-
1750: a classic name from the history of motoring
The designation of the “1750 TBi” takes us back to one of the most important chapters in the history of Alfa Romeo. The latest new model adopts the same 1750 cc displacement as one of the most successful saloons ever made by Alfa Romeo. Alfa Romeo aficionados will certainly remember the refined and powerful 1750 Berlina introduced in the late 1960s, bearing the ‘Berlina’ name made famous by its 1930s predecessor and powered by a 1779 cc twin cam four cylinder engine developing 118 HP (the specific power of this engine set new standards for its time). Power output was increased even further by the addition of a turbocharger in 1986.The new Alfa Romeo 159 1750 TBi 200 CV embodies a long heritage of motoring excellence and is characterised by all the elegance and taste of the Italian school of automobile design. Today, as always, Alfa Romeo designers and engineers can draw on the great Alfa tradition to design and build cars of beauty and personality, achieving a magical balance between reason and sentiment, technology and creativity.
The extraordinary human, technical and sporting heritage of Alfa Romeo has marked some of the most important steps in the history of the motor car. The presentation of the Alfa Romeo 1750 Berlina in January 1968 was one of these. Successor to the legendary Giulia, whose mechanical configuration and great road holding it inherited, the 1750 Berlina stood out for its sleek, modern lines, comfortable interior and high level of finish. The soberly elegant 1750 Berlina also boasted impressive performance, at the highly competitive price of 1,960,000 Liras. With these vital characteristics, it is small wonder that the Alfa 1750 Berlina proved such a great success, selling 101,883 units in just four years.
In mechanical terms, the 1750 Berlina adopted all the strong points of the Giulia but introduced a major innovation in the form of a twin cam four cylinder engine. With a displacement of 1779 cc, this engine developed 132 HP SAE (118 HP DIN) thanks to two horizontal twin-choke carburettors and a dry air filter (a version with indirect fuel injection was also developed for the U.S. market). It took the Alfa Romeo 1750 Berlina to over 180 kph and accelerated it from 0 to 100 kph in just 10.2 seconds. The car’s superb performance was amply demonstrated in its first race appearance in the Spa-Francorchamps 24 hours endurance race in 1968 when the first places were taken by four 1750 Berlinas.
With rear wheel drive and a synchronised 5-speed gearbox, the 1750 Berlina was produced in two series between 1968 and 1971: the main differences between the two series were the front sidelights (moved from the bumper to the front wings), the rear model logo, the side direction indicators, the brake and clutch pedal (pivoted from above in the second series) and the wood rim steering wheel.
It is clear, then, that the new Alfa 159 1750 TBi inherits its comfort and elegance from the 1750 Berlina of the nineteen sixties. The new 159 also reminds us of Alfa’s glorious past in the exuberant performance of its turbocharged engine. The already acclaimed 1779 cc twin cam straight four was modified to accept a turbo-charger and intercooler in 1986, boosting its power output to 155 HP and giving the car a top speed of 210 kph (the first model equipped with this turbocharged engine was the later Alfa 75). Alfa Romeo was thus able to offer the international market a pace-setting yet refined and reliable turbo-charged engine, one of the first to be equipped with an electronic rev-limiting system to ensure reliability and durability. We all know that the Alfa 75 Turbo went on to have a successful racing career, culminating in the IMSA version in which this same engine was boosted to an amazing 335 HP.
-
Ο χρήστης Chronis Mar έγραψε:
Kαι ποτε θα τοποθετηθει το C635 στα υπολοιπα αυτοκινητα του Gruppo;
Σε καποιο facelift ή η αλλαγη θα γινει σιωπηρα;; Υπαρχει περιπτωση να εκμεταλλευτουν την εισαγωγη του Multiair στην αγορα και να πλασαρουν την τεχνολογια μαζι με το νεο κιβωτιο;
Τελος τα 7.7sec στα 0-100 της 159 ΤΒi δεν ειναι και πολυ αισιοδοξα. Αυτο ισως οφειλεται στο Μ32 που εμφανιζει υψηλες απωλειες ισχυος; Θα αλλαξουν οι επιδοσεις και η καταναλωση στα τεχνικα χαρακτηριστικα με την ελευση του C635;
Αληθεια η Delta ΤΒi δεν θα δεχθει χειροκινητο κιβωτιο;
Η τοποθέτηση θα γίνει σταδιακά,μόλις παραχθούν από την FPT και δημιουργηθεί και το αναγκαίο stock. Χοντρικά αυτό τοποθετείται στον Οκτώβρη για το χειροκίνητο και στις αρχές του έτους για το διπλόδισκο.Το multiair 135CV θα εμφανσισθεί πάλι στα τέλη του έτους στην MiTo και σταδιακά θα περάσει σε όλα τα μοντέλα του gruppo στα διάφορα στάδια τoυ,σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο.
Η 159 με τους 200 ίππους δοκιμάστηκε ήδη με το Μ32,από το περιοδικό Quattroruote γράφοντας χρόνο γύρω στα 8''.Προφανώς με το C635 ο χρόνος αυτός θα βελτιωθεί κατά τι,όπως θα βελτιωθούν και οι τιμές κατνάλωσης.
Η Delta 1,8Di θα διατεθεί και αυτή με το διπλόδισκο C635.
-
159 Sportwagon TBi
Youtube Video -
Υπάρχει κανένα official dynoplot του νέου 1750ΤΒ 200cv ?
-
Πότε έρχονται Ελλάδα ξέρουμε περίπου ?
Θα προλάβουν τα μέτρα με τα τέλη ταξινόμησης ή και εκεί θα σταθούν Ατυχοι . -
για 27 χηνες τι να παρει καποιος;
Ινσινια;
Πασσατ;
Αβενσις;πιστευω ειναι πολυ καλη τιμη για το αμαξι.
σε αυτα τα χρηματα ειναι μονοδρομος.
ναι καλα βλεπετε εγω το λεω. -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
σε αυτα τα χρηματα ειναι μονοδρομος.
ναι καλα βλεπετε εγω το λεω.Και σε αυτά τα χρήματα, και σε παραπάνω χρήματα. Ας πούμε η 3άρα είναι καλύτερη με τους αναιμικούς κινητήρες της? Η μήπως το Α4 1.8 160 ίππων?
-
Alfa είναι, δηλαδή premium μάρκα και όχι ένα απλό Fiat. Και πολύ λίγα είναι τα 27 χιλιάρικα για το ομορφότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας με μια εκ των 3 πιο σπορ οδικών συμπεριφορών (τα άλλα 2 είναι η BMW 3 και το Mazda 6) με τον κορυφαίο 1800άρι turbo κινητήρα της αγοράς, 4πίστονα Brembo και ένα σκασμό σε εξοπλισμό!!! Αμάν με τα γερμανικά ψοφίμια πια. Μπορεί μια C180 ή ένα 316 να σταθεί δίπλα της; Μόνο όνομα έχουν, άντε και λίγο καλύτερα πλαστικά.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
υπαρχει φανατισμος!!!
πρωτον οποιος πει οτι τα πισωκινητα ειναι για τις πλατειες και μονο και οτι προτιμα ενα αυτοκινητο με 200 αλογα στον μπροστινο αξονα απλα κατα την γνωμη μου δεν αγαπα την σπορ αισθηση αλλα αγαπα πραγματα!!!
εχω να υπογραμισω το κομπλεξ ολων των αλφιστι στα turbo συνολα πριν λιγα χρονια και το υμνο τους υπερ της ατμοσφαιρας κατι που πια ακουγεται ως taboo !!!
επισης ακουστε καλα η τιμη για ενα αυτοκινητο 200 αλογων το οποιο να μην κρυβομαστε οποιος παει σε αυτην την κατηγορια ζητα πολυ πλουσιο εξοπλισμο και οχι τα βασικα αυτης της κατηγοριας!!! ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ για ηλεκτρικα παραθυρα πισω γιατι θα με πιασουν γελια!!! ξερετε για τι εξοπλισμο μιλαμε !
επισης οταν καποιος απο τους ελληνες του 40-50% του πληθυσμου αυτου του τοπου που δεν μπορει να αγορασει αυτοκινητο 30,000 ευρω χωρις να υπερχρεωθει βρισκει μπροστα του την μεταπωλητικη αξια!!
η υποληματικη ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ αξια μιας 159 μετα απο 5 χρονια θα ειναι πολυ μικροτερη απο μιας bmw - mercedes κατι που τον ελληνα τον πονα και τον βαζει σε σκεψεις μιας και τα λεφτα δεν τα γεννα και δεν του δινονται ευκολα!!!!!
επισης το 10% του πληθυσμου που μπορει ανετα να διαθεσει τετοιο ποσο χωρις καμια υπερχρεωση για να αποκτησει αυτο που λεμε ΚΑΛΟ αυτοκινητο μπορει ανετα να δωσει και παραπανω και να αγορασει πισωκινητες εκπληκτικες γερμανικες προτασεις!!!
Αρα καταληγουμε στο οτι θα την αγορασουν λιγοι alfisti που εχουν οικονομικη ανεση και δεν τους νοιαζει και επισης alfisti που θα υπερχρεωθουν!!!
ΑΛΛΑ αυτοι δεν φτανουν για μια καλη πορεια στην αγορα!!!
αρα ειναι ακριβη ακομα πρεπει να πεσει γυρω στα 2-3000 χιλιαρικα στην πιο πλουσια εκδοση της για να φερει σε δυσκολη θεση τους γερμανους
και αυτα τα εχουν transaxle και πισω κινηση και χειροκινητα παραθυρα πισω ειναι γελοια και το δειχνει και ιδια η αγορα αυτο!!!Αν σε ενδιαφέρει η μεταπώληση τότε έχεις δίκαιο. Αν σε ενδιαφέρει όμως το αυτοκίνητο ως αυτοκίνητο και έχεις σκοπό να το κρατήσεις αρκετά χρόνια τότε κοιτάς τι σου προσφέρει ως μηχάνημα. Και ως μηχάνημα πρέπει να πας σε 325 για να πάρεις καλύτερο οδηγικά αυτοκίνητο από την 159 ΤΒΙ. Δηλαδή να πας στα 40+ χιλιάρικα. Όποιος λοιπόν θέλει σπορ σεντάν στα 30 χιλιάρικα η καλύτερη επιλογή είναι η 159 (και το Octavia RS δεν είναι κακό αλλά σχεδιαστικά είναι εντελώς άχρωμο σε σύκριση με την Alfa). Όποιος πάει στα 40+ η 325-330 είναι καλύτερες από τις αντίστοιχες Alfa (159 3.2). Γιατί να ρίξει η Alfa τις τιμές; Είναι ήδη το καλύτερο σπορ σεντάν σε αυτά τα λεφτα (30 χιλιάρικα).
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
217HP δυναμομέτρησε το Quattroruote την 1750....Εντυπωσιακό. Τροχό ή σφόνδυλο;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τελικα ειναι χοντρανθρωποι οι γερμανοι
την enzo την περναει αραγε -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
39 χιλιάρικα με αρχική τιμή τα 27+καλορίζικη και φωτο επειγόντως
H Brera λέγεται ότι θα ξεκινάει από τα 32. 27 έχει η 159.
-
διαβαζοντας το τεστ της νεας 159 ΤΒi στο DRIVE , παλι χασανε τα αλογα οι Ιταλοι οπως φαινεται....158 τροχο μονο, κενο μεχρι τις 1500 στρ . οπου πρεπει να πατιναρεις τον συμπλεκτη , ειδικα αν εχεις κλιματισμο ανοικτο για να μην σβησει , και κοφτη στις....5800 στρ.μηπως το πηγαιναν για ντιζελ και στο τελος το γυρισαν βενζινη; δηλαδη αν ανεβει πανω απο τις 6000 στρ θα αντιναχθει;
αυτοματα θες δεν θες κανεις συγκριση με τα 1.8 και 2.0 μοτερ του vag οπου την ονομαστικη ιπποδυναμη την εχουν τροχο στις μετρησεις.
α και η ροπη διατηρειται σταθερη τροχο στα 25 κιλα απο 2200 μεχρι 4200 περιπου.
τελος παντων απο περιεργεια θα παω να το οδηγησω να δω..... -
Πόσο 0-100 μέτρησαν;
-
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
διαβαζοντας το τεστ της νεας 159 ΤΒi στο DRIVE , παλι χασανε τα αλογα οι Ιταλοι οπως φαινεται....158 τροχο μονο, κενο μεχρι τις 1500 στρ . οπου πρεπει να πατιναρεις τον συμπλεκτη , ειδικα αν εχεις κλιματισμο ανοικτο για να μην σβησει , και κοφτη στις....5800 στρ.μηπως το πηγαιναν για ντιζελ και στο τελος το γυρισαν βενζινη; δηλαδη αν ανεβει πανω απο τις 6000 στρ θα αντιναχθει;
αυτοματα θες δεν θες κανεις συγκριση με τα 1.8 και 2.0 μοτερ του vag οπου την ονομαστικη ιπποδυναμη την εχουν τροχο στις μετρησεις.
α και η ροπη διατηρειται σταθερη τροχο στα 25 κιλα απο 2200 μεχρι 4200 περιπου.
τελος παντων απο περιεργεια θα παω να το οδηγησω να δω.....Οι 4Τροχοι παντως, αν και λογω γνωριμιας, δεν παρεθεσαν διαγραμμα δυναμομετρησης,
αναφερουν ξεκαθαρα οτι ο κοφτης ειναι λιγο μετα τις 6,000σ.α.λ, τα 0-100km/h γινονται σε
8,5sec , με τελικη ταχυτητα 235km/h και το βαρος της στην ζυγαρια τους, εδειξε
1524κιλα. -
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
διαβαζοντας το τεστ της νεας 159 ΤΒi στο DRIVE , παλι χασανε τα αλογα οι Ιταλοι οπως φαινεται....158 τροχο μονο
κενο μεχρι τις 1500 στρ
και κοφτη στις....5800 στρ.
Oι απωλειες φαινονται αρκετες. Eπιφυλασσομαι.
Το 'κενο' μεχρι τις 1500σαλ, πως προκυπτει αφου συμφωνα με την εταιρια η μεγιστη ροπη 32.7Kgm παρουσιαζεται μολις στις 1400 σαλ?
Για να δουμε τι θα γραψουν και αλλοι δοκιμαστες...
Καμμια ρεπριζ δεν ειδα...
-
λοιπον 0 100 σε 8.3 δευτ. και 80 - 110 με 3η 4η 5η 6η 3.7 - 4.6 - 5.9 - 7.7 δευτ. αντιστοιχα τα οποια τα βρισκω μια χαρα αρα το μοτερ εχει επαρκη δυναμη πανω απο δυο χιλ στρ.
καταναλωση μεση 13.7 λιτρα και max 16.6 λιτρα. -
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
καταναλωση μεση 13.7 λιτρα και max 16.6 λιτρα.
μέση περιοδικού δηλ με το γκάζι στο πάτωμα ή μέση με καθημερινούς ρυθμούς;
-
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
διαβαζοντας το τεστ της νεας 159 ΤΒi στο DRIVE , παλι χασανε τα αλογα οι Ιταλοι οπως φαινεται....158 τροχο μονο, κενο μεχρι τις 1500 στρ . οπου πρεπει να πατιναρεις τον συμπλεκτη , ειδικα αν εχεις κλιματισμο ανοικτο για να μην σβησει , και κοφτη στις....5800 στρ.μηπως το πηγαιναν για ντιζελ και στο τελος το γυρισαν βενζινη; δηλαδη αν ανεβει πανω απο τις 6000 στρ θα αντιναχθει;
αυτοματα θες δεν θες κανεις συγκριση με τα 1.8 και 2.0 μοτερ του vag οπου την ονομαστικη ιπποδυναμη την εχουν τροχο στις μετρησεις.
α και η ροπη διατηρειται σταθερη τροχο στα 25 κιλα απο 2200 μεχρι 4200 περιπου.
τελος παντων απο περιεργεια θα παω να το οδηγησω να δω.....Καλά γι' αυτούς το λουκέτο είναι κοντά και κανείς δεν θα λυπηθεί!
6.100σαλ ακριβώς είναι ο κόφτης. Το κενό δεν το πιάνω...δηλ πως γίνεται να πηγαίνεις σε οποιαδήποτε περίπτωση κάτω από 1.500σαλ (800σαλ είναι το ρελαντί άρα έχουμε 700σαλ κενό στο πουθενά...έλα παναγία μου...)?? Μόνο στις εκκινήσεις που και αυτό είναι θέμα συνηθειας. -
αμα ξερανε στα περιοδικα απο αμαξι θα ανοιγανε συνεργεια δικα τους
Alfa Romeo 159 & 159TBi