-
Μήπως 'σκας' πολλές φορές την αντλία ?
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ξέρεις πόσα χιλιόμετρα δίνει η 5η σου; Με τι ταχύτητες ταξιδεύεις;με 5η 2900στρφ/λ περιπου στα 100κμ/ω
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μήπως 'σκας' πολλές φορές την αντλία ?Εξειδικευμένη ορολογία αυτή Αν κατάλαβα καλά, εννοείς όταν ο βενζινάς προσπαθεί να στρογγυλοποιήσει το ποσό που θα πληρώσεις και βάζει και άλλο. Ναι όντως συμβαίνει αυτό.
Κανένα τιπ για σωστή μέτρηση?
-
Θα σε γελάσω, το ψάχνω ακόμα
Αλλά σίγουρα αν κάνεις σε βάθος χρόνου μετρήσεις, και δεν σκάς την αντλία όταν όντως είναι σχεδόν να γεμίσει, είναι προτιμότερο μάλλον -
Βασικά αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι έχοντας πολλές μετρήσεις, σιγά σιγά τα λάθη (που σίγουρα υπάρχουν σε κάθε μέτρηση) λίγο πολύ το ένα θα ακυρώσει το άλλο και το νούμερο θα είναι πάνω-κάτω σωστό...
Ακριβή μέτρηση κατανάλωσης δεν γίνεται να κάνεις...
Μόνο σε εργαστήριο με δοκιμαστικό σωλήνα...
-
Aκριβώς, όσο μεγαλύτερο το δείγμα τόσο πιο ακριβείς οι μετρήσεις
στα δικά μας:
3000 χλμ το σύνολο του ταξιδιού με μέση κατανάλωση 7,5.
Κινήθηκε από 6,9 έως 8 στα επιμέρους κομμάτια.
Το 6,9 ήταν στο κομμάτι μετά την επισκευή που προσπαθούσα να οδηγήσω χωρίς φρένο
Ήταν επαρχιακός με γλυκιά χάραξη και ψηλές ταχύτητες, αλλά πολύ 'χυτή' οδήγηση -
Kαιρό είχα να μετρήσω κατανάλωση, και τελευταία κατέγραψα χαμηλή μέτρηση και είπα να ...περηφανευτώ λίγο:
7,72 lt/100
Tαξίδι επιστροφής από Γιάννενα, και δρομολόγια στην Αθήνα (2 φορές στην δουλειά, ένα αεροδρόμιο, μια έξοδο στο κέντρο...).Τη βρήκα...συμπαθέστατη, συνήθως είμαι πιο πάνω τουλάχιστον για κατά ένα λίτρο.
Έχω το 1.2 με 86 ίππους και λάστιχα μαμά διάστασης 195/50/15. -
Οι τιμές βενζίνης ανά την ....Ευρώπη....τουλάχιστον σύμφωνα με την εφημερίδα.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=61788&cid=12 -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
7,72 lt/100
Tαξίδι επιστροφής από Γιάννενα, και δρομολόγια στην Αθήνα (2 φορές στην δουλειά, ένα αεροδρόμιο, μια έξοδο στο κέντρο...).Τη βρήκα...συμπαθέστατη, συνήθως είμαι πιο πάνω τουλάχιστον για κατά ένα λίτρο.
Έχω το 1.2 με 86 ίππους και λάστιχα μαμά διάστασης 195/50/15.Πως οδηγείς;;;;
Εγώ με το 206 σήμερα φουλάρισα και είδα 7,3 και είχα καιρό να δω πάνω από 7 (συνήθως τώρα τελευταία είμαι μεταξύ 6,8 και 7). Ίσως για την αύξηση φταίνε τα ελαφρώς πιο σκληρά αμορτισέρ που με κάνουν να πιέζω λίγο πιο πολύ ή το ότι τώρα τελευταία οδηγώ τη Νίτσα πολύ και ξεδίνω με το 206...
1,6 110ps λάστιχο 195/50/15.
-
Με δυό ταχύτητες κάτω, μπας και καταφέρει και στρίψει
Τί ασχολείσαι με τον άσχετο -
Έλα μωρέ... Ιταλικά τώρα... τι να μας πουν...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Έλα μωρέ... Ιταλικά τώρα... τι να μας πουν...σε βλεπω
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Έλα μωρέ... Ιταλικά τώρα... τι να μας πουν...
σε βλεπω
Δεν το έγραψα εγώ... ο κολλητός του κουμπάρου του αδερφού του γείτονα της συννηφάδας του πρώτου ξαδέρφου μου το έγραψε που χάκεψε τους κωδικούς μου και μπαίνει να μου κάνει ζημιά!
Πιστέψτε με!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Έλα μωρέ... Ιταλικά τώρα... τι να μας πουν...
σε βλεπω
Δεν το έγραψα εγώ... ο κολλητός του κουμπάρου του αδερφού του γείτονα της συννηφάδας του πρώτου ξαδέρφου μου το έγραψε που χάκεψε τους κωδικούς μου και μπαίνει να μου κάνει ζημιά!
Πιστέψτε με!
Σε πιστευω αλλα ακομα σε βλεπω
-
8,7 εκανε μεσο ορο το σιτε με την καταναλωση.Ενα ντεποζιτο περιπου 600χλμ οπου ειχαμε πεσει 2 ωρες και σε κινηση.Δε καιει πολλα παλι καλα.
-
Kι εγώ σας βλέπω
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
7,72 lt/100
Tαξίδι επιστροφής από Γιάννενα, και δρομολόγια στην Αθήνα (2 φορές στην δουλειά, ένα αεροδρόμιο, μια έξοδο στο κέντρο...).Τη βρήκα...συμπαθέστατη, συνήθως είμαι πιο πάνω τουλάχιστον για κατά ένα λίτρο.
Έχω το 1.2 με 86 ίππους και λάστιχα μαμά διάστασης 195/50/15.Πως οδηγείς;;;;
Εγώ με το 206 σήμερα φουλάρισα και είδα 7,3 και είχα καιρό να δω πάνω από 7 (συνήθως τώρα τελευταία είμαι μεταξύ 6,8 και 7). Ίσως για την αύξηση φταίνε τα ελαφρώς πιο σκληρά αμορτισέρ που με κάνουν να πιέζω λίγο πιο πολύ ή το ότι τώρα τελευταία οδηγώ τη Νίτσα πολύ και ξεδίνω με το 206...
1,6 110ps λάστιχο 195/50/15.
Δεν ξέρω, γενικά το Υ δεν είναι οικονομικό, ειδικά όταν το πιέζεις. Επιπλέον, πρέπει να παίζει σίγουρο ρόλο το γκάζι με ντίζα, ενώ το δικό μου έχει και αρκετά κοντό κιβώτιο. Δηλαδή, στο ταξίδι είναι διαρκώς πάνω από 4500 στροφές.
Επίσης, το 206 σου έχει πολύ οικονομικό μοτέρ, το ίδιο με της Xsara του πατρός μου.
-
Εγώ πια δεν ξέρω τι να πρωτοδώ...
Ναι... το 206 είναι αρκετά οικονομικό. Πιστεύω πως είναι ο συνδυασμός σχετικά ροπάτου κινητήρα με σχετικά ελαφρύ αμάξωμα... Σε πλήρη αντίθεση με τη Νίτσα που ο 1,5 τόνος της χρειάζεται κανα δυο πετρελαιοπηγές αν αποφασίσεις να προσπαθήσεις να κινηθείς σβέλτα. Στο τέλος βέβαια, βλέπεις ότι δεν το καταφέρνεις, οπότε ηρεμείς, οδηγείς σαν νταλικιέρης και πετυχαίνεις μία φυσιολογική κατανάλωση...
Τελικά έχω καταλήξει ότι για οικονομία σε όλες τις συνθήκες (εξαιρείται η πόλη) χρειάζεσαι μακρύ κιβώτιο και ροπή για να καλύπτει τα κενά... Γι' αυτό και οι tsi καίνε λίγο... Δεν χρειάζεται να τους πιέζεις.
Με το 206 το αρνητικό ρεκόρ κατανάλωσης που έχω πετύχει ΔΕΝ ήταν στην πίστα, αλλά μία φορά που έκαψα 1/4 του ρεζερβουάρ όπως συνήθως και 1/4 με 5 άτομα και σταθερή ταχύτητα 170χαω (ε.ο. Θεσ/νίκης - Κατερίνης χωρίς ιδιαίτερη κίνηση) όπου είδα 12...
-
εχω την μεγαλυτερη καταναλωση απο ολα τα 122αρια στο sportmonitor ,απο ολα τα 160αρια εκτος απο εναν και μονο 5 gti εχουν παραπανω απο μενα Τελικα πρεπει να του πινω το αιμα
-
Καλησπέρα,
Μέτρηση κατανάλωσης σήμερα (χωρίς φουλάρισμα), σύμφωνα με τις ενδείξεις του BC και του Navi (iGO 8 ) έχουμε:
Χιλιόμετρα: 354 (ένδειξη Navi)
Μ.Ο Ταχύτητας: 118Κm/h (ένδειξη Navi)
Max Speed: 211Km/h GPS (ένδειξη Navi), κοντερίσια 220+
Μ.Ο Κατανάλωσης: 6,3l/100Km (ένδειξη CC)
Διάρκεια Ταξιδιού: 2h 56' (ένδειξη Navi)
Διαδρομή: Monchengladbach - Mahneim (Autobahn)
Τρόπος οδήγησης: Άκρως επιθετικός, με ψιλο-κόντρες σε όλη τη διαδρομή (με Ε280 new, Audi A4 2.0 Tdi, Audi Q5 2.7 Tdi, VW Golf GTi), πουθενά χρήση CC φυσικά.Πολύ ικανοποιημένος φυσικά......beat that if you can.
Έρευνα Κατανάλωσης