Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 412
    • 413
    • 414
    • 415
    • 416
    • 1326
    • 1327
    • 414 / 1327
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    26522
    156748
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Η νεα σειρα 3 του 2011...

      http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/242108/

      Συμφωνα με το αρθρο, θα λανσαριστει κινητηρας 1.5/150ps 3κυλινδρος με turbo.
      Πολυ πιθανο να προκειται για 'κομμενο στην μεση' απο τον γνωστο 3λιτρο 6κυλινδρο biturbo...
      'Καθετοποιηση' απο την BMW?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        roulis21 last edited by

        Ζ concept για Φρανκουρτη

        (νεο Lancer )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
          Ζ concept για Φρανκουρτη

          (νεο Lancer )

          που το είδες το lancer?

          καμία σχέση ρε συ δεν έχει.

          Αντιθέτως φαίνεται πολύ ωραίο.

          Μάλλον το Ζ2 concept είναι.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ζητάω βοήθεια!!
            Στην BMW Ε39 520i με 130.000χλμ εδώ και λίγο καιρό έχω πτώση απόδοσης που μάλλον σταδιακά χειροτερεύει. Αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ υψηλές στροφές πιο συχνά, δεν γλυστράει εκεί που γλύστραγε και καθυστερεί στις εκκινήσεις και επιταχύνσεις. Αισθάνομαι ότι στα φανάρια αποτελώ εμπόδιο για τα ζωηρά Matiz...!
            Παίρνει μπροστά εύκολα, κανονικά, και κρατάει ρελαντί καλό χωρίς αστάθεια. Δεν έχει κραδασμούς.
            Η κατανάλωση μάλλον δεν έχει αλλάξει. Λάδια δεν καίει. Φίλτρο αέρα είναι εντάξει όπως και ολόκληρη η εξάτμιση σε εξωτερικό έλεγχο. Το διαγνωστικό δεν έβγαλε τίποτα. Μέτρηση καυσαερίων είπε ο μάστορας ότι δεν βλέπει κάτι ενδιαφέρον. (δεν ξέρω από αυτά το μόνο που θυμάμαι ήταν ότι έλεγε λ=1,166 στο ρελαντί και το είδα και στο 1,7 κάποια στιγμή μετά από γκαζιά) Μου πρότεινε να περιμένω μήπως φανεί κάτι και να μην αρχίσουμε να πειράζουμε στην τύχη και να πληρώνω χωρίς λόγο.
            Χωρίς φορτίο, με νεκρά ανεβάζει στροφές ωραιότατα. Στις κατηφόρες που το φορτίο είναι μειωμένο πάει πολύ καλύτερα. Σε ανηφόρες όμως σέρνεται. Μου θυμίζει σε παλιό αυτοκίνητο σαν να έχεις λάθος αβάνς, το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές αλλά δεν έχει δύναμη. Οπότε ή δεν στέλνει βενζίνη για κάποιο λόγο ή δεν πάει σωστό ρεύμα.
            Αναρωτιέμαι τι μπορεί να φταίει. Δεν φοβάμαι μην μείνω αλλά με στεναχωρεί το θέμα και δεν χαίρομαι το αυτοκίνητο άσε που οι προσπεράσεις έχουν γίνει μαρτύριο. Σκέφτομαι όλα τα πιθανά θέματα. Μερικά θα τα έδειχνε το διαγνωστικό, είμαι σίγουρος ότι θα έδειχνε αισθητήρα εκκεντροφόρου και αισθητήρα στροφαλοφόρου. Αλλά τα υπόλοιπα: αισθητήρας λ στην εξάτμιση, αισθητήρας air flow στην εισαγωγή, αισθητήρες knock sensor, μπουζί, πολλαπλασιαστές, συμπίεση κινητήρα, πίεση βενζίνης, τρόμπα βενζίνης, φίλτρο βενζίνης, μπεκ βουλωμένα, αυτόματο κιβώτιο (φθορά, αν ήταν λίγα τα λάδια λέει θα το έδειχνε). Πάντως στο ρελαντί προχωράει αργά αργά κανονικά ακόμα και σε ελαφρά ανωφέρεια (αυτό νομίζω δείχνει ότι δεν έχω σοβαρές απώλειες από το κιβώτιο).
            Ποιο από τα παραπάνω μπορεί να έχει πρόβλημα που δεν το δείχνει το διαγνωστικό;;
            Σκέφτεστε κάτι άλλο;; Με ποια σειρά να τα αντιμετωπίσω;
            Επειδή κάποια στιγμή έβαλα καθαριστικό μπεκ στη βενζίνη λέω, σαν πρώτη επιλογή, να βάλω ξανά μήπως με το προηγούμενο (που δεν το έβαλα όλο όπως έπρεπε αλλά σε δύο μισές άρα πιο αραιές δόσεις) μισοκαθάρισαν και έχουν μπλοκάρει τα σκουπιδάκια τις διόδους;
            Να τσεκάρω τον αισθητήρα αέρα και να τον καθαρίσω; (θεωρώ ότι μέχρι εκεί φτάνω)
            Μπουζί και φίλτρο βενζίνης αλλάζω νομίζω στο επόμενο σέρβις αλλά μπορεί να θέλω και 3 μήνες μέχρι τότε.
            Τι νομίζετε;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosco last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
              Ζητάω βοήθεια!!
              Στην BMW Ε39 520i με 130.000χλμ εδώ και λίγο καιρό έχω πτώση απόδοσης ...

              Τι νομίζετε;;

              Μήπως εδώ και λίγο καιρό οδηγάς τίποτα άλλο πιο γλήγορο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                roulis21 last edited by

                Δισκο Πλατω ειναι ΟΚ??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Συμπλεκτης εχει αλλαχτει ποτε? Δισκοπλατω μου μυριζει η κατασταση..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Του onyx είναι αυτόματη ,αν θυμάμαι καλά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      To λέω ότι είναι αυτόματη στα τελευταία πιθανά σενάρια....(και στην υπογραφή μου!) Το πατινάρισμα του συμπλέκτη το ξέρω δεν θα ζήταγα βοήθεια για αυτό!
                      Σας ευχαριστώ πάντως, συνεχίστε το brainstorming!
                      Πάντως στα πρώτα 2-3-4 λεπτά λειτουργίας επιβεβαιώνω ότι πάει καλύτερα οπότε σκέφτομαι πιο συγκεκριμένα πράματα που ζεσταίνονται ή που είναι αλλιώτικα μέχρι να ζεσταθεί. Και δεν μιλάμε για να παραζεσταθεί.
                      Τα μπουζί να κάνουν τέτοια διαφορά μέσα σε λίγα λεπτά; Πολλαπλασιαστές δεν μπορεί να χαλάσανε όλοι μαζί θα είχε κραδασμούς. Ο αισθητήρας αέρα κι αυτός δεν πρέπει να προλαβαίνει τόσο γρήγορα.
                      Το κιβώτιο κι αυτό δεν πρέπει να παθαίνει τέτοιο ταράκουλο τόσο γρήγορα οπότε μάλλον όχι.
                      Ο λάμδα και ο καταλύτης δεν ξέρω τι κάνει μέχρι να ζεσταθεί.
                      Το μίγμα βενζίνης είναι πλουσιότερο μέχρι να ζεσταθεί οπότε μήπως για αυτό πάει πιο καλά; Αυτό θεωρώ πιο ύποπτο.
                      Άσε που σήμερα μου φάνηκε σαν να πηγαίνει λίγο καλύτερα...κι ας έβαλα 95άρα που συνήθως πάει χειρότερα. Λες να φταίει η βενζίνη, λες αυτή που έβαζα (και 100άρα) να είναι μάπα και να μου έχει κάνει τον εσωτερικό κόσμο του κινητήρα μου γης μαδιάμ;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Λαδια εχεις αλλαξει στο αυτοματο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          maxmara last edited by

                          Κατέβασα λογισμικό της DMS.

                          Υποτίθεται θα ανέβω στα 370 άλογα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                            Κατέβασα λογισμικό της DMS.

                            Υποτίθεται θα ανέβω στα 370 άλογα.

                            δεν σχεδιαζες να το πουλησεις?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                              Ο λάμδα και ο καταλύτης δεν ξέρω τι κάνει μέχρι να ζεσταθεί.
                              Το μίγμα βενζίνης είναι πλουσιότερο μέχρι να ζεσταθεί οπότε μήπως για αυτό πάει πιο καλά; Αυτό θεωρώ πιο ύποπτο.
                              Άσε που σήμερα μου φάνηκε σαν να πηγαίνει λίγο καλύτερα...κι ας έβαλα 95άρα που συνήθως πάει χειρότερα. Λες να φταίει η βενζίνη, λες αυτή που έβαζα (και 100άρα) να είναι μάπα και να μου έχει κάνει τον εσωτερικό κόσμο του κινητήρα μου γης μαδιάμ;;

                              1 - Βάλε ένα καθαριστικό / octane booster για να δεις αν υπάρχουν βρωμιές/νερά στο ρεζερβουαρ.
                              2 - Αλλαξε τον 'λ' .... είναι ο κύριος ύποπτος
                              3 - Αν ο 'λ' δεν φταίει ... άλλαξε καταλύτη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                                Κατέβασα λογισμικό της DMS.

                                Υποτίθεται θα ανέβω στα 370 άλογα.

                                Βασίλη .... μεγαλύτερα intercooler αέρα και ψυγείο λαδιού.
                                Θα έχεις σίγουρα, αξιόπιστα και συνεχώς τα 370 +++ άλογα
                                διαφορετικά θα 'εχεις 370 σε χαμηλές θερμοκρασίες, με μεγάλες θερμοκρασίες αέρα/λαδιού ... και όχι πάντα.
                                Ολο και κάποιο safe mode θα παίζει, ειδικά τώρα το καλοκαίρι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Αυτόματου κιβωτίου φίλτρα και λάδια από αυτά που δεν θέλουν ποτέ άλλαγμα αλλάχθηκαν στα 93500χλμ (τώρα 130000χλμ).

                                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                  1 - Βάλε ένα καθαριστικό / octane booster για να δεις αν υπάρχουν βρωμιές/νερά στο ρεζερβουαρ.
                                  2 - Αλλαξε τον 'λ' .... είναι ο κύριος ύποπτος
                                  3 - Αν ο 'λ' δεν φταίει ... άλλαξε καταλύτη

                                  Σίγουρα θα ξεκινήσω με το 1, καθαριστικό. Επίσης άλλαξα βενζινάδικο.
                                  Κι εγώ μεταξύ μπεκ και λάμδα είμαι. Καθώς έχω την εντύπωση ότι ο καταλύτης κάνει πάνω από 1100 ευρώ, ο κάθε λάμδα κάνει πάνω από 150 ευρώ και θέλω δύο και το κάθε μπέκ πάνω από 130 και θέλω 6 δεν με βλέπω πολύ΄ζεστό να αρχίσω να αλλάζω στην τύχη... (τιμές από καταλόγους στο διαδίκτυο εκ των οποίων οι τιμές στην Ελλάδα έχω παρατηρήσει ότι είναι ως και 50% υψηλότερες!)
                                  Οπότε σε ευχαριστώ αλλά θα ήθελα και το σκεπτικό σου ή αν η πρότασή σου στηρίζεται σε εμπειρία. Δηλαδή πώς μπορώ να καταλάβω αν φταίει ο λ και πώς ο καταλύτης. Υποτίθεται πάντως ότι στον έλεγχο καυσαερίων δεν μας ενόχλησε κάτι. Πάντως αν χρειαστεί, μετά το καθαριστικό λέω να δοκιμάσω και σε άλλο συνεργείο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Θα πρότεινα να αλλάξεις συνεργείο. Είναι δουλεία των μηχανικών να βρούνε τι φταίει, όχι δική σου...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      maxmara last edited by

                                      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                      Κατέβασα λογισμικό της DMS.

                                      Υποτίθεται θα ανέβω στα 370 άλογα.

                                      Βασίλη .... μεγαλύτερα intercooler αέρα και ψυγείο λαδιού.
                                      Θα έχεις σίγουρα, αξιόπιστα και συνεχώς τα 370 +++ άλογα
                                      διαφορετικά θα 'εχεις 370 σε χαμηλές θερμοκρασίες, με μεγάλες θερμοκρασίες αέρα/λαδιού ... και όχι πάντα.
                                      Ολο και κάποιο safe mode θα παίζει, ειδικά τώρα το καλοκαίρι.

                                      Δεν έχεις άδικο. Φοβάμαι να το πατήσω τώρα με τις ζέστες.Πάντως, τώρα το αυτοκίνητο σχεδόν δεν 'πατάει'. Χαζεύει ακόμα και με τρίτη (στην ελλάντα-άσφαλτο). Πάει αέρα!
                                      Ολα αυτά βέβαια με μια δόση υποκειμενικότητας...θα πάω για δυναμομέτρηση τον Οκτώβριο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Εχθές γύρισα από ταξίδι απόλαυση

                                        Πήγα από Αθήνα - Ξάνθη μέσω Εγνατίας αρχικά και μετά πήγαμε από Ξάνθη, λίμνη Κερκίνη μέσω B-roads (που σημαίνει στροφές, στροφές, στροφές ) , μετά Καστοριά επίσης μέσω b-roads και καταλήξαμε Ζαγόρια μέσω Κόνιτσας.

                                        Επιστροφή από Ιωάννινα, Εγνατία έξοδο προς Μετέωρα...Καλαμπάκα, μετά προς Λάρισα και Ε.Ο. πίσω για Αθήνα.

                                        Σύνολο, 2.500 χλμ

                                        Αρκετά εντυπωσιασμένος στο πως το αυτοκίνητο δε προβληματίστηκε και δε λαχάνιασε ποτέ με 4 άτομα μέσα, αποσκευές και κλιματισμό συνέχεια και με την άνεση που γινόταν τα προσπεράσματα (συνήθως με 4η από 6η). Στη παρέα είχαμε ένα 1800άρι GTC (με τα 140) και 2λτ Mondeo. Έκαψα σχεδόν όσο το 1800άρι GTC, και δύσκολα μπορούσαν να κρατηθούν πίσω σε στενές και συνεχείς στροφές. Πραγματικά χρήσιμη η πίσω κίνηση σε φουρκέτες όπου εκεί φαινόταν πως έμεναν πίσω, ειδικά το GTC, γιατί το Mondeo δε μπορούσε με τίποτα να ακολουθήσει.

                                        Γενικώς εντυπωσιασμένος, αλλά θα ήθελα:
                                        -Μπλοκέ
                                        -3-4 κιλά ροπής παραπάνω, πιο χαμηλά από τις 3.5Κ που τα βγάζει
                                        -Πιο ανθεκτικά φρένα...πάλι κουράστηκαν σε καταβάσεις

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          ετοιμαζομαι κι εγω για ταξίδι
                                          Εχω κάνει 2000 από τοτε που έμεινα και ξεκινάω πάλι
                                          Γενικά τα 3 χλγρ ροπής τα δίνουν αυτές οι αναβαθμίσεις που είχαμε δει στο φορουμ πριν καιρό (με τις 15 μερες εγγύηση αλλαγής)

                                          Εβαλα 100 αρα(2 fores) και δε μπορώ να πω ότι είδα διαφορά. Μάλλον αλλη μία θα βάλω και θα το γυρίσω πάλι στην εκο 95 plus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                            ετοιμαζομαι κι εγω για ταξίδι
                                            Εχω κάνει 2000 από τοτε που έμεινα και ξεκινάω πάλι
                                            Γενικά τα 3 χλγρ ροπής τα δίνουν αυτές οι αναβαθμίσεις που είχαμε δει στο φορουμ πριν καιρό (με τις 15 μερες εγγύηση αλλαγής)

                                            Εβαλα 100 (2 fores) αρα και δε μπορώ να πω ότι είδα διαφορά. Μάλλον αλλη μία θα βάλω και θα το γυρίσω πάλι στην εκο 95 plus

                                            Για να δεις ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ διαφορές πρέπει να βάλεις 4-5 γεμίσματα με 100άρα SHELL. Όχι ΒΡ. Εκεί έχω δει διαφορές που σου δίνουν λίγο low-end torque.

                                            Τι αναβαθμίσεις εννοείς? Δε παίζει να βάλω φίλτρα, εξατμίσεις κλπ...ας μου λείψουν τα 3χλγρ.

                                            Εγώ άλλαξα λαδάκι πριν φύγω...και ήταν πολύ πιο ήπιο το αυτοκίνητο και λιγότερο 'φασαριόζικο' στα 160+.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 412
                                            • 413
                                            • 414
                                            • 415
                                            • 416
                                            • 1326
                                            • 1327
                                            • 414 / 1327
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr