-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
To Fiat είναι 1.2lt, όχι χιλιάρι.Σωστος...!
Εχω και Fiat παναθεμα , με τον ιδιο σχεδον κινητηρα...
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Rebadge του Agila είναι.
Λογικά θα είναι και πιο φτηνό, μια χαρά αμαξάκι για πόλη.
ΔΕΝ είναι rebadge του Agila.
Σχεδιασμένο στην Κορέα από τη Daewoo, πρωτοπαρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου κανα δυο χρόνια πριν μαζί με άλλες δύο προτάσεις για μικρά αυτοκίνητα. Οι σχεδόν 2 εκατομύρια ψηφοφόροι, σε ποσοστό σχεδόν 50% επέλεξαν το Beat, όπως ονομαζόταν τότε, και πλέον το βλέπουμε σε έκδοση παραγωγής. Εμφανίστηκε και στην ταινία Tranformers μαζί με την Camaro.
Όντας 20 εκατοστά μεγαλύτερο από το Ματιζ αλλά 30 περίπου πιο κοντό από το Aveo, υποθέτω ότι για αρκετό διάστημα θα διατηρηθούν στην αγορά παράλληλα με τον ουσιαστικό προκάτοχό του.
@νδρέας
γιατι μου φαινεται πως το κοινο ψηφισε λαθος
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Rebadge του Agila είναι.
Λογικά θα είναι και πιο φτηνό, μια χαρά αμαξάκι για πόλη.
ΔΕΝ είναι rebadge του Agila.
@νδρέας
γιατι μου φαινεται πως το κοινο ψηφισε λαθος
-
Αν και μοιάζει ιδίως με το Splash ... ακόμα και στη διάταξη των φώτων μπροστά ... πολύ πιθανό να είναι σύμπτωση.
-
Περι ψήφου και εγώ νομίζω το ίδιο. Το μικρό crossoverάκι θα προτιμούσα.
-
Το όνομα Spark δεν είναι άγνωστο στη Chevrolet αφού το υπάρχον Matiz σε κάποιες χώρες κυκλοφορεί μ' αυτό το όνομα. (http://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Matiz).
-
-
Μερικές ρετουσαρισμένες/φωτομαγαζιαζμένες φωτογραφίες:
http://www.autoblog.gr/2009/02/10/chevr ... in-geneva/
και μερικές ζωντανές από το αεροδρόμιο της Γενεύης, όπου η Chevrolet σκέφτηκε να στήσει ένα αμάξι παρέα με δυό τσούπρες, ώστε να πέφτουν όλοι πάνω του και να το βλέπουν βγαίνοντας από το αεροπλάνο:
http://www.autobloggreen.com/photos/gen ... k/1394095/
-
ομορφουλι οτι πρεπει για νεους οδηγους και για την πολη
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
66 άλογα από 1000 κυβικά είναι λίγα
Ολα τα 1000αρια καπου τοσα βγαζουν...
Με εξαιρεση τα Daihatsu Sirion / Cuore με 70 hp .
Aκολουθουν, το Fiat 500 με 69hp και Aygo,C1,107 με 68hp
Προσέθεσε και τον κινητήρα του SMART που βγάζει 71 άλογα. (όπως και το Iq).
Αν αρχίσουμε να μιλάμε και για turbo (twingo & new polo) τα οποία θα φτάσουν αισίως τα 100 άλογα (από 1.2 και 1.05 λίτρα αντίστοιχα).
Προσέθεσε δε και των νέο δικύλνδρο της FIAT που θα φτάνει από λιγότερο τα 1.0 λίτρα τα 85 άλογα και όπως βλέπεις σε 1 έτος από τώρα θα είναι κάτω από το μέσο όρο.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Προσέθεσε και τον κινητήρα του SMART που βγάζει 71 άλογα. (όπως και το Iq).
Αντε, το προσθετω και αυτο. Τι 66, τι 71.
Αν αρχίσουμε να μιλάμε και για turbo (twingo & new polo) τα οποία θα φτάσουν αισίως τα 100 άλογα (από 1.2 και 1.05 λίτρα αντίστοιχα).
Το Polο θα εχει 1.2, οποτε ξεφευγει απο τα 'χιλιαρια'.
Για το Twingo, δε γνωριζω. Πρωτη φορα ακουω γι'αυτο τον κινητηραΠροσέθεσε δε και των νέο δικύλνδρο της FIAT που θα φτάνει από λιγότερο τα 1.0 λίτρα τα 85 άλογα και όπως βλέπεις σε 1 έτος από τώρα θα είναι κάτω από το μέσο όρο.
900cc , εως 105 αλογα.
http://www.fiat.co.uk/Content/?id=10857Αλλα και παλι, 66 αλογα απο 1000 κυβικα ειναι αρκετα με τα σημερινα δεδομενα.
-
ποιον κινητηρα του τουινγκο δε ξερεις?
-
Οι εκδόσεις/κινητήρες του Twingo:
Access 1.2 60 hp
Authentic 1.2 60 hp
Expression 1.2 60 hp
Expression 1.2 16V 76hp
Expression 1.2 16V 76hp Auto
Dynamic 1.2 16V 76hp
Dynamic 1.2 16V 76hp Auto
GT Turbo 1.2 100hp TCE
http://www.renault.com.gr/default.asp?pid=87 -
E, 1200αρι λοιπον και το Twingo (και οχι 1000αρι οπως το Spark).
-
διαβασα οτι το twingo cc θα βγαινει με 130 αλογατακια στα 1200 κ.εκ.
δηλ μπορεις με αναπρογραμματισμο του εγκεφαλου να φτασεις και το απλο twingo gt στα 130???? η θελει αλλαγη τουρμπινας???? λιγο off-topic σορρυ -
Σηκώθηκε και σελίδα.
http://spark.chevrolet.com/geneva-v1/en ... /index.htm
Νοέμβριο η πανευρωπαϊκή παρουσίαση. Δεν σας λέω που, κάπου κοντά ...
-
Δυστυχώς θα το καταστρέψουν και αυτό με τα γνωστά κόλπα τους (μικρές ζάντες, λεπτά λάστιχα, γυμνό εσωτερικό κτλ). Ας ελπίσουμε ότι θα γλιτώσουν τα καλά στοιχεία του σχεδιασμού του...
-
Δηλαδή πρέπει να φορέσει στάνταρ τοποθέτηση 17άρια όπως στην φωτογραφία, που θα ανεβάζουν 2 λίτρα την κατανάλωση, θα ρίχουν τις επιδόσεις 10% και θα κάνουν 500€ όταν έρθει η ώρα να τα αλλάξεις...
Μάλιστα, αυτό ακριβώς ζητάει η κατηγορία...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
... Νοέμβριο η πανευρωπαϊκή παρουσίαση. Δεν σας λέω που, κάπου κοντά ...Δεν θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης στις 15 Σεπτεμβρίου?
-
Sorry, παρουσίαση στον ειδικό τύπο εννοώ, με αυτοκίνητα δοκιμής. Παρουσίαση για το κοινό σε σχεδόν τελική μορφή έγινε ήδη στην Γενεύη...
-
Βασίζεται τελικά στο Splash ή όχι;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Βασίζεται τελικά στο Splash ή όχι;Δεν πρέπει να έχει καμία σχέση με το Splash ... πέρα απο κάποια στοιχεία που το θυμίζουν ίσως.
Η Chevrolet πάντως δεν αναφέρει τίποτα για το που βασίζεται πέρα ότι είναι εξέλιξη του Beat που κατασκευάστηκε στη Κορέα.Α!!! Asteri για δοκιμές και τεστ απο δημοσιογράφους έλεγες!
Φαντάζομαι στην Φρανκφούρτη πλέον θα έχει και όλες τις εκδόσεις ... από απλές έως πλούσιες και σε άλλα χρώματα πέρα απο το πράσινο, κλπ. -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Δηλαδή πρέπει να φορέσει στάνταρ τοποθέτηση 17άρια όπως στην φωτογραφία, που θα ανεβάζουν 2 λίτρα την κατανάλωση, θα ρίχουν τις επιδόσεις 10% και θα κάνουν 500€ όταν έρθει η ώρα να τα αλλάξεις...Μάλιστα, αυτό ακριβώς ζητάει η κατηγορία...
Συμφωνώ απόλυτα. Και λίγα λες για τα λάστιχα, τα επώνυμα 17άρια έχουν από 700+€!!!
-
Ενδιαφέρον το αυτ/κι της Σεβρολε.Ομορφο ,νεανικό και παιχνιδιάρικο!
Λογικα θα προσελκύσει αγοραστές!
Chevrolet Spark