Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Seat Ibiza Cupra
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Seat Ibiza Cupra
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 13
    • 14
    • 6 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    60
    270
    565
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Συμφωνώ για το δυναμόμετρο των 4τροχών...

      Το Grande Punto T-Jet βγάζει 117,5 ίππους τροχό...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
        Συμφωνώ για το δυναμόμετρο των 4τροχών...

        Το Grande Punto T-Jet βγάζει 117,5 ίππους τροχό...

        ο,τι μας συμφερει δηλαδη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

          Συμφωνώ για το δυναμόμετρο των 4τροχών...

          Το Grande Punto T-Jet βγάζει 117,5 ίππους τροχό...

          ο,τι μας συμφερει δηλαδη...

          Τα παράπονά σου στους 4τροχούς...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
            παιδια το δυναμομετρο των 4Τ δε χαριζει καστανα τα 160 στο τροχο ειναι πολυ καλα

            ο 2λιτρος tfsi (με τα 200) για να καταλαβετε δινει 179 αλογα τροχο, δηλαδη 20 παραπανω απο το tsi του cupra , αρα η μετρηση ειναι λογικη

            δειτε κι αλλα αυτοκινητα ποσο πολυ τα τσεκουρωνουν
            (εκτος απο το δικο μου που δειχνει 245 ,αρα ειναι το καλυτερο δυναμομετρο και παλι ομως η διαφορα σε σχεση με το 200αρι ειναι 65 αλογα αλλα ισως θα πρεπε να ειναι μικροτερη λογω 4κινησης )

            τεσπα ας καταληξουμε στο συμπερασμα οτι τα vag ειναι 20 αλογα κατω στο τροχο σε σχεση με αυτο που δηλωνουν..
            τα υπολοιπα αυτοκινητα (και ειδικα τα ατμοσφαιρικα) συνηθως ειναι ακομα πιο κατω

            το δυναμομετρο τους ομως δε λεει βλακειες και ειναι το πιο 'αυστηρο' σε σχεση με κατι αλλα που δειχνουν ο,τι να ναι και χαιρεται τσαμπα ο κοσμος..
            και να πουμε επισης οτι η μετρηση στο τροχο ειναι που μετραει
            χεστηκα εγω ποσα αλογα δινει το αυτοκινητο πανω σε ενα παγκο ή μεσα σε ενα εργαστηριο..το θεμα ειναι τι φτανει στην ασφαλτο

            φταιει η μεταδοση? φταιει ο καιρος? φταιει η θεση των πλανητων? δε μας νοιαζει, σημασια εχει το βγαινει στο δρομο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

              περιέργως το cupra αποστασιοποιείται από τους υπόλοιπους tsi/tfsi αποδίδοντας τροχό μόνο(?) 160.6 άλογα (4Τροχοί Σεπ 2009), τη στιγμή που ο tsi 160 βγάζει τα ίδια άλογα τροχό... τι να συμβαίνει?

              ότι μάλλον κάποια π@π@ριά κάνανε στη μέτρηση...δεν εξηγείται αλλιώς...
              Έχω πετύχει καινούριο Cupra στο δρόμο (από τα πρώτα μάλλον που ήρθαν Ελλάδα) και ο τύπος το έλιωνεκαι δεν μπορούσα να τον φτάσω με τίποτα στις επιταχύνσεις.Ήταν αισθητά πιο γρήγορος.
              Αν λάβουμε υπόψη ότι το δικό μου το έχουν μετρήσει οι 4Τ 170+ άλογα και δεν μπορούσα με τίποτα να τον φτάσω (πάταγε γκάζι και από κει που τον έφτανα, η απόσταση μεγάλωνε σχεδόν ακαριαία)...ε μάλλον κάτι δε μας λένε καλά.

              ΥΓ:Το scirocco (από όσα μου λένε) μάλλον το 'πατάω' ή έστω πάμε μαζί (σύμφωνα με τα επίσημα και μετρημένα νούμερα) που έχει 160 άλογα στον τροχό.

              Γιατι να εκαναν π@π@ρια? Επειδη 'δηλωνει' 180αλογα το Cupra, 20 περισσοτερα δηλαδη απο το rocco 160?
              Aφου ξερεις τωρα οτι οι VAGητες ειναι 'μανουλες' στο marketing, δεν θελουν να κανιβαλιζουν τα προιοντα τους...
              Tα ιδια μοτερ ακριβως ειναι, 157,1 στον τροχο 'εδειξε' το rocco 160 (4τροχοι Νοεμβριος 2008) και 160 το cupra στους 4τροχους του Σεπτεμβριου.
              Ενταξει δεν ειναι και 'Ευαγγελιο' οι 4τροχοι οπως πολλοι μου εχουν κοστολογησει για τις αναφορες μου σε αυτο, και ουτε ειναι αλανθαστο, αλλα κανει πολυ πιο σοβαρες και αξιοπιστες μετρησεις εδω και πολλα χρονια τωρα, σε σχεση με τα υπολοιπα (λιγοτερο εμπειρα επισης) Ελληνικα περιοδικα.
              Για το P.S σου, αν και οι ενδεικτικες μετρησεις που ειχα παραθεσει για το rocco 160 και το A3 1.8tfsi (αλλα σε 3πορτο και manual) δεν ειναι απολυτως ενδεικτικες, μιας και εσυ εχεις DSG/S-tronic, αλλα και sportback το οποιο πρεπει να ειναι κατα τι βαρυτερο απο το 3πορτο αν δεν κανω λαθος, οποτε, για 'η μια η αλλη' βλεπω την αντιπαραθεση, σε συνδυασμο και με τα αποτελεσματα μετρησεων των 4τροχων για το A3 1.8 Tfsi που ηταν 155,1ιπποι/5,100σ.α.λ αλλα με 22,7χλγμ/4,300σ.α.λ ροπη αντιστοιχα (Μαιος 2007), λιγο καλυτερη ροπη δηλαδη και με την μεγιστη τιμη σε πιο χαμηλες στροφες, και ακομα πιο 'καθαρη' και ευθεια καμπυλη απ' οτι βλεπω και στο διαγραμμα σε σχεση με το rocco 160 (22,0χλγμ/4,800σ.α.λ) λογω ανωτερων προδιαγραφων κινητηρα και κυβισμου φυσικα.
              Επι του Cupra ομως, ποιος ειναι ο προβληματισμος ακριβως?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                σοβαρα το 160 ροκο δινει 157 τροχο?
                ε τοτε καλα κανει και τα παιρνει για τα υποτιθεμενα 180 του cupra..σιγουρα το ibiza σαν πολυ πιο ελαφρυ θα ειναι αρκετα πιο γρηγορο, το θεμα ειναι να σου λενε τι γινεται πραγματικα και οχι οτι το αυτοκινητο παει οπως ενα ροκο αν ειχε 180

                ξανακοιτα το ρε συ Γρηγορη, γιατι δε μπορω να το χωνεψω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jntaras last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                  σοβαρα το 160 ροκο δινει 157 τροχο?
                  ε τοτε καλα κανει και τα παιρνει για τα υποτιθεμενα 180 του cupra..σιγουρα το ibiza σαν πολυ πιο ελαφρυ θα ειναι αρκετα πιο γρηγορο, το θεμα ειναι να σου λενε τι γινεται πραγματικα και οχι οτι το αυτοκινητο παει οπως ενα ροκο αν ειχε 180

                  ξανακοιτα το ρε συ Γρηγορη, γιατι δε μπορω να το χωνεψω

                  Iσχυει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jntaras last edited by

                    Ξεχασα να βαλω -(παυλα)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης jntaras έγραψε:
                      Ξεχασα να βαλω -(παυλα)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                        σοβαρα το 160 ροκο δινει 157 τροχο?
                        ε τοτε καλα κανει και τα παιρνει για τα υποτιθεμενα 180 του cupra..σιγουρα το ibiza σαν πολυ πιο ελαφρυ θα ειναι αρκετα πιο γρηγορο, το θεμα ειναι να σου λενε τι γινεται πραγματικα και οχι οτι το αυτοκινητο παει οπως ενα ροκο αν ειχε 180

                        ξανακοιτα το ρε συ Γρηγορη, γιατι δε μπορω να το χωνεψω

                        Το ειπα και πριν, οι VAGητες ειναι 'μανουλες' σε θεματα marketing, για ποιο λογο
                        να κανιβαλησουν τα μοντελα τους και να ανακοινωσουν ολοιδιες ιπποδυναμεις? (λεω εγω τωρα... )
                        Σε επιδοσεις απο σταση παντως, το Cupra ειναι πολυ κοντα με το rocco 160, κανοντας
                        ενα 8,3sec Για το 0-100km/h και 28,5Sec/186km/h τα 1000μετρα, την στιγμη που το δευτερο κανει 8,1sec και και 29,0sec αντιστοιχα.
                        Εκει που το Cupra πιστευω θα εχει το πανω χερι, ειναι στις ρεπριζ, και λογω των 7πυκνοτερων σχεσεων αλλα και του DSG. Ετσι λοιπον συμφωνα με το συγκριτικο των 4τροχων στο τευχος Σεπτεμβριου, κανει 3,3sec/4,3sec με 3η και 4η στα 80-110Km/h, και 3,9sec/5,1sec στα 120-140km/h με 5η και 6η αντιστοιχα, 'καθαριζοντας' ολη την υπολοιπη 'παρεα' (mito 155, 207 Rallye, Ibiza Fr) εκτος απο το GP Abarth SS με το οποιο ισοφαριζει σχεδον στην 5η και 6η σχεση τους χρονους του στα 120-140km/h με 3,8sec και 5,1sec αντιστοιχα, χανοντας μονο 0,3sec και 0,6sec, για την διαδικασια των 80-110km/h με 3η και 4η.
                        Δυστυχως δεν εχω αντιστοιχα καποια περαιτερω εγκριτα νουμερα για το rocco, λογω συντομης δοκιμης που ειχαν κανει οι 4τροχοι.
                        Θα παρεθετα του Ελληνικου Τοp Gear αν δεν εβλεπα να γραφουν 8,7sec 0-100km/h για το rocco 160 και 7,9sec αντιστοιχα για το Corsa Opc , χρονους που δεν εχω δει σε κανενα αλλο περιοδικο για αυτα τα αυτοκινητα πουθενα, ουτε σε Ελληνικο, ουτε σε ξενο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pathos last edited by

                          Το Cupra κάνει 0-100 σε 7,2 ενώ το FR σε 7,7. Κάτι δεν πάει καλά με το 8,3

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Ο χρήστης Pathos έγραψε:
                            Το Cupra κάνει 0-100 σε 7,2 ενώ το FR σε 7,7. Κάτι δεν πάει καλά με το 8,3

                            αναφέρεις τα ανακοινωμένα νούμερα (από τους κατασκευαστές).Το 8,3sec είναι το τι κατάφερε να μετρήσει το Χ-Ψ-Ω περιοδικό.
                            Και χωρίς launch control στο DSG7, και πάλι καλά να λέμε για το 8,3 (το οποίο δεν αντικατοπτρίζει την δύναμη που έχει το αμάξι )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Και βγάινει το καινούριο Drive και μετράει το Cupra στα 7.3 αντί για τα 8.3 των 4Τ. Άντε βγάλε άκρη τώρα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jntaras last edited by

                                Ρε παιδια ειναι σιγουρα λαθος...ή το μετρουσαν σε ανηφορα ...το σιροκκο οντας βαρυτερο me dsg ειναι κατω απο 8 sec.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Δεν έχω δει ποτέ μετρήσεις για Scirocco 1.4 DSG, μόνο για το δίλιτρο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kavoyras last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Δεν έχω δει ποτέ μετρήσεις για Scirocco 1.4 DSG, μόνο για το δίλιτρο.

                                    βάλε κι εμένα σε αυτό...(ούτε εγώ έχω δει μέτρηση του 1.4ΤSI με DSG7 σε 0-100km/h)

                                    Επιπλέον ειδικά σε δυνατά αμάξια κακώς κοιτάμε το 0-100km/h.
                                    Κάνουμε κάθε μέρα 0-100km/h στα φανάρια?
                                    Όταν έχει ρεπρίζ πχ 40-80 σε 1,5sec (τονίζω ότι είναι παράδειγμα), ας κάνει 0-100km/h και σε 9sec (πχ λόγω σπινιαρίσματος).Στα @@ μου προσωπικά.
                                    Επίσης στις άτυπες κόντρες που γίνονται στο δρόμο (με εξαίρεση τα φανάρια*), γίνονται συνήθως εν κινήση και στο 80% αυτών (τουλάχιστον κρίνοντας από μένα) στην εθνική οδό, δηλαδή για ταχύτητες τουλάχιστον άνω των 80-100km/h και ρεπρίζ πχ 100-160km/h, 120km/h-200km/h (ή και πιο πάνω ), οπότε το τι 0-100km.h έχεις σε τέτοιες περιπτώσεις, τι ρόλο παίζει? ('κανένα' απαντώ μόνος μου )

                                    Δεν καταλαβαίνω το κόλλημα με το 0-100km/h (γενικότερα μιλώντας).

                                    *δεν είμαστε όλοι Qsis που μόλις σταματήσουν στο φανάρι, κοιτάνε τι αμάξι υπάρχουν σταματημένα γύρω τους

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mindfresh-kilbreeze last edited by

                                      Νομιζω οτι κανεις δεν εστιαζει τοσο στους αριθμους,αλλα στο αλλαλουμ που προκυπτει με τα διαφορετικα νουμερα καθε μετρησης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                        σοβαρα το 160 ροκο δινει 157 τροχο?
                                        ε τοτε καλα κανει και τα παιρνει για τα υποτιθεμενα 180 του cupra..σιγουρα το ibiza σαν πολυ πιο ελαφρυ θα ειναι αρκετα πιο γρηγορο, το θεμα ειναι να σου λενε τι γινεται πραγματικα και οχι οτι το αυτοκινητο παει οπως ενα ροκο αν ειχε 180

                                        ξανακοιτα το ρε συ Γρηγορη, γιατι δε μπορω να το χωνεψω

                                        Το ειπα και πριν, οι VAGητες ειναι 'μανουλες' σε θεματα marketing, για ποιο λογο
                                        να κανιβαλησουν τα μοντελα τους και να ανακοινωσουν ολοιδιες ιπποδυναμεις? (λεω εγω τωρα... )
                                        Σε επιδοσεις απο σταση παντως, το Cupra ειναι πολυ κοντα με το rocco 160, κανοντας
                                        ενα 8,3sec Για το 0-100km/h και 28,5Sec/186km/h τα 1000μετρα, την στιγμη που το δευτερο κανει 8,1sec και και 29,0sec αντιστοιχα.
                                        Εκει που το Cupra πιστευω θα εχει το πανω χερι, ειναι στις ρεπριζ, και λογω των 7πυκνοτερων σχεσεων αλλα και του DSG. Ετσι λοιπον συμφωνα με το συγκριτικο των 4τροχων στο τευχος Σεπτεμβριου, κανει 3,3sec/4,3sec με 3η και 4η στα 80-110Km/h, και 3,9sec/5,1sec στα 120-140km/h με 5η και 6η αντιστοιχα, 'καθαριζοντας' ολη την υπολοιπη 'παρεα' (mito 155, 207 Rallye, Ibiza Fr) εκτος απο το GP Abarth SS με το οποιο ισοφαριζει σχεδον στην 5η και 6η σχεση τους χρονους του στα 120-140km/h με 3,8sec και 5,1sec αντιστοιχα, χανοντας μονο 0,3sec και 0,6sec, για την διαδικασια των 80-110km/h με 3η και 4η.
                                        Δυστυχως δεν εχω αντιστοιχα καποια περαιτερω εγκριτα νουμερα για το rocco, λογω συντομης δοκιμης που ειχαν κανει οι 4τροχοι.
                                        Θα παρεθετα του Ελληνικου Τοp Gear αν δεν εβλεπα να γραφουν 8,7sec 0-100km/h για το rocco 160 και 7,9sec αντιστοιχα για το Corsa Opc , χρονους που δεν εχω δει σε κανενα αλλο περιοδικο για αυτα τα αυτοκινητα πουθενα, ουτε σε Ελληνικο, ουτε σε ξενο.

                                        Είναι δυνατόν το ελαφρύτερο και δυνατότερο cupra να κάνει χειρότερο 0-100 από το σιρικο??
                                        Αυτό με τις ρεπριζ είναι ψιλοαπάτη γιατί αφενώς το κουπρα έχει αυτόματο , αφετέρου έχει 7αρι...
                                        Το σιροκο 160 σε σχέση με golf 160 πως πάει??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jntaras last edited by

                                          Πολυ καλυτερα,τσεκαρισμενο πολλακις με φιλο μου,χειροκινητα και τα δυο,εχουμε ανταλλαξει και αμαξια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης jntaras έγραψε:
                                            Πολυ καλυτερα,τσεκαρισμενο πολλακις με φιλο μου,χειροκινητα και τα δυο,εχουμε ανταλλαξει και αμαξια.

                                            έχω 'ανοίξει' με golf 160ari και του έφευγα σχετικά εύκολα...
                                            Με σιρόκο δεν έχω βρεθεί ποτέ σε μεγάλο δρόμο να δούμε διαφορές.
                                            Νομίζω θα είμασε μαζί , ίσως ένα τσακ πιο γρήγορο το σιρόκο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 6 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr