-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Απορία, οι αισθητήρες παρκαρίασματος σε τι άλλο χρειάζονται πέραν του προφανούς;Καλά χιλιόμετρα!
Ειλικρινά κι εγώ μετά από τόσα χρόνια οδήγησης προσπαθώ να φανταστώ κάποιο άλλο σενάριο που χρειάζονται οι πίσω αισθητήρες και δε μπορώ να σκεφτώ κανένα εκτός του προφανούς... όταν κάνεις όπισθεν δηλαδή!
Α, και όποιος μέσα σε 3 δευτερόλεπτα δεν μπορεί να ξεκινήσει σε ανηφόρα δεν δικαιούται να οδηγεί! Για αυτό γίνεται τέτοιο πήξιμο στους δρόμους...
Καλοτάξιδο και να το χαρεις!
-
Στα 13; Ναι στα 13 κι εμένα μου έσβηνε καθώς πειραματιζόμουν... βέβαια είχα μάθει να οδηγώ πολύ πριν πάρω το δίπλωμα στα 18 (πάντα σε κλειστό μέρος - όχι σε δημόσιο δρόμο). Πιστεύω ότι πρώτα πρέπει να μάθεις να οδηγέις και μετά να βγεις στους δρόμους αλλιώς είσαι κινητό εμπόδιο και επικίνδυνος.
Φιλικά πάντα.
-
Τι έγινε ρε παιδιά; Γίναμε το φορουμ της Greenpeace ξαφνικα; Παρουσιάζεται αυτοκίνητο 200 ίππων και αντί να συζητάμε για απόδοση, διαγράμματα ιποδύναμης και ροπής, τράβηγμα από χαμηλά, ευστροφία ψηλά, έλλειψη turbo lag κλπ κλπ μας αποσχολέι η γαμωκατανάλωση αν είναι 1 λίτρο πιό πάνω και πόσα C0 2, 3, 155, 'φτου και βγαίνω' βγάζει; Χειρότεροι και από το κόμμα των οικολόγων γίναμε... είμαστε και βενζινοαίματοι δήθεν! ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ!!!
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
το Power ε??θα το εμπιστευόμουνα αν κάποιο από ΟΛΑ τα ευρωπαικά/ελληνικά περιοδικά είχε γράψει τουλάχιστον ένα 9.5...
Δεν διαφωνώ σε αυτό. Όμως διαφωνώ κάθετα στην εμπάθειά σου υπέρ του VAG. Και εξηγούμαι. Το VAG βγάζει μερικούς πραγματικά κορυφαίους κινητήρες. Όμως μου προκαλεί έκπληξη να αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα επιδόσεων και να κοιτάμε σκατορύπους και γαμοκαταναλώσεις. Σαν να λες ότι η γκόμενα σου, που είναι μοντέλο, σου στοιχίζει ακριβά... Ε ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ!!! Ξέρεις πόσο καίει μια Ferrari (Gruppo Fiat) ή μια Lamborghini (Group VW)?
-
Ο χρήστης nikoskyr έγραψε:
Κάποιος φίλος να προτείνει αξιόπιστιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Lancia στη Θεσσαλονίκη κατά προτίμηση Ανατολική για να πηγαίνω την κούκα? Και μη εξουσιοδοτημένο ψάχνω γιατί έχουμε και το άλλο μωρό το Υ για φροντίδα!O Κάλτσιος κοντά στο Mediterannean Cosmos έχει καλή φήμη.
-
Ρε μεγάλε tasoik πριν απο κανα 2μηνο μας είχες πρήξει στο παραμύθι ότι το αμάξι προορίζεται για γυναίκα και ότι είναι νέα οδηγός και άπειρη κτλ κτλ. Τώρα μας λες εντυπώσεις οδήγησης. 2 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: αααα ή κουνάς την αχλαδιά και πας για εγχείρηση οπότε πάω πάσο,
ή ββββ αποφάσισες ότι δεν είναι και τόσο ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΟ δα να οδηγείς μία LANCIA.
Mακάρι να ισχύει το ββββ, κέρδος θα είναι και αυτό...... για σένα. Α... και το hill holder δεν κρατάει κανένα λόφο να μην πέει παραπέρα. τα λέμε -
Ο χρήστης mikemary έγραψε:
Ρε μεγάλε tasoik πριν απο κανα 2μηνο μας είχες πρήξει στο παραμύθι ότι το αμάξι προορίζεται για γυναίκα και ότι είναι νέα οδηγός και άπειρη κτλ κτλ. Τώρα μας λες εντυπώσεις οδήγησης. 2 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: αααα ή κουνάς την αχλαδιά και πας για εγχείρηση οπότε πάω πάσο,
ή ββββ αποφάσισες ότι δεν είναι και τόσο ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΟ δα να οδηγείς μία LANCIA.
Mακάρι να ισχύει το ββββ, κέρδος θα είναι και αυτό...... για σένα. Α... και το hill holder δεν κρατάει κανένα λόφο να μην πέει παραπέρα. τα λέμεκανε ακόμα 5 τετοια ποστ ανάλογου υφους... please... Εχει στεγνωσει το BAN topic και χρειαζεται ατομα για επανδρωση
-
παντα χρειάζεται άτομα
-
Την έκανα και εγω την κίνηση,παρηγγειλα αρχες Ιουλίου μια Δ 1.9Mjt Platino με μόνο επιπλέον φώτα xenon.Αλλά θα περιμενω σεπτέμβριο και ελπίζω να δωσουν μια παράταση (μπαααα)για το τέλος.
Μια ερώτηση:
σας χρέωσαν έξοδα μεταφοράς για το αυτοκίνητο?
Γιατί στα έντυπα της αντιπροσωπίας αναφέρει ότι δεν εχει έξοδα μεταφοράς και ο δικός μου μου ζητησε 263 ευρωπαϊκά -
Ο χρήστης mikemary έγραψε:
Ρε μεγάλε tasoik πριν απο κανα 2μηνο μας είχες πρήξει στο παραμύθι ότι το αμάξι προορίζεται για γυναίκα και ότι είναι νέα οδηγός και άπειρη κτλ κτλ. Τώρα μας λες εντυπώσεις οδήγησης. 2 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: αααα ή κουνάς την αχλαδιά και πας για εγχείρηση οπότε πάω πάσο,
ή ββββ αποφάσισες ότι δεν είναι και τόσο ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΟ δα να οδηγείς μία LANCIA.
Mακάρι να ισχύει το ββββ, κέρδος θα είναι και αυτό...... για σένα. Α... και το hill holder δεν κρατάει κανένα λόφο να μην πέει παραπέρα. τα λέμεΕννοείται ότι είναι για την γυναίκα μου, αλλά λόγω του ότι ακριβώς είναι άπειρη και νέα, στην εθνική το οδήγησα εγώ, δεν ένιωθε άνετα να βγει πρώτη φορά στην εθνική με τα παιδιά μέσα. Αλλά δεν ήξερα ότι πρέπει να σου κάνω δήλωση του Ν.105 για να το οδηγήσω; Για δέιξε μου το post που είπα ότι είναι ντροπιαστικό να οδηγείς Lancia. Οσο για το hill holder και τους αισθητήρες , επιμένω ότι είναι μισές δουλειές. Οταν αποκτήσεις εμπειρία από ολοκληρωμένο σύστημα αισθητήρων παρακρίσματος και από το Auto hold που έχουν π.χ. τα VW , τα ξαναλέμε.
Χαλάρωσε, τουλάχιστον εγώ έχω επίγνωση ότι δεν αγόρασα και το απόσταγμα της τεχνολογίας με 25 χιλιάρικα που κάνει τ' αμάξι. -
@Tasoik ,
Eσύ τι οδηγείς;
Πάντως για Εθνική είναι ότι πρέπει η Δέλτα για να κάνεις ξεκούραστο ταξίδι.
Η γυναίκα σου τη συνήθισε στο παρκάρισμα.Συνήθως οι γυναίκες έχουν πρόβλημα στο παρκάρισμα. -
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Συνήθως οι γυναίκες έχουν πρόβλημα στο παρκάρισμα.Μα γιατί το λες αυτό?
Youtube Video -
απο την ημερησια
Ωστόσο αν παρατηρήσει κάποιος τα αναλυτικά στοιχεία των δύο τελευταίων μηνών θα εντοπίσει πως πλέον δεν υπάρχουν τα πολύ υψηλά ποσοστά ανόδου σε καμία εταιρεία, ενώ οι εισαγωγικές με τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις του αφορούσε στις Lancia με 53,6%, Mitsubishi με 38,5%, Skoda με 19%, Smart με 14,1%, Daihatsu με 10,9% και Hyundai με 10,4.
Οι πωλήσεις των υπόλοιπων εισαγωγικών σε σχέση πάντα με τον προηγούμενο μήνα κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα, ενώ μεγαλύτερη πτώση κατέγραψαν οι Renault 55,9%, Mercedes 46,9%, BMW 45,1%, Seat 29%, Saab 27,4%, Subaru 26,6%, Volkswagen 25,8% και Audi 19,9%. -
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
@Tasoik ,
Eσύ τι οδηγείς;
Πάντως για Εθνική είναι ότι πρέπει η Δέλτα για να κάνεις ξεκούραστο ταξίδι.
Η γυναίκα σου τη συνήθισε στο παρκάρισμα.Συνήθως οι γυναίκες έχουν πρόβλημα στο παρκάρισμα.Ενα πολυμορφικό λόγω 3 παιδιών και για προσωπική ευχαρίστηση, την αγάπη μου ένα Ghibli GT του 1999
Ναι όντως είναι ευχάριστη η Δέλτα σε εθνική και ειδικά όπως είπα το 'παιχνίδι' με το cruise control την κάνει ακόμα πιό ευχάριστη. Για το παρκάρισμα, θέλω να βάλω και αισθητήρες μπροστά αλλά επειδή δεν θέλω να γίνω 'πειραματόζωο', όποιος έβαλε και είναι ευχαριστημένος είμαι όλο αυτιά -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
απο την ημερησιαΩστόσο αν παρατηρήσει κάποιος τα αναλυτικά στοιχεία των δύο τελευταίων μηνών θα εντοπίσει πως πλέον δεν υπάρχουν τα πολύ υψηλά ποσοστά ανόδου σε καμία εταιρεία, ενώ οι εισαγωγικές με τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις του αφορούσε στις Lancia με 53,6%, Mitsubishi με 38,5%, Skoda με 19%, Smart με 14,1%, Daihatsu με 10,9% και Hyundai με 10,4.
Οι πωλήσεις των υπόλοιπων εισαγωγικών σε σχέση πάντα με τον προηγούμενο μήνα κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα, ενώ μεγαλύτερη πτώση κατέγραψαν οι Renault 55,9%, Mercedes 46,9%, BMW 45,1%, Seat 29%, Saab 27,4%, Subaru 26,6%, Volkswagen 25,8% και Audi 19,9%.Πάντως δεν ξέρω τι λένε στα στατιστικά, αυτό που ξέρω ότι από τον Απρίλιο που άρχισα να ασχολούμαι με το αυτοκίνητο λόγω αγοράς, ζήτημα είναι να έχω δει Delta στο δρόμο όσο τα δάχτυλα του ενός χεριού.....και λόγω φωτων LED δεν περνάει απαρατήρητο ακόμα και το πρωί. Σας λέω, πολύ ελάχιστα έχω δει.
πιστεύω ότι η ελληνική αγορά έχει μια αρνητική προκατάληψη, ίσως λόγω μακρόχρονης απουσίας, ίσως λόγω τιμής δεν ξέρω.
Γεγονός είναι ότι φίλος με focus που του φάνηκε παράξενο όταν του είπα ότι πήραμε Delta, όταν του το έδειξα είπε κατά λέξη: '...αμάν, η πόρτα του κλείνει πιό στιβαρά κι από το δικό μου που υποτίθεται είναι γερμανικό...'. -
Ο χρήστης Tasoik έγραψε:
απο την ημερησια
Ωστόσο αν παρατηρήσει κάποιος τα αναλυτικά στοιχεία των δύο τελευταίων μηνών θα εντοπίσει πως πλέον δεν υπάρχουν τα πολύ υψηλά ποσοστά ανόδου σε καμία εταιρεία, ενώ οι εισαγωγικές με τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις του αφορούσε στις Lancia με 53,6%, Mitsubishi με 38,5%, Skoda με 19%, Smart με 14,1%, Daihatsu με 10,9% και Hyundai με 10,4.
Οι πωλήσεις των υπόλοιπων εισαγωγικών σε σχέση πάντα με τον προηγούμενο μήνα κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα, ενώ μεγαλύτερη πτώση κατέγραψαν οι Renault 55,9%, Mercedes 46,9%, BMW 45,1%, Seat 29%, Saab 27,4%, Subaru 26,6%, Volkswagen 25,8% και Audi 19,9%.Πάντως δεν ξέρω τι λένε στα στατιστικά, αυτό που ξέρω ότι από τον Απρίλιο που άρχισα να ασχολούμαι με το αυτοκίνητο λόγω αγοράς, ζήτημα είναι να έχω δει Delta στο δρόμο όσο τα δάχτυλα του ενός χεριού.....και λόγω φωτων LED δεν περνάει απαρατήρητο ακόμα και το πρωί. Σας λέω, πολύ ελάχιστα έχω δει.
πιστεύω ότι η ελληνική αγορά έχει μια αρνητική προκατάληψη, ίσως λόγω μακρόχρονης απουσίας, ίσως λόγω τιμής δεν ξέρω.
Γεγονός είναι ότι φίλος με focus που του φάνηκε παράξενο όταν του είπα ότι πήραμε Delta, όταν του το έδειξα είπε κατά λέξη: '...αμάν, η πόρτα του κλείνει πιό στιβαρά κι από το δικό μου που υποτίθεται είναι γερμανικό...'.Ιδια ακριβώς εμπειρία έχω με το Bravo (αδερφάκια είναι ούτως ή άλλως με το Delta): 'έδωσες 18000€ για Fiat;' και απορημένο εως απορριπτικό βλέμμα. Σε επιτόπια επίδειξη όμως πέφτουν οι μασέλες τόσο από ποιότητα εσωτερικού, και γενικότερη φαινόμενη ποιότητα κατασκευής, όσο από design . Δυστυχώς, έχει πολύ δρόμο να καλύψει το Group Fiat να καλύψει μέχρι να πείσει πως έχουν αλλάξει οι εποχές και να γίνει ανταγωνιστικό στο C segment. Πιστεύω πως η καλή μαρτυρία των Bravo, Delta, Mito, ειδικά με τους καινούργιους κινητήρες 1750 TBi και τους multiair -άτους , θα βοηθήσει να αλλάξουν σημαντικά οι απόψεις του κόσμου. Πρέπει να γίνουν πολλά ακόμα πάντως...
-
Παιδιά παρότι κάτοχος VW (καθόλου ικανοποιημένος), είναι τέτοια η προκατάληψη και η αρνητικότητα πολλών Ελλήνων απέναντι στα ιταλικα αυτοκίνητα που θα περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι να αναστραφεί το κλίμα. Μακάρι η Delta να ανακάμψει και να προχωρήσει γιατί απο γερμανική αξιοπιστία έχουμε χορτάσει.
-
Σχετικα με την Delta , επειδη αν δεν κανω λαθος , εχει ημιακαμπτο , θα μπορουσε καποιος που εχει το αυτοκινητο (π.χ gatoz που κανει κ φοβερες περιγραφες δυστυχως εχω χασει τον κωδικο μου στο civinfo K μπορω μονο να βλεπω) αν εχει δει καποιο τρομερο μειονεκτημα σε σχεση με την αναρτηση γτ εχω διαβασει απειρες μπουρδες για τοσο ποσο κακος ειναι ο ημιακαμπτος , αλλα παρολαυτα βλεπω εταιριες να το χρησιμοποιουν που σημαινει οτι λογικα θα λειτουργει σωστα κ δεν θα ναι τοσο αναχρονιστικη λυση . Παρολαυτα θα ηθελα την γνωμη σας ως κατοχοι.
-
μια χαρα την κανει τη δουλεια της και ειδικα σε καλο δρομο δεν εχεις κανενα προβλημα βεβαια σε δρομο με πολλες λακουβες η σαμαρακια μπορει να μην δουλευει τοσο καλα οσο η ανεξαρτητη .δεν πρεπει να ξεχναμε ομως οτι και τα ιαπωνικα της δεκαετιας 80-90 ειχαν ανεξαρτητη αναρτηση αλλα απο κρατηματα ηταν περα βρεχει.
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Σχετικα με την Delta , επειδη αν δεν κανω λαθος , εχει ημιακαμπτο , θα μπορουσε καποιος που εχει το αυτοκινητο (π.χ gatoz που κανει κ φοβερες περιγραφες δυστυχως εχω χασει τον κωδικο μου στο civinfo K μπορω μονο να βλεπω) αν εχει δει καποιο τρομερο μειονεκτημα σε σχεση με την αναρτηση γτ εχω διαβασει απειρες μπουρδες για τοσο ποσο κακος ειναι ο ημιακαμπτος , αλλα παρολαυτα βλεπω εταιριες να το χρησιμοποιουν που σημαινει οτι λογικα θα λειτουργει σωστα κ δεν θα ναι τοσο αναχρονιστικη λυση . Παρολαυτα θα ηθελα την γνωμη σας ως κατοχοι.O ημιακαμπτος της Delta εχει νομιζω τα ιδανικοτερα settings που θα μπορουσε να φερει μικρομεσαιο οικογενειακο! Προσωπικα αν δεν το ηξερα, πιθανα θα στοιχηματιζα πως προκειται για πολλαπλων...
Lancia Delta 2008