-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
O σχολιαστής j marr, στο σχόλιο του στη σελίδα 107 είπε πάρα πολλά σωστά, σχετικά με την τιμή και την απόδοση του GTR.Kάποιος άλλος σχολιαστής παρακάτω, είπε πως αν το R-35 κόστιζε όσο η Scuderia δεν θα το αγόραζε κανείς.Δεκτόν για χάρη της συζήτησης και μόνο.Εχει σκεφτεί όμως κανείς, αν το GTR κόστιζε καμιά 250άρα χιλιάρικα σε ευρώ τι θα έκανε σε πίστες και δρόμους;Το έχω ξαναρωτήσει, αλλά απάντηση δεν πήρα ακόμη.
εννοεις αν ηταν ολο ανθρακονηματινο 300 κιλα ελαφρυτερο , και ειχε τουλαχιστον καμια 200αρια αλογα πανω?
ε θα ηταν πιο γρηγορο απο τα παντα!!!700 άλογα με 1300 κιλά; Αναλογίες Enzo... Όπως είναι τώρα πάντως, στην ευθεία είναι το ίδιο γρήγορο με την τουριστική Ferrari California... αφείστε την 430, αυτή είναι πολύ ταχύτερη. Σε πίστα βέβαια πρέπει να είναι ταχύτερο της California όχι όμως και της απλής 430.
Πριν τα 35 SV2? Φίλος του πατέρα μου πήρε μια SLK 350... μετά από τις πρώτες σβούρες την πούλησε. Και ήταν 55+ τότε... Μερικοί άνθρωποι δεν είναι ποτέ για γρήγορα αυτοκίνητα... καλά για υπερόπλα στυλ Ferrari, Porsche GT2 κλπ δεν το συζητάμε καν...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
καλα 22 χρονων δεν ειναι και μπεμπης , αμα το παρει με σεβασμο το θεμα δε θα χει προβλημα
Είναι και παρά είναι ''μπέμπης''.
Ολα αυτά τα αυτοκίνητα θέλουν ιδιαίτερο σεβασμό και το μυαλό στα δάχτυλα του δεξιού ποδιού.Δεν υπάρχει καμμία ωριμότητα σ αυτές τις ηλικίες.Αυτές οι ηλικίες είναι για 100 αλογατάκια και σιγά σιγά ν ανεβαίνουν.Εχω πολλά περιστατικά που πιτσιρικάδες καταστρέψανε τέτοια αυτοκίνητα των μπαμπάδων τους και δυστυχώς μερικές φορές με τραγικά αποτελέσματα.Δυστυχώς είναι σχεδόν κανόνας.Αυτά τα αυτοκίνητα είναι για 40άρηδες και άνω.Και το γράφω αυτό έχοντας πριν τα 30 μου αρκετές συμμμετοχές σε αγώνες.Αν είχα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας πριν τα 40 μου (άντε 35) θα είχα σκοτωθεί.Αν δεν κάνω λάθος, έχεις παραδεχτεί ότι δεν έχεις την δυνατότητα να πας γρήγορα -ή έστω σβέλτα- ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Οπότε είναι λογικό να πιστεύεις ότι με 300-400 άλογα θα είχες σκοτωθεί αν τα είχες πριν τα 35-40 σου..
Σκέψου όμως ότι υπάρχουν πιτσιρικάδες (
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
...παρά με δύστροπα αυτοκίνητα τύπου .. και Ferrari 275GTB με τα οποία έχει τύχει να συμβιώσω για κάμποσο καιρό!
...είσαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται για...τυπογραφικό λάθος;
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
...παρά με δύστροπα αυτοκίνητα τύπου .. και Ferrari 275GTB με τα οποία έχει τύχει να συμβιώσω για κάμποσο καιρό!
...είσαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται για...τυπογραφικό λάθος;
Απολύτως σίγουρος....Μπορντώ με μπεζ δέρματα παντού (και στην οροφή) και ανήκε σε υιο υπερfamous ιταλού ζωγράφου που ονομάζει και κάποιο Citroen...
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
καλα 22 χρονων δεν ειναι και μπεμπης , αμα το παρει με σεβασμο το θεμα δε θα χει προβλημα
Η εξίσωση 'ηλικία κάτω από 35 με GTR/Ferrari/Porsche = Επικίνδυνος οδηγός' απλά δεν στέκει.
Γιατί δεν στέκει??
Οκ τα 35 είναι πολλά , αλλά κάτω από τουλάχιστον 30 οι άντρες είναι...
Το πιστεύω οτι αν είχα δυνατότερο αυτοκίνητο θα είχα απογειωθεί γιατί είναι στην φύση μου ο κίνδυνος
Μικρός μαζευα ,φόρα με το ποδήλατο στις κατηφόρες ξέροντας οτι δεν θα σταματήσει αλλά ήθελα να δω πόσο θα επιανα στο κοντέρ... Είχα δει ένα ντοκθμαντερ στο σκαι που έλεγε οτι το τμήμα του εγκεφάλου που ελέγχει τον κίνδυνο στον άντρα ωριμάζει μετά τα 25... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
καλα 22 χρονων δεν ειναι και μπεμπης , αμα το παρει με σεβασμο το θεμα δε θα χει προβλημα
Η εξίσωση 'ηλικία κάτω από 35 με GTR/Ferrari/Porsche = Επικίνδυνος οδηγός' απλά δεν στέκει.
Γιατί δεν στέκει??
Οκ τα 35 είναι πολλά , αλλά κάτω από τουλάχιστον 30 οι άντρες είναι...
Το πιστεύω οτι αν είχα δυνατότερο αυτοκίνητο θα είχα απογειωθεί γιατί είναι στην φύση μου ο κίνδυνος
Μικρός μαζευα ,φόρα με το ποδήλατο στις κατηφόρες ξέροντας οτι δεν θα σταματήσει αλλά ήθελα να δω πόσο θα επιανα στο κοντέρ... Είχα δει ένα ντοκθμαντερ στο σκαι που έλεγε οτι το τμήμα του εγκεφάλου που ελέγχει τον κίνδυνο στον άντρα ωριμάζει μετά τα 25...Αν διαβάσεις ολόκληρο το post μου και όχι μόνο την τελευταία φράση, θα καταλάβεις... μάλλον.
-
Aλέξανδρε καλημέρα.Συμφωνώ και με εσένα και με τον sv2.Kάποιοι άνθρωποι, όντως δεν θα εξοικειωθούν ποτέ με τις απαιτήσεις που έχει η οδήγηση ενός γρήγορου αυτοκινήτου.Όμως, αυτό που λέει ο sv2 σχετικά με τα μυαλά στο κεφάλι του νέου και πυρωμένου για γκάζια οδηγού δεν έχει αντίλογο.Απλά και καθαρά.Ο Στέφανος διαφώνησε, αλλά αν δεν κάνω μεγάλο λάθος έχει θητεία από μικρός στα καρτ.Είναι αυτό που έχω πει πολλές φορές σε συζητήσεις.Χάθηκαν από την αγορά προσιτά πισωκίνητα αυτοκίνητα με λίγα άλογα, ίσα για να σε τρομάξουν αλλά και για να σε μάθουν και με το που πέσουν γερά λεφτά στα χέρια κάποιου καινούριου, τρέχει να πάρει για αρχή 300 άλογα.Δυστυχώς, αυτός είναι ο κανόνας και οι εξαιρέσεις του ελάχιστες.Είναι σαν να προσπαθείς να μάθεις διαφορικές εξισώσεις σε ένα οχτάχρονο, πριν αυτός τελειώσει την προπαίδεια.Κάτι θα καταλάβει αν είναι έξυπνος, αλλά πάντα θα είναι ημιμαθής.Αυτό στο δρόμο πληρώνεται με αίμα, ανεξαρτήτως ιπποδύναμης αυτοκινήτου.Απλώς με το ακριβό και δυνατό αυτοκίνητο γίνεσαι και θέμα στα εγχώρια δελτία ειδήσεων, διότι πάντα πουλάει περισσότερο ένας νεκρός νεαρός με μια Ferrari από ένα νεκρό νεαρό με ένα Yugo.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
καλα 22 χρονων δεν ειναι και μπεμπης , αμα το παρει με σεβασμο το θεμα δε θα χει προβλημα
Είναι και παρά είναι ''μπέμπης''.
Ολα αυτά τα αυτοκίνητα θέλουν ιδιαίτερο σεβασμό και το μυαλό στα δάχτυλα του δεξιού ποδιού.Δεν υπάρχει καμμία ωριμότητα σ αυτές τις ηλικίες.Αυτές οι ηλικίες είναι για 100 αλογατάκια και σιγά σιγά ν ανεβαίνουν.Εχω πολλά περιστατικά που πιτσιρικάδες καταστρέψανε τέτοια αυτοκίνητα των μπαμπάδων τους και δυστυχώς μερικές φορές με τραγικά αποτελέσματα.Δυστυχώς είναι σχεδόν κανόνας.Αυτά τα αυτοκίνητα είναι για 40άρηδες και άνω.Και το γράφω αυτό έχοντας πριν τα 30 μου αρκετές συμμμετοχές σε αγώνες.Αν είχα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας πριν τα 40 μου (άντε 35) θα είχα σκοτωθεί.Αν δεν κάνω λάθος, έχεις παραδεχτεί ότι δεν έχεις την δυνατότητα να πας γρήγορα -ή έστω σβέλτα- ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Οπότε είναι λογικό να πιστεύεις ότι με 300-400 άλογα θα είχες σκοτωθεί αν τα είχες πριν τα 35-40 σου..
Σκέψου όμως ότι υπάρχουν πιτσιρικάδες (
Η εξίσωση 'ηλικία κάτω από 35 με GTR/Ferrari/Porsche = Επικίνδυνος οδηγός' απλά δεν στέκει.Όσο ταλάντο και να εχεις , σε όσα σχολεία και να έχεις πάει το μυαλό σου και επιστημονικά δεν έχει στρώσει...
Θ τρέξεις για ανταγωνισμό , φιγούρα κλπ -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Απολύτως σίγουρος....Μπορντώ με μπεζ δέρματα παντού (και στην οροφή) και ανήκε σε υιο υπερfamous ιταλού ζωγράφου που ονομάζει και κάποιο Citroen...
O μόνος ιταλός καλλιτέχνης που θυμάμαι να σχετίζεται με την Citroen....είναι ο Flaminio Bertoni.....ο οποίος ήταν γλύπτης
Προφανώς αναφέρεσαι στον ανδαλουσιανό Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz y Picassο......και κατ'επέκταση στο γυιό του Claude; -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Όσο ταλάντο και να εχεις , σε όσα σχολεία και να έχεις πάει το μυαλό σου και επιστημονικά δεν έχει στρώσει...
Θ τρέξεις για ανταγωνισμό , φιγούρα κλπμε αυτη τη λογικη οι hamilton και vetel θα επρεπεπε να πανε σπιτι τους και να περιμενουν να μεγαλωσουν ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
καλα 22 χρονων δεν ειναι και μπεμπης , αμα το παρει με σεβασμο το θεμα δε θα χει προβλημα
Είναι και παρά είναι ''μπέμπης''.
Ολα αυτά τα αυτοκίνητα θέλουν ιδιαίτερο σεβασμό και το μυαλό στα δάχτυλα του δεξιού ποδιού.Δεν υπάρχει καμμία ωριμότητα σ αυτές τις ηλικίες.Αυτές οι ηλικίες είναι για 100 αλογατάκια και σιγά σιγά ν ανεβαίνουν.Εχω πολλά περιστατικά που πιτσιρικάδες καταστρέψανε τέτοια αυτοκίνητα των μπαμπάδων τους και δυστυχώς μερικές φορές με τραγικά αποτελέσματα.Δυστυχώς είναι σχεδόν κανόνας.Αυτά τα αυτοκίνητα είναι για 40άρηδες και άνω.Και το γράφω αυτό έχοντας πριν τα 30 μου αρκετές συμμμετοχές σε αγώνες.Αν είχα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας πριν τα 40 μου (άντε 35) θα είχα σκοτωθεί.Αν δεν κάνω λάθος, έχεις παραδεχτεί ότι δεν έχεις την δυνατότητα να πας γρήγορα -ή έστω σβέλτα- ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Οπότε είναι λογικό να πιστεύεις ότι με 300-400 άλογα θα είχες σκοτωθεί αν τα είχες πριν τα 35-40 σου..
Σκέψου όμως ότι υπάρχουν πιτσιρικάδες (>
Η εξίσωση 'ηλικία κάτω από 35 με GTR/Ferrari/Porsche = Επικίνδυνος οδηγός' απλά δεν στέκει.Όσο ταλάντο και να εχεις , σε όσα σχολεία και να έχεις πάει το μυαλό σου και επιστημονικά δεν έχει στρώσει...
Θ τρέξεις για ανταγωνισμό , φιγούρα κλπΠάρε τηλ το Schumacher να του πεις ότι πλέον βρίσκεται στην κατάλληλη ηλικία να ξεκινήσει να αγωνίζεται γιατί είναι και επιστημονικά έτοιμος...Για όνομα του Θεού παιδιά μην γενικεύουμε τα πράγματα! Υπάρχουν 15-16χρονοι με χέρια και μυαλό που κανείς 50άρης δεν θα αποκτήσει ποτέ!
-
Ξεφευγουμε απο το θεμα που ειναι το Nissan GT-R .
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Απολύτως σίγουρος....Μπορντώ με μπεζ δέρματα παντού (και στην οροφή) και ανήκε σε υιο υπερfamous ιταλού ζωγράφου που ονομάζει και κάποιο Citroen...
O μόνος ιταλός καλλιτέχνης που θυμάμαι να σχετίζεται με την Citroen....είναι ο Flaminio Bertoni.....ο οποίος ήταν γλύπτης
Προφανώς αναφέρεσαι στον ανδαλουσιανό Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz y Picassο......και κατ'επέκταση στο γυιό του Claude;Ιταλο-ισπανός και έχει ζήσει και στη Γαλλία οπότε μέσα είσαι! Ο υιός είναι μέγας συλλέκτης αυτοκινήτων τα οποία και στιβάζει κυριολεκτικά σε πολυόροφο γκαράζ στην Ελβετία. Έχει πολλά αγωνιστικά και κυρίως Porsche από 24ωρους αγώνες κτλ και είναι και ιδιοκτήτης νησιού σε σύμπλεγμα στη Νότια Ευβοια.
-
Σκέψου όμως ότι υπάρχουν πιτσιρικάδες (
H συνάρτηση ηλικίας και επικινδυνότητας σίγουρα βασίζεται στο σχετικό του θέματος αλλά στατιστικά ένας 20άρης με πάνω από 200-300 άλογα στο δεξί του πόδι means business για φαναρτζή, ασφαλιστή, ίσως και πιο μακάβρια επαγγέλματα.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη βλέπω ένα τεράστιο κόμπλεξ σε αυτές τις ηλικίες και τάση εντυπωσιασμού. Όλοι όσοι μπορούν να οδηγήσουν λίγο σβέλτα (δεν είναι τίποτα άχρηστοι δλδ) και έχουν (ή μάλλον ο μπαμπάς τους έχει) 5-10 φράγκα παραπάνω επιλέγουν όσο το δυνατόν περισσότερα άλογα. Βλέπω περιπτώσεις που από τα 80-100 άλογα του οικογενειακού που έμαθαν να οδηγούν, πάνε στα 200 και όταν τα στουκάρουν στα 250 και όταν τελειώσουν το πανεπιστήμιο (αν ζουν ακόμα και μπορούν να οδηγούν) βουρ για 300άρες.
**Δηλαδή, τόσο μεγάλο ταλέντο; Τι να πω; Δηλώνω σεβασμό και δέος... Τόσο ταλαντούχοι και χεράδες είναι που βαριούνται τόσο γρήγορα τα 200 άλογα και θέλουν τα διπλάσια;**Είμαι της άποψης ότι σε ένα καλά στημένο αμάξι (από ραλύ και 147 μέχρι Evo) μπορεί να μάθει κανείς ακόμα καλύτερα να οδηγεί. Αλλά όταν στα 20 σου παίρνεις S2000 αντί για MX5 για να μάθεις, τότε είσαι (ή μάλλον ο μπαμπάς που τα σκασε) υπεύθυνος για ότι επακολουθήσει.Οι πιτσιρικάδες που έχουν κάνει την εξειδικευμένη εκπαίδευση που αναφέρει ο Kid ομοιάζουν με μειοψηφία κόμματος Κυνηγών...
@Qsis
έχω την εντύπωση ότι για να φτάσεις να αμφισβητήσεις κάποιον μεγαλύτερο σε θέματα εμπειρίας, θα πρέπει τουλάχιστον να φτάσεις την ηλικία του. Άλλα βλέπεις και μαθαίνεις σε 20 χρόνια και άλλα σε 50 -
οπως ειπα σεβομαι τις αποψεις ολων και ιδιαιτερα των εμπειρων ανθρωπων των οποιων τα λεφτα που σχολιαζεις τους δινουν τη δυνατοτητα να εχουν οδηγησει υπευτοκινητα.
παρολα αυτα πιστευω οτι εχω δικαιωμα να αμφισβητω κατι που μου φαινεται παραλογο ή υπερβολικο κρινοντας απο τις δικες μου λιγοστες εμπειριες και απο το γεγονος οτι σταματησα ουσιαστικα να στουκαρω οταν πηγα απο τα 120 στα 260 αλογα (τα οποια δεν ειναι 500 βεβαια) και τα πραγματα σοβαρεψαν...
αλλωστε η αμφισβητηση δεν ειναι κατι αρνητικο (αλλιως θα πιστευαμε ακομα οτι η γη ειναι επιπεδη ) ουτε την εκανα επιτηθεμενος στον sv2 , αλλα μεσα σε φιλικα νομιζω πλαισια.και αν και το χω αναφερει θα το αναφερω και παλι.ενας φιλος μου εχει s2000 και το παιδι φοβαται χεζεται κανονικα να το στριψει γιατι του φαινεται οτι γλιστραει , ετσι το εχει μονο για φαναρια και για να πηγαινει στο club του να μιλαει για το καινουρι του φιλτροκουτι.παρολα αυτα επειδη δεν υπερεκτιμα τις δυνατοτητες του το αυτοκινητο το εχει αγρατζουνιστο οσο δεν παει!
αυτο μεχρι που μια μερα ο 'εμπειρος' πλουσιος πατερας του το πηρε και σε κατεβασμα απο 3η σε 2α για να στριψει σε στροφη 90 μοιρων με λιγα το κουρεψε πανω σε πεζοδρομιο...
η ηλικια για μενα δε σημαινει τιποτα.δεν ειμαι τυφλος διπλα στη βουλιαγμενης ζω και καθε βραδυ βλεπω πιτσιρικαδες που σκοτωνονται στην ευθεια , δε λεω οτι εγω θα επαιρνα στο θερμοκεφαλο γιο μου 300 αλογα , αλλα αν μου εδειχνε δειγματα ωριμοτητας αν μπορουσα θα του τα επαιρνα και στα 20.
αλλωστε απ'οτι βλεπω καθημερινα ο κοσμος με 'απλα' αυτοκινητα κυριως σκοτωνεται γιατι θεωρει οτι το 1400αρι που εχει η μανα του για να πηγαινει στη λαικη με λαστιχα/ αερα ο,τι να ναι και τερματισμενα αμορτισερ ειναι αγωνιστικο (και γω το ιδιο εκανα) , αρα δεν ειναι θεμα αλογων, αλλα μυαλου.
τα περισσοτερα πλουσιοπαιδα μοστρα θελουν να κανουν. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οπως ειπα σεβομαι τις αποψεις ολων και ιδιαιτερα των εμπειρων ανθρωπων των οποιων τα λεφτα που σχολιαζεις τους δινουν τη δυνατοτητα να εχουν οδηγησει υπευτοκινητα.παρολα αυτα πιστευω οτι εχω δικαιωμα να αμφισβητω κατι που μου φαινεται παραλογο ή υπερβολικο κρινοντας απο τις δικες μου λιγοστες εμπειριες και απο το γεγονος οτι σταματησα ουσιαστικα να στουκαρω οταν πηγα απο **τα 120 **στα 260 αλογα (τα οποια δεν ειναι 500 βεβαια) και τα πραγματα σοβαρεψαν...
αλλωστε η αμφισβητηση δεν ειναι κατι αρνητικο (αλλιως θα πιστευαμε ακομα οτι η γη ειναι επιπεδη ) ουτε την εκανα επιτηθεμενος στον sv2 , αλλα μεσα σε φιλικα νομιζω πλαισια.και αν και το χω αναφερει θα το αναφερω και παλι.ενας φιλος μου εχει s2000 και το παιδι φοβαται χεζεται κανονικα να το στριψει γιατι του φαινεται οτι γλιστραει , ετσι το εχει μονο για φαναρια και για να πηγαινει στο club του να μιλαει για το καινουρι του φιλτροκουτι.παρολα αυτα επειδη δεν υπερεκτιμα τις δυνατοτητες του το αυτοκινητο το εχει αγρατζουνιστο οσο δεν παει!
αυτο μεχρι που μια μερα ο 'εμπειρος' πλουσιος πατερας του το πηρε και σε κατεβασμα απο 3η σε 2α για να στριψει σε στροφη 90 μοιρων με λιγα το κουρεψε πανω σε πεζοδρομιο...
η ηλικια για μενα δε σημαινει τιποτα.δεν ειμαι τυφλος διπλα στη βουλιαγμενης ζω και καθε βραδυ βλεπω πιτσιρικαδες που σκοτωνονται στην ευθεια , δε λεω οτι εγω θα επαιρνα στο θερμοκεφαλο γιο μου 300 αλογα , αλλα αν μου εδειχνε δειγματα ωριμοτητας αν μπορουσα θα του τα επαιρνα και στα 20.
αλλωστε απ'οτι βλεπω καθημερινα ο κοσμος με 'απλα' αυτοκινητα κυριως σκοτωνεται γιατι θεωρει οτι το 1400αρι που εχει η μανα του για να πηγαινει στη λαικη με λαστιχα/ αερα ο,τι να ναι και τερματισμενα αμορτισερ ειναι αγωνιστικο (και γω το ιδιο εκανα) , αρα δεν ειναι θεμα αλογων, αλλα μυαλου.
τα περισσοτερα πλουσιοπαιδα μοστρα θελουν να κανουν.147 είχες?? Κρυφοαλφίστας κι εσύ...
-
οχι ειχα και εχω c2 vts με 125 για την ακριβεια
ηθελα ομως 147 στα νιατα μου -
Δεν παυεις να εισαι κρυφοαλφιστα ρε,αφου μετα το σ3 θα πας σογουρα ΚΙ ΕΣΥ σε Αλφα..
-
Εμένα ο αντίστοιχος φίλος μου με S2000 το χασε στο ίσωμα ...και πήρε αμέσως μετά μια Μ3... Είπαμε, λίγα τα 240. 340 και πάλι το ταλέντο δεν έχει ικανοποιηθεί...
Αν βέβαια ο πατέρας του, του έπαιρνε μια SLK εξ' αρχής θα είχε γλιτώσει αρκετά χρήματα. Αλλά τώρα τι να λέει το μερκέντι; Αυτό το παίρνουν οι φλώροι. Ο χεράς ο σωστός θα πάρει S2000. Και όταν το λιώσει Μ3. Και όταν μας αφήσει και η Μ3, τότε Evo. Αγωνιάρικα πράγματα... όχι αστεία και φλωριές. Δεν θα του κουνιέται κανένας (στο φανάρι).
Διαφωνείς ότι αυτό το σκεπτικό χαρακτηρίζει την συντριπτική πλειοψηφία των (φραγκάτων) νεαρών;
Εγώ ας πούμε που είμαι κουλάδι του κερατά και δεν έχω πρόβλημα να το παραδεχτώ, αν είχα 30-40 χήνες θα έψαχνα κάτι σε μεταχειρισμένη Boxter. Γιατί είναι Porsche*, γιατί έχει φοβερό στήσιμο, ωραίο ήχο και θα το ευχαριστηθώ στο δρόμο κλπ. Ναι τα φτιαγμένα GTI και Cupra θα με περνάνε στην ευθεία αλλά είπαμε. Εγώ είμαι κουλάδι και όχι χεράς σαν αυτούς...*όπως είπε και ο Clarkson 'it's a Jaaaaaaag'
Στα του GTR γιατί το χeσαμε. To car του μήνα έχει συγκριτικό GT3 και GTR στο ring. Ποιό λέει ότι είναι ταχύτερο τελικά;
-
Το οποίο μάλλον QsisVTS (και ΙΜΗΟ) αποδεικνύει ότι είναι προτιμότερο ένα καλό μικρό σύγχρονο όχημα με αρκετά άλογα για να μην σέρνεται παρά τα θηρία των 300 + ίππων.
Προσωπικά δεν θα αγόραζα κάτι που δεν θα μπορούσα να συντηρήσω με τα δικά μου λεφτά. Κακά τα ψέματα βλέπω σπουδαστές με EVO και ανάλογης συνομοταξίας οχήματα να παρακαλάνε τη μαμά να τους δώσει 30 ευρώ να βάλουν βενζίνη στο θηρίο για να πάνε με τη γκόμενα στη Βουλιαγμένη. Παιδιά που δεν μπορούν να εκτιμήσουν τα χρήματα που χρειάζεται ένα τέτοιο αμάξι και τις ευθύνες που έχει (όπως κάθε άλλο αμάξι).
Τώρα τα περί 22χρονού... αν αυτός είναι ο Vettel ασφαλώς και τον προτιμώ από το μέσο 50άρη έλληνα οδηγό αλλά ανα μιλάμε για το οποιοδήποτε 22χρονό πιτσιρίκι που το πάει χωρίς αύριο προτιμώ τον 50άρη που τουλάχιστον έχει αποδείξει ότι σέβεται το αυτοκίνητο. Και τα λέω από προσωπική εμπειρία.
Nissan GT-R