-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πολυ μαλακας ο τυπος στο 3.19 που σε εριξε στα φρενα
Επρεπε να βαλεις και πλανο που δειχνει την μουτζα να φευγει...:ysterical:
το 'μαλακα' το λεει με το σωστο υφος παντως
μην βριζετε ρε μαλακες.
-
Παντως, χωρις να ξετρελαινομαι για την delta, η αληθεια ειναι οτι ξεχωριζει.
Ειδα σημερα μια μεσα στην κινηση, και τα υπολοιπα αυτοκινητα φαινοταν σαν λαμαρινες με ροδες... -
Σημερα πηρα τη Lancia delta 1.4T απο το επισημο συνεργειο ΛΑΜΔΑ για αλλαγη λαδιων στα 15.000χλμ. Προς μεγαλη μου εκπληξη η χρεωση ηταν 150 ευρω. Μου φανηκαν πολλα για λαδια και φιλτρο και μου ειπαν οτι επειδη ειναι Turbo χρειαζεται παραπανω εργατοωρα για να αλλαχτουν. Ρωτησα ενα πελατη ομως και μου ειπε για το Alfa romeo Mito του κοστισε η αλλαγη λαδιων 60 ευρω. Υπαρχει καποιος να μου πει εαν πληρωσε τα ιδια χρηματα ή εαν εχει Fiat Bravo 1.4T ή Mito?
-
Ο χρήστης HATZIIDIMI έγραψε:
Μου φανηκαν πολλα για λαδια και φιλτρο και μου ειπαν οτι επειδη ειναι Turbo χρειαζεται παραπανω εργατοωρα για να αλλαχτουνΝαι, 2 λεπτά ακόμα για να στραγγίξει το λάδι (όσο έχει μείνει με το σβηστό κινητήρα) και από το Turbo
τι άλλο θα ακούσουμε...
-
Ξέρεις πόσες βόλτες έχει η βίδα του δοχείου λαδιού στους κινητήρες με τούρμπο; Μπορεί και 500...
-
Ο χρήστης HATZIIDIMI έγραψε:
Σημερα πηρα τη Lancia delta 1.4T απο το επισημο συνεργειο ΛΑΜΔΑ για αλλαγη λαδιων στα 15.000χλμ. Προς μεγαλη μου εκπληξη η χρεωση ηταν 150 ευρω. Μου φανηκαν πολλα για λαδια και φιλτρο και μου ειπαν οτι επειδη ειναι Turbo χρειαζεται παραπανω εργατοωρα για να αλλαχτουν. Ρωτησα ενα πελατη ομως και μου ειπε για το Alfa romeo Mito του κοστισε η αλλαγη λαδιων 60 ευρω. Υπαρχει καποιος να μου πει εαν πληρωσε τα ιδια χρηματα ή εαν εχει Fiat Bravo 1.4T ή Mito?AΠΟΚΛΙΕΤΑΙ!!!
Δεν γινεται τετοιο πραγμα... μιλα με τον υπευθυνο του σερβις... γενικως μην ξαναπατησεις.
-
με βαση τα λεγομενα του φιλου που πληρωσε στην lancia παραπανω λεφτα για αλλαγη λαδιων,μου προεκυψε μια απορια.
αν εισαι κατοχος lancia-alfa-fiat η vw-audi-seat-skoda κ θελεις να προβεις σε αλλαγη λαδιων,ειναι αναγκη να πας στο συνεργειο της εταιριας σου?τι θελω να πω..αν η audi χρεωνει την αλλαγη 100€(π.χ.) κ η skoda την ιδια αλλαγη,με τα ιδια λαδια κ φιλτρα την χρεωνει 70€(π.χ.),ποιος ο λογος να μην παω στην δευτερη?αφου οι κινητηρες ειναι ιδιοι.το ιδιο κ στις αλλες εταιριες.αν εχω την delta κ στην lancia μου το χρεωνουν 150€ ενω η alfa 60€,γιατι να μην παω στην δευτερη?αφου μηχανικα ειναι ιδια αυτοκινητα..
ελπιζω να μην παρεξηγησετε-παρερμηνευσετε την ερωτηση μου,ειναι μια πραγματικη μου απορια.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
με βαση τα λεγομενα του φιλου που πληρωσε στην lancia παραπανω λεφτα για αλλαγη λαδιων,μου προεκυψε μια απορια.
αν εισαι κατοχος lancia-alfa-fiat η vw-audi-seat-skoda κ θελεις να προβεις σε αλλαγη λαδιων,ειναι αναγκη να πας στο συνεργειο της εταιριας σου?τι θελω να πω..αν η audi χρεωνει την αλλαγη 100€(π.χ.) κ η skoda την ιδια αλλαγη,με τα ιδια λαδια κ φιλτρα την χρεωνει 70€(π.χ.),ποιος ο λογος να μην παω στην δευτερη?αφου οι κινητηρες ειναι ιδιοι.το ιδιο κ στις αλλες εταιριες.αν εχω την delta κ στην lancia μου το χρεωνουν 150€ ενω η alfa 60€,γιατι να μην παω στην δευτερη?αφου μηχανικα ειναι ιδια αυτοκινητα..
ελπιζω να μην παρεξηγησετε-παρερμηνευσετε την ερωτηση μου,ειναι μια πραγματικη μου απορια..Βασικα στο Fiat Gruppo πολυ ανετα πλεον μπορεις να πας σε αλλο συνεργειο... πχ απο Lancia σε Fiat.... ιδιοι κινητηρες... ιδια αναλωσιμα... αποδειξεις θα κοπουν κανονικα... η εγγυηση ισχυει full.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
με βαση τα λεγομενα του φιλου που πληρωσε στην lancia παραπανω λεφτα για αλλαγη λαδιων,μου προεκυψε μια απορια.
αν εισαι κατοχος lancia-alfa-fiat η vw-audi-seat-skoda κ θελεις να προβεις σε αλλαγη λαδιων,ειναι αναγκη να πας στο συνεργειο της εταιριας σου?τι θελω να πω..αν η audi χρεωνει την αλλαγη 100€(π.χ.) κ η skoda την ιδια αλλαγη,με τα ιδια λαδια κ φιλτρα την χρεωνει 70€(π.χ.),ποιος ο λογος να μην παω στην δευτερη?αφου οι κινητηρες ειναι ιδιοι.το ιδιο κ στις αλλες εταιριες.αν εχω την delta κ στην lancia μου το χρεωνουν 150€ ενω η alfa 60€,γιατι να μην παω στην δευτερη?αφου μηχανικα ειναι ιδια αυτοκινητα..
ελπιζω να μην παρεξηγησετε-παρερμηνευσετε την ερωτηση μου,ειναι μια πραγματικη μου απορια..Στην περίπτωση του γκρουπ Fiat όλα τα συνεργεία πλην ελαχίστων εξαιρέσεων είναι και για τις 3 μάρκες οπότε δώρον άδωρον. Τα ίδια χρεώνουν όλοι και η χρέωση είναι βάση εργατοώρας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλαμε για ξεκάθαρη περίπτωση κλοπής με αστεία δικαιολογία (κοροιδία). Πάντως τα κρούσματα σε αυτή την αντιπροσωπεία δεν είναι μεμονομένα.
-
εμενα στο bravo λαδια+φιλτρο 90€... σε επίσημο συνεργείο φιατ-αλφα ρομεο οπου μπορούσα να είμαι διπλα τους και να βλέπω τι κάνουν στο αμαξάκι μου
εννοείται μακρια απο τους αγιογδύτες που είναι οι επίσημες αντιπροσωπείες...
-
Αλλαγή λαδιών και φίλτρου στα 7,5Κ στην Λάμδα 152 ευρώ.
Αλλαγή λαδιών και φίλτρου στα 15Κ στην Spicar (Χαλκίδα) :
37 ευρώ φίλτρο - εργατικά και 60 ευρώ τα λάδια που τα πήγα εγώ.
Τα εργατικά χρεώνονται περίπου μια ώρα, καθώς για να βγει το φίλτρο λύνεται η ποδιά κάτω από τη μηχανή.
Οι τιμές είναι ίδιες και για MiTo - Bravo στα συνεργεία των αντιπροσωπειών. -
τα vw και audi που ειναι στα ιδια συνεργεια παντως εχουν ακριβως τις ιδιες χρεωσεις (εκτος αν καποιο ανταλλακτικο αλλαζει απο το ενα μοντελο στο αλλο)
και αυτο ειναι καλο για τους αουνταδες και κακο για τους βαγγεληδες
εμενα η αλλαγη λαδιων παει οσο σε ενα 1400αρι πολο + ενα επιπλεον λιτρο λαδι που θελω
-
Εγώ όταν ρώτησα σε αντιπροσωπεία της Θεσ/νίκης για τα κόστη των αλλαγών και των sevice ώστε να εκτιμήσω κατά πόσο με συμφέρει η μακροχρόνια μίσθωση θυμάμαι να μου έχουν πει ότι οι αλλαγές λαδιών είναι 65€, το service των 30.000χλμ γύρω στα 150€ και των 60.000χλμ (ιμάντας κλπ) γύρω στα 500-600€! Μάλιστα μου φάνηκε περιέργο γιατί τα αντίστοιχα του Υ ήταν ακριβότερα. Και μια ερώτηση. Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000χλμ ή κάθε 10.000 χλμ? Τι προβλέπει το εγχειρίδιο θυμάται κανείς?
-
Ο χρήστης nikoskyr έγραψε:
Εγώ όταν ρώτησα σε αντιπροσωπεία της Θεσ/νίκης για τα κόστη των αλλαγών και των sevice ώστε να εκτιμήσω κατά πόσο με συμφέρει η μακροχρόνια μίσθωση θυμάμαι να μου έχουν πει ότι οι αλλαγές λαδιών είναι 65€, το service των 30.000χλμ γύρω στα 150€ και των 60.000χλμ (ιμάντας κλπ) γύρω στα 500-600€! Μάλιστα μου φάνηκε περιέργο γιατί τα αντίστοιχα του Υ ήταν ακριβότερα. Και μια ερώτηση. Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000χλμ ή κάθε 10.000 χλμ? Τι προβλέπει το εγχειρίδιο θυμάται κανείς?καθε 15.000χλμ
-
Το έκανα!
Την οδήγησα!
Ηδονή!
Το ευχαριστήθηκα!Το αυτοκίνητο του Test Drive ήταν μια 120hp λευκή με μαύρα alcantara μέσα, 9800Κμ και 12λτ/100Κμ στο κομπιούτερ.
Τι είδα:
Προερχόμενος από οδήγηση του τωρινού μου (16έτίας) κάρου που δεν έχει καμιά από τις δεδομένες την σήμερον ευκολίες, στην Delta μου έκανε τρομερή εντύπωση το πόσο μαλακά είναι τα πετάλια. Το τιμόνι οκ, το περίμενα να είναι βούτυρο, αλλά και τα πετάλια?
Μιλάμε ότι έβαζα απλά το πόδι πάνω του και μου το τράβαγε κάτω μόνο του το πετάλι(και στα τρία). Έχουν και αυτά ηλεκτρική υποβοήθηση όπως στο τιμόνι?
Σκιάχτηκα ρε παιδιά, μου φάνηκε ότι θα μου ξέφευγε το γκάζι και θα πεταγόταν σφεντόνα μπροστά, αλλά τελικά ας είναι καλά τα ηλεκτρονικά.Το μοτέρ αθόρυβο αλλά όταν το πότιζα βενζίνη, άκουγα ένα περίεργο μικρό θόρυβο από κάπου μέσα στην καμπίνα (ίσως κάτω, στα πετάλια). Έκανε σαν 'κρκρκρκρκρκρκ'. Της υποβοήθησης που λέγαμε ήταν?
Ένα άλλο που αντιλήφθηκα ήταν ότι κάπου έβρισκε η μύτη του παπουτσιού, μάλλον όπως δείχνει και ο τύπος στο παρακάτω βίντεο (στο 1:36), παρόλο που φόραγα απλά πασούμια Τίμπερλαντ(Νο45) και όχι μυτερά σαν του τύπου:
Youtube VideoΚατά τα άλλα ήταν ωραία στην οδήγηση, μου έσβησε δυο φορές , μπερδευόμουν και με τη όπισθεν που είναι δίπλα στην 1η αλλά όλα αυτά πιστεύω ότι συνηθίζονται μετά από λίγο καιρό. Τώρα την πήρα μόνο για το γύρο του τετραγώνου, 10 λεπτά με τον πωλητή δίπλα. Μόνο μέχρι 3η έβαλα!
Τι μου έκανε εντύπωση:
Πολλά αλλά το κορυφαίο ήταν η θήκη για τα γυαλιά δίπλα από το κεφάλι του οδηγού!
Τι έμαθα:
Ισχύουν ακόμα οι τιμές με την έκπτωση των 1900€.
Ετοιμοπαράδοτες υπάρχουν μόνο με τα στάνταρ και μόνο δύο χρωματα, κρεμ κι θαλασσί.
Με έξτρα εξοπλισμό μόνο παραγγελία και κάνει 2-2.5 μήνες παράδοση.Τι ξέχασα:
Ξέχασα να πάρω μαζί την φωτογραφική για καμιά φωτογραφία και δεν ξαναπάω τέταρτη φορά, παρά μόνο για να την πραγγείλω.
Έχει κανείς πρόχειρη φωτογραφια απο μέσα του τεμπέλη μπρος και πίσω και ανοιχτούς;Τι δεν έμαθα:
Οι θεσεις για τα μπουκάλια εμπρός που έχουν το σύστημα ψύξης κάνει καλή ψύξη ή είναι απλά με τον κρύο αέρα;
Τα εργοστασιακά xenon είναι μόνο για τα μικρά φώτα;
Ο εσωτερικός ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης τι ακριβώς κάνει; Μαυρίζει όταν ο από πίσω έχει δυνατά φώτα;
Γενικά, υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή κανένα λεπτομερές manual του αμαξιού;
Υ.Γ.
Έκανα και το Α3 test drive και δεν μπορώ να πω άσχημα λόγια για την οδική του συμπεριφορά (1-2 χιλιόμετρα που έκανα ήταν εντάξει) , τα πετάλια του είναι σίγουρα πιο σφιχτά από της Delta.
Το άσχημο με αυτό είναι ότι θέλουν 25.000 για ένα γυμνό αμάξι και 30.000 για να του βάλεις τα μισά από αυτά που έχει σαν στάνταρ η Delta.
Στο θεό τους, ζητάνε 140€ για το υποβραχιόνιο εμπρός(πίσω και να θέλαμε δεν υπάρχει γιατί δεν χωράει να μπεί, δεν ειναι και Delta δα, που έχει ολόλκληρο τραπέζι στους πίσω)! -
140? εγω γιατι το πληρωσα 170?
μαλλον γιατι ειχε και 'δερμα'να σου πω για τα 70-80 ευρω τα πισω πατακια σου ειπανε ή στα εκαναν δωρο?
(για το Α3 μιλαω)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
140? εγω γιατι το πληρωσα 170?
μαλλον γιατι ειχε και 'δερμα'να σου πω για τα 70-80 ευρω τα πισω πατακια σου ειπανε ή στα εκαναν δωρο?
(για το Α3 μιλαω)
ααα, δεν δίνουν και πατάκια μαζί; Αυτό δεν το ρώτησα.
Φαντάζομαι πολλούς κατόχους Α3 να κυκλοφορούν με χαρτόνια για πίσω πατάκια... -
Εχει οδηγησει κανεις το σειριακο της Delta και αντιστοιχα το DSG της VW?
Ποσο κοντα στο DSG ειναι?
Το περιοδικο μιλαει για 'απογοητευτικη' λειτουργια στο manual mode...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Εχει οδηγησει κανεις το σειριακο της Delta και αντιστοιχα το DSG της VW?Ποσο κοντα στο DSG ειναι?
Το περιοδικο μιλαει για 'απογοητευτικη' λειτουργια στο manual mode...
Η Delta προσφέρει ένα κλασσικό αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων της Aisin το TF-80SC αυτό που θεωρείται αυτή τη στιγμή το καλύτερο κλασσικό αυτόματο κιβώτιο για εγκάρσια θέση σήμερα στην αγορά και εφοδιάζει πολλά μοντέλα ανάμεσα στα οποία τα Δ,159,Brera,Spider,Croma,S60,V70,S80,XC60,XC90,Freelander,Mondeo,9-3,9-5,CTS,C5,C6,407,607,6,Laguna,Insignia etc. και τα κλασσικά αυτόματα έχουν και αυτά τα πλεονεκτήματα τους σε λειτουργία άνεση και αξιοπιστία σε σύγκριση με τις πιο σπορτιφ λύσεις των αυτοματοποιημένων χειροκίνητων...όπως τα σειριακά μονού και διπλού συμπλέκτη
-
Αρα λες οτι δεν συγκρινεται απευθειας με το DSG γιατι ανηκει ουσιαστικα σε αλλη κατηγορια?
Μπορεις να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες για τα πλεονεκτηματα σε 'λειτουργια, άνεση και αξιοπιστία' του κλασσικου αυτοματου της Aisin εναντι των κιβωτιων διπλου συμπλεκτη?
Ευχαριστω.
Lancia Delta 2008