-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
αν ψάχνεις όχημα για κάθε μέρα πάρε μία 1750 GTV,
Ωραι τα λες.
Οπως το διαβαζα νομιζα οτι θα πεις....
Για καθε μερα παρε ενα Yaris!!!!!
-
-
Το πρωι πέτυχα λίγο έξω από τον Πύργο μια Alfetta 2.0 και μια GTV.
-
καλησπερα. Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια. ασχολουμε παντος με τα ιστορικα. Εαω τρεξει και 2 χρονιες το ιστορικο πρωταθμημα της ελπα μα μια jιulia.Το πρωτο μου car απο τον πατερα μου ηταν μια alfa jiulia 1300 ti 1966 και μετα απο χρονια πηρα και μια alfa jiulia gt 1300 1966. Αλλα σαν τα εδωσα και τα δυο. Γι¨αυτο ψαχνω ενα τετοιο.
-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Youtube VideoΒλέπεις το στροφόμετρο με το κλασσικό ιταλικό στυλ με την βελόνα ανάποδα, ακούει σαν γκάζι μηχανής,
ειδικά όταν ξεκινά είναι
Αχ αυτές οι Giulia -
ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΝΤ/ΚΑ ΟΠΩΣ ΠΟΡΤΕΣ,ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ,ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ,ΦΑΝΑΡΙΑ,ΤΑΜΠΛΟ,ΠΛΕΞ ΟΥΔΕΣ,ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΑΛΙΕΣ ALFA.
ΑΡΚΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ALFASUD ΚΑΙ ΑΠΟ JULIA.
ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΤΑ ΑΝΤ/ΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ.
-
-
-
-
ωραιο αμαξι ωραια η θαλασσα.
και στα 220 αισθανεσαι ασφαλες εκει μεσα. -
βρηκα που λέτε , εξάτμιση Ansa για το boxer μου απο Αγγλία μεριά σχεδόν τσάμπα απο Αγγλο φίλο . Ανέλαβε ο ανθρωπος να ρωτήσει στην DHL πόσο θέλει για να την στείλει Ελλάδα.Μιλάμε για μια απλή πολλαπλή ετσι?
Κρατηθείτε, 650 λίρες θέλανε που τόσες να ειναι οι μετοχές τους. Πολλαπλή ζητήσαμε να φέρουν όχι κοντεινερ. Οπότε πάγωσε η αγορά οπότε μαλλον θα κοιτάξω να την κάνω αλλιως.
-
Πες τον Άγγλο να δει και εδώ: www.parcel2go.com
Η και σε άλλες μεταφορικές, εγώ έχω φέρει ένα σωρό πράγματα και δεν πλήρωσα τόσα χρήματα, π.χ τετράδα ζάντες κάτω από 100 λίρες.
-
Προχτές μου άνοιξε πάλι θέμα η Sprint. Όχι τίποτα σοβαρό αλλα απλά αρκουντως ενοχλητικό. Εσπασε το ελατήριο που κρατάει το κλειστρο της πόρτας στην θέση του με αποτέλεσμα να μην κλεινει η πόρτα .
Ευτυχώς , μια πενσουλα και με υπομονη έγινε πατέντα και προσωρινα το ξαναέβαλα αφου χαλάρωσα μια σπύρα για να κερδίσω μήκος αποτο ελατήριο ώστα να πιασει στα ακρα και να κλείνει η πόρτα. Ε δεν ειμαι και παράλογος , 25χρόνων ελατήριο σε καθημερινη χρήση , πόσο να αντέξε. Απλα το θέμα ειναι , που βρισκω άλλο ή μπορώ να κατασκευάσω για να βάλω ώστε να μην έχω φόβο οτι θα ανοιξει σε καμμια δεξια στροφή.Με βλέπω πάλι σε καμμια μάντρα να ειμαι χωμένος βαθιά να ξυλώνω πόρτες.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Προχτές μου άνοιξε πάλι θέμα η Sprint. Όχι τίποτα σοβαρό αλλα απλά αρκουντως ενοχλητικό. Εσπασε το ελατήριο που κρατάει το κλειστρο της πόρτας στην θέση του με αποτέλεσμα να μην κλεινει η πόρτα .Ευτυχώς , μια πενσουλα και με υπομονη έγινε πατέντα και προσωρινα το ξαναέβαλα αφου χαλάρωσα μια σπύρα για να κερδίσω μήκος αποτο ελατήριο ώστα να πιασει στα ακρα και να κλείνει η πόρτα. Ε δεν ειμαι και παράλογος , 25χρόνων ελατήριο σε καθημερινη χρήση , πόσο να αντέξε. Απλα το θέμα ειναι , που βρισκω άλλο ή μπορώ να κατασκευάσω για να βάλω ώστε να μην έχω φόβο οτι θα ανοιξει σε καμμια δεξια στροφή.Με βλέπω πάλι σε καμμια μάντρα να ειμαι χωμένος βαθιά να ξυλώνω πόρτες.
Γιώργο (μεταξύ μας) και εγώ σε βλέπω στην μάντρα χωμένο...
Νομίζω όμως ότι αυτο το ελατήριο επαναφέρει την γλώσσα...Δεν νομίζω να σου ανοίξει η πόρτα μόνη της...απλά δεν θα επανέρχεται στην σωστή θέση για να κλείσει, όταν την ανοίγεις...όπως και νάναι, είναι σπαστικό...αρα.... τα είπαμε πιο πάνωΥΓ Η σπριντ που σου έλεγα, ακόμα εκεί είναι...και ακόμα να αξιωθώ να σου στείλω την φωτογραφία
-
Δυστυχως όχι μόνο επαναφέρει την γλώσσα αλλα ειναι και αυτό που κραταει το μανταλο κλειστό στο δόντι. Αν δεν υπάρχει ελατήριο και δεν επαναφέρεται η γλωσσα αλλα και δεν ασφαλίζει με το δόντι.
Ναι , ακόμα , και δεν θυμαμαι και που είναι γιατι τώρα τελευταία περναω απο εκει να τρίξω μια ματια.
-
-
Paris???
Να ψάχνω δηλαδή για δικό μας ταμπελάκι Regie Nationale des Usines Renault - Milano?
-
Πριν το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο και συγκεκριμένα από το 1931 έως το 1934,προς αποφυγή των υπέρογκων δασμών του γαλλικού κράτους,ο γάλλος αντιπρόσωπος εισήγαγε γυμνά σασί των 6C 1750s,6C2300 και 8C2300s,τα οποία 'έντυναν'γάλλοι καροσερίστες.
Οι εγκαταστάσεις βρίσκονταν στη rue Marbeuf 36,πολύ κοντά στο Champs Elysees και πρωτολειτούργησαν σαν αντιπροσωπεία αρχικά το 1925.Τα αυτοκίνητα αυτά θεωρούνταν γαλλικής κατασκευής ,γι αυτό και το Paris στο θυρεό των Visconti και το γαλλικό Vin plate.Η μάσκα της προηγούμενης φωτό ανήκει σε μιά 6C2300 Berlina του 1934 της καροσερία Letourner et Marchand και βγήκε πρόσφατα προς πώληση
-
για τους φίλους αλφιστι.
http://cgi.ebay.fr/Alfa-Romeo-GT-Berton ... 286.c0.m14
classic Alfa Romeo