-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
... οι τιμές της βενζίνης και του πετρελαίου στην Γερμανία είναι υψηλότερες των Ελληνικών. Απλά εκεί το κόστος των τελών και των αυτοκινητοδρόμων που είναι δωρεάν μεταπίπτει στην φορολόγηση των καυσίμων.
Ακριβως, στην τιμη τα περιλαμβάνει όλα!
και να μην μιλησουμε για επιπεδο δρομων και παρεχομενων υπηρεσιων στους οδηγους και μας παρουν τα 'ζουμια' καλοκαιριατικα... -
Μήπως το γεγονός ότι οι Γερμανοί έχουν ίδια παραγωγή αυτοκινήτων και μάλιστα οι εγχώριες βιομηχανίες τους κυριαρχούν στην αγορά τους και σχεδόν μονοπωλούν τα μεγάλα κυβικά κάνοντας παράλληλα και τρελλές εξαγωγές, παίζει κάποιο ρόλο στην διαμόρφωση της κάθε φορολογίας?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μήπως το γεγονός ότι οι Γερμανοί έχουν ίδια παραγωγή αυτοκινήτων και μάλιστα οι εγχώριες βιομηχανίες τους κυριαρχούν στην αγορά τους και σχεδόν μονοπωλούν τα μεγάλα κυβικά κάνοντας παράλληλα και τρελλές εξαγωγές, παίζει κάποιο ρόλο στην διαμόρφωση της κάθε φορολογίας?Σίγουρα, σε κάθε χώρα υπάρχουν συμφέροντα που ανάλογα 'προσαρμόζουν' την εθνική πολιτική η οποία αντικατοπτρίζεται στις αποφάσεις. Μόνο που στην Γερμανία το συμφέρον είναι όντως εθνικό ενώ στην Ελλάδα είναι ολιγο-οικογενειακό.... σε βάρος όλων των υπολοίπων...
-
Παντως ειναι ενδιαφερον οτι φορολογουν τα κυβικα και στην Γερμανια. Στην πραγματικοτητα μεγαλος κυβισμος στην Γερμανια αποφευγεται αλλα φυσικα κανουν πολλες εξαγωγες αποκλειστικα σε μεγαλο κυβισμο στις ΗΠΑ/Καναδα.
-
Να επισημάνω ότι το γερμανικό σύστημα που φορολογεί με βάση τα κυβικά και τις εκπομπές CO2 ισχύει μόνο για όσα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν μετά τις 1.7.09 (Euro 5). Για τα παλιότερα αυτοκίνητα ισχύει το παλιό σύστημα φορολόγησης με βάση την κατηγορία εκπομπών ρύπων (Euro x) και τα κυβικά, που είναι στην ίδια λογική με το νέο ελληνικό σύστημα.
http://www1.adac.de/images/Steuers�%A ... 242243.pdf
Επισης στις περισσότερες πόλεις υπάρχουν περιορισμοί στην κίνηση των αυτοκινήτων ανάλογα με την κατηγορία εκπομπών ρύπων, με Euro 1 π.χ. μάλλον δεν υπάρχει περίπτωση να μπεις σε πόλη.
Κι αυτό το μέτρο δεν το σκέφτηκαν μόνοι τους, το έκαναν επειδή από το 2010 μπαίνουν στην ΕΕ για πρώτη φορά δεσμευτικά όρια ποιότητας αέρα (συγκέντρωσης ρύπων). http://ec.europa.eu/environment/air/qua ... ndards.htm Η ελλάδα βέβαια έχει λυσσάξει για να πετύχει κάποια εξαίρεση, όπως και άλλες χώρες, και φυσικά ως τώρα δεν έχει πάρει κανένα μέτρο. Γιαυτό θα ήταν καλό όταν γκρινιάζουμε για το μοναδικό μέτρο που έχει ληφθεί προς αυτή την κατεύθυνση τουλάχιστο να ξέρουμε γιατί λήφθηκε.
-
Ο πρόσθετος ειδικός φόρος που επιβάλλεται στα μεγάλου κυβισμού επιβατικά
ειναι για το τρεχον ετος?
η οπως τα τελη κυκλοφοριας μας τα ζητανε να τα προκαταβαλουμε?
με λιγα λογια εγω που θα το αποσυρω αμεσως μολις ισχυσει η αποσυρση υποχρεουμαι να πληρωσω η οχι? -
Ο χρήστης otso έγραψε:
Ο πρόσθετος ειδικός φόρος που επιβάλλεται στα μεγάλου κυβισμού επιβατικά
ειναι για το τρεχον ετος?
η οπως τα τελη κυκλοφοριας μας τα ζητανε να τα προκαταβαλουμε?
με λιγα λογια εγω που θα το αποσυρω αμεσως μολις ισχυσει η αποσυρση υποχρεουμαι να πληρωσω η οχι?Δεν ισχύει για το 2009,αλλά θα ενσωματωθεί στα τέλη κυκλοφορίας του 2010.Αν λοιπόν αποσύρεις το αυτοκίνητό σου το 2009 δεν πληρώνεις..
-
Ευχαριστω αρη
ειναι σιγουρο αυτο που λες? η απλα ετσι πιστευεις?
-
Πέρασε στην βουλή το νομοσχέδιο για τα πράσινα τέλη...... υπάρχει όμως θολό τοπίο για τα 500,000+ μεταχειρισμένα εισαγωγής που πχ μπορεί να παράχθηκε το 2003 και να κυκλοφόρησε στην Ελλάδα με 1η άδεια το 2008... Για να δούμε τι θα σκεφθούν.
-
αυτα δεν θεωρουνται 2ης+ αδειας? επειδη δε φαινεται στην ελληνικη αδεια δε μπορει να φανει καθολου?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτα δεν θεωρουνται 2ης+ αδειας? επειδη δε φαινεται στην ελληνικη αδεια δε μπορει να φανει καθολου?ακριβώς. αν το αμάξι εκτελωνίστηκε το 2008, η άδεια γραφει 2008, και ας ειναι του 2007 πχ.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
αυτα δεν θεωρουνται 2ης+ αδειας? επειδη δε φαινεται στην ελληνικη αδεια δε μπορει να φανει καθολου?
ακριβώς. αν το αμάξι εκτελωνίστηκε το 2008, η άδεια γραφει 2008, και ας ειναι του 2007 πχ.
Γραφει ομως ετος 1ης κυκλοφοριας...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
ακριβώς. αν το αμάξι εκτελωνίστηκε το 2008, η άδεια γραφει 2008, και ας ειναι του 2007 πχ.
Γραφει ομως ετος 1ης κυκλοφοριας...
...στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
ακριβώς. αν το αμάξι εκτελωνίστηκε το 2008, η άδεια γραφει 2008, και ας ειναι του 2007 πχ.
Γραφει ομως ετος 1ης κυκλοφοριας...
...στην Ελλάδα.
Το ΜΙΝΙ που πηραμε φετος εισαγωγης απο Αμερικη.. γραφει το πρωτο ετος κυκλοφοριας στην Αμερικη, και το ετος που κυκλοφορησε - εκτελωνιστικε φετος δλδ....
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Το ΜΙΝΙ που πηραμε φετος εισαγωγης απο Αμερικη.. γραφει το πρωτο ετος κυκλοφοριας στην Αμερικη, και το ετος που κυκλοφορησε - εκτελωνιστικε φετος δλδ....Αν είναι έτσι τότε πρόκειται για θετική εξέλιξη. Παλιότερα δεν γινόταν αυτό, για παράδειγμα οι μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες που έρχονταν από Ιαπωνία τη δεκαετία του '90 στην άδεια κυκλοφορίας αναγραφόταν μόνο η πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα χωρίς καμία αναφορά για την ημερομηνία κατασκευής (ή 1ης ταξινόμησης), κάτι που μπορούσες να δεις μόνο από τον αριθμό πλαισίου ή τους κωδικούς των ανταλλακτικών.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
ακριβώς. αν το αμάξι εκτελωνίστηκε το 2008, η άδεια γραφει 2008, και ας ειναι του 2007 πχ.
Γραφει ομως ετος 1ης κυκλοφοριας...
...στην Ελλάδα.
Το ΜΙΝΙ που πηραμε φετος εισαγωγης απο Αμερικη.. γραφει το πρωτο ετος κυκλοφοριας στην Αμερικη, και το ετος που κυκλοφορησε - εκτελωνιστικε φετος δλδ....
εγώ ξέρω περίπτωση που γράφει 00/00/0000 στη θέση ημερομηνίας πρώτης έκδοσης άδείας κυκλοφορίας. και είναι εισαγωγής. δεν γράφεται σε όλα μάλλον. και η άδεια εδώ στην Ελλάδα είναι ούτε μηνός.
-
Σημερα έλεγε ο Λοβέρδος στον Αυτιά ότι θα καταργήσουν το ΕΤΑΚ και θα βάλουν φόρο κληρονομιάς.
Με τα τελη τι θα κάνουν? και με τα 2000 κυβικά που τα κυνηγάνε?
-
Ο καθενας με τον πονο του...
Ετοιμο χρημα παντως δυσκολα το αφηνουν...
Το μονο που μας σωζει ειναι οτι δεν ειναι πολλα τα λ7, οποτε μπορει να το καταργησουν για να φανουν καλοι -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Σημερα έλεγε ο Λοβέρδος στον Αυτιά ότι θα καταργήσουν το ΕΤΑΚ και θα βάλουν φόρο κληρονομιάς.Με τα τελη τι θα κάνουν? και με τα 2000 κυβικά που τα κυνηγάνε?
παντως, τα σχεδια του κουφου, με αυξησεις στα τελη, αποσυρση κτλ, ΔΕΝ εχουν ψηφιστει.
-
Πάντως η Βουλή δεν πέρασε ούτε τα τέλη κυκλοφορίας ούτε την απόσυρση!
Να δω πως θα αντιδράσει η αγορά αυτοκινήτου μέχρι τέλος του χρόνου.
Αν υποθέσουμε ότι η νέα Κυβέρνση θα υπάρχει μέσα Νοέμβρη θα μας ζητήσουν κανα 5,000 τον Δεκέμβρη για όλα.
Τέλη κυκλοφορίας