-
Θα ήθελα τα φώτα σας γιατί έχω μπερδευτεί:
Κάπου έχω διαβάσει ότι η VAG έχει πάνω από ένα δίλιτρα μοτέρ και αναλόγως το φοράει στα μοντέλα του GROUP.
Πχ. διάβασα ότι το Scirocco φοράει παλιά έκδοση κινητήρα 2.0 λίτρων.
Ωστόσο, διάβασα πρόσφατα ότι το μοτέρ που φοράει το Scirocco 2.0 TSI είναι το νέο ΕΑ888 που φοράει και το Golf VI GTI και όχι το παλιό ΕΑ113 του Golf V GTI.Επίσης, έχω διαβάσει ότι η AUDI φοράει πιο εξελιγμένες εκδόσεις των TSI (1.4, 2.0 lit).
Τι ισχύει τελικά ?
Και για ποιο λόγο μια εταιρεία να κρατάει στην παραγωγή διαφορετικές εκδόσεις μοτέρ και όχι μόνο μία - την καλύτερη ? -
Θα ήθελα τα φώτα σας γιατί έχω μπερδευτεί:
Κάπου έχω διαβάσει ότι η VAG έχει πάνω από ένα δίλιτρα μοτέρ και αναλόγως το φοράει στα μοντέλα του GROUP.
Πχ. διάβασα ότι το Scirocco φοράει παλιά έκδοση κινητήρα 2.0 λίτρων.
Ωστόσο, διάβασα πρόσφατα ότι το μοτέρ που φοράει το Scirocco 2.0 TSI είναι το νέο ΕΑ888 που φοράει και το Golf VI GTI και όχι το παλιό ΕΑ113 του Golf V GTI.Επίσης, έχω διαβάσει ότι η AUDI φοράει πιο εξελιγμένες εκδόσεις των TSI (1.4, 2.0 lit).
Τι ισχύει τελικά ?
Και για ποιο λόγο μια εταιρεία να κρατάει στην παραγωγή διαφορετικές εκδόσεις μοτέρ και όχι μόνο μία - την καλύτερη ? -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εάν ο 1.8/160PS είναι καλύτερος- πιθανόν λόγω ροπής> αλλά είναι ακριβότερος ως πακέτο για την ελληνική αγορά όπου φορολογούνται τα κυβικά. Ο καθένας ανάλογα με την τσέπη του. Προσωπικά θα αγόραζα VW με 1.4 /160 PS αντί για SEAT/SKODA 1.8/160PS. Γούστα είναι αυτά.
Πόσο διαφορετικά δηλ φορολογείται ο 1800 από τον 1400; Ιδια τέλη πληρώνουν.
Πολύ μεγαλύτερο ΕΕΤ όμως. Για αυτό και είναι φτηνότερα τα μικρότερου κυβισμού. Βέβαια κι εγώ τον 1800 προτιμώ.
-
Συγνωμη δεν εχουμε παρομοιο thread?Αυτο που λεει ''και ο,τι αλλο κατεβασει η VW''?
-
Παιδιά, χαίρομαι που το θέμα μου είχε τόση απήχηση, αλλά νομίζω ότι ξεφύγαμε λίγο.
Ομολογώ πάντως πως δεν ήξερα ότι υπάρχουν ακόμα φανατικοί σχολών αυτοκινήτου, σε μια εποχή που οι διαφορές έχουν εξομαλυνθεί αρκετά και τα αυτοκίνητα δεν ξεχωρίζουν πιά τόσο πολύ.
Ήμουν κι εγώ φίλος της γαλλικής σχολής κάποτε (εποχές 205 και 106 Rallye, 306 Race, Clio Williams κλπ), αλλά η εποχή που οι Γάλλοι έφτιαχναν τα καλύτερα μικρά GTI και τον καλύτερο συνδυασμό άνεσης - κρατήματος έχει περάσει, και μάλλον ανεπιστρεπτί.
Όσον αφορά τους κινητήρες TSI, έθεσα απλώς ένα ερώτημα σχετικά με το πλήθος των παραλλαγών που κυκλοφορούν από μοντέλο σε μοντέλο.
Σχετικά με την αξιοπιστία του 1.4/160PS, θα βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα μόλις δημοσιευτούν έρευνες αξιοπιστίας από πιστοποιημένους οργανισμούς.
Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Scirocco για παράδειγμα θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τον 1.8/160PS αντί του 1.4.Ως τότε θα υπάρχουν πάντοτε οι φήμες (σωστές ή όχι) και οι προσωπικές εμπειρίες κατόχων σε forums. Από σχετικό forum διαπίστωσα ότι τα πρώτα GOLF GT έβγαζαν κάποια προβλήματα, αλλά ίσως αυτά έγιναν γνωστά ακριβώς γιατί οι κάτοχοί τους είναι ενθουσιώδεις οδηγοί που ενδιαφέρονται και το ψάχνουν σε σχέση με το αυτοκίνητό τους. Δε μπορώ για παράδειγμα να φανταστώ forum για Nissan Tiida (no offense), οπότε μάλλον δε θα μαθαίναμε ποτέ όσα προβλήματα κι αν έβγαζε.
Αυτά και καλό δρόμο ...
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Θα ήθελα τα φώτα σας γιατί έχω μπερδευτεί:Κάπου έχω διαβάσει ότι η VAG έχει πάνω από ένα δίλιτρα μοτέρ και αναλόγως το φοράει στα μοντέλα του GROUP.
Πχ. διάβασα ότι το Scirocco φοράει παλιά έκδοση κινητήρα 2.0 λίτρων.
Ωστόσο, διάβασα πρόσφατα ότι το μοτέρ που φοράει το Scirocco 2.0 TSI είναι το νέο ΕΑ888 που φοράει και το Golf VI GTI και όχι το παλιό ΕΑ113 του Golf V GTI.Επίσης, έχω διαβάσει ότι η AUDI φοράει πιο εξελιγμένες εκδόσεις των TSI (1.4, 2.0 lit).
Τι ισχύει τελικά ?
Και για ποιο λόγο μια εταιρεία να κρατάει στην παραγωγή διαφορετικές εκδόσεις μοτέρ και όχι μόνο μία - την καλύτερη ?οτι διλιτρο πουλιεται απο εδω και περα ειναι με τον ΕΑ888 που οι βασικες διαφορες του με τον παλιο ΕΑ113 ειναι ο διαφορετικος εγκεφαλος ποιο εξελιγμενος , μικροτερη συμπιεση , αντλια υψηλης που δουλευει στα 150 αντι στα 110 bar και εχει roller για κινηση απο τον εκκεντροφορο αντι ποτηρακι , και βεβαια αλυσιδα αντι για ιμαντα.
ο νεος διλιτρος δηλαδη ειναι τωρα στην ιδια οικογενεια με τον 1.8 tsi.
ειναι το ιδιο μοτερ με το μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων χωρις αυτον βεβαια. -
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
ο νεος διλιτρος δηλαδη ειναι τωρα στην ιδια οικογενεια με τον 1.8 tsi.
ειναι το ιδιο μοτερ με το μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων χωρις αυτον βεβαια.Δηλαδή ο 1.8 TSI είναι πιο εξελιγμένος από τον παλό 2.0 ?
Αντίστοιχα, ο 1.4 πού βρίσκεται από πλευράς εξέλιξης ?
Πάνω ή κάτω από τον 1.8 ? -
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
ο νεος διλιτρος δηλαδη ειναι τωρα στην ιδια οικογενεια με τον 1.8 tsi.
ειναι το ιδιο μοτερ με το μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων χωρις αυτον βεβαια.Δηλαδή ο 1.8 TSI είναι πιο εξελιγμένος από τον παλό 2.0 ?
Αντίστοιχα, ο 1.4 πού βρίσκεται από πλευράς εξέλιξης ?
Πάνω ή κάτω από τον 1.8 ?Ο 1.8 Tfsi, ειναι και παραμενει η προσωπικη μου επιλογη απο το VAG Group ως ο πιο
ολοκληρωμενος προσιτος κινητηρας για το φορολογικο συστημα της χωρας μας. Οι 4τροχοι Μαιου 2007 αναλυουν τα χαρακτηριστικα και τις δυνατοτητες του:'Tο νέο «παιδί» της Audi προσθέτει ένα ακόμα δυνατό χαρτί στα χέρια του γερμανικού ομίλου, καλύπτοντας το όποιο κενό ανάμεσα στον 1.4 TSi και τον πασπαρτού 2.0 TFSi. Οι κατασκευαστικές αρχές του ακολουθούν σε μεγάλο ποσοστό εκείνες του μεγαλύτερου 2λιτρου συνόλου, ξεκινώντας από το μπλοκ, που και σε αυτήν την περίπτωση είναι κατασκευασμένο από χυτοσίδηρο (η επιλογή έγινε όχι μόνο για την αντοχή στις δυναμικές καταπονήσεις, αλλά και λόγω της καλύτερης ακουστικής συμπεριφοράς του υλικού!), και συνεχίζοντας με τη διάμετρο των κυλίνδρων, που έχει μείνει η ίδια με μικρότερη διαδρομή των εμβόλων. Επίσης, στοχεύοντας στη διατήρηση των ποιοτικών χαρακτηριστικών λειτουργίας, υπάρχουν κι εδώ δύο άξονες εξισορρόπησης στο στροφαλοθάλαμο, για την εξάλειψη των ελεύθερων δυνάμεων και των κραδασμών που δημιουργούνται από την κίνηση στροφάλου-εμβόλων. Από εκεί και πέρα, για χάρη της αξιοπιστίας αλλά και των μειωμένων αναγκών συντήρησης χρησιμοποιούνται αλυσίδες, και όχι ιμάντες, για την κίνηση από τον στρόφαλο των εκκεντροφόρων, της αντλίας λαδιού και των δύο αξόνων εξισορρόπησης. Την ίδια φιλοσοφία με το 2λιτρο TFSi ακολουθεί και το σύστημα υπερτροφοδότησης, με τον υπερσυμπιεστή να είναι ενσωματωμένος στην πολλαπλή εξαγωγής, επιτρέποντας έτσι την τοποθέτηση ενός πρώτου καταλύτη κοντά στον κινητήρα, γεγονός που βοηθά στο γρήγορο ζέσταμά του και, επομένως, στη μείωση των εκπομπών ρύπων. Ωστόσο, στον υδρόψυκτο υπερσυμπιεστή Κ03 της Borg Warner έχει αντικατασταθεί η φτερωτή με άλλη νέας γεωμετρίας, για τη βελτίωση της απόκρισης στις χαμηλές στροφές, ενώ, για τον ίδιο σκοπό, έχουν γίνει και επεμβάσεις στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού. Παράλληλα, αλλαγές υπάρχουν και στην εισαγωγή, όπου έχει γίνει επανασχεδιασμός των αυλών, για μείωση των ροϊκών απωλειών. Διαφορές εντοπίζονται και στο σύστημα ψεκασμού, όπου έχουν τοποθετηθεί νέοι εκχυτήρες έξι οπών και νέα αντλία τροφοδοσίας, ενώ η πίεση ψεκασμού έχει αυξηθεί στα 150 bar (από τα 110 bar της 2λιτρης έκδοσης), κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ομοιογενούς κατανομής του μίγματος αέρα-καυσίμου και, επομένως, την καλύτερη καύση και απόδοση. Την ίδια στιγμή, η συμπίεση έχει μειωθεί στο 9,6:1 (από 10,5:1), επιτρέποντας την απροβλημάτιστη χρήση βενζίνης 95 οκτανίων.'
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12006
Παραθετω και το επισημο δελτιο τυπου της VAG σχετικα με αυτο τον κινητηρα.
http://www.worldcarfans.com/10609286095 ... e-revealed
-
Δεν θα μπω καν στον κόπο να απαντήσω στους φανατικούς σχετικά με την έκφρασή μου 'αδιαμφησβητητα αξιοπίστος' (ο tsi). Το γεγονός και μόνο της ευρύτατης χρήσης του σε όλο τον κόσμο και της απολύτου εμπορικής επιτυχίας, κάτι δείχνει. Κατά τα λοιπά, νομίζω ότι επειδή υπάρχει αντίστοιχο thread για τους κινητήρες tsi, θα πρέπει το θέμα να συγχωνευτεί.
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
ο νεος διλιτρος δηλαδη ειναι τωρα στην ιδια οικογενεια με τον 1.8 tsi.
ειναι το ιδιο μοτερ με το μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων χωρις αυτον βεβαια.Δηλαδή ο 1.8 TSI είναι πιο εξελιγμένος από τον παλό 2.0 ?
Αντίστοιχα, ο 1.4 πού βρίσκεται από πλευράς εξέλιξης ?
Πάνω ή κάτω από τον 1.8 ?οι διαφορες οι βασικες ειναι αυτες που ειπα , ο 1.8 σαν μεταγενεστερος εχει ποιο εξελιγμενο εγκεφαλο.
και τα δυο ειναι πολυ ροικα μοτερ , τωρα με την πτωση της συμπιεσης στον διλιτρο ισως και να εχει χαθει λιγη απο την φοβερη αποκριση που ειχε ο διλιτρος απο 1500 μεχρι 2500 στρ.
ο 1.4 στην ιδια οικογενεια χαραχτηριστικων με τον 1.8 , και βεβαια τωρα και με τον νεο διλιτρο. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Παιδιά τι διαφορές έχουν οι κινητήτρες TSI του VW Group από τους TFSI?
Ποιοί είναι πιο εξελιγμένοι τεχνολογικά και πιο αξιόπιστοι?
ThanksΚαταρχήν στην ουσία είναι όλοι TFSI, δηλαδή turbo με άμεσο ψεκασμό.
Η διαφορά υπάρχει στον 1.4 με τα 160 άλογα που εκτός από turbo έχει και 'κομπρέσορα'.
Αξιοπίστοι είναι ΟΛΟΙ. Δεν έχουν παρουσιάσει περισσότερα προβλήματα από όσα έχουν παρουσιάσει 1400άρηδες και 1600άρηδες γιαπωνέζικοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες.Επίσης έχουμε ήδη θέμα για τους συγκεκριμένους κινητήρες.
Οπότε ας κάνεις κάποιος moderator ένα 'merge'. Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
Παιδιά τι διαφορές έχουν οι κινητήτρες TSI του VW Group από τους TFSI?
Ποιοί είναι πιο εξελιγμένοι τεχνολογικά και πιο αξιόπιστοι?
ThanksΚαταρχήν στην ουσία είναι όλοι TFSI, δηλαδή turbo με άμεσο ψεκασμό.
Η διαφορά υπάρχει στον 1.4 με τα 160 άλογα που εκτός από turbo έχει και 'κομπρέσορα'.
Αξιοπίστοι είναι ΟΛΟΙ. Δεν έχουν παρουσιάσει περισσότερα προβλήματα από όσα έχουν παρουσιάσει 1400άρηδες και 1600άρηδες γιαπωνέζικοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες.Επίσης έχουμε ήδη θέμα για τους συγκεκριμένους κινητήρες.
Οπότε ας κάνεις κάποιος moderator ένα 'merge'. Ευχαριστώ.ξέρουμε εσύ εχεις Hyundai ... είσαι ο αξιόπιστος της παρέας! Gongrats! Nα χαίρεσαι το αρχαίο μοτέρ των 105 ψωράλογων. Καλύτερα συνεργείο παρά δαύτο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Παιδιά τι διαφορές έχουν οι κινητήτρες TSI του VW Group από τους TFSI?
Ποιοί είναι πιο εξελιγμένοι τεχνολογικά και πιο αξιόπιστοι?
ThanksΚαταρχήν στην ουσία είναι όλοι TFSI, δηλαδή turbo με άμεσο ψεκασμό.
Η διαφορά υπάρχει στον 1.4 με τα 160 άλογα που εκτός από turbo έχει και 'κομπρέσορα'.
Αξιοπίστοι είναι ΟΛΟΙ. Δεν έχουν παρουσιάσει περισσότερα προβλήματα από όσα έχουν παρουσιάσει 1400άρηδες και 1600άρηδες γιαπωνέζικοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες.Επίσης έχουμε ήδη θέμα για τους συγκεκριμένους κινητήρες.
Οπότε ας κάνεις κάποιος moderator ένα 'merge'. Ευχαριστώ.ξέρουμε εσύ εχεις Hyundai ... είσαι ο αξιόπιστος της παρέας! Gongrats! Nα χαίρεσαι το αρχαίο μοτέρ των 105 ψωράλογων. Καλύτερα συνεργείο παρά δαύτο.
τουλάχιστον μετά το TSI δεν μπαίνω σε ...TDI ...'ταξί'
-
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
Παιδιά τι διαφορές έχουν οι κινητήτρες TSI του VW Group από τους TFSI?
Ποιοί είναι πιο εξελιγμένοι τεχνολογικά και πιο αξιόπιστοι?
ThanksΚαταρχήν στην ουσία είναι όλοι TFSI, δηλαδή turbo με άμεσο ψεκασμό.
Η διαφορά υπάρχει στον 1.4 με τα 160 άλογα που εκτός από turbo έχει και 'κομπρέσορα'.
Αξιοπίστοι είναι ΟΛΟΙ. Δεν έχουν παρουσιάσει περισσότερα προβλήματα από όσα έχουν παρουσιάσει 1400άρηδες και 1600άρηδες γιαπωνέζικοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες.Επίσης έχουμε ήδη θέμα για τους συγκεκριμένους κινητήρες.
Οπότε ας κάνεις κάποιος moderator ένα 'merge'. Ευχαριστώ.ξέρουμε εσύ εχεις Hyundai ... είσαι ο αξιόπιστος της παρέας! Gongrats! Nα χαίρεσαι το αρχαίο μοτέρ των 105 ψωράλογων. Καλύτερα συνεργείο παρά δαύτο.
τουλάχιστον μετά το TSI δεν μπαίνω σε ...TDI ...'ταξί'
-
Άντε πάλι …
Εκεί που νόμιζα ότι το θέμα είχε ξεκαθαριστεί, πάλι από την αρχή …
Ο λόγος για το μοτέρ του Scirocco 2.0 TSI. Διαβάστε για να καταλάβετε.4ΤΡΟΧΟΙ - 06/09 (Δοκιμή VW Golf GTI):
“Στην πραγματικότητα (ο σημερινός TSI κινητήρας) ανήκει στη νέα γενιά με κωδικό ΕΑ 888 οι καταβολές του οποίου βρίσκονται στον 230άρη κινητήρα που κινούσε την επετειακή έκδοση Edition 30”.
“ Σχετικά με τις ονομαστικές αποδόσεις, οι φιλολογικές συζητήσεις αναμένεται να φουντώσουν. Γιατί 210 στο GTI και μόνο 200 στο Scirocco;”.CAR & DRIVER - 06/09 (Δοκιμή VW Golf GTI):
“Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού είναι καινούριος. Έχει την κωδική ονομασία ΕΑ 888 και τον πρωτοείδαμε στο Scirocco (όπου εκεί αποδίδει 200 ίππους)”.**AUTO BILD - 12/06/09 (Συγκριτικό VW Golf GTI – VW Scirocco 2.0 TSI): **
“Η VW υποστηρίζει ότι, παρόλο που τα χαρακτηριστικά και η απόδοση μοιάζουν, πρόκειται για ένα σημαντικά διαφοροποιημένο κινητήρα σε σχέση με του Golf V, άρα και εν συγκρίσει με εκείνον του Scirocco.”
“ … ο κινητήρας του GTI καλύπτει τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 5, ενώ ο TSI παλαιάς κοπής του Scirocco τις Euro 4.”Στα πρώτα δύο άρθρα είναι ξεκάθαρο ότι το Scirocco 2.0 φοράει το νέο μοτέρ του Golf VI GTI. Στο τρίτο άρθρο, ο συντάκτης ισχυρίζεται ότι το Scirocco φοράει παλιά έκδοση TSI (εξ ου και δεν καλύπτει τις Euro 5, το οποίο όντως ισχύει). Το σίγουρο είναι ότι κάποιος δεν έχει πάρει τις σωστές πληροφορίες. Το θέμα είναι ποιος έχει δίκιο.
-
οποιοι και να ναι οι κωδικοι οι ουσιαστικες διαφορες υπαρχουν με τους 200-210αρηδες που εχουν 28 κιλα ροπης και τον 2λιτρο των Α4 , Q5 που εχουν 35 κιλα ροπης.
παντως αυτος του νεου gti οντως θεωρειται νεος και λιγοτερο ρυπογονος αλλα στην ουσια οι ιπποδυναμεις και οι επιδοσεις ειναι ιδιες, δε νομιζω οτι ειναι ο ιδιος με του sirocco παντως αλλα θα μπορουσε να μπει σε καποιο facelift.
μετα υπαρχει και αυτος των s3/tts/ cupra που εχει τη Κ04 τουρμπινα και ειναι μια βελτιωση του παλιου και στο cupra εχει 30 κιλα και στα audi 35+ κιλα ροπης...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οποιοι και να ναι οι κωδικοι οι ουσιαστικες διαφορες υπαρχουν με τους 200-210αρηδες που εχουν 28 κιλα ροπης και τον 2λιτρο των Α4 , Q5 που εχουν 35 κιλα ροπης.
παντως αυτος του νεου gti οντως θεωρειται νεος και λιγοτερο ρυπογονος αλλα στην ουσια οι ιπποδυναμεις και οι επιδοσεις ειναι ιδιες, δε νομιζω οτι ειναι ο ιδιος με του sirocco παντως αλλα θα μπορουσε να μπει σε καποιο facelift.Για μένα έχει σημασία αν το Scirocco 2.0 φοράει το νέο μοτέρ του Golf VI GTI ή το παλιό του Golf V GTI, καθώς τα δυο μοτέρ παρότι έχουν παρόμοιες επιδόσεις, διαφέρουν αρκετά σε προδιαγραφές με το νέο να υπερέχει.
Αν λοιπόν το Scirocco 2.0 φοράει το παλιό μοτέρ, μετά λύπης μου βγαίνει από τη λίστα επιλογών μου, στην οποία κατείχε υψηλή θέση.
Μόνο και μόνο για την κοροϊδία της VW απέναντι στους υποψήφιους πελάτες της, κάνοντας διακρίσεις εις βάρους του καλύτερου (από κάθε άποψη) μοντέλου της.
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
οποιοι και να ναι οι κωδικοι οι ουσιαστικες διαφορες υπαρχουν με τους 200-210αρηδες που εχουν 28 κιλα ροπης και τον 2λιτρο των Α4 , Q5 που εχουν 35 κιλα ροπης.
παντως αυτος του νεου gti οντως θεωρειται νεος και λιγοτερο ρυπογονος αλλα στην ουσια οι ιπποδυναμεις και οι επιδοσεις ειναι ιδιες, δε νομιζω οτι ειναι ο ιδιος με του sirocco παντως αλλα θα μπορουσε να μπει σε καποιο facelift.Για μένα έχει σημασία αν το Scirocco 2.0 φοράει το νέο μοτέρ του Golf VI GTI ή το παλιό του Golf V GTI, καθώς τα δυο μοτέρ παρότι έχουν παρόμοιες επιδόσεις, διαφέρουν αρκετά σε προδιαγραφές με το νέο να υπερέχει.
Αν λοιπόν το Scirocco 2.0 φοράει το παλιό μοτέρ, μετά λύπης μου βγαίνει από τη λίστα επιλογών μου, στην οποία κατείχε υψηλή θέση.
Μόνο και μόνο για την κοροϊδία της VW απέναντι στους υποψήφιους πελάτες της, κάνοντας διακρίσεις εις βάρους του καλύτερου (από κάθε άποψη) μοντέλου της.
καλα αν το παμε ετσι κανει ετσι κι αλλιως πολλες διακρισεις..
το πατωμα ειναι του 5 και οχι του 6 και το εσωτερικο με τιποτα δε φτανει την ποιοτητα του 6 , στο μοτερ κολλησες?εγω παντως αν εξαιρεσεις το εσωτερικο δε θεωρω οτι οι αλλες διαφορες ειναι τοσο σημαντικες.αμα σου αρεσει το αυτοκινητο τσιμπα το. το διλιτρο ειναι παρα πολυ καλο μοτερ σε οποια εκδοση και αν το αποκτησεις.
δε διαφωνω με το οτι ισως θελησαν να ξεστοκαρουν 'παλια' πραγματα με ενα ομορφο περιτυλιγμα, ομως δεν ειναι και τοσο παλια και οι βελτιωσεις που εχουν γινει δεν ειναι και τοσο δραματικες (με εξαιρεση το εσωτερικο της γκολφως)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το πατωμα ειναι του 5 και οχι του 6 και το εσωτερικο με τιποτα δε φτανει την ποιοτητα του 6 , στο μοτερ κολλησες?Μα ούτως ή άλλως, και το 6 στο πάτωμα του 5 βασίζεται. Άρα το πάτωμα του Golf 6 δεν υπερέχει σε τίποτα σε σχέση με του Scirocco. Μάλλον το αντίθετο (βλ. μετατρόχια).
Όσον αφορά το εσωτερικό, δεν ήθελα να το αναφέρω, αλλά μια και το ξεκίνησες...
Ναι, του Scirocco είναι δευτεράνζα (αισθητικά πάντα) σε σχέση με του Golf 6, αλλά αυτό το καταπίνω αν είναι να έχω οικονομικό όφελος. Αυτό που δε μπορώ να δεχτώ είναι ο προηγούμενης γενιάς κινητήρας.
Για μένα η VW χαντακώνει από μόνη της το πιο ενδιαφέρον μοντέλο της. Δεν καταλαβαίνω γιατί ό,τι καλύτερο να πηγαίνει στο Golf που ανέκαθεν ήταν ένα αδιάφορο αυτοκίνητο ? Απλώς επειδή το όνομα VW είναι συνυφασμένο με αυτό του συγκεκριμένου μοντέλου ? -
Mπορεί η Γκόλφω να είναι αδιάφορη για κάποιους, αλλά όχι για όλους.
Κυρίως ήταν και είναι η μεγαλύτερη πηγή κέρδους για τη φίρμα.
Επιπλέον είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη φίρμα και καθορίζει τα trend που θα ακολουθήσουν τα άλλα μοντέλα.
Μοτέρ TSI group VAG