-
Τώρα μπορεί να λέω και αρλούμπες και να μην είναι εφαρμόσιμο, αλλά βλέπω πως το συγκεκριμένο Jumbo είναι μετασκευασμένο επιβατικό.
Κάτι 742 της ΟΑ που λιώνουν στο LGAT μήπως θα μπορούσαν να είχαν άλλη τύχη; -
Ο χρήστης ast έγραψε:
Τώρα μπορεί να λέω και αρλούμπες και να μην είναι εφαρμόσιμο, αλλά βλέπω πως το συγκεκριμένο Jumbo είναι μετασκευασμένο επιβατικό.
Κάτι 742 της ΟΑ που λιώνουν στο LGAT μήπως θα μπορούσαν να είχαν άλλη τύχη;αν υπάρχει περίπτωση να έχουν το κάτι τις για πάρτη τους,ίσως κάτι παίξει.
-
Πριν λίγα χρόνια από την Πελασγία της Φθιώτιδας παρακολουθούσα φωτιά σε απότομη πλαγιά στην βόρεια Εύβοια (Λιχάδα). Υπήρχε (και υπάρχει) ένας δρόμος χαμηλά στην παραλία όπου περίμεναν τα πυροσβεστικά αυτοκίνητα. Ήρθε το Ilyushin IL-76 που είχαμε νοικιάζει, και από τα 1.000 μέτρα, ίσως και παραπάνω, άρχισε να ρίχνει νερό από τις Ράχες μέχρι τον Αγιόκαμπο. Έκανε δυο ρίψεις σε 15 λεπτά, (έπρεπε να ανακυκλώσει) και συνέχισε μετά για 2 ώρες ένα Mi-26 με τον (τεράστιο) κάδο, μέχρι που έσβησε.
Και στις δύο ρίψεις του Ilyushin τα 3/4 του νερού πήγαν στο βρόντο.
-
λογικό, αυτό το τέρας δεν μπορεί να κατέβει χαμηλά,δεν κάνει για τα εδάφη μας.
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Τεχνικά ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι αδύνατο.Σε αυτό συμφωνώ, πιο πολύ η αμφιβολία μου είχε να κάνει με το πόσους κύκλους έχουν και αν θα μπορούσαν να συνεχίσουν να πετάνε για ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Σχετικά με τα Be-200, +1
-
Τα Beriev είναι δελεαστικά... αλλά αν δεν ειναι δυτικοποιημένα σε ηλεκτρονικά-κινητήρες είναι κομματάκι δύσκολο και πανάκριβο να εισαχθει ο τυπος στην ΠΑ. Οι Ρώσσοι ειναι κομματάκι στην υποστήριξη τους... οπότε είναι αρκετό ρίσκο.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τα Beriev είναι δελεαστικά... αλλά αν δεν ειναι δυτικοποιημένα σε ηλεκτρονικά-κινητήρες είναι κομματάκι δύσκολο και πανάκριβο να εισαχθει ο τυπος στην ΠΑ. Οι Ρώσσοι ειναι κομματάκι στην υποστήριξη τους... οπότε είναι αρκετό ρίσκο.Αυτά δεν τα νοικιάζουνε; Το ιλιούσιν και τα Μι-26 νοικιασμένα δεν είναι;
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Τα Beriev είναι δελεαστικά... αλλά αν δεν ειναι δυτικοποιημένα σε ηλεκτρονικά-κινητήρες είναι κομματάκι δύσκολο και πανάκριβο να εισαχθει ο τυπος στην ΠΑ. Οι Ρώσσοι ειναι κομματάκι στην υποστήριξη τους... οπότε είναι αρκετό ρίσκο.
Αυτά δεν τα νοικιάζουνε; Το ιλιούσιν και τα Μι-26 νοικιασμένα δεν είναι;
Φυσικα και τα νοικιαζουνε.... μας συμφερει ολα να τα εχουμε νοικιαρικα ομως?
-
http://www.airliners.net/photo/MChS-Ros ... 0672642/L/
Be-200 Glass cockpit
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τα Beriev είναι δελεαστικά... αλλά αν δεν ειναι δυτικοποιημένα σε ηλεκτρονικά-κινητήρες είναι κομματάκι δύσκολο και πανάκριβο να εισαχθει ο τυπος στην ΠΑ. Οι Ρώσσοι ειναι κομματάκι στην υποστήριξη τους... οπότε είναι αρκετό ρίσκο.
Αυτά δεν τα νοικιάζουνε; Το ιλιούσιν και τα Μι-26 νοικιασμένα δεν είναι;
Φυσικα και τα νοικιαζουνε.... μας συμφερει ολα να τα εχουμε νοικιαρικα ομως?
Άλλο αυτό...Στο θέμα μεταξυ απόκτησης των μέσων και λογιστικής υποστηριξης αυτών και του να τα νοικιάσουμε, μήπως βγαίνει πιο φτηνό το δεύτερο;
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Οι Ρώσοι είναι στην υποστήριξη σε όποιον ΔΕΝ πληρώνει.
Παλαιότερα (στην εποχή διάλυσης της Ρωσίας) αυτό το αξίωμα για την υποστήριξη των Ρώσων όντως ίσχυε, σήμερα όμως αμφιβάλλω αν έχει βάση.
Οι Ρώσοι καίγονται για εξαγωγές, έχουν εξάγει το αεροσκάφος μόνο στο Αζερμπαϊστάν, και αν κάναμε μια μεγάλη παραγγελία (και όχι δείγματα), δεν νομίζω να μας απογοήτευαν.Μας εχουν απογοητευσει ηδη και με τους S-300, και με τα TOR-M1, και με τα ZUBR... Δεν τηρησαν συμφωνιες, ζητανε για υποστηριξη οσα τους λειπουν κλπ κλπ...
Ενω το λογικο θα ηταν να εινα αψογοι... παραυτα εχουν προκυψει θεματα...
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Μας εχουν απογοητευσει ηδη και με τους S-300, και με τα TOR-M1, και με τα ZUBR... Δεν τηρησαν συμφωνιες, ζητανε για υποστηριξη οσα τους λειπουν κλπ κλπ...
Ενω το λογικο θα ηταν να εινα αψογοι... παραυτα εχουν προκυψει θεματα...
Τους TOR-M1 μόνοι μας τους απαξιώσαμε, μη εξασφαλίζοντας τα απαραίτητα ανταλλακτικά. Εδώ ακόμα και υπόστεγα δεν είχαν σε κάποια φάση για τα πανάκριβα αυτά συστήματα (δεν γνωρίζω τι ισχύει τώρα) ! Λες και οι Tor είναι για πέταμα επειδή κάποιοι πήραν μίζες (και) γι' αυτούς...
Οι S-300 είναι επιτέλους επιχειρησιακοί ? Γιατί βολή δεν έχει γίνει ακόμα ! ! !Πάντως αν τα πράγματα είναι όπως τα λες, τότε κακώς πηγαίνουμε σε BMP-3 για το μηχανοκίνητο πεζικό. Μυαλό δεν έβαλαν οι δικοί μας ή απλά παίζουν γεωπολιτικά παιχνίδια βασιζόμενοι ότι δεν θα γίνει ποτέ πόλεμος (αν γίνει όμως, να δούμε τι θα κινηθεί!) ?
ΤΟΡ-Μ1: Δεν υλοποιησαν ποτε τα αντισταθμιστικα ωφελη!
S-300: Ιδρωσαμε μεχρι να τα ενταξουμε στο ενιαιο δικτυο αεραμυνας
Zubr: Για αποκατάσταση ζημιών, ζητούν οσα τους λειπουν...Τα BMP-3 ειναι καθαρα πολιτική αγορα, και δεν εχει καμια επαφη με επιχειρησιακα κριτηρια! Ειναι ενα μεγαλο λεμονάκι... μα κινητηρας πίσω και οι επιβάτες εξερχονται πάνω απο τον κινητηρα?!!! Μιλάμε για τραγικα design faults για ΤΟΜΑ που πουλιεται την σημερον ημερα... Βεβαια ειναι φτηνά και μπορουμε να τα παρουμε σε ποσοτητες... αλλα απο την αλλη παλι ειναι 2-3 δεκαετιων σχεδιαση με ελαχιστους διεθνεις πελατες.
-
delete
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τα Beriev είναι δελεαστικά... αλλά αν δεν ειναι δυτικοποιημένα σε ηλεκτρονικά-κινητήρες είναι κομματάκι δύσκολο και πανάκριβο να εισαχθει ο τυπος στην ΠΑ.Be-200 Glass cockpit
Το EFIS μάλιστα είναι Honeywell ενώ από κινητήρες, θα προσφέρεται με Rolls Royce BR715
-
Πάντως διάβαζα ένα άρθρο σχετικά με την ενοικίαση αεροσκαφών στην Αμερική σε σχέση με την ενοικίαση.
Έλεγε ότι το κόστος ενοικίασης είναι 1.6εκκ. το χρόνο ενώ το κόστος αγοράς είναι 21εκκ. Η Bombardier δίνει την δυνατότητα αποπληρωμής σε 15 με 20 χρόνια και αν σκεφτούμε ότι έχουνε 50-60 χρόνια χρόνο ζωής τότε η αγορά είναι πιο συμφέρουσα. -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Τα Beriev είναι δελεαστικά... αλλά αν δεν ειναι δυτικοποιημένα σε ηλεκτρονικά-κινητήρες είναι κομματάκι δύσκολο και πανάκριβο να εισαχθει ο τυπος στην ΠΑ.
Be-200 Glass cockpit
Το EFIS μάλιστα είναι Honeywell ενώ από κινητήρες, θα προσφέρεται με Rolls Royce BR715
Κάπως έτσι. Η ΕΑΒ (///) έχει υπογράψει και προσύμφωνο συμπαραγωγής (τρομάρα της).
Πάντως μοιάζουν η ιδανική λύση για τα χάλια μας.
-
Καναντέρ έμεινε στην θάλασσα, έφυγε ο αριστερός πλωτήρας. Το πλήρωμα ειναι μια χαρά.
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]