Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμπεριφορές Αστυνομικών--> Λάθη και Σωστά!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Συμπεριφορές Αστυνομικών--> Λάθη και Σωστά!
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 64
    • 65
    • 57 / 65
    Περί αυτοκίνησης
    159
    1293
    2493
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntolord last edited by

      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
      ......

      Την προηγούμενη φορά που πήγα στο χωριό δοκίμασα να πηγαίνω όσο πιο αργά μπορώ **για να πετύχω την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση και να την τρίψω στα μούτρα του puntoLord (μη φάω, έχουμε γλάρο ). **........

      Ευσεβείς πόθοι Χρήστο??

      ΥΓ: Τώρα που πηγαίνω χαλαρά κι εγώ, έχω κατέβει στα 5,4 - 5,5 λ/100Κμ ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wagner669 last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
        δε νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που να τρεχει ολη την ωρα..ειναι κυριως θεμα διαθεσης.
        καποιες φορες θες να τρεξεις και να κανουν ολοι στην ακρη, αλλες φορες απλα πας με 60 στη δεξια λωριδα και κοιτας τα τοπια.

        εμενα μου αρεσουν και τα 2 , δε θα ελεγα οτι παω ολη την ωρα ταπα , αρκετα συχνα ξεκιναω χαλαρη βολτουλα γιατι μου αρεσει πολυ και αυτο..

        συνηθως στην ιδια βολτα μπορει να εχω διπλη προσωπικοτητα, δλδ απο κει που παω με 180 ξαφνικα να κοψω και να αρχισω να πηγαινω με 50 κανοντας χαλαρα το τσιγαρο μου και ακουγοντας τη μουσικουλα μου

        ....υπαρχω!
        ....και συνηθως σταματαω για να κανω τσιγαρο, γιατι δεν καπνηζω μεσα στ αμαξι και δεν θελω να δω στης ειδησεις οτι καπου απ οπου περασα, επιασε φωτια

        ......

        Την προηγούμενη φορά που πήγα στο χωριό δοκίμασα να πηγαίνω όσο πιο αργά μπορώ **για να πετύχω την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση και να την τρίψω στα μούτρα του puntoLord (μη φάω, έχουμε γλάρο ). **........

        Ευσεβείς πόθοι Χρήστο??

        ΥΓ: Τώρα που πηγαίνω χαλαρά κι εγώ, έχω κατέβει στα 5,4 - 5,5 λ/100Κμ ....

        Οσο και να την κατεβασεις την καταναλωση σου, επιβαρυνεις το περιβαλον ΠΟΛΥ περισσοτερο απ οτι ο Χ.Λαππας, γιατι εχεις ΝΤΙΖΕΛ!!!!
        (Συμφωνα με την κυβερνηση Ελλαδισταν παντα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntolord last edited by

          Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
          ......

          ......

          Την προηγούμενη φορά που πήγα στο χωριό δοκίμασα να πηγαίνω όσο πιο αργά μπορώ **για να πετύχω την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση και να την τρίψω στα μούτρα του puntoLord (μη φάω, έχουμε γλάρο ). **........

          Ευσεβείς πόθοι Χρήστο??

          ΥΓ: Τώρα που πηγαίνω χαλαρά κι εγώ, έχω κατέβει στα 5,4 - 5,5 λ/100Κμ ....

          Οσο και να την κατεβασεις την καταναλωση σου, επιβαρυνεις το περιβαλον ΠΟΛΥ περισσοτερο απ οτι ο Χ.Λαππας, γιατι εχεις ΝΤΙΖΕΛ!!!!
          (Συμφωνα με την κυβερνηση Ελλαδισταν παντα)

          Ήθελα να'ξερα η 'καραμέλα' αυτή - και μάλιστα 'ληγμένη' δεν έχει λιώσει ακόμα??

          Η τελευταία φράση στην παρένθεση τα λέει όλα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            avel last edited by

            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
            Αυτό που πραγματικά με εξέπληξε είναι το πόσα πολλά αυτοκίνητα κινούνται με το όριο και κάτω από αυτό, αλλά και το πόσο περισσότερα ανοίγματα έχεις μπροστά σου όταν κινείσαι κοντά στο όριο. Ξαφνικά σου φαίνεται ότι όλοι οδηγούν σωστά.

            !!! Πλακα κανεις... Εγω παρατηρω το ακριβως αντιθετο. Και μαλιστα σε καθημερινη βαση, γιατι ειμαι σαλιγκαρι και παω αρκετα αργα.

            Παρατηρω λοιπον οτι η πλειοψηφια των αλλων οδηγων πανε πιο γρηγορα απ'ο,τι επιτρεπουν οι συνθηκες οπως τις κρινω εγω, ποσο μαλλον οι πινακιδες των οριων.

            Για την ακριβεια, εχω το εξης προβλημα: Σπανια βρισκω ανθρωπο να παει οπως παω εγω. Οι μισοι θα πανε σαν να τους κυνηγανε οι μπατσοι για να τους κανουν εξοστρακισμο, και οι αλλοι μισοι πανε με 10km/h στα στενακια μιλωντας στο κινητο και τρωγοντας πασατεμπο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              odyssey last edited by

              Πάντως επειδή κατεβαίνω συχνά στη Λακωνία, με οδήγηση στα όρια ταχύτητας (ποτέ πάνω απο 130 εθνική και 70-80 επαρχιακό) διαπιστωσα οτι ο χρόνος ταξιδιού αυξάνεται σημαντικά. Πηγαίνοντας αρκετά γρήγορα, έχω κάνει door-door σε 3 ώρες και 15 λεπτα, ενω με τα όρια ταχύτητας φλερτάρω με το 4ωρο (και το ξεπερνάω καμια φορά).

              Εξαρτάται απο τα κέφια ή απο το αν θα κουβαλάω και κάποιο ζωντανο speed/stability control στο αυτοκίνητο μαζί μου
              Η κατανάλωση πάντως δεν συγκρίνεται... στο 'γρήγορο' μπορεί να καίω 11-12λτ/100 και στο αργό μέτρησα το κορυφαίο 7.1λτ/100!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wagner669 last edited by

                Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
                Τον τελευταιο χρονο 'μεταφερομαι' παρα οδηγω στους δημοσιους δρομους, μιας και δεν διαθετω αυτοκινητο της προκοπης. Αυτο που εχω προσεξει ειναι οτι η οδηγηση με το οριο δεν προσφερει κατι παραπανω απο μια αισθητη μειωση της καταναλωσης. Τουναντιον, σε βαζει σε μια υπνηλια (ειδικα στην εθνικη). Οντως αρκετοι κινουνται χαλαρα στο δρομο και μαλιστα πιο κατω απο το οριο (110 πανε παρα πολλοι πλεον). Λιγο η ακριβη βενζινη, λιγο ο ΚΟΚ των κεντροδεξιοτερων εχει νερωσει το κρασι αρκετων, αλλα οχι ολων.
                Σε ενα μεγαλο ταξιδι παντως η διαφορα χρονου ειναι αξιοπροσεκτη. Σιγουρα το να πας ταπα Αθηνα-Χαλκιδα δεν θα σου δωσει πανω απο 20-25', αν και με τον καινουριο δρομο θα ειναι λιγο διαφορετικα τα πραγματα. Ειναι βεβαια το μισο της διαδρομης σχεδον σε διαρκεια, αλλα επειδη μιλαμε για μια σχετικα μικρη αποσταση δεν μπαινεις στον κοπο εκτος αν ειναι αναγκη/θες να διασκεδασεις. Σε μεγαλυτερες αποστασεις, αυτα τα +20 απο το καθε οριο ειναι η χρυση τομη αναμεσα στην καταναλωση/ταλαιπωρια του αυτοκινητου, της εγρηγορσης του οδηγου, αλλα και ενος αξιολογου κερδισμενου χρονου. Βεβαια, η δαιμονοποιηση της ταχυτητας και γενικως της οδηγησης και η αστυνομευση αυτης με τα νεα Octavia και τις καμερες (αληθεια τι ειναι πιο φθηνο, μια 50αρια καμερες ή ενα δικτυο απο ψηλες κολωνες που θα εκτοξευουν νερο σε δυσπροσιτα σημεια στα δαση;) ειναι πιο σημαντικη για την ακεραιοτητα της χωρας απο...το ενιαιο μισθολογιο, την ενοποιηση των ταμειων και διαφορα αλλα 'φιλελευθερα' που μας φερνουν πιο κοντα στην συγκληση με την Αφρικη ή την Ασια.

                Οι κολωνες που εκτοξευουν νερο, δεν θα κανουν αποσβεση μεσα σε 3 μηνες λειτουργειας.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-lappas last edited by

                  Αυτό με τις... κολώνες υπάρχει κάπου σαν υλοποίηση, ή μιλάμε για δικιά σου 'πατέντα'; Γιατί μπορώ να φανταστώ πάρα πολλούς τεχνικούς περιορισμούς στην εφαρμογή του ως ιδέα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rx8_drifter last edited by

                    Να σε βοηθήσω εγώ
                    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=76690

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-lappas last edited by

                      Εγώ γιατί βγάζω άλλα συμπεράσματα από αυτά που διαβάζω; Από την στιγμή που ούτε ένα τόσο μικρό σύστημα (...μόνο για το ΕΠΣ - σταγόνα στον ωκεανό) δεν μπορούμε να συντηρήσουμε, το link ουσιαστικά αποδεικνύει ότι η ευρεία χρήση ενός τέτοιου μέτρου για όλα τα δάση της χώρας είναι ουσιαστικά αδύνατη.

                      Όσο για... την δεξαμενή με το πιεστικό, φίλος που έχει σπίτι με πισίνα στην Πεντέλη μου έλεγε ότι η ίδια η πυροσβεστική τον ενημέρωσε ότι θέλουν τα σπίτια που χτίζονται να έχουν πισίνες (εφόσον το αντέχει η τσέπη του ιδιοκτήτη) ώστε να υπάρχει νερό όταν γίνει η στραβή.

                      Μην πετάτε φωτοβολίδες, ειδικά σε εντελώς άσχετα θέματα. Αν θέλετε να συζητήσουμε το κατά πόσο μια αντίστοιχη λύση θα ήταν εφικτή, καλύτερα να το συνεχίσουμε στο ανάλογο topic.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rx8_drifter last edited by

                        Ό,τι συμπεράσματα θες μπορείς να βγάλεις.
                        Εγώ ας πούμε θα έλεγα για την ανικανότητα των υπευθύνων να χωρίσουν σε δυό γαϊδουρια άχυρο.

                        εεπ, το σύστημα αυτό δεν είναι ελληνική πατέντα, χρησιμοποιείται και στην Αυστραλία και προφανώς και αλλού

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-lappas last edited by

                          Γιατί τα δυσπρόσιτα σημεία σε μια χώρα με εντονότατο ανάγλυφο όπως η Ελλάδα είναι πιο πολλά και από τα σύννεφα και δεν χρειάζεται πτυχίο πυρηνικής φυσικής για να καταλάβει κανείς ότι εκτός από πολύ περιορισμένους χώρους τεράστιας εθνικής αξίας (π.χ. αρχαιολογικός χώρος Επιδαύρου) κάτι τέτοιο δεν μπορεί να εφαρμοστεί ως ευρύτερη λύση στο το πρόβλημα των δασικών πυρκαγιών.

                          Το ότι οδηγώ γρήγορα και έχω ένα αυτοκίνητο που μου το επιτρέπει αυτό δεν σημαίνει ότι αλλάζει η άποψη μου περί επικινδυνότητας της ταχύτητας. Είμαι εθισμένος, στην αδρεναλίνη, όχι υποκριτής. όταν οδηγώ με 230-250 είμαι απείρως πιο επικίνδυνος για τον εαυτό μου και τους γύρω μου από όταν οδηγώ με 130-150. Και αν με τσιμπήσει κάμερα/Octavia/μπάτσος με μουστάκια κρυμμένος πίσω από πικροδάφνες, θα είναι καλό για την δική σου ασφάλεια και μόνο το κούφιο μου το κεφάλι θα φταίει, όχι το ότι τα χρήματα του φορολογούμενου δεν πηγαίνουν σε... κολώνες που πετάνε νερό.

                          Να τον ακούς τον Zorz.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stanfromgreece last edited by

                            Πλάκα πλάκα, έχει δίκιο ο Χρήστος... και εγώ είμαι υπέρμαχος της εντός των λογικών ορίων ταχύτητας οδήγησης...αλλά η ταχύτητα είναι σαν τα 'ναρκωτικά'...ειδικά αν έχεις γρήγορο αυτοκίνητο...σε τραβάει από μόνο του να το πατήσεις το άτιμο το γκάζι...

                            Κανέναν ΟΡΛ δοκίμασες να επισκευτείς;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                              Γιατί τα δυσπρόσιτα σημεία σε μια χώρα με εντονότατο ανάγλυφο όπως η Ελλάδα είναι πιο πολλά και από τα σύννεφα και δεν χρειάζεται πτυχίο πυρηνικής φυσικής για να καταλάβει κανείς ότι εκτός από πολύ περιορισμένους χώρους τεράστιας εθνικής αξίας (π.χ. αρχαιολογικός χώρος Επιδαύρου) κάτι τέτοιο δεν μπορεί να εφαρμοστεί ως ευρύτερη λύση στο το πρόβλημα των δασικών πυρκαγιών.

                              Να τον ακούς τον Zorz.

                              Προφανώς δεν θα το εγκαταστήσεις παντού.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                a-viper7 last edited by

                                Ας είχαν τα όρια την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ρεαλιστικότητα, να καταλάβω τη λογική των ραντάρ.

                                Στην παρούσα κατάσταση, η μόνη λογική τους είναι εισπρακτική._

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
                                  Ας είχαν τα όρια την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ρεαλιστικότητα, να καταλάβω τη λογική των ραντάρ.

                                  Στην παρούσα κατάσταση, η μόνη λογική τους είναι εισπρακτική._

                                  • οο εκτος μερικων εξαιρεσεων
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zorz last edited by

                                    Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                    Να τον ακούς τον Zorz.

                                    (ΒΤW, σας διαβάζω τώρα από 12άρα οθόνη...)

                                    Αναφορικά με τη ταχύτητα, υπάρχει το γνωστό ρητό 'Όποιος πάει πιο αργά από μένα είναι σαλιγκάρι/εμπόδιο και όποιος πάει πιο γρήγορα είναι καμικάζι/king of the road κλπ'

                                    Εδώ και καιρό κάνω πολλά χιλιόμετρα στο Θεσσαλονίκης-Μουδανιών. Ανάλογα με την κίνηση, έχω προσπαθήσει μερικές φορές να πάω με τη ροή της δεξιάς λωρίδας και το βρίσκω πραγματική δοκιμασία. Δεν παίρνει πολύ παραπάνω χρόνο (ούτε καταναλώνεις αισθητά λιγότερα καύσιμα) αλλά πραγματικά 5-10 φορές μέσα στη διαδρομή ψάχνομαι δεξιά-αριστερά νομίζοντας ότι έχω χάσει την έξοδο μου!

                                    Η πιο βολική -και εξίσου ασφαλής ΙΜΟ- ταχύτητα ταξιδιού είναι λίγο πάνω από την υπόλοιπη ροή της κυκλοφορίας. Το 'λίγο' είναι συνήθως 20-30 και είναι πολύ ρευστό, εξαρτάται από τη πυκνότητα της κίνησης, τη ταχύτητα των άλλων (αν η αριστερή λχ. πάει με 160 δεν θα πάς με +20-30, θα κάτσεις στα 160), τις υπόλοιπες συνθήκες κλπ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                      Ας είχαν τα όρια την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ρεαλιστικότητα, να καταλάβω τη λογική των ραντάρ.

                                      Στην παρούσα κατάσταση, η μόνη λογική τους είναι εισπρακτική._

                                      • οο εκτος μερικων εξαιρεσεων

                                      Δηλαδή θεωρείτε καλούς δρόμους τους κωλόδρομους με διασταυρώσεις και το όριο των (πχ) 60χαω χαμηλό.

                                      Αντίθετα, νομίζω ότι τα όρια ταχύτητας (για να μην έχουμε ατυχήματα) θα έπρεπε να είναι αρκετά χαμηλότερα επειδή οδηγούμε σε ολισθηρούς κωλόδρομους με εμπόδια και παγίδες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                        Ας είχαν τα όρια την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ρεαλιστικότητα, να καταλάβω τη λογική των ραντάρ.

                                        Στην παρούσα κατάσταση, η μόνη λογική τους είναι εισπρακτική._

                                        • οο εκτος μερικων εξαιρεσεων

                                        Δηλαδή θεωρείτε καλούς δρόμους τους κωλόδρομους με διασταυρώσεις και το όριο των (πχ) 60χαω χαμηλό.

                                        Αντίθετα, νομίζω ότι τα όρια ταχύτητας (για να μην έχουμε ατυχήματα) θα έπρεπε να είναι αρκετά χαμηλότερα επειδή οδηγούμε σε ολισθηρούς κωλόδρομους με εμπόδια και παγίδες.

                                        δηλαδη εκει που μου πηραν εμενα το διπλωμα μου στην κατηφορα πριν τη κατεχακη ( στην ευθεια που ειναι το υπουργειο δημοσιας ταξης, ΓΝΑ και στοφη για παπαγου) που ειναι ευθεια με 3 λωριδες και οδοστρωμα αττικης οδου το βρισκεις λογικο το οριο να ειναι 70?

                                        αν αφησεις το αυτοκινητο σου απλα να τσουλησει εκει πιανεις τα 100 για πλακα

                                        και αυτη ειναι η μουφα οτι για λογους ασφαλειας (και καλυτερης ψαριας φυσικα ) θα βαλουν ρανταρ σε κατι τεραστιες ευθειες που και να 200αρισεις δεν τρεχει καστανο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tasosdev last edited by

                                          Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                          Γιατί τα δυσπρόσιτα σημεία σε μια χώρα με εντονότατο ανάγλυφο όπως η Ελλάδα είναι πιο πολλά και από τα σύννεφα και δεν χρειάζεται πτυχίο πυρηνικής φυσικής για να καταλάβει κανείς ότι εκτός από πολύ περιορισμένους χώρους τεράστιας εθνικής αξίας (π.χ. αρχαιολογικός χώρος Επιδαύρου) κάτι τέτοιο δεν μπορεί να εφαρμοστεί ως ευρύτερη λύση στο το πρόβλημα των δασικών πυρκαγιών.

                                          Να τον ακούς τον Zorz.

                                          Γειάαα
                                          Στα περι καιγόμαστε όμως σχολίασα πως είμαστε περίπτωση χώρας σε θέμα πρόσβασης σε θάλασσα, πράγμα που κάνει την αερο πυρόσβεση εξαιρετικά εύκολη. Ειδικά στην Αττική που υπάρχουν και αρκετά αεροδρόμια η κατάσταση είναι εξαιρετικά ευνοική.
                                          Δεν χρειάζεται πυρηνική φυσική για να καταλάβει κανείς πως 10 - 15 σύγχρονα ελικοπτεράκια θα είχαν κάνει τον μαραθώνα/βαρνάβα λίμνη. Και θα είχαμε καμμια 90000 στρέμματα δάσους παραπάνω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Αν δεν κάνω λάθος μέσα στην Αθήνα είναι αυτός ο δρόμος
                                            Καλά κάνανε και στο πήρανε λοιπόν

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 57 / 65
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr