-
καλησπερα σε ολους!
Eνδιαφερομαι(το αμαξι θα το οδηγει κυριως η μητερα μου) για το V50 1.8 SUMMUM.Πιστευω οτι η τιμη του (23 χιλιαρικα) ειναι πολυ καλη για το εξοπλισμο και γενικοτερα για οσα το αυτοκινητο προσφερει.Επειδη ακομα δεν εχουμε επισκεπτει καποια αντιπροσωπεια,θα ηθελα να μου απαντησετε σε καποια ερωτηματα...
1)Σε ποια αντιπροσωπεια να παω?στον σφακιανακη στην κηφισιας?που μπορει να πετυχω την μεγαλυτερη εκπτωση?
2)Ξερω οτι το summum εχει standard xenon και δερματινα καθισματα.Γνωριζετε τι επιπλεον εξοπλισμο διαθετει το summum απο το momentum?Υπαρχει η επιλογη αντι για ξυλο να εχει αλουμινιο η κεντρικη κονσολα στο summum?
3)Πως θα καταλαβω αν τα στοκ που εχουν ειναι ΜΥ2010 η MY2009
4)Απο χωρους πως παει?ειναι πχ στα επιπεδα ενος golf η Α3? -
Την καλησπέρα μου στην ωραία παρέα και καλώς σας βρήκα!!...Επιτέλους ένας όμορφος και φιλόξενος χώρος για όλους εμάς τους φίλους της περίφημης Σουηδικής φίρμας,που μόλις τα τελευταία χρόνια άρχισε να βρίσκει την αναγνώριση που της αξίζει και στην πατρίδα μας....
Σε ο,τι με αφορά,είμαι σχετικά όψιμος(ή μήπως οχι και τόσο;;;)αν μπορώ να το πώ έτσι,φίλος της μάρκας...Κάπου εκεί γύρω στο 1995,όταν στην οικογένεια ήρθε να προστεθεί ως βασικό μεταφορικό μέσο ένα μπορντώ 850Τ5 με 210 αλόγατα(και 30 κιλά ροπής..),ιπποδύναμη σκανδαλιστική για τα δεδομένα των δίλιτρων οικογενειακών της εποχής γενικά και της Volvo ειδικότερα.Θυμάμαι ακόμα τα επαινετικά σχόλια των 4τροχων,στην παρουσίασή τους,για την ποιότητα κατασκευής,το κράτημα,τους χώρους και φυσικά τον καταπληκτικό κινητήρα με απόδοση και χαρακτηριστικά λειτουργίας που έβαζαν τα γυαλιά σε αντίστοιχους τρίλιτρους ατμοσφαιρικούς της εποχής!Στο αυτοκίνητο αυτό έμαθα να οδηγώ..και μοιραία κατέληξα Volvakias!
Μία φορά βολβάκιας πάντα βολβάκιας...και έτσι ο πατέρας(φανατικός οπαδός της bmw,μέχρι την αγορά του 850)όταν ήρθε η ώρα να αλλάξει το υπέροχο εκείνο αυτοκίνητο με ένα νέο ψήφισε 'δαγκωτό' VOLVO..(με παροτρύνσεις και του υιου βεβαίως,βεβαίως).Το 2006 ήρθε σαν νέο μέλος στην οικογένεια ένα S80(Facelift πρώτης γενιάς..με φίλτρο,πρόγραμμα,four-c και αλλα καλούδια φορτωμένο)...και απ'ο,τι φαίνεται ήρθε για να μείνει για πολύ καιρό...ήδη το σκέφτομαι με πινακίδες Φίλπα!
Κάπως έτσι έφτασα και εγώ τώρα να ζαχαρώνω το ως άνω καταπληκτικό 30άρι!!!
Ελπίζω να μην σας κούρασα και χαίρομαι που βρίσκομαι μαζί σας!
Χρήστος -
Ο χρήστης johnaudi έγραψε:
καλησπερα σε ολους!
Eνδιαφερομαι(το αμαξι θα το οδηγει κυριως η μητερα μου) για το V50 1.8 SUMMUM.Πιστευω οτι η τιμη του (23 χιλιαρικα) ειναι πολυ καλη για το εξοπλισμο και γενικοτερα για οσα το αυτοκινητο προσφερει.Επειδη ακομα δεν εχουμε επισκεπτει καποια αντιπροσωπεια,θα ηθελα να μου απαντησετε σε καποια ερωτηματα...
1)Σε ποια αντιπροσωπεια να παω?στον σφακιανακη στην κηφισιας?που μπορει να πετυχω την μεγαλυτερη εκπτωση?
2)Ξερω οτι το summum εχει standard xenon και δερματινα καθισματα.Γνωριζετε τι επιπλεον εξοπλισμο διαθετει το summum απο το momentum?Υπαρχει η επιλογη αντι για ξυλο να εχει αλουμινιο η κεντρικη κονσολα στο summum?
3)Πως θα καταλαβω αν τα στοκ που εχουν ειναι ΜΥ2010 η MY2009
4)Απο χωρους πως παει?ειναι πχ στα επιπεδα ενος golf η Α3?23k φαντάζομαι είναι με το -50ΕΤΤ από αυτά που έχουν στοκ ?
- όπου κι αν πας, να πάρεις δώρο ΜΟΝΟ εργοστασιακά αξεσουάρ
- +θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά, ηλεκτρικό με μνήμες του οδηγού, επιλογή για αλουμίνιο υπάρχει, αλλά απίθανο να την βρεις στα στοκαρισμένα.
- από το VIN
- χώροι κάλοι για 4 άτομα με αποσκευές, ο 5ος θα κάνει παραχωρήσεις. αποσκευές 417λτ.
-
Ο χρήστης Luke Skywalker έγραψε:
Την καλησπέρα μου στην ωραία παρέα και καλώς σας βρήκα!!...Επιτέλους ένας όμορφος και φιλόξενος χώρος για όλους εμάς τους φίλους της περίφημης Σουϊδικής φίρμας,που μόλις τα τελευταία χρόνια άρχισε να βρίσκει την αναγνώριση που της αξίζει και στην πατρίδα μας....Σε ο,τι με αφορά,είμαι σχετικά όψιμος(ή μήπως οχι και τόσο;;;)αν μπορώ να το πώ έτσι,φίλος της μάρκας...Κάπου εκεί γύρω στο 1995,όταν στην οικογένεια ήρθε να προστεθεί ως βασικό μεταφορικό μέσο ένα μπορντώ 850Τ5 με 210 αλόγατα(και 30 κιλά ροπής..),ιπποδύναμη σκανδαλιστική για τα δεδομένα των δίλιτρων οικογενειακών της εποχής γενικά και της Volvo ειδικότερα.Θυμάμαι ακόμα τα επαινετικά σχόλια των 4τροχων,στην παρουσίασή τους,για την ποιότητα κατασκευής,το κράτημα,τους χώρους και φυσικά τον καταπληκτικό κινητήρα με απόδοση και χαρακτηριστικά λειτουργίας που έβαζαν τα γυαλιά σε αντίστοιχους τρίλιτρους ατμοσφαιρικούς της εποχής!Στο αυτοκίνητο αυτό έμαθα να οδηγώ..και μοιραία κατέληξα Volvakias!
Μία φορά βολβάκιας πάντα βολβάκιας...και έτσι ο πατέρας(φανατικός οπαδός της bmw,μέχρι την αγορά του 850)όταν ήρθε η ώρα να αλλάξει το υπέροχο εκείνο αυτοκίνητο με ένα νέο ψήφισε 'δαγκωτό' VOLVO..(με παροτρύνσεις και του υιου βεβαίως,βεβαίως).Το 2006 ήρθε σαν νέο μέλος στην οικογένεια ένα S80(Facelift πρώτης γενιάς..με φίλτρο,πρόγραμμα,four-c και αλλα καλούδια φορτωμένο)...και απ'ο,τι φαίνεται ήρθε για να μείνει για πολύ καιρό...ήδη το σκέφτομαι με πινακίδες Φίλπα!
Κάπως έτσι έφτασα και εγώ τώρα να ζαχαρώνω το ως άνω καταπληκτικό 30άρι!!!
Ελπίζω να μην σας κούρασα και χαίρομαι που βρίσκομαι μαζί σας!
Χρήστος -
Ναί,ναί αυτό ήταν http://images.automotive.com/reviews/im ... lvo850.jpg
http://www.stelma.org/greyart/photos/volvo850T5.jpgΤο αυτοκίνητο που για πολλούς άλλαξε την εταιρική εικόνα της volvo και την τοποθέτησε στο κλειστό τότε club των σπόρ σεντάν.Παραδοσιακά a la volvo τετράγωνο μα ταυτόχρονα αρκούντως σύγχρονο και επιβλητικό.Άλλωστε οι ακμές ήταν πιο 'απαλές' συγκριτικά με την σειρά 700 που επι της ουσίας αντικαθιστούσε.
Στην Ελλάδα αρχικά ήρθε ως δίλτρο ατμοσφαιρικό με 143hp και αργότερα έκαναν την εμφάνισή τους οι γρήγορες εκδοχές T5 με 210 και αργότερα με 225 άλογα(ίδιος κινητήρας διαφορετική χαρτογράφηση)Ο ίδιος κινητήρας τοποθετήθηκε και στις τ5 εκδόσεις των c70 s80.Δεν χρειάζεται να πούμε οτι ο συγκεκριμένος κινητήρας με την σειρά του αποτελεί την βάση του καταπληκτικού 2,5λιτρου που σήμερα αποτελεί πασπαρτού για ford και volvo!!
Στην έκδοση με τα 210 άλογα η εταιρία μετρούσε 7,3' δεύτερα για το 0-100...ενώ οι 4τροχοί 7,8 και μόλις 28,5' για το χιλιόμετρο και 230χλμ πραγματικής τελικής(και βρισκόμαστε στο 1995...)...στις ρεμπρίζ επιταχύνει σαν ντραγκστεράδικο κατα δήλωση του δοκιμαστή...Και όντως έτσι ήταν (αρκετά πιο ελαφρύ απο ένα s60!!!)
Λίγα χρόνια μετά την πρώτη παρουσίασή του το 1991 καταφθάνει η υπερσπόρ εκδοχή το 1995.Ο ίδιος κινητήρας υπερκυβισμένος στα 2,3 λίτρα και 240 ή 250 (για ορισμένες αγορές) άλογα.Η υπερσυμπιεζόμενη σουηδέζα 'χτύπαγε'' εύκολα ψιλά 6άρια στο 0-100 και προσέγγιζε τα 250χλμ τελικής.Αυτές ήταν οι περίφημες εκδόσεις 850Τ5R και αργότερα 850R.To πρώτο αυτό όχημα της VOLVO με τον κωδικό R θα διαπρέψει και στο βρετανικό πρωτάθλημα τουρισμού καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση,και πέντε νίκες συνολικά...
TO 1997 θα φρεσκαριστεί αισθητικά και θα μετονομαστεί S70 μαχόμενο την γερμανική τριάδα,στα πολυτελή μεγαλομεσαία μέχρι το 2000...http://www.edmunds.com/pictures/VEHICLE ... 96x249.jpg
Αυτονόητο οτι αγαπήθηκε ιδιαίτερα απο τους απανταχού θερμόαιμους volvakides(και tuners... )καθώς ο συνδυασμός άνεσης,χώρων,συγκλονιστικών επιδόσεων και αξεπέραστης ασφάλειας(πολλές πρωτιές και στον τομέα αυτό-πλευρικος αερόσακος σε συνδυασμό με το περίφημο SIPS)ήταν μοναδικός.Απο το 1991 μέχρι και τη στιγμή που κύλησε και το τελευταίο 850/S70 απο την γραμμή παραγωγής,είχε κερδίσει περισσότερες απο 40 διεθνείς διακρίσεις.Περισσότερες απο κάθε άλλο VOLVO ενω παράλληλα υπήρξε μια απο τις μεγαλύτερες επιτυχίες της volvo και εμπορικά!Στην πατρίδα μας ήταν γνωστό και αξιοσέβαστο..αλλά δυστυχώς μόνο σε όσους ψάχνονταν γενικώς
Ένα σπουδαίο αυτοκίνητο απο την VOLVO λίγο πριν κάνει την εμφανισή της η νέα γενιά μοντέλων της φίρμας κάπου εκεί..το 1998 με το καινοτόμο τότε s80
-
Και ένα αριστουργηματικό(και το εννοώ) βιντεάκι για να είναι πλήρης η αναδρομή!Ύμνος στη γενιά volvo της δεκαετίας μέσων '80-'90...960(s90 αργότερα!!)...850 σε πρωταγωνιστικό ρόλο και τα μικρά 440,460 αλλά και 480(για λίγο),ο φυσικός πρόγονος του C30
Αν προσέξετε ο παραλληλισμός του 850 με την θρυλική volvo amazon του '60 στο 1:13'...είναι χαρακτηριστικός
Υ.Γ Η μουσική υπόκρουση απο matrix τα σπάει!
Υ.Γ2 Οι φίλοι της VOLVO έχουμε κάθε λόγο να αισθανόμαστε υπερήφανοι ΚΑΙ για το παρελθόν της φίρμας!!!
VOLVO FOR LIFE
-
Καλώς ήρθες !!!
-
Ο χρήστης Luke Skywalker έγραψε:
http://images.automotive.com/reviews/im ... lvo850.jpg
http://www.stelma.org/greyart/photos/volvo850T5.jpgΣτην Ελλάδα αρχικά ήρθε ως δίλτρο ατμοσφαιρικό με 143hp και αργότερα έκαναν την εμφάνισή τους οι γρήγορες εκδοχές T5 με 210 και αργότερα με 225 άλογα(ίδιος κινητήρας διαφορετική χαρτογράφηση)Ο ίδιος κινητήρας τοποθετήθηκε και στις τ5 εκδόσεις των c70 s80.Δεν χρειάζεται να πούμε οτι ο συγκεκριμένος κινητήρας με την σειρά του αποτελεί την βάση του καταπληκτικού 2,5λιτρου που σήμερα αποτελεί πασπαρτού για ford και volvo!!
Η πρωτη εκδοχη της νεας γενιας modular engines της Volvo που συνεχιζετε εως σημερα (και μετα γυρναει ο πωλητης της Ford και σου λεει οχι ειναι της γενιας Duratec )...143 ατμοσφαιρικα αλογα την στιγμη που η 2.0 C ειχε 136 και ο 2.0 6κυλινδρος της BMW 150...Σε αυτο το μοτερ παρουσιαστηκαν πρωτη φορα αυλοι εισαγωγης διαφορετικου μηκους ωστε να υπαρχει καλυτερη αποδοση στις χαμηλες και στις υψηλες στροφες...κατι που αργοτερα εφαρμοστηκε μεχρι και σε Polo..
Στην έκδοση με τα 210 άλογα η εταιρία μετρούσε 7,3' δεύτερα για το 0-100...ενώ οι 4τροχοί 7,8 και μόλις 28,5' για το χιλιόμετρο και 230χλμ πραγματικής τελικής(και βρισκόμαστε στο 1995...)...στις ρεμπρίζ επιταχύνει σαν ντραγκστεράδικο κατα δήλωση του δοκιμαστή...Και όντως έτσι ήταν (αρκετά πιο ελαφρύ απο ένα s60!!!)
Το αυτοκινητο ηταν για την εποχη του...ειδικα στην ελλαδα των μικρων κυβικων και απιστευτο Q car παγκοσμιως!
Λίγα χρόνια μετά την πρώτη παρουσίασή του το 1991 καταφθάνει η υπερσπόρ εκδοχή το 1995.Ο ίδιος κινητήρας υπερκυβισμένος στα 2,3 λίτρα και 240 ή 250 (για ορισμένες αγορές) άλογα.Η υπερσυμπιεζόμενη σουηδέζα 'χτύπαγε'' εύκολα ψιλά 6άρια στο 0-100 και προσέγγιζε τα 250χλμ τελικής.Αυτές ήταν οι περίφημες εκδόσεις 850Τ5R και αργότερα 850R.To πρώτο αυτό όχημα της VOLVO με τον κωδικό R θα διαπρέψει και στο βρετανικό πρωτάθλημα τουρισμού καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση,και πέντε νίκες συνολικά...
Για να μαθαινουν και οι νεοτεροι....
http://www.volvoclub.org.uk/press/pdf/8 ... se1995.pdf
Αυτονόητο οτι αγαπήθηκε ιδιαίτερα απο τους απανταχού θερμόαιμους volvakides(και tuners... )καθώς ο συνδυασμός άνεσης,χώρων,συγκλονιστικών επιδόσεων και αξεπέραστης ασφάλειας(πολλές πρωτιές και στον τομέα αυτό-πλευρικος αερόσακος σε συνδυασμό με το περίφημο SIPS)ήταν μοναδικός.Απο το 1991 μέχρι και τη στιγμή που κύλησε και το τελευταίο 850/S70 απο την γραμμή παραγωγής,είχε κερδίσει περισσότερες απο 40 διεθνείς διακρίσεις.Περισσότερες απο κάθε άλλο VOLVO ενω παράλληλα υπήρξε μια απο τις μεγαλύτερες επιτυχίες της volvo και εμπορικά!Στην πατρίδα μας ήταν γνωστό και αξιοσέβαστο..αλλά δυστυχώς μόνο σε όσους ψάχνονταν γενικώς
Μην ξεχνας ομως την κορυφαια τοτε αντιπροσωπιση της εταιρειας απο τον Σαρακακη
Σημαντικο ρολο στην εξαιρετικη συμπεριφορα του αυτοκινητου στο δρομο επαιζε η πισω πατενταρισμενη αναρτηση delta link που συνδιαζε τα πλεονεκτηματα ανεξαρτητης αναρτησης και ημιακαμπτου αξονα ενω ειχε και στοιχεια παθητικης τετραδιευθυνσης....Η χρηση της διακοπηκε γιατι ηταν πολυ ακριβη σαν κατασκευη και επιανε αρκετο χωρο..Ένα σπουδαίο αυτοκίνητο απο την VOLVO λίγο πριν κάνει την εμφανισή της η νέα γενιά μοντέλων της φίρμας κάπου εκεί..το 1998 με το καινοτόμο τότε s80
Βασισμενο σχεδιαστικα στο πρωτοπορειακο ECC (enviromental concept car) του 1992
Καλως ηρθες ... σιγα σιγα γινομαστε πολλοι!
-
ΓΓΚ: Ανάκληση αυτοκινήτων Volvo
NAFTEMPORIKI.GR Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2009 13:57Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Volvo μοντέλα S80, V70, XC70 και XC60 με κινητήρα Τ6 εκτελούν η VOLVO CARS HELLAS σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, όπως ανακοίνωσε ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Γιάννης Οικονόμου.
Η ανάκληση περιλαμβάνει 161 οχήματα, παραγωγής 2008 έως 2010, στα οποία ο κινητήρας μπορεί να μην εκκινήσει, να εκκινήσει απότομα και/ ή να έχει ασταθές ρελαντί. Ο κινητήρας μπορεί επίσης να σταματήσει αμέσως μετά την εκκίνηση του. Σε αυτή την περίπτωση και υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης είναι πιθανό το όχημα να κινηθεί για 100 μέτρα περίπου πριν ο κινητήρας σβήσει.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της VOLVO για να γίνει εγκατάσταση νέου λογισμικού προγράμματος, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας VOLVO CARS HELLAS στο τηλέφωνο 210-5709700.
-
Πιστευα οτι δεν επηρεαζει την Ελληνικη αγορα...
-
Χμμμ ενδιαφέρον!
Γιατί το νέο μου S40 με τον (παλιό?)1.8 μου κάνει κάτι τέτοια ΄κόλπα'
5-6 φορές αρνήθηκε χαρακτηριστικά να πάρει μπρος χωρίς κανένα μήνυμα ή προειδοποίηση ή άλλο σύμπτωμα
Απλά σαν αν μην είχε βενζίνη. Με την τρίτη ή τέταρτη φορά ξεκινούσε χωρίς κανένα πρόβλημα.Οσο για το ρελαντί, αυτό είναι αρκετά ασταθές. Στο μαλακό σταμάτημα πέφτει μέχρι και τις 500 στροφές για να πεταχτεί στις 1000 και να σταθεροποιηθεί μετά από 1-2 ταλαντώσεις στις 750. Και αυτό συμβαίνει άλλοτε στην κρύα μηχανή, άλλοτε στη ζεστή, ενώ σε πολλές περιπτώσεις μένει σταθερό. Μέχρι στιγμής δεν έσβησε, αλλά φοβάμαι ότι στο κατέβασμα κάποια φορά θα το κάνει.
Μέχρι στιγμής δεν έχω επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία, καθώς είναι ακόμη 'υπό επιτήρηση'. Από την άλλη μεριά είμαι λίγο 'καμμένος' με αυτά από το προηγούμενο αυτοκίνητό μου, ένα Citroen Xsara της 1ης γενιάς (1998) που έκανε τα ίδια με το ρελαντί και μετά από εργοστασιακή ανάκληση για 'αναβάθμιση λογισμικού' και κάπου 10000 αγχωμένα χιλιόμετρα η αντιπροσωπία με ενημέρωσε προσωπικά κατά τη διάρκεια μιας αλλαγής λαδιών (ελπίζω και τους άλλους συγκατόχους) ότι ένας αισθητήρας πίεσης του ρελαντί (idle vacuum pressure sensor) είχε τοποθετηθεί σε λάθος θέση και λερώνονταν από το λάδι της μηχανής και έκανε τα δικά του. Αλλάχθηκε, μπήκε και μια παγίδα λαδιού και αποδείχθηκε ότι οι hardware επεμβάσεις συνήθως δίνουν τις λύσεις και οι software αναβαθμίσεις είναι απλά .. η βιτρίνα.
Ελπίζω να μην έχουμε τα ίδια και με το Volvo, άλλωστε το δοκιμασμένο του μοντέλου ήταν και ένα από τους λόγους αγοράς. Θα εκτιμούσα πολύ πάντως αν κάποιο από τα μέλη έχει κάποια πρόσβαση στα 'επίσημα' τεχνικά να μας κάνει μια ενημέρωση.
-
πόσα χλμ έχεις ?
όσες φορές το έχεις πάει για service σου έχουν περάσει κανά update ?
μπουζί ή μπαταρία πότε έχεις αλλάζει τελευταία ? -
Mα είναι ...ολοκαίνουργιο!
Μόλις 3100 km έχει! Γιαυτό και ανησυχώ!
-
στο δικό μου με 10Κ χλμ, έχω παρατηρήσει ότι όταν είναι στο ρελαντί με αρκετό ηλεκτρικό φορτίο, xennon κτλ, χαλαρά ... και χαϊδέψω το γκάζι με νεκρά τρεμοπαίζουν τα φώτα της πλαφονιέρας
επίσης παρατήρησα κι εγώ ότι μερικές φορές θέλει περισσότερο μιζάρισμα για να πάρει μπρος, μέχρι τώρα βέβαια δεν έχει αρνηθεί να πάρει μπρος. Τόσους μήνες που τα έχουν στο τελωνείο μπορεί να τα έχει παίξει η μπαταρία .... -
Τι χωριτικοτητα εχει η μπαταρια?
Οι on demand αντλιες βενζινης της Volvo ειναι λιγο ευαισθητες...ρωτηστε παντως για καποιο software update. -
Για την ευπάθεια στην αντλία βενζίνης ξέρω ότι αν δεν δουλεύει για μεγάλα διαστήματα και συχνά στο όριο της ρεζέρβας τότε δεν υπάρχει ζήτημα. Αυτά τουλάχιστον με ενημέρωσαν στην αντιπροσωπεία όταν στις αρχές μου έβγαλε δύο φορές μήνυμα για να μειώσω την απόδοση του κινητήρα. Το μήνυμα εξαφανίστηκε με την επανεκκίνηση του κινητήρα. Αιτία όλων τούτων, κατά την αντιπροσωπία, είναι ότι όταν η στάθμη της βενζίνης είναι χαμηλά και το μοτέρ κρύο , και ειδικά αν πατήσει κανείς βαθιά το γκάζι, τότε η κεφαλή της αντλίας υπερθερμαίνεται και μπορεί να εμφανιστεί το ζήτημα που ανέφερα αλλά και γενικότερα επηρεάζεται αρνητικά η προσδοκώμενη διάρκεια ζωής της αντλίας. Μετά από 13.000 χλμ και με μόνη μέριμνα να μην αφήνω παρκαρισμένο το αυτοκίνητο στην ρεζέρβα το ζήτημα δεν ξαναπαρουσιάστηκε, οπότε μάλλον καλά μου τα είπαν στην αντιπροσωπεία.
Για όσα αναφέρονται μάλλον κάπου ανάμεσα σε αυτά που αναφέρει ο VolvoZeus βρίσκεται η αιτία οπότε και η λύση, με την ενημέρωση του λογισμικού την πιθανότερη. Πάντως μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία θα ξεκαθαρίσει το θέμα.Άσχετο, η Volvo θα βγάλει το C30 ηλεκτροκίνητο ως C30BEV με αυτονομία 150χλμ., τελική 130, επιτάχυνση 11sec. Σίγουρα πολύ καλή λύση για αυτοκίνητο πόλης. Ξέρει κανείς αν θα μπει σε παραγωγή και πότε; Έχουμε καμία ιδέα για την τιμή;
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Η μπαταρία είναι 60 Αh κάτι που ήταν ευχάριστη έκπληξη για μένα καθώς οι εταιρείες συνήθως μιζεριάζουν στο θέμα αυτό. Είναι βέβαια ανοιχτού τύπου με ένα μικρό αυτοκόλλητο volvo επάνω.
Για παραμονή στο τελωνείο μάλλον δεν τίθεται θέμα, διότι με παραγγελία στις 21-6-2009 τα διάφορα πλαστικά στο αυτοκίνητο είχαν εργοστασιακές σφραγίδες 12-19/6 (γιαυτό κει το MY2010).
Και εμένα μου έβγαλε ένα message 'Low engine performance' μια φορά, αλλά το απέδωσα στο γεγονός ότι σε μια ζόρικη ανηφόρα το παραπήγα μαλακά στο ξεκίνημα.
Σε κάθε περίπτωση το παρατηρώ και θα δούμε. Χαίρομαι πάντως που ακούω ότι κάτι συγκεκριμένα κακό δεν μοιάζει να υπάρχει. Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε (ελπίζω )
-
ανοιχτού τύπου, σημαίνει ότι συμπληρώνουμε υγρά ? yeap 60A είναι και στο δικό μου, αλλά αν αναλογιστείς ότι έχει μεγάλες καταναλώσεις (ηλεκτρικά, θερμαινόμενα καθίσματα πχ) μάλλον κανονική του είναι.
αλήθεια τα diesel γιατί έχουν 80Α .... χρειάζονται περισσότερο ρεύμα κατά την εκκκίνηση
μέχρι τώρα μήνυμα 'Low engine performance' δεν μου το έχει βγάλει ..... μάλλον δεν το πιέζω αρκέτα !!!!
δευτέρα αλλάξω 'προληπτικά 10Κχλμ' τα λάδια με (0-30 Α5 100% synthetic volvo label) και θα στείλω για ανάλυση τα προηγούμενα .. για να δούμε ...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
ανοιχτού τύπου, σημαίνει ότι συμπληρώνουμε υγρά ?Ναι
yeap 60A είναι και στο δικό μου, αλλά αν αναλογιστείς ότι έχει μεγάλες καταναλώσεις (ηλεκτρικά, θερμαινόμενα καθίσματα πχ) μάλλον κανονική του είναι.
Εμενα αν θυμαμαι καλα ειναι 70Α
δευτέρα αλλάξω 'προληπτικά 10Κχλμ' τα λάδια με (0-30 Α5 100% synthetic volvo label) και θα στείλω για ανάλυση τα προηγούμενα .. για να δούμε ...
Που?
-
Λεγοντας για αλλαγη λαδιων....εγω που πλησιαζω στο σερβις των 80.000χλμ τι εργασιες πρεπει να γινουν στο αυτοκινητο...ξερει κανεις???και ποιο θα ειναι το κοστος περιπου...
VOLVO FORUM