Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Turbo απορίες/διευκρινήσεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Turbo απορίες/διευκρινήσεις
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 15
    • 16
    • 9 / 16
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    63
    314
    5986
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ο χρήστης Neos έγραψε:
      Δεν βάζουν σκάστρα σε πολύ δυνατά dragsterάδικα, όπου δεν έχει σημασία το lag (το οποίο χωρίς σκάστρα να απελευθερώσει την υποπίεση είναι τεράστιο) καθώς έχουν τέρμα πατημένο το γκάζι σε όλη τη φάση της επιτάχυνσης. Επίσης η εκτόνωση του αέρα από τη σκάστρα όταν οι πιέσεις είναι τρελές, την ραγίζει, οπότε δεν μπαίνουν στον κόπο να βάλουν.
      Ή τουλάχιστον έτσι έγραφε ένα άρθρο που είχα διαβάσει πέρυσι

      Επίσης και τα WRC νομίζω οτι δέν έχουν σκαστρα αλλά εκεί δέν τους νοιάζει το φρενάρισμα της τουρμπίνας γιατί έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιούν anti-lag. Ούτε βέβαια τους νοιάζει αν θα χαλάσει η τουρμπίνα γιατί έτσι κι αλλιώς οι κινητήρες είναι αναλώσιμοι.

      Αυτό που δέν καταλαβαίνω είναι τί πλεονέκτημα έχει η μή χρήση σκάστρας σε αυτοκίνητο δρόμου με μιά λογική ιπποδύναμη (όχι dragster δηλαδή) και χωρίς anti-lag.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        italakias last edited by

        ειναι ποτε δυνατον να μην τους νοιαζει αν την ωρα του αγωνα χαλασει η τουρμπινα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          markvag last edited by

          Ο χρήστης dog80 έγραψε:

          Επίσης και τα WRC νομίζω οτι δέν έχουν σκαστρα αλλά εκεί δέν τους νοιάζει το φρενάρισμα της τουρμπίνας γιατί έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιούν anti-lag. Ούτε βέβαια τους νοιάζει αν θα χαλάσει η τουρμπίνα γιατί έτσι κι αλλιώς οι κινητήρες είναι αναλώσιμοι.

          Θυμάμαι χαρακτηριστικά ήχους από το WRC του Mac-Crash (στην τηλεόραση) με τη σκάστρα να ακούγεται στο παραμικρό άφημα... Εξάλλου, τι κάνεις αν σκάσει το άτιμο το πράμα στη μέση του αγώνα;;;;

          Τώρα, απ' όσο ξέρω όλα έχουν σκάστρα, απλά στα περισσότερα δρόμου είναι 'κλειστού τύπου'. Δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει, έχω την εντύπωση όμως ότι τα επιπλέον καυσαέρια διοχετεύονται ξανά στο σύστημα εισαγωγής και όχι στην ατμόσφαιρα. Το αποτέλεσμα πάντως είναι ότι δεν ακούγεται! Άρα ο παρατηρητής πιστεύει ότι δεν υπάρχει σκάστρα, ενώ στην ουσία υπάρχει, απλά είναι έτσι φτιαγμένη για να μην ακούγεται.

          Φαντάσου τον παπού που πήρε ένα Octavia 1.4tsi επειδή ο εγγονός τον έπεισε να μην πάρει ένα 1,4 mpi σε κάθε άφημα του γκαζιού να άκουγε το χαρακτηριστικό Φσσσσσσσ....

          Έντρομος αμέσως στην αντιπροσωπεία ότι το αμάξι έχει πρόβλημα και σε λίγο καιρό φήμες ότι τα τούρμπο σκάνε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            njoker last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:

            Ουρτ καπιτάλα
            Πάντως ενώ έβαζα μέχρι τα 1500 100άρα από κει και πέρα το γύρισα σε 95άρα. Μιας και έτσι λέει και ο κατασκευαστής αλλά και δε είδα διαφορά. Οπότε περισσότεροι ευραίοι στην τσέπη

            φιλος μου που δουλευει σε εταιρικο πρατηριο μου ειπε οτι ηρθε συνεργειο τους αδειασε και τους καθαρισε το καζανι της racing επειδη θα εροχταν παραλαβη με νεα συνθεση που διαβαζουν οι νεοι κινητηρες(πχ TFSI)...εχει κανενα 2μηνο αυτο...
            δεν εχει λογω να σκαρφιστει ολο αυτο αλλα να πω και την αληθεια δεν εχω δει καμια διαφορα αναμεσα σε racing και απλη ουτε ως προς την καταναλωση ουτε ως προς το τραβηγμα...η audi στην ταπα συνιστα 95 οκτανια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitrisbmw71 last edited by

              δεν ξέρω τι διαφορά εχεί η σκάστρα κλειστού τύπου απο την ανοιχτού ως προς την λειτουργεία...πάντος η κλειστού τύπου σίγουρα δεν ακούγεται...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης markvag έγραψε:

                Τώρα, απ' όσο ξέρω όλα έχουν σκάστρα, απλά στα περισσότερα δρόμου είναι 'κλειστού τύπου'. Δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει, έχω την εντύπωση όμως ότι τα επιπλέον καυσαέρια διοχετεύονται ξανά στο σύστημα εισαγωγής και όχι στην ατμόσφαιρα.

                H σκάστρα δεν έχει σχέση με καυσαέρια, αλλά με αέρα εισαγωγής. Η κλειστού τύπου ρίχνει τον περισσευούμενο ξανά στην εισαγωγή, η ανοιχτή τον αδειάζει έξω.

                Τα καυσαέρια σχετίζονται με την σκουπιδόπορτα, ελληνηστί wastegate.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citrovag last edited by

                  Και εμενα η cx εχει κλειστου τυπου σκαστρα και εργοστασιακο wastegate δεν ακουγεται με την καμμια μια φορα ειχα βαλει ανοιχτη χαλαγε κοσμο αλλα δεν διαβαζε σωστα το λουφτ και μπερδευαι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Μάλλον καθάρισαν την δεξαμενή από την λάσπη (όπως πρέπει να γίνεται) και δεν καθάρισαν την δεξαμενή για να μη 'μολυνθεί' η νέα σύνθεση της racing από την παλαιότερη σύνθεση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      njoker last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Μάλλον καθάρισαν την δεξαμενή από την λάσπη (όπως πρέπει να γίνεται) και δεν καθάρισαν την δεξαμενή για να μη 'μολυνθεί' η νέα σύνθεση της racing από την παλαιότερη σύνθεση.

                      οχι φιλε μου.τσεκαρισμενο οτι την καθαρισαν λογω νεας συνθεσης.ειχα και γω τις αμφιβολιες μου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Αν χρειάζεται να καθαριστεί η δεξαμενή για να μπει η νέα σύνθεση της racing, τότε τι θα συμβεί στο μισογεμάτο ρεζερβουάρ ενός αυτοκινήτου που θα γεμίσει με νέα racing;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavoyras last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          H σκάστρα δεν έχει σχέση με καυσαέρια, αλλά με αέρα εισαγωγής. Η κλειστού τύπου ρίχνει τον περισσευούμενο ξανά στην εισαγωγή, η ανοιχτή τον αδειάζει έξω.

                          και τι πλεονεκτήματα έχει η μία και τι η άλλη σκάστρα?
                          Εκτός από το ότι η ανοιχτού τύπου κάνει πιο έντονο το φτέρνισμα (κοινώς 'φςςςς' )?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Αυτό που ξέρω είναι ότι με την ανοικτού τύπου χάνεις πίεση σε κάθε αλλαγή και έχεις πιο αισθητό το turbo lag.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Κατασκευές για μείωση του lag σε παλιά Audi
                              (κλικ -> URL)

                              Εδώ εξάτμιση evo κάνει έξυπνη χρήση μιας βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων

                              Basically allows air to pass from the intercooler straight to the exhaust ie bypass the heads, direct to the turbo, to allow air to tumble through the turbo fins, even though the throttle flap is closed. Stops turbo stalling its fan. The anti lag unit that meters the air apparently steps the flow of air, rather than allowing it to run smoothly. Common misconception that fuel is also injected, creating flames pop/bang etc, but seems this is more a bi-product of the mapping which surrounds a throttle lift off state
                              http://www.efi101.com/forum/viewtopic.php?t=3671&start=20&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=87b589f818cdb5c5a63ce234c4f12002

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kavoyras last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                Αυτό που ξέρω είναι ότι με την ανοικτού τύπου χάνεις πίεση σε κάθε αλλαγή και έχεις πιο αισθητό το turbo lag.

                                Αυτό ξέρω κι εγώ (όσο αναφορά όμως τους turbo FSI κινητήρες όμως).
                                Τι πλεονέκτημα όμως έχει η ανοιχτού τύπου εκτός από το πιο έντονο ηχητικό αποτέλεσμα? (πχ στο δικό μου ακούγεται η σκάστρα -αν προσπαθήσεις πχ γκαζώσεις απότομα και αφήσεις το γκάζι- όπως και στο S3, αλλά καμία σχέση με τα μακρόσυρτα δυνατά φτερνίσματα των aftermarket)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                  Κατασκευές για μείωση του lag σε παλιά Audi
                                  (κλικ -> URL)

                                  Εδώ εξάτμιση evo κάνει έξυπνη χρήση μιας βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων

                                  Basically allows air to pass from the intercooler straight to the exhaust ie bypass the heads, direct to the turbo, to allow air to tumble through the turbo fins, even though the throttle flap is closed. Stops turbo stalling its fan. The anti lag unit that meters the air apparently steps the flow of air, rather than allowing it to run smoothly. Common misconception that fuel is also injected, creating flames pop/bang etc, but seems this is more a bi-product of the mapping which surrounds a throttle lift off state
                                  http://www.efi101.com/forum/viewtopic.php?t=3671&start=20&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=87b589f818cdb5c5a63ce234c4f12002

                                  Σίγουρα είναι EVO ?
                                  Μήπως είναι από Subaru ? Λέω τώρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Όπως φαίνεται είναι από κινητήρα μπόξερ, το Subaru πρέπει να είναι.
                                    Το evo δεν έχει μπόξερ, σωστά;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      βέβαια το καπάκι της μηχανής πάνω γράφει 'Audi'...

                                      Ωραίος πειραματισμός πάντως για τη μείωση του lag.
                                      Απέδωσε αλήθεια ή δεν είχε το αναμενόμενο αποτέλεσμα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Την καλύτερη μείωση του λαγκ στα τούρμπο την δίνει μια μπουκάλα νίτρο.

                                        Ψεκάζει (για ελάχιστο χρόνο) και ΑΜΕΣΩΣ το μπουστ είναι στο τέρμα. Μετά δεν χρειάζεται να ψεκάζει και σταματάει, έτσι η μπουκάλα κρατάει καιρό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          Την καλύτερη μείωση του λαγκ στα τούρμπο την δίνει μια μπουκάλα νίτρο.

                                          Την καλύτερη εξάλειψη του lag είναι να βγάλεις το turbo.

                                          Να υποθέσω ότι κανείς δεν γνωρίζει επ'αυτού έτσι?

                                          Τι πλεονέκτημα όμως έχει η ανοιχτού τύπου εκτός από το πιο έντονο ηχητικό αποτέλεσμα? (πχ στο δικό μου ακούγεται η σκάστρα -αν προσπαθήσεις πχ γκαζώσεις απότομα και αφήσεις το γκάζι- όπως και στο S3, αλλά καμία σχέση με τα μακρόσυρτα δυνατά φτερνίσματα των aftermarket)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ανάλογα με την υλοποίηση,
                                            πχ μπορεί το πρόγραμμα όταν παίρνεις το πόδι από το γκάζι να μειώνει πάρα πολύ το αβάνς και να δουλεύει μια χαρά (μειώνοντας σημαντικά την ζωή της τουρμπίνας).
                                            Μερικά τούρμπο αντέχουν ενώ άλλα δεν αντέχουν σε παρεμβάσεις αντι-λαγκ.

                                            Άκου αυτό
                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 9 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr