Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 472
    • 473
    • 23 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53721
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kalmik last edited by

      Ο χρήστης apatsi02 έγραψε:

      φτάσαμε να λέμε τυχεροί οι αλβανοί και οι βούλγαροι...

      !

      Eτσι ακριβώς, τα μέτρα πάντα είναι κατά των ελλήνων. Οι αλβανικές ντηζελάτες Mercedes του '80 δεν ρυπαίνουν , ούτε ενοχλούν. Ενοχλεί το καταλυτικό καλοσυντηρημένο Cuore 850cc του '99 και τρώει 100 ευρώ Σουφλο-πρόστιμο.
      Ε ρε βρεγμένη σανίδα που θέλουν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nidosan last edited by

        Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
        Δηλαδη πλεον ενα 1800αρι σε σχεση με ενα 2000 εχει διαφορα στα τελη 394€ το χρονο!!!

        Και 462€ διαφορά μπορεί να έχει, αν το 1800άρι είναι 2005 ενώ το 2000 είναι 2004.

        Ερώτηση προς τους νομομαθείς της παρέας:
        Αν θέσουν σε ισχύ (λέεεεεμε τώρα! ) ένα καθεστώς που είναι εντελώς παράλογο απ' όλες τις απόψεις, ο απλός πολίτης τι όπλα έχει να το πολεμήσει? Πρέπει να σκύψει το κεφάλι και να το δεχτεί, επειδή ο 1 στους 3 τους ψήφισε? Ή το μόνο που μπορεί να κάνει είναι καμιά διαδηλωσούλα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          ειπαμε προσφυγη... μαζευόμαστε σε έναν καλό δικηγόρο και τους μαμαμε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:
            Γιατί αν ανέβει στα 2.000 κυβικά δεν θα συμπεριλάβει ένα σκασμό μοντέλα, αφού το διχίλιαρο είναι μεγάλο κατώφλι για πολλά εργοστάσια. Για χαζούς τους έχετε, έχουν λιώσει πολλά κομπιουτεράκια στις πράξεις.
            Η Μερσεντέ μόνο τους τα χαλάει που βγαίνει σε 1.800.

            και το audi και το passat και όλα τα συναφη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Περί προσφυγών κ.α.
              Δεν θα γίνει τίποτα. Το προτεινόμενο σύστημα άλλωστε δεν είναι παράλογο, έχει αρκετή βάση.
              Το πόπολο θα πέσει με τα μούτρα στην απόσυρση, η οποία έχει εφαρμοστεί και σε άλλα κράτη με παρόμοια κριτήρια, και θα τα ξεχάσουν όλα λίαν συντόμως.
              Το έχει μελετήσει καλά ο ΣΕΑΑ και τα εργοστάσια, συγνώμη το κράτος ήθελα να πω αλλά μπερδεύτηκα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                μπραβο στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, για ακομη μια φορα τα κανανε ΣΚΑΤΑ

                εκλογες ποτε γινονται να σηκωθουν να φυγουν οι αχρηστοι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  egobrain last edited by

                  Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                  εκλογες ποτε γινονται να σηκωθουν να φυγουν οι αχρηστοι?

                  και θα ερθει κατι διαφορετικο ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

                    δηλαδή?

                    Μάντεψε.

                    για να τους στείλουν προσφορές για τα καινουργια?

                    Δεν πάει το μυαλό σου... Είσαι αθώο παιδί φαίνεται....

                    μάλλον ο κυριούλης βοήθησε πολύ τον ΣΕΕΑ να προτείνει τα νέα πράσινα ΤΕΛΗ, ώστε να πάρουν σάρκα και οστά ... δηλαδή αριθμούς.

                    Εγώ αναφερόμουν στον άλλο κυριούλη, που σου μετατρέπει 'ψηφιακά' το Golf 3.2 σε 1600άρι, να πληρώνεις 184 αντί κάπου 930...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      τουλαχιστον θα φυγει η μεγαλη λερα....

                      εχει καταντησει η ελλαδα να υποκυπτει στο ρητο : δουλεψε για να ζησεις , ΚΛΕΨΕ για να περασεις αξιοπρεπως (παλια λεγαμε την λεξη ''καλα'')

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        224-v last edited by

                        Εγω παλι γιατι σκεπτομαι το συναλλαγμα που θα βγει απο την χωρα μου και θα την κανει φτωχοτερη??? και εκει που χρωσταμε 350+ δις θα συνεχισουμε να υπερχρεωνομαστε ( να γινομαστε σκλαβοι δλδ) στο τραπεζικο συστημα και σαν ατομα και σαν χωρα.... (προσωπικα η οικογενεια εχει 2 διλιτρα του 90,95, 1800 του 96, και 1.6 του 2006, 1.0 του 2006...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          scandinavian last edited by

                          Σημειωτέον εστί το γεγονός ότι δεν υπήρχαν μεγάλες αντιδράσεις στα μέτρα από κανένα κόμμα και ούτε από τα ΜΜΕ. Η Ελλάδα έχει αναλάβει δεσμεύσεις στα πλαίσια του Kyoto και της ΕΕ για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            king-alexander last edited by

                            Ο χρήστης kalmik έγραψε:

                            φτάσαμε να λέμε τυχεροί οι αλβανοί και οι βούλγαροι...

                            !

                            +300 ΛΑΜΟΓΙΑ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Σημειωτέον εστί το γεγονός ότι δεν υπήρχαν μεγάλες αντιδράσεις στα μέτρα από κανένα κόμμα και ούτε από τα ΜΜΕ

                              1. Το ΚΚΕ χαρακτήρισε απερίφραστα τα μέτρα ως καθ' υπόδειξην των εμπόρων και των εργοστασίων.

                              2. Από τα ΜΜΕ που 1 στις 3 διαφημίσεις έχει ρόδες τι περίμενες δηλαδή

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nidosan last edited by

                                Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
                                Σημειωτέον εστί το γεγονός ότι δεν υπήρχαν μεγάλες αντιδράσεις στα μέτρα από κανένα κόμμα και ούτε από τα ΜΜΕ.

                                Μερικές για τις οποίες μπήκε link νωρίτερα στη συζήτηση:

                                *Αντιδράσεις

                                Το ΠΑΣΟΚ έκανε λόγο για «ανακυκλωμένα» μέτρα και για «πολιτική Δρ Τζέκυλ και Μίστερ Χάιντ του ΥΠΕΧΩΔΕ και της κυβέρνησης». Κατά την αξιωματική αντιπολίτευση, η επιβολή περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας έχει στην πραγματικότητα «εισπρακτικό στόχο, με πρόσχημα το περιβάλλον, και μάλιστα σε βάρος των πιο αδύναμων οικονομικά νοικοκυριών». Την ίδια ώρα με την απόσυρση «επιβαρύνεται η ελληνική οικονομία και το ισοζύγιο εξωτερικών πληρωμών της χώρας».

                                Το ΚΚΕ τόνισε ότι για άλλη μια φορά μένει στο απυρόβλητο η αέρια ρύπανση που προκαλείται από την ανεξέλεγκτη δράση των μεγαλοβιομήχανων στα αστικά κέντρα και όλο το βάρος ρίχνεται αποκλειστικά στα λαϊκά στρώματα που χρησιμοποιούν χαμηλού κόστους Ι.Χ. αυτοκίνητα.

                                Οι πολίτες χρειάζονται κίνητρα για να εγκαταλείψουν το Ι.Χ. τους, όχι κίνητρα για να αγοράσουν και άλλα, σχολίασε ο ΣΥΡΙΖΑ ζητώντας από την κυβέρνηση μακροχρόνια προγράμματα ενθάρρυνσης της βιώσιμης κινητικότητας, των ήπιων μορφών μετακίνησης, των δημόσιων -καθαρών- μέσων μεταφοράς.

                                «Τα μέτρα όπως παρουσιάστηκαν, με τη μορφή πράσινων δακτυλίων και περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας, μας θυμίζουν έντονα την ιστορία με τα πράσινα άλογα. Κυλά ο χρόνος εις βάρος της ποιότητας ζωής μας, χωρίς να μπορεί να σοβαρευτεί η κυβέρνηση Καραμανλή» σχολίασε ο ΛΑΟΣ.

                                Το ΥΠΕΧΩΔΕ, απαντώντας στο ΠΑΣΟΚ, αντικρούει τα περί εισπρακτικού μέτρου, λέγοντας ότι «πρόκειται για ένα αυτοχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα, όπου τα έσοδα από τα περιβαλλοντικά τέλη κυκλοφορίας και τα έσοδα του κράτους από τις επιπλέον πωλήσεις χρηματοδοτούν την απόσυρση των ρυπογόνων οχημάτων και την ανανέωση του στόλου των οχημάτων».

                                «Όσον αφορά στις ανακοινώσεις του ΚΚΕ και του ΣΥΝ, φαίνεται ότι δεν θέλουν να παραδεχθούν την ιδιαίτερη προσοχή που δίδεται στα ασθενέστερα εισοδήματα, στα μέτρα αντιμετώπισης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης του ΥΠΕΧΩΔΕ. Τα περιβαλλοντικά τέλη είναι χαμηλότερα για τα οχήματα μικρότερου κυβισμού και στην απόσυρση ωφελούνται εκείνοι που θα αγοράσουν οχήματα μικρότερου κυβισμού» σημειώνει το υπουργείο.

                                Απόλυτα ορθά και αναγκαία χαρακτήρισε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων τα μέτρα για την ανανέωση του στόλου που εξαγγέλθηκαν από το ΥΠΕΧΩΔΕ.

                                Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ*

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  djalma last edited by

                                  Δεν θα σχολιάσω τα καινούτια μέτρα, το έχετε κάνει ήδη και συμφωνώ ότι είναι τραγικά. Απλώς φοβάμαι ότι ήρθε ο καιρός να παροπλίσω το 5.20 του '93 και να το πάω στο χωριό του παππού με τα 10 σπίτια και να το λειτουργώ μόνο για κανά ΣΚ που θα πηγαίνω για επίσκεψη. Τρομάζω και μόνο στην σκέψη στο κόστος τελών, ασφάλειας και συντήρησης για το 2010... Πραγματικά ΔΕΝ θέλω να τα υπολογίσω

                                  @PeterPan
                                  είχα δώσει τις πινακίδες γιατί πέρυσι σκεφτόμουν να το πουλήσω (ίσως και να το μετανοιώνω τώρα) αλλά μετά από ένα μήνα που άλλαξα απόφαση (είμαι συναισθηματικά δεμένος μαζί του ) απλώς πλήρωσα τα τέλη του '09 και την ασφάλεια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    markvag last edited by

                                    Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
                                    Σημειωτέον εστί το γεγονός ότι δεν υπήρχαν μεγάλες αντιδράσεις στα μέτρα από κανένα κόμμα και ούτε από τα ΜΜΕ. Η Ελλάδα έχει αναλάβει δεσμεύσεις στα πλαίσια του Kyoto και της ΕΕ για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου....

                                    Γιατί θυμάμαι να έχει βγει η Ελλάδα εκτός του συστήματος του Κυότο, επειδή αποδείχθηκε ανίκανη να μετρήσει τις εκπομπές CO2 της;;;; Κάνω λάθος;;;;

                                    Επί υπουργείας του 'πράσινου' Σουφλιά πάντα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • panos2171
                                      panos2171 last edited by

                                      http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=65161

                                      Oσον αφορα την αποσυρση τα χρηματα θα δωθουν μονο με αγορα καινουργιου(η εστω μεταχειρισμενου) αυτοκινητου?????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        toyotaman last edited by

                                        Με ανακοίνωση χθες η κυβέρνηση επιβάλλει νέο χαράτσι στα τέλη κυκλοφοριάε για περιβαλλοντικούς λόγους.....

                                        'Αλλάζει από το 2010 ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, ο οποίος μέχρι σήμερα γινόταν με βάση τον κυβισμό του κινητήρα, αγνοώντας τις υπόλοιπες παραμέτρους. Από το 2010 η κλιμάκωση της χρέωση των τελών βασίζεται τόσο στη χωρητικότητα του κινητήρα όσο και στην περιβαλλοντική επιβάρυνση που προκαλεί η χρήση του οχήματος. Συγκεκριμένα τα οχήματα ιδιωτικής χρήσης χωρίζονται σε τέσσερις κλάσεις -ανάλογα με την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας τους και τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων που πληρούν- διαφοροποιώντας ταυτόχρονα και τα τέλη κυκλοφορίας που θα κληθούν οι ιδιοκτήτες τους να καταβάλλουν. Να σημειώσουμε ότι για την κλάση 'A', στην οποία ανήκουν τα οχήματα που έχουν ταξινομηθεί από το 2005 μέχρι σήμερα, προκύπτει μείωση της τάξης των 18 ευρώ στα τέλη κυκλοφορίας, σε αντίθεση με την κλάση 'Δ' -αυτοκίνητα με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας πριν από το 1996- η αύξηση φτάνει τα 150 ευρώ. Το νέο σύστημα επεκτείνεται στις κατηγορίες των ελαφρών και βαρέων φορτηγών-λεωφορείων, χωρίς ωστόσο να μεταβάλλεται ο τρόπος προμήθειας ή πληρωμής τους.
                                        Την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας και συγκεκριμένα το ½ του ποσού που προβλέπεται για την κλάση A και τον κυβισμό τους, αποκτούν τα υβριδικά οχήματα που ξεπερνούν σε κυβισμό τα 1.929 κ.εκ.
                                        Ένα ακόμα κίνητρο για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων στη χώρα μας φιλοδοξεί να αποτελέσει το προτεινόμενο σύστημα του 'πράσινου δακτύλιου' που θα εφαρμοστεί από τον Σεπτέμβριο του 2011.
                                        Σύμφωνα με αυτό, οχήματα με εκπομπές CO2 μικρότερες των 140 γρ./χλμ. θα κυκλοφορούν ελεύθερα, τα Ι.Χ. που ανήκουν στις κλάσεις Α, B και Γ και εκπέμπουν μεγαλύτερες ποσότητες CO2 θα ακολουθούν το σημερινό σύστημα των μονών-ζυγών, ενώ τα παλαιότερα αυτοκίνητα κλάσης Δ θα κυκλοφορούν εντός δακτυλίου μόνο τις ώρες που δεν θα ισχύει το μέτρο.
                                        Το ωράριο λειτουργίας του δακτυλίου δεν αναμένεται να τροποποιηθεί, ενώ αμετάβλητα θα παραμείνουν σε πρώτη φάση και τα γεωγραφικά του όρια.'

                                        Το ερώτημα ειναι αν αξίζει ή όχι αυτό το νέο χαράτσι.......
                                        Η αποψή μου είναι ότι μπαίνει για καθαρά εισπρακτικούς λόγους επειδη το κράτος δεν έχει λεφτά.
                                        Γιατί για το περιβάλλον δεν το νοιάζει καθόλου......

                                        Έγινε συγχώνευση αφου ειναι το ιδιο θεμα .Mod Bill33

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stanfromgreece last edited by

                                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                          μπραβο στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, για ακομη μια φορα τα κανανε ΣΚΑΤΑ

                                          εκλογες ποτε γινονται να σηκωθουν να φυγουν οι αχρηστοι?

                                          Νομίζεις πως άν βγεί κάποιος άλλος, θα το 'αποσύρει' αυτό το μέτρο; Από την στιγμή που θα τους φέρει νέο 'αίμα' στα ταμεία τους λες να βγεί κάποιος επόμενος να το καταργήσει; Εγώ πιστεύω πως όποιος και να βγεί...το πολύ πολύ να έχουμε και καμία 'νέα αύξηση' για να καλυφθεί το 'κόστος' των εκλογών!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nidosan last edited by

                                            Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                            Περί προσφυγών κ.α.
                                            Δεν θα γίνει τίποτα. Το προτεινόμενο σύστημα άλλωστε δεν είναι παράλογο, έχει αρκετή βάση.
                                            Το πόπολο θα πέσει με τα μούτρα στην απόσυρση, η οποία έχει εφαρμοστεί και σε άλλα κράτη με παρόμοια κριτήρια, και θα τα ξεχάσουν όλα λίαν συντόμως.
                                            Το έχει μελετήσει καλά ο ΣΕΑΑ και τα εργοστάσια, συγνώμη το κράτος ήθελα να πω αλλά μπερδεύτηκα.

                                            Με άλλα λόγια λες ότι δε μπορεί κανείς να αμφισβητήσει το 'μηχανισμό' με τον οποίο ορίστηκαν οι κλίμακες (κυβικών, ηλικί......εεεε....ρύπων, κλπ)?.... Ό,τι γουστάρουν καθιερώνουν χωρίς να δώσουν λογ/σμό σε κανέναν και κανείς δε μπορεί να πάει κόντρα τη λογική του?..

                                            Αν ναι, να χαρώ τους νόμους της κοινωνίας μας. Θα μας κάνουν να αισθανόμαστε όλοι αδικημένοι και να ψάχνουμε ευκαιρίες για π**στιές, να πάρουμε το αίμα μας πίσω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 23 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr