-
Δεν νομίζω οτι θα δεις διαφορά αμέσως. Πρέπει να περάσει κάποιος χρόνος ωστε να ρυθμιστεί ο εγκέφαλος στην καινούρια βενζίνη.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Κι ένα πρακτικό παράδειγμα..Εγώ καταναλώνω τον μήνα περίπου **95 λίτρα **βενζίνης.
Τώρα βάζω **V Power 95 **δηλ μου κοστίζει με 0,88/λίτρο ..83,6 ευρώ
Με **απλή 95 **(που ούτε θέλω να την βλέπω) με 0,78/λίτρο ..74,1 ευρώ
Με την 100 με 0,98/λίτρο .. 93,1 ευρώΤιμές κατα μέσο όρο.
Νομίζω ότι για μένα τουλάχιστο η διαφορά δεν είναι τεράστια ούτε απαγορευτική σε σχέση με τα ωφέλη που αποκομίζω!
Για κάποιον που κανει 1.000 km τον μήνα η διαφορά ειναι πολύ μεγάλη,επίσης αμα καις 95 λίτρα τον μήνα προφανώς κανεις μόνο διαδρομές πόλης (και πολύ λίγες) οπότε απορώ που βλέπεις την όποια διαφορά.
-
Κάνω **1100 χλμ **περίπου το μήνα από Ανατολική Αττική -> κέντρο και πάλι πίσω (ελέω εργασίας)...
Μέση κατανάλωση 8,5 λίτρα/100km περίπου..
-
Ετκίμησή μου είναι ότι οι βενζίνες υψηλού αριθμού οκτανίου ωφελούν κυρίως τους κινητήρες που βγάζουν μεγάλη δύναμη και είναι προγραμματισμένοι να εκμεταλεύονται πλήρως τα χαρακτηριστικά τους. Για απλούς κινητήρες ( 1.2 1.4 κλπ ) νομίζω οι διαφορές είναι μικρές χωρίς αυτό να είναι απόλυτο. Προσωπικά στο 1400άρι μου η διαφορά είναι μικρή και εστιάζεται κυρίως στο ότι δεν χτυπάει πυράκια και 'αντέχει' ελαφρά περισσότερο με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο σε ανηφοριές.
-
Γενικά ότι έχει σχέση με τις βενζίνες. Άμα η στατική συμπίεση της μηχανής είναι απο 9.5 και κάτω τότε δεν υπάρχει σχεδόν καμία διαφορά με πιο πολλά οντάνια. Με λίγα λόγια για καθημερινή χρήση η απλή αρκεί. Άμα τώρα το αυτοκίνητο το σκίζετε τότε η καλύτερη βενζίνη οφελεί. Για πιο υψηλή στατική συμπίεση κινητήρα και Turbo τότε η premium βετζίνη είναι απαραίτητη αλλιός....υπάρχει πιθανότητα να πάρετε τα ...πιστόνια στο χέρι
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Προσωπικά στο 1400άρι μου η διαφορά είναι μικρή και εστιάζεται κυρίως στο ότι δεν χτυπάει πυράκια και 'αντέχει' ελαφρά περισσότερο με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο σε ανηφοριές.Επειδή το έχω διαβάσει και απο άλλους, όταν λές οτι σου χτυπάει πυράκια, σε τί περιπτώσεις σου γίνεται αυτό? Εμένα πάντως με απλή αμόλυβδη δε μου έχει τύχει ποτέ να χτυπήσει πυράκια, εκτός αν οι στροφές πεσουν κάτω απο το ρελαντί και έχω μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο.
-
Εγώ πάντως στην Corolla TS που έχω βάζω 100άρα βενζίνη από όταν βγήκαν στην αγορά. Τότε το μοτέρ ήταν άστρωτο (γύρω στα 500 χλμ είχα κάνει) και με το 1ο γέμισμα είδα τρομερή διαφορά στην κατανάλωση. Στις ίδιες διαδρομές -1λ/100 χλμ. βέβαια η συμπιέση του μοτέρ είναι 11.5:1 οπότε είναι λογικό να προτιμάει τις 100άρες. Επίσης σε μικτή χρήση το ρεζερβουάρ με βγάζει για πάνω από 600 χλμ. Πάντως κάπου πήρε το μάτι μου ότι το περιοδικό EVO δυναμομέτρησε Corolla TS με ΕΚΟ 100άρα και πήρε 200 άλογα στον στρόφαλο. Δυστυχώς δε θυμάμε που το πήρε το μάτι μου αν ήταν Internet ή το είχα διαβάσει κάπου.
-
Συμβαίνει για παράδειγμα : Ανεβαίνεις με 3η μια σχετικά καλή ανηφόρα και έχεις μέσα 1500 στρ/λ. Αν πατήσεις το γκάζι για να επιταχύνεις τότε χτυπάει. Και δεν χτυπάει για μια στιγμή αλλά συνεχόμενα μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2200.
Επειδή έχω ρωτήσει και άλλους, μου είπανε ότι είναι θέμα κατασκευής του κινητήρα. Συγκεκριμένα ισχυρίζονταν ότι σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα στη Γερμανία χτυπούσαν. Τώρα δεν ξέρω αν αληθεύει αυτό.
Και κάτι άλλο. Τυχαίνει πολλές να ακούσω σε ίδια αυτοκίνητα με το δικό μου να χτυπάνε πυράκια σε παρόμοιες συνθήκες με αυτές που περιέγραψα.Μήπως δεν έτυχε να τα ακούσεις; Μερικοί κινητήρες σχετικά είναι αθόρυβοι
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Συμβαίνει για παράδειγμα : Ανεβαίνεις με 3η μια σχετικά καλή ανηφόρα και έχεις μέσα 1500 στρ/λ. Αν πατήσεις το γκάζι για να επιταχύνεις τότε χτυπάει. Και δεν χτυπάει για μια στιγμή αλλά συνεχόμενα μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2200.Αυτό καταρχήν μου λέει πως θα έπρεπε να είχες βάλει δευτέρα...
-
Εννοείται ότι βάζω δευτέρα.
Απλά είναι μια δοκιμασία αυτή για τη βενζίνη. Με ultimate ας πούμε δεν χτυπάει. -
Τα posts που αφορούν τη ροπή μετακινήθηκαν σε νέο θέμα
-
äåí êõêëïöïñåé êáëõôåñç âåíæéíç áõôç ôç óôéãìç óôçí åëëçíéêç áãïñá áðï ôçí ÅÊÏ 100.ïðïéó å÷åé áìöéâïëéåó áó ôçí äïêéìáóåé êáé áò ôçí óõãêñéíåé êáé ìå ôçí shell êáé ìå ôçí bp êáé èá äåé ôçí äéáöïñá.ôéó å÷ù äïêéìáóåé ïëåó êáé ç åêï åéíáé êáôá ðïëõ êáëõôåñç áðï ôéó ÁËËÅÓ ÄÕÏ
-
Χτες έβαλα την 100αρα της ΕΚΟ...με 99 λεπτά..!!
Δεν είναι φτηνότερη από την Ultimate όπως λένε πολλοί εδώ μέσα...όπου πήγαινα (στην περιοχή μου) η Ultimate είχε από 97 εώς 98 λεπτά και η ΕΚΟ από 96 εώς 99..!Δεν είδα τίποτα .. κάνω υπομονή..ακόμα νωρίς είναι!
Τονίζω ξανά ότι πριν έβαζα την 95αρα V-Power για 20,000 χλμ..
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Συμβαίνει για παράδειγμα : Ανεβαίνεις με 3η μια σχετικά καλή ανηφόρα και έχεις μέσα 1500 στρ/λ. Αν πατήσεις το γκάζι για να επιταχύνεις τότε χτυπάει. Και δεν χτυπάει για μια στιγμή αλλά συνεχόμενα μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2200.
Επειδή έχω ρωτήσει και άλλους, μου είπανε ότι είναι θέμα κατασκευής του κινητήρα. Συγκεκριμένα ισχυρίζονταν ότι σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα στη Γερμανία χτυπούσαν. Τώρα δεν ξέρω αν αληθεύει αυτό.
Και κάτι άλλο. Τυχαίνει πολλές να ακούσω σε ίδια αυτοκίνητα με το δικό μου να χτυπάνε πυράκια σε παρόμοιες συνθήκες με αυτές που περιέγραψα.Μήπως δεν έτυχε να τα ακούσεις; Μερικοί κινητήρες σχετικά είναι αθόρυβοι
Και στην Αγγλία που είμαι τώρα, όλα τα αυτοκίνητα χτυπάνε σαν τρελά, αλλά νομίζω εδώ οι βενζίνες είναι 92 οκτανίων. Και δέν υπάρχουν 100άρες.
Κάτι άλλο: όταν λές οτι χτυπάει μέχρι 2200 στροφές, είναι δυνατό το χτύπημα, ή ίσα ίσα που ακούγεται? Στα αυτοκίνητα μου πάντως βάζω 95άρα βενζίνη και δεν χτυπάνε ότι και να τους κάνω.
Δεν είδα τίποτα .. κάνω υπομονή..ακόμα νωρίς είναι!
Τονίζω ξανά ότι πριν έβαζα την 95αρα V-Power για 20,000 χλμ..
Αν η 95άρα που έβαζες προηγουμένως ήταν ανόθευτη, το πιθανότερο είναι οτι δεν θα δείς διαφορά .
Αν βγάλει 1 με 2 άλογα παραπάνω δεν πρόκειται να το καταλάβεις παρα μόνο σε δυναμόμετρο
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αν η 95άρα που έβαζες προηγουμένως ήταν ανόθευτη, το πιθανότερο είναι οτι δεν θα δείς διαφορά .
Αν βγάλει 1 με 2 άλογα παραπάνω δεν πρόκειται να το καταλάβεις παρα μόνο σε δυναμόμετρο
Οχι δεν με νοιάζει η απόδοση αλλά η καλύτερη και ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα μου...είδομεν..!
Ενα τεστακι που έκανα στον Διόνυσο ήταν αρκετά θετικό αλλά όχι τρομερα πράγματα..
-
Ξεθάβω το θέμα πάλι. Συγνώμη dog80 αλλά τώρα είδα την απάντησή σου.
Κάτι άλλο: όταν λές οτι χτυπάει μέχρι 2200 στροφές, είναι δυνατό το χτύπημα, ή ίσα ίσα που ακούγεται? Στα αυτοκίνητα μου πάντως βάζω 95άρα βενζίνη και δεν χτυπάνε ότι και να τους κάνω.
Όχι, δεν θα έλεγα ότι είναι δυνατό. Ακούγεται. Έχω και εξασκημένα αυτιά....
Από ότι καταλαβαίνω πάντως, είναι θέμα βενζίνης. Αν έχει πετρέλαιο μέσα ή νεράκι, τότε θα χτυπάει. Αν είναι εντάξει, τότε δεν χτυπάει.
-
Το ξαναξεθάβω
Update...
Το Megane Coupe 1.6 16V μας πάει καλύτερα με ΕΚΟ 100 ενώ το νέο Corsa 1.4 Twinport Sport πάει καλύτερα με BP 100...Γιατί αυτό αλήθεια;;;;;
-
Λόγω της ανόδου της τιμής την βενζίνης την τελευταία φορά έβαλα απλή αμόλυβδη αντί για την απλή Vpower που έβαζα συνήθως και ναι το αυτοκίνητο χτύπησε πειράκια. Βέβαια είχα αναμένο και το AC αλλά σε παρόμοιες συνθήκες ( 2α χαμηλές στροφές, ζέστη AC ανοιχτό ) με την Vpower δεν το έκανε ποτέ. Και επίσης αυξήθηκε λίγο και η κατανάλωση. Στο επόμενο γέμισμα θα γυρίσω στα παλιά...Μάλλον έχω κακομάθει.
-
Τώρα που ανέβηκε η βενζίνη, αλλά η '100άρα' (ο Θεός να την κάνει) δεν ακολούθησε ποσοστιαίως την άνοδο της απλής αμόλυβδης, άρχισα να βάζω κι εγώ BP Ultimate (θα δοκιμάσω και την ΕΚΟ). Σαν να έγινε πιο ομαλή η λειτουργία του κινητήρα και να έχω καλύτερη επιτάχυνση. Από κατανάλωση έχω την εντύπωση ότι είχα 10% περισσότερα χιλιόμετρα, αλλά δεν είμαι βέβαιος.
Δεν βρίσκω πάντως τόσο μεγάλη τη διαφορά, ιδίως αν η απλή αμόλυβδη είναι καλής ποιότητας. -
Η Vpower racing δεν ανέβηκε καθόλου η για την ακρίβεια ανέβηκε 2 λεπτά. Η απλή Vpower ανέβηκε και αυτή 2 λεπτά ενώ η αμόλυβδη αρκετά περισσότερο. Αυτά στο πρατήριο που βάζω βενζίνη γιατί σε άλλα είδα και 10 λεπτά. Πάντως την άλλη φορά θα ξαναγυρίσω στην Vpower.
Ποιά βενζίνη για το μοτέρ μου..?