-
ασχετο αλλα εχεις πατησει διακοπτες 307 και 207 του ταμπλο και των ηλεκτρικων παραθυρων και του clima ??????????? πανε πατα τους και πανε μετα σ golf 6 και πατα και μετα τα λεμε
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μη μη μη....σταμάτα.....όχι άλλο......
Σοβαρά τώρα έχεις σχολή οδήγησης??? Δηλαδή θες να πεις ότι έρχεται κόσμος και τους μαθαίνεις να οδηγάει και ταυτόχρονα τους λες και αυτά που λες εδώ σαν δωρεάν μάθημα???+1
Χωρίς παρεξήγηση ρε φίλε...
Τι είναι αυτά?
Ελπίζω το μάθημα να παραμένει στα τυπικά.............. -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ασχετο αλλα εχεις πατησει διακοπτες 307 και 207 του ταμπλο και των ηλεκτρικων παραθυρων και του clima ??????????? πανε πατα τους και πανε μετα σ golf 6 και πατα και μετα τα λεμεAre you talking to me?? Ναι έχω πατήσει σε όλα αυτά! Ε και? Είπα εγω ότι είναι καλύτεροι οι των 307 και 207? Σκέψου απλά τι μοντέλο είναι το καθένα από αυτά που λες και δες και πόσο έχουν!
-
on topic. μιας και το όχημα θα γράψει πολλά χλμ στην εθνική ... βρες και τον συντελεστή αεροδυναμικής στα αυτοκίνητα που έχεις στην λίστα, μιας και στα πολλά χλμ, παίζει μεγάλο ρόλο στην κατανάλωση ....
-
[/quote]>Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
ασχετο αλλα εχεις πατησει διακοπτες 307 και 207 του ταμπλο και των ηλεκτρικων παραθυρων και του clima ??????????? πανε πατα τους και πανε μετα σ golf 6 και πατα και μετα τα λεμε
Are you talking to me?? Ναι έχω πατήσει σε όλα αυτά! Ε και? Είπα εγω ότι είναι καλύτεροι οι των 307 και 207? Σκέψου απλά τι μοντέλο είναι το καθένα από αυτά που λες και δες και πόσο έχουν!
οχι σ αυτο απαντησα>
**Eτσι διαλεγουν κ φτηνους διακοπτες στην κονσολα κ εξαρτηματα κινητηρα κ.ο.κ.
**...και επειδη εγω τα πατησα και ξερω τα αυτοκινητα πολυ καλα...σε πολλους διακοπτες τα 207 κια 307 ειναι πολυ καλυτεροι απο του golf 6
-
http://www.youtube.com/watch?v=EAMnDF3ismQ
και η c5 δεν απεχει και παρα πολυ απο την c6
σορρυ αν ειναι απλα νομιζα πως ο φιλος ενδιαφερεται για c5 ....λαθος μου -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ασχετο αλλα εχεις πατησει διακοπτες 307 και 207 του ταμπλο και των ηλεκτρικων παραθυρων και του clima ??????????? πανε πατα τους και πανε μετα σ golf 6 και πατα και μετα τα λεμε
Are you talking to me?? Ναι έχω πατήσει σε όλα αυτά! Ε και? Είπα εγω ότι είναι καλύτεροι οι των 307 και 207? Σκέψου απλά τι μοντέλο είναι το καθένα από αυτά που λες και δες και πόσο έχουν!
οχι σ αυτο απαντησα>
**Eτσι διαλεγουν κ φτηνους διακοπτες στην κονσολα κ εξαρτηματα κινητηρα κ.ο.κ.
**...και επειδη εγω τα πατησα και ξερω τα αυτοκινητα πολυ καλα...σε πολλους διακοπτες τα 207 κια 307 ειναι πολυ καλυτεροι απο του golf 6 [/quote]
ΑΑΑΑΑ μαζί σου!!! Δεν διαφωνώ καθολου ως αναφορά το αμάξι 'φύκια για μεταξωτές κορδέλες'!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το C4 (που έχει και 6άρι αν δεν κάνω λάθος) είναι αρκετά καλή επιλογή αλλά προσωπικά δεν θα το τολμούσα γιατί για τα ηλεκτρονικά των Citroen έχω ακούσει πολλά και άσχημα. Συγκεκριμένα, από 3-4 περιπτώσεις καμμένο εγκέφαλο. Για τη C5 που είναι υπερβολικά ταύλα θα έλεγα 2-3 πάτερημά και θα το τολμούσα...
Γενικά Spure το 6άρι κιβώτιο ψάχτο λίγο. Είναι σπάσιμο να πας με 140 και να μουγκρίζει το μοτέρ για πολύ ώρα, συν το θέμα της κατανάλωσης.Τρίχες, δεν έχουν τίποτα τα ηλεκτρονικά των Peugeot... Εεεεε... Citroen ήθελα να πω. Ως τώρα τρεις Citroen πέρασαν απ'τα χέρια του πατέρα μου (και μάλιστα όλες με υδροπνευματική) και δεν έχουν κάνει τσικ.
Εdit .Mod Bill33.Eγώ δεν έχω καλή εμπειρία από την Citroen. Οι ειρωνείες περι Γερμανίας είναι τουλάχιστον περιττές.
Εαν θελεις αναφερε τι προβληματα ειχες. Θα ηταν χρησιμο και για τον φιλο μας που ενδιαφερεται.
-
Παιδια δεν καταλαβαινω!
Ειμαι ανθρωπος με πολυ χιουμορ αλλα εκτος απο ' ' ριχτε κ καμιαν εξηγα!!!Αφου επιτηδες το κανουν!
Να! Για παραδειγμα οι ιμαντες! Γιατι η ΤΟΥΟΤΑ βαζει σε ολα καδενα κ δεν τρεχεις για αλλαγες κ ιστοριες! Ε?!Διαφωνειτε οτι υπαρχει διαφορα απο εξαρτημα σε εξαρτημα?!
Γιατι με ΤΟΥΟΤΑ Yaris Verso αλλαξαν τα μαμα τακακια στα 150.000 km κ ξυναν το κεφαλι τους τα μαστορια?!
Γιατι στο 106 αλλαξαν την αντλια βενζινης 6 φορες?
Γιατι στο 106 ειχαν βαλει στο ψυγειο καπακι απο βακελιτη το οποιο δεν αντεχε τις θερμοκρασιες του κινητηρα κ ολο πετσικαριζε κ πεταγε τα υγρα εξω?
Γιατι ενω τα 106 ειχαν φτηνιαρικο θερμοστατη (Κ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ) που κολλαγε κ αν δεν το επαιρνες χαμπαρι ανεβαζε θερμοκρασια κ γαμ#$%%$ τα παντα εκει μεσα, δεν εστειλαν ειδοποιηση για αλλαγη του στους κατοχους 106 κ επρεπε μονος σου να καταλαβεις οτι επρεπε να βαλεις ααααλλο τυπο θερμοστατη?
Κ ακομα δεν αρχισα...Γιατι με κανενα ΤΟΥΟΤΑ που ειχαμε δεν υπηρχε τετοιο προβλημα?!
Κ ΤΕΛΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 8ΕΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Κ ΑΥΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ!!!ΠΕΣ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΖΗΜΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ (εκτος κ αν παραγινεται το κακο!). ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΕΙΝΑΙ Η Α-ΝΤΙ-ΜΕ-ΤΩ-ΠΙ-ΣΗ!!!!!
ΤΙ ?! ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ?! ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ?!
Στην ΤΟΥΟΤΑ αμα γινει μαλ@%$# κ επικοινωνησεις με τους 'πανω', στελνουν ανθρωπους να σε βρουν κ να δουν τι γινεται! Ετσι! Μπαμ-μπαμ!
Σου δινουν αμαξι αντικαταστασης κ ερχονται κ παιρνουν το αμαξι για service ή στο φερνουν μετα το service αν δεν μπορεις να πας εσυ.
Δεν εχει τρεναρισματα 'αυριο κ μεθαυριο' αμα παιχτει τετοιο πραμα τηλεφωνας στους 'πανω' κ πεφτουν κωλ##!
Γι τετοια πραγματα μιλαω κυριοι!!!
Κ οποιος τα εχει δει απο αλλη εταιρια ας μου απαντησει.Υ.Γ.
1)το 106 εχει κανει 280.000 km
2)κ αλλαξε 3 διακοπτες A/C, 1 για ανεμιστηρα, 2 για alarm 2 για θερμανση του πισω τζαμιου κ 1 φορα τον καθε λεβιε πισω απο το τιμονι. -
ρε φιλε και μονος το λες 106 280,000 χλμ και αυτα που αλλαξε και παλι λιγα ειναι...ειναι αυτοκινητο με τεχνικη σχεδιαση του 88 89 ...
μπορω να σου πω απειρα παραδειγματα toyota σταρλετ της εποχης που αλλαξε τα παντα συν του οτι ετριζε σαν κουδουνιστρα.... ενταξει ειπαμε ειναι αξιοπιστα τα toyota αλλα μην τα ισοπεδονουμε -
είμαι ο άνθρωπός σου, μιας και με TOYOTA (starlet 85, corolla 02) και με 106Rallye έχω γράψει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ. Συμφωνώ σε όσα γράφεις παραπάνω, ότι από θέμα αξιοπιστίας τα ιαπωνικής κατασκευής TOYOTA κ.τ.λ είναι ακόμα μπροστά, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. ΄Όσο αφορά για το after sales που περιγράφεις, δεν ξέρω αν είναι τόσο καλό, γιατί μέχρι τώρα δεν έχει χρειαστεί τίποτα παραπάνω από το τυπικό service, δεν έχει βγάλει την παραμικρή βλάβη . Είναι αλήθεια επίσης ότι η ΤΟΥΟΤΑ έχει second level support στην Ελλάδα (ίσως είναι και η μόνη), που καλύπτει όλα τα εξουσιοδοτημένα της, αν αυτά δεν καταφέρουν να διορθώσουν την όποια βλάβη. Η δικιά μας corolla, άλλαξε 1η φορά τακάκια στα 80Κ, μετά από επιμονή του πατέρα μου, ενώ στο service μας έλεγαν ότι ακόμα έχουν λίγο ψωμί. Το starlet μετά από 150.000 χλμ στον κόφτη ήθελε ελατήρια το μοτέρ 1.000cc (λογικότατο από την κάκιστη χρήση που του έκανα), αφού στα 18 μου το αίμα έβραζε, αλλά δεν θυμάμαι να έβγαλε άλλη βλάβη.
To 106 τώρα, έβγαλε 2ημιαξώνια, 2-3 τσιμούχες στροφάλου, μια τρόμπα βενζίνης (στην πίστα), χάλασα πάνω από 3.500€ για ανάρτηση Peugeot Sport, τακάκια και σεμισλικ λάστιχα ΑΛΛΑ σε σχέση με τα ΤΟΥΟΤΑ ....ΕΣΤΡΙΒΕ και η ευχαρίστηση της οδήγησης δεν περιγράφεται εύκολα , διαλέγεις και παίρνεις. Δεν μπορούμε πάντα να τα έχουμε όλα ... κάνουμε 'ενσυνείδητα' παραχωρήσεις ....
-
ωχ και εσυ ''αρρωστος'' ε? τελικα πολλοι ειμαστε ( εγω εμεινα απο αντλια σε αναβαση εκει να δεις ξεσκισμα που εφαγε)
βασικα και για την χρηση που του εκανες πιστευω μια χαρα ηταν και μαλιστα και για γαλλικο...δηλ ενα αυτοκινητο που το ξεσκιζει ο ιδιοκτητης του ....φυσικο ειναι να βγαλει....εγω ξερω toyota σταρλετ 93-94 που το ξεσκισε ο ιδιοκτητης του και του αλλαξε σχεδον τα παντα.....ειναι η ιαπωνικη αξιοπιστια μεγαλη...αλλα παιζει ρολο και η χρηση που του κανεις... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
είμαι ο άνθρωπός σου, μιας και με TOYOTA (starlet 85, corolla 02) και με 106Rallye έχω γράψει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ. Συμφωνώ σε όσα γράφεις παραπάνω, ότι από θέμα αξιοπιστίας τα ιαπωνικής κατασκευής TOYOTA κ.τ.λ είναι ακόμα μπροστά, σε σχέση ...ΝΑΙ ΡΕ johnkyr! NAI! ETSI!
EΙΣΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ!!!
Με καταλαβαινεις.
Πολυ ωραια τα ειπες! Σωστα κ μετρημενα!
Μετα το δικο σου post δεν γραφω αλλο... -
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Swift δε θα σου προτεινα καθως εχει πολυ κοντο σασμαν.
Το Swift δεν εχει κοντο σασμαν. Εχει θεομακρο, λες και το πηραν απο κανα ταξι. Εκτος αν εννοεις το sport.
-
Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:
Swift δε θα σου προτεινα καθως εχει πολυ κοντο σασμαν.
Το Swift δεν εχει κοντο σασμαν. Εχει θεομακρο, λες και το πηραν απο κανα ταξι. Εκτος αν εννοεις το sport.
Για το sport μιλαω.Καλος ο κινητηρας του Γαλλικου αλλα δε ξερω το φοβαμαι λιγο.
-
-
Δε βλεπω πουθενα c4.
-
Λοιπον παιδια επειδη βλεπω οτι το θεμα ξεσκιστηκε παλι...Η συγκριση περι toyota-106 ειναι ολιγον ατοπη..αν προσεξατε τα 106 σας βγαλανε βλαβες σε αναβασεις καταβασεις πιστες ή μεσα σε 280000 χιλιομετρα...αυτο λεει πολλα..οχι οτι ειναι οτι πιο αξιοπιστο αλλα ειναι ειδικης χρησης αυτοκινητο..Τωρα αλλο toyota αλλο peugeot με τα + και τα -...
Απ εκει και περα για τη c4 συγκεκριμενα εχουμε να κανουμε με ενα facelift στο οποιο εχει δωθει προσοχη και βελτιωθει στα σημεια σε σχεση με το αρχικο μοντελο..Οι λεγομενες παιδικες ασθενειες (καπακια αμορτισερ, θεματα ηλεκτρολογικα) εχουν αντιμετωπισθει.. Εχω συνοδηγησει (και σε turbo facelift και 1.4 πρωτη σειρα) και το βρηκα πολυ καλο σε οτι αφορα τη σχεση ανεσης-17αρας εκτος των αλλων πραγμα που δε το περιμενα ως κατοχος zx με 14αρες και περιστασιακα οδηγος xantia..Γνωριζω προσωπικα ως μελος του greekcitroenclub 3 κατοχους που γραφουν απροβληματιστα χιλιομετρα..ξερω δε λεει για καποιους κατι ,ο elteo ας πουμε τραβηξε τα πανδεινα..Εγω θα την αγοραζα οχι γιατι ειμαι σιτροενακιας απλα για τον εξοπλισμο το μοτερ-κιβωτιο την τιμη την εμφανιση και την καλυτερη αξιοπιστια της σε σχεση με τη μκ1..
Τα περι αναξιοπιστιας των ιταλικων τα ακουω βερεσε...
-
Δον.... ξερεις αν εχουν αλλαξει τα σινεμπλοκ πισω στην νεα c4 ...???? δηλδη αν χρησιμοποιουν αλλα υλικα η αν αλλαξαν διαστασεις...αν εχει η απλη 1,6 turbo αυτα του 2 λιτρου του mk1 ?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Δον.... ξερεις αν εχουν αλλαξει τα σινεμπλοκ πισω στην νεα c4 ...???? δηλδη αν χρησιμοποιουν αλλα υλικα η αν αλλαξαν διαστασεις...αν εχει η απλη 1,6 turbo αυτα του 2 λιτρου του mk1 ?Με πιανεις αδιαβαστο..
Αγορα καινουργιου Μικρομεσαιου για χρηση κυριως στην Εθνικη