλών/ίππο αυτοκίνητο που διαθέτει και συστήματα ελέγχου σπιναρίσματος και συμπεριφοράς....
Υπερβολικό πλάτος κλπ μπορεί να αυξάνουν τη μέγιστη πρόσφυση αλλά αλλοιώνουν την αίσθηση, η συμπεριφορά γίνεται πιο απόλυτη, συγχωρεί λιγότερο και στο όριο σε προσπάθεια επανάκτησης του ελέγχου τα πράγματα είναι δυσκολότερα. -
Καλά χιλιόμετρα και μακριά απο κράσπεδα και λακούβες. Πρόσφατα Pilot Sport έσκασε σε απλή επαφή με κράσπεδο κατα το παρκάρισμα!!
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ