-
Τα λάστιχα γιατί να μυρίσουν; Δεν τον έκοψε το esp/tcs ;
-
αμα οδηγεις συνεχεια ετσι μαλλον τον ψιλοεφαγες.
μπαρομετρο εχει ταμαξι σου;
-
Αν ήταν τα λάστιχα, τότε λογικά δέ θα μύριζε όταν εκανα το ανοιγμα στη συνέχεια. Επίσης, αν και η ανηφόρα ήταν μεγάλη σχετικά, λογικά δε θα υπήρξε σπινάρισμα λόγω ASR. Από την άλλη, στο πεντάλ του συμπλέκτη δεν ενοιωσα τον κλασσικό κραδασμό του πατιναρίσματος. Anyway, να μή σας ζαλίζω με τις μ******ς μου... Θα δείξει αύριο στο δρόμο για τη δουλειά...
@italakias: έχει το κλασσικό ψηφιακό
-
ωραια.
τραβα χειροφρενο ,σταματημενο το αμαξι και κανε ενα πατιναρισμα με 5η το τονιζω και δες αν σηκωνει πιεση η τουρμπινα.
αν σηκωνει ευκολα τοτε ειναι ενταξει αν οχι μαλλον πατιναρει. -
ΟΚ, θα το δοκιμάσω αύριο το πρωί...
-
α και που σαι, μια δυο φορες θα το κανεις οχι 300οσες
-
To sport κουμπί πατημένο; (:P)
Thanx
-
την πιεση κοιτα να δεις αν σηκωνεται ευκολα,να πηγαινει δλδ πανω απτην μεση,τωρα το κουμπι δεν ξερω τι να σου πω ,εσυ πατησε το καλυτερα.
-
Λοιπον italakias, με μπριζωσες νυχτιάτικα και πηγα να δοκιμασω την τυχη μου, την πρωτη φορά μου έσβησε (ειπαμε σημερα δεν ειναι η μέρα μου), τη δεύτερη φορά χωρίς να το πιέσω πολύ, μέχρι τις 2200rpm ανέβηκε σχετικά εύκολα στο 20%, σίγουρα όχι πάνω από τη μέση. Full test αυριο, εκτός και αν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα απο αυτό (πέρα από τις οδηγικές μου ικανότητες τις οποίες δε χρειάζεται να σχολιάσουμε)
ps: το αυτοκίνητο έχει κάνει 3500km (χαλαρά). Αυτό τα κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα...
-
ελα αφου εσβησε ενταξει ειναι.
-
Έχει βάλει κανείς Bi-Xenon στο Bravo?
Εχθές παρέλαβα το αυτοκίνητο αλλά η μεγάλη σκάλα μου φαίνεται ότι ειναι αλογόνου.
Κανονικά νομίζω πρέπει και η μεγάλη σκάλα να είναι Xenon.
Έτσι δεν είναι? -
Ο χρήστης tolis_01 έγραψε:
Μάγκες, σήμερα πρέπει να την έκανα τη χοντράδα μου και να ταλαιπώρησα πολύ το αυτοκίνητο. Ήμουν πολύ κουρασμένος μετά τη δουλειά, και στο γυρισμό σε μια ανηφόρα αφαιρέθηκα και πρέπει να έπεσε πολύ πατινάρισμα, μιλάμε μυρισε καμμένο, στην αρχή νόμιζα πως ήταν τα ελαστικά, αλλά μετά την εκκίνηση όταν επιτάχυνα και είχα 4η στο κιβώτιο πάλι μύρισε καμένο. Υπάρχει περίπτωση να μην ήταν ο συμπλέκτης; Καμία συμβουλή (εκτός από το να κόψω τις μ******ς);
Συμπλέκτης με ένα απλό σπινιάρισμα;;;; Τα λάστιχα θα μύριζαν λογικά...
στα καινουργια αυτοκινητα συνανταται αυτο καμια φορα....ειναι που ειναι πολυ καινουργια τα υλικα..
-
Ο χρήστης canonis έγραψε:
Έχει βάλει κανείς Bi-Xenon στο Bravo?Εχθές παρέλαβα το αυτοκίνητο αλλά η μεγάλη σκάλα μου φαίνεται ότι ειναι αλογόνου.
Κανονικά νομίζω πρέπει και η μεγάλη σκάλα να είναι Xenon.
Έτσι δεν είναι?Οχι...Οταν αναβεις τη μεγαλη σκαλα στα Bi-Xenon, ειτε με αλλαγη της κλισης των λαμπτηρων ειτε με μετακινηση καποιου κατοπτρου, σημαδευουν πιο ψηλα ενω σε καποιες εφαρμογες αναβουν επιπλεον και λαμπες αλογονου..βαλε καποιον να κανει σινιαλο και παρατηρησε τα απ'εξω...αν εχεις bi-xenon η κλιση θα αλλαζει και ισως ακουγετε και καποιος χαρακτηριστικος θορυβος!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Έχει βάλει κανείς Bi-Xenon στο Bravo?
Εχθές παρέλαβα το αυτοκίνητο αλλά η μεγάλη σκάλα μου φαίνεται ότι ειναι αλογόνου.
Κανονικά νομίζω πρέπει και η μεγάλη σκάλα να είναι Xenon.
Έτσι δεν είναι?Οχι...Οταν αναβεις τη μεγαλη σκαλα στα Bi-Xenon, ειτε με αλλαγη της κλισης των λαμπτηρων ειτε με μετακινηση καποιου κατοπτρου, σημαδευουν πιο ψηλα ενω σε καποιες εφαρμογες αναβουν επιπλεον και λαμπες αλογονου..βαλε καποιον να κανει σινιαλο και παρατηρησε τα απ'εξω...αν εχεις bi-xenon η κλιση θα αλλαζει και ισως ακουγετε και καποιος χαρακτηριστικος θορυβος!
Αααα μάλιστα!!!
Δηλαδή εννοείς ότι η μεσαία μου σκάλα που έχει Xenon θα ανεβαίνει να 'κοιτάει' πιο ψηλά όταν ανάβω την μεγάλη σκάλα.
Την λάμπα αλογόνου την βλέπω ότι ανάβει μόλις ανοίγουν τα μεγάλα αλλά δεν παρατήρησα αυτό που λες!
Θα το δοκιμάσω...Όσο για το θόρυβο φαντάζομαι θα ακουστεί αυτός που κάνει στην αυτόματη ρύθμιση.
Γνωρίζεις αν γίνεται να το διορθώσω και με κουμπάκι απο μέσα? γιατί η μεσαία σκάλα χτυπάει πολύ κοντά...
Γενικά δε θέλω να χτυπάνε πολύ μακρία για να μην τυφλώνω τους απέναντι αλλά αυτή τη φορά δε βλέπω εγώ...Ευχαριστώ!!!!!!!!
-
Ο χρήστης canonis έγραψε:
Όσο για το θόρυβο φαντάζομαι θα ακουστεί αυτός που κάνει στην αυτόματη ρύθμιση.
Γνωρίζεις αν γίνεται να το διορθώσω και με κουμπάκι απο μέσα? γιατί η μεσαία σκάλα χτυπάει πολύ κοντά...
Γενικά δε θέλω να χτυπάνε πολύ μακρία για να μην τυφλώνω τους απέναντι αλλά αυτή τη φορά δε βλέπω εγώ...Ευχαριστώ!!!!!!!!
Ο θορυβος που λεω, αν ακουγετε, θα ακουγετε με σβηστη την μηχανη και απ'εξω....οχι τιποτα το συναρπαστικο!
Οσο για την ρυθμιση των φωτων αν ειχες Volvo θα μπορουσα να σε βοηθησω Λογικα παντως θα υπαρχει τροπος να ρυθμισεις το που σημαδευουν....ισως καποιος 'ειδικος' στα φιατ του φορουμ να σε κατατοπισει -
Καλημέρα,
είχε κανείς από τους κατόχους του bravo πρόβλημα με το πεντάλ του συμπλέκτη ως τώρα; Στα 1800km παρατήρησα έναν ήχο (κλακ) όταν το πεντάλ εφτανε στο μέσο της διαδρομής τόσο για σύμπλεξη όσο και αποσύμπλεξη. Πήγα στην αντιπροσωπία και άλλαξαν το 'πλαστικό' του συμπλέκτη γιατί μάλλον 'πήρε αέρα'. Μετά από άλλα τόσα km ο ήχος έχει επανέλθει αλλά στην αρχή της διαδρομής και μόνο στην αποσύμπλεξη. Σε ένα εκθεσιακό bravo επίσης είχα παρατηρήσει το ίδιο πρόβλημα. Το έχει αντιμετωπίσει κανείς σας ;
-
Θυμάται κανείς όταν πήρε το Bravo του αν τα λάδια του ήταν γεμάτα?
Σήμερα που τα έλεγξα και έχωντας κάνει τα πρώτα 800 χιλιόμετρα είδα ότι είναι στα 3/4 ίσως και λίγο παραπάνω.
Δυστυχώς δεν το είδα απο την πρώτη μέρα ώστε να ξέρω τι μου γίνεται... -
Στο δικό μου τσέκαρα τα λάδια στα 1700 και 3500km και η στάθμη έχει παραμείνει σταθερή στο 85-90%. Θα καταλάβεις νομίζω αν υπάρχει πρόβλημα όταν τα τσεκάρεις ξανά στα 3000km. Νομίζω πάντως πως δεν θα έχεις πρόβλημα.
-
Ο χρήστης rayback έγραψε:
Στο δικό μου τσέκαρα τα λάδια στα 1700 και 3500km και η στάθμη έχει παραμείνει σταθερή στο 85-90%. Θα καταλάβεις νομίζω αν υπάρχει πρόβλημα όταν τα τσεκάρεις ξανά στα 3000km. Νομίζω πάντως πως δεν θα έχεις πρόβλημα.Και εγώ έτσι νομίζω-ελπίζω...
Θα το δούμε αυτό σε λίγο καιρό! -
Επίσης να έχετε υπόψιν σας ότι είναι λογικό και αναμενόμενο για έναν νέο κινητήρα να καταναλώνει λάδι. Η κατανάλωση λαδιόυ σταθεροποιείται μετά τα 4-5 χιλιάδες χιλιόμετρα. Οπότε και να σου κάψει τα αρχικά λάδια μικρό το κακό, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συμπληρώσεις.
Fiat Bravο 2007