-
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Ή μήπως κάποιοι πουλάνε πολύ ακριβά στην Ελλάδα....
Ψάξτε για τιμές σε άλλες χώρες και θα καταλάβετε τι εννοώ. Δεν είναι το S40 φτηνό απλά οι άλλες δύο (Honda και Toyota) έχουν χάσει το μέτρο. Υπερτιμολογούν μέτρια αυτοκίνητα με μόνη δικαιολογία το όνομα που έχουν στην αγορά σχετικά με την αξιοπιστία τους (και αυτό σχετικό είναι). Λες θα τα κρατήσουμε 15 χρόνια (μέχρι τότε ΟΛΑ βγάζουν ζημιές) ή το μόνο που μας νοιάζει είναι ένα μοτέρ.
Δυστυχώς ο έλληνας καταναλωτής επιβραβεύει τέτοιες συμπεριφορές πέφτοντας θύμα στερεοτύπων.Θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου εδώ. Πράγματι η Honda είναι πανάκριβη και η Toyota απλά ακριβή. Όμως πολύς κόσμος κρατάει το αυτοκίνητο του για 15 χρόνια και τα πολύ ποιοτικά (και αγορασμενά πανάκριβα ως καινουρια) αυτοκίνητα δεν βγάζουνε τίποτα σοβαρό. Παράδειγμα, το Xedos 6 του πατέρα μου αγορασμένο καινούριο το 1993 με πάνω απο 200,000 χιλιόμετρα σήμερα. Άλλαξε μόνο μπιλιοφόρους και κάποια στιγμή θα χρειαστεί αντλία βενζίνης γιατί κάνει διακοπές με άδειο ρεζερβουάρ. Κατά τα άλλα έχει ακόμα τα μαμίσια αμορτισέρ πάνω και δεν είναι εντελώς βάρκα (σίγουρα είναι πολύ κουρασμένα όμως). Τό ίδιο ισχύει και για τον συμπλέκτη (το Focus μου έμεινε από συμπλέκτη στα 120,000 χιλιόμετρα), ενώ το μοτέρ (1600 κυβικά με 115 άλογα από τότε και κόφτη στις 7400 στροφές που τον φτάνει συχνά πυκνά!!!) είναι σαν καινούριο. Από τριγμούς πολύ λίγα πράγματα αν και έφαγε μια γερή στούκα πριν μερικά χρόνια (άρπαξε και λίγο σασί να φανταστείς... τόσο γερή ήταν). Μετά από όλα αυτά δεν αναρρωτιέμαι γιατί τότε κόστιζε 1,5 εκατομμύριο πιο πολύ από την ανταγωνιστική BMW 316. Οπότε καμιά φορά τα στερεότυπα ισχύουν (όχι πάντα βέβαια).
-
σκέψου όμως ότι έδωσες 1.500.000 δρχ πριν 16 χρόνια... τα οποία με κάτι χονδρικούς υπολογισμούς (μέσο επιτόκιο 15ετίας 8%, πχ είχε 17% το 1993, 8% το 1999), βγαίνουν 15k ευρώ
δλδ. μόνο με τη διαφορά θα αγόραζες (αν δεν τα είχες παίξει χρηματιστήριο )σήμερα ένα punto tjet και μάλλον θα πούλαγες και ευκολότερα το 316i απ'ότι το xedos..
-
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Υπερτιμολογούν μέτρια αυτοκίνητα με μόνη δικαιολογία το όνομα που έχουν στην αγορά σχετικά με την αξιοπιστία τους (και αυτό σχετικό είναι). Λες θα τα κρατήσουμε 15 χρόνια (μέχρι τότε ΟΛΑ βγάζουν ζημιές) ή το μόνο που μας νοιάζει είναι ένα μοτέρ.
Δυστυχώς ο έλληνας καταναλωτής επιβραβεύει τέτοιες συμπεριφορές πέφτοντας θύμα στερεοτύπων.Δεν το καταλαβαίνω αυτό.Επειδή κάποια αυτοκίνητα βγαίνουν αξιόπιστα και μάλιστα
για αρκετά χρόνια,πρέπει οπωσδήποτε να τα βγάλουμε,κατα δημόσια κιόλας ετυμηγορία,
χρέπια?Είναι δηλαδή η Corolla και το Civic μέτρια αυτοκίνητα?? Απο πότε ? Και ...που ακριβώς πάσχουνε γιατρέ μου??
ΥΓ Αυτή η καραμέλα με το ΟΛΑ βγάζουν προβλήματα,καλό θα είναι να σταματήσει.
Προσωπικά,δεν μπορώ να το αποδεχτώ,καθώς και με Corolla (διάφορα αυτοκίνητα)
Yaris (mk1,mk2) και με Avensis και και... δεν βίωσα/παρατήρησα επισκέψεις στο
συνεργείο περαν του προκαθορισμένου.Άλλο να παίζεις με τις πιθανότητες,κι άλλο να
γίνεσαι απόλυτος.ΥΓ 2 Κι εγώ,μετά απο χρόνια (παρότι νεούδι ακόμα ) επέλεξα Ford για επόμενο
μου αυτοκίνητο.Όχι γιατι τα γιαπωνέζικα είναι χρέπια ή δεν αντέχουνε ή είναι μπλέ
με μωβ μουσούδες κλπα κλπα, απλά γιατί αυτό γούσταρα απο οδήγηση/αίσθηση.
Τόσο απλά. -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
σκέψου όμως ότι έδωσες 1.500.000 δρχ πριν 16 χρόνια... τα οποία με κάτι χονδρικούς υπολογισμούς (μέσο επιτόκιο 15ετίας 8%, πχ είχε 17% το 1993, 8% το 1999), βγαίνουν 15k ευρώδλδ. μόνο με τη διαφορά θα αγόραζες (αν δεν τα είχες παίξει χρηματιστήριο )σήμερα ένα punto tjet και μάλλον θα πούλαγες και ευκολότερα το 316i απ'ότι το xedos..
Φίλτατε Saxo, αν το βλέπαμε καθαρά οικονομοτεχνικά θα οδηγούσαμε μεταχειρισμένα, γιατί αυτά έχουν ήδη απαξιωθεί και ως παλιότερα έχουν φτηνότερα ανταλακτικα (και ιμιτασιόν βάζεις άμα λάχει και δε σε νοιάζει). Δεν είναι όμως έτσι, τουλάχιστον για εμάς τους βενζινικέφαλους. Για εμάς τα αυτοκίνητα είναι τα παιχνίδια μας. Και έτσι θέλουμε το καλύτερο παιχνιδι (βάση των δικών μας προσωπικών κριτηρίων) που μπορεί να σηκώσει η τσέπη μας. Ποτέ δεν άγόρασα αυτοκίνητο σκεφτόμενος την μεταπώληση. Αυτό που θέλω είναι για όσα χρόνια το έχω (3,4...14) να χαίρομαι όταν το βλέπω και κυρίως όταν το οδηγώ. Τι να την κάνω την 316 του 93 (Ε36) με τα 100 ψωφάλογα του 8βάλβιδου που ήταν 2 δεύτερα πιο αργή στα 100 από το Xedos και 15 χλμ κάτω σε τελική και ας έχει και μεταπώληση; Εδώ δεν είχε καν δίσκους πίσω... άσε που ήταν ένα παραλληλόγραμμο κουτί με ρόδες. Το επόμενο μου αυτοκίνητο θα αγοραστεί με τα ίδια κριτίρια (Scirocco )... όσο για το Focus... σκοπεύω να το κρατήσω και αυτό και να του πιώ το αίμα και όσο πάει.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Δεν το καταλαβαίνω αυτό.Επειδή κάποια αυτοκίνητα βγαίνουν αξιόπιστα και μάλιστα
για αρκετά χρόνια,πρέπει οπωσδήποτε να τα βγάλουμε,κατα δημόσια κιόλας ετυμηγορία,
χρέπια?Είναι δηλαδή η Corolla και το Civic μέτρια αυτοκίνητα?? Απο πότε ? Και ...που ακριβώς πάσχουνε γιατρέ μου??
ΥΓ Αυτή η καραμέλα με το ΟΛΑ βγάζουν προβλήματα,καλό θα είναι να σταματήσει.
Προσωπικά,δεν μπορώ να το αποδεχτώ,καθώς και με Corolla (διάφορα αυτοκίνητα)
Yaris (mk1,mk2) και με Avensis και και... δεν βίωσα/παρατήρησα επισκέψεις στο
συνεργείο περαν του προκαθορισμένου.Άλλο να παίζεις με τις πιθανότητες,κι άλλο να
γίνεσαι απόλυτος.ΥΓ 2 Κι εγώ,μετά απο χρόνια (παρότι νεούδι ακόμα ) επέλεξα Ford για επόμενο
μου αυτοκίνητο.Όχι γιατι τα γιαπωνέζικα είναι χρέπια ή δεν αντέχουνε ή είναι μπλέ
με μωβ μουσούδες κλπα κλπα, απλά γιατί αυτό γούσταρα απο οδήγηση/αίσθηση.
Τόσο απλά.Τα Civic και Corolla είναι μέτρια από ποιότητα, οδική συμπεριφορά και με κριτήριο αξίας/τιμής. Επίσης προς τούτο απάντησες μόνος σου με το ΥΓ 2 :''απλά γιατί αυτό γούσταρα απο οδήγηση/αίσθηση.''. Είχα Ford και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και είναι αυτό που δεν έχουν τα γιαπωνέζικα μαζικής παραγωγής.
Το ΟΛΑ το παρεξήγησες αναφέρομαι στο 15 χρόνια κατοχής ενός αυτοκινήτου. Σίγουρα μέχρι τότε κάτι θα βγάλει. Γενικά συμφωνώ ότι στον τομέα αξιοπιστίας ο Ιάπωνας δίνει κάτι παραπάνω (έχω σχετική πείρα) απλά πιστεύω ότι την παραπληρώνουμε ακριβά ενώ σε άλλους τομείς τα αυτοκίνητα τους υπολείπονται από τα **αντίστοιχης τιμής **ευρωπαϊκά.
Απόψεις είναι όλες και είναι σεβαστές. Από την άλλη πιστεύω ότι είναι και θέμα προτεραιοτήτων αλλά κυρίως τι γουστάρει ο καθένας όπως έγραψα νωρίτερα για το θέμα.
-
O καθένας κρίνει με βάση της εμπειρίες που έχει από συγκεκριμένα δικά του αυτοκίνητα ή κοντινών του προσώπων. Προσωπικά αποφεύγω να ακούω θεωρίες γνωστών, που έχουν γνωστό, που έχει ακούσει ,που του είπε η πεθερά του κτλ. Στο συγκεκριμένο φόρουμ υπάρχουν άτομα που μπορούν να βοηθήσουν με τις γνώσεις τους και άτομα κολλημένα υπερ ή κατά συγκεκριμένων εταιριών.
Οπότε εμπιστεύσου τον εαυτό σου και πιθανώς αυτούς που ξέρουν και τα 3 αυτοκίνητα και πάρε την απόφασή σου. -
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Τα Civic και Corolla είναι μέτρια από ποιότητα, οδική συμπεριφορά και με κριτήριο αξίας/τιμής. Επίσης προς τούτο απάντησες μόνος σου με το ΥΓ 2 :''απλά γιατί αυτό γούσταρα απο οδήγηση/αίσθηση.''. Είχα Ford και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και είναι αυτό που δεν έχουν τα γιαπωνέζικα μαζικής παραγωγής.
Το ΟΛΑ το παρεξήγησες αναφέρομαι στο 15 χρόνια κατοχής ενός αυτοκινήτου. Σίγουρα μέχρι τότε κάτι θα βγάλει. Γενικά συμφωνώ ότι στον τομέα αξιοπιστίας ο Ιάπωνας δίνει κάτι παραπάνω (έχω σχετική πείρα) απλά πιστεύω ότι την παραπληρώνουμε ακριβά ενώ σε άλλους τομείς τα αυτοκίνητα τους υπολείπονται από τα **αντίστοιχης τιμής **ευρωπαϊκά.
Απόψεις είναι όλες και είναι σεβαστές. Από την άλλη πιστεύω ότι είναι και θέμα προτεραιοτήτων αλλά κυρίως τι γουστάρει ο καθένας όπως έγραψα νωρίτερα για το θέμα.
Οπότε,με μαθηματική ακρίβεια κάθε φορά (τι διάολο,τρέχει λογάριθμος?) φτάνουμε στους κλασικούς τομείς που πάσχουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα :
α)ποιότητα
β)οδηγική συμπεριφορά
γ)value for money.(και να δεις που λέγαμε για στερεότυπα...)
Για το α),απλά να σχολιάσω οτι τείνει να γίνει τελείως υποκειμενική η αίσθηση της ποιότητας,κακώς.Βλέπω για παράδειγμα στα περιοδικά,να μιλούν για κορυφαία υλικά στο Fiesta με άριστη συναρμογή.Μπομπόλια που λέει κι ο Σαλονικιός,καθώς σε σχέση με ένα Yaris,πράγματι έχει πιο ωραία υλικα (το εξής 1,μαλακό πλαστικό στο ταμπλο) αλλά σαν συναρμογή δεν συγκρίνονται.Το ίδιο ισχύει και για άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Δηλαδή,τι έχει περισσότερο σημασία,η απτή ποιότητα στα πρώτα χρόνια ή η γερή συναρμογή σε βάθος χρόνου??
Όπως αγαπά κανείς,θα μου πεις.Δεκτόν.β) Οδηγική συμπεριφορά: και τα 2 διαθέτουν ασφαλή συμπεριφορά,χωρίς όμως να διαθέτουν σπορ στοιχεία.Όποιος θέλει λοιπόν κατι πιο σπορ,επιλέγει κάτι άλλο.Δεν σημαίνει οτι είναι μέτριο σε αυτό το τομέα.Εγώ έτσι το καταλαβαίνω.
Αυτό δεν γίνεται γιατι δεν υπάρχει η τεχνογνωσία,αλλά γιατί
το focus γίνεται σε άλλες 'πλευρές' του οχήματος. Οι χρόνοι κιόλας (όταν ζητηθεί) άλλα λένε ....γ) περι value for money,δεν θα απαντήσω με το κλασικό 'αν έβλεπες πόσες φορές έχει τρέξει στα συνεργείο το γαλλικό/ιταλικό κλπα'... Δεν είναι έτσι φυσικά.Απλά,απο ιδία πείρα, μετά και την εξυπηρέτηση που έχω δεχθεί , πείθομαι να πληρώσω λίγο παραπάνω,για την αξιοπιστία+after sales+ υπεύθυνη αντιμετώπιση του πελάτη.Δεν είναι και λίγο,όταν τα περιστατικά που βιώνεις απο κοντινά σου πρόσωπα,να βρίσκονται εντός
του Σινικού τείχους όσων αφορά την αντιμετώπιση απο άλλα brandsΌπως είπες,ο καθένας επιλέγει βάσει γούστου/γνώσεων και πολλών άλλων παραγόντων.
Αλλά είναι τραγικό να απαξιώνει άλλα οχήματα,επειδή τα πιστεύω του ανταποκρίνονται καλύτερα σε κάποιο συγκεκριμένο όχημα.
Εν κατακλείδι,αλλού χάνεις,αλλού κερδίζεις.Τυχερός αυτός που τα έχει όλα.Sorry για το σεντόνι.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Όπως είπες,ο καθένας επιλέγει βάσει γούστου/γνώσεων και πολλών άλλων παραγόντων.
Αλλά είναι τραγικό να απαξιώνει άλλα οχήματα,επειδή τα πιστεύω του ανταποκρίνονται καλύτερα σε κάποιο συγκεκριμένο όχημα.
Εν κατακλείδι,αλλού χάνεις,αλλού κερδίζεις.Τυχερός αυτός που τα έχει όλα.Sorry για το σεντόνι.
Νομίζω ότι αν κοιτάξουμε πίσω από τις γραμμές λέμε ακριβώς τα ίδια.
Συμφώνησα από πριν ότι ο Ιάπωνας προσφέρει κάτι παραπάνω στην αξιοπιστία όμως υπολείπεται σε όλους τομείς και αντίστροφα. Για να τα έχουμε όλα μάλλον πρέπει να ξοδέψουμε πολύ παραπάνω από τα ποσά που έχουμε δώσει για τα αυτοκίνητα που έχουμε. Από εκεί και πέρα και με δεδομένο ότι τα τρία αυτοκίνητα που συζητάμε είναι ένας συμβιβασμός το ζητούμενο είναι σε πιο ή πια σημεία ο καθένας τον κάνει. Όπως έγραψα αρχικά, και επειδή το έχω το αυτοκίνητο, πρότεινα το S40. Μάλιστα το Corolla ήταν μία από τις εναλλακτικές επιλογές ενώ το Civic το είχα απορρίψει από παλαιότερα. Άρα δεν απαξιώνω αυτοκίνητα που σκέφτηκα να αγοράσω, απλά δεν θεωρώ ότι αξίζουν τα λεφτά που δίνεις όχι ότι δεν αξίζουν γενικά, αν ήταν φθηνότερα θα ήταν μια χαρά. Το δύο Ιαπωνικά θα πρέπει να συγκρίνονται με αντίστοιχες προτάσεις της κατηγορίας τους και εκεί πραγματικά δεν διαφέρουν ιδιαίτερα (ο συμβιβασμός που λέγαμε). Όμως έχουν τιμή μεσαίου και σε όλα τα άλλα είναι μια κατηγορία κάτω.
Άλλωστε η όλη κουβέντα άρχισε από το πώς αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών βρίσκονται τιμολογιακά στο ίδιο επίπεδο και φτάνουν να αποτελούν εναλλακτικές επιλογές. Όπως είπα, στο τριπάκι μπήκα και εγώ, όμως μετά το test drive και λίγη έρευνα στο internet κατάλαβα ότι απλά κάποιοι πουλάνε αδικαιολόγητα, για μένα, ακριβά.
Το S40 μεταξύ των τριών είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και δικαιολογεί καλύτερα την τιμή του. Η γνώμη μου είναι αυτή, από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει test drive, διαμορφώνει την δική του και διαλέγει αυτό που του αρέσει. -
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Το δύο Ιαπωνικά θα πρέπει να συγκρίνονται με αντίστοιχες προτάσεις της κατηγορίας τους και εκεί πραγματικά δεν διαφέρουν ιδιαίτερα (ο συμβιβασμός που λέγαμε). Όμως έχουν τιμή μεσαίου και σε όλα τα άλλα είναι μια κατηγορία κάτω.
Άλλωστε η όλη κουβέντα άρχισε από το πώς αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών βρίσκονται τιμολογιακά στο ίδιο επίπεδο και φτάνουν να αποτελούν εναλλακτικές επιλογέςΤο S40 ειναι μια κατηγορια πανω;
-
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Δεν το καταλαβαίνω αυτό.Επειδή κάποια αυτοκίνητα βγαίνουν αξιόπιστα και μάλιστα
για αρκετά χρόνια,πρέπει οπωσδήποτε να τα βγάλουμε,κατα δημόσια κιόλας ετυμηγορία,
χρέπια?Είναι δηλαδή η Corolla και το Civic μέτρια αυτοκίνητα?? Απο πότε ? Και ...που ακριβώς πάσχουνε γιατρέ μου??
ΥΓ Αυτή η καραμέλα με το ΟΛΑ βγάζουν προβλήματα,καλό θα είναι να σταματήσει.
Προσωπικά,δεν μπορώ να το αποδεχτώ,καθώς και με Corolla (διάφορα αυτοκίνητα)
Yaris (mk1,mk2) και με Avensis και και... δεν βίωσα/παρατήρησα επισκέψεις στο
συνεργείο περαν του προκαθορισμένου.Άλλο να παίζεις με τις πιθανότητες,κι άλλο να
γίνεσαι απόλυτος.ΥΓ 2 Κι εγώ,μετά απο χρόνια (παρότι νεούδι ακόμα ) επέλεξα Ford για επόμενο
μου αυτοκίνητο.Όχι γιατι τα γιαπωνέζικα είναι χρέπια ή δεν αντέχουνε ή είναι μπλέ
με μωβ μουσούδες κλπα κλπα, απλά γιατί αυτό γούσταρα απο οδήγηση/αίσθηση.
Τόσο απλά.Τα Civic και Corolla είναι μέτρια από ποιότητα, οδική συμπεριφορά και με κριτήριο αξίας/τιμής. Επίσης προς τούτο απάντησες μόνος σου με το ΥΓ 2 :''απλά γιατί αυτό γούσταρα απο οδήγηση/αίσθηση.''. Είχα Ford και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και είναι αυτό που δεν έχουν τα γιαπωνέζικα μαζικής παραγωγής.
Το ΟΛΑ το παρεξήγησες αναφέρομαι στο 15 χρόνια κατοχής ενός αυτοκινήτου. Σίγουρα μέχρι τότε κάτι θα βγάλει. Γενικά συμφωνώ ότι στον τομέα αξιοπιστίας ο Ιάπωνας δίνει κάτι παραπάνω (έχω σχετική πείρα) απλά πιστεύω ότι την παραπληρώνουμε ακριβά ενώ σε άλλους τομείς τα αυτοκίνητα τους υπολείπονται από τα **αντίστοιχης τιμής **ευρωπαϊκά.
Απόψεις είναι όλες και είναι σεβαστές. Από την άλλη πιστεύω ότι είναι και θέμα προτεραιοτήτων αλλά κυρίως τι γουστάρει ο καθένας όπως έγραψα νωρίτερα για το θέμα.
Civic και Corolla μετρια ποιοτικώς? Τι λές φίλε? Μας διαβάζει κόσμος.
Δίνουν κάτι παραπάνω από αξιοπιστία?..Ναι, κάτι παραπάνω, απλα είναι αυτοκίνητα ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ.
Ποιος σου ειπε οτι το civic δεν ειναι πολύ καλό από οδικη συμπεριφορά? Διαβάζεις κάτι αλλο εκτος από 4Τ? -
volvo for life !!!
ο σλόγκαν της Volvo Cars 'Volvo for life' (Volvo για μια ζωή) αναφέρεται τόσο στην αξιοπιστία όσο και στην ασφάλεια των αυτοκινήτων της.
Η ονομασία της Volvo (που στα λατινικά σημαίνει 'κυλάω') σε συνδυασμό με το λογότυπο της εταιρείας (το οποίο συχνά αρκετοί μπερδεύουν με το σύμβολο του ανδρικού φύλου) το οποίο ήταν το σύμβολο των αλχημιστών για τον σίδηρο, σημαίνει 'Δύναμη που κυλά' ('Rolling Strength').
Η Volvo είναι παγκοσμίως γνωστή για το υψηλό επίπεδο παρεχόμενης ασφάλειας για τα οχήματά της.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
volvo for life !!!ο σλόγκαν της Volvo Cars 'Volvo for life' (Volvo για μια ζωή) αναφέρεται τόσο στην αξιοπιστία όσο και στην ασφάλεια των αυτοκινήτων της.
Νομιζω οτι το σλογκαν εννοει Volvo για τη ζωη αν κρινουμε και απο την διαφημιστικη καμπανια, το Ocean Race, τα βραβεια Volvo for life και το επομενο σλογκαν Life is better lived together.
- To πιο πετυχυμενο για μενα σλογκαν ηταν του 2001 με την παρουσιαση του S60, 'ReVOLVOlution' http://www.youtube.com/watch?v=EPdCJMzbX-Q
Οπως και να εχει η Volvo ειναι απο τις λιγες εταιρειες με επισημο high mileage club και κυκλο ζωης μοντελων 20 χρονια (μονο η Volvo και η Mercedes σχεδιαζουν με αυτο τον χρονικο οριζοντα στις μερες μας). Αυτο λεει πολλα για την αντοχη των προιοντων της εταιρειας στο χρονο.
Top 3 over 500,000 miles.
ID Forename Surname Country Model Year Mileage
116 Irv Gordon USA 1800S 1966 2474221
18 Ron Scott UK Wales 244 DL 1980 788606
46 Moisi Dumitri-Marius Romania 142 DL 1973 745644Top 3 over 300,000 miles.
ID Forename Surname Country Model Year Mileage
295 Eric Verbeek Netherlands 164 1970 452000
60 Andrew Furrell New Zealand 145 1969 438169
52 Geoffrey Robinson UK England 240 GLT 1989 433312Top 3 over 150,000 miles.
ID Forename Surname Country Model Year Mileage
366 Alden Merchant USA 744 Turbo 1985 300000
354 Curtis Gillespie Canada 850 Turbo 1994 296336
42 Alan Cole UK Scotland 122S 1965 295617These are the most recent 10 new entries.
ID Forename Surname Country Model Year Mileage
367 Frederick Sidebotham UK England 480ES 1995 173250
366 Alden Merchant USA 744 Turbo 1985 300000
365 Nick Elliot UK England V70SE Bi-Fuel 2002 212496
364 Roman Reicher USA 940GL 1992 253100
363 Matthew Noll USA 240DL 1989 244646
362 Richard Rothwell UK England 760 Turbo 1986 150944
361 Peter Lindenmüller Germany 945 Classic 1997 171147
360 Peter Beursgens Netherlands 240 Polar 1993 165786
359 Matthew Tilley UK England 940GL 1992 210885
358 Jason Sparrow USA 240DL 1988 181019http://www.volvocars.com/intl/experienc ... ality.aspx
-
Απλά είναι τα πράγματα σχετικά με την αξιοπιστία (απο παλιά):
Στην Σουηδία, έτσι και μείνει το αυτοκίνητο (από ηλεκτρικά ή οτιδήποτε) μέσα στον χειμώνα, οι επιβάτες θα επιβιώσουν από το κρύο δύσκολα μέσα στο αυτοκίνητο και λίγο παραπάνω εάν βγουν έξω από αυτό. Γι'αυτό σχεδιάζονται ώστε να είναι πολύ αξιόπιστα- και φυσικά είναι και πιο ακριβά.
Αντίστοιχα, οι Ιάπωνες που πωλούν σ'όλο τον κόσμο οφείλουν να προσέχουν την ποιότητα πολύ.
Αντιθέτως, π.χ. τα ιταλικά δεν έχουν τέτοιο θέμα και μπορούν να έχουν πιο ανταγωνιστικές τιμές.
Αν δείτε τις πωλήσεις στις χώρες με βόρειο κλίμα, κυριαρχούν γερμανοί, σουηδοί και ιάπωνες (δεν θα δείτε καν ιταλικό αυτοκίνητο στην Μόσχα και θα δείτε πολύ λίγα στην Ολλανδία). Στις νότιες χώρες παίζουν πολύ πιο δυνατά οι γάλλοι και οι ιταλοί.
Τα τελευταία 10-15 χρόνια, οι διαφορές έχουν αμβλυνθεί και όλα τα αυτοκίνητα είναι πολύ αξιόπιστα-ειδικά εάν γίνονται σωστά τα τακτικά σέρβις. Θεωρώ ότι η τιμή είναι ίσως ο πιο βασικός παράγοντας επιλογής αυτοκινήτου και με την λογική αυτή η σούπερ αξιοπιστία, αν και δεν την παραβλέπω, δεν είναι στις προτεραιότητές μου.
Volvo S40 1.8 Kinetic - Civic 4d 1.8 LS - Corolla 1.6 SOL