-
Ο χρήστης giod7 έγραψε:
καλησπερα παιδια,κολλητος πηρε σημερα το σιροκο σε λευκο 160 αλογα.πολυ ομορφο πραγματικα!αν και πλακονομασταν ποιος εχει το πιο ομορφο αμαξι χαχα(ειμαι κατοχοs gpa abarth λευκου).για τον δρομο θα πλακωθουμε οταν το στρωσει λιγο χαχα
καλη συνεχεια και προσοχη στα νεα μας αμαξια-παω στο φορουμ των σκορπιων !τον εχεις χαλαρα............
πολυ βαρυ το scirocco!!
εισαι ευχαριστημενος με το gpa???
-
το abarth είπε ότι έχει ο φίλος όχι το essesse! Οπότε χαλαρά δεν τον έχει με την καμία...θα γίνει όμως καλή μαχή!
-
Τα φωτα ημερας τα εχει απανεργοποιησει κανεις?
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Τα φωτα ημερας τα εχει απανεργοποιησει κανεις?Οι στατιστικές δείχνουν πως με τα φώτα ημέρας αποφεύγονται ατυχήματα.
-
Οι στατιστικές είναι ο καλύτερος τρόπος για να πεις ψέματα.
Π.χ.
Τι σημαίνει ότι υπάρχουν 30% πιθανότητες για να βρέξει; Πρέπει να κρατάω το 1/3 της ομπρέλας; -
http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... drl_en.htm
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Οι στατιστικές είναι ο καλύτερος τρόπος για να πεις ψέματα.Π.χ.
Τι σημαίνει ότι υπάρχουν 30% πιθανότητες για να βρέξει; Πρέπει να κρατάω το 1/3 της ομπρέλας;προσεχε πώς μιλας για τη στατιστικη
Τα φωτα ημερας τα εχει απανεργοποιησει κανεις?
Οι στατιστικές δείχνουν πως με τα φώτα ημέρας αποφεύγονται ατυχήματα.
αυτο σε αλλες χωρες εδω εχουμε ηλιο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο σε αλλες χωρες εδω εχουμε ηλιοΚι ομως αφορα και χωρες με ηλιο....
-
εγω να σου πω την αληθεια οταν εχει συννεφια, βρεχει ή οταν ειναι απογευμα αναβω τα φωτα μου , αλλα με πολυ ηλιο οπως αυτη τη στιγμη για παραδειγμα θα ενιωθα πολυ ηλιθιος
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω να σου πω την αληθεια οταν εχει συννεφια, βρεχει ή οταν ειναι απογευμα αναβω τα φωτα μου , αλλα με πολυ ηλιο οπως αυτη τη στιγμη για παραδειγμα θα ενιωθα πολυ ηλιθιοςΕγω παλι εχω DRL οποτε και στο 0 ειναι ανοιχτα. Παρατηρησε παντως πως ακομα και με ηλιοφανεια μπορεις να κρινεις καλυτερα την αποσταση/ταχυτητα ενως οχηματος με τα φωτα αναμενα. Ειδικα αν εχεις κοντρα τον ηλιο.
ΥΓ: Και εχω κανει και Lasic
-
Το έχω σκεφτεί και παρατηρήσει πολύ το θέμα με τα αναμμένα φώτα την ημέρα (μιλάω για τα κανονικά φώτα πορείας σε μέρες με καλό φωτισμο, ηλιοφάνεια κλπ πάντα). Η πείρα μου δείχνει ότι μάλλον κακό κάνουν. Εξηγούμαι αμέσως! Όταν ακολουθείς αυτοκίνητο με αναμμένα φώτα σε έντονη ηλιοφάνεια είναι πολύ πιο δύσκολο να διακρίνεις τα φώτα στοπ. Αυτό συμβαίνει γιατί η διαφορά έντασης φωτισμού από τα σβηστά πίσω φώτα μέχρι τα φώτα στοπ είναι μεγαλύτερη από την διαφορά ανάμεσα στα αναμμένα φώτα και τα φώτα στοπ. Αυτό λύνεται με τα μόνιμα φώτα ημέρας που δεν ενεργοποιούν τα οπίσθια φωτιστικά σώματα του αυτοκινήτου, όμως ελάχιστα αυτοκίνητα είναι εφοδιασμένα με τέτοια. Δεν έχω πρόβλημα με τα day time running lights αρκεί να μην είναι τόσο δυνατά όσο τα κανονικά φώτα νυχτερινής οδήγησης. Φανταστέιτε καλοκαίρι με τον ήλιο ντάλα και την γυαλιστερή άσφαλτο της χώρας μας. Δεν έχει μόνο τις αντανακλάσεις του ηλίου αλλά και καμιά 100αρία προβολείς από το πηγμένο αντιθετο ρέυμα να σε στραβώνουν... σκέτη τρέλα! Οι μελέτες για την μείωση ατυχημάτων έχουν γίνει σε σκανδιναβικές κυρίως χώρες και εκεί τα αναμμένα φώτα κάνουν μεγάλη διαφορά γιατί οι συνθήκες είναι τελείως διαφορετικές από τις δικές μας (πολύ μουντίλα). Δεν πρέπει να μας επιβληθεί κάτι με το ζόρι χωρίς να μελετηθεί στις δικές μας συνθήκες. Για να μην το πάω αλλού και θεωρήσω ότι είναι μια συνομοσία της ΕΕ με τους κατασκευαστές λαμπτήρων η όλη υπόθεση. Οι νότιες ευρωπαϊκές χώρες (Ιταλία, Ισπανία, Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία κλπ) δεν αντιτίθενται στο μέτρο για πλάκα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
. Οι νότιες ευρωπαϊκές χώρες (Ιταλία, Ισπανία, Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία κλπ) δεν αντιτίθενται στο μέτρο για πλάκα...Το παραδειγμα που δινεις δεν το ειχα σκεφτει να πω την αληθεια αλλα και ποτε δεν μου δημιουργησε προβλημα. Υπαρχει και το τριτο φως στοπ μην ξεχναμε.
Απο την αλλη οι ερευνες οντως ξεκινησαν στις βορειες (σκανδιναβικες κυριως) χωρες οπου τα DRL υπαρχουν ηδη απο τις αρχες των 90's αλλα οι τελευταιες περιλαμβανουν και τις νοτιες (Ιταλια, Ισπανια, Γαλλια) οι οποιες συμφωνουν με αυτες των πρωτων. Ηδη αν προσεξετε το καλοκαιρι αυτοκινητα με ιταλικες πινακιδες εχουν ανοιχτα τα φωτα και την ημερα. Κατι αναλογο για τις μηχανες ειναι νομιζω ηδη ευρωπαικη νομοθεσια για ολες τις ευρωπαικες χωρες. -
Θα σας καταριψω ...τα DRL στο σιροκκο ειναι μονο τα μπροστα,τα πισω δεν αναβουν.Οποτε θεμα με τα φωτα φρενων δεν υπαρχει.
-
Ναι στις μοτοσυκλέτες είναι νομοθετημένο και καλά κάνει γιατί ο μικρός τους όγκος τις κάνει δυσδιάκριτες χωρίς φώτα. Άσε που κάνουν σφήνες συνέχεια.. τα φώτα βοηθούν στο να τις βλέπεις στους καθρέπτες. Όσο για το φαινόμενο που περιέγραψα νωρίτερα με τα πίσω φώτα... δεν το σκέφτηκα, απλά μου συνέβη αρκετές φορές για αυτό και το αναφέρω. Σκεψου επίσης ότι τα παλαιότερα αυτοκίνητα δεν έχουν 3ο φως στοπ. Όταν πετυχαίνω κανέναν τέτοιον αλλάζω αμέσως λωρίδα! Επίσης είναι ενοχλητικό να έχεις συνέχεια φώτα στους καθρέπτες σου... από ένα σημείο και μετά δεν βλέπεις καθώς οι καθρέπτες θαμπώνουν από τα πολλά φώτα σε συνδυασμό με τον ήλιο (συμβαίνει σε καταστάσεις στυλ περιφεριακής Υμηττού/Θεσσαλονίκης με πολλά αυτοκίνητα σε πολύ κοντινή απόσταση και με ταχύτητες 100-120 χ.α.ω.). Είναι πολύ ευκολότερο να διακρίνεις ένα αυτοκίνητο με το φυσικό φως της ημέρας (το βλέπεις ολοκάθαρα) παρά να έχεις τα φώτα του να σε στραβώνουν... δυσκολεύεσαι στον υπολογισμό της απόστασης έτσι (κι αυτό εκ πείρας). Αλλά τι περιμένεις όταν τους κανονισμούς τους βγάζουν άνθρωποι που πολλές φορές δεν έχουν καν δίπλωμα οδήγησης;
-
κοιτα παρολο που ουτε εγω εχω διπλωμα οδηγησης ( ) , θα λεγα οτι τι μερα τα φωτα του αλλου δε σε στραβωνουν καθολου , με το ζορι καταλαβαινεις οτι ειναι αναμμενα .
αυτο με τα φωτα των φρενων μπορει οντως για λιγο να σε βαλει σε σκεψη...
αρα αφου στο sirocco δεν αναβουν τα πισω , τοτε μια χαρα. -
Γιώργο ακόμα δεν το πήρες το δίπλωμα; Δεν αναφέρομαι σε φώτα στυλ BMW Angel Eyes και Audi LED τα οποία πράγματι δεν ενοχλούν. Αναφέρομαι σε συμβατικά φώτα, αυτά είναι ενοχλητικά (για μένα τουλάχιστον) κάτω από ορισμένες συνθήκες.
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Τα φωτα ημερας τα εχει απανεργοποιησει κανεις?Αδυνατώ να φανταστώ τον παραμικρό λόγο για να κάνεις κάτι τέτοιο και πίστεψε με προσπαθώ σκληρά!!! Θα με βοηθήσεις ?
-
ναι δεν εχω το esse esse το 155αρι abarth ΕΧΩ.καλα χαλαρα δε το εχω το σιροκο αλλα οπως ειπες με τον φιλο μου θα εχουμε καλη και φιλικη παντα μαχη!
-
φιλε ναι εχω 4500 χλμ ως τωρα ολα καλα σουπερ.το μονο λιγο αντιαισθητικο ειναι που τα brembo φρενα μασ σφυριζουν λιγο,οχι παντα. αλλα απ οτι ακουσα στο πρωτο σερβις το διορθωνουν
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Θα σας καταριψω ...τα DRL στο σιροκκο ειναι μονο τα μπροστα,τα πισω δεν αναβουν.Οποτε θεμα με τα φωτα φρενων δεν υπαρχει.Εσύ έχεις xenon, και ξεχωριστά προβολάκια για φώτα ομίχλης μπροστά. Δεν ξέρω αν αυτό συμβαίνει σε όσους έχουν τα απλά. Εγώ όσα Scirocco έχω δει μέρα στο δρόμο είχαν αναμμένα και τα πίσω φώτα.
Αυτό πάντως δεν είναι πρόβλημα, γιατί υπάρχει και το τρίτο stop, όπως πολύ σωστά ειπώθηκε. Ούτε φυσικά υπάρχει περίπτωση να σε τυφλώσουν τα φώτα του απέναντι τη μέρα, κι αυτό γιατί η κόρη του ματιού είναι ήδη κλειστή λόγω του ηλιακού φωτός. Το βράδυ είναι διαφορετικά τα πράγματα, η κόρη είναι ανοιχτή κι έτσι περνάει περισσότερο φως στον αμφιβληστροειδή. Το πρόβλημα με τα φώτα ημέρας είναι άλλο. Είναι πολύ πιθανό να μην τα προσέξεις καν, λόγω του χρώματός που φαίνεται εντελώς κίτρινο τη μέρα (εφόσον ο εγκέφαλός σου θεωρεί ως λευκό το φως του ήλιου, που είναι πολύ πιο ψυχρό από το φως που βγάζουν οι κοινοί λαμπτήρες). Γι' αυτό τα καλύτερα φώτα ημέρας είναι LED, που πλησιάζουν σε θερμοκρασία το ηλιακό φως, κι έτσι φαίνονται έντονα ακόμη και τη μέρα (χωρίς όμως να κουράζουν, κι αυτό γιατί η έντασή τους είναι μικρή).
Προσωπικά, το καλοκαίρι, όταν τριγυρνάω σε μικρούς επαρχιακούς δρόμους, ανάβω πάντα τα ομίχλης (που επίσης φαίνονται αρκετά τη μέρα). Κυρίως όταν έχει ηλιοφάνεια. Οδηγήστε αντίθετα στον ήλιο, απογευματάκι που πέφτει και είναι μπροστά σας ακριβώς, και θα με θυμηθείτε. Οδήγηση στα τυφλά, κυριολεκτικά, ιδίως αν το παρμπρίζ σας δεν είναι πεντακάθαρο (που συνήθως δε θα είναι και θα το ανακαλύψετε συνήθως εκείνη τη στιγμή).
VW Scirocco