-
Πολύ ωραίο το γεμανικό σύστημα. Αρχίζεις από τα κυβικά σου όπου για μέχρι 120γρ έχεις μια τιμή. Αν έχεις πάνω από 120γρ προσθέτεις 2 ευρώ για κάθε παραπάνω γραμμάριο. Εύκολο, απλό, κατανοητό και πολύ πιο δίκαιο. Και βέβαια η διαφορά για ίδιο διοξείδιο από διαφορετικά κυβικά είναι αστεία... Με κανένα τρόπο δεν μπορεί να πει κανείς ότι τιμωρεί ή αποτρέπει από τα μεγάλα κυβικά. Τώρα για το τί πληρώνει ο κάτοχος 2000 ολόκληρων κυβικών εκεί σε σχέση με το ίδιο εδώ καλύτερα να μην το βλέπουμε και κλαίμε....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πολύ ωραίο το γεμανικό σύστημα. Αρχίζεις από τα κυβικά σου όπου για μέχρι 120γρ έχεις μια τιμή. Αν έχεις πάνω από 120γρ προσθέτεις 2 ευρώ για κάθε παραπάνω γραμμάριο. Εύκολο, απλό, κατανοητό και πολύ πιο δίκαιο. Και βέβαια η διαφορά για ίδιο διοξείδιο από διαφορετικά κυβικά είναι αστεία... Με κανένα τρόπο δεν μπορεί να πει κανείς ότι τιμωρεί ή αποτρέπει από τα μεγάλα κυβικά. Τώρα για το τί πληρώνει ο κάτοχος 2000 ολόκληρων κυβικών εκεί σε σχέση με το ίδιο εδώ καλύτερα να μην το βλέπουμε και κλαίμε....πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκαιο συνήθως όταν έχουμε δύο οχήματα με την ίδια εκπομπή CO2 αυτό με τα περισσότερα κυβικά εντός πόλης καταναλώνει περισσότερο καύσιμο.
Επιπλέον στην Γερμανική κλίμακα υπάρχει και μία ελαφρά κλιμάκωση με τα κυβικά όσο μικρή και να είναι.
Αν νομίζεις ότι τα τέλη που πληρώνεις είναι υψηλά τότε θα πρέπει να πας Ιταλία όπου τα τέλη κλιμακώνονται με την ιπποδύναμη. Εκεί να δεις τι πληρώνει κανείς.
Τέλος για να ευλογήσουμε τα γένια μας οι τιμές της βενζίνης και του πετρελαίου στην Γερμανία είναι υψηλότερες των Ελληνικών. Απλά εκεί το κόστος των τελών και των αυτοκινητοδρόμων που είναι δωρεάν μεταπίπτει στην φορολόγηση των καυσίμων.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
... οι τιμές της βενζίνης και του πετρελαίου στην Γερμανία είναι υψηλότερες των Ελληνικών. Απλά εκεί το κόστος των τελών και των αυτοκινητοδρόμων που είναι δωρεάν μεταπίπτει στην φορολόγηση των καυσίμων.
Ακριβως, στην τιμη τα περιλαμβάνει όλα!
και να μην μιλησουμε για επιπεδο δρομων και παρεχομενων υπηρεσιων στους οδηγους και μας παρουν τα 'ζουμια' καλοκαιριατικα... -
Μήπως το γεγονός ότι οι Γερμανοί έχουν ίδια παραγωγή αυτοκινήτων και μάλιστα οι εγχώριες βιομηχανίες τους κυριαρχούν στην αγορά τους και σχεδόν μονοπωλούν τα μεγάλα κυβικά κάνοντας παράλληλα και τρελλές εξαγωγές, παίζει κάποιο ρόλο στην διαμόρφωση της κάθε φορολογίας?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μήπως το γεγονός ότι οι Γερμανοί έχουν ίδια παραγωγή αυτοκινήτων και μάλιστα οι εγχώριες βιομηχανίες τους κυριαρχούν στην αγορά τους και σχεδόν μονοπωλούν τα μεγάλα κυβικά κάνοντας παράλληλα και τρελλές εξαγωγές, παίζει κάποιο ρόλο στην διαμόρφωση της κάθε φορολογίας?Σίγουρα, σε κάθε χώρα υπάρχουν συμφέροντα που ανάλογα 'προσαρμόζουν' την εθνική πολιτική η οποία αντικατοπτρίζεται στις αποφάσεις. Μόνο που στην Γερμανία το συμφέρον είναι όντως εθνικό ενώ στην Ελλάδα είναι ολιγο-οικογενειακό.... σε βάρος όλων των υπολοίπων...
-
Παντως ειναι ενδιαφερον οτι φορολογουν τα κυβικα και στην Γερμανια. Στην πραγματικοτητα μεγαλος κυβισμος στην Γερμανια αποφευγεται αλλα φυσικα κανουν πολλες εξαγωγες αποκλειστικα σε μεγαλο κυβισμο στις ΗΠΑ/Καναδα.
-
Να επισημάνω ότι το γερμανικό σύστημα που φορολογεί με βάση τα κυβικά και τις εκπομπές CO2 ισχύει μόνο για όσα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν μετά τις 1.7.09 (Euro 5). Για τα παλιότερα αυτοκίνητα ισχύει το παλιό σύστημα φορολόγησης με βάση την κατηγορία εκπομπών ρύπων (Euro x) και τα κυβικά, που είναι στην ίδια λογική με το νέο ελληνικό σύστημα.
http://www1.adac.de/images/Steuers�%A ... 242243.pdf
Επισης στις περισσότερες πόλεις υπάρχουν περιορισμοί στην κίνηση των αυτοκινήτων ανάλογα με την κατηγορία εκπομπών ρύπων, με Euro 1 π.χ. μάλλον δεν υπάρχει περίπτωση να μπεις σε πόλη.
Κι αυτό το μέτρο δεν το σκέφτηκαν μόνοι τους, το έκαναν επειδή από το 2010 μπαίνουν στην ΕΕ για πρώτη φορά δεσμευτικά όρια ποιότητας αέρα (συγκέντρωσης ρύπων). http://ec.europa.eu/environment/air/qua ... ndards.htm Η ελλάδα βέβαια έχει λυσσάξει για να πετύχει κάποια εξαίρεση, όπως και άλλες χώρες, και φυσικά ως τώρα δεν έχει πάρει κανένα μέτρο. Γιαυτό θα ήταν καλό όταν γκρινιάζουμε για το μοναδικό μέτρο που έχει ληφθεί προς αυτή την κατεύθυνση τουλάχιστο να ξέρουμε γιατί λήφθηκε.
-
Ο πρόσθετος ειδικός φόρος που επιβάλλεται στα μεγάλου κυβισμού επιβατικά
ειναι για το τρεχον ετος?
η οπως τα τελη κυκλοφοριας μας τα ζητανε να τα προκαταβαλουμε?
με λιγα λογια εγω που θα το αποσυρω αμεσως μολις ισχυσει η αποσυρση υποχρεουμαι να πληρωσω η οχι? -
Ο χρήστης otso έγραψε:
Ο πρόσθετος ειδικός φόρος που επιβάλλεται στα μεγάλου κυβισμού επιβατικά
ειναι για το τρεχον ετος?
η οπως τα τελη κυκλοφοριας μας τα ζητανε να τα προκαταβαλουμε?
με λιγα λογια εγω που θα το αποσυρω αμεσως μολις ισχυσει η αποσυρση υποχρεουμαι να πληρωσω η οχι?Δεν ισχύει για το 2009,αλλά θα ενσωματωθεί στα τέλη κυκλοφορίας του 2010.Αν λοιπόν αποσύρεις το αυτοκίνητό σου το 2009 δεν πληρώνεις..
-
Ευχαριστω αρη
ειναι σιγουρο αυτο που λες? η απλα ετσι πιστευεις?
-
Πέρασε στην βουλή το νομοσχέδιο για τα πράσινα τέλη...... υπάρχει όμως θολό τοπίο για τα 500,000+ μεταχειρισμένα εισαγωγής που πχ μπορεί να παράχθηκε το 2003 και να κυκλοφόρησε στην Ελλάδα με 1η άδεια το 2008... Για να δούμε τι θα σκεφθούν.
-
αυτα δεν θεωρουνται 2ης+ αδειας? επειδη δε φαινεται στην ελληνικη αδεια δε μπορει να φανει καθολου?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτα δεν θεωρουνται 2ης+ αδειας? επειδη δε φαινεται στην ελληνικη αδεια δε μπορει να φανει καθολου?ακριβώς. αν το αμάξι εκτελωνίστηκε το 2008, η άδεια γραφει 2008, και ας ειναι του 2007 πχ.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
αυτα δεν θεωρουνται 2ης+ αδειας? επειδη δε φαινεται στην ελληνικη αδεια δε μπορει να φανει καθολου?
ακριβώς. αν το αμάξι εκτελωνίστηκε το 2008, η άδεια γραφει 2008, και ας ειναι του 2007 πχ.
Γραφει ομως ετος 1ης κυκλοφοριας...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
ακριβώς. αν το αμάξι εκτελωνίστηκε το 2008, η άδεια γραφει 2008, και ας ειναι του 2007 πχ.
Γραφει ομως ετος 1ης κυκλοφοριας...
...στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
ακριβώς. αν το αμάξι εκτελωνίστηκε το 2008, η άδεια γραφει 2008, και ας ειναι του 2007 πχ.
Γραφει ομως ετος 1ης κυκλοφοριας...
...στην Ελλάδα.
Το ΜΙΝΙ που πηραμε φετος εισαγωγης απο Αμερικη.. γραφει το πρωτο ετος κυκλοφοριας στην Αμερικη, και το ετος που κυκλοφορησε - εκτελωνιστικε φετος δλδ....
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Το ΜΙΝΙ που πηραμε φετος εισαγωγης απο Αμερικη.. γραφει το πρωτο ετος κυκλοφοριας στην Αμερικη, και το ετος που κυκλοφορησε - εκτελωνιστικε φετος δλδ....Αν είναι έτσι τότε πρόκειται για θετική εξέλιξη. Παλιότερα δεν γινόταν αυτό, για παράδειγμα οι μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες που έρχονταν από Ιαπωνία τη δεκαετία του '90 στην άδεια κυκλοφορίας αναγραφόταν μόνο η πρώτη κυκλοφορία στην Ελλάδα χωρίς καμία αναφορά για την ημερομηνία κατασκευής (ή 1ης ταξινόμησης), κάτι που μπορούσες να δεις μόνο από τον αριθμό πλαισίου ή τους κωδικούς των ανταλλακτικών.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
ακριβώς. αν το αμάξι εκτελωνίστηκε το 2008, η άδεια γραφει 2008, και ας ειναι του 2007 πχ.
Γραφει ομως ετος 1ης κυκλοφοριας...
...στην Ελλάδα.
Το ΜΙΝΙ που πηραμε φετος εισαγωγης απο Αμερικη.. γραφει το πρωτο ετος κυκλοφοριας στην Αμερικη, και το ετος που κυκλοφορησε - εκτελωνιστικε φετος δλδ....
εγώ ξέρω περίπτωση που γράφει 00/00/0000 στη θέση ημερομηνίας πρώτης έκδοσης άδείας κυκλοφορίας. και είναι εισαγωγής. δεν γράφεται σε όλα μάλλον. και η άδεια εδώ στην Ελλάδα είναι ούτε μηνός.
-
Σημερα έλεγε ο Λοβέρδος στον Αυτιά ότι θα καταργήσουν το ΕΤΑΚ και θα βάλουν φόρο κληρονομιάς.
Με τα τελη τι θα κάνουν? και με τα 2000 κυβικά που τα κυνηγάνε?
-
Ο καθενας με τον πονο του...
Ετοιμο χρημα παντως δυσκολα το αφηνουν...
Το μονο που μας σωζει ειναι οτι δεν ειναι πολλα τα λ7, οποτε μπορει να το καταργησουν για να φανουν καλοι
Τέλη κυκλοφορίας