-
Η νεα σειρα 3 του 2011...
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/242108/
Συμφωνα με το αρθρο, θα λανσαριστει κινητηρας 1.5/150ps 3κυλινδρος με turbo.
Πολυ πιθανο να προκειται για 'κομμενο στην μεση' απο τον γνωστο 3λιτρο 6κυλινδρο biturbo...
'Καθετοποιηση' απο την BMW? -
Ζ concept για Φρανκουρτη
(νεο Lancer )
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Ζ concept για Φρανκουρτη(νεο Lancer )
που το είδες το lancer?
καμία σχέση ρε συ δεν έχει.
Αντιθέτως φαίνεται πολύ ωραίο.
Μάλλον το Ζ2 concept είναι.
-
Ζητάω βοήθεια!!
Στην BMW Ε39 520i με 130.000χλμ εδώ και λίγο καιρό έχω πτώση απόδοσης που μάλλον σταδιακά χειροτερεύει. Αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ υψηλές στροφές πιο συχνά, δεν γλυστράει εκεί που γλύστραγε και καθυστερεί στις εκκινήσεις και επιταχύνσεις. Αισθάνομαι ότι στα φανάρια αποτελώ εμπόδιο για τα ζωηρά Matiz...!
Παίρνει μπροστά εύκολα, κανονικά, και κρατάει ρελαντί καλό χωρίς αστάθεια. Δεν έχει κραδασμούς.
Η κατανάλωση μάλλον δεν έχει αλλάξει. Λάδια δεν καίει. Φίλτρο αέρα είναι εντάξει όπως και ολόκληρη η εξάτμιση σε εξωτερικό έλεγχο. Το διαγνωστικό δεν έβγαλε τίποτα. Μέτρηση καυσαερίων είπε ο μάστορας ότι δεν βλέπει κάτι ενδιαφέρον. (δεν ξέρω από αυτά το μόνο που θυμάμαι ήταν ότι έλεγε λ=1,166 στο ρελαντί και το είδα και στο 1,7 κάποια στιγμή μετά από γκαζιά) Μου πρότεινε να περιμένω μήπως φανεί κάτι και να μην αρχίσουμε να πειράζουμε στην τύχη και να πληρώνω χωρίς λόγο.
Χωρίς φορτίο, με νεκρά ανεβάζει στροφές ωραιότατα. Στις κατηφόρες που το φορτίο είναι μειωμένο πάει πολύ καλύτερα. Σε ανηφόρες όμως σέρνεται. Μου θυμίζει σε παλιό αυτοκίνητο σαν να έχεις λάθος αβάνς, το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές αλλά δεν έχει δύναμη. Οπότε ή δεν στέλνει βενζίνη για κάποιο λόγο ή δεν πάει σωστό ρεύμα.
Αναρωτιέμαι τι μπορεί να φταίει. Δεν φοβάμαι μην μείνω αλλά με στεναχωρεί το θέμα και δεν χαίρομαι το αυτοκίνητο άσε που οι προσπεράσεις έχουν γίνει μαρτύριο. Σκέφτομαι όλα τα πιθανά θέματα. Μερικά θα τα έδειχνε το διαγνωστικό, είμαι σίγουρος ότι θα έδειχνε αισθητήρα εκκεντροφόρου και αισθητήρα στροφαλοφόρου. Αλλά τα υπόλοιπα: αισθητήρας λ στην εξάτμιση, αισθητήρας air flow στην εισαγωγή, αισθητήρες knock sensor, μπουζί, πολλαπλασιαστές, συμπίεση κινητήρα, πίεση βενζίνης, τρόμπα βενζίνης, φίλτρο βενζίνης, μπεκ βουλωμένα, αυτόματο κιβώτιο (φθορά, αν ήταν λίγα τα λάδια λέει θα το έδειχνε). Πάντως στο ρελαντί προχωράει αργά αργά κανονικά ακόμα και σε ελαφρά ανωφέρεια (αυτό νομίζω δείχνει ότι δεν έχω σοβαρές απώλειες από το κιβώτιο).
Ποιο από τα παραπάνω μπορεί να έχει πρόβλημα που δεν το δείχνει το διαγνωστικό;;
Σκέφτεστε κάτι άλλο;; Με ποια σειρά να τα αντιμετωπίσω;
Επειδή κάποια στιγμή έβαλα καθαριστικό μπεκ στη βενζίνη λέω, σαν πρώτη επιλογή, να βάλω ξανά μήπως με το προηγούμενο (που δεν το έβαλα όλο όπως έπρεπε αλλά σε δύο μισές άρα πιο αραιές δόσεις) μισοκαθάρισαν και έχουν μπλοκάρει τα σκουπιδάκια τις διόδους;
Να τσεκάρω τον αισθητήρα αέρα και να τον καθαρίσω; (θεωρώ ότι μέχρι εκεί φτάνω)
Μπουζί και φίλτρο βενζίνης αλλάζω νομίζω στο επόμενο σέρβις αλλά μπορεί να θέλω και 3 μήνες μέχρι τότε.
Τι νομίζετε;; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ζητάω βοήθεια!!
Στην BMW Ε39 520i με 130.000χλμ εδώ και λίγο καιρό έχω πτώση απόδοσης ...Τι νομίζετε;;
Μήπως εδώ και λίγο καιρό οδηγάς τίποτα άλλο πιο γλήγορο?
-
Δισκο Πλατω ειναι ΟΚ??
-
Συμπλεκτης εχει αλλαχτει ποτε? Δισκοπλατω μου μυριζει η κατασταση..
-
Του onyx είναι αυτόματη ,αν θυμάμαι καλά.
-
To λέω ότι είναι αυτόματη στα τελευταία πιθανά σενάρια....(και στην υπογραφή μου!) Το πατινάρισμα του συμπλέκτη το ξέρω δεν θα ζήταγα βοήθεια για αυτό!
Σας ευχαριστώ πάντως, συνεχίστε το brainstorming!
Πάντως στα πρώτα 2-3-4 λεπτά λειτουργίας επιβεβαιώνω ότι πάει καλύτερα οπότε σκέφτομαι πιο συγκεκριμένα πράματα που ζεσταίνονται ή που είναι αλλιώτικα μέχρι να ζεσταθεί. Και δεν μιλάμε για να παραζεσταθεί.
Τα μπουζί να κάνουν τέτοια διαφορά μέσα σε λίγα λεπτά; Πολλαπλασιαστές δεν μπορεί να χαλάσανε όλοι μαζί θα είχε κραδασμούς. Ο αισθητήρας αέρα κι αυτός δεν πρέπει να προλαβαίνει τόσο γρήγορα.
Το κιβώτιο κι αυτό δεν πρέπει να παθαίνει τέτοιο ταράκουλο τόσο γρήγορα οπότε μάλλον όχι.
Ο λάμδα και ο καταλύτης δεν ξέρω τι κάνει μέχρι να ζεσταθεί.
Το μίγμα βενζίνης είναι πλουσιότερο μέχρι να ζεσταθεί οπότε μήπως για αυτό πάει πιο καλά; Αυτό θεωρώ πιο ύποπτο.
Άσε που σήμερα μου φάνηκε σαν να πηγαίνει λίγο καλύτερα...κι ας έβαλα 95άρα που συνήθως πάει χειρότερα. Λες να φταίει η βενζίνη, λες αυτή που έβαζα (και 100άρα) να είναι μάπα και να μου έχει κάνει τον εσωτερικό κόσμο του κινητήρα μου γης μαδιάμ;; -
Λαδια εχεις αλλαξει στο αυτοματο?
-
Κατέβασα λογισμικό της DMS.
Υποτίθεται θα ανέβω στα 370 άλογα.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Κατέβασα λογισμικό της DMS.Υποτίθεται θα ανέβω στα 370 άλογα.
δεν σχεδιαζες να το πουλησεις?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ο λάμδα και ο καταλύτης δεν ξέρω τι κάνει μέχρι να ζεσταθεί.
Το μίγμα βενζίνης είναι πλουσιότερο μέχρι να ζεσταθεί οπότε μήπως για αυτό πάει πιο καλά; Αυτό θεωρώ πιο ύποπτο.
Άσε που σήμερα μου φάνηκε σαν να πηγαίνει λίγο καλύτερα...κι ας έβαλα 95άρα που συνήθως πάει χειρότερα. Λες να φταίει η βενζίνη, λες αυτή που έβαζα (και 100άρα) να είναι μάπα και να μου έχει κάνει τον εσωτερικό κόσμο του κινητήρα μου γης μαδιάμ;;1 - Βάλε ένα καθαριστικό / octane booster για να δεις αν υπάρχουν βρωμιές/νερά στο ρεζερβουαρ.
2 - Αλλαξε τον 'λ' .... είναι ο κύριος ύποπτος
3 - Αν ο 'λ' δεν φταίει ... άλλαξε καταλύτη -
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Κατέβασα λογισμικό της DMS.Υποτίθεται θα ανέβω στα 370 άλογα.
Βασίλη .... μεγαλύτερα intercooler αέρα και ψυγείο λαδιού.
Θα έχεις σίγουρα, αξιόπιστα και συνεχώς τα 370 +++ άλογα
διαφορετικά θα 'εχεις 370 σε χαμηλές θερμοκρασίες, με μεγάλες θερμοκρασίες αέρα/λαδιού ... και όχι πάντα.
Ολο και κάποιο safe mode θα παίζει, ειδικά τώρα το καλοκαίρι. -
Αυτόματου κιβωτίου φίλτρα και λάδια από αυτά που δεν θέλουν ποτέ άλλαγμα αλλάχθηκαν στα 93500χλμ (τώρα 130000χλμ).
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
1 - Βάλε ένα καθαριστικό / octane booster για να δεις αν υπάρχουν βρωμιές/νερά στο ρεζερβουαρ.
2 - Αλλαξε τον 'λ' .... είναι ο κύριος ύποπτος
3 - Αν ο 'λ' δεν φταίει ... άλλαξε καταλύτηΣίγουρα θα ξεκινήσω με το 1, καθαριστικό. Επίσης άλλαξα βενζινάδικο.
Κι εγώ μεταξύ μπεκ και λάμδα είμαι. Καθώς έχω την εντύπωση ότι ο καταλύτης κάνει πάνω από 1100 ευρώ, ο κάθε λάμδα κάνει πάνω από 150 ευρώ και θέλω δύο και το κάθε μπέκ πάνω από 130 και θέλω 6 δεν με βλέπω πολύ΄ζεστό να αρχίσω να αλλάζω στην τύχη... (τιμές από καταλόγους στο διαδίκτυο εκ των οποίων οι τιμές στην Ελλάδα έχω παρατηρήσει ότι είναι ως και 50% υψηλότερες!)
Οπότε σε ευχαριστώ αλλά θα ήθελα και το σκεπτικό σου ή αν η πρότασή σου στηρίζεται σε εμπειρία. Δηλαδή πώς μπορώ να καταλάβω αν φταίει ο λ και πώς ο καταλύτης. Υποτίθεται πάντως ότι στον έλεγχο καυσαερίων δεν μας ενόχλησε κάτι. Πάντως αν χρειαστεί, μετά το καθαριστικό λέω να δοκιμάσω και σε άλλο συνεργείο... -
Θα πρότεινα να αλλάξεις συνεργείο. Είναι δουλεία των μηχανικών να βρούνε τι φταίει, όχι δική σου...
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κατέβασα λογισμικό της DMS.
Υποτίθεται θα ανέβω στα 370 άλογα.
Βασίλη .... μεγαλύτερα intercooler αέρα και ψυγείο λαδιού.
Θα έχεις σίγουρα, αξιόπιστα και συνεχώς τα 370 +++ άλογα
διαφορετικά θα 'εχεις 370 σε χαμηλές θερμοκρασίες, με μεγάλες θερμοκρασίες αέρα/λαδιού ... και όχι πάντα.
Ολο και κάποιο safe mode θα παίζει, ειδικά τώρα το καλοκαίρι.Δεν έχεις άδικο. Φοβάμαι να το πατήσω τώρα με τις ζέστες.Πάντως, τώρα το αυτοκίνητο σχεδόν δεν 'πατάει'. Χαζεύει ακόμα και με τρίτη (στην ελλάντα-άσφαλτο). Πάει αέρα!
Ολα αυτά βέβαια με μια δόση υποκειμενικότητας...θα πάω για δυναμομέτρηση τον Οκτώβριο. -
Εχθές γύρισα από ταξίδι απόλαυση
Πήγα από Αθήνα - Ξάνθη μέσω Εγνατίας αρχικά και μετά πήγαμε από Ξάνθη, λίμνη Κερκίνη μέσω B-roads (που σημαίνει στροφές, στροφές, στροφές ) , μετά Καστοριά επίσης μέσω b-roads και καταλήξαμε Ζαγόρια μέσω Κόνιτσας.
Επιστροφή από Ιωάννινα, Εγνατία έξοδο προς Μετέωρα...Καλαμπάκα, μετά προς Λάρισα και Ε.Ο. πίσω για Αθήνα.
Σύνολο, 2.500 χλμ
Αρκετά εντυπωσιασμένος στο πως το αυτοκίνητο δε προβληματίστηκε και δε λαχάνιασε ποτέ με 4 άτομα μέσα, αποσκευές και κλιματισμό συνέχεια και με την άνεση που γινόταν τα προσπεράσματα (συνήθως με 4η από 6η). Στη παρέα είχαμε ένα 1800άρι GTC (με τα 140) και 2λτ Mondeo. Έκαψα σχεδόν όσο το 1800άρι GTC, και δύσκολα μπορούσαν να κρατηθούν πίσω σε στενές και συνεχείς στροφές. Πραγματικά χρήσιμη η πίσω κίνηση σε φουρκέτες όπου εκεί φαινόταν πως έμεναν πίσω, ειδικά το GTC, γιατί το Mondeo δε μπορούσε με τίποτα να ακολουθήσει.
Γενικώς εντυπωσιασμένος, αλλά θα ήθελα:
-Μπλοκέ
-3-4 κιλά ροπής παραπάνω, πιο χαμηλά από τις 3.5Κ που τα βγάζει
-Πιο ανθεκτικά φρένα...πάλι κουράστηκαν σε καταβάσεις -
ετοιμαζομαι κι εγω για ταξίδι
Εχω κάνει 2000 από τοτε που έμεινα και ξεκινάω πάλι
Γενικά τα 3 χλγρ ροπής τα δίνουν αυτές οι αναβαθμίσεις που είχαμε δει στο φορουμ πριν καιρό (με τις 15 μερες εγγύηση αλλαγής)Εβαλα 100 αρα(2 fores) και δε μπορώ να πω ότι είδα διαφορά. Μάλλον αλλη μία θα βάλω και θα το γυρίσω πάλι στην εκο 95 plus
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ετοιμαζομαι κι εγω για ταξίδι
Εχω κάνει 2000 από τοτε που έμεινα και ξεκινάω πάλι
Γενικά τα 3 χλγρ ροπής τα δίνουν αυτές οι αναβαθμίσεις που είχαμε δει στο φορουμ πριν καιρό (με τις 15 μερες εγγύηση αλλαγής)Εβαλα 100 (2 fores) αρα και δε μπορώ να πω ότι είδα διαφορά. Μάλλον αλλη μία θα βάλω και θα το γυρίσω πάλι στην εκο 95 plus
Για να δεις ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ διαφορές πρέπει να βάλεις 4-5 γεμίσματα με 100άρα SHELL. Όχι ΒΡ. Εκεί έχω δει διαφορές που σου δίνουν λίγο low-end torque.
Τι αναβαθμίσεις εννοείς? Δε παίζει να βάλω φίλτρα, εξατμίσεις κλπ...ας μου λείψουν τα 3χλγρ.
Εγώ άλλαξα λαδάκι πριν φύγω...και ήταν πολύ πιο ήπιο το αυτοκίνητο και λιγότερο 'φασαριόζικο' στα 160+.
BMW FORUM