Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    luke-skywalker

    @luke-skywalker

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    luke-skywalker Unfollow Follow

    Latest posts made by luke-skywalker

    • RE: VOLVO FORUM

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      Να αναφέρω εδώ δική μου εμπειρία με honda s2000 των 240Hp με 2άτομα(μόνος μου στο s80-πρόγραμμα,φιλτρο),το οποίο έφυγε σφαίρα στην αρχή για να μείνει αρκετά πίσω μετά τα 160-170 χλμ(όταν δηλαδή το turbo στο δικό μου είχε ξυπνήσει για τα καλά)Στην κυριολεξία δεν με έφτανε σε τέτοιο βαθμό που ακόμα και εγώ έφτασα στο σημείο να αναρωτιέμαι...

      Η δικη μου παντως εμπειρια με S2000 ειναι ακριβως αναποδη....απο σταση πεταγμα μπροστα, μεχρι τα 200 σταθερα μπροστα του, και μετα του κουναγα μαντηλι!! Το ιδιο και με boxter S auto του 2002 αλλα μονο ρολλαριστα....

      Προφανώς ο τύπος με το S2000 σταμάτησε να πιέζει. Ή αυτό ή το S80 έχει πάρα πολλά άλογα λόγω προγράμματος.

      το s2000 να ξεκαθαρισουμε οτι δεν εχει 240 αλογα και δεν εχει καθολου ροπη , το μονο που το σωζει ειναι το βαρος του (σε ευθεια αναφερομαι, γιατι σε στροφες που το εχω δει σε δραση ειναι οπλο αλλα θελει χερια αλλιως παει με 60 )

      volvozeus να σε ρωτησω s3 παλιο πατας ανετα? γιατι σε σχετικη κοντρα (s3 παλιο με τα 210 vs s2k) που εχουμε κανει εγινε το εξης.. το s3 εφυγε μπροστα (καλυτερη εκκινηση - χαλντεξ) και στα 120-140 το s2000 πατησε επιτελους κατω και το καταπιε το audaki

      παρα την καλυτερη εκκινηση του audi το χοντα καταφερε να καλυψει 2-3 αυτοκινητα διαφορα και να του ριξει αλλα 1-2

      μετα βεβαια εκανε κοντρα με μενα και μπηκε στη θεση του , απο 2ες κιολας

      επισης στις μεγαλες ταχυτητες κοντρα σε καμπριο να εχεις στο νου σου αν εχει κουκουλα ανοικτη ή οχι
      εχει τεραστια διαφορα στα 170+ και πιο κατω ισως

      στις πολυ μεγαλες ταχυτητες ανοικτο καμπριο διασυρεται

      Η HONDA υπόσχεται 240bhp στις 7800 στροφές...Απο ροπή και αναλογικά με την ιπποδύναμη ο κινητήρας είναι όντως 'ψόφιος',θα συμφωνήσω(22.4 kgm).Απο την άλλη με δεδομένο τα όσα αναφέρει ο VOLVOZEUS αλλά και απο ο,τι είδα και εγώ,τα νούμερα που ανακοινώνει η HONDA ίσως είναι παραπλανητικά...Προσωπικά δεν μου αρέσει να πιέζω το αυτοκίνητο στα ξεκινήματα(ούτε βέβαια είναι το s80 αυτοκίνητο για κόντρες )αλλά απο την στιγμή που πέρασα μπροστά και έχοντας 200χλμ γύρω στις 6000στροφές με τετάρτη ήταν αρκετά μέτρα πίσω μου.Αλλάζοντας αμέσως σε πέμπτη και σημαδεύοντας 230+ στο κοντέρ είχε μείνει πολύ πίσω...Άν έκοψε σαφώς και δεν μπορώ να το ξέρω(πολύ πιθανό),σίγουρα όμως θα 200άρισε και αυτός(τα παραπάνω αναφορικά με το σχόλιο του REALZEUS)

      VOLVOZEUS έχεις τετρακίνηση απο ο,τι καταλαβαίνω...τυχερέ! ...Δικαιολογείται λοιπόν και το πιο γρήγορο ξεκίνημα σου σε σχέση με το s2000 αλλά και το οτι βολεύεσαι πιο άνετα απο εμένα στις στροφές (ευελπιστώ μελλοντικά στην βοηθεια της KW VARIANT 2 για να στρώσει κάπως η κατάσταση ) .....Εκεί οπου(στις στροφές)βέβαια το HONDA σαφώς και δεν παίζεται και χτυπάει-στα σωστά χέρια-ακόμα και πιο ακριβές και καθαρόαιμες κατασκευές...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      luke-skywalker
    • RE: VOLVO FORUM

      Αναφορικά με την συζήτηση για τα οπελ,έχω να παρατηρήσω πως το astra αν και ισχυρότερο συγκριτικά με το corsa δεν διαθέτει ουτε την ίδια γραμμικότητα στην απόδοση της δύναμης(και κατα συνέπεια αυτή είναι πιο δύσκολα αξιοποιήσιμη) ούτε είναι εξίσου καλοστημένο με το μικρό όπελ.'Σκοτώστρα' το χαρακτήριζε φίλος ιδιοκτήτης,υπο την έννοια οτι για να το πάς πραγματικα γρήγορα πρέπει να διαθέτεις ευμεγέθεις...γεννητικούς αδένες και φυσικά να είσαι(και οχι να νομίζεις οτι είσαι) πραγματικά ικανός οδηγός.... Εξάλλου στα χαρτιά το corsaki έχει καλύτερη,έστω και οριακά,αναλογία βάρους/Ιπποδύναμης(7 Kg/PS-6.94 Kg/PS)....σχετικά με την σύγκριση μεταξύ τους(και οχι μόνο..) δείτε το πολύ καλό
      http://www.zeperfs.com

      Οι ονομαστικές επιδόσεις πολλές φορές απέχουν αρκετά απο την πραγματικότητα,που συναντά κάποιος σε καθημερινές συνθήκες και εκεί τα volvo κάνουν τη διαφορά.Η ομαλή απόδοση της ισχύος που καθιστά την δύναμη πλήρως αξιοποιήσιμη μπορεί να προκαλέσει δυσάρεστη έκπληξη για πολλούς 'γρήγορους' ειδικά στα 'πολλά' χιλιόμετρα...

      sprsk δεν γνωρίζω ποιο μοντέλο έχεις,αλλά αν πρόκειται για T5(ή κινείται με πρόγραμμα σε παρόμοια απόδοση),μου ακούγεται αρκετά λογικό στα πολλά χιλιόμετρα αλλά και στις ρεμπρίζ να έχεις το προβάδισμα.Να αναφέρω εδώ δική μου εμπειρία με honda s2000 των 240Hp με 2άτομα(μόνος μου στο s80-πρόγραμμα,φιλτρο),το οποίο έφυγε σφαίρα στην αρχή για να μείνει αρκετά πίσω μετά τα 160-170 χλμ(όταν δηλαδή το turbo στο δικό μου είχε ξυπνήσει για τα καλά)Στην κυριολεξία δεν με έφτανε σε τέτοιο βαθμό που ακόμα και εγώ έφτασα στο σημείο να αναρωτιέμαι...

      Ο δρόμος νομίζω οτι είναι το απόλυτο κριτήριο σύγκρισης πέρα απο τις επιδόσεις στα 'χαρτιά'...αρκεί να μην αρχίσουν οι στροφές γιατι εκεί πάσχουμε λίγο(βάρος-όγκος)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      luke-skywalker
    • RE: VOLVO FORUM

      Καλώς ήρθες και χαιρετισμούς στην όμορφη Λάρνακα!Καλορίζικο και καλοτάξιδο το s40!Απο τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία του!

      Στο θέμα κινητήρες όντως η Volvo έχει μείνει λίγο πίσω,σε ο,τι αφορά τουλάχιστον τα 'μικρά' κυβικά.Αυτό που προξενεί εντύπωση είναι οτι σχεδόν όλες οι ευρωπαϊκές εταιρίες έχουν εξελίξει υπερσύγχρονους turboκινητήρες μικρού κυβισμού,ενώ οι πρώτοι διδάξαντες σουηδοί(αναφέρομαι και στην saab)πιάστηκαν στον ύπνο...Ας ελπίσουμε οτι αυτό σύντομα θα αλλάξει δεδομένης και της έλευσης του νεου s60 (1600άρης turbo).

      Ο τωρινός 1,6 θεωρώ και εγώ οτι κινεί οριακά το s40...Ωστόσο ας μην παραβλέπουμε και το όφελος στην κατανάλωση.(αλήθεια οι τιμές των καυσίμων στην Κύπρο που βρίσκονται;)

      sprsk και VolvoZeus ευχαριστώ με την σειρά μου για το καλωσόρισμα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      luke-skywalker
    • RE: VOLVO FORUM

      Και ένα αριστουργηματικό(και το εννοώ) βιντεάκι για να είναι πλήρης η αναδρομή!Ύμνος στη γενιά volvo της δεκαετίας μέσων '80-'90...960(s90 αργότερα!!)...850 σε πρωταγωνιστικό ρόλο και τα μικρά 440,460 αλλά και 480(για λίγο),ο φυσικός πρόγονος του C30

      Youtube Video

      Αν προσέξετε ο παραλληλισμός του 850 με την θρυλική volvo amazon του '60 στο 1:13'...είναι χαρακτηριστικός

      Υ.Γ Η μουσική υπόκρουση απο matrix τα σπάει!

      Υ.Γ2 Οι φίλοι της VOLVO έχουμε κάθε λόγο να αισθανόμαστε υπερήφανοι ΚΑΙ για το παρελθόν της φίρμας!!!

      VOLVO FOR LIFE

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      luke-skywalker
    • RE: VOLVO FORUM

      Ναί,ναί αυτό ήταν http://images.automotive.com/reviews/im ... lvo850.jpg
      http://www.stelma.org/greyart/photos/volvo850T5.jpg

      Το αυτοκίνητο που για πολλούς άλλαξε την εταιρική εικόνα της volvo και την τοποθέτησε στο κλειστό τότε club των σπόρ σεντάν.Παραδοσιακά a la volvo τετράγωνο μα ταυτόχρονα αρκούντως σύγχρονο και επιβλητικό.Άλλωστε οι ακμές ήταν πιο 'απαλές' συγκριτικά με την σειρά 700 που επι της ουσίας αντικαθιστούσε.

      Στην Ελλάδα αρχικά ήρθε ως δίλτρο ατμοσφαιρικό με 143hp και αργότερα έκαναν την εμφάνισή τους οι γρήγορες εκδοχές T5 με 210 και αργότερα με 225 άλογα(ίδιος κινητήρας διαφορετική χαρτογράφηση)Ο ίδιος κινητήρας τοποθετήθηκε και στις τ5 εκδόσεις των c70 s80.Δεν χρειάζεται να πούμε οτι ο συγκεκριμένος κινητήρας με την σειρά του αποτελεί την βάση του καταπληκτικού 2,5λιτρου που σήμερα αποτελεί πασπαρτού για ford και volvo!!

      Στην έκδοση με τα 210 άλογα η εταιρία μετρούσε 7,3' δεύτερα για το 0-100...ενώ οι 4τροχοί 7,8 και μόλις 28,5' για το χιλιόμετρο και 230χλμ πραγματικής τελικής(και βρισκόμαστε στο 1995...)...στις ρεμπρίζ επιταχύνει σαν ντραγκστεράδικο κατα δήλωση του δοκιμαστή...Και όντως έτσι ήταν (αρκετά πιο ελαφρύ απο ένα s60!!!)

      Λίγα χρόνια μετά την πρώτη παρουσίασή του το 1991 καταφθάνει η υπερσπόρ εκδοχή το 1995.Ο ίδιος κινητήρας υπερκυβισμένος στα 2,3 λίτρα και 240 ή 250 (για ορισμένες αγορές) άλογα.Η υπερσυμπιεζόμενη σουηδέζα 'χτύπαγε'' εύκολα ψιλά 6άρια στο 0-100 και προσέγγιζε τα 250χλμ τελικής.Αυτές ήταν οι περίφημες εκδόσεις 850Τ5R και αργότερα 850R.To πρώτο αυτό όχημα της VOLVO με τον κωδικό R θα διαπρέψει και στο βρετανικό πρωτάθλημα τουρισμού καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση,και πέντε νίκες συνολικά...

      TO 1997 θα φρεσκαριστεί αισθητικά και θα μετονομαστεί S70 μαχόμενο την γερμανική τριάδα,στα πολυτελή μεγαλομεσαία μέχρι το 2000...http://www.edmunds.com/pictures/VEHICLE ... 96x249.jpg

      Αυτονόητο οτι αγαπήθηκε ιδιαίτερα απο τους απανταχού θερμόαιμους volvakides(και tuners... )καθώς ο συνδυασμός άνεσης,χώρων,συγκλονιστικών επιδόσεων και αξεπέραστης ασφάλειας(πολλές πρωτιές και στον τομέα αυτό-πλευρικος αερόσακος σε συνδυασμό με το περίφημο SIPS)ήταν μοναδικός.Απο το 1991 μέχρι και τη στιγμή που κύλησε και το τελευταίο 850/S70 απο την γραμμή παραγωγής,είχε κερδίσει περισσότερες απο 40 διεθνείς διακρίσεις.Περισσότερες απο κάθε άλλο VOLVO ενω παράλληλα υπήρξε μια απο τις μεγαλύτερες επιτυχίες της volvo και εμπορικά!Στην πατρίδα μας ήταν γνωστό και αξιοσέβαστο..αλλά δυστυχώς μόνο σε όσους ψάχνονταν γενικώς

      Ένα σπουδαίο αυτοκίνητο απο την VOLVO λίγο πριν κάνει την εμφανισή της η νέα γενιά μοντέλων της φίρμας κάπου εκεί..το 1998 με το καινοτόμο τότε s80

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      luke-skywalker
    • RE: VOLVO FORUM

      Την καλησπέρα μου στην ωραία παρέα και καλώς σας βρήκα!!...Επιτέλους ένας όμορφος και φιλόξενος χώρος για όλους εμάς τους φίλους της περίφημης Σουηδικής φίρμας,που μόλις τα τελευταία χρόνια άρχισε να βρίσκει την αναγνώριση που της αξίζει και στην πατρίδα μας....

      Σε ο,τι με αφορά,είμαι σχετικά όψιμος(ή μήπως οχι και τόσο;;;)αν μπορώ να το πώ έτσι,φίλος της μάρκας...Κάπου εκεί γύρω στο 1995,όταν στην οικογένεια ήρθε να προστεθεί ως βασικό μεταφορικό μέσο ένα μπορντώ 850Τ5 με 210 αλόγατα(και 30 κιλά ροπής..),ιπποδύναμη σκανδαλιστική για τα δεδομένα των δίλιτρων οικογενειακών της εποχής γενικά και της Volvo ειδικότερα.Θυμάμαι ακόμα τα επαινετικά σχόλια των 4τροχων,στην παρουσίασή τους,για την ποιότητα κατασκευής,το κράτημα,τους χώρους και φυσικά τον καταπληκτικό κινητήρα με απόδοση και χαρακτηριστικά λειτουργίας που έβαζαν τα γυαλιά σε αντίστοιχους τρίλιτρους ατμοσφαιρικούς της εποχής!Στο αυτοκίνητο αυτό έμαθα να οδηγώ..και μοιραία κατέληξα Volvakias!

      Μία φορά βολβάκιας πάντα βολβάκιας...και έτσι ο πατέρας(φανατικός οπαδός της bmw,μέχρι την αγορά του 850)όταν ήρθε η ώρα να αλλάξει το υπέροχο εκείνο αυτοκίνητο με ένα νέο ψήφισε 'δαγκωτό' VOLVO..(με παροτρύνσεις και του υιου βεβαίως,βεβαίως).Το 2006 ήρθε σαν νέο μέλος στην οικογένεια ένα S80(Facelift πρώτης γενιάς..με φίλτρο,πρόγραμμα,four-c και αλλα καλούδια φορτωμένο)...και απ'ο,τι φαίνεται ήρθε για να μείνει για πολύ καιρό...ήδη το σκέφτομαι με πινακίδες Φίλπα!

      Κάπως έτσι έφτασα και εγώ τώρα να ζαχαρώνω το ως άνω καταπληκτικό 30άρι!!!

      Ελπίζω να μην σας κούρασα και χαίρομαι που βρίσκομαι μαζί σας!
      Χρήστος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      luke-skywalker
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr