Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 640
    • 641
    • 139 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    140683
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      famas last edited by

      Τα λάστιχα γιατί να μυρίσουν; Δεν τον έκοψε το esp/tcs ;

      https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        italakias last edited by

        αμα οδηγεις συνεχεια ετσι μαλλον τον ψιλοεφαγες.

        μπαρομετρο εχει ταμαξι σου;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rayback last edited by

          Αν ήταν τα λάστιχα, τότε λογικά δέ θα μύριζε όταν εκανα το ανοιγμα στη συνέχεια. Επίσης, αν και η ανηφόρα ήταν μεγάλη σχετικά, λογικά δε θα υπήρξε σπινάρισμα λόγω ASR. Από την άλλη, στο πεντάλ του συμπλέκτη δεν ενοιωσα τον κλασσικό κραδασμό του πατιναρίσματος. Anyway, να μή σας ζαλίζω με τις μ******ς μου... Θα δείξει αύριο στο δρόμο για τη δουλειά...

          @italakias: έχει το κλασσικό ψηφιακό

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            italakias last edited by

            ωραια.
            τραβα χειροφρενο ,σταματημενο το αμαξι και κανε ενα πατιναρισμα με 5η το τονιζω και δες αν σηκωνει πιεση η τουρμπινα.
            αν σηκωνει ευκολα τοτε ειναι ενταξει αν οχι μαλλον πατιναρει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rayback last edited by

              ΟΚ, θα το δοκιμάσω αύριο το πρωί...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                italakias last edited by

                α και που σαι, μια δυο φορες θα το κανεις οχι 300οσες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rayback last edited by

                  To sport κουμπί πατημένο; (:P)

                  Thanx

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    italakias last edited by

                    την πιεση κοιτα να δεις αν σηκωνεται ευκολα,να πηγαινει δλδ πανω απτην μεση,τωρα το κουμπι δεν ξερω τι να σου πω ,εσυ πατησε το καλυτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rayback last edited by

                      Λοιπον italakias, με μπριζωσες νυχτιάτικα και πηγα να δοκιμασω την τυχη μου, την πρωτη φορά μου έσβησε (ειπαμε σημερα δεν ειναι η μέρα μου), τη δεύτερη φορά χωρίς να το πιέσω πολύ, μέχρι τις 2200rpm ανέβηκε σχετικά εύκολα στο 20%, σίγουρα όχι πάνω από τη μέση. Full test αυριο, εκτός και αν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα απο αυτό (πέρα από τις οδηγικές μου ικανότητες τις οποίες δε χρειάζεται να σχολιάσουμε)

                      ps: το αυτοκίνητο έχει κάνει 3500km (χαλαρά). Αυτό τα κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        italakias last edited by

                        ελα αφου εσβησε ενταξει ειναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          canonis last edited by

                          Έχει βάλει κανείς Bi-Xenon στο Bravo?

                          Εχθές παρέλαβα το αυτοκίνητο αλλά η μεγάλη σκάλα μου φαίνεται ότι ειναι αλογόνου.
                          Κανονικά νομίζω πρέπει και η μεγάλη σκάλα να είναι Xenon.
                          Έτσι δεν είναι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 1
                            106_4_ever last edited by

                            Ο χρήστης tolis_01 έγραψε:

                            Μάγκες, σήμερα πρέπει να την έκανα τη χοντράδα μου και να ταλαιπώρησα πολύ το αυτοκίνητο. Ήμουν πολύ κουρασμένος μετά τη δουλειά, και στο γυρισμό σε μια ανηφόρα αφαιρέθηκα και πρέπει να έπεσε πολύ πατινάρισμα, μιλάμε μυρισε καμμένο, στην αρχή νόμιζα πως ήταν τα ελαστικά, αλλά μετά την εκκίνηση όταν επιτάχυνα και είχα 4η στο κιβώτιο πάλι μύρισε καμένο. Υπάρχει περίπτωση να μην ήταν ο συμπλέκτης; Καμία συμβουλή (εκτός από το να κόψω τις μ******ς);

                            Συμπλέκτης με ένα απλό σπινιάρισμα;;;; Τα λάστιχα θα μύριζαν λογικά...

                            στα καινουργια αυτοκινητα συνανταται αυτο καμια φορα....ειναι που ειναι πολυ καινουργια τα υλικα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              volvozeus last edited by

                              Ο χρήστης canonis έγραψε:
                              Έχει βάλει κανείς Bi-Xenon στο Bravo?

                              Εχθές παρέλαβα το αυτοκίνητο αλλά η μεγάλη σκάλα μου φαίνεται ότι ειναι αλογόνου.
                              Κανονικά νομίζω πρέπει και η μεγάλη σκάλα να είναι Xenon.
                              Έτσι δεν είναι?

                              Οχι...Οταν αναβεις τη μεγαλη σκαλα στα Bi-Xenon, ειτε με αλλαγη της κλισης των λαμπτηρων ειτε με μετακινηση καποιου κατοπτρου, σημαδευουν πιο ψηλα ενω σε καποιες εφαρμογες αναβουν επιπλεον και λαμπες αλογονου..βαλε καποιον να κανει σινιαλο και παρατηρησε τα απ'εξω...αν εχεις bi-xenon η κλιση θα αλλαζει και ισως ακουγετε και καποιος χαρακτηριστικος θορυβος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                canonis last edited by

                                Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                                Έχει βάλει κανείς Bi-Xenon στο Bravo?

                                Εχθές παρέλαβα το αυτοκίνητο αλλά η μεγάλη σκάλα μου φαίνεται ότι ειναι αλογόνου.
                                Κανονικά νομίζω πρέπει και η μεγάλη σκάλα να είναι Xenon.
                                Έτσι δεν είναι?

                                Οχι...Οταν αναβεις τη μεγαλη σκαλα στα Bi-Xenon, ειτε με αλλαγη της κλισης των λαμπτηρων ειτε με μετακινηση καποιου κατοπτρου, σημαδευουν πιο ψηλα ενω σε καποιες εφαρμογες αναβουν επιπλεον και λαμπες αλογονου..βαλε καποιον να κανει σινιαλο και παρατηρησε τα απ'εξω...αν εχεις bi-xenon η κλιση θα αλλαζει και ισως ακουγετε και καποιος χαρακτηριστικος θορυβος!

                                Αααα μάλιστα!!!

                                Δηλαδή εννοείς ότι η μεσαία μου σκάλα που έχει Xenon θα ανεβαίνει να 'κοιτάει' πιο ψηλά όταν ανάβω την μεγάλη σκάλα.
                                Την λάμπα αλογόνου την βλέπω ότι ανάβει μόλις ανοίγουν τα μεγάλα αλλά δεν παρατήρησα αυτό που λες!
                                Θα το δοκιμάσω...

                                Όσο για το θόρυβο φαντάζομαι θα ακουστεί αυτός που κάνει στην αυτόματη ρύθμιση.
                                Γνωρίζεις αν γίνεται να το διορθώσω και με κουμπάκι απο μέσα? γιατί η μεσαία σκάλα χτυπάει πολύ κοντά...
                                Γενικά δε θέλω να χτυπάνε πολύ μακρία για να μην τυφλώνω τους απέναντι αλλά αυτή τη φορά δε βλέπω εγώ...

                                Ευχαριστώ!!!!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  volvozeus last edited by

                                  Ο χρήστης canonis έγραψε:
                                  Όσο για το θόρυβο φαντάζομαι θα ακουστεί αυτός που κάνει στην αυτόματη ρύθμιση.
                                  Γνωρίζεις αν γίνεται να το διορθώσω και με κουμπάκι απο μέσα? γιατί η μεσαία σκάλα χτυπάει πολύ κοντά...
                                  Γενικά δε θέλω να χτυπάνε πολύ μακρία για να μην τυφλώνω τους απέναντι αλλά αυτή τη φορά δε βλέπω εγώ...

                                  Ευχαριστώ!!!!!!!!

                                  Ο θορυβος που λεω, αν ακουγετε, θα ακουγετε με σβηστη την μηχανη και απ'εξω....οχι τιποτα το συναρπαστικο!
                                  Οσο για την ρυθμιση των φωτων αν ειχες Volvo θα μπορουσα να σε βοηθησω Λογικα παντως θα υπαρχει τροπος να ρυθμισεις το που σημαδευουν....ισως καποιος 'ειδικος' στα φιατ του φορουμ να σε κατατοπισει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fury79 last edited by

                                    Καλημέρα,

                                    είχε κανείς από τους κατόχους του bravo πρόβλημα με το πεντάλ του συμπλέκτη ως τώρα; Στα 1800km παρατήρησα έναν ήχο (κλακ) όταν το πεντάλ εφτανε στο μέσο της διαδρομής τόσο για σύμπλεξη όσο και αποσύμπλεξη. Πήγα στην αντιπροσωπία και άλλαξαν το 'πλαστικό' του συμπλέκτη γιατί μάλλον 'πήρε αέρα'. Μετά από άλλα τόσα km ο ήχος έχει επανέλθει αλλά στην αρχή της διαδρομής και μόνο στην αποσύμπλεξη. Σε ένα εκθεσιακό bravo επίσης είχα παρατηρήσει το ίδιο πρόβλημα. Το έχει αντιμετωπίσει κανείς σας ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      canonis last edited by

                                      Θυμάται κανείς όταν πήρε το Bravo του αν τα λάδια του ήταν γεμάτα?
                                      Σήμερα που τα έλεγξα και έχωντας κάνει τα πρώτα 800 χιλιόμετρα είδα ότι είναι στα 3/4 ίσως και λίγο παραπάνω.
                                      Δυστυχώς δεν το είδα απο την πρώτη μέρα ώστε να ξέρω τι μου γίνεται...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rayback last edited by

                                        Στο δικό μου τσέκαρα τα λάδια στα 1700 και 3500km και η στάθμη έχει παραμείνει σταθερή στο 85-90%. Θα καταλάβεις νομίζω αν υπάρχει πρόβλημα όταν τα τσεκάρεις ξανά στα 3000km. Νομίζω πάντως πως δεν θα έχεις πρόβλημα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          canonis last edited by

                                          Ο χρήστης rayback έγραψε:
                                          Στο δικό μου τσέκαρα τα λάδια στα 1700 και 3500km και η στάθμη έχει παραμείνει σταθερή στο 85-90%. Θα καταλάβεις νομίζω αν υπάρχει πρόβλημα όταν τα τσεκάρεις ξανά στα 3000km. Νομίζω πάντως πως δεν θα έχεις πρόβλημα.

                                          Και εγώ έτσι νομίζω-ελπίζω...
                                          Θα το δούμε αυτό σε λίγο καιρό!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Επίσης να έχετε υπόψιν σας ότι είναι λογικό και αναμενόμενο για έναν νέο κινητήρα να καταναλώνει λάδι. Η κατανάλωση λαδιόυ σταθεροποιείται μετά τα 4-5 χιλιάδες χιλιόμετρα. Οπότε και να σου κάψει τα αρχικά λάδια μικρό το κακό, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συμπληρώσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 139 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr