Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 102
    • 103
    • 22 / 103
    Περί αυτοκίνησης
    232
    2043
    9125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      224-v last edited by

      Ας πουμε οτι καθε** λαμπα** οχι φωτιστικο ειναι 400W? κανε ενα προχειρο υπολογισμο.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nidosan last edited by

        Ο χρήστης 224.v έγραψε:
        Ας πουμε οτι καθε** λαμπα** οχι φωτιστικο ειναι 400W? κανε ενα προχειρο υπολογισμο.....

        Τώρα βάζεις δύσκολα. Πρόχειρο υπολογισμό με βάση τι?
        Τα 400W ονομαστικής ισχύος που αναφέρεις [για λαμπτήρες νατρίου υψηλής πίεσης] είναι το μέγιστο που προβλέπεται από την Η/Μ μελέτη της Εγνατίας. Το ελάχιστο είναι 70W για τέτοιου τύπου λαμπτήρες και 58W για λαμπτήρες φθορισμού. Υπάρχουν κανόνες (π.χ. ο φωτισμός νυκτός δεν επιτρέπεται να επιτυγχάνεται με μέρος από τα υψηλής ισχύος φωτιστικά ημέρας) και υπάρχουν και συστήματα ελέγχου φωτισμού τα οποία κάθε άλλο παρά απλοί χρονοδιακόπτες είναι.

        Δε μας λες καλύτερα τι έλεγαν οι λογαριασμοί που είχες δει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Σήμερα για λόγους ανωτέρας βίας βρέθηκα να κινούμε στην Ε.Ο ως και τον Σείριο. Ακόμα και τώρα με τα έργα να μην έχουν ολοκληρωθεί η ποιότητα του τάπητα είναι μία τάξη μεγέθους καλύτερη του καλύτερου κρατικού τάπητα (τέλος Κηφισσού).

          Για πρώτη φορά μπόρεσα να γκαζώσω το ΙΜΑ (σε ταχύτητες πέραν του ορίου αφαίρεσης διπλώματος) και με εξαίρεση το δυνατό αέρα που δεν σε άφηνε να χαλαρώσεις πραγματικά ήταν απόλαυση.

          Για να μην λέμε μόνον τα στραβά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            224-v last edited by

            Ο χρήστης nidosan έγραψε:

            Ας πουμε οτι καθε** λαμπα** οχι φωτιστικο ειναι 400W? κανε ενα προχειρο υπολογισμο.....

            Τώρα βάζεις δύσκολα. Πρόχειρο υπολογισμό με βάση τι?
            Τα 400W ονομαστικής ισχύος που αναφέρεις [για λαμπτήρες νατρίου υψηλής πίεσης] είναι το μέγιστο που προβλέπεται από την Η/Μ μελέτη της Εγνατίας. Το ελάχιστο είναι 70W για τέτοιου τύπου λαμπτήρες και 58W για λαμπτήρες φθορισμού. Υπάρχουν κανόνες (π.χ. ο φωτισμός νυκτός δεν επιτρέπεται να επιτυγχάνεται με μέρος από τα υψηλής ισχύος φωτιστικά ημέρας) και υπάρχουν και συστήματα ελέγχου φωτισμού τα οποία κάθε άλλο παρά απλοί χρονοδιακόπτες είναι.

            Δε μας λες καλύτερα τι έλεγαν οι λογαριασμοί που είχες δει?

            Γυρο στα 7-8 εκατομυρια δρχ για 2 ανισοπεδες περιοχης κομοτηνης....... το 2001... Τα φωτιστικα στα τουνελ ειναι μιγμα 250 και 400 βατ, και ριθμιζονται με φωτομετρο την μερα που μετρα και συγκρινει και μετα ρυθμιζει τον εσωτερικο φωτισμο το βραδυ παλι ειναι σταθερα ρυθμισμενο συμφωνα με μελετες φωτισμου....που εγκρινονται απο την υπηρεσια της Εγνατιας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              Οπως ανακοίνωσε η Ολύμπια Οδός, από τον Αύγουστο τα διόδια του Ισθμού και της Ελευσίνας θα γίνουν αμφίπλευρα, με ταυτόχρονη μείωση του κομίστρου (1,20 ευρώ στο καθένα, αντί 2,80 ευρώ σε ένα από τα δύο). Η μείωση βέβαια είναι προσωρινή, καθώς στη συνέχεια η κοινοπραξία έχει δικαίωμα αύξησης. Διόδια θα λειτουργήσουν και στον κόμβο Μεγάρων, για όσους εισέρχονται στην Εθνική Οδό. Σε εκκρεμότητα μένει η τύχη του ΤΕΟ Pass. Το ΥΠΕΧΩΔΕ φέρεται να έχει ζητήσει μια μικρή παράταση, ωστόσο η Ολύμπια Οδός επιθυμεί να αποζημιώσει άμεσα τους κατόχους του ΤΕΟ Pass και να χρησιμοποιήσει τη λωρίδα που το σύστημα σήμερα δεσμεύει στα διόδια. Ανθρωποι της Ολύμπιας Οδού, πάντως, επισήμαναν στους δημοσιογράφους τον τεράστιο αριθμό «αγνώστων» διελεύσεων με ΤΕΟ Pass, δηλαδή πομπών που δόθηκαν διά της γνωστής οδού σε ημέτερους και μη, προκειμένου να μην πληρώνουν διόδια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-dimou last edited by

                Ο χρήστης cpp έγραψε:
                ** Ανθρωποι της Ολύμπιας Οδού, πάντως, επισήμαναν στους δημοσιογράφους τον τεράστιο αριθμό «αγνώστων» διελεύσεων με ΤΕΟ Pass, δηλαδή πομπών που δόθηκαν διά της γνωστής οδού σε ημέτερους και μη, προκειμένου να μην πληρώνουν διόδια.**

                Δεν με εκπλήσσει καθόλου αυτό.... Εδώ να δούμε μόνον τα ελευθέρας στην Αθήνα...

                Λαμόγια

                Από την άλλη η συνεχής πίεση του Υπουργείου να παραμείνει το TEO Pass μήπως λέω μήπως έχει πιο λε(φ)τά κριτήρια.....????

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hellenic-tifosi last edited by

                  Ποιός λόγος υπάρχει να είναι τα διόδια αμφίπλευρα;

                  Επίσης, μου φαίνεται εξωφρενικό ότι πρέπει να υπάρχουν διαφορετικά e-pass για κάθε εθνικη, χωριστές λωρίδες, κλπ. Το κράτος δε θα έπρεπε να επιβάλλει ΕΝΑ πρότυπο και να υποχρεούνται όλοι οι κατασκευαστες να εχουν πλήρως συμβατά συστήματα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Τυποποίηση στο Ελληνικό Δημόσιο Τομέα!!!!

                    Μόνο ως αστείο δυστυχώς Βαγγέλη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      volvozeus last edited by

                      Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                      Επίσης, μου φαίνεται εξωφρενικό ότι πρέπει να υπάρχουν διαφορετικά e-pass για κάθε εθνικη, χωριστές λωρίδες, κλπ. Το κράτος δε θα έπρεπε να επιβάλλει ΕΝΑ πρότυπο και να υποχρεούνται όλοι οι κατασκευαστες να εχουν πλήρως συμβατά συστήματα;

                      Εχει ψηφιστει αναλογο νομοσχεδιο ωστε μεχρι το 2012 να ειναι ολα συμβατα. Ηδη το e-pass ισχυει για ολη την Πελοπονησο (εκτος γεφυρας Ριου)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        go_for_pole last edited by

                        Και επισης ειναι πανευρωπαϊκο προτζεκτ. Δεν ειναι τοσο ευκολο παντως, πρεπει να γινει διασυνδεση στο back-end ολων των παροχων τετοιων υπηρεσιων ετσι ωστε να γινεται ελεγχος πελατη, ελεγχος υπολοιπου, αυτοματη χρεωση κλπ κλπ. Ας πουμε κατι σαν το roaming στην κινητη τηλεφωνια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Και που είναι το δύσκολο;
                          Δεν θα μπορούν να μαγειρεύουν εύκολα τα βιβλία;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            snowaddicted last edited by

                            στην πελοπονησσο το e-pass ειναι συμβατο λογω παρομοιας μετοχικης συνθεσης των παραχωρησιουχων σε ΜΟΡΕΑ και ΟΛΥΜΠΙΑ...στον αιγαιου μου κανει εντυπωση πως δεν ειναι συμβατο ακομα...αληθεια,εκει δεν λειτουργουν ηλεκτρονικα διοδια? ειναι σιγουρη η μετατροπη των διοδιων μανδρας και καλαμακιου σε αμφιπλευρους??στο σαιτ της ολυμπιας δεν βλεπω καποια ανακοινωση...τα πλευρικα στην μαλακασα απο οτι ξερω θα λειτουργησουν συντομα..γνωριζει καποιος κατι παραπανω??παντως ειναι απαραδεκτο που δεν υπαρχουν καποια εκπτωτικα πακετα οπως στην αττικη οδο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Και που είναι το δύσκολο; Δεν θα μπορούν να μαγειρεύουν εύκολα τα βιβλία;

                              Ε ναι, αυτο ειναι το πιο σοβαρο προβλημα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mikegr last edited by

                                γενικα τα προστιμα και τα διοδια στην ελλαδα ειναι ευρωπαικου επιπεδου.μονο οι δρομοι ειναι επιπεδου Ζιμπαμπουε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Στις Αφίδνες τα στήσανε τα διοδιάκια για την άλλη κατεύθυνση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης snowaddicted έγραψε:
                                    στην πελοπονησσο το e-pass ειναι συμβατο λογω παρομοιας μετοχικης συνθεσης των παραχωρησιουχων σε ΜΟΡΕΑ και ΟΛΥΜΠΙΑ...στον αιγαιου μου κανει εντυπωση πως δεν ειναι συμβατο ακομα...αληθεια,εκει δεν λειτουργουν ηλεκτρονικα διοδια? ειναι σιγουρη η μετατροπη των διοδιων μανδρας και καλαμακιου σε αμφιπλευρους??στο σαιτ της ολυμπιας δεν βλεπω καποια ανακοινωση...τα πλευρικα στην μαλακασα απο οτι ξερω θα λειτουργησουν συντομα..γνωριζει καποιος κατι παραπανω??παντως ειναι απαραδεκτο που δεν υπαρχουν καποια εκπτωτικα πακετα οπως στην αττικη οδο...

                                    Ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (ο γνωστός ΠΑΘΕ δηλαδή) έχει δύο παραχωρησιούχους που εισπράττουν και πρέπει να τα βρουν και μεταξύ τους...
                                    (κομμάτι του δρόμου έχει δοθεί στην κοινοπραξία που έχει αναλάβει την Ιόνια Οδό, ενώ άλλο κομμάτι σ' αυτήν που συνεχίζει τον Αιγαίου, βλ. πέταλο Μαλιακού, Τέμπη κλπ κλπ).

                                    Γενικώς ο κάθε εργολάβος βάζει τα δικά του συστήματα για τα διόδια, αλλά σαφώς και είναι τεχνικά εύκολο να είναι συμβατά. Τώρα το αν θα γίνει, λογικά πρέπει να δοθεί και εντολή από το υπουργείο, αλλιώς στα @@ τους οι εργολάβοι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zorz last edited by

                                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                      Ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (ο γνωστός ΠΑΘΕ δηλαδή) έχει δύο παραχωρησιούχους που εισπράττουν και πρέπει να τα βρουν και μεταξύ τους...
                                      (κομμάτι του δρόμου έχει δοθεί στην κοινοπραξία που έχει αναλάβει την Ιόνια Οδό, ενώ άλλο κομμάτι σ' αυτήν που συνεχίζει τον Αιγαίου, βλ. πέταλο Μαλιακού, Τέμπη κλπ κλπ).

                                      'Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου' είναι το όνομα της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει το ένα από αυτά τα τμήματα (και 'Νέα Οδός' το άλλο).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        snowaddicted last edited by

                                        καταλαβα...δεν υπαρχει ηλ.συστημα στην αιγαιου παντως η ε.ο αθηνων-θεσσαλονικης εχει τρεις παραχωρησιουχους..τη ΝΕΑ ΟΔΟ απο μεταμορφωση ως σκαρφεια,την κεντρικη οδο(Ε-65) στο πεταλο( σκαρφεια-ραχες) που ειναι ουσιαστικα η ιδια κοινοπραξια με τη νεα οδο,απλα δεν εχει παραχωρηθει ακομα απο το δημοσιο,και την αιγαιου απο ραχες ως το κλειδι..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kalmik last edited by

                                          Σας βλέπω όλους πολύ χαλαρούς με την αποδοχή των ιδιωτικών διοδίων. Πήραν έτοιμους δρόμους φτιαγμένους με τη φορολογία του ελληνικου λαού, τους 'παραχώρησαν' ετοιμάζουν πολλαπλάσια διόδια (δέκα φορές θα πληρώνουμε από Αθήνα ως Σαλόνικα) και εμείς ...χαλαροί. Πολύ ευρώ έχει πέσει στο ελλάντα ή κάνω λάθος??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            arrowsfa1 last edited by

                                            Πρεμιέρα πριν από λίγες μέρες για τα διόδια του Πυργετού - 2 € για τα Ι.Χ. παρακαλώ...

                                            Τα διόδια των Τεμπών καταργήθηκαν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 22 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr