-
Καλησπέρα στα μέλη του FORUM.
Πρόκειται να αλλάξω τα ελαστικά του αυτοκινήτου μου καθώς αυτά που έχω τώρα δεν με έχουν ικανοποίησει καθόλου. Ωστόσο είμαι ακόμα αρκετά προβληματισμένος ως προς το ποια ελαστικά να προτιμήσω. Θα με ενδιέφεραν ελαστικά που να εχουν καλή απόδοση-κράτημα τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο δρόμο. Επίσης δεν με ενδιαφέρει να καταφύγω σε ελαστικά 'αγωνιστικού' τύπου που πρέπει πρώτα να τα θερμάνεις καλά για να έχεις κρατήματα....
Μήπως καποιος από το Forum που έχει προβληματιστεί ανάλογα και το έχει ψάξει παραπάνω μπορεί να με βοηθήσει-προτείνει κάποια συγκεκριμένα ελαστικά; Οι διαστάσεις που με ενδιαφέρουν είναι 195/55/R15 V.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Αντώνης.
-
Καλησπέρα στα μέλη του FORUM.
Πρόκειται να αλλάξω τα ελαστικά του αυτοκινήτου μου καθώς αυτά που έχω τώρα δεν με έχουν ικανοποίησει καθόλου. Ωστόσο είμαι ακόμα αρκετά προβληματισμένος ως προς το ποια ελαστικά να προτιμήσω. Θα με ενδιέφεραν ελαστικά που να εχουν καλή απόδοση-κράτημα τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο δρόμο. Επίσης δεν με ενδιαφέρει να καταφύγω σε ελαστικά 'αγωνιστικού' τύπου που πρέπει πρώτα να τα θερμάνεις καλά για να έχεις κρατήματα....
Μήπως καποιος από το Forum που έχει προβληματιστεί ανάλογα και το έχει ψάξει παραπάνω μπορεί να με βοηθήσει-προτείνει κάποια συγκεκριμένα ελαστικά; Οι διαστάσεις που με ενδιαφέρουν είναι 195/55/R15 V.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Αντώνης.
-
Καλησπέρα στα μέλη του FORUM.
Πρόκειται να αλλάξω τα ελαστικά του αυτοκινήτου μου καθώς αυτά που έχω τώρα δεν με έχουν ικανοποίησει καθόλου. Ωστόσο είμαι ακόμα αρκετά προβληματισμένος ως προς το ποια ελαστικά να προτιμήσω. Θα με ενδιέφεραν ελαστικά που να εχουν καλή απόδοση-κράτημα τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο δρόμο. Επίσης δεν με ενδιαφέρει να καταφύγω σε ελαστικά 'αγωνιστικού' τύπου που πρέπει πρώτα να τα θερμάνεις καλά για να έχεις κρατήματα....
Μήπως καποιος από το Forum που έχει προβληματιστεί ανάλογα και το έχει ψάξει παραπάνω μπορεί να με βοηθήσει-προτείνει κάποια συγκεκριμένα ελαστικά; Οι διαστάσεις που με ενδιαφέρουν είναι 195/55/R15 V.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Αντώνης.
-
Ποια ειναι η διασταση των ελαστικων απο την μανα του? Απο την φωτο συγκεκριμενα ρωταω για το Load Rating Index και Speed Rating Index.
-
Antonio,
Εγω στο Γολφακι μου (GTi 16V), φοράω ελαστικά 185/55/15 και έχω δοκιμάσει τα Michelin X-GTV (τα νέα είναι νομίζω Pilot GT or something like that) και τα Bridgestone RE720 Potenza.
Εμεινα πολυ εθχαριστημένος και απο τα δύο. Τα Michelin κρατάνε λίγο καλύτερα σε στεγνό, τα Bridgestone σε βρεγμένο. Επίσης τα Bridgestone είναι πιο ανθεκτικά σε λακούβες, πεζοδρόμια κλπ. και έχοθνε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
-
Εκτος απο τις διαστασεις ειναι σημαντικα κι αλλα νουμερα για μια σωστη εκλογη λαστιχου.
Για παραδειγμα αυτο που ειπαι ο Αντωνιο για το οτι θα προτιμουσε ελαστικα που δεν παιρνουν πολυ ωρα να ζεσταθουν εξαρταται απο το Speed Rating Index.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Εκτος απο τις διαστασεις ειναι σημαντικα κι αλλα νουμερα για μια σωστη εκλογη λαστιχου.Για παραδειγμα αυτο που ειπαι ο Αντωνιο για το οτι θα προτιμουσε ελαστικα που δεν παιρνουν πολυ ωρα να ζεσταθουν εξαρταται απο το Speed Rating Index.
Από τη μάνα του το speed index ήταν H. Αν βάλω V τι επίπτωση θα έχει;
-
Ο χρήστης antonio00 έγραψε:
Από τη μάνα του το speed index ήταν H. Αν βάλω V τι επίπτωση θα έχει;
Πριν σου απαντησω. Να σε ρωτησω, ποια ειναι η τελικη ταχυτητα του αυτοκινητου (οχι στο κοντερ αλλα απο τον κατασκευαστη)?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Από τη μάνα του το speed index ήταν H. Αν βάλω V τι επίπτωση θα έχει;
Πριν σου απαντησω. Να σε ρωτησω, ποια ειναι η τελικη ταχυτητα του αυτοκινητου (οχι στο κοντερ αλλα απο τον κατασκευαστη)?
Η τελική ταχύτητα είναι περίπου 185 Km/h
-
Ο χρήστης antonio00 έγραψε:
Από τη μάνα του το speed index ήταν H. Αν βάλω V τι επίπτωση θα έχει;
Και ενω μου απαντας, να σου γραψω την διαφορα:
'H' ειναι λαστιχα τα οποια μπαινουν σε αυτοκινητα με τελικη ταχυτητα οχι παραπανω απο 210 χλμ/ωρα.
'V' ειναι λαστιχα τα οποια μπαινουν σε αυτοκινητα με τελικη ταχυτητα οχι παραπανω απο 240 χλμ/ωρα.
Η αλλη διαφορα ειναι οτι, οσο πιο υψηλη ειναι η ταχυτητα που μπορει να αντεξει ενα λαστιχο χωρις να καταστραφει, τοσο πιο μεγαλη αποσταση και ταχυτητα χρειαζονται για να ζεσταθει το λαστιχο αυτο.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Από τη μάνα του το speed index ήταν H. Αν βάλω V τι επίπτωση θα έχει;
Και ενω μου απαντας, να σου γραψω την διαφορα:
'H' ειναι λαστιχα τα οποια μπαινουν σε αυτοκινητα με τελικη ταχυτητα οχι παραπανω απο 210 χλμ/ωρα.
'V' ειναι λαστιχα τα οποια μπαινουν σε αυτοκινητα με τελικη ταχυτητα οχι παραπανω απο 240 χλμ/ωρα.
Η αλλη διαφορα ειναι οτι, οσο πιο υψηλη ειναι η ταχυτητα που μπορει να αντεξει ενα λαστιχο χωρις να καταστραφει, τοσο πιο μεγαλη αποσταση και ταχυτητα χρειαζονται για να ζεσταθει το λαστιχο αυτο.
Συμφωνώ με αυτό που γράφεις αλλά ένα ελαστικό V σε σχέση με ένα ελαστικό H λογικά είναι καλύτερο ποιοτικά και πρέπει να δίνει καλύτερη συμπεριφορά. Μπορεί να χρειάζεται παραπάνω χρόνο αλλά κερδιζεις σε οδηγική συμπεριφορά. Έτσι δεν είναι;
-
Ο χρήστης antonio00 έγραψε:
Μπορεί να χρειάζεται παραπάνω χρόνο αλλά κερδιζεις σε οδηγική συμπεριφορά. Έτσι δεν είναι;Το Speed Rating δεν εχει καμια σχεση με το πως συμπεριφερεται ενα λαστιχο. Η μονη διαφορα με ενα λαστιχο Speed Rating 'Z' και ενος με 'H' ειναι οτι το πρωτο εχει κατασκευαστει ετσι ωστε να μπορει να εξαμενισει την θερμοτητα καλυτερα. Η (υψηλη) θερμοκρασια ειναι η μεγαλυτερος εχρτος ενος λαστιχου.
-
Μερικα απο τα καλυτερα ελαστικα σε αυτην την διασταση εδω στις ΗΠΑ ειναι:
Dunlop SP Sport 9000
Bridgestone Potenza RE010
Goodyear Eagle F1 GS-D2
Michelin Pilot SX GT
Yokohama A022A
Θα προτιμουσα μαξιμουμ Speed Rating 'V' και θα προσεχα το Load Rating. Το οποιο σιγουρεψε να ειναι τουλαχιστον οσο ειναι το Load Rating στα ελαστικα που ηρθαν με το αυτοκινητο (εαν οχι μεγαλυτερο). Ειναι θεμα ασφαλειας.
-
Αγαπητε φιλε και φιλοι γεια χαρα. Εγω δεν θα μιλησω για θεωρια, αλλα καθαρα για πραξη. Καταρχην φιλε μου antonio δεν μας λες τι αυτοκινητο εχεις, που ειναι το πιο σημαντικο απ' ολα. Οταν ειχα σειρα V στο αυτοκινητο ειχα αμεσοτερο τιμονι και γρηγορες αλλαγες πορειας (λεγε με σλαλομ). Αυτο εξηγειται στα πιο ενισχυμενα πλαϊνα του συγκεκριμενου ελαστικου απο τη σειρα Η. Επισης ειχα ελαχιστα λιγοτερη ανεση. Η σειρα Η σιγουρα ειναι καλη για το αυτοκινητο σου (και πιστευω και για λιγο πιο γρηγορο ακομη). Δύο κολλητοι μου εχουν βαλει σε SEAT IBIZA 16V (195/55/15) και ΤΟΥΟΤΑ Corolla 1600 (185/65/14) τα MICHELIN PILOT EXALTO σειρα Η. Φοβερο κρατημα και σε στεγνο και βρεγμενο. Το ΙΒΙΖΑ ξεκινησε πανω σε παγο. Εχουν ομως λιγο θορυβο κυλισης. Επισης εχω οδηγησει το XSARA 1.6 (110HP) με MICHELIN FX 195/55/15 σειρα V. Και αυτα τα MICHELIN κρατανε παρα πολυ καλα (σε γυαλι δρομο με ψιλοβροχο και αποτομο φρενο δεν ενεργοποιηθηκε το ABS). Eιναι ομως και αυτοκινητο με πολυ καλυτερα κρατηματα και φρενα. Ταπεινη μου γνωμη να προτιμησεις τα Η. Επισης οι 4Τροχοι στο τευχος Οκτωβριου 2001 βγαζουν νικητη τα ΕΧΑLTO. Μεταφερω αυτουσια τα γραφομενα των 4Τ τευχος 375 Δεκέμβριος 2001 σελιδα 106, δοκιμη στην πιστα Σερρων. (κε Τρακουσελλη και ΚΚ μην με μηνυσετε για κλοπη πνευματικης ιδιοκτησιας!!!). ''...επέλεξε πετυχημενα το PILOT στην εκδοση EXALTO με συντελεστη ταχυτητας Η.....Οι καιρικες συνθηκες δικαιωσαν την επιλογη δεικτη ταχυτητας, μιας και τα V θα ειχαν προβλημα στο ζεσταμα. Η είδηση ειναι οτι τα EXALTO συμπεριφέρθηκαν εκπληκτικά καθ' ολη την διαρκεια της δοκιμης...τα ελαστικα διατηρουσαν, παρα την πιεση, σχεδον αναλλοιωτες τις ιδιοτητες τους μεχρι να αντικατασταθουν..... κ.λ.π.'' Πιστευω να βοηθησα λιγο.
Αγαπητε φιλε Gavriil τα ελαστικα που αναφερεις πιο πανω και ειναι καλα για τις ΗΠΑ δεν ειναι απαραιτητο να ειναι καλα για την Ελλαδα. Ενας φιλος μου ειχε ενα τυπο ελαστικων απο αυτα που αναφερεις και δεν ηταν καθολου ευχαριστημενος, απλα του εβγαλαν πολλα χιλιομετρα και δεν εκαναν θορυβο. Και ειδικοτερα ηταν πολυ μαπα στο ψιλοβροχο και στις στροφες και ευτυχως που υπηρχε το ABS. -
Συμφωνω με την προτιμηση 'H' σε αυτοκινητο με τελικη 180χλμ. Ειναι παραπανω απο αρκετη.
-
Φίλε Antonio
Μάλλον δεν δίνεις την πρέπουσα σημασία σε κάτι που είναι πιο καθοριστικό ακόμα και από τον τύπο του αυτοκινήτου το οποίο οδηγείς.
Είναι ο τρόπος που χειρίζεσαι το αυτοκίνητο αλλά καί οι απαιτήσεις που έχεις από αυτό.
Μια ,ομολογουμένως,όχι και τόσο ''στριφτική'' ΄διάσταση όπως το 195/55/15, δέν ταιριάζει σε ιδιαίτερα καννιβαλιστική χρήση(185/55/14,195/45/15).Αρα υποθέτω,αν μου επιτρέπεις,ότι παράμετροι όπως θόρυβος,κατανάλωση καυσίμου,άνεση, διάρκεια ζωής κλπ, ίσως να σε ενδιάφέρουν περισσότερο από άλλες όπως δυναμικά χαρακτηριστικά κατά το ''ξεκόλλημα'' του αυτοκινήτου, αντοχή κατά τη διάρκεια παρατεταμένης ''κατάχρησης'' πχ συνεχόμενη Σκούρτα-Στεφάνη και πίσω, και άλλες τέτοιες διασκεδαστικές ασχολίες.
Στο ψητό λοιπόν...Εxalto,re720 είναι ιδανικά για ''γυμναστική'' σε νορμάλ και περιποιημένες αναρτήσεις αντίστοιχα. Και τα δύο αντέχουν ικανοποιητικά στη σκληρή χρήση 'οταν έχουν τις σωστές πιέσεις.
Οι επιδόσεις τους όμως σε ορισμένους ''οικογενειακούς'' τομείς είναι σαφώς υποδεέστερες από άλλα μοντέλα των ιδιων αλλά και άλλων εταιριών που έχουν πιο ταξιδιάρικο προσανατολισμό.
Και για τα λάστιχα ισχύουν οι δύο βασικοί κανόνες της ζωής:1 Τα πάντα είναι σχετικά 2Για κάθετι που κερδίζεις ,χάνεις κάτι άλλο.ΥΓ:Συγχωρέστε μου κάποιους αδόκιμους όρους αλλά γράφονται για λόγους συντόμευσης.
pilot sx-gt:δεν θα ξαναφτιαχτεί τέτοιο λάστιχο. Εχω κάψει 4 σετ στα δύο μου gti τα τελευταία 3 χρόνια. Άλλο πράγμα...Και για όσους ετοιμάζονται να με κακολογίσουν..ναι,τα έχω ακόμα και τα δύο αυτοκίνητα,αγρατσούνιστα αν και λέω το ένα να το βάλω στις αναβάσεις για να μην αισθάνεται παροπλισμένο!ανωριμότητες...
Καλά ψώνια φίλε Antonio -
Ο χρήστης OVERDIAS έγραψε:
Και για τα λάστιχα ισχύουν οι δύο βασικοί κανόνες της ζωής:1 Τα πάντα είναι σχετικά 2Για κάθετι που κερδίζεις ,χάνεις κάτι άλλο.
Σοφή κουβέντα φίλε, που μερικοί δεν την λαμβάνουν υπ'όψιν...
Πάντος για τα Exalto πιστεύω ότι μπορούν να σταθούν περισσότερο σαν λάστιχα για normal χρήση παρά για 'κανιβαλισμούς', τουλάχιστον εμένα αυτή την εντύπωση μου άφισαν αφού όσο περισσότερο ζεστένονταν τόσο περισσότερο γλιστρούσαν!Y.Γ1. Πρέπει να δημιουργήσουμε νέο θέμα για την βελτίωση των αγαπημένων μας GTI (ξέρεις εσύ!!!)
Y.Γ2. Acropolis Rally: Σκέλος 2ο (Σάββατο), Δροσοχώρι I - SP - Bωξίτες II. Tί γνώμη έχεις; -
Καλημέρα φίλε
Συνάντηση at last!
Εχτές είδα το κείμενό σου ,εγραψα αρκετά πραγματάκια αλλά για κάποιο σατανικό λόγο χάθηκαν.΄Κρίμα!Περίληψη λοιπόν:
1)Βωξίτες ΦΟΒΕΡΟΙ, Δροσοχώρι ΘΑ δούμε...
Εγώ στο σκέλος2: Βωξίτες1,Μενδενίτσα1,Δροσοχώρι2
Πολύ τρέξιμο βλεπω...θα γκαρίξει το 4*4 του κολλητού,μάντεξε ποιος οδηγάει?Ευτυχώς είναι γιαπωνέζικο,χα χα.Ο γάλλος στο γκαράζ,αλλεργικός στη σκόνη(ατιμη σκούπα).
Καλή διιασκέδαση στα βουνά
Θα τα πούμε από βδομάδα στο ''Ελληνικοί Αγώνες'' -
Katapxin ena geia se olous kathos grafo gia proti fora de ayto to forum!
Prosopika nomizo oti ta Exalto einai ena poli kalo lastixo gia all around xrisi me emfasi stin grigori odigisi omos an tha itheles rikse mia matia sto
http://www.tyres-online.co.uk sto tyre test reviews tou site aytou tha vreis test eleastikon pou exoun ginei kata kairous apo ADAC Auto motor und Sport germanias Autocar kai alla entipa kai organismous pisteyo oti tha se daifotisei arketa kai tha lisei merika apo ta dilimata sou an tora ksereis germanika pane sto site tis ADAC (http://www.adac.de) kai des aputheias sta germanika merika test elastikon! -
H δική μου εμπειρία απο τη συμπεριφορά του PUNTO GT είναι θετική με τα λάστιχα της MICHELIN... πρώτα φορούσα το PILOT SX-GT που αποδείχτηκε πολύ καλό λάστιχο ακόμα και στη γρήγορη οδήγηση... αλλά 'τρώγεται' γρήγορα. Για να αποφύγω τα 'γλυστρίματα' στις γρήγορες στροφές έπρεπε να τα αλλάζω σχετικά γρήγορα... δηλαδή μετά τα 2 χρόνια φορέματος με τον δικό μου τρόπο οδήγησης ήθελαν άλλαγμα (και δεν οδηγώ καπνίζοντας λάστιχα στα φανάρια....απλά δεν κάνω αργή και νυσταγμένη οδήγηση). Τώρα 'φόρεσα' στο GT τα νέα λάστιχα τα EXALTO και η διαφορά από τα προηγούμενα είναι εμφανής στο όριο. Ειναι καλύτερα απο τα παλιότερα SX-GT...
Νομίζω ότι η λύση της MICHELIN είναι η καλύτερη γενικά καθόσον τα λάστιχά της λειτουργούν πολύ πιο ομαλά στο όριο απο τις άλλες εταιρείες προειδοποιώντας τον οδηγό για τη συμπεριφορά τους οπότε ο λίγο 'ψαγμένος' οδηγός προβαίνει στις σχετικές διορθώσεις για την πορεία του ....ώστε να μη πάει στα ΜΠΑΖΑ...!!!
Γενικά είναι λάστιχα που λειτουργούν σε όλες τις συνθήκες με πολύ καλή απόδοση συν - πλην βέβαια... Απλά ο μέσος όρος είναι ψηλά σε απόδοση.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ...