Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 25
    • Best 0
    • Groups 0

    gpap

    @gpap

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    25
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    gpap Unfollow Follow

    Latest posts made by gpap

    • RE: VOLVO FORUM

      Ο χρήστης gdoudou έγραψε:

      Παιδιά,
      το ραντεβού των Βορείων (όχι Προαστείων) ισχύει;
      Άντε, να οργανωνόμαστε! Πέμπτη έχουμε.
      Που θα βρεθούμε, σε ποια volvo από τις 3 (Σφακιανάκη, Αutopoint Θέρμης, Αutopoint Μενεμένης), ποια ώρα, ποιοι θα έρθουν.
      Μετά βόλτα για καφεδάκι και κουβεντούλα ή φαγητό (για εμάς που φλερτάρουμε με την άνω μπάντα των FM σε κιλά).
      Ας αλλάξουμε και κανένα τηλέφωνο με πμ...

      Λοιπόν, θα βρεθούμε στην Volvo Σφακιανάκης στη Δυτική Θεσσαλονίκη, το Σάββατο στις 10.00 το αργότερο. Εγώ μετά θα αποχωρήσω λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων. Κανονίστε όμως να είμαστε κι άλλοι, όχι μόνο εγώ και ο deadp. Πώς θα οργανωθούμε αλλιώς;;; Οι Αθηναίοι μας έφαγαν λάχανο. Αναμένουμε κι άλλες συμμετοχές. Εντάξει gpap, grgio1, KostasPap, arist2, kkkostas, stavros1926, DimitrisPap...;;;

      Παιδιά λυπάμαι, αύριο φεύγω εξωτερικό μέχρι 25/1. Μετά στη διάθεσή σας
      Αν πάτε Σφακιανάκη ....χαιρετίσματα στον Στέλιο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpap
    • RE: VOLVO FORUM

      Καλησπέρα,

      Εγώ 'ψώνισα΄από Σφακιανάκη λόγω ...τιμής (500 € λιγότερο). Σε προηγούμενο post είχα γράψει για τις αμφιβολίες μου για την ποιότητα του service, όπως το είδα μέ μια απλή βόλτα που έκανα, όταν πήγα για να πάρω το αυτοκίνητο.

      Γενικά το όλο σκηνικό μου δημιουργούσε βάσιμες αμφιβολίες κατά πόσο θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στο γεγονός ότι ο αριθμός των Volvo τριπλασιάστηκε ξαφνικά λόγω πολιτικής τιμών στην μετά Σαρακάκη εποχή.
      Και το λέω αυτό δηλώνοντας ότι είμαι Μηχ/γος Ηλ/γος Μηχανικός, άρα έχω μια τεχνική άποψη για το θέμα.
      Γιατί 4-5 ράμπες, κάτι χύμα υπολογιστές, έ δεν είναι και ότι καλύτερο. Και είναι πραγματικά κρίμα ότι όλες οι αντιπροσωπείες επενδύουν στη ΄μούρη', στο σαλόνι για τις πωλήσεις, ενώ πραγματικά το χοντρό χρήμα είναι στο aftersales. Όποιος καταφέρει και μαζέψει τους πελάτες, έβγαλε και τα χοντρά λεφτά.

      Το ευχάριστο είναι ότι (από ότι διαβάζω) τα προβλήματα είναι λίγα. Προσωπικά με 7000 km πάω καλά με ένα μόνο (μικρό) προβληματάκι με κάποια μικροαστάθεια στο ρελαντί από καιρού σε καιρό. Κατά τα άλλα
      πάμε καλά, πολύ καλά!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpap
    • RE: VOLVO FORUM

      Καλορίζικο και από εμένα.

      Να σου απαντήσω και εγώ στα 3,4.

      Η θέση του οδηγού είναι πραγματικά καλή. Θέλει να τη συνηθίσεις λίγο, και εγώ στην αρχή είχα μια περίεργη αίσθηση. Το παλιό ήταν το Citroen Xsara, που παρά τα διάφορά του από πλευράς άνεσης σαλονιού ήταν κορυφαίο. Η μεγάλη μου έκπληξη ήταν ότι το S40 ήταν 10 cm στενότερο! Αν συνυπολογίσεις και τις πιο ενισχυμένες πόρτες του, αν δεν είχαν την λεπτή κονσόλα στη μέση με το αρθρωτό χειρόφρενο, μάλλον δεν θα χωρούσαμε. Ξεπερνώντας όμως μια αρχική 'κλειστοφοβική' αίσθηση σύντομα διαπιστώνεις ότι η θέση του οδηγού σε 'αγκαλιάζει' υπέροχα, όλα είναι εκεί που πρέπει και οι προσφερόμενες ρυθμίσεις περισσεύουν για να σε κάνουν να νοιώσεις άνετα. Και πίστεψέ με η Γαλλίδα που ήταν πραγματικά πολύ άνετη στο ταξίδι χάνει στη σύγκριση με τον ..Σουηδό!

      Στον χώρο των αποσκευών όμως θα συμφωνήσω ότι θα μπορούσαν να βάλουν 2-3 λάστιχα στήριξης για κάποια μικροπράγματα. Ίσως έχει να κάνει με το ότι δεν θέλαν να στενέψει περισσότερο το πραγματικά στενό πορτμπαγκάζ. Και εγώ εκμεταλλεύομαι το χώρο της (μικρής) ρεζέρβας, αλλά εκεί θέλει προσοχή τι βάζεις και πώς το βάζεις για να μην κουδουνίζει ενοχλητικά (εκτός από σετ φαρμακείου πυροσβεστήρα, έβαλα και τα καθαριστικά κλπ εκεί πέρα). Φυσικά, αν χρησιμοποιήσεις το repair kit ελαστικών της Volvo (που το ψάχνω ακόμη να το βρω πού το πουλάνε) αφήνεις τη ρεζέρβα σπίτι και έχεις στη διάθεσή σου όλο το ...στρογγυλό!

      Καλώς όρισες και στην παρέα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpap
    • RE: VOLVO FORUM

      Καλή χρονιά σε όλους τους volvίστες

      Πολλά και ευχάριστα χιλιόμετρα και η πιο όμορφη διαδρομή ας είναι πάντα η επόμενη!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpap
    • RE: VOLVO FORUM

      Sorry παιδιά αλλά εκείνη την ώρα θα είμαι μάλλον στο δρόμο για Ελ. Βενιζέλος για επιστροφή Θεσσαλονίκη!
      (γκαντεμιά λέμε!)

      Next time (γιατί θα το ξανακάνουμε, έτσι?)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpap
    • RE: VOLVO FORUM

      Όταν είσαι σταματημένος και ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί, η στιγμιαία κατανάλωση που δείχνει ο υπολογιστής είναι 0. Αυτό είναι λογικό γιατί η μέση κατανάλωση μετριέται σε lt/100km και όταν είσαι σταματημένος διανύεις 0 km.
      Το καύσιμο που καίει το αυτοκίνητο στο ρελαντί (π.χ. σε μποτιλιάρισμα μέσα στη πόλη) υπολογίζεται στην μέση κατανάλωση που δίνει ο υπολογιστής ή όχι; Ίσως εκεί να οφείλεται η μεγάλη απόκλιση.

      Υπολογίζεται. Κάνε την εξής δοκιμή. Μόλις κάνεις reset το TC και ξεκινήσεις μες στην πόλη σε ένα φανάρι δες τη μέση κατανάλωση. Θα αρχίσει να ανεβαίνει παρόλο που είσαι ..ακίνητος. Φυσικά αυτό φαίνεται μόνο μόλις κάνεις reset, διότι μετά από λίγο η μέση τιμή της κατανάλωσης δεν επηρεάζεται σημαντικά από το ρελαντί (ιδιαίτερα όταν σου βγάζει κάτι ... ανατριχιαστικά 99,99 lt/100 km στα ξεκινήματα )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpap
    • RE: VOLVO FORUM

      Δεν το πιστεύω!
      Το επόμενο ΣΚ θα είμαι ... Αθήνα (χωρίς αυτοκίνητο!)

      Κρίμα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpap
    • RE: VOLVO FORUM

      Τα είχα ποστάρειι όλα παραπάνω

      27 λίρες Αγγλίας (αλμυρούτσικα ε?) + 15% ΦΠΑ αλλά με τα μεταφορικά τι γίνεται? Δεν σε συμφέρει με τίποτε να παραγγείλεις μόνο ένα πράγμα. Θα πρέπει να τη βάλεις με άλλα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpap
    • RE: VOLVO FORUM

      Καλησπέρα,

      Λοιπόν το υλικό παραλήφθηκε στις 6 ημέρες από Αγγλία (παράδοση στο σπίτι)

      Οι ..πρώτες εντυπώσεις...

      Τα rubber πατάκια... ψιλοαπογοήτευση. Φτηνοδουλειά ρε παιδιά, και ντροπή για τη Volvo. Είχα πάρει από βενζινάδικο με 28 € αγγλικά καουτσουκένια universal πατάκια με μαλακό καουτσούκ, απλά υπέροχα. Αυτά είναι κάπως ....πρώην ..σοσιαλιστικά (made in Latvia BTW).

      Το πίσω shade ήταν μάλλον η ευχάριστη έκπληξη. Κομψότατο, σε μια όμορφη θηκούλα, ότι πρέπει για να το στριμώξει κανείς ... στη ρεζέρβα τις κρύες μέρες του χειμώνα. Δεν το πέρασα, αλλά δεν έχει βεντούζες και μάλλον εφαρμόζει στο πλαίσιο του παραθύρου. Κατά τα άλλα, τετράγωνες μεγαλούτσικες τρυπούλες, όχι όπως τα γνωστά βεντουζάτα κατασκευάσματα που μάλλον θα σου επιτρέπουν κάποια αξιοπρεπή θέα τη μέρα τουλάχιστον.

      Τα καθαριστικά ... μπήκαν αποθήκη, ενώ το πρελόκ, έχει απλά και το ..σηματάκι καουτσουκένιο και όχι μεταλλικό (για να μην ..ξύνει την κονσόλα ..προφανώς).
      Όλα Volvo original με τα περιτυλίγματα τους, τις συσκευασίες τους και .. τις οδηγίες χρήσης.

      Η συσκευασία απίθανη, λίγο ταλαιπωρημένη και αρκετά ογκώδης. Παράδοση στην Ελλάδα μέσω ACS.

      Ααα και να μην ξεχάσω και το δώρο.... Ένα σακουλάκι καραμέλες με ασημί περιτύλιγμα ... Volvo for life!

      Με γειά μου!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpap
    • RE: VOLVO FORUM

      Ουτε καν βεντουζες δεν εχει συμφωνα με τις οδηγιες εγκαταστασης

      Τέλεια! Αυτό ακριβώς ήθελα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpap
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr