Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 24
    • Best 0
    • Groups 0

    overdias

    @overdias

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    24
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    overdias Unfollow Follow

    Latest posts made by overdias

    • RE: Βελτίωση πρώτου σταδίου. Μια άλλη άποψη

      Γεια και χαρά,

      Ανακυκλώνονται απόψεις-φήμες που είναι τελείως λάθος.

      1.Χρόνισμα νορμάλ εκκεντ...ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ

      2.Εκκεντροφόροι χωρίς φτιάξιμο στο καπάκι=Μαρκετινίστικη προσέγγιση του τύπου :ας πουλήσουμε λίγο πιο αγριους εκ. και ας τους βάλουν χωρίς την απαραίτητη ΣΥΜΠΙΕΣΗ.Δε βαριέσαι ,κάτι θα κερδίσουν .=Αμ τους πληρώνεις ,αμ σε περνάνε για μαλάκα.

      Συγνώμη αν φαίνομαι απόλυτος...αλλά τα παραπάνω δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.
      Να συζητήσουμε για κάτι πιο προχωρημένο ναι...αλλά μην αρχίσουμε να διαφωνούμε στα βασικά...

      Φιλικά,τα ξαναλέμε

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      overdias
    • RE: Φτιαξε και σύ ένα αγωνιστικό!

      Ο χρήστης timkoul έγραψε:
      Χμμμμ δεν βοηθατε και πολυ...
      Takinen γιατι να κρεμασω κοκκινο λαμπακι; Τι εννοεις;
      Η αρχικη ερωτηση ηταν αν οι παχιες ραβδοι αυξανουν η οχι την υπερστροφη. Επισης αν στα γρηγορα κομματια αυξανουν η μειωνουν το κρατημα του πισω αξονα. Το ξερω οτι θα ξεκολλαει πιο αποτομα, δεν ρωτησα αυτο. Οι περισσοτεροι μεχρι τωρα δεν εχετε απαντησει εκτος απο τον Overdias. Το ξερω επισης οτι θελει δουλεια αλλα δεν μπορω να πληρωσω για κατι και μετα να δω οτι δεν μου χρειαζεται. Ρωταω αυτους που εχουν δοκιμασει τις παχυτερες ραβδους.
      Λυπαμαι δεν εχω τιμες για bound-rebound. Νομιζω οτι δεν σκληραινει η πισω ραβδος οταν της αλλαξεις υψος.
      Τελοσπαντων δεν θελω απαντησεις του στυλ 'δουλευει καλα' η 'ξεκολλαει αποτομα'. Ρωταω, υπερστρεφει περισσοτερο η λιγοτερο; Αυτο μονο.

      Φίλε timkoul
      Αποτελεί πάγια θέση ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ του χώρου ,τους οποίους σέβομαι,και γιαυτό το λόγο μεταφέρω την αποψη τους ότι στο ΔΡΟΜΟ οτιδήποτε πάνω από 21mm είναι υπερβολή.Και μάλιστα επικίνδυνη αν αναλογιστείς πως σε ανοιχτό δρόμο θα αναγκαστείς όχι μόνο να αφήσεις απότομα αλλά και να φρενάρεις την ίδια στιγμή,για να αποφύγεις κάτι που θα δείς μετά ή ακόμα χειρότερα μέσα σε μια τυφλή στροφή.

      Να θεωρείς επίσης δεδομένο ότι με τις 21, επιβάλλεται να έχεις καλά,μαλακά λάστιχα με προσεγμένες πιέσεις.

      Ο Castor ,ανθρωπος με ηλικία(=πείρα) μεγαλύτερη απο των περισσοτέρων μας, είπε κάτι που εμπεριέχει πολλές αλήθειες.Οτι όταν ξεκινάς να κάνεις αγώνες καλύτερα να θυσιάζεις λίγο τις οριακές προδιαγραφές προς χάρην μιας σχετικής φιλικότητας του αυτοκινήτου.Να δίνεις με άλλα λόγια περιθώρια στον εαυτό σου (στην αρχή και όχι μόνο) να αντιδράσει.
      Εγώ δε θα σταθώ σε όλα τα άλλα ,αλλά στην λέξη αγώνες.Αν αυτά συμβαίνουν στους αγώνες οπου οι συνθήκες είναι όσο πιο ελεγχόμενες γίνεται ,τι πρέπει να γίνει στο δρόμο όπου επικρατεί ένα μπάχαλο και μπορείς να συναντήσεις τα πάντα ,και χωρίς εξοπλισμό ασφαλείας?

      Εν τέλει ,αν μου επιτρέπεις,δεδομένων των υπολοιπων κομματιών της ανάρτησής σου είμαι βέβαιος πως οι ράβδοι (21) σου είναι απαραίτητες.

      Καλές βόλτες και προσοχή στα γλιστερά.Ειναι ΄ρυθμίσιμο αλλα΄δεν προειδοποιεί.

      Καλά Χριστούγεννα σε όλους

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      O
      overdias
    • RE: Φτιαξε και σύ ένα αγωνιστικό!

      Ο χρήστης takinen έγραψε:

      Ωραια να την κανω λοιπον πιο συγκεκριμενη την ερωτηση. Σε ενα Rallye που φοραει αμορισερ OSRAV και στενα ελατηρια 285 lbs τι επιδραση θα ειχε η τοποθετηση 21 mm ραβδων πισω; Τα αμορτισερ ειναι ρυθμιζομενα και για εξισοροπιστει η αυξημενη σκληροτητα των ελατηριων σε σχεση με τις μαμισιες ραβδους, εχουν σκληρηνει πισω. (Συγκεκριμενα οι ρυθμισεις μου ειναι 1+1/2 στροφες εμπρος, 1+1/6 πισω).

      Αυτό που ρωτάς είναι ουσιαστικά όλη η απάντηση!
      Μα με 285lb μπροστά, αν πίσω έχεις ακόμα 19mm, τότε, καλύτερα κρέμασε και ένα κόκκινο λαμπάκι στο αυτοκίνητό σου.
      Με 285lb εμπρός πιστεύω πως οι 23mm πίσω είναι μια αρκετά καλή επιλογή.
      Μην ξεχνάτε άλλωστε πως όσον αφορά τις ράβδους, αλλάζοντας το ύψος του πίσω άξονα, αλλάζει και η συμπεριφορά. (Όσο χαμηλώνει, σκληραίνει και αντίστροφα)

      Για τα αμορτισέρ σου καλύτερα θα ήταν να μας έδινες τιμές bump και rebound (αν είναι διαθέσιμες) γιατί σε κάποιον που δεν έχει δουλέψει τα συγκεκριμένα αμορτισέρ στο συγκεκριμένο ύψος, δεν λένε απολύτως τίποτα, οι πόσες στροφές τα κούρδισες.

      Μην τις φοβάστε τις χοντρές ράβδους.
      Με ένα σωστό αμορτισέρ δουλεύουν υπέροχα και ανεβάζουν κατά πολύ τα όρια του αυτοκινήτου. Μπορεί βέβαια να είναι πιο δύσκολη η ενδεχόμενη διόρθωση όμως το χάσιμο της πρόσφυσης θα γίνει έτσι και αλλιώς σε πολύ περισσότερα χιλιόμετρα που ένα αυτοκίνητο πιο μαλακό, ποτέ δεν θα αγγίξει.

      Έχω κατέβει συνοδηγός την κατηφόρα του Μερκούρη (όχι σε αγώνα) με 2 διαφορετικούς οδηγούς με rallye και τα 2 με 23mm ράβδους και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.
      Mα τα Saxo kitcar στο Ακρόπολις 23mm φοράνε!!!!

      Πάρτε καμιά κασέτα και παρατηρείστε ρε γαμώτο αυτοκίνητα ευρωπαικά είτε Ιταλία είτε Γαλλία που σε κάτι γλιστερούς στενούς κατσικόδρομους έχουν αυτοκίνητα που εμείς θα τα θεωρούσαμε σκληρά ακόμα και για πίστα!

      Φίλε takinen

      1)Ψάξε λίγο περισσότερο το αν σκληραίνει η ράβδος όταν την κουρδίσεις σε άλλο ύψος.

      2)Οντως ,μια φτιαγμένη ανάρτηση ξεκολλάει πιο βίαια ,σε περισσότερα χιλιόμετρα.ΑΥΤΟ ακριβώς είναι η πρόκληση για τον καλό οδηγό.
      Καμία σημασία δεν έχει ,το τι θα κάνει το μαλακότερο αυτοκίνητο...

      3)Μην μπλέκεις το kitcar ,γιατί σε αυτή την περίπτωση τα λάστιχα δεν κάνουν μόνο grip, αλλά και ανάρτηση.Αρα η αναφορά είναι άτοπη.
      Στο χώμα ,η μεταφορά φορτίου είναι πρόβλημα στα μπροστοκίνητα.Στην άσφαλτο τα πράγματα είναι αλλιώς.
      Αυτά.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      O
      overdias
    • RE: Φτιαξε και σύ ένα αγωνιστικό!

      Αυτό που μετράει στο αυτοκίνητο είναι η ισορροπία .Αν αλλάξεις μόνο ράβδους ,που είναι και λάθος,θα έχεις ένα αυτοκίνητο υποστροφικό στην είσοδο,ενώ η υπερστροφή του θα είναι δύσκολα ελεγχόμενη.Το εμπρός και το πίσω μέρος δεν θα ισορροπούν πουθενά.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      O
      overdias
    • RE: Τυφλα ραλλυ

      Ο χρήστης Vag.Zahos έγραψε:
      :evil: Eimai safestata yper ton tyflon rallies! Ksexnate kati poly shmantiko...ma poly shmantiko : O oros anaferetai se ekeinous toys odhgous oi opoioi einai se thesh na odhgoun...ayto pou blepoun...dhladh PRIMA VISTA (me thn proth matia). Me alla logia...na aytosxediazoun kai na xrhsimopoioun sto epakro thn opoia TEXNH exoun h den exoun!! To na metatrepsoume ta rally se agones pistas einai o,ti ma o,ti xeirotero mporoume na kanoume! Tote as kanoume agones stis Serres kai sta Megara. Tha yparxoun kai antiskina ekei gia toys...endiaferomenous kalothelites.
      Kai gia apofygh parekshghseon den eimai apaksiotikos apenanti stis dokimes-OXI- alla stis dokimes pou orizei h orize kapote h ekastote organosh...4-5 ante 6 fores epalhtheysh (mazi me to grapsimo).
      EINAI DIKAIOMA tou kathe agonizomenou na kanei parapano dokimastika apo ayta pou epitrepei h opoia organosh...alla, gia to theo...M H N aytoprovaleste san...pagkosmioi protahlites meta to peras toy agona.
      O kathenas kserei apo mesa toy...ti ekane,ti kanei kai poso kala ta katafernei.

      Meta timhs,

      Vaggelis Zahos

      Βαγγέλη καλημέρα
      Λες ναι στις 5-6 φορές πέρασμα.Μπορείς φίλε να το ελέγξεις ,εξασφαλίζοντας σαν λέσχη την ισότητα μεταξύ των αγωνιζομένων?Οχι.

      Επίσης επικρατεί η άποψη ότι δεν πρέπει να είναι οι δοκιμές ελεύθερες ,γιατί κάποιοι κατασκηνώνουν ενώ άλλοι δεν μπορούν να φύγουν από τη δουλειά τους.Περίεργο επιχείρημα ...Ειδικά αφού κάποιος έχει καλύτερο αυτοκίνητο,άλλος καλύτερα λάστιχα,άλλος καλύτερο μηχανικό ,χέρια ,μάτια ,αντίληψη ,ταλέντο...Αυτά γιατί δεν μας πειράζουν ?Σοβαρότητα.Η ισότητα δεν είναι τίποτε άλλο παρά λήμμα στο λεξικό.

      Για μένα, ελεύθερες δοκιμές με όρια του ΚΟΚ εφόσον ο δρόμος είναι ανοιχτός στην κυκλοφορία,πάντα δηλαδή. Δηλαδή ,θα μου πείτε ,όριο 50 και όποιος αντέξει?Στη διακριτική μας ικανότητα κύριοι...Το μπλόκο μπορείς να το βρείς παντού.Το πραγματικό όριο είναι η υπευθυνότητά μας .
      Και φυσικά επιτήρηση της ταχύτητας απτη λέσχη.Δεν γίνεται ?Τότε αρχίστε το καρτ,γιατί αν γίνει καμία στραβή και μας περιλάβει η τηλεοπτική οικογένεια καήκαμε!

      Τυφλά ράλλυ?δεν πάτε καλά... αυξάνεις ρίσκο,μειώνεις ταχύτητα, μειώνεις θέαμα,και δημιουργείς ανέκδοτα περί διαπλοκής.
      Χώρια που δεν υπάρχουν διαδρομές ,που ζούμε στον Aμαζόνιο

      Α και κάτι άλλο,σημεία παγίδες ,σας λέει κάτι?

      ΥΓ:Vag ,ωραίο το starlet,το'πες και το 'κανες,φίλε.
      Κάθε επιτυχία
      Ανδρέας ''Στείρι 2001'' Ξ.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      O
      overdias
    • RE: Φτιαξε και σύ ένα αγωνιστικό!

      Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:

      Σωστός ...το μήκος είναι πολύ σημαντικό.
      Και εκεί που το θέμα δείχνει να εξαντλείται...helper!!!
      tromos...ή μάλλον τρόμος.
      Εσείς,βάλετε helper σήμερα?
      Οχι τίποτε άλλο ,επηρεάζει και το μήκος.

      ΥΓ.Νick check your email.

      Επειδη κι εγω αναρωτιομουνα παλιοτερα αν με τα helpers θα ειναι καλυτερη η κατασταση, οσους ρωτησα μου ειπαν οτι δεν υπαρχει λογος να τα βαλω. Μονο καποιος πωλητης μου ειπε να βαλω, κι αυτο επειδη μαλλον η συγκεκριμενη εταιρια τα εδινε-δινει set μαζι με τα ελατηρια και τα πιατελα. Ισως σε μικρες ανωμαλιες να ειναι καλυτερο και να μην 'χοροπηδαει' δυσκολοτερα ο τροχος. Δεν τα εχω δοκιμασει και δε γνωριζω ομως απο πρωτο χερι.
      φιλε OVERDIAS .. κοιταξα τα e-mail μου και τιποτα. Μονο καποιος ιος μου ειχε ερθει αλλα οχι απο εσενα!
      Αν θες στειλε μου και παλι..

      Να ρωτησω κατι ασχετο και σχετικο.. Οι φιλοι-συνομιλητηες του forum που εχουν ασχοληθει περισσοτερο με το θεμα αναρτηση λογω δουλειας ας πουμε -π.χ. APR και αλλοι- γιατι δε μας λενε την αποψη τους? Φοβαμαι πως διαβαζουν οσα γραφουμε και γελανε. Ισως να σκεφτονται οτι τα εχουν 'φαει στη μαπα' τοσο καιρο, ισως να σκεφτονται οτι ο καθενας λεει το μακρυ και το κοντο του, ισως οτι λεμε βλακειες..
      ΦΥΣΙΚΑ και δεν τους κατηγορω αν σκεφτονται κατι απο τα παραπανω... Τους συμεριζομαι ΑΠΟΛΥΤΑ! Θα εχουν βαρεθει κι αυτοι να ακουνε!

      Νick
      sorry, κάποιο λάθος πρέπει να έκανα με το email.bottomline, σου έλεγα ότι επειδή θέλω κι εγώ ράβδους ,έψαξα και βρήκα 2 σετ 21χιλ. μεταχειρισμένες, περί τα 350 ευρώ έκαστο.όχι κι άσχημα αν αναλογιστείς πόσο έχουν καινούριες.
      Οσο για τους επαγγελματίες στους οποίους γενικά (καλώς),αναφέρεσαι
      **ΘΕΛΩ **να πιστεύω πως δεν έχουν κοιτάξει αυτό το θέμα.
      ...για ποιο άλλο λόγο να μην καταθέσουν την άποψή τους...Δεν θα πω άλλα.

      Καλά Xριστούγεννα σε όλη την e-παρέα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      O
      overdias
    • RE: Φτιαξε και σύ ένα αγωνιστικό!

      Ο χρήστης Christos M έγραψε:
      Στο δικό μου έχω 18cm - 300lbs με Bilstein Gr N. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και από τη συμπεριφορά στην πόλη. Το 'πρόβλημα' είναι ότι δεν έχω πιατέλα πάνω (δηλ. αν σηκώσω το αυτοκίνητο και κρεμάσουν οι τροχοί, τα ελατήρια 'παίζουν'), οπότε όταν φορτίζεται η μια μεριά και ανοίγει η άλλη, τα ελατήρια δε δουλεύουν σωστά. Τα helpers είναι μια λύση. Η άλλη είναι τα πιο μακριά ελατήρια, την οποία και μάλλον θα ακολουθήσω. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής : με τις ράβδους των 19 ιντσών από το εργοστάσιο, πόσο είναι το ελάχιστο ύψος πίσω ώστε να δουλεύει σωστά η ανάρτηση ? Πόσο χαμηλό το βρίσκετε σωστό, να στρίβει και να 'ναι φιλικό ? Το ξέρω πως η ερώτηση είναι υποκειμενική και εξαρτάται από το στυλ οδήγησης, αλλά έχει ενδιαφέρον

      Μην το παίρνεις προσωπικά,κανένας δεν έχει (πιατέλα,όπως φαντάζομαι πως τα εννοείς...)
      Δεν νομίζω όμως ότι δουλεύει τόσο πολύ η ανάρτηση(διαδρομή) ώστε να έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα στο στρίψιμο.Αν ισχύει το αντίθετο διόρθωσέ με.

      Τι χαμήλωμα έχεις μπροστά με τα 18άρια?
      Αν βάλεις 20άρι ,θα έχεις το ίδιο περιθώριο?Απο αυτά που γράφεις φαίνεσαι λογικός ,άρα μάλλον κάτι σε -2.5cm.
      H μήπως όχι?
      Καλημέρα σε όλους

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      O
      overdias
    • RE: Φτιαξε και σύ ένα αγωνιστικό!

      Σωστός ...το μήκος είναι πολύ σημαντικό.
      Και εκεί που το θέμα δείχνει να εξαντλείται...helper!!!
      tromos...ή μάλλον τρόμος.
      Εσείς,βάλετε helper σήμερα?
      Οχι τίποτε άλλο ,επηρεάζει και το μήκος.

      ΥΓ.Νick check your email.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      O
      overdias
    • RE: Φτιαξε και σύ ένα αγωνιστικό!

      Φίλε sp0+
      Και τώρα τα δύσκολα:

      Ποιο στενό (65αρι)ελατήριο θεωρείς πιο κοντινό στο ΡΤS.Κάτι σε 210lb ίσως? Κοντινό όχι μόνο σε λίμπρες ,αλλά γενικότερα σε συμπεριφορά.

      Η ερώτηση γίνεται για ευνόητους λόγους,(το PTS δεν μπαίνει στο πιατέλο των στενών) και ως γνωστόν η διαφορά στην τιμή των δύο σετ πιατέλων είναι σημαντική

      ΤΗΑΝΧ
      φιλικα Α.Ξ.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      O
      overdias
    • RE: Φτιαξε και σύ ένα αγωνιστικό!

      Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:

      Φίλε Νίκο
      Θα τολμήσω μια τοποθέτηση η οποία ΙΣΩΣ σε κατατοπίσει ,ίσως όμως αποτελέσει πεδίο αντιπαραθέσεων .
      Για αναβάσεις, 23 χιλ χωρίς δεύτερη κουβέντα.Ελπίζω σε αυτό να συμφωνούμε όλοι...
      Για ραλλύ 21,22 με επικρατέστερες τις 22.
      Μη έχοντας παρακολουθήσει όλα τα post σου ,ελπίζω να μιλάμε για αγωνιστικό και όχι επιβατικό αυτοκίνητο.Χοντρές ράβδοι και slick λάστιχα πάνε μαζί απλά και μόνο γιατί ένα ελαστικό δρόμου δεν μπορεί να φρενάρει τη ''σφαλιάρα'' της ΄22 άρας.Οσοι την έχουν φάει ,όλοι όσοι φοράνε δηλαδή,γνωρίζουν καλά γιατί πράγμα μιλάω.
      Και κάτι ακόμα .Φαντάσου σου σκηνικό:Κατεβαίνω την Αττική οδό ,με προορισμό την Αθηνών-Λαμίας προς Πειραιά.Είσοδος με γεμάτη 5η στην γνωστή αριστερή ,και μόλις πατάω κορυφή βλέπω δύο αυτοκίνητα με τη μισή ταχύτητα να κλείνουν και τις 2 λωρίδες.ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ,άφημα ,φρένα όλα μαζί στα τελευταία μέτρα .Tελικά σταμάτησα ενα μέτρο πρίν ,έχοντας διανύσει όλη την απόσταση full op. lock με φρένα.

      Είμαι αισιόδοξος ανθρωπος απο τη φύση μου,αλλά δεν μου βγάζεις απ το μυαλό ότι αν φόραγα ράβδους και αναγκαζόμουνα να κάνω εκείνο το ''άσε'' ,θα είχα κατεβει απ τη γέφυρα απο τον πιο σύντομο δρόμο.

      Ο δημόσιος δρόμος εμπεριέχει και τον όρο ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.Πού χώρος για ράβδους...

      Αν μου επιτρέπεις μια πρόταση : 22 για overall αγωνιστικό ,23 για αναβασιάρικο ,21 για βολτάδικο αγωνιστικό με ΜΑΛΑΚΑ ,ΦΡΕΣΚΑ λάστιχα και πολύ ψαγμένες πιέσεις.

      Φιλικά
      ΥΓ1:Ευχαρίστως να συζητήσουμε τις αντιρρήσεις σας ,για να κερδίσουμε όλοι από το όλο θέμα.
      ΥΓ2:Σε τι αμορτισέρ και ελατήρια κατέληξες?ΤΗΑΝΧ

      Γεια χαρα φιλε OVERDIAS..
      Φυσικα και ειμαστε εδω για να εκφράζουμε τις αποψεις μας, οπότε οτι και να προτεινει ο καθενας ειναι συζητησιμο.

      Το αυτοκινητο δεν ειναι αγωνιστικο αλλα η χρηση του εκτος απο μικρες μετακινησεις-'βολτες' μεσα στην πολη, ειναι σε ορεινους δρομους και στα Μεγαρα -οποτε εχω ελαστικα.
      (φιλε takinen... Ραβδοι στρεψης υπαρχουν και 22 και 23 (και 21 βεβαια). Οποτε μιλαμε για διαφορετικες ραβδους οι 22αρες απο τις 23αρες).

      Παρολο που μου αρεσει πολυ το 'παιχνιδι' με το αυτοκινητο, και γνωριζω οτι θα το χασω σε καποιο βαθμο, θα ηθελα να προχωρησω σε αντικατασταση των ραβδων στρεψης.
      Μαλλον οι 21 ειναι αυτες που μου ταιριαζουν πιο πολυ, απλα εχω τις επιφυλαξεις για το ποσο εμφανη θα ειναι η διαφορα απο τις εργοστασιακες 19αρες. Γι'αυτο το λογο σκεφτομαι και τις 22αρες.

      Απο ελατηρια φιλε OVERDIAS κατεληξα προσωρινα (τωρα.. το οτι μου πηρε και καμποσο-αρκετό καιρο να καταληξω σε αυτο το προσωρινο.. Δηλαδη στο 'μονιμο' ποσο καιρο θα χρειαστω?? ) στα Proflex 280lb (τα αμορτισερ που χρησιμοποιουσα ηταν παντα τα Bilstein).
      Δοκιμασα απο Leda 225lb και 250lb, και Proflex 280κατι lb και 330.
      Τελικα με τις 19αρες ραβδους οι 330lb φαινοντουσαν πολλες.

      Ειχα φτασει σε σημειο να σκεφτομαι σοβαρα και την Proflex, αλλα οι διαφορετικες γνωμες που επερνα απο διαφορους ανθρωπους με απετρεψαν απο τη λυση αυτη, μιας και τα χρηματα δεν ηταν και λιγα (σε περιπτωση που ειχαν δικιο οι γνωμες που με απετρεπαν απο την αγορα της).
      Αλλα τωρα εχει επανελθει η σκεψη αυτη. Ισως στο μελλοντικο μου 306, ισως ποτέ.

      Η 'καϋμένη' η Bilstein με τα Proflex, κανουν συνηθως καλα τη δουλεια τους για τα χρηματα που κοστιζουν.

      Παντως, με ενδιαφερουν αμεσα οι γνωμες που ακουγονται για τις ραβδους στρεψης...

      Γεια χαρα!

      Φίλε Nick
      Το ευχάριστο είναι ότι όπως λες ,φαίνεται να καταλήγεις σε μια καλή λύση, που είναι και το ζητούμενο .

      Θεωρώ πως οι 21 θα είναι πολύ καλές ,ώστε να έχεις πάντα το πάνω χέρι ακόμα και με λάστιχα δρόμου .
      Α!... και δεν πιστεύω πως θα χάσεις το παιχνίδι με το pug,απλώς θα είναι πιο απαιτητικό,τίποτα δραματικό όμως ,όπως σωστά επισημαίνει και ο φίλος **sp0+

      Aυτό που θέλω να σε ρωτήσω είναι το εξής :225lb - 275lb
      Ποιές και ποσο εμφανείς είναι οι διαφορές?
      Η λογική λέει πως οι κοντινές στο 200 είναι καλές και πιο άνετες, ενώ με περίπου 300 θα διαβάζει αλλά και θα κουράζει περισσότερο.
      Η εμπειρία κάποιων όμως λέει το αντίθετο.Αν μπορείς δώσε μας κάποιες λεπτομέρειες...Με ποια λύση κοπανάει λιγότερο .Παθών άρα μαθών...

      Ευχαριστώ **

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      O
      overdias
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr