-
Εγω που βλεπω μπροστα πηγα κ αγορασα ποδηλατο!
ΤΟ μεσο μετακινησης!
(Φαγωθηκαμε να εχουμε ο κα8ενας κ απο ενα αμαξι!)
-
Με βασική προτεραιότητα τα ταξίδια. (είσαι σίγουρος ότι σκοπεύεις να το κάνεις αυτό τόσο συχνά, είναι αρκετά τα 700χλμ, μήπως καλύτερα να πηγαίνεις και με αεροπλάνο κλεισμένο εγκαίρως για καλύτερη τιμή και να κάνεις το μεγάλο ταξίδι Χριστούγεννα, εξεταστική, Πάσχα, καλοκαίρι...)
Μεταξόνιο μετατρόχιο τα θέλεις μεγάλα και κάνουν διαφορά.
Λάστιχα τα θέλεις μεγάλα σε διάμετρο αλλά όχι υπερβολικά σε πλάτος για οικονομία.
Βάρος ποτέ δεν το θέλεις μεγάλο εκτός αν έχεις οδοστρωτήρα.... χάνεις σε στροφές, σε κατανάλωση, σε φρένα... (κερδίζεις σε σύγκρουση) Το αυτοκίνητο δεν κάθεται με το βάρος του αλλά με σωστές αναρτήσεις, το βάρος αντίθετα είναι που θα το αποσταθεροποιήσει ή και απογειώσει...
Αναρτήσεις τις θέλεις όχι πολύ σφιχτές οπότε αποφεύγεις το πιο δυνατό σπόρ μοντέλο.
Το κλασσικό αυτόματο κιβώτιο σε ταξίδι δεν χάνει τόσο όσο στην πόλη σε κατανάλωση και επιδόσεις γιατί έχει κλειδώσει ο μετατροπέας ροπής οπότε οι απώλειες είναι πλέον άνευ σημασίας. Είναι ευκολία και στο ταξίδι.
Το cruise control μερικοί σπάνια το χρησιμοποιούν άλλοι σχεδόν πάντα, είναι εν πολλοίς θέμα οδηγού. Προσωπικά το θεωρώ απαραίτητο ειδικά στην Εγνατία που είναι πολύ ήσυχη ακόμα. Σου εξασφαλίζει άνεση, ξεκούραση, ασφάλεια και οικονομία (γιατί θα παρασυρθείς χωρίς αυτό και θα τρέχεις οπότε καις παραπάνω και κινδυνεύεις να σε γράψουν!)
Μην μετράς τους κινητήρες στα χαρτιά με τα νούμερα. Η καμπύλη της ροπής έχει μεγαλύτερη σημασία από την ισχύ και δεν μπορείς να την αντιληφθείς από απλά την μέγιστη τιμής της. Πολύ περισσότερο καθώς το τελικό αποτέλεσμα προκύπτει μόνο κατόπιν συνεργασίας με το κιβώτιο. Αν το κιβώτιο δεν ταιριάζει με τον κινητήρα, έχει τεράστιες τρύπες ανάμεσα στις ταχύτητες είναι κάτι που μπορεί να μην το προσέξεις εύκολα με τους αριθμούς αλλά στην πράξη θα το καταλάβεις γρήγορα. Πρέπει λοιπόν να εξεταστεί όλο μαζί το πακέτο κάτι που σημαίνει δοκιμή δοκιμή δοκιμή. Πρώτα δοκιμή και μετά κοιτάς τα νούμερα.
Οι αργές εκδόσεις πολλών τουρμποκινητήρων είναι πιο σωστή επιλογή καθώς οι διαφορές τους είναι κυρίως στις ψηλές στροφές που δεν χρησιμοποιούνται τόσο συχνά. Αντίθετα λόγω ρύθμισης ή λόγω πιο κοντών σχέσεων μπορεί να καίνε αρκετά παραπάνω... Όσο κι αν κανείς ονειρεύεται τα παραπάνω άλογα πρέπει να εκτιμηθούν και άλλα χαρακτηριστικά συνεχούς καθημερινής χρήσης.
Τώρα για ατμοσφαιρικό ή όχι ως προς την κατανάλωση (ως προς την ευκολία, ροπή κλπ δεν το συζητάμε, για τα λεφτά και κυβικά που μιλάμε ο ατμοσφαιρικός είναι πρακτικά χαμένος)... Η κατανάλωση έχει άμεση σχέση με το πόσο ομαλός και καλός οδηγός είσαι. Αν είσαι ολίγον ατσούμπαλος και πατάς απότομα το γκάζι, πιο πολύ από όσο σου χρειάζεται για να το αφήσεις λίγο μετά, το υπερσυμπιεσμένο θα σου καίει περισσότερο. Μερικοί οδηγοί δεν έχουν την ικανότητα να πατάνε σταθερά το γκάζι αλλά το παίζουν όχι λίγο αλλά αρκετά πάνω κάτω κάθε λίγα δευτερόλεπτα. Ο αυτόματος πιλότος σε βοηθάει αν είσαι τέτοιος. Αντίθετα αν είσαι ομαλός και σταθερός δεν θα έχεις αξιοσημείωτες διαφορές και θα είσαι πιο κοντά στις εργοστασιακές τιμές.
Στα έξοδα θα πρέπει να υπολογίσεις την τιμή και την συχνότητα των σέρβις καθώς και το να υπάρχει σχετικό συνεργείο στην Ξάνθη (καλού κακού). Πχ πρέπει να υπολογίσεις την ποσότητα λαδιού και την συχνότητα αλλαγών αλλά να μην παρασυρθείς από υπερβολές, δηλαδή μην περιμένεις να μην χρειαστείς λάδια για 20-30.000χλμ επειδή έτσι λένε κάποιοι...
Ακόμα και Μιτο να πάρεις, ας μην γινόμαστε υπερβολικοί, δεν θα έχεις πρόβλημα, νέος είσαι αντέχεις περισσότερο, αν σου αρέσει αυτό σαφώς περισσότερο από τα άλλα να το πάρεις. Μεγαλώνοντας βλέπεις κάποια πράματα πιο πρακτικά όπως ποιότητα κύλισης, χώρους κλπ αλλά πλέον ακόμα και τα super minis είναι ικανοποιητικά σε ταξίδι.
Και τώρα η αιρετική πρόταση....έχεις σκεφτεί να πάρεις ΜΧ5.... δεν είναι ταξιδιάρικο, δεν έχει χώρους αλλά.... -
Ο χρήστης Kouv έγραψε:
Οχι! Η ΒOSCH ας πουμε τις βγαζει. Αλλα δεν εχει μονο ενα τυπο. Αυτοι 3ερουνε ποσο αντεχει ποιος γιατι τα περνανε απο tests. Ξερουν οτι με την ταδε χρηση αντεχει τοσους μηνες.
Νομιζεις τα αφηνουν ετσι αυτα στην τυχη?
Οποτε λεει η peugeot, δωσε μας αυτην που κρατα λιγο πιο πανω απο 1 χρονο.
Κ βαζει εγγυηση για 12 μηνες!
Αυτη η μπαταρια δεν θα σου βγαλει ποτε 3 χρονια π.χ.Αυτη ειναι η δικη σου αληθεια, την οποια επετρεψε μας να μην δεχτουμε για κανενα κατασκευαστη... εκτος και αμα αυτος ο κατασκευαστης θελει μεσα σε ενα 1 χρονο να το κλεισει το μαγαζι!
-
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
αλαξα μπαταρια στα 4 χρονια στο 307 και αυτο γιατι το αυτοκινητο εκανε 6,000 χλμ
το χρονοΧαιρω πολυ το αμαξι μου κανει 8.000χλμ τον χρονο και η μπαταρια ειναι οκ.Και ειναι και μικρη.Δε θυμαμαι η 50αρα η 55αρα
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
αλαξα μπαταρια στα 4 χρονια στο 307 και αυτο γιατι το αυτοκινητο εκανε 6,000 χλμ
το χρονοΧαιρω πολυ το αμαξι μου κανει 8.000χλμ τον χρονο και η μπαταρια ειναι οκ.Και ειναι και μικρη.Δε θυμαμαι η 50αρα η 55αρα
Ναι όντως πάρα πολύ μικρή. Πέτα του μια από DAF να δείς την υγειά σου
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
αλαξα μπαταρια στα 4 χρονια στο 307 και αυτο γιατι το αυτοκινητο εκανε 6,000 χλμ
το χρονοΧαιρω πολυ το αμαξι μου κανει 8.000χλμ τον χρονο και η μπαταρια ειναι οκ.Και ειναι και μικρη.Δε θυμαμαι η 50αρα η 55αρα
Ναι όντως πάρα πολύ μικρή. Πέτα του μια από DAF να δείς την υγειά σου
Δε ξερω παντος θυμαμαι πως ειναι μικρη.Το ποσο ομως δε το θυμαμαι.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
αλαξα μπαταρια στα 4 χρονια στο 307 και αυτο γιατι το αυτοκινητο εκανε 6,000 χλμ
το χρονοΧαιρω πολυ το αμαξι μου κανει 8.000χλμ τον χρονο και η μπαταρια ειναι οκ.Και ειναι και μικρη.Δε θυμαμαι η 50αρα η 55αρα
Ναι όντως πάρα πολύ μικρή. Πέτα του μια από DAF να δείς την υγειά σου
Δε ξερω παντος θυμαμαι πως ειναι μικρη.Το ποσο ομως δε το θυμαμαι.
Μικρη σε σχεση με τι? Η μπαταρια επιλεγετε βαση της προβλεπομενης καταναλωσης που θα εχει το αυτοκινητο....Εχεις διζωνικο κλιματισμο? Xenon? Ηλεκτρικα καθισματα? Θερμαινομενα? GPS? κτλ κτλ... Ποσο ρευμα θελει για να ξεκινησει κρυο το μοτερ? ...αν συγκρινεις την δικη σου με μιας full extra Cayenne προφανως εχεις μικρη.......και η δικια μου που ειναι 80αρα μαλλον μικροτερη θα ειναι..
-
Δε λεω για αυτο ρε παιδια σε παρομοιο opel astra g και δεν εχει και ηλεκτικους καθρεπτες και δυο αεροσακους λιγοτερο το αμαξι εχει μεγαλυτερη μπαταρια απο τη δικια μου.Και δεν ειναι μονο αυτο.Η μεγαλυτερη μπαταρια γενικα βοηθα το αμαξι.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Δε λεω για αυτο ρε παιδια σε παρομοιο opel astra g και δεν εχει και ηλεκτικους καθρεπτες και δυο αεροσακους λιγοτερο το αμαξι εχει μεγαλυτερη μπαταρια απο τη δικια μου.Και δεν ειναι μονο αυτο.Η μεγαλυτερη μπαταρια γενικα βοηθα το αμαξι.Σε τι?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δε λεω για αυτο ρε παιδια σε παρομοιο opel astra g και δεν εχει και ηλεκτικους καθρεπτες και δυο αεροσακους λιγοτερο το αμαξι εχει μεγαλυτερη μπαταρια απο τη δικια μου.Και δεν ειναι μονο αυτο.Η μεγαλυτερη μπαταρια γενικα βοηθα το αμαξι.
Σε τι?
+10 αλογα
.....στο ρελαντι
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δε λεω για αυτο ρε παιδια σε παρομοιο opel astra g και δεν εχει και ηλεκτικους καθρεπτες και δυο αεροσακους λιγοτερο το αμαξι εχει μεγαλυτερη μπαταρια απο τη δικια μου.Και δεν ειναι μονο αυτο.Η μεγαλυτερη μπαταρια γενικα βοηθα το αμαξι.
Σε τι?
Στην εκκινηση εχω ακουσει πως βοηθαει και γενικα αμα θελεις να κατσεις στο αμαξι να περιμενεις δεν εχεις και ιδιαιτερο προβλημα να ακους ταυτοχρονος μουσικη απο cd.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Δε λεω για αυτο ρε παιδια σε παρομοιο opel astra g και δεν εχει και ηλεκτικους καθρεπτες και δυο αεροσακους λιγοτερο το αμαξι εχει μεγαλυτερη μπαταρια απο τη δικια μου.Και δεν ειναι μονο αυτο.Η μεγαλυτερη μπαταρια γενικα βοηθα το αμαξι.
Σε τι?
+10 αλογα
.....στο ρελαντι
Πήρα αυτήν:
Δεν την έβαλα ακόμη (νομίζω ότι μόνο στο πορτμπαγκάζ χωράει) αλλά...
όταν την βάλω θα βοηθήσει αρκετά το σιβίκ. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δε λεω για αυτο ρε παιδια σε παρομοιο opel astra g και δεν εχει και ηλεκτικους καθρεπτες και δυο αεροσακους λιγοτερο το αμαξι εχει μεγαλυτερη μπαταρια απο τη δικια μου.Και δεν ειναι μονο αυτο.Η μεγαλυτερη μπαταρια γενικα βοηθα το αμαξι.
Σε τι?
+10 αλογα
.....στο ρελαντι
Πήρα αυτήν:
Δεν την έβαλα ακόμη (νομίζω ότι μόνο στο πορτμπαγκάζ χωράει) αλλά...
όταν την βάλω θα βοηθήσει αρκετά το σιβίκ.Δεν εχεις ρευμα στο (αυθαιρετο) εξοχικο?
-
ΓΙα τους ημιακαμπτους και τα λοιπα:
Βρηκα αυτο το review για την C4:
http://www.autointernet.gr/testsah.php? ... troen%20C4
Δεν ξερω ποσο αντικειμενικο ειναι, διαβαστε ομως αυτα που γραφει για το συνδυασμο ανεσης-οδικης συμπεριφορας...
-
το εσωτερικο οσο περναν τα χρονια τοσο πιο τελειο ειναι ...εχει κατι απο τρελα των γαλλων και κατι απο σοβαροτητα των γερμανων -
Το θεωρώ απο τα πιο εκκεντρικά που έχω δει.
Όχι γιατί είναι κάτι φοβερό αλλά γιατί
προσπαθεί να συνδυάσει ρετρό και νέο και το αποτέλεσμα είναι...να με αποσπούν αυτές οι 3
οθόνες.Πως γίνεται να συνδυαστεί το τιμόνι 2 ακτίνων (με σταθερό κέντρο παρακαλώ) με 3 οθόνες
στο ταμπλώ και τα κλασικά χειριστήρια κλιματισμού κ το ηχοσύστημα των PSA.Λόγος απόρριψης του αυτοκινήτου θα ήτανε,ειλικρινά.
-
Εχοντας το 4 χρόνια για μένα το μεγάλο μείον στην σχεδίαση αυτού είναι ότι σε αποσπά πολύ η κεντρική οθόνη. Εκεί που με το τωρινό συμβατικής σχεδίασης με αναλογικά όργανα κάνω ένα κλικ κ κοιτώ κατευθείαν αυτό που θέλω στο C4 απαιτούσε περισσότερη προσοχή παίρνοντας τα μάτια μου από τον δρόμο. Δεν συζητώ για την άλλη οθόνη δεξιά. Εκείνη ποτέ δεν την κοιτούσα.
Πάντως ήταν αρκετά πρωτότυπο. Αλλά θα προτιμούσα κάτι σε Honda Civic. -
Το ταμπλώ του Civic δείχνει ότι ακόμα δεν ξέχασαν τα anime επιστημονικής φαντασίας (Macross, Mospeada, Mazinger κλπ) που βλέπανε όταν ήταν μικροί...
-
το civic σαν σχεδιαση ταμπλο μοιαζει σαν να ειναι ακαταστατο διοτι απλα καθε τι μοιαζει να ειναι τοποθετημενο οπου να ναι..... τιποτα δεν ακολουθει μια συνεχεια....αλλα ειναι απιστευτα οδηγοκεντρικο κατι που το κανει περιζητητο απο τους νεους...και τελικα το κανει πολυ ομορφο
του c4 ειναι πολυ ομορφο.και σ δινει την αισθηση του απειρου.( στην φωτο δεν φαινεται..το πανω μερος ειναι επιπεδο και με τεραστιο βαθος) αλλα δεν ειναι τοσο οδηγοκεντρικο...και εχει μια γερμανικη νοτα
Αγορα καινουργιου Μικρομεσαιου για χρηση κυριως στην Εθνικη