-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ρε παιδιά τι πλαστικά είναι αυτά στις πίσω πόρτες; Μπήκα σε ένα 5θυρο highline 1.4 160hp και μόνο που τα άγγιζα έτριζαν!
Εγώ πάντως που οδήγησα πρόσφατα ένα golf VI TSI για αρκετά χιλιόμετρα και όχι στους καλύτερους δρόμους, έπαθα σοκ γιατί πρώτη φορά στη ζωή μου οδηγούσα αυτοκίνητο που δεν έτριζε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα στο εσωτερικό του...
τώρα αν πω ότι και το δικό μου Leon των 3.000 χλμ με τις 18αρες δεν τρίζει καθόλου θα με πιστέψετε; Αλλά δεν τρέφω αυταπάτες, ξέρω ότι με τους δρόμους μας και το 40αρι προφίλ θα τρίξει κάποια στιγμή. Δεν με νοιάζει όμως, μικρομεσσαίο πήρα όχι Μερκ S-class.
18 αρες????????????/ ουααααου........
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ρε παιδιά τι πλαστικά είναι αυτά στις πίσω πόρτες; Μπήκα σε ένα 5θυρο highline 1.4 160hp και μόνο που τα άγγιζα έτριζαν!
Εγώ πάντως που οδήγησα πρόσφατα ένα golf VI TSI για αρκετά χιλιόμετρα και όχι στους καλύτερους δρόμους, έπαθα σοκ γιατί πρώτη φορά στη ζωή μου οδηγούσα αυτοκίνητο που δεν έτριζε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα στο εσωτερικό του...
τώρα αν πω ότι και το δικό μου Leon των 3.000 χλμ με τις 18αρες δεν τρίζει καθόλου θα με πιστέψετε; Αλλά δεν τρέφω αυταπάτες, ξέρω ότι με τους δρόμους μας και το 40αρι προφίλ θα τρίξει κάποια στιγμή. Δεν με νοιάζει όμως, μικρομεσσαίο πήρα όχι Μερκ S-class.
Δεν το οδήγησα, απλά είπα ότι τρίζουν τα πλαστικά στις πίσω πόρτες μόνο που τα αγγίζεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι στιβαρό το πλαίσιο του golf ή ότι θα τρίζει στον δρόμο.
-
οχι δεν εχει σχεση αν ειναι στιβαρο το πλαισιο...αυτο αλλου μετραει...απλα αν ηταν εκθεσιακο μοντελο ειναι λογικο.....πολλα εκθεσιακα εχουν μικροπροβληματακια
-
Ο χρήστης gre έγραψε:
Ρε παιδιά τι πλαστικά είναι αυτά στις πίσω πόρτες; Μπήκα σε ένα 5θυρο highline 1.4 160hp και μόνο που τα άγγιζα έτριζαν!
Εγώ πάντως που οδήγησα πρόσφατα ένα golf VI TSI για αρκετά χιλιόμετρα και όχι στους καλύτερους δρόμους, έπαθα σοκ γιατί πρώτη φορά στη ζωή μου οδηγούσα αυτοκίνητο που δεν έτριζε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα στο εσωτερικό του...
τώρα αν πω ότι και το δικό μου Leon των 3.000 χλμ με τις 18αρες δεν τρίζει καθόλου θα με πιστέψετε; Αλλά δεν τρέφω αυταπάτες, ξέρω ότι με τους δρόμους μας και το 40αρι προφίλ θα τρίξει κάποια στιγμή. Δεν με νοιάζει όμως, μικρομεσσαίο πήρα όχι Μερκ S-class.
Δεν το οδήγησα, απλά είπα ότι τρίζουν τα πλαστικά στις πίσω πόρτες μόνο που τα αγγίζεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι στιβαρό το πλαίσιο του golf ή ότι θα τρίζει στον δρόμο.
Και στο Golf V όταν πας να ανοίξεις/κλείσεις πόρτα και τραβάς το μπράτσο της ακούγεται ένα ανεπαίσθητος ήχος από τα πλαστικά. Δεν τρίζει στο δρόμο από ανωμαλίες και έχει καθαρά να κάνει με την επαφή των πλαστικών μεταξύ τους όσο τα σπρώχνεις. Πολλά αυτοκίνητα, τα περισσότερα για την ακρίβεια εμφανίζουν αυτό τον ήχο στο σπρώξιμο πλαστικών της πόρτας. Δες και άλλα αυτοκίνητα και παρατήρησε ότι τα περισσότερα κάνουν τέτοιους ήχους. Σε Mini Cooper φίλου όταν κλείνω την πόρτα τρίζει ολόκληρη και το μπράτσο μετατοπίζεται αρκετά πέρα-δώθε σε σημείο να νομίζεις ότι θα σου μείνει στο χέρι
-
στο 5,5 εχουν κανει καλη δουλεια και στο μπρατσο της πορτας...το 5 σιγουρα δεν εχει τοσο καλο...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ρε παιδιά τι πλαστικά είναι αυτά στις πίσω πόρτες; Μπήκα σε ένα 5θυρο highline 1.4 160hp και μόνο που τα άγγιζα έτριζαν!
Εγώ πάντως που οδήγησα πρόσφατα ένα golf VI TSI για αρκετά χιλιόμετρα και όχι στους καλύτερους δρόμους, έπαθα σοκ γιατί πρώτη φορά στη ζωή μου οδηγούσα αυτοκίνητο που δεν έτριζε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα στο εσωτερικό του...
σε όλα τααυτοκίνητα οταν ειναι καινούρια δεν τρίζει τιποτα μεσα,όχι μονο στο βασιλικό golf
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
σε όλα τααυτοκίνητα οταν ειναι καινούρια δεν τρίζει τιποτα μεσα,όχι μονο στο βασιλικό golf
Με τη διαφορά αγαπητέ ότι έχω οδηγήσει πάρα πολλά καινούρια αυτοκίνητα και μάλιστα και πολύ πιο καινούρια από το συγκεκριμένο και έστω και ένα τριγμό τον είχαν. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έδωσε νέο νόημα για μένα στη φράση 'κορυφαία ποιότητα κατασκευής'.
Τώρα αν μου έτυχε 'ειδική έκδοση' Golf δεν ξέρω. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
σε όλα τααυτοκίνητα οταν ειναι καινούρια δεν τρίζει τιποτα μεσα,όχι μονο στο βασιλικό golf
Με τη διαφορά αγαπητέ ότι έχω οδηγήσει πάρα πολλά καινούρια αυτοκίνητα και μάλιστα και πολύ πιο καινούρια από το συγκεκριμένο και έστω και ένα τριγμό τον είχαν. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έδωσε νέο νόημα για μένα στη φράση 'κορυφαία ποιότητα κατασκευής'.
Τώρα αν μου έτυχε 'ειδική έκδοση' Golf δεν ξέρω.τωρα αν σου πω ότι το δικό μου clio όταν το πήρα δεν ακουγόταν τίποτα απολύτως, ούτε ενα τσικ, αλλά ούτε καν ακουγόταν να χτυπάει ο ημιάκαμπτος με τις ανωμαλίες και όλα αυτά μέχρι τα 4000 χλμ, εγώ πάντως είχα ετυπωσιαστέι (τωρα αρχισε να ακούγεται ο ημιάκαμπτος )
ξέρω δικαίωμα σου να μηνπιστέψεις αλλά είναι γεγονός και έχω και μάρτυρες
το ίδιο και το αυτό σε bravo φίλου--- το απόλυτο τιποτα από τριγμούς, αλλά και ήχους
γιατί να σου έτυχε ειδικό golf, σκέψου ότι αφού ισχύει η απουσία ήχων σε γαλλικό χρέπι όταν είναι καινούριο το ιδιο στο πολλαπλάσιο θα ισχύει και για το golf
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
τωρα αν σου πω ότι το δικό μου clio όταν το πήρα δεν ακουγόταν τίποτα απολύτως, ούτε ενα τσικ, αλλά ούτε καν ακουγόταν να χτυπάει ο ημιάκαμπτος με τις ανωμαλίες και όλα αυτά μέχρι τα 4000 χλμ, εγώ πάντως είχα ετυπωσιαστέι (τωρα αρχισε να ακούγεται ο ημιάκαμπτος )
ξέρω δικαίωμα σου να μηνπιστέψεις αλλά είναι γεγονός και έχω και μάρτυρες
το ίδιο και το αυτό σε bravo φίλου--- το απόλυτο τιποτα από τριγμούς, αλλά και ήχους
γιατί να σου έτυχε ειδικό golf, σκέψου ότι αφού ισχύει η απουσία ήχων σε γαλλικό χρέπι όταν είναι καινούριο το ιδιο στο πολλαπλάσιο θα ισχύει και για το golfΓιατί να μην σε πιστέψω?
Μιας και ανέφερες όμως το bravo όταν το οδήγησα (καινούριο και αυτό) υπήρχαν τριγμοί. -
Καλησπέρα, λοιπόν θα συμφωνήσω με τον qsis ότι το golf 6 μέσα είναι σαν χώρους παρόμοιο με το s3 του! Τουλάχιστον εγώ δεν κατάλαβα κάποια έντονη διαφορά παρα μονο αυτό που ειπώθηκε για το ύψος του της οροφής. Οπού πίσω ειδικά και λόγο του μηχανισμού ηλιοροφής είναι αισθητή η διαφορά.
-
Ο χρήστης alexator έγραψε:
Καλησπέρα, λοιπόν θα συμφωνήσω με τον qsis ότι το golf 6 μέσα είναι σαν χώρους παρόμοιο με το s3 του! Τουλάχιστον εγώ δεν κατάλαβα κάποια έντονη διαφορά παρα μονο αυτό που ειπώθηκε για το ύψος του της οροφής. Οπού πίσω ειδικά και λόγο του μηχανισμού ηλιοροφής είναι αισθητή η διαφορά.και τα νούμερα αυτό λένε.
A3 : μήκος 4,24μ πλάτος 1,765μ ύψος 1,42μ και μετατρόχιο 2,58μ
Golf : μήκος 4,21μ πλάτος 1,78μ ύψος 1,47μ και μετατρόχιο 2,58μ
-
Τι σχέση έχει το μετατρόχιο; Μήπως ήθελες να πεις μεταξόνιο;
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Τι σχέση έχει το μετατρόχιο; Μήπως ήθελες να πεις μεταξόνιο;ο vasgti μιλησε για πλατος (αποσταση μεταξυ των εμπρος καθισματων με βαση τον τεμπελη , ο οποιος ομως στο Α3 ειναι πιο στενος απο του golf)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
A3 : μήκος 4,24μ πλάτος 1,765μ ύψος 1,42μ και μετατρόχιο 2,58μGolf : μήκος 4,21μ πλάτος 1,78μ ύψος 1,47μ και μετατρόχιο 2,58μ
Τι σχέση έχει το μετατρόχιο; Μήπως ήθελες να πεις μεταξόνιο;
Προφανώς ήθελε να γράψει μεταξόνιο. Εξάλλου, τόσο μεγάλο μετατρόχιο βρίσκεις μόνο σε... τριαξονικά!
-
ναι οντως ειναι πολυ μεγαλο νουμερο..και μετατροχια παντως θα ηθελα να παραθεσει καποιος και μαλιστα να βαλει αν μπορει και του sirocco που λεγεται οτι εχει μεγαλα.
-
-
Το τελευταίο διάστημα οδηγάω ενα γκολφ 6 1,4 160 αλογα.. Το αμαξι ειναι παρα πολυ καλο.. Υπερβολικα αθόρυβο θα ελεγα, σαν υβριδικό .. Aπλα εχω την αισθηση οτι εχει μια κληση προς τα δεξια οταν πηγαινω σε ευθεία.. Δηλ σε ευθεία αφήνοντας τα χέρια απο το τιμόνι και χωρίς να εχει εμφανή κλίση ο δρόμος το αμάξι τήνει να κινείται προς τα δεξιά... Αυτό το παρατήρησα σε αρκετούς δρόμους.. Τι μπορεί να συμβαίνει??
Επίσης πολλές φορές αισθάνομαι οτι θα μου 'φύγει' στις στροφές πράγμα που δεν το 'βλεπω¨στο audi tt 2.0 dsg 8J που οδηγάω.. Αυτό συμβαίνει επειδή εχει διαφορετικές αναρτήσεις?
-
Ή κάποιο ξεφούσκωτο λάστιχο δεξιά ή η τετράπαχη πεθερά που κάθεται στη θέση του συνοδηγού.
(Έλεος δηλαδή αν πρόκειται για το δεύτερο, τί περίμενες, τις πεθερές τις βάζουμε πίσω και δεν εννοώ στα πίσω καθίσματα...) -
Ο χρήστης nickolas2005 έγραψε:
Το τελευταίο διάστημα οδηγάω ενα γκολφ 6 1,4 160 αλογα.. Το αμαξι ειναι παρα πολυ καλο.. Υπερβολικα αθόρυβο θα ελεγα, σαν υβριδικό .. Aπλα εχω την αισθηση οτι εχει μια κληση προς τα δεξια οταν πηγαινω σε ευθεία.. Δηλ σε ευθεία αφήνοντας τα χέρια απο το τιμόνι και χωρίς να εχει εμφανή κλίση ο δρόμος το αμάξι τήνει να κινείται προς τα δεξιά... Αυτό το παρατήρησα σε αρκετούς δρόμους.. Τι μπορεί να συμβαίνει??Έφυγες για ευθυγραμμιση.
Επίσης πολλές φορές αισθάνομαι οτι θα μου 'φύγει' στις στροφές πράγμα που δεν το 'βλεπω¨στο audi tt 2.0 dsg 8J που οδηγάω.. Αυτό συμβαίνει επειδή εχει διαφορετικές αναρτήσεις?
Απορώ με την απορία σου! Ο σοφός λαός μας λέει: Άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας!
-
Το αμαξι ειχε αυτο το 'πρόβλημα' απο την πρώτη στιγμή..Μπορώ να παω στην αντιπροσωπεία να μου το κανουν χωρίς χρέωση?
VW Golf VΙ