-
Ας πουμε οτι καθε** λαμπα** οχι φωτιστικο ειναι 400W? κανε ενα προχειρο υπολογισμο.....
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Ας πουμε οτι καθε** λαμπα** οχι φωτιστικο ειναι 400W? κανε ενα προχειρο υπολογισμο.....Τώρα βάζεις δύσκολα. Πρόχειρο υπολογισμό με βάση τι?
Τα 400W ονομαστικής ισχύος που αναφέρεις [για λαμπτήρες νατρίου υψηλής πίεσης] είναι το μέγιστο που προβλέπεται από την Η/Μ μελέτη της Εγνατίας. Το ελάχιστο είναι 70W για τέτοιου τύπου λαμπτήρες και 58W για λαμπτήρες φθορισμού. Υπάρχουν κανόνες (π.χ. ο φωτισμός νυκτός δεν επιτρέπεται να επιτυγχάνεται με μέρος από τα υψηλής ισχύος φωτιστικά ημέρας) και υπάρχουν και συστήματα ελέγχου φωτισμού τα οποία κάθε άλλο παρά απλοί χρονοδιακόπτες είναι.Δε μας λες καλύτερα τι έλεγαν οι λογαριασμοί που είχες δει?
-
Σήμερα για λόγους ανωτέρας βίας βρέθηκα να κινούμε στην Ε.Ο ως και τον Σείριο. Ακόμα και τώρα με τα έργα να μην έχουν ολοκληρωθεί η ποιότητα του τάπητα είναι μία τάξη μεγέθους καλύτερη του καλύτερου κρατικού τάπητα (τέλος Κηφισσού).
Για πρώτη φορά μπόρεσα να γκαζώσω το ΙΜΑ (σε ταχύτητες πέραν του ορίου αφαίρεσης διπλώματος) και με εξαίρεση το δυνατό αέρα που δεν σε άφηνε να χαλαρώσεις πραγματικά ήταν απόλαυση.
Για να μην λέμε μόνον τα στραβά.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ας πουμε οτι καθε** λαμπα** οχι φωτιστικο ειναι 400W? κανε ενα προχειρο υπολογισμο.....
Τώρα βάζεις δύσκολα. Πρόχειρο υπολογισμό με βάση τι?
Τα 400W ονομαστικής ισχύος που αναφέρεις [για λαμπτήρες νατρίου υψηλής πίεσης] είναι το μέγιστο που προβλέπεται από την Η/Μ μελέτη της Εγνατίας. Το ελάχιστο είναι 70W για τέτοιου τύπου λαμπτήρες και 58W για λαμπτήρες φθορισμού. Υπάρχουν κανόνες (π.χ. ο φωτισμός νυκτός δεν επιτρέπεται να επιτυγχάνεται με μέρος από τα υψηλής ισχύος φωτιστικά ημέρας) και υπάρχουν και συστήματα ελέγχου φωτισμού τα οποία κάθε άλλο παρά απλοί χρονοδιακόπτες είναι.Δε μας λες καλύτερα τι έλεγαν οι λογαριασμοί που είχες δει?
Γυρο στα 7-8 εκατομυρια δρχ για 2 ανισοπεδες περιοχης κομοτηνης....... το 2001... Τα φωτιστικα στα τουνελ ειναι μιγμα 250 και 400 βατ, και ριθμιζονται με φωτομετρο την μερα που μετρα και συγκρινει και μετα ρυθμιζει τον εσωτερικο φωτισμο το βραδυ παλι ειναι σταθερα ρυθμισμενο συμφωνα με μελετες φωτισμου....που εγκρινονται απο την υπηρεσια της Εγνατιας...
-
Οπως ανακοίνωσε η Ολύμπια Οδός, από τον Αύγουστο τα διόδια του Ισθμού και της Ελευσίνας θα γίνουν αμφίπλευρα, με ταυτόχρονη μείωση του κομίστρου (1,20 ευρώ στο καθένα, αντί 2,80 ευρώ σε ένα από τα δύο). Η μείωση βέβαια είναι προσωρινή, καθώς στη συνέχεια η κοινοπραξία έχει δικαίωμα αύξησης. Διόδια θα λειτουργήσουν και στον κόμβο Μεγάρων, για όσους εισέρχονται στην Εθνική Οδό. Σε εκκρεμότητα μένει η τύχη του ΤΕΟ Pass. Το ΥΠΕΧΩΔΕ φέρεται να έχει ζητήσει μια μικρή παράταση, ωστόσο η Ολύμπια Οδός επιθυμεί να αποζημιώσει άμεσα τους κατόχους του ΤΕΟ Pass και να χρησιμοποιήσει τη λωρίδα που το σύστημα σήμερα δεσμεύει στα διόδια. Ανθρωποι της Ολύμπιας Οδού, πάντως, επισήμαναν στους δημοσιογράφους τον τεράστιο αριθμό «αγνώστων» διελεύσεων με ΤΕΟ Pass, δηλαδή πομπών που δόθηκαν διά της γνωστής οδού σε ημέτερους και μη, προκειμένου να μην πληρώνουν διόδια.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
** Ανθρωποι της Ολύμπιας Οδού, πάντως, επισήμαναν στους δημοσιογράφους τον τεράστιο αριθμό «αγνώστων» διελεύσεων με ΤΕΟ Pass, δηλαδή πομπών που δόθηκαν διά της γνωστής οδού σε ημέτερους και μη, προκειμένου να μην πληρώνουν διόδια.**Δεν με εκπλήσσει καθόλου αυτό.... Εδώ να δούμε μόνον τα ελευθέρας στην Αθήνα...
Λαμόγια
Από την άλλη η συνεχής πίεση του Υπουργείου να παραμείνει το TEO Pass μήπως λέω μήπως έχει πιο λε(φ)τά κριτήρια.....????
-
Ποιός λόγος υπάρχει να είναι τα διόδια αμφίπλευρα;
Επίσης, μου φαίνεται εξωφρενικό ότι πρέπει να υπάρχουν διαφορετικά e-pass για κάθε εθνικη, χωριστές λωρίδες, κλπ. Το κράτος δε θα έπρεπε να επιβάλλει ΕΝΑ πρότυπο και να υποχρεούνται όλοι οι κατασκευαστες να εχουν πλήρως συμβατά συστήματα;
-
Τυποποίηση στο Ελληνικό Δημόσιο Τομέα!!!!
Μόνο ως αστείο δυστυχώς Βαγγέλη.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Επίσης, μου φαίνεται εξωφρενικό ότι πρέπει να υπάρχουν διαφορετικά e-pass για κάθε εθνικη, χωριστές λωρίδες, κλπ. Το κράτος δε θα έπρεπε να επιβάλλει ΕΝΑ πρότυπο και να υποχρεούνται όλοι οι κατασκευαστες να εχουν πλήρως συμβατά συστήματα;Εχει ψηφιστει αναλογο νομοσχεδιο ωστε μεχρι το 2012 να ειναι ολα συμβατα. Ηδη το e-pass ισχυει για ολη την Πελοπονησο (εκτος γεφυρας Ριου)
-
Και επισης ειναι πανευρωπαϊκο προτζεκτ. Δεν ειναι τοσο ευκολο παντως, πρεπει να γινει διασυνδεση στο back-end ολων των παροχων τετοιων υπηρεσιων ετσι ωστε να γινεται ελεγχος πελατη, ελεγχος υπολοιπου, αυτοματη χρεωση κλπ κλπ. Ας πουμε κατι σαν το roaming στην κινητη τηλεφωνια.
-
Και που είναι το δύσκολο;
Δεν θα μπορούν να μαγειρεύουν εύκολα τα βιβλία; -
στην πελοπονησσο το e-pass ειναι συμβατο λογω παρομοιας μετοχικης συνθεσης των παραχωρησιουχων σε ΜΟΡΕΑ και ΟΛΥΜΠΙΑ...στον αιγαιου μου κανει εντυπωση πως δεν ειναι συμβατο ακομα...αληθεια,εκει δεν λειτουργουν ηλεκτρονικα διοδια? ειναι σιγουρη η μετατροπη των διοδιων μανδρας και καλαμακιου σε αμφιπλευρους??στο σαιτ της ολυμπιας δεν βλεπω καποια ανακοινωση...τα πλευρικα στην μαλακασα απο οτι ξερω θα λειτουργησουν συντομα..γνωριζει καποιος κατι παραπανω??παντως ειναι απαραδεκτο που δεν υπαρχουν καποια εκπτωτικα πακετα οπως στην αττικη οδο...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Και που είναι το δύσκολο; Δεν θα μπορούν να μαγειρεύουν εύκολα τα βιβλία;Ε ναι, αυτο ειναι το πιο σοβαρο προβλημα.
-
γενικα τα προστιμα και τα διοδια στην ελλαδα ειναι ευρωπαικου επιπεδου.μονο οι δρομοι ειναι επιπεδου Ζιμπαμπουε
-
Στις Αφίδνες τα στήσανε τα διοδιάκια για την άλλη κατεύθυνση...
-
Ο χρήστης snowaddicted έγραψε:
στην πελοπονησσο το e-pass ειναι συμβατο λογω παρομοιας μετοχικης συνθεσης των παραχωρησιουχων σε ΜΟΡΕΑ και ΟΛΥΜΠΙΑ...στον αιγαιου μου κανει εντυπωση πως δεν ειναι συμβατο ακομα...αληθεια,εκει δεν λειτουργουν ηλεκτρονικα διοδια? ειναι σιγουρη η μετατροπη των διοδιων μανδρας και καλαμακιου σε αμφιπλευρους??στο σαιτ της ολυμπιας δεν βλεπω καποια ανακοινωση...τα πλευρικα στην μαλακασα απο οτι ξερω θα λειτουργησουν συντομα..γνωριζει καποιος κατι παραπανω??παντως ειναι απαραδεκτο που δεν υπαρχουν καποια εκπτωτικα πακετα οπως στην αττικη οδο...Ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (ο γνωστός ΠΑΘΕ δηλαδή) έχει δύο παραχωρησιούχους που εισπράττουν και πρέπει να τα βρουν και μεταξύ τους...
(κομμάτι του δρόμου έχει δοθεί στην κοινοπραξία που έχει αναλάβει την Ιόνια Οδό, ενώ άλλο κομμάτι σ' αυτήν που συνεχίζει τον Αιγαίου, βλ. πέταλο Μαλιακού, Τέμπη κλπ κλπ).Γενικώς ο κάθε εργολάβος βάζει τα δικά του συστήματα για τα διόδια, αλλά σαφώς και είναι τεχνικά εύκολο να είναι συμβατά. Τώρα το αν θα γίνει, λογικά πρέπει να δοθεί και εντολή από το υπουργείο, αλλιώς στα @@ τους οι εργολάβοι!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (ο γνωστός ΠΑΘΕ δηλαδή) έχει δύο παραχωρησιούχους που εισπράττουν και πρέπει να τα βρουν και μεταξύ τους...
(κομμάτι του δρόμου έχει δοθεί στην κοινοπραξία που έχει αναλάβει την Ιόνια Οδό, ενώ άλλο κομμάτι σ' αυτήν που συνεχίζει τον Αιγαίου, βλ. πέταλο Μαλιακού, Τέμπη κλπ κλπ).'Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου' είναι το όνομα της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει το ένα από αυτά τα τμήματα (και 'Νέα Οδός' το άλλο).
-
καταλαβα...δεν υπαρχει ηλ.συστημα στην αιγαιου παντως η ε.ο αθηνων-θεσσαλονικης εχει τρεις παραχωρησιουχους..τη ΝΕΑ ΟΔΟ απο μεταμορφωση ως σκαρφεια,την κεντρικη οδο(Ε-65) στο πεταλο( σκαρφεια-ραχες) που ειναι ουσιαστικα η ιδια κοινοπραξια με τη νεα οδο,απλα δεν εχει παραχωρηθει ακομα απο το δημοσιο,και την αιγαιου απο ραχες ως το κλειδι..
-
Σας βλέπω όλους πολύ χαλαρούς με την αποδοχή των ιδιωτικών διοδίων. Πήραν έτοιμους δρόμους φτιαγμένους με τη φορολογία του ελληνικου λαού, τους 'παραχώρησαν' ετοιμάζουν πολλαπλάσια διόδια (δέκα φορές θα πληρώνουμε από Αθήνα ως Σαλόνικα) και εμείς ...χαλαροί. Πολύ ευρώ έχει πέσει στο ελλάντα ή κάνω λάθος??
-
Πρεμιέρα πριν από λίγες μέρες για τα διόδια του Πυργετού - 2 € για τα Ι.Χ. παρακαλώ...
Τα διόδια των Τεμπών καταργήθηκαν.
Αυξηση διοδίων (ξανά!)