-
Ο χρήστης christar έγραψε:
Και να κανω μια ακομα ερωτηση:
Αν υποθεσουμε οτι μου αλλαζουν τον κινητηρα.Θα μπορουσα να δωσω την διαφορα που εχει ο 1600 ή καποιος αλλος μεγαλυτερος κινητηρας; Ειναι δηλαδη μεγάλη η μετατροπή; Δεν εννοω φρενα - αναρτησεις κλπ.Μιλαω μονο για να δουλεψει το αυτοκινητο με αλλον κινητηρα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δώσε το και παρε κάτι άλλο!!! ούτε καν να το σκέφτεσαι!! Είσαι Γκολφα΄κιας από ότι βλέπω....
-
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για λιπαντικά στα Αγγλικά .
http://www.exclusive-auto.net/articles/general/engineoil2.html -
Απάντηση από την Valvoline Europe σε μια ερώτησή μου σχετικά με διαφορές στο είδος του λιπαντικού(ιξώδες) ανάμεσα σε Αμερικανικά και Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.
Σημ. στην Αμερική χρησιμοποιούν σχεδόν αποκλειστικά 5W30 και 10W30.Dear Mr. Kariotis,
Thank you for your E-mail.
The American engines are build in such a way
that there will be less stress on the oil than in
European engines.
They have big slow running engines, and we
have small fast running engines.
Further more, they drive slower than we and
they drive long straight roads, and we are
constantly driving in cities etc.
Still the latest European engines also drive
on thinner oils, like 5W-30 or 0W-30.
This is possible because nowadays we are
using synthetic base oils and better additive
systems.
Further more, the latest engine f.i. of Volkswagen
are build in such a way that they can handle thin
oils.
** From field practice, I have noticed that these new
engines with their thin oils are consuming a lot of
oil. (VW allows 1litre on 1000 km.)**
Another thing is that many of these viscosities are
just a commercial thing and are technically spoken
not necessary.
Hope this helps a little.
Kind regards,
Arie de Graaf
Valvoline Europe -
Δώσε το και παρε κάτι άλλο!!! ούτε καν να το σκέφτεσαι!! Είσαι Γκολφα΄κιας από ότι βλέπω...
Ο μαζοχισμος ειναι κατι ανθρωπινο...
Η αληθεια ειναι οτι το αυτοκινητο το χρωσταω. Δεν λεω ομως, μου αρεσει σαν αυτοκινητο και σε μια GTI εκδοση μπορει να το ξαναπαιρνα.
Παντως για την ιστορια ειμαι περισσοτερο BMWακιας[/quote] -
Another thing is that many of these viscosities are
just a commercial thing and are technically spoken
not necessary.Βοηθεια αν γινεται με τη λεξη viscocities;
-
Ο χρήστης christar έγραψε:
Another thing is that many of these viscosities are
just a commercial thing and are technically spoken
not necessary.Βοηθεια αν γινεται με τη λεξη viscocities;
Ιξώδες....τα χαρακτηριστικά του λιπαντικού κυρίως σε σχέση με τις ανώτατες και κατώτατες θερμοκρασίες που λειτουργεί απροβληματιστα!
-
Ο χρήστης christar έγραψε:
Another thing is that many of these viscosities are
just a commercial thing and are technically spoken
not necessary.Βοηθεια αν γινεται με τη λεξη viscocities;
Ιξώδες είναι το αντίστροφο της ρευστότητας. Δείχνει πόσο παχύρευστο είναι ένα υγρό. Όσο πιο μεγάλο είναι, τόσο λιγότερο ρέει το υγρό. Μεταβάλλεται με την θερμοκρασία (μειώνεται με την αύξηση και αυξάνεται με την μείωση της θερμοκρασίας). Είναι βασικό χαρακτηριστικό των υγρών. Αν θυμάμαι καλά, ιξώδες ίσο με 1 έχει το νερό σε κανονικές συνθήκες (κάποια επιβεβαίωση από κάποιον ; )
Αυτό που γράφει ο υπεύθυνος της Valvoline, είναι ακατανόητο σε πρώτη ανάγνωση (από εμένα) Δηλαδή εννοεί ότι όλα τα λάδια έχουν πάνω-κάτω το ίδιο ιξώδες και δεν έχει πρακτικά σημασία τι διαλέγεις;
-
Yποθέτω οτι αναφέρεται στα 0W30 ,5W30 και ίσως στα 0W40 δηλ στα thinner oils
-
Εγώ,ως γνωστόν στους τακτικούς του forum,είμαι κάτοχος Golf V 1,4 75 hp και εδω και τρείς μήνες έχω κάνει 2100 χλμ,με το 60% αυτών μέσα στην πόλη σε αντίξοες συνθήκες (μικρές ταχύτητες και μικροδιαδρομές,όπου ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί καλά καλά).
Σήμερα έλεγξα τη στάθμη λαδιού και ήταν στο άνω σημείο του 'σαγρέ' της βέργας-δείκτη.
Επειδή το μοτέρ είναι ίδιο,πιστεύω οτι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στο φιλο μας τον christar,γι'αυτό και πρέπει να απαιτήσει αλλαγή ή επισκευή του μοτέρ! -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Αυτό που γράφει ο υπεύθυνος της Valvoline, είναι ακατανόητο σε πρώτη ανάγνωση (από εμένα) Δηλαδή εννοεί ότι όλα τα λάδια έχουν πάνω-κάτω το ίδιο ιξώδες και δεν έχει πρακτικά σημασία τι διαλέγεις;
Ετσι ειναι.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αυτό που γράφει ο υπεύθυνος της Valvoline, είναι ακατανόητο σε πρώτη ανάγνωση (από εμένα) Δηλαδή εννοεί ότι όλα τα λάδια έχουν πάνω-κάτω το ίδιο ιξώδες και δεν έχει πρακτικά σημασία τι διαλέγεις;
Αυτό που λέει ο υπεύθυνος της Valvoline είναι οτι στην Αμερική τα αυτοκίνητα δεν ζορίζονται γι 'αυτό και μπορούν να χρησιμοποιούν λεπτόρευστα λάδια 5W30, 10W30, 0W30, 5W20.
Στην Ευρώπη αντίθετα χρησιοποιούμε μικρούς κινητήρες οι οποίοι καταπονούνται περισσότερο. Για αυτό το λόγο προτιμόνται τα 10W40 ,5W40
10W60 .
Αυτό μέχρι πρόσφατα μια που με τη χρήση συνθετικών πρώτων υλών στα λιπαντικά και την πρόοδο στην μεταλλουργία=κατασκευή κινητήρων μερικές εταιρίες όπως η VW κατασκευάζουν κινητήρες που αντέχουν στη σκληρή χρήση με λεπτόρευστα λιπαντικά(τα οποία μειώνων τις εσωτερικές τριβές στον κινητήρα μειώνοντας έτσι και την κατανάλωση καυσίμου 1-2%)
Το πρόβλημά τους όμως βρίσκεται στην μεγάλη κατανάλωση λαδιού. -
Ο χρήστης christar έγραψε:
Και να κανω μια ακομα ερωτηση:
Αν υποθεσουμε οτι μου αλλαζουν τον κινητηρα.Θα μπορουσα να δωσω την διαφορα που εχει ο 1600 ή καποιος αλλος μεγαλυτερος κινητηρας; Ειναι δηλαδη μεγάλη η μετατροπή; Δεν εννοω φρενα - αναρτησεις κλπ.Μιλαω μονο για να δουλεψει το αυτοκινητο με αλλον κινητηρα.Μηπως καποιος μπορει να βοηθησει σε αυτο; G60 εσυ μπορεις;
-
Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
Οι ιάπωνες είναι , σου αρέσει ή όχι, πρωτοπόροι σε θέματα ποιότηταςΘα το δεχόμουνα ως πιο σωστό αν λέγαμε ότι οι Ιάπωνες είναι πρωτοπόροι σε θέματα ελέγχου ποιότητας (quality control=qc) και όχι ποιότητας σκέτο. Θεωρώ ότι οι Ιάπωνες υστερούν λίγο σε ποιότητα σε σχέση με τους γερμανούς. Λόγω καλύτερου qc όμως προσφέρουν μεγαλύτερη αξιοπιστία και σταθερότητα της ποιότητας σε όλα τα αυτοκίνητά τους ενώ οι Ευρωπαίοι όχι οπότε μπορεί να σου βγάλει προβληματάκια.....
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Ας μαθουν να φτιαχνουν πρωτα αυτοκινητα ενσωματονωντας ταυτοχρονα και τις αναλογες αποδοσεις στα αυτοκινητα τους σε θεματα αναρτησεων-φρενων-τιμονι ΚΑΙ κινητηρων και μετα το συζηταμε
Mε ενα **Νissan 350Z **σε καλυπτω..??
Εισαι ισοπεδωτικος φιλε μου...βγαλε τις παρωπιδες επιτελους..!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ας μαθουν να φτιαχνουν πρωτα αυτοκινητα ενσωματώνοντας ταυτοχρονα και τις αναλογες αποδοσεις στα αυτοκινητα τους σε θεματα αναρτησεων-φρενων-τιμονι ΚΑΙ κινητηρων και μετα το συζηταμε
Mε ενα **Νissan 350Z **σε καλυπτω..??
Εισαι ισοπεδωτικος φιλε μου...βγαλε τις παρωπιδες επιτελους..!Civic R και οι εκδόσεις Integra της Honda καθώς και το εκπληκτικό NSX και βέβαια Skyline από Nissan, EVO από Mitsubishi, διάφορα από Subaru κλπ.
Άμα θέλουν μπορούν απλά η ανάγκη για τέτοια αυτοκίνητα είναι σχετικά μικρή οπότε και η παραγωγή ανάλογη και βέβαια με το μέγεθος της ελληνικής αγοράς δεν μπορούμε να απαιτήσουμε και πολλά....
Υστερούν βέβαια σε αισθητική για τα Ευρωπαϊκά μας μάτια αλλά έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς τα τμήματα σχεδίασης των εταιρειών σε Ευρώπη και Καλιφόρνια κλπ. -
Ακόμα και στην αισθητική εάν θέλουν μπορούν, όπως mx-5 mk1-mk2-mk2.5, RX-7, RX-8, Mazda 6, 323F, Celica, Supra,civic (το προηγούμενο) crx κ.τ.λ.
-
ΛΑΔΙ 0W-30?
Νά τι λέει το manual του δικού μου αυτοκινήτου (Hyundai SantaFe 2.7)
http://www.hmaservice.com/webtech/iinde ... _394886963
0W-30 δεν το προτείνει καν. Το πιο κοντινό είναι το 5W-30, το οποίο το έχει για θερμοκρασίες περιβάλλοντος απο 10 βαθμούς και κάτω (αν καταλαβαίνω σωστά το διάγραμα) και έχει την προειδοποίηση: Restricted by driving condition and enviroment. Συνεπώς δεν είναι για πολλά-πολλά. Πόσο μάλιστα ένα λάδι 0W-30.
-
Λάθος...onyx !
Δεν έχεις ακούσεις τα προβλήματα της Μ-Β; όπου οι ιάπωνες δεν έχουν πρόβλημα κόστους, δεν τους φτάνει κανείς σε ποιότητα.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Τωρα για αξιπιστια των ιαπωνικων, ασε μπουχτησαμε με την ιδια καραμελλα.Γερο ειναι και το τρακτερ του θειου μου.Ας μαθουν να φτιαχνουν πρωτα αυτοκινητα ενσωματονωντας ταυτοχρονα και τις αναλογες αποδοσεις στα αυτοκινητα τους σε θεματα αναρτησεων-φρενων-τιμονι ΚΑΙ κινητηρων και μετα το συζηταμεΓια να λέμε τα σύκα-σύκα, τα Golf/Polo και γενικά όλα του Group VAG δέν είναι υπόδειγμα στριφτερών αυτοκινήτων.
-
Το παλικαρι εχει προβλημα και εμεις καναμε το τοπικ πολεμο 'Γερμανιας-Japan'.....
HELP!!! Άλλο ενα GOLF IV που καίει λάδια.ΠΟΛΛΑ!!!