Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 233
    • 234
    • 72 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    11986
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Εύκολα παίρνει κάποιος Ferrari και GT2? Για πείτε και σε μένα τα νούμερα του Joker παρακαλώ...

      εννοώ ότι αμα κάποιος το βάλει σκοπό το βρίσκει μεταχειρισμένο και, ναι, το παίρνει σχετικά πιο εύκολα. Δεν χρειάζεται κανείς εξάλου τα εκατομύρια του Τζοκερ για να πάρει όλα τα παραπάνω, μόνο για την VEyron αλλά δεν υπάρχουν και πολλές διαθέσιμες...

      επειδή μερικοί σπουδάσανε το αντικείμενο και δεν μιλάνε εξ εμπειριών της θεωρίας και του πάθους, ναι, πολλά από τα αυτοκίνητα που αναφέρατε εδώ, είναι περισσότερο αυτοκίνητα από το Nissan. Όλα εχουν την πορεία τους, την ιστορία τους, την εις βάθους γνώση και κατανόηση τεχνικών αλλά και τέχνης της αυτοκίνησης, την αγάπη και την εξέλιξη, το ήθος μιας εταιρίας, την αγωνιστική της πείρα, την δημιουργικότητα στη νέα τεχνολογία...

      Δε μετριώντε όλα με το 0-100 και με τις κόντρες κ@φρων στη παραλιακή και στα λιμανάκια (ούτε κ στη Βεΐκου εν τη περιπτώση, δεν είπα ποτέ ότι το S3 είναι καλύτερο από το Boxster S επειδή το πέρασα) αντίστοιχα δε πα να περνάνε 5 γύρους τα όποια ιταλικά, γιαπωνεζικα, γερμανικά όποια άλλα, δεν τα κάνουν απαραίτητα καλύτερα.

      Εταιρίες όπως η Alfa Romeo, Porsche, Citroen, Ferrari, Mercedes-Benz, Ford, et al, δεν είναι απλά μαρκετίστες μαζομένοι ή γκ@υλι@ριδες μηχανμικοί σε συγχρονισμένη μ@λ@κία, είναι πάνω από όλα άνθρωποι, με όνειρα που έγιναν πραγματικότητα με σκληρή δουλειά, με χρόνια εμπειριών και αναζητήσεων και που δημιουργούν ιστορία ή μέρος της ιστορίας του αυτοκινήτου επι 100 χρόνια και βάλε...

      Λίγο σεβασμό

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        evgenios last edited by

        Μιας και η συζητηση εχει παει κατα διαολου...
        Παρτε να γουσταρετε

        Youtube Video

        Αυτη ειναι κοντρα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ήμαρτον πια με την Veyron... υπάρχουν πολύ ταχύτερα, ακριβότερα και σπανιότερα τετράτροχα (Ferrari FXX, Pagani Zonda R).

          Μεταχειρισμένη Ferrari δεκαετίας από Γερμανία; 60 χιλιάρικα η αγορά και άλλα τόσα για να την φέρεις νόμιμα. Οπότε πάλι Joker θέλει το 98% του forum.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos_ last edited by

            σε παρακαλώ vellerefonti αυτές οι μάρκες είναι για φλώρους, οι αληθινοί οδηγοί αγοράζουν μονο 'japonia'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kon5 last edited by

              Ρε σεις μην τα παίρνετε τοις μετρητοίς Ένα βιντεάκι έβαλε ο άνθρωπος να δούμε πως πάνε και άρχισε ο πόλεμος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eddie_147 last edited by

                http://www.youtube.com/watch?v=iWAficaF ... re=related

                Για να δείτε πόσο άσχημα είναι τα πράγματα για την Porsche, o Harris άφησε μούσι για πένθος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
                  σε παρακαλώ vellerefonti αυτές οι μάρκες είναι για φλώρους, οι αληθινοί οδηγοί αγοράζουν μονο 'japonia'

                  μιλας για ατομα που βγαζουν τετοια βιντεοπαιχνιδια?
                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eddie_147 last edited by

                    Ένα σχόλιο στο βίντεο του Autocar (που θεωρώ ότι είναι το πιο σοβαρό απ' όσα έχω δει).
                    Η τετρακίνηση του GTR κερδίζει κατά κράτος τη 'σοφιστικέ' δίαιτα της GT3.
                    Τόσο ανθρακόνημα, τόση μελέτη κλπ κλπ κλπ. Αν έβαζαν μια εξίσου ψαγμένη τετρακίνηση τότε θα πέταγαν.
                    Πάντως η διαφορά στο βίντεο (και δεν είναι κανάς Πατέλος ο Harris) δεν δικαιολογεί τους ισχυρισμούς της Nissan απέναντι στην GT2 στο ring.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos_ last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                      σε παρακαλώ vellerefonti αυτές οι μάρκες είναι για φλώρους, οι αληθινοί οδηγοί αγοράζουν μονο 'japonia'

                      μιλας για ατομα που βγαζουν τετοια βιντεοπαιχνιδια?
                      Youtube Video

                      είναι λίγο διεστραμμένοι στο θέμα του sex

                      τώρα σε σχέση με το gtr

                      http://www.themotorreport.com.au/1845/2 ... -cosworth/

                      'Thanks to help from Lotus, the GT-R boasts a sector-leading drag coefficient figure of 0.27, despite generating genuine downforce via its carbonfibre undertray and rear spoiler from 60mph. Weight distribution is slightly nose-heavy – around 53:47 front to rear – the car weighing in at a disappointingly hefty 1740kg.' από το site του evo

                      λίγη βοήθεια από τους ειδικούς ποτε δεν έβλαψε κανέναν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pskarm last edited by

                        to συγκλονιστικο στο βιντεο ειναι οτι σε μια τοσο κλειστη φουρκετα που ερχονται απο σφιχτη δεξια το ντατσουνι κερδιζει μετρα στα φρενα και το τερν ιν και οχι στην εξοδο
                        οποτε αν δε μπορει να το κερδισει εκει η ελαφρια και ευελικτη πορσε ειναι λογικο να μενει πισω αφου ευθειες τρωει τον αμπακο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          beams last edited by

                          Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                          to συγκλονιστικο στο βιντεο ειναι οτι σε μια τοσο κλειστη φουρκετα που ερχονται απο σφιχτη δεξια το ντατσουνι κερδιζει μετρα στα φρενα και το τερν ιν και οχι στην εξοδο
                          οποτε αν δε μπορει να το κερδισει εκει η ελαφρια και ευελικτη πορσε ειναι λογικο να μενει πισω αφου ευθειες τρωει τον αμπακο...

                          Τι να τα κάνεις αγαπητέ τα τερν ιν και τα άουτ.Άμα το όχημα δεν έχει κύρος... βράστα.Ξέρεις τι είναι να οδηγείς ένα όχημα με κύρος, να χαζονταβανίζεις ενώ πλησιάζει η δύσκολη στροφή και εκεί που είσαι έτοιμος να μετατραπείς σε οικοπεδούχο, να κατεβάζεις το τζάμι, να την κοιτάς αυστηρά ( τη στροφή) και να της λες:'Πίσω μωρή χαμούρα που κάνεις και νούμερα, ξέρεις τι κυριλέ (κυριλέ εκ του κύρος, μην ξεχνιόμαστε) ρόδες σε πατάνε;'
                          Και τότε αυτή τρομαγμένη, να μαζεύεται στο apex της και να περνάς τη στροφή άρχοντας.Είναι ποτέ δυνατόν να τα κάνεις αυτά με ένα ξεφτιλέ ντάτσουν;Για όνομα.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Ωραίο αυτό που έγραψες BEAMS αλλά ισχύει για την πραγματικά ελάχιστη μειοψηφία των οδηγών που μπορούν να οδηγήσει μια Porsche στο όριο της.
                            Το ερώτημα των 100.000 ευρώ (βλέπε Ευγενία Μανωλίδου κλπ) παραμένει: Αν τα χρήματα αυτά ήταν δικά σου, θα αγόραζες το Ντάτσουν;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gansan last edited by

                              Προσπαθώ να καταλάβω το Ντασουν γιατί το λέτε για υποτιμητικό. Ανάθεμα σας κι αν ξέρετε κι ίδιοι...

                              Και δεν κατασκευάζεται το όχημα απο την Datsun που δυστυχώς μας τέλειωσε αλλά από τη Nissan που και ιστορία έχει, και κατασκευάσματα έχει φτιάξει κατά καιρούς που κόβαν κώλους

                              Και ναι Datsun θα αγόραζα και μάλιστα χωρίς πολύ δισταγμό

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                swift-b-p-m last edited by

                                Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
                                Προσπαθώ να καταλάβω το Ντασουν γιατί το λέτε για υποτιμητικό. Ανάθεμα σας κι αν ξέρετε κι ίδιοι...

                                Και δεν κατασκευάζεται το όχημα απο την Datsun που δυστυχώς μας τέλειωσε αλλά από τη Nissan που και ιστορία έχει, και κατασκευάσματα έχει φτιάξει κατά καιρούς που κόβαν κώλους

                                Και ναι Datsun θα αγόραζα και μάλιστα χωρίς πολύ δισταγμό

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  king-alexander last edited by

                                  Ανεξάρτητα πάντως από το αυτοκίνητο που ο καθένας θα ήθελε, νομίζω ότι και ο καθένας δικαιούται να οδηγάει όπως αυτός επιθυμεί(σεβόμενος κοινή λογική, Κ.Ο.Κ.), δεν νομίζετε; Πρέπει ντε και καλά αν κάποιος αγοράσει GT-R ή Πόρσε ή Βεϊρόν ή Φεράρι να πάει του σκοτωμού, για να αποδείξει τι και γιατί; Υπάρχουν και οι αγώνες και οι πίστες για αυτό το σκοπό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                    Ωραίο αυτό που έγραψες BEAMS αλλά ισχύει για την πραγματικά ελάχιστη μειοψηφία των οδηγών που μπορούν να οδηγήσει μια Porsche στο όριο της.
                                    Το ερώτημα των 100.000 ευρώ (βλέπε Ευγενία Μανωλίδου κλπ) παραμένει: Αν τα χρήματα αυτά ήταν δικά σου, θα αγόραζες το Ντάτσουν;

                                    Εγω παντως ανετα...Εδω σκεφτομουν παρακολουθωντας καθε βιντεο περυσι τετοιο καιρο
                                    αν τα ειχα τοτε, να κινουσα διαδικασιες για να καταφερνα να εχω το πρωτο που θα παταγε
                                    σε Ελληνικο εδαφος...Τωρα βεβαια το εχει μαθει ολη η Ελλαδα, και η μιση τουλαχιστον
                                    εδω στο post, ακομα να 'καταπιει' το γεγονος οτι προκειται για μια mini Veyron με ισοπεδωτικες επιδοσεις σε καθε συνθηκες και οδοστρωμα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      εμενα μου αρεσει η φιλοσοφια του gtr τουρμπο , 4κινηση , dsg...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • panos2171
                                        panos2171 last edited by

                                        Eγω παντος αν απεριπτα την αγορα μιας μεταχειρισμενης Ferrari σιγουρα θα πηγαινα στο GT-R.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          εμενα μου αρεσει η φιλοσοφια του gtr τουρμπο , 4κινηση , dsg...

                                          = Evo X SST με τα μισά λεφτά

                                          Θα το αγόραζα φυσικά το GT-R

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eddie_147 last edited by

                                            Άλλο πράγμα το να αναγνωρίζεις την τεχνολογία μιας εταιρείας και άλλο να καταθέτεις διόλου ευκαταφρόνητα ποσά από ευρά για να ψωνίσεις από εκεί.
                                            Όποιος είχε τα λευτά στα χέρια του και πολύ περισσότερο όποιος δούλεψε για να βγάλει τα λευτά αυτά, είναι σε θέση να απαντήσει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 72 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr