Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιά βενζίνη για το μοτέρ μου..?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ποιά βενζίνη για το μοτέρ μου..?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    33
    65
    290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Δεν νομίζω οτι θα δεις διαφορά αμέσως. Πρέπει να περάσει κάποιος χρόνος ωστε να ρυθμιστεί ο εγκέφαλος στην καινούρια βενζίνη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • T
        tiger last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:
        Κι ένα πρακτικό παράδειγμα..

        Εγώ καταναλώνω τον μήνα περίπου **95 λίτρα **βενζίνης.
        Τώρα βάζω **V Power 95 **δηλ μου κοστίζει με 0,88/λίτρο ..83,6 ευρώ
        Με **απλή 95 **(που ούτε θέλω να την βλέπω) με 0,78/λίτρο ..74,1 ευρώ
        Με την 100 με 0,98/λίτρο .. 93,1 ευρώ

        Τιμές κατα μέσο όρο.

        Νομίζω ότι για μένα τουλάχιστο η διαφορά δεν είναι τεράστια ούτε απαγορευτική σε σχέση με τα ωφέλη που αποκομίζω!

        Για κάποιον που κανει 1.000 km τον μήνα η διαφορά ειναι πολύ μεγάλη,επίσης αμα καις 95 λίτρα τον μήνα προφανώς κανεις μόνο διαδρομές πόλης (και πολύ λίγες) οπότε απορώ που βλέπεις την όποια διαφορά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • elteo
          elteo last edited by

          Κάνω **1100 χλμ **περίπου το μήνα από Ανατολική Αττική -> κέντρο και πάλι πίσω (ελέω εργασίας)...

          Μέση κατανάλωση 8,5 λίτρα/100km περίπου..

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            sharpshooter last edited by

            Ετκίμησή μου είναι ότι οι βενζίνες υψηλού αριθμού οκτανίου ωφελούν κυρίως τους κινητήρες που βγάζουν μεγάλη δύναμη και είναι προγραμματισμένοι να εκμεταλεύονται πλήρως τα χαρακτηριστικά τους. Για απλούς κινητήρες ( 1.2 1.4 κλπ ) νομίζω οι διαφορές είναι μικρές χωρίς αυτό να είναι απόλυτο. Προσωπικά στο 1400άρι μου η διαφορά είναι μικρή και εστιάζεται κυρίως στο ότι δεν χτυπάει πυράκια και 'αντέχει' ελαφρά περισσότερο με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο σε ανηφοριές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • A
              antiriad last edited by

              Γενικά ότι έχει σχέση με τις βενζίνες. Άμα η στατική συμπίεση της μηχανής είναι απο 9.5 και κάτω τότε δεν υπάρχει σχεδόν καμία διαφορά με πιο πολλά οντάνια. Με λίγα λόγια για καθημερινή χρήση η απλή αρκεί. Άμα τώρα το αυτοκίνητο το σκίζετε τότε η καλύτερη βενζίνη οφελεί. Για πιο υψηλή στατική συμπίεση κινητήρα και Turbo τότε η premium βετζίνη είναι απαραίτητη αλλιός....υπάρχει πιθανότητα να πάρετε τα ...πιστόνια στο χέρι

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
                Προσωπικά στο 1400άρι μου η διαφορά είναι μικρή και εστιάζεται κυρίως στο ότι δεν χτυπάει πυράκια και 'αντέχει' ελαφρά περισσότερο με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο σε ανηφοριές.

                Επειδή το έχω διαβάσει και απο άλλους, όταν λές οτι σου χτυπάει πυράκια, σε τί περιπτώσεις σου γίνεται αυτό? Εμένα πάντως με απλή αμόλυβδη δε μου έχει τύχει ποτέ να χτυπήσει πυράκια, εκτός αν οι στροφές πεσουν κάτω απο το ρελαντί και έχω μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • B
                  babisp last edited by

                  Εγώ πάντως στην Corolla TS που έχω βάζω 100άρα βενζίνη από όταν βγήκαν στην αγορά. Τότε το μοτέρ ήταν άστρωτο (γύρω στα 500 χλμ είχα κάνει) και με το 1ο γέμισμα είδα τρομερή διαφορά στην κατανάλωση. Στις ίδιες διαδρομές -1λ/100 χλμ. βέβαια η συμπιέση του μοτέρ είναι 11.5:1 οπότε είναι λογικό να προτιμάει τις 100άρες. Επίσης σε μικτή χρήση το ρεζερβουάρ με βγάζει για πάνω από 600 χλμ. Πάντως κάπου πήρε το μάτι μου ότι το περιοδικό EVO δυναμομέτρησε Corolla TS με ΕΚΟ 100άρα και πήρε 200 άλογα στον στρόφαλο. Δυστυχώς δε θυμάμε που το πήρε το μάτι μου αν ήταν Internet ή το είχα διαβάσει κάπου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    sharpshooter last edited by

                    Συμβαίνει για παράδειγμα : Ανεβαίνεις με 3η μια σχετικά καλή ανηφόρα και έχεις μέσα 1500 στρ/λ. Αν πατήσεις το γκάζι για να επιταχύνεις τότε χτυπάει. Και δεν χτυπάει για μια στιγμή αλλά συνεχόμενα μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2200.
                    Επειδή έχω ρωτήσει και άλλους, μου είπανε ότι είναι θέμα κατασκευής του κινητήρα. Συγκεκριμένα ισχυρίζονταν ότι σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα στη Γερμανία χτυπούσαν. Τώρα δεν ξέρω αν αληθεύει αυτό.
                    Και κάτι άλλο. Τυχαίνει πολλές να ακούσω σε ίδια αυτοκίνητα με το δικό μου να χτυπάνε πυράκια σε παρόμοιες συνθήκες με αυτές που περιέγραψα.

                    Μήπως δεν έτυχε να τα ακούσεις; Μερικοί κινητήρες σχετικά είναι αθόρυβοι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
                      Συμβαίνει για παράδειγμα : Ανεβαίνεις με 3η μια σχετικά καλή ανηφόρα και έχεις μέσα 1500 στρ/λ. Αν πατήσεις το γκάζι για να επιταχύνεις τότε χτυπάει. Και δεν χτυπάει για μια στιγμή αλλά συνεχόμενα μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2200.

                      Αυτό καταρχήν μου λέει πως θα έπρεπε να είχες βάλει δευτέρα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        sharpshooter last edited by

                        Εννοείται ότι βάζω δευτέρα.
                        Απλά είναι μια δοκιμασία αυτή για τη βενζίνη. Με ultimate ας πούμε δεν χτυπάει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Τα posts που αφορούν τη ροπή μετακινήθηκαν σε νέο θέμα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            trelos last edited by

                            äåí êõêëïöïñåé êáëõôåñç âåíæéíç áõôç ôç óôéãìç óôçí åëëçíéêç áãïñá áðï ôçí ÅÊÏ 100.ïðïéó å÷åé áìöéâïëéåó áó ôçí äïêéìáóåé êáé áò ôçí óõãêñéíåé êáé ìå ôçí shell êáé ìå ôçí bp êáé èá äåé ôçí äéáöïñá.ôéó å÷ù äïêéìáóåé ïëåó êáé ç åêï åéíáé êáôá ðïëõ êáëõôåñç áðï ôéó ÁËËÅÓ ÄÕÏ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Χτες έβαλα την 100αρα της ΕΚΟ...με 99 λεπτά..!!
                              Δεν είναι φτηνότερη από την Ultimate όπως λένε πολλοί εδώ μέσα...όπου πήγαινα (στην περιοχή μου) η Ultimate είχε από 97 εώς 98 λεπτά και η ΕΚΟ από 96 εώς 99..!

                              Δεν είδα τίποτα .. κάνω υπομονή..ακόμα νωρίς είναι!

                              Τονίζω ξανά ότι πριν έβαζα την 95αρα V-Power για 20,000 χλμ..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
                                Συμβαίνει για παράδειγμα : Ανεβαίνεις με 3η μια σχετικά καλή ανηφόρα και έχεις μέσα 1500 στρ/λ. Αν πατήσεις το γκάζι για να επιταχύνεις τότε χτυπάει. Και δεν χτυπάει για μια στιγμή αλλά συνεχόμενα μέχρι να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2200.
                                Επειδή έχω ρωτήσει και άλλους, μου είπανε ότι είναι θέμα κατασκευής του κινητήρα. Συγκεκριμένα ισχυρίζονταν ότι σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα στη Γερμανία χτυπούσαν. Τώρα δεν ξέρω αν αληθεύει αυτό.
                                Και κάτι άλλο. Τυχαίνει πολλές να ακούσω σε ίδια αυτοκίνητα με το δικό μου να χτυπάνε πυράκια σε παρόμοιες συνθήκες με αυτές που περιέγραψα.

                                Μήπως δεν έτυχε να τα ακούσεις; Μερικοί κινητήρες σχετικά είναι αθόρυβοι

                                Και στην Αγγλία που είμαι τώρα, όλα τα αυτοκίνητα χτυπάνε σαν τρελά, αλλά νομίζω εδώ οι βενζίνες είναι 92 οκτανίων. Και δέν υπάρχουν 100άρες.

                                Κάτι άλλο: όταν λές οτι χτυπάει μέχρι 2200 στροφές, είναι δυνατό το χτύπημα, ή ίσα ίσα που ακούγεται? Στα αυτοκίνητα μου πάντως βάζω 95άρα βενζίνη και δεν χτυπάνε ότι και να τους κάνω.

                                Δεν είδα τίποτα .. κάνω υπομονή..ακόμα νωρίς είναι!

                                Τονίζω ξανά ότι πριν έβαζα την 95αρα V-Power για 20,000 χλμ..

                                Αν η 95άρα που έβαζες προηγουμένως ήταν ανόθευτη, το πιθανότερο είναι οτι δεν θα δείς διαφορά .

                                Αν βγάλει 1 με 2 άλογα παραπάνω δεν πρόκειται να το καταλάβεις παρα μόνο σε δυναμόμετρο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                  Αν η 95άρα που έβαζες προηγουμένως ήταν ανόθευτη, το πιθανότερο είναι οτι δεν θα δείς διαφορά .

                                  Αν βγάλει 1 με 2 άλογα παραπάνω δεν πρόκειται να το καταλάβεις παρα μόνο σε δυναμόμετρο

                                  Οχι δεν με νοιάζει η απόδοση αλλά η καλύτερη και ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα μου...είδομεν..!

                                  Ενα τεστακι που έκανα στον Διόνυσο ήταν αρκετά θετικό αλλά όχι τρομερα πράγματα..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    sharpshooter last edited by

                                    Ξεθάβω το θέμα πάλι. Συγνώμη dog80 αλλά τώρα είδα την απάντησή σου.

                                    Κάτι άλλο: όταν λές οτι χτυπάει μέχρι 2200 στροφές, είναι δυνατό το χτύπημα, ή ίσα ίσα που ακούγεται? Στα αυτοκίνητα μου πάντως βάζω 95άρα βενζίνη και δεν χτυπάνε ότι και να τους κάνω.

                                    Όχι, δεν θα έλεγα ότι είναι δυνατό. Ακούγεται. Έχω και εξασκημένα αυτιά....

                                    Από ότι καταλαβαίνω πάντως, είναι θέμα βενζίνης. Αν έχει πετρέλαιο μέσα ή νεράκι, τότε θα χτυπάει. Αν είναι εντάξει, τότε δεν χτυπάει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      artech last edited by

                                      Το ξαναξεθάβω

                                      Update...
                                      Το Megane Coupe 1.6 16V μας πάει καλύτερα με ΕΚΟ 100 ενώ το νέο Corsa 1.4 Twinport Sport πάει καλύτερα με BP 100...

                                      Γιατί αυτό αλήθεια;;;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Λόγω της ανόδου της τιμής την βενζίνης την τελευταία φορά έβαλα απλή αμόλυβδη αντί για την απλή Vpower που έβαζα συνήθως και ναι το αυτοκίνητο χτύπησε πειράκια. Βέβαια είχα αναμένο και το AC αλλά σε παρόμοιες συνθήκες ( 2α χαμηλές στροφές, ζέστη AC ανοιχτό ) με την Vpower δεν το έκανε ποτέ. Και επίσης αυξήθηκε λίγο και η κατανάλωση. Στο επόμενο γέμισμα θα γυρίσω στα παλιά...Μάλλον έχω κακομάθει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Τώρα που ανέβηκε η βενζίνη, αλλά η '100άρα' (ο Θεός να την κάνει) δεν ακολούθησε ποσοστιαίως την άνοδο της απλής αμόλυβδης, άρχισα να βάζω κι εγώ BP Ultimate (θα δοκιμάσω και την ΕΚΟ). Σαν να έγινε πιο ομαλή η λειτουργία του κινητήρα και να έχω καλύτερη επιτάχυνση. Από κατανάλωση έχω την εντύπωση ότι είχα 10% περισσότερα χιλιόμετρα, αλλά δεν είμαι βέβαιος.
                                          Δεν βρίσκω πάντως τόσο μεγάλη τη διαφορά, ιδίως αν η απλή αμόλυβδη είναι καλής ποιότητας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Η Vpower racing δεν ανέβηκε καθόλου η για την ακρίβεια ανέβηκε 2 λεπτά. Η απλή Vpower ανέβηκε και αυτή 2 λεπτά ενώ η αμόλυβδη αρκετά περισσότερο. Αυτά στο πρατήριο που βάζω βενζίνη γιατί σε άλλα είδα και 10 λεπτά. Πάντως την άλλη φορά θα ξαναγυρίσω στην Vpower.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr