Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μέγαρα για όλους!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μέγαρα για όλους!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    25
    65
    64
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mkiii last edited by

      Ο χρήστης sx έγραψε:
      ΜΚIII
      Γιατί βρίζεις?
      Γιατί γενικεύεις και αδικείς.
      Απάντησε ο υπεύθυνος της πίστας καταθέτοντας την προσωπική του άποψη μέσα από την προσωπική του εμπειρία!
      Εχουν κάνει χιλιάδες πράγματα οι 4τροχοί. Αν κάπου αποτύχαμε (ναι παταγωδώς) για χίλιους δύο λόγους πρέπει να ειρωνεύεσαι και να απαξιώνεις έτσι με ελαφριά καρδιά, μία προσπάθεια 35 ετών?!
      Ηρθαμε στη δουλειά σου να σου πούμε οτι λες μπούρδες?
      Μην ερχεσαι στην πίστα, μην αγοράζεις περιοδικά μας, μην συμμετέχεις στο φόρουμ αφου θέλεις να βρίσεις και αφου είμαστε άχρηστοι, αλλά μέχρις εκεί!
      Αν έχεις πρόταση και σε ενδιαφέρει ο χώρος που εργαζόμαστε, τότε κάνε και την κριτική σου και όπως έχουμε αποδείξει θα φέρει και αποτέλεσμα!

      Περί μετατροπών και βελτιώσεων τι να πω?
      Μεγάλωσα με αυτά τα άρθρα των 4Τροχών. Ισως δεν ζούσες τότε. Τα αφήσαμε συνηδειτά θεωρώντας πως ο κατασκευαστής θέλει και μπορεί καλύτερα. Το ένθετο τότε δεν μας άρεσε και για αυτό δεν ξαναδοκιμάσαμε. Αποφασίσαμε να βελτιώνουμε-μετατρέπουμε κατά περίπτωση όπως το κάναμε με το Φόκους και βέβαια θα το ξακάνουμε.

      Στρατης Χατζηπαναγιώτου

      Δε βριζω.
      Απλα με το θεμα της πιστας ειναι καλυτερα να γινει παυση σιωπη ανασκουμπωση σκεψη και μετα να μιλησετε με επιχειρηματα οχι 4ης δημοτικου αλλα επιπεδου αναλογου με τις ωραιες ιδεες που ειπωθηκαν και που ειμαι σιγουρος οτι με την πειρα σας θα τα ειχατε (εχετε) σκεφτει μεσα σε 30 λεπτα.
      Μπορει να ειστε τα φυσικα προσωπα των 4Τ αλλα εχετε δημιουργησει αναγνωστες που αισθανονται πολλες φορες 'πιο 4Τ' και απο εσας, ή τον οποιο συνεργατη που ειναι στην ομαδα σας.
      Για αυτο το λογο αυτο το υπερβολικα οξυ υφος μου, γιατι σορρυ αλλα δε μπορουμε να ακουμε παιδικοτητες. Σεβαστο να ακουγαμε οτι δεν υπαρχει χρονος ή οι απαραιτητοι ανθρωποι. Αλλα για τη βασικη κριτικη επι της πιστας μη μου πειτε οτι δεν τα εχετε σκεφτει?Δεν ειπα οτι δεν υπαρχουν ελαφρυντικα και σας εστησα στα 5 μετρα. Την αξια και την προσφορα των 4Τ την επιδοκιμαζω και ισως επρεπε να την αναφερω στο κατακριτικο ποστ μου για να μην παρεξηγηθω. Και τα περιοδικα θα τα αγοραζω οπως κανω τα τελευταια 15 χρονια.
      Μπορει να τα ειπα αγρια αλλα ολο το τοπικ στο ιδιο πνευμα κινειται.
      Και να ξερετε πως οτι και να αποφασισετε για τη πιστα, θα εχετε και εθελοντες. Δεν τα περιμενουμε ολα απο τον ουρανο ουτε τα θελουμε τσαμπα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mkiii last edited by

        α και για να μην αναλωνομαστε με τα κακεντρεχη ποστ μου, θα εκτιμουσαμε καποια στιγμη μια απαντηση επι της κριτικης και επι των προτασεων που ειπωθηκαν σε αυτο το τοπικ

        Το να επισημανω την αναταποκριση που θα εχει απο τον κοσμο μια επι της ουσιας αντιμετωπιση του θεματος 'πιστα' νομιζω ειναι περιττο ε...

        Και θεωρω καταντια να συζηταμε για το αν εχει κομπρεσερ αερα ή ενα γρυλλο η πιστα!!! Ας τον πληρωσουμε ρε αδερφε!
        Καποια πραγματα ειναι στοιχειωδη φιλοι των 4Τ...., εσεις που εχετε φαει τις πιστες με το κουταλι....
        'η μηπως να συμβιβαστουμε -με αυτο το οποιο με τη ποιοτητα σας πολεματε- οτι 'εδω ειναι ελλαδα??'

        Εχω φιλους που εχουν παει και εχουν τσαντιστει και αλλους αρκετους (και εγω) που θελουν να πανε αλλα να ξερουν οτι θα βρουν οχι μια αλανα με ασφαλτο αλλα μια ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ υποδομη.
        Αν υπαρχει υποδομη ευχαριστως να πληρωσουμε και ευχαριστως να συνεισφερουμε οπως μπορουμε.
        Σας περιμενουμε.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Εμένα με ενδιαφέρει μια φορά στο τόσο να πηγαίνω ίσως με μερικούς φίλους, να κάνουμε τις βόλτες μας να σχολιάσουμε τις οδηγικές μας ικανότητες και τι καταλάβαμε στην πίστα, να δούμε και πότε και πώς μας περνάει κάποιος πιο ικανός για να βελτιωθούμε. Και κανένα τραπεζάκι με σκιά με υγρό-στερεό στοιχειώδη ανεφοδιασμό οδηγών και παρέας ακόμα καλύτερα. Στο τέλος σύγκριση χρόνων οδηγών αυτοκινήτων συζήτηση και με άλλες παρέες κλπ. Μια φορά στο τόσο ίσως να δοκιμάσουμε και κανένα ημιαγωνιστικό λάστιχο. Νομίζω όπως ειπώθηκε πιο πάνω κάτι σαν στέκι.
          Πιστεύω ότι οι περισσότεροι φίλοι των αυτοκινήτων και υποψήφιοι πελάτες είναι σαν κι εμένα. Όπως και όσοι πάνε στα ενοικιαζόμενα κάρτ για να κάνουν την πλάκα τους, να διασκεδάσουν περνώντας ευχάριστα την ώρα τους και να μάθουν και κάτι που δεν είναι λίγοι. Οπότε μπορεί να μην αφήνω πολλά λεφτά αλλά είναι πολλοί σαν κι εμένα και αυτά που ζητάμε δεν είναι ακριβά.
          Δεν ξέρω αν τελικά αποτελώ τυπικό πελάτη στόχο της πίστας (που θα έπρεπε νομίζω παρόλο που η διοίκηση της πίστας μάλλον δεν το νομίζει ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τις επιλογές της) αλλά θα μπορούσα να δίνω 40 ευρώ για πίστα και 5 ευρώ για χρονομέτρηση και χαρτάκι στο τέλος αλλά δεν θα έδινα παραπάνω για να αγοράσω δικό μου πράμα που θα συνεργάζεται με της πίστας....κλπ κλπ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mkiii last edited by

            Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:

            Το έχω γράψει πολλές φορές σε αυτό το φόρουμ. Οι άνθρωποι δεν γουστάρουν μαζική παρουσία 'ανήσυχων' ιδιωτών στην πίστα ΤΟΥΣ (για όσο την διαχειρίζονται) και για αυτό δεν ενδιαφέρονται για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής διευκόλυνσης. Εδώ προγραμματισμένο track-day διοργάνωσε το 4Τ φόρουμ και δεν υπήρχε διαθέσιμο ούτε κομπρεσέρ αέρα.

            Το θρασύτατο υπεροπτικό στυλάκι είναι γνωστό, όπως και η στερεότυπη, έκδηλη ή υποδηλούμενη, κατάληξη του: “Δεν βλέπεις τα οδηγικά χάλια σου ρε κουλέ, ζητάς και χρονομέτρηση?»

            Προσωπικά δεν με ξενίζει το γεγονός, αφού πρόκειται για τυπική συμπεριφορά στελεχών οργανισμού που λειτουργεί σε πρακτικά μονοπωλιακό περιβάλλον και εξαρτά ελάχιστο ποσοστό των εσόδων του από την συγκεκριμένη δραστηριότητα. Ας υπάρξει κάποια στιγμή η εναλλακτική οργανωμένου αυτοκινητοδρόμιου, εύκολα προσπελάσιμου από την Αθήνα, και τότε τα ξαναλέμε.

            Μέχρι τότε ο καθένας μας μπορεί να καταλήξει στα δικά του συμπεράσματα, και να δράσει αναλόγως.

            Και ένα τελικό σχόλιο: Προσωπικά δεν ξέρω κανένα που θα τον εμπόδιζαν τα 10-15 ευρώ της διαφοράς (μεταξύ παλιάς και νέας τιμής) από το να επισκεφθεί το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, όμως ξέρω αρκετούς που επιλέγουν να μην γίνουν πελάτες του λόγω έλειψης στοιχειωδών και αυτονόητων διευκολύνσεων και υποδομών ...

            Ευτύχης

            Πεστα καλε μου ανθρωπε.
            Ενταξει εγω ειμαι ο κακοβουλος, αλλα απαντηση επι της ουσιας θα παρουμε?

            Αλλιως μετα πως να μην οδηγηθουμε σε σκεψεις οπως οι δικες σου και σε σχολια οπως τα δικα μου....
            Δεν ειπαμε να γινει πιστα F1 αλλα κατι καλυτερο απο τη σκετη ασφαλτο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mkiii last edited by

              και αυτο το
              'υπευθυνοι πιστας'
              Σωπατε ρε παιδια! Μη χ$@@%σω!!!!

              Να πω κιολας οτι δεν εχουν σχεση με αγωνες.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Δεν αναφερθηκα τυχαια πριν σε υπερυψωμενη εξεδρα που να βλεπει στην πιστα. Παρομοια κατασκευη υπαρχει σε πιστα καρτ στην επαρχια (εχω info) και πραγματικα ειναι καταπληκτικο: Καθεσαι σε τραπεζακι σε σκια, με τη παρεα σου και το καφεδακι σου, εχεις θεα ολη τη πιστα (λογικο), και πραγματικα το ευχαριστιεσαι. Φυσικα αποκλειεται να μη μπεις στο πειρασμο να μπεις να κανεις μερικους γυρους και εσυ...

                Ακομη ομως και να μη μπεις ειναι σιγουρο οτι θα απολαυσεις θεαμα (με την καλη εννοια ετσι?)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  mkiii τα εχεις παρει στο κρανιο

                  ας ηρεμησουμε λιγακι. Πρεπει ομως και οι συντακτες να σταματησουν να ειναι τοσο κακοπροεραιτοι και καχυποπτοι, ειπαμε στο ιδιο στρατοπεδο ειμαστε, το ιδιο πραγμα αγαπαμε

                  Διαβαστε, ακουστε, σχολιαστε.
                  Αμα θελαμε το 'κακο' της πιστας, δε θα ειχαμε γραψει τοσα πραγματα εδω μεσα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Επειδή κάποιοι φίλοι συνφορουμιστές αναφέρθηκαν σε προηγούμενες δημοσιεύσεις μου θα ήθελα να διευκρινήσω ένα δυο πράγματα:

                    Για μένα είναι προφανές ότι η διοίκηση του αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων δεν ενδιαφέρεται για την μαζική προσέλκυση ενθουσιωδών ιδιωτών σε αυτό, αφού το οποιοδήποτε ατύχημα ή επιδεικτική συμπεριφορά εντός πίστας θα έβλαπτε τόσο σε επίπεδο εντυπώσεων όσο και σε επίπεδο ουσίας τις σταθερές και περισσότερο κερδοφόρες επιχειρηματικά δραστηριότητες του αυτοκινητοδρόμιου (τα σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης και την παραχώρηση του χώρου για εταιρικές εκδηλώσεις δηλαδή).

                    Επιπρόσθετα λόγω του λυσσώδους ανταγωνισμού μεταξύ των περιοδικών αυτοκινήτου και των συναφών “διαπλεκομένων” οι οποιαδήποτε άτυχη στιγμή κάποιου ιδιώτη στα Μέγαρα θα τύχαινε, πιστεύω, μεγάλης δημοσιογραφικής κάλυψης (τόσο τηλεοπτικής όσο και έντυπης) και θα οδηγούσε με βεβαιότητα σε απόπειρα δυσφήμησης, πέραν των δραστηριοτήτων του αυτοκινητοδρομίου, και των 4Τροχών.

                    Ο ουσιαστικός λόγος λοιπόν, της μη διάθεσης υπηρεσίας χρονομέτρησης πιστεύω πώς είναι η, βάσιμη δυστηχώς, εικασία ότι αυτή θα προσέλκυε κατά κύριο λόγο επιθετικούς οδηγούς και θα δημιουργούσε προΰποθέσεις ανταγωνισμού και ψυχολογία άγριας κόντρας εντός πίστας πράγμα που συνεπάγεται μεγάλο ρίσκο σοβαρού ατυχήματος.

                    Νομίζω ότι η επιχειρηματολογία του IVAN σε ότι αφορά το οικονομικό σκέλος δεν ευσταθεί αφού με ένα κόστος της τάξης των 2500 ευρώ τα μέγαρα θα μπορούσαν να έχουν αποκτήσει 4-5 entry-level μαγνητικά ή υπέρυθρα συστήματα ατομικής χρονομέτρησης (πχ Alfano Fun ή AIM Mychron Light MCL) τα οποία θα μπορούσαν να νοικιάζονται με 10-15 ευρώ σε όσους ενδιαφέρονται. To κόστος της επένδυσης δεν είναι τόσο υψηλό και θα αποσβένονταν σε χρονικό διάστημα λίγων μηνών πιστεύω.

                    Κατά τα άλλα νομίζω ότι οι αντεγκλήσεις και η οξύτητα δεν είναι καθόλου παραγωγικές στην φάση αυτή. Και σε αυτό συμπεριλαμβάνω τόσο την δική μου επιθετική απάντηση στην αρχική, εριστική πιστεύω, τοποθέτηση του IVAN (“εκεί που μας χρωστούσανε μας πήραν και το βόδι” κτλ) όσο και σε όσα ανάλογου ύφους ακολούθησαν από άλλους φίλους συνφορουμιστές.

                    Πάντως αν τελικά οι ΤΕ δεν προχωρήσουν σε προμήθεια συστημάτων χρονομέτρησης θα μπορούσαμε όσοι ενδιαφερόμαστε να το κάνουμε μόνοι μας, καταλήγοντας σε έναν συγκεκριμένο υπέρυθρο τύπο ώστε στα track days να μην χρειάζεται ο καθένας μας να στήνει τον δικό του πομπό υπερύθρων. Ίσως μάλιστα αν προχωρούσαμε σε μαζική αγορά να πετυχαίναμε και λίγο καλύτερη τιμή.

                    Ευτύχης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kpsig moderator last edited by

                      Πολύ σωστά όλα αυτά που λες ειδικά για το θέμα της χρονομέτρησης.

                      Είναι όντως έτσι? Τι λένε sx και ivan?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mkiii last edited by

                        Ο φιλος 'ebotonakis' εδωσε μια διασταση που δεν ειχα σκεφτει και επιτελους ΜΙΑ λογικη εξηγηση!!!!

                        Οκ εγω τα πηρα οντως στο κρανιο, αλλα πως να μην τα παρω οταν εδω και παρα πολυ καιρο που παρακολουθω το θεμα αυτο σε διαφορα τοπικ, ή δε θα λενε τιποτα για την ταμπακιερα ή θα λενε χαζομαρες.
                        Ε οχι δεν το δεχομαι αυτο απο τους ανθρωπους που φτιαχνουν το περιοδικο που αγαπαω!
                        Εγω δεν γκρινιαξα σαν κακομαθημενο να πω 'φερτε μια σουπερ πιστα τωρα!'
                        Ειμαι προθυμος κ λυση να βρουμε ( αν και τις ξερουν) και να βοηθησω ενεργα...
                        Αλλα τουλαχιστο αν για Χ, Ψ λογους δεν θελουν να κανουν κατι καλυτερα να σιωπησουν παρα να εκτιθονται...

                        Οσο για τον υπευθυνο πιστας....τι να πω ρε παιδια...
                        Μιλαει μονος του...
                        Ευτυχως μεσα μου δεν τον εχω συνδεσει με τους 4Τ οποτε δε με νοιαζει και πολυ για τον τροπο που αντιμετωπιζει το θεμα.
                        Οι υπολοιποι 4Τ ομως??....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:

                          Κατά τα άλλα νομίζω ότι οι αντεγκλήσεις και η οξύτητα δεν είναι καθόλου παραγωγικές στην φάση αυτή. Και σε αυτό συμπεριλαμβάνω τόσο την δική μου επιθετική απάντηση στην αρχική, εριστική πιστεύω, τοποθέτηση του IVAN (“εκεί που μας χρωστούσανε μας πήραν και το βόδι” κτλ) όσο και σε όσα ανάλογου ύφους ακολούθησαν από άλλους φίλους συνφορουμιστές.

                          Σωστά. Τώρα που ηρεμήααμε όλοι , μπορεί να γίνει ουσιαστικός διάλογος.
                          Ετσι mkiii ;;;

                          Πάντως αν τελικά οι ΤΕ δεν προχωρήσουν σε προμήθεια συστημάτων χρονομέτρησης θα μπορούσαμε όσοι ενδιαφερόμαστε να το κάνουμε μόνοι μας, καταλήγοντας σε έναν συγκεκριμένο υπέρυθρο τύπο ώστε στα track days να μην χρειάζεται ο καθένας μας να στήνει τον δικό του πομπό υπερύθρων. Ίσως μάλιστα αν προχωρούσαμε σε μαζική αγορά να πετυχαίναμε και λίγο καλύτερη τιμή.

                          Αυτό πρέπει να συζητηθεί σε επόμενο TD , πάντως είμαι μέσα από τώρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bagus last edited by

                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                            Πάντως αν τελικά οι ΤΕ δεν προχωρήσουν σε προμήθεια συστημάτων χρονομέτρησης θα μπορούσαμε όσοι ενδιαφερόμαστε να το κάνουμε μόνοι μας, καταλήγοντας σε έναν συγκεκριμένο υπέρυθρο τύπο ώστε στα track days να μην χρειάζεται ο καθένας μας να στήνει τον δικό του πομπό υπερύθρων. Ίσως μάλιστα αν προχωρούσαμε σε μαζική αγορά να πετυχαίναμε και λίγο καλύτερη τιμή.

                            Αυτό πρέπει να συζητηθεί σε επόμενο TD , πάντως είμαι μέσα από τώρα.

                            Αν το κοστος ειναι σε λογικα επιπεδα,μεσα κ εγω.
                            Εχει κανενας υπ'οψην τιμες???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                              Αν το κοστος ειναι σε λογικα επιπεδα,μεσα κ εγω.
                              Εχει κανενας υπ'οψην τιμες???

                              Στη 2η σελίδα του θέματος έχω βάλει κάποια links όπως και ο Ευτύχης.
                              Οι τιμές ξεκινάνε από 200 ε περίπου ............ ας περιμένουμε όμως μιά απάντηση από τους εκπροσώπους της πίστας , μπορεί να υπάρξει κάτι σε ένα λογικό χρονικό διάστημα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                speedaddict last edited by

                                Το θεμα χρονομετρησης τελικα ειναι ΤΟΣΟ σημαντικο???Παμε για να μαθουμε, κ να διασκεδασουμε κ μετα οι χρονοι.Χαθηκε δηλ ο φιλος με το χρονομετρο απ εξω?Ξερω δεν ειναι η απολυτη ακριβεια αλλα παιζει στα 1-2 δεκατα.Δεν ειναι κ ασχημα ετσι.
                                Στην πιστα καρτ συνηθως εχει μια μαγνητικη γραμμη κ αν εχεις οργανο βλεπεις τους χρονους σου.Νομιζω βεβαια οτι στο Καρτοδρομιο σου δινει κ αισθητηρα αν το ζητησεις κ εννοειται πληρωσεις.
                                Θα μου πειτε τι γινεται αν θελει να οργανωθει ενα Τrack day???Ε οπως κ στους αγωνες καποια λεσχη εχει τους αισθητηρες, οποτε γιατι οχι να νοικιαστει το συστημα κ γι αυτο το γεγονος.Καλη θεληση να υπαρχει κ ολα θα γινουν.Τα 40ευρω ειναι καλη τιμη.Για καρτ πληρωνουμε 15-20 Ευρω.Αναλογικα ειναι καλη τιμη πιστευω.

                                 Φιλικα, Ζερβος Δημητρης.
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης Speedaddict έγραψε:
                                  Το θεμα χρονομετρησης τελικα ειναι ΤΟΣΟ σημαντικο???Παμε για να μαθουμε, κ να διασκεδασουμε κ μετα οι χρονοι.Χαθηκε δηλ ο φιλος με το χρονομετρο απ εξω?Ξερω δεν ειναι η απολυτη ακριβεια αλλα παιζει στα 1-2 δεκατα.Δεν ειναι κ ασχημα ετσι.
                                  Στην πιστα καρτ συνηθως εχει μια μαγνητικη γραμμη κ αν εχεις οργανο βλεπεις τους χρονους σου.Νομιζω βεβαια οτι στο Καρτοδρομιο σου δινει κ αισθητηρα αν το ζητησεις κ εννοειται πληρωσεις.
                                  Θα μου πειτε τι γινεται αν θελει να οργανωθει ενα Τrack day???Ε οπως κ στους αγωνες καποια λεσχη εχει τους αισθητηρες, οποτε γιατι οχι να νοικιαστει το συστημα κ γι αυτο το γεγονος.Καλη θεληση να υπαρχει κ ολα θα γινουν.Τα 40ευρω ειναι καλη τιμη.Για καρτ πληρωνουμε 15-20 Ευρω.Αναλογικα ειναι καλη τιμη πιστευω.

                                  Φιλικα, Ζερβος Δημητρης.
                                  

                                  Eτσι που το θέτεις έχεις δίκιο !!
                                  Πρώτα απ'όλα η διασκέδαση
                                  Απλώς είναι ένα εξτρά βοήθημα , αφού καταγράφοντας τους χρόνους σου μαθαίνεις πιό εύκολα και τελικά έχει μεγαλύτερο ενδοιαφέρον.
                                  Οσο γιά την τιμή σαφώς και είναι πολύ καλή !!!
                                  Δεν θα με χάλαγε όμως να πλήρωνα κάτι παραπάνω γιά τη χρονομέτρηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mkiii last edited by

                                    προσωπικα παντως, θα περιμενω απαντηση απο τους 'γονεις' και ιδιοκτητες της πιστας δηλαδη τους 4τροχους.
                                    Μπορει εγω να τα πα αγαρμπα, αλλα υπηρξαν και αλλοι που τα εθεσαν πιο κομψα και τους πεταξαν το γαντι, περιμενοντας απαντηση σε συγκεκριμενα ζητηματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Εχω την εντύπωση (και αυτό ίσως έχει σημασία για τη συζήτησή μας) πως οι 4Τ ΔΕΝ είναι ιδιοκτήτες της πίστας. Εχουν το management και ίσως και ένα μειοψηφικό πακέτο μετοχών, αλλά νομίζω πως ιδιοκτήτης εξακολουθεί να είναι ο Σ. Αναστασιάδης (αν θυμάμαι καλά).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mkiii last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        Εχω την εντύπωση (και αυτό ίσως έχει σημασία για τη συζήτησή μας) πως οι 4Τ ΔΕΝ είναι ιδιοκτήτες της πίστας. Εχουν το management και ίσως και ένα μειοψηφικό πακέτο μετοχών, αλλά νομίζω πως ιδιοκτήτης εξακολουθεί να είναι ο Σ. Αναστασιάδης (αν θυμάμαι καλά).

                                        α κατι σαν να ξεκαθαριζει λοιπον....
                                        Φιλε να nass ολα εχουν σημασια. Να ξερουμε που απευθυνομαστε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          staz last edited by

                                          Στην πίστα πηγαίνεις στην αρχή για να μάθεις τα όρια του αυτοκινήτου σου,για να κάνεις πράγματα που δεν θα έκανες στους δημόσιους δρόμους(π.χ. να πάρεις μια στροφή στο όριο),και φυσικά για την διασκέδαση.Από εκεί και μετά,αν 'κολλήσεις',και έχεις την οικονομική άνεση,αρχίζεις να ψάχνεσαι,να ζητάς το κάτι παραπάνω,το οποιό είναι το κατέβασμα των γύρων ή και κάποια υποτυπώδη 'κοντρά' με άλλους οδηγούς.Για να γίνει αυτό πρέπει να αρχίσεις να σκαλίζεις το αυτοκίνητο σου(αμορτισέρ,καμπερ,τοε,λάστιχα,μπάρες κτλ).Το θέμα είναι πως θα δείς το απότέλεσμα των αλλαγών που θα κάνεις,οποτέ η αυτόματη χρονομέτρηση είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ililias last edited by

                                            Ήμουν χθες Μέγαρα, τι γίνεται, μεγαλώνει η πίστα; Καλόοοοοο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr