-
Βασικα αυτοι πανε και καλα με βαση την Ε.Ε. αλλα διαλεγουν μονο αυτα που τους συμφερει γιατι αν θελουμε να μας λενε ευρωπαιους θα κραταγα κανονικα τις πινακιδες του υπουργειου και θα επερνα σημα τριμηνο οπως δινουν στο εξωτερικο και θα εκανα το χομπι μου οποτε ηθελα ......
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Βασικα αυτοι πανε και καλα με βαση την Ε.Ε. αλλα διαλεγουν μονο αυτα που τους συμφερει γιατι αν θελουμε να μας λενε ευρωπαιους θα κραταγα κανονικα τις πινακιδες του υπουργειου και θα επερνα σημα τριμηνο οπως δινουν στο εξωτερικο και θα εκανα το χομπι μου οποτε ηθελα ......Κι αυτό είχε προταθεί,κι ακόμα να απαντήσουν.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Βασικα αυτοι πανε και καλα με βαση την Ε.Ε. αλλα διαλεγουν μονο αυτα που τους συμφερει γιατι αν θελουμε να μας λενε ευρωπαιους θα κραταγα κανονικα τις πινακιδες του υπουργειου και θα επερνα σημα τριμηνο οπως δινουν στο εξωτερικο και θα εκανα το χομπι μου οποτε ηθελα ......
Κι αυτό είχε προταθεί,κι ακόμα να απαντήσουν.
Ακομα να ξυπνησουν θες να πεις
Ολα αυτα μονο εδω υπαρχουν στο εξωτερικο οταν δεν θες για καποιο χρονικο διαστημα να κυκλοφορησεις το αμαξι σου δεν σε υποχρεωνει κανεις να πας να καταθεσεις πινακιδες και τετοιες βλακειες που εχουμε εδω απλα αν σε πιασουν να κυκλοφορεις χωρις το σημα εχει γερη καμπανα .....
-
Ο χρήστης stubos έγραψε:
MB 300SE.......
Το νέο Must του καλοκαιριού !!! Κυκλοφορεί στις παραλίες πέριξ του Ξυλοκάστρου (προφανώς για χιλιόμετρα συντήρησης)
Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και δεν χρειάζεται ΚΤΕΟ... (εγώ για τα 1200cc της Fulvia θα πληρώσω 260 ευρώ)
Και εδώ θέλω την βοήθειά σας, γιατί περνάω κρίση ταυτότητας : ΠΟΣΟ Μ@Λ@Κ@Σ ΕΙΜΑΙ ???πριν λιγες μερες, σ ενα τραπεζι, τι σου ελεγα οτι μ ενοχλει???? εγω τελικα ποσο μαλακας ειμαι?????
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Κρατικές ιστορικές πινακίδες μη περιμένεις από το κράτος.Είναι τόσα λίγα τα αυτοκίνητα που μπορούν να φέρουν,νόμιμα,ιστορικές πινακίδες που δεν συμφέρει το Δημόσιο.εδώ δε μπορούμε να συμφωνήσουμε μεταξύ μας ποιό αυτοκίνητο είναι 'σωστό' και ποιό οχι, περιμένεις να το ανακαλύψει το 'κράτος'?
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Κρατικές ιστορικές πινακίδες μη περιμένεις από το κράτος.Είναι τόσα λίγα τα αυτοκίνητα που μπορούν να φέρουν,νόμιμα,ιστορικές πινακίδες που δεν συμφέρει το Δημόσιο.
εδώ δε μπορούμε να συμφωνήσουμε μεταξύ μας ποιό αυτοκίνητο είναι 'σωστό' και ποιό οχι, περιμένεις να το ανακαλύψει το 'κράτος'?
Ολη η Ευρώπη έχει ανακαλύψει τον τρόπο ingeniere,τόσο δύσκολο είναι να τους αντιγράψουμε?Το νόμιμα δεν αφορούσε την ιστορική αξία του εκάστοτε αυτοκινήτου,αλλά το ότι πολλά βρίσκονται υπό 'ομιχλώδεις'συνθήκες στη χώρα.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Λίγες σελίδες πιο πίσω,είχα γράψει ότι,προσχωρώντας σε μια ομοσπονδία και κάνοντας χρήση των υπηρεσιών που σου προσφέρει,αυτόματα ''εκτίθεσαι'' και εσύ και το αυτοκίνητό σου ακόμα και στον πλέον αδαή.
Θα μπορούσες εσύ ή κάποιος άλλος (αν εσύ δε θες) να μου εξηγήσει τι εννοείς με αυτό?
Επίσης τα αυτοκίνητα που έχουν έρθει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα από το εξωτερικό με ατελή εκτελωνισμό, δεν είναι νόμιμα?
Δηλαδή αν εκδίδει το κράτος τις πινακίδες (λέμε 'αν') δε θα μπορούν να βγάλλουν, ή θα πρέπει να εκτελωνιστούν κανονικά? -
καλά δεν είστε διακοπές όλοι εσείς (KP61, monofaros, stubos..) που έχετε πιάσει ψιλή κουβέντα;
-
εχω βρει ενα mgb 1971 στη γερμανια το οποιο ειναι σε οριτζιναλ κατασταση
πως ξερω οτι οταν το φερω αν οι αρμοδιοι το θεωρησουν γνησιο η οχι?
μπορω να προσκομισω φοτο και χαρτια μονο σε πρωτη φαση ?
για να μην μπω στη διαδικασια αγορας και μετα τρεχω και δεν φτανωφιλικα
-
Σε ποιούς αρμόδιους αναφέρεσαι; στο τελωνείο; η γνησιότητα δεν τους απασχολεί αν δεν κάνω λάθος. Ή στις λέσχες που θα εκδώσουν πινακίδες; ούτε κι αυτοί αν είναι γνήσιο δεν μπορούν να σου πουν τίποτε.....
-
Κάνε λίγη χαμαλοδουλειά (πιθανότατα θα την έχεις ήδη κάνει...), μάζεψε όσα στοιχεία μπορείς να βρείς για το συγκεκριμένο μοντέλο (αριθμούς πλαισίου, κινητήρα, κλπ), βρές, αν υπάρχουν ιστορικά στοιχεία για τους πρώην ιδιοκτήτες και για τυχόν ανακατασκευές που έχει υποστεί και αν πειστείς οτι πράγματι είναι εντάξει το αυτοκίνητο, δεν έχεις να φοβηθείς κανέναν.
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
εγω τελικα ποσο μαλακας ειμαι?????
Μπορούμε ν' απαντήσουμε ελεύθερα,ή θα πέσει βαρύς ο πέλεκυς του συνονόματου mod?
-
Ο χρήστης kostasbmw έγραψε:
εχω βρει ενα mgb 1971 στη γερμανια το οποιο ειναι σε οριτζιναλ κατασταση
πως ξερω οτι οταν το φερω αν οι αρμοδιοι το θεωρησουν γνησιο η οχι?
μπορω να προσκομισω φοτο και χαρτια μονο σε πρωτη φαση ?
για να μην μπω στη διαδικασια αγορας και μετα τρεχω και δεν φτανωφιλικα
,
Το βασικότερο όλων,είναι η αναγραφή της χρονολογίας επάνω στην άδεια κυκλοφορίας,που θα πρέπει να είναι στο όνομά σου ούτως ή άλλως.
Εάν το αυτοκίνητο έχει εισαχθεί από Αμερική π.χ. το 1985 και αυτό αναφέρεται στην άδεια,θα χρειαστεί πολύ τρέξιμο στην Ελλάδα,γνωμοδοτήσεις από λέσχες βιβλιογραφία κλπ. -
Ειμαι κατοχος ενος bmw ε28 και ξερω οτι θα αναγκαστω να πληρωσω τελη καμια 350 ευρω
μπορω ομως και να το δωσω για αποσυρση και να παρω γυρω στα 2500 ευρω μπορω και να καταθεσω πινακιδες στην εφορια και να περιμενω να ερθει η ωρα του για ιστορικο (το 2018!!!!!! )
Οι αγορα του μεταχειρισμενου αυτοκινητου θα αλαξει παρα πολυ πιστευω με το μετρο της αποσυρσης απλα περιμενετε να δειτε!!!!!!!!!!!![/quote]Δεν ξερω για τους αλλους αλλα εγω θελω ν αβγαλω πινακιδες επειδη δεν θα τ κυκλοφορω αλλα μια στ τοσο γιατι αν τ κυκλοφορω καθημερινα δεν θα αντεξω αν τ ξαναδω ετσι
γιατι δεν υπαρχει τιποτα απο ανταλλακτικο στην ελλαδα και σχεδον πουθενα σε ολο τον κοσμο(μονο φιλιπινες και τα μεταφορικα θα ναι απειρα).κατι αλλο ποσα κυβικα ειναι τ ε28 και θα παρεις απο την αποσυρση 2.500?γιατι εχω και γω ε28 518 και μ παν 1000ευρω![/quote]εδω εχεις δικιο εκανα λαθος δεν μου δινουν 2500 αλλα 1500+1000 αμα αγορασω αυτοκινητο ευρο 4-5
-
Ο χρήστης moutraklas έγραψε:
Αυτο που θελουν να πουν ολοι οι 'παλιοι'συμφορουμιστες πολυ απλα ειναι οτι αν παρετε **ολοι εσεις πινακιδες ΙΟ ΦΙΛΠΑ ΚΤΛ και αρχισετε να τα κυκλοφορηται κανονικα -που θα το κανετε και το ξερετε- ** τοτε η χ κυβερνηση θα βγαλει εναν καινουργιο νομο που θα λεει πχ οτι θα πληρωνουν τελη 300 ευρω τα ιστορικα γιατι για να εχεις ιστορικο αυτοκινητο εχεις και λεφτα οποτε ολοι εδω μεσα θα αρχισετε να μας λετε οτι εδωσα 200 ευρω πηρα πινακιδες ιο και με βαζουν να πληρωσω και χ επιπλεον λεφτα και....και...και.......και θα την εχουμε πατησει και εμεις μαζι σας.......
Ειμαι κατοχος ενος bmw ε28 και ξερω οτι θα αναγκαστω να πληρωσω τελη καμια 350 ευρω
μπορω ομως και να το δωσω για αποσυρση και να παρω γυρω στα 2500 ευρω μπορω και να καταθεσω πινακιδες στην εφορια και να περιμενω να ερθει η ωρα του για ιστορικο (το 2018!!!!!! )
Οι αγορα του μεταχειρισμενου αυτοκινητου θα αλαξει παρα πολυ πιστευω με το μετρο της αποσυρσης απλα περιμενετε να δειτε!!!!!!!!!!!!Φίλε μου...
Εξηγησέ μου καταρχήν το εξής...
- Ποιοι είμαστε εμείς???? Όλοι εμείς???? Και ποιοι είστε όλοι εσείς δλδ???? Τι πράγμα εννοείς ακριβώς??? Γιατί θα μουρλαθούμε εδώ πέρα....Υπάρχετε εσείς και υπάρχουμε και εμείς???? Τι να αρχίσω να σκέφτομαι εγώ δλδ τώρα??? Να μιλήσω για σνομπισμό το λιγότερο??? Οι εκλεκτοί από το θεό είστε εσείς(ποιοι???) ? Και όλοι εμείς (ποιοι δλδ????) οι μ@μ@κες???? Μπορώ να πω πολλά αλλά... ούτε θέλω μαζί με τα ξερά να κάψω και τα χλωρά... παιδιά ενννοώ που δεν σκέφτονται όπως εσύ...
Επίσης,
2. Όλοι εμείς που θα αρχίσουμε να τα κυκλοφορούμε κανονικά και το ξέρουμε (κιόλας!!) ???? ΜΑΣ ξέρεις???? (όλους εμάς πάλι.... τους 'κακούς' και 'επικίνδυνους' για εσάς!- ποιούς??) Ή καλύτερα... ΜΕ ξέρεις???? Που ξέρεις εσύ δλδ τι θέλω εγώ? Για τι αμάξι μιλάω και πόσο το χρησιμοποιώ? Και πόσο θέλω να το χρησιμοποιώ??? Και πως??? Τι γενικότητες είναι αυτές???? Τι αφορισμοί??? Τι χαρακτηρισμοί???? Πως δηλώνεις αντί εμού - και με τέτοια βεβαιότητα - τη δική μου θέληση??? Και τη δική μου σκέψη??? Και πως με τοποθετείς σε μια ομάδα ανθρώπων με συγκεκριμένα χαρακτηστικά και επιδιώξεις που έφτιαξες στο μυαλό σου???????
Τι να σου πω φίλε μου.... Απίστευτα πράγματα αυτά που γράφεις... Γίνεσαι αγενής και προσβλητικός....- Αυτοκίνητο 20ετίας σε αξιοπρεπέστατη κατάσταση (τουλάχιστον!) που κινείται 1 φορά το μήνα και 1-2 παραπάνω τους καλοκαιρινούς μήνες τα ΣΚ, μολύνει περισσότερο από ένα καινούργιο που κινείται καθημερινά κάνοντας κάπου 20-25.000 χλμ το χρόνο? Γιατί να μην έχει τη δυνατότητα και την ευκαιρία να εξακολουθήσει να υφίσταται με αυτή τη χρήση και να αντιμετωπίζεται - από το κράτος - ανάλογα? Αν φοβούνται κάποιοι ότι θα 'μιαστεί' ο χώρος, ας υπάρξει τελικά και μια άλλη κατηγορία 'λιγότερο ιστορικών'... Το κόμπλεξ της ταμπέλας (ή της πινακίδας - 'Ι.Ο.' ή άλλης - για την περίπτωση) εγώ προσωπικά καθόλου δεν το έχω... ΄
Εγώ σου λέω, και μπορώ να σου το αποδείξω, ότι και 50ετίας να είναι το εν λόγω αυτοκίνητο, πάλι λιγότερο θα ρυπαίνει. Για να αντιμετωπιστεί ανάλογα απο το 'κράτος' θα πρέπει να αποδεικνύεται αυτή η περιστασιακή χρήση του. Στην Ελλάδα αυτό είναι απλά ανέφικτο. Επίσης, το θεωρείς λογικό κάθε αυτοκίνητο 15ετίας και πάνω να χρίζεται 'περιορισμένης κυκλοφορίας και υψηλής συναισθηματικής αξίας'?
Φίλε Moutrakla, σε πάρα πολύ κόσμο, και μάλλον και σε εσένα, έχει δημιουργηθεί η λανθασμένη εντύπωση ότι οι 'ιστορικές' πινακίδες είναι για 'παλιά' (αυτό πολύ σχετικό...) αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται περιστασιακά, με απώτερο σκοπό να αποφεύγονται τα τέλη, το τεκμήριο, τα ασφάλιστρα και το ΚΤΕΟ. Αυτό που πέρασε σε κάποιους σας σαν ειρωνεία μου, και με συγχωρείτε αν δεν έγινα αντιληπτός, αφορά ακριβώς σε αυτή την παρανόηση.Πιθανές ειδικές πινακίδες που να δηλώνουν αυτήν ακριβώς την περιορισμένη χρήση δεν μπορούν να κάνουν αυτή τη δουλειά?... Απλό δεν είναι? Κάτι σαν το δακτύλιο... Αν εννοείς το πως θα τηρείται αυτό, τότε πάμε σε άλλη μεγάλη κουβέντα για την γενικότερη ισχύ των νόμων σε τούτη τη χώρα... Αλλά και για τις υφιστάμενες Ι.Ο. το ίδιο δεν μπορεί να ισχύει?
Τελικά τι σημαίνουν κατ' εσέ οι ιστορικές πινακίδες? Ή τι σημαίνουν γενικά! οι ιστορικές πινακίδες?
Όπως είπα, το μόνο αντικειμενικό κριτήριο για την έκδοσή τους αποτελεί η ηλικία... (απ' όσο ξέρω, αλλά γι αυτό μπήκα εδώ να μάθω περισσότερα - άλλο το τι συνάντησα τελικά). Επομένως οι πινακίδες αυτές αφορούν αυτοκίνητα που πληρούν αυτά τα κριτήρια. Το αν κάποιος αντιλαμβάνεται το δικό του ως περισσότερο 'ιστορικό' τι σημασία μπορεί να έχει? Και ο απώτερος σκοπός (όπως τον λες) επίσης μπορεί να διαφέρει πολύ ή λίγο ανά ιδιοκτήτη αλλά όποιος και να είναι, άπαξ και το αυτοκίνητο πληροί τα κριτήρια, τι ενδιαφέρον έχει αυτό για τους υπόλοιπους?? Πως σε επηρεάζει εσένα τελικά στο να χαίρεσαι τ αμάξι σου?? Πως σε κάνει αυτό να νοιώθεις ότι απειλείσαι??
Δεν μπορώ να το καταλάβω...Φίλε, Alexkid, η σκέψη σου είναι πολύ λογική.
μαλλον κατι παρεξηγησες ................το εσεις πηγαινε σε ολους εσας (μην αρχισεις παλι)που ξαφνικα λογω μετρων πανικοβληθηκατε με τα 150 ευρω που θα δωσετε παραπανω και ψαχνετε τροπο να τα γλυτωσετε.Οι ΕΜΕΙΣ ειμαστε αυτοι που εχουν δωσει πολλα 150αρικα για να εχουμε καποιο αυτοκινητο που μας αρεσει και μαλλον θα δωσουμε πολλα ακομα!!!!!!
Αλλα δεν μας λες τι αυτοκινητο ειναι αυτο που θελεις να βγαλεις πινακιδες (εστω και μελλοντικα)?????????φιλικα μην με βρισεις παλι
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Ολη η Ευρώπη έχει ανακαλύψει τον τρόπο ingeniere,τόσο δύσκολο είναι να τους αντιγράψουμε?Το νόμιμα δεν αφορούσε την ιστορική αξία του εκάστοτε αυτοκινήτου,αλλά το ότι πολλά βρίσκονται υπό 'ομιχλώδεις'συνθήκες στη χώρα.
Σύγκρινε την όλη κατάσταση στο χώρο του ιστορικού αυτοκινήτου εδώ, με αυτήν σε οποιαδήποτε χώρα του εξωτερικού. Είτε σε επίπεδο λεσχών, είτε σε 'κράτους'...ε είναι προφανής η απάντηση.
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Αυτο που θελουν να πουν ολοι οι 'παλιοι'συμφορουμιστες πολυ απλα ειναι οτι αν παρετε **ολοι εσεις πινακιδες ΙΟ ΦΙΛΠΑ ΚΤΛ και αρχισετε να τα κυκλοφορηται κανονικα -που θα το κανετε και το ξερετε- ** τοτε η χ κυβερνηση θα βγαλει εναν καινουργιο νομο που θα λεει πχ οτι θα πληρωνουν τελη 300 ευρω τα ιστορικα γιατι για να εχεις ιστορικο αυτοκινητο εχεις και λεφτα οποτε ολοι εδω μεσα θα αρχισετε να μας λετε οτι εδωσα 200 ευρω πηρα πινακιδες ιο και με βαζουν να πληρωσω και χ επιπλεον λεφτα και....και...και.......και θα την εχουμε πατησει και εμεις μαζι σας.......
Ειμαι κατοχος ενος bmw ε28 και ξερω οτι θα αναγκαστω να πληρωσω τελη καμια 350 ευρω
μπορω ομως και να το δωσω για αποσυρση και να παρω γυρω στα 2500 ευρω μπορω και να καταθεσω πινακιδες στην εφορια και να περιμενω να ερθει η ωρα του για ιστορικο (το 2018!!!!!! )
Οι αγορα του μεταχειρισμενου αυτοκινητου θα αλαξει παρα πολυ πιστευω με το μετρο της αποσυρσης απλα περιμενετε να δειτε!!!!!!!!!!!!Φίλε μου...
Εξηγησέ μου καταρχήν το εξής...
- Ποιοι είμαστε εμείς???? Όλοι εμείς???? Και ποιοι είστε όλοι εσείς δλδ???? Τι πράγμα εννοείς ακριβώς??? Γιατί θα μουρλαθούμε εδώ πέρα....Υπάρχετε εσείς και υπάρχουμε και εμείς???? Τι να αρχίσω να σκέφτομαι εγώ δλδ τώρα??? Να μιλήσω για σνομπισμό το λιγότερο??? Οι εκλεκτοί από το θεό είστε εσείς(ποιοι???) ? Και όλοι εμείς (ποιοι δλδ????) οι μ@μ@κες???? Μπορώ να πω πολλά αλλά... ούτε θέλω μαζί με τα ξερά να κάψω και τα χλωρά... παιδιά ενννοώ που δεν σκέφτονται όπως εσύ...
Επίσης,
2. Όλοι εμείς που θα αρχίσουμε να τα κυκλοφορούμε κανονικά και το ξέρουμε (κιόλας!!) ???? ΜΑΣ ξέρεις???? (όλους εμάς πάλι.... τους 'κακούς' και 'επικίνδυνους' για εσάς!- ποιούς??) Ή καλύτερα... ΜΕ ξέρεις???? Που ξέρεις εσύ δλδ τι θέλω εγώ? Για τι αμάξι μιλάω και πόσο το χρησιμοποιώ? Και πόσο θέλω να το χρησιμοποιώ??? Και πως??? Τι γενικότητες είναι αυτές???? Τι αφορισμοί??? Τι χαρακτηρισμοί???? Πως δηλώνεις αντί εμού - και με τέτοια βεβαιότητα - τη δική μου θέληση??? Και τη δική μου σκέψη??? Και πως με τοποθετείς σε μια ομάδα ανθρώπων με συγκεκριμένα χαρακτηστικά και επιδιώξεις που έφτιαξες στο μυαλό σου???????
Τι να σου πω φίλε μου.... Απίστευτα πράγματα αυτά που γράφεις... Γίνεσαι αγενής και προσβλητικός....- Αυτοκίνητο 20ετίας σε αξιοπρεπέστατη κατάσταση (τουλάχιστον!) που κινείται 1 φορά το μήνα και 1-2 παραπάνω τους καλοκαιρινούς μήνες τα ΣΚ, μολύνει περισσότερο από ένα καινούργιο που κινείται καθημερινά κάνοντας κάπου 20-25.000 χλμ το χρόνο? Γιατί να μην έχει τη δυνατότητα και την ευκαιρία να εξακολουθήσει να υφίσταται με αυτή τη χρήση και να αντιμετωπίζεται - από το κράτος - ανάλογα? Αν φοβούνται κάποιοι ότι θα 'μιαστεί' ο χώρος, ας υπάρξει τελικά και μια άλλη κατηγορία 'λιγότερο ιστορικών'... Το κόμπλεξ της ταμπέλας (ή της πινακίδας - 'Ι.Ο.' ή άλλης - για την περίπτωση) εγώ προσωπικά καθόλου δεν το έχω... ΄
Εγώ σου λέω, και μπορώ να σου το αποδείξω, ότι και 50ετίας να είναι το εν λόγω αυτοκίνητο, πάλι λιγότερο θα ρυπαίνει. Για να αντιμετωπιστεί ανάλογα απο το 'κράτος' θα πρέπει να αποδεικνύεται αυτή η περιστασιακή χρήση του. Στην Ελλάδα αυτό είναι απλά ανέφικτο. Επίσης, το θεωρείς λογικό κάθε αυτοκίνητο 15ετίας και πάνω να χρίζεται 'περιορισμένης κυκλοφορίας και υψηλής συναισθηματικής αξίας'?
Φίλε Moutrakla, σε πάρα πολύ κόσμο, και μάλλον και σε εσένα, έχει δημιουργηθεί η λανθασμένη εντύπωση ότι οι 'ιστορικές' πινακίδες είναι για 'παλιά' (αυτό πολύ σχετικό...) αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται περιστασιακά, με απώτερο σκοπό να αποφεύγονται τα τέλη, το τεκμήριο, τα ασφάλιστρα και το ΚΤΕΟ. Αυτό που πέρασε σε κάποιους σας σαν ειρωνεία μου, και με συγχωρείτε αν δεν έγινα αντιληπτός, αφορά ακριβώς σε αυτή την παρανόηση.Πιθανές ειδικές πινακίδες που να δηλώνουν αυτήν ακριβώς την περιορισμένη χρήση δεν μπορούν να κάνουν αυτή τη δουλειά?... Απλό δεν είναι? Κάτι σαν το δακτύλιο... Αν εννοείς το πως θα τηρείται αυτό, τότε πάμε σε άλλη μεγάλη κουβέντα για την γενικότερη ισχύ των νόμων σε τούτη τη χώρα... Αλλά και για τις υφιστάμενες Ι.Ο. το ίδιο δεν μπορεί να ισχύει?
Τελικά τι σημαίνουν κατ' εσέ οι ιστορικές πινακίδες? Ή τι σημαίνουν γενικά! οι ιστορικές πινακίδες?
Όπως είπα, το μόνο αντικειμενικό κριτήριο για την έκδοσή τους αποτελεί η ηλικία... (απ' όσο ξέρω, αλλά γι αυτό μπήκα εδώ να μάθω περισσότερα - άλλο το τι συνάντησα τελικά). Επομένως οι πινακίδες αυτές αφορούν αυτοκίνητα που πληρούν αυτά τα κριτήρια. Το αν κάποιος αντιλαμβάνεται το δικό του ως περισσότερο 'ιστορικό' τι σημασία μπορεί να έχει? Και ο απώτερος σκοπός (όπως τον λες) επίσης μπορεί να διαφέρει πολύ ή λίγο ανά ιδιοκτήτη αλλά όποιος και να είναι, άπαξ και το αυτοκίνητο πληροί τα κριτήρια, τι ενδιαφέρον έχει αυτό για τους υπόλοιπους?? Πως σε επηρεάζει εσένα τελικά στο να χαίρεσαι τ αμάξι σου?? Πως σε κάνει αυτό να νοιώθεις ότι απειλείσαι??
Δεν μπορώ να το καταλάβω...Φίλε, Alexkid, η σκέψη σου είναι πολύ λογική.
μαλλον κατι παρεξηγησες ................το εσεις πηγαινε σε ολους εσας (μην αρχισεις παλι)που ξαφνικα λογω μετρων πανικοβληθηκατε με τα 150 ευρω που θα δωσετε παραπανω και ψαχνετε τροπο να τα γλυτωσετε.Οι ΕΜΕΙΣ ειμαστε αυτοι που εχουν δωσει πολλα 150αρικα για να εχουμε καποιο αυτοκινητο που μας αρεσει και μαλλον θα δωσουμε πολλα ακομα!!!!!!
Αλλα δεν μας λες τι αυτοκινητο ειναι αυτο που θελεις να βγαλεις πινακιδες (εστω και μελλοντικα)?????????φιλικα μην με βρισεις παλι
δεν πιστεύω να σου απαντήσει,την έκαναν από το forum όταν κατάλαβαν ότι δεν τρώνε.
κανε ένα κλικ στο προφίλ όλων αυτών για να καταλάβεις τι λέω. -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
καλά δεν είστε διακοπές όλοι εσείς (KP61, monofaros, stubos..) που έχετε πιάσει ψιλή κουβέντα;ασυρματο ιντερνετ, συνδεσεις ξενοδοχειων, τρακα πισια φιλων........
φιλια νικολας.....φιλια!!!!! -
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
καλά δεν είστε διακοπές όλοι εσείς (KP61, monofaros, stubos..) που έχετε πιάσει ψιλή κουβέντα;
ασυρματο ιντερνετ, συνδεσεις ξενοδοχειων, τρακα πισια φιλων........
φιλια νικολας.....φιλια!!!!!+ιντερνετ cafe
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Λίγες σελίδες πιο πίσω,είχα γράψει ότι,προσχωρώντας σε μια ομοσπονδία και κάνοντας χρήση των υπηρεσιών που σου προσφέρει,αυτόματα ''εκτίθεσαι'' και εσύ και το αυτοκίνητό σου ακόμα και στον πλέον αδαή.
Θα μπορούσες εσύ ή κάποιος άλλος (αν εσύ δε θες) να μου εξηγήσει τι εννοείς με αυτό?
Επίσης τα αυτοκίνητα που έχουν έρθει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα από το εξωτερικό με ατελή εκτελωνισμό, δεν είναι νόμιμα?
Δηλαδή αν εκδίδει το κράτος τις πινακίδες (λέμε 'αν') δε θα μπορούν να βγάλλουν, ή θα πρέπει να εκτελωνιστούν κανονικά?Kάποιος να απαντήσει και σε μένα ρε παιδιά!
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες